Ja, ik had het eerder/gisteren ook al ergens gelezen. Hoe ze ‘verplicht’ worden om (allemaal hetzelfde) te zeggen dat alles koek en ei is daar, nog steeds fantastisch om te wonen, de overheid beschermt je blabla.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:18 schreef Maretakje het volgende:
Goed artikel op de nos over influencers in Dubai. Ik heb het geo dat Robert en Chantal en een aantal anderen daar onder vallen.
https://nos.nl/l/2605949
Nee hoor was ik en ging idd over de communicatie en planning bij Sanneke. Al hadden ze ook bij Man Bijt Hond niet misstaan. Ik kijk echt vol verwondering naar die twee 😅quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan heb ik dat niet goed meegekregen, ik kijk ook niet bij DBM. Vond het toen ook al op Sanneke en Dion slaan. Ik vergelijk ze ook wel met mijn LVB broer maar dat is eigenlijk een belediging naar mijn broer.
Dat dacht ik dus ook. Ze heeft nog nooit interesse getoond dus het zal wel in haar doos komen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:17 schreef Latteanais het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom AM altijd de boeken die ze leest zo uitgebreid laat zien. Komt op mij over alsof het een samenwerking is en ze die boeken moet promoten.
Ik geloof er echt niets van bijvoorbeeld dat zij dat boek Chai over Joden en de 2e wereldoorlog zelf heeft gekocht.
Wat een droomleven hebben ze hè? 🥰quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:26 schreef Johanna38 het volgende:
Natuurlijk is het een samenwerking. Of mag ze pas naar het hoekenbal als ze 10 boeken heeft gepromoot. Wat een top-influencer is zij toch. MG mag wel in zijn handjes knijpen🥰
Ja ik duik altijd heel snel weg en neem een omweg als ik haar zie. Met de jaren is de verslaving tig keer verergert, vroeger liep ze nog wel eens zonder telefoon in haar knuist.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:54 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Daar zou 'iedereen' wel mee op de foto willen, maar mocht ik AM ergens in het wild spotten, zou ik er juist alles aan doen om uit beeld te blijven van haar camera. Dus zeker niet met haar op de foto.
😂😂😂 en Sanneke ziet de ironie hiervan natuurlijk absoluut niet.quote:Op donderdag 12 maart 2026 07:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke die in verband met promotie van de boekenweek een post doet met wat boeken. Waaronder ‘smartphone vrij opgroeien voor je kind’
Vanaf dag 1 DOUWT ZE DIE SMARTHONE in M’s gezicht en WORDEN ER FILMPJES GEMAAKT waarbij hij zichzelf ziet. Zo’n beetje het enige kind wat hij ziet.
En ik zie er ook nog wel van komen dat hij straks filmpjes mag gaan kijken/spelletjes op haar telefoon zodat zij eindelijk even *kuch* kan rusten op de bank na het harde werken in het huis.
Prima promotie joh!
Wat hebben sommigen toch echt een vertekend beeld van zichzelf. Alhoewel, bij gevallen zoals Sanneke vraag ik me af of "vertekend" de lading wel dekt 🫣quote:Op donderdag 12 maart 2026 07:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke die in verband met promotie van de boekenweek een post doet met wat boeken. Waaronder ‘smartphone vrij opgroeien voor je kind’
Vanaf dag 1 DOUWT ZE DIE SMARTHONE in M’s gezicht en WORDEN ER FILMPJES GEMAAKT waarbij hij zichzelf ziet. Zo’n beetje het enige kind wat hij ziet.
En ik zie er ook nog wel van komen dat hij straks filmpjes mag gaan kijken/spelletjes op haar telefoon zodat zij eindelijk even *kuch* kan rusten op de bank na het harde werken in het huis.
Prima promotie joh!
En Bosnië/ Servië staan ook nog op de planning.quote:Op donderdag 12 maart 2026 07:14 schreef Snaky het volgende:
Sofietje geeft maar weer eens een positieve draai aan het Spanje verhaal.
De kinderen hadden een studie-spatie-dag en social media is echt werken dus gelukkig mochten de kinderen mee. Leuk voor de kinderen ook om met pa en ma en lieve vrienden in de kroeg te zitten en zonnepanelen promoten.
Ik geloof er echt helemaal geen ene van. Ze wilde er weer eens tussenuit met Janneman en kreeg de kinderen en de hond nergens ondergebracht.
Eerder hadden de kinderen toch vrij gekregen en nu ineens is het studiedag, de kinderen hadden eerder ook zoveel studiedagen zo toevallig. En zijn die lieve vrienden speciaal naar Spanje gekomen om met J en S uit eten te kunnen, wat toch een lieve vrienden. (Zo ongeloofwaardig!)quote:Op donderdag 12 maart 2026 07:14 schreef Snaky het volgende:
Sofietje geeft maar weer eens een positieve draai aan het Spanje verhaal.
De kinderen hadden een studie-spatie-dag en social media is echt werken dus gelukkig mochten de kinderen mee. Leuk voor de kinderen ook om met pa en ma en lieve vrienden in de kroeg te zitten en zonnepanelen promoten.
Ik geloof er echt helemaal geen ene van. Ze wilde er weer eens tussenuit met Janneman en kreeg de kinderen en de hond nergens ondergebracht.
Ik twijfelde dus echt of het nat of vet was 🫣quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:04 schreef Mirp het volgende:
Ik denk dat Judith haar haar deze keer wel gewassen heeft. Maar als je doucht en vervolgens wel weer je vieze trui aantrekt...
Ja ik snap het hoor, maar als dit vet is dan is het wel heel ergquote:Op donderdag 12 maart 2026 09:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik twijfelde dus echt of het nat of vet was 🫣
Ik ook en ben er nog niet over uit wat het is maar ik denk vetquote:Op donderdag 12 maart 2026 09:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik twijfelde dus echt of het nat of vet was 🫣
Misschien wil dé Sanneke tips hoe ze ook een fluflu-droomleven kan krijgen met maar 1 taakje per dag 😂quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:12 schreef Mirp het volgende:
Maar, heeft Annemarie nou een gesprek met dé Sanneke of is het iemand anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |