abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220316523
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 13:33 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja, samen met Jet
Want ja, vertrouwen heeft ze niet in die ouders zo te lezen
Ik had ze afgezegd als ik die ouder was
Die haar ook niet mag storen blijkbaar want ze heeft oordoppen en twee boeken.
Gezellig hoor! :wtf:
pi_220316530
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:44 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat ze zit te huilen omdat mensen op een forum haar lui noemen. Dan komen er straks weer 10 passief agressieve stories waar ze gaat vertellen dat ze juist heel veel doet maar dat ze dat toevallig nooit laat zien.
Dat zou kunnen. Net als haar dagelijkse wandelingen met haar kind. Die doet ze wel maar laat ze niet zien. Dream on Sanneke, dream on.
pi_220316549
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 14:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft het druk vandaag. Denk ik tenminste want er is nog geen linkje gedeeld, er is nog niet geklaagd of gezeurd. Die moet wel aan het knallen zijn! 💥

Ik wens iedereen die zaterdag gaat helpen met de verhuizing een prettige wedstrijd. Het zal niet meevallen om een hele dag naar haar pijpen te dansen. Hopelijk heeft ze wel het fatsoen om voor eten en drinken te zorgen.
Knap dat je zo positief erin staat betreft Sanneke 😂
pi_220316568
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:44 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat ze zit te huilen omdat mensen op een forum haar lui noemen. Dan komen er straks weer 10 passief agressieve stories waar ze gaat vertellen dat ze juist heel veel doet maar dat ze dat toevallig nooit laat zien.
“Ach meissie toch”.
Ergens hoop je dat ze mee leest, want iemand moet het zeggen.
Normaal zouden vriendinnen eerlijk tegen je zijn, maar die zijn ook nergens te bekennen.
Dus wij zullen wel eerlijk tegen haar zijn.
pi_220316607
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 16:03 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Knap dat je zo positief erin staat betreft Sanneke 😂
Ik heb een goede dag! Sanneke hopelijk ook!
pi_220316608
Onder de reel van de baarschaamte staat deze comment:

SPOT ON! Zou ik zeggen. Ik vind het persoonlijk te hypocriet voor woorden dat je met een beschuldigend vingertje naar een gezin van acht kinderen wijst terwijl je er zelf met één of twee of drie (of geen) kinderen een hee decadente levensstijl op nahoudt. Tig keer per jaar op vliegvakantie en elke maand de fast fashion industrie sponsoren is echt veeeeeeel slechter dan acht kinderen op de wereld zetten.

Tig keer op vliegvakantie: check (bij AM: vliegen naar Londen, vliegen naar Noorwegen), elke maand fast fashion industrie a la de drukke Belgen en Ot&Tot.

En dat + de 8 kinderen.
pi_220316620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:41 schreef JeOmaJa het volgende:
Ik volg AM niet maar kijk soms nav wat hier wordt gepost 😆

Maar dat ze zegt dat zij bepaalt en dat niet hoeft te verantwoorden aan Maarten… euhh ok.
Maar wat ik hier wel vaker begrijp heeft hij niet zoveel in te brengen 🤣

Bij ons (en bij vrijwel ieder gezin denk ik) gaat dat toch iets anders.
Ze hoeft het niet aan Maarten te verantwoorden en ook niet aan de kinderen. Het is haar gevoel en daar doen ze het maar mee.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220316630
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 16:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:

SPOT ON! Zou ik zeggen. Ik vind het persoonlijk te hypocriet voor woorden dat je met een beschuldigend vingertje naar een gezin van acht kinderen wijst terwijl je er zelf met één of twee of drie (of geen) kinderen een hee decadente levensstijl op nahoudt. Tig keer per jaar op vliegvakantie en elke maand de fast fashion industrie sponsoren is echt veeeeeeel slechter dan acht kinderen op de wereld zetten.

Tig keer op vliegvakantie: check (bij AM: vliegen naar Londen, vliegen naar Noorwegen), elke maand fast fashion industrie a la de drukke Belgen en Ot&Tot.

En dat + de 8 kinderen.
Je vergeet (vliegen voor) de cruise nog. Slechter voor het milieu kan bijna niet.
Plus inderdaad alle meuk die ze als influencer wekelijks in huis krijgt. Inclusief steeds weer nieuwe cases voor de oh zo milieuvriendelijke Wild deo.
Bij de Geertsen is het en en en.
pi_220316773
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 16:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:

En dat + de 8 kinderen.
Vergeet de cruise niet
En de stille milieuramp onder hun oprit met al die lekkende oliebarrels 😆
pi_220316836
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 13:54 schreef poohenzo het volgende:
waarom kan Suus google maps niet gebruiken? Is dat omdat ze het niet heeft op haar telefoon bijv of omdat nog niemand heeft uitgelegd hoe dat werkt? En zo ja waarom in hemelsnaam niet?

Waar is Jet nu eigenlijk? Alleen aan het spelen of zo in het krijspaleis? Arm kind.
Jet mag zichzelf vermaken in het krijspaleis omdat AM de moeder van de jarige job niet vertrouwd. Had dan een vriendinnetje voor Jet meegenomen. Maar nee, Lot mag een feestje vieren en Jet moet maar weer zien.
pi_220316848
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 14:09 schreef FluVo67 het volgende:
Jan en Sofie zijn met de 2 jongsten al weer onderweg naar Spanje. Sorry maar deze mensen sporen echt niet.
Het kon niet wachten hè, de zonnepanelen of wat dan ook, daarvoor moeten ze echt naar Spanje. Jan had ook alleen kunnen gaan toch? Maar nee, ook deze keer maken we er weer een vakantie van. En ze komen er nog mee weg ook.
pi_220316866
Kind van MaaikeKD loopt in kleding wat zeker 2 maten te groot is. Why??
pi_220316892
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 16:50 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat dat aangaat had Parkertje beter bij thehomeandthekid gepast😜
Hoewel Maike zelf ook wel fan is van erg oversized
pi_220316896
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 16:33 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Vergeet de cruise niet
En de stille milieuramp onder hun oprit met al die lekkende oliebarrels 😆
+ de reisjes naar Ijsland. Degene die dit heeft geschreven is een bekende, of heeft zijn/ haar ogen dicht.
pi_220316904
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 16:15 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ze hoeft het niet aan Maarten te verantwoorden en ook niet aan de kinderen. Het is haar gevoel en daar doen ze het maar mee.
Het lijkt Frank Visser wel: dit is mijn gevoel en daar zult u het mee moeten doen ^p^ egoist is het
pi_220316910
Nou we kunnen allemaal opgelucht ademhalen; het feestje van Lot is goed gegaan!
pi_220316921
Nog even over die cringe bjorn borg campagne van MCW; ik heb dus helemaal niet op de kleren gelet omdat het allemaal zo awkward en nep eruit ziet. Zou dit nou goed verkopen? Ja he.. er zijn echt een hoop mensen die dit voor zoete koek slikken allemaal.
pi_220317057
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 16:50 schreef Missinglink24 het volgende:
Altijd, en zij zelf ook
pi_220317086
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:56 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maen geeft duidelijk aan dat ze moet stoppen. Maar toch door filmen en online gooien.WAAROM???? En dr vader zit naast dr. Die beschermt haar dus ook niet😥
Die vader is net zo'n natte tosti als Maarten Geerts. Wat mij betreft net zo schuldig als de moeders die het allemaal maar online gooien.
pi_220317189
Dbm hoopt op een samenwerking met more?
pi_220317285
Jongste van mini belle lekker in haar onderbroek, halve bil eruit! Leukkkk voor het darkweb!!!

DBM is toch geen influencer, net als Sanneke.. zie ze meer als twee lachwekkende dames die maar wat op het net gooien
pi_220317335
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 17:46 schreef Overrozen14 het volgende:
Dbm hoopt op een samenwerking met more?
Zeker weten. Anders tag je ze niet een paar keer. Stiekem wil die ook influencer worden
pi_220317357
Die hoeveelheid kleding die rijnekerrebels opnoemt voor dr kinderen. Bizar. Die heeft ook geld teveel/ is koopziek.
En nu elke week 30 minuten rijden om naar een zwemles te gaan. Zijn er echt geen zwembaden dichterbij waar je ook naar de les kan kijken? Je moet toch nog 2 kinderen extra meenemen. De oudste 2 kunnen wel even thuisblijven. Maar volgens mij ben je zo totaal 2 uur kwijt met 1 zwemles
pi_220317379
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:15 schreef Lalaland79 het volgende:
Die hoeveelheid kleding die rijnekerrebels opnoemt voor dr kinderen. Bizar. Die heeft ook geld teveel/ is koopziek.
En nu elke week 30 minuten rijden om naar een zwemles te gaan. Zijn er echt geen zwembaden dichterbij waar je ook naar de les kan kijken? Je moet toch nog 2 kinderen extra meenemen. De oudste 2 kunnen wel even thuisblijven. Maar volgens mij ben je zo totaal 2 uur kwijt met 1 zwemles
Volgens mij waar hun wonen is alleen een CP..
pi_220317410
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:18 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Volgens mij waar hun wonen is alleen een CP..
Zandvoort ligt naast Haarlem. Daar zitten toch ook zwembaden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')