Die haar ook niet mag storen blijkbaar want ze heeft oordoppen en twee boeken.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:33 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja, samen met Jet
Want ja, vertrouwen heeft ze niet in die ouders zo te lezen
Ik had ze afgezegd als ik die ouder was
Dat zou kunnen. Net als haar dagelijkse wandelingen met haar kind. Die doet ze wel maar laat ze niet zien. Dream on Sanneke, dream on.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:44 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze zit te huilen omdat mensen op een forum haar lui noemen. Dan komen er straks weer 10 passief agressieve stories waar ze gaat vertellen dat ze juist heel veel doet maar dat ze dat toevallig nooit laat zien.
Knap dat je zo positief erin staat betreft Sanneke 😂quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft het druk vandaag. Denk ik tenminste want er is nog geen linkje gedeeld, er is nog niet geklaagd of gezeurd. Die moet wel aan het knallen zijn! 💥
Ik wens iedereen die zaterdag gaat helpen met de verhuizing een prettige wedstrijd. Het zal niet meevallen om een hele dag naar haar pijpen te dansen. Hopelijk heeft ze wel het fatsoen om voor eten en drinken te zorgen.
“Ach meissie toch”.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:44 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze zit te huilen omdat mensen op een forum haar lui noemen. Dan komen er straks weer 10 passief agressieve stories waar ze gaat vertellen dat ze juist heel veel doet maar dat ze dat toevallig nooit laat zien.
Ik heb een goede dag! Sanneke hopelijk ook!quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:03 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Knap dat je zo positief erin staat betreft Sanneke 😂
Ze hoeft het niet aan Maarten te verantwoorden en ook niet aan de kinderen. Het is haar gevoel en daar doen ze het maar mee.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:41 schreef JeOmaJa het volgende:
Ik volg AM niet maar kijk soms nav wat hier wordt gepost 😆
Maar dat ze zegt dat zij bepaalt en dat niet hoeft te verantwoorden aan Maarten… euhh ok.
Maar wat ik hier wel vaker begrijp heeft hij niet zoveel in te brengen 🤣
Bij ons (en bij vrijwel ieder gezin denk ik) gaat dat toch iets anders.
Je vergeet (vliegen voor) de cruise nog. Slechter voor het milieu kan bijna niet.quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Onder de reel van de baarschaamte staat deze comment:
SPOT ON! Zou ik zeggen. Ik vind het persoonlijk te hypocriet voor woorden dat je met een beschuldigend vingertje naar een gezin van acht kinderen wijst terwijl je er zelf met één of twee of drie (of geen) kinderen een hee decadente levensstijl op nahoudt. Tig keer per jaar op vliegvakantie en elke maand de fast fashion industrie sponsoren is echt veeeeeeel slechter dan acht kinderen op de wereld zetten.
Tig keer op vliegvakantie: check (bij AM: vliegen naar Londen, vliegen naar Noorwegen), elke maand fast fashion industrie a la de drukke Belgen en Ot&Tot.
En dat + de 8 kinderen.
Vergeet de cruise nietquote:Op woensdag 11 maart 2026 16:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Onder de reel van de baarschaamte staat deze comment:
SPOT ON! Zou ik zeggen. Ik vind het persoonlijk te hypocriet voor woorden dat je met een beschuldigend vingertje naar een gezin van acht kinderen wijst terwijl je er zelf met één of twee of drie (of geen) kinderen een hee decadente levensstijl op nahoudt. Tig keer per jaar op vliegvakantie en elke maand de fast fashion industrie sponsoren is echt veeeeeeel slechter dan acht kinderen op de wereld zetten.
Tig keer op vliegvakantie: check (bij AM: vliegen naar Londen, vliegen naar Noorwegen), elke maand fast fashion industrie a la de drukke Belgen en Ot&Tot.
En dat + de 8 kinderen.
Jet mag zichzelf vermaken in het krijspaleis omdat AM de moeder van de jarige job niet vertrouwd. Had dan een vriendinnetje voor Jet meegenomen. Maar nee, Lot mag een feestje vieren en Jet moet maar weer zien.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:54 schreef poohenzo het volgende:
waarom kan Suus google maps niet gebruiken? Is dat omdat ze het niet heeft op haar telefoon bijv of omdat nog niemand heeft uitgelegd hoe dat werkt? En zo ja waarom in hemelsnaam niet?
Waar is Jet nu eigenlijk? Alleen aan het spelen of zo in het krijspaleis? Arm kind.
Het kon niet wachten hè, de zonnepanelen of wat dan ook, daarvoor moeten ze echt naar Spanje. Jan had ook alleen kunnen gaan toch? Maar nee, ook deze keer maken we er weer een vakantie van. En ze komen er nog mee weg ook.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:09 schreef FluVo67 het volgende:
Jan en Sofie zijn met de 2 jongsten al weer onderweg naar Spanje. Sorry maar deze mensen sporen echt niet.
Wat dat aangaat had Parkertje beter bij thehomeandthekid gepast😜quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:50 schreef Missinglink24 het volgende:
Kind van MaaikeKD loopt in kleding wat zeker 2 maten te groot is. Why??
+ de reisjes naar Ijsland. Degene die dit heeft geschreven is een bekende, of heeft zijn/ haar ogen dicht.quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:33 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Vergeet de cruise niet
En de stille milieuramp onder hun oprit met al die lekkende oliebarrels 😆
Het lijkt Frank Visser wel: dit is mijn gevoel en daar zult u het mee moeten doenquote:Op woensdag 11 maart 2026 16:15 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ze hoeft het niet aan Maarten te verantwoorden en ook niet aan de kinderen. Het is haar gevoel en daar doen ze het maar mee.
Altijd, en zij zelf ookquote:Op woensdag 11 maart 2026 16:50 schreef Missinglink24 het volgende:
Kind van MaaikeKD loopt in kleding wat zeker 2 maten te groot is. Why??
Die vader is net zo'n natte tosti als Maarten Geerts. Wat mij betreft net zo schuldig als de moeders die het allemaal maar online gooien.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:56 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Maen geeft duidelijk aan dat ze moet stoppen. Maar toch door filmen en online gooien.WAAROM???? En dr vader zit naast dr. Die beschermt haar dus ook niet😥
Zeker weten. Anders tag je ze niet een paar keer. Stiekem wil die ook influencer wordenquote:Op woensdag 11 maart 2026 17:46 schreef Overrozen14 het volgende:
Dbm hoopt op een samenwerking met more?
Volgens mij waar hun wonen is alleen een CP..quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:15 schreef Lalaland79 het volgende:
Die hoeveelheid kleding die rijnekerrebels opnoemt voor dr kinderen. Bizar. Die heeft ook geld teveel/ is koopziek.
En nu elke week 30 minuten rijden om naar een zwemles te gaan. Zijn er echt geen zwembaden dichterbij waar je ook naar de les kan kijken? Je moet toch nog 2 kinderen extra meenemen. De oudste 2 kunnen wel even thuisblijven. Maar volgens mij ben je zo totaal 2 uur kwijt met 1 zwemles
Zandvoort ligt naast Haarlem. Daar zitten toch ook zwembaden?quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:18 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Volgens mij waar hun wonen is alleen een CP..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |