Simpel, dat is inderdaad het juiste woord om de fluflu’s te omschrijven.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:55 schreef Weerikier het volgende:
Judith wil graag dit horen; Oooh mijn god, wat ontzettend fantastisch dat jouw zoon al alleen naar school wil gaan! Dat moet wel een heel intelligente, interessante en stoere jongen zijn! En pas net 7 jaar?? Niet te geloven, hoe is het mogelijk, wat ontzettend speciaal en bijzonder! En dan ook nog zelf regelen dat zijn gymshirt weer thuis komt? Nee toch, wat enorm knap!
Al die influencers willen zo graag dat zij en hun kinderen bijzonder en beter dan de rest zijn. Maar eigenlijk zijn ze allemaal hetzelfde en allemaal even simpel.
Echt hoor. En "met de hele wereld delen". 95k volgers bedoelt ze.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:06 schreef Weerikier het volgende:
Die nieuwe reel van AM. Zij heeft wel een heel ander beeld van zichzelf en haar leven dan ik zie.
"Getrouwd zijn met een influencer lijkt leuk" Nou nee, niet bepaald, het lijkt me in één woord verschrikkelijk.
En "de buitenwereld ziet een droomleven" Huh, serieus vrouw, ik zie één grote nachtmerrie van cameras continue gericht op minderjarige kinderen en een vrouw die verkleefd is met haar telefoon en compleet delusional door het leven gaat.
Droomleven, hoe komt ze erop?
En ze wordt ook zó vaak herkend als ze op date night zijn en dan moet Maarten daar weer op wachten. Hij heeft haar nooit voor zich alleen want ze is zo bekend, iedereen wil natuurlijk met haar praten en op de foto. Wat een held die Maarten dat hij zo goed met de enorme beroemdheid van zijn vrouw om kan gaan. AM heeft echt last van grootheidswaanzin hoor, wat braakt ze nou weer een nonsens uit.
Ze moet wel, want door haar Insta-straf is haar zichtbaarheid gezakt.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:17 schreef Cato99 het volgende:
Kan overigens goed merken dat AM een andere inslag neemt qua zichtbaarheid. Nu vooral veel AI teksten met filmpjes en foto’s. Als ze nu ook nog eens wat minder story’s maakt maar nee hoor, dit komt er gewoon bij.
Oh maar pokodia is wel echt gaaf (en verslavend)quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:05 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM heeft t over pokodinges....even opgezocht, spel geschikt vanaf 3 jaar. Ja! Dat past precies bij haar 🤣
quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:34 schreef Lodelie het volgende:
Ik heb echt gelachen van het stukje van Am over Maarten.
Hij heeft haar nooit alleen omdat hij getrouwd is met een influencer, tijdens datenight moet hij dan wachten omdat een praatje maakt met een volger.
Dat lijkt mij nou de kleinste issue in het samenzijn met Am.
"en hij kent mij zonder make up en met wallen." Zo kennen wij jou allemaal 🤣🤣
Ja dat zal het zijn!quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:28 schreef Harper het volgende:
[..]
Ze moet wel, want door haar Insta-straf is haar zichtbaarheid gezakt.
No worries, hier ook een avondje werk maximaal. Normaal kwestie van even zelf nalopen en dan doorzetten, dit jaar een huis gekocht dus iets meer werk en voor de extra check door naar de financieel adviseur. Judith doet gewoon interresant denk ik.....quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar even... ik heb echt geen idee verder voorheen deed mijn man het en nu hebben we een boekhouder.. maar hoezo is Judith al bijna 2 weken bezig met de belastingaangifte? Dat is toch een avondje zitten max. 2? Of mis ik nu iets??
Zoals ik zeg ik doe het niet zelf maar zowel mijn man (die het voor zichzelf en mij deed in 1 avond) als de boekhouder deden het sneller?
Is onze budget goeroe stiekem een financieel chaot?
Zeker, niks mis met 2e hands. Maar in hun geval zou ik dat echt niet snappen. Hij staat daar dagelijks meerdere keren aan en ze hebben het geld ervoor.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:20 schreef J-net het volgende:
[..]
Als je het niet heel ruim hebt, zou ik beter de keuze snappen voor een tweedehands machine. Echter zoals ze overal verspreid komt er dan 25k per maand binnen, dus waarom niet een nieuwe machine.
maar ja ik snap wel meer keuzes niet daar.
Mijn man doet t ook in een paar uurtjes.quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar even... ik heb echt geen idee verder voorheen deed mijn man het en nu hebben we een boekhouder.. maar hoezo is Judith al bijna 2 weken bezig met de belastingaangifte? Dat is toch een avondje zitten max. 2? Of mis ik nu iets??
Zoals ik zeg ik doe het niet zelf maar zowel mijn man (die het voor zichzelf en mij deed in 1 avond) als de boekhouder deden het sneller?
Is onze budget goeroe stiekem een financieel chaot?
Anders is er niets meer om te draaien en weg te brengen en moet ze zelf het eten afmakenquote:Op woensdag 11 maart 2026 11:40 schreef Harper het volgende:
Toch een nieuwe droger voor het Grote Gezin Geerts.
Volgens Google vanaf 2500 euro. Dan moet je wel echt heel erg graag wassen en drogen zeg!
MG is haar team in dat fantastische droomleven als influencer. Wat een heerlijk vermaak in mijn lunchpauze. Ik zie heel veel bij de Geertsen, maar bij werkelijk niet één van de stories heb ik het idee dat ik naar een droomleven kijk. Ik zie geen hardwerkende moeder die midden in haar gezin staat, maar een controlerende, sikkeneurige vrouw die tussendoor taakjes tot 'werk' verheven heeft. Die haar leven door de lens van een mobieltje beleeft. Die haar kinderen, ook als ze niet willen, exposed. En haar leven tot een verdienmodel heeft gemaakt. Koud, kil en bitter zijn niet de definities die in mijn droomleven horen. Ongelofelijk hoe zij negatief is veranderd.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:06 schreef Weerikier het volgende:
Die nieuwe reel van AM. Zij heeft wel een heel ander beeld van zichzelf en haar leven dan ik zie.
"Getrouwd zijn met een influencer lijkt leuk" Nou nee, niet bepaald, het lijkt me in één woord verschrikkelijk.
En "de buitenwereld ziet een droomleven" Huh, serieus vrouw, ik zie één grote nachtmerrie van cameras continue gericht op minderjarige kinderen en een vrouw die verkleefd is met haar telefoon en compleet delusional door het leven gaat.
Droomleven, hoe komt ze erop?
En ze wordt ook zó vaak herkend als ze op date night zijn en dan moet Maarten daar weer op wachten. Hij heeft haar nooit voor zich alleen want ze is zo bekend, iedereen wil natuurlijk met haar praten en op de foto. Wat een held die Maarten dat hij zo goed met de enorme beroemdheid van zijn vrouw om kan gaan. AM heeft echt last van grootheidswaanzin hoor, wat braakt ze nou weer een nonsens uit.
Het moet uit de lengte of de breedte hè na die inkomstenderving door haar Insta-straf 😂quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:53 schreef MissBaksel het volgende:
Fam. Geerts heeft volgens mij weer een tweedehands droger van marktplaats gekocht. MG ging hem halen in Heerhugowaard. Coolblue zit ook in Den Haag. Maar ja, bij een nieuwe heeft hij de eerste jaren niks te klussen.
Nieuw is hij zeker niet, gezien het simpele verpakkingsmateriaal. Ik zou toch echt een nieuwe gekocht hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:40 schreef Harper het volgende:
Toch een nieuwe droger voor het Grote Gezin Geerts.
Volgens Google vanaf 2500 euro. Dan moet je wel echt heel erg graag wassen en drogen zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |