abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220319730
Goed artikel op de nos over influencers in Dubai. Ik heb het geo dat Robert en Chantal en een aantal anderen daar onder vallen.

https://nos.nl/l/2605949
pi_220319868
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:18 schreef Maretakje het volgende:
Goed artikel op de nos over influencers in Dubai. Ik heb het geo dat Robert en Chantal en een aantal anderen daar onder vallen.

https://nos.nl/l/2605949
Ja, ik had het eerder/gisteren ook al ergens gelezen. Hoe ze ‘verplicht’ worden om (allemaal hetzelfde) te zeggen dat alles koek en ei is daar, nog steeds fantastisch om te wonen, de overheid beschermt je blabla.

Eng land.
pi_220319871
Ik ben wel benieuwd naar hoe over 10 jaar al deze kinderen er over denken. Heeft mama het leven laten zien of heeft mama ql onze grenzen overschreden?
pi_220320068
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dan heb ik dat niet goed meegekregen, ik kijk ook niet bij DBM. Vond het toen ook al op Sanneke en Dion slaan. Ik vergelijk ze ook wel met mijn LVB broer maar dat is eigenlijk een belediging naar mijn broer.
Nee hoor was ik en ging idd over de communicatie en planning bij Sanneke. Al hadden ze ook bij Man Bijt Hond niet misstaan. Ik kijk echt vol verwondering naar die twee 😅
pi_220320070
Ik kan het woord knallen echt niet meer horen uit de mond van Sanneke. Hoe vaak die vrouw wel niet zegt dat ze gaat knallen en wat heeft ze gedaan nu puntje bij paaltje komt in de afgelopen weken? 1x een muurtje geverfd waar ze een volledige mental breakdown voor kreeg omdat ze de volslagen onrealistische verwachting had dat het wel in 1x zou dekken. En nog een keer met een volger samen een uurtje of 3 wat geverfd? Mijn hemel ik weet niet wat die vrouw onder knallen verstaat maar dit is echt het tegenovergestelde van knallen.
pi_220320195
Ik snap niet zo goed waarom AM altijd de boeken die ze leest zo uitgebreid laat zien. Komt op mij over alsof het een samenwerking is en ze die boeken moet promoten.
Ik geloof er echt niets van bijvoorbeeld dat zij dat boek Chai over Joden en de 2e wereldoorlog zelf heeft gekocht.
pi_220320215
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 00:17 schreef Latteanais het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom AM altijd de boeken die ze leest zo uitgebreid laat zien. Komt op mij over alsof het een samenwerking is en ze die boeken moet promoten.
Ik geloof er echt niets van bijvoorbeeld dat zij dat boek Chai over Joden en de 2e wereldoorlog zelf heeft gekocht.
Dat dacht ik dus ook. Ze heeft nog nooit interesse getoond dus het zal wel in haar doos komen.
pi_220320217
Natuurlijk is het een samenwerking. Of mag ze pas naar het hoekenbal als ze 10 boeken heeft gepromoot. Wat een top-influencer is zij toch. MG mag wel in zijn handjes knijpen🥰
pi_220320438
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 00:26 schreef Johanna38 het volgende:
Natuurlijk is het een samenwerking. Of mag ze pas naar het hoekenbal als ze 10 boeken heeft gepromoot. Wat een top-influencer is zij toch. MG mag wel in zijn handjes knijpen🥰
Wat een droomleven hebben ze hè? 🥰
  donderdag 12 maart 2026 @ 07:07:29 #285
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220320575
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:54 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Daar zou 'iedereen' wel mee op de foto willen, maar mocht ik AM ergens in het wild spotten, zou ik er juist alles aan doen om uit beeld te blijven van haar camera. Dus zeker niet met haar op de foto.
Ja ik duik altijd heel snel weg en neem een omweg als ik haar zie. Met de jaren is de verslaving tig keer verergert, vroeger liep ze nog wel eens zonder telefoon in haar knuist.
pi_220320582
Sofietje geeft maar weer eens een positieve draai aan het Spanje verhaal.
De kinderen hadden een studie-spatie-dag en social media is echt werken dus gelukkig mochten de kinderen mee. Leuk voor de kinderen ook om met pa en ma en lieve vrienden in de kroeg te zitten en zonnepanelen promoten.
Ik geloof er echt helemaal geen ene van. Ze wilde er weer eens tussenuit met Janneman en kreeg de kinderen en de hond nergens ondergebracht.
pi_220320662
Sanneke die in verband met promotie van de boekenweek een post doet met wat boeken. Waaronder ‘smartphone vrij opgroeien voor je kind’

Vanaf dag 1 DOUWT ZE DIE SMARTHONE in M’s gezicht en WORDEN ER FILMPJES GEMAAKT waarbij hij zichzelf ziet. Zo’n beetje het enige kind wat hij ziet.

En ik zie er ook nog wel van komen dat hij straks filmpjes mag gaan kijken/spelletjes op haar telefoon zodat zij eindelijk even *kuch* kan rusten op de bank na het harde werken in het huis.

Prima promotie joh!
pi_220320685
Ik volg de fam nagelkerk niet, maar hoe vaak gaan zij op vakantie?!
Die gaan zo vaak op vakantie dat ze geen tijd hebben om te werken 😅.
pi_220320693
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 07:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke die in verband met promotie van de boekenweek een post doet met wat boeken. Waaronder ‘smartphone vrij opgroeien voor je kind’

Vanaf dag 1 DOUWT ZE DIE SMARTHONE in M’s gezicht en WORDEN ER FILMPJES GEMAAKT waarbij hij zichzelf ziet. Zo’n beetje het enige kind wat hij ziet.

En ik zie er ook nog wel van komen dat hij straks filmpjes mag gaan kijken/spelletjes op haar telefoon zodat zij eindelijk even *kuch* kan rusten op de bank na het harde werken in het huis.

Prima promotie joh!
😂😂😂 en Sanneke ziet de ironie hiervan natuurlijk absoluut niet.

Ik heb van DBM geleerd dat dat vooral aan 'ons' ligt en niet aan haar.
pi_220320698
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 07:37 schreef Huisopdehoek het volgende:

Prima promotie joh!
Wat hebben sommigen toch echt een vertekend beeld van zichzelf. Alhoewel, bij gevallen zoals Sanneke vraag ik me af of "vertekend" de lading wel dekt 🫣
pi_220320746
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 07:14 schreef Snaky het volgende:
De kinderen hadden een studie-spatie-dag en social media is echt werken dus gelukkig mochten de kinderen mee. Leuk voor de kinderen ook om met pa en ma en lieve vrienden in de kroeg te zitten en zonnepanelen promoten.
Ik geloof er echt helemaal geen ene van. Ze wilde er weer eens tussenuit met Janneman en kreeg de kinderen en de hond nergens ondergebracht.
En Bosnië/ Servië staan ook nog op de planning.

En de kusfoto mocht natuurlijk ook niet ontbreken 🥰

[ Bericht 3% gewijzigd door Lalaland79 op 12-03-2026 07:59:53 (Toevoeging ) ]
pi_220320860
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 07:14 schreef Snaky het volgende:
Eerder hadden de kinderen toch vrij gekregen en nu ineens is het studiedag, de kinderen hadden eerder ook zoveel studiedagen zo toevallig. En zijn die lieve vrienden speciaal naar Spanje gekomen om met J en S uit eten te kunnen, wat toch een lieve vrienden. (Zo ongeloofwaardig!)

En Sanneke gaat knallen ❤❤, ik “lees” die emoticons ook en krijg er vreemde vibes bij .
pi_220320902
Heeft Judith nu natte haren of is het zo vet 😱
Ze heeft wel nog steeds dezelfde trui aan 🤢
pi_220320959
Ik denk dat Judith haar haar deze keer wel gewassen heeft. Maar als je doucht en vervolgens wel weer je vieze trui aantrekt...
pi_220320976
quote:
88s.gif Op donderdag 12 maart 2026 09:04 schreef Mirp het volgende:
Ik denk dat Judith haar haar deze keer wel gewassen heeft. Maar als je doucht en vervolgens wel weer je vieze trui aantrekt...
Ik twijfelde dus echt of het nat of vet was 🫣
pi_220320981
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 09:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ja ik snap het hoor, maar als dit vet is dan is het wel heel erg :r
pi_220320983
De Nagelkerkjes rollen van de ene vakantie in de andere. Maar het zijn harde werkers hoor! Echt waar! Volgens hun trouwe niet al te snuggere fans tenminste. Kinderen hebben vandaag studiedag, morgen dus niet. En komen ze pas na Juniors verjaardag terug? Dat is 21 maart. En maar weer een zak kleffe worstenbroodjes meegenomen voor een café daar. Die wil toch niemand meer vreten? Dat hele zonnepanelengedoe: Sofie weet niet meer zo goed wanneer ze wat heeft gelogen en dan komen er verschillende verhalen. De school maakt hier ook een hele grote misser door met deze mensen hun eisen mee te gaan. En dan dat overdreven kleffe gedoe tussen die twee. Het zijn gewoon een paar kleuters.
pi_220321006
Maar, heeft Annemarie nou een gesprek met dé Sanneke of is het iemand anders?
pi_220321017
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 09:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik ook en ben er nog niet over uit wat het is maar ik denk vet
pi_220321024
quote:
88s.gif Op donderdag 12 maart 2026 09:12 schreef Mirp het volgende:
Maar, heeft Annemarie nou een gesprek met dé Sanneke of is het iemand anders?
Misschien wil dé Sanneke tips hoe ze ook een fluflu-droomleven kan krijgen met maar 1 taakje per dag 😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')