Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 14:20 schreef WinnieWana het volgende:
Na een tijdje weer even gekeken op instagram. Was wel benieuwd naar de verhuizing van Sanneke.
Al dat speelgoed had al in dozen kunnen zitten.
Ze wil over 4 dagen verhuizen. Dat wordt nog wat.
En hoezo denkt Sanneke dat tv en internet binnen een week geregeld zijn. Dat zijn een van de eerste dingen die je regelt als je een huis toegewezen krijgt.
Benieuwd hoe het met water, elektriciteit doorgeven etc gaat bij hun. Gemeentelijke belastingen ook zoiets.
En M gaat op ontdekking. Nou had niemand verwacht van een dreumes![]()
Ik ben meer dan 31 weken zwanger en heb zoveel opruimkriebels dat de overbuurman gisteren dacht dat we het huis te koop gingen zetten.
Welke vriendinnen? 🫣quote:Op dinsdag 10 maart 2026 14:59 schreef Miepje77 het volgende:
Judith reageert onder een post van Porterenee. Dat ze het liefst bij haar vriendinnen eet, omdat ze niet van koken houdt. Volgens mij ligt het ietsje anders.
Ze kan dan beter een keer de toko gaan dweilen. Denk dat bij 1 veeg de dweil zwart zou zien.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:24 schreef Earring het volgende:
Sanneke moet zich ook weer even bemoeien met de reactie die AM laat zien
Goh wat heeft zij het druk met inpakken zeg!
In de slaapkamer was het stof op het zwarte kastje ook heel erg aanwezig.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:31 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ze kan dan beter een keer de toko gaan dweilen. Denk dat bij 1 veeg de dweil zwart zou zien.
Denk dat het zwarte kastje in de slaapkamer genoeg zegt.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:31 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ze kan dan beter een keer de toko gaan dweilen. Denk dat bij 1 veeg de dweil zwart zou zien.
Ik zie vooral onhandige tassen volgestort met troep. En dan nog alle losse dingen inderdaad, dat zie je nu al, ze heeft nog wel een paar dagen werk.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:22 schreef AnnArt het volgende:
AM heeft chatgpt weer leeggetrokken voor haar opstel onder de baarschaamte-post. Dit is zo overduidelijk niet haar schrijfstijl.
En Sanneke....dream on dat je bijna klaar bent met inpakken en dat het niet veel werk meer is. Juist die laatste dingen zijn vaak neverending. Gelukkig weet ze wel van aanpakken. Het komt vast goed, ondanks haar.
Viel mij ook op ja, veel stofquote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Denk dat het zwarte kastje in de slaapkamer genoeg zegt.
Het is letterlijk wel alleen iets omzetten. Maar ze sturen haar om glasvezel te nemen. Kennelijk zijn ze beide niet mondig genoeg om daar tegenin te gaan. Dat is best wel een slechte zaak van kpn. En als je dat al wil verplichten dan moet dat tijdig geregeld kunnen worden. Dus voor een keer geef ik haar gelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:55 schreef proud_mami het volgende:
Sanneke weer in de klaagmodus over KPN. Het is niet een kwestie van alleen een knopje overzetten om over te schakelen naar glasvezel. Maar dat heeft niemand haar verteld natuurlijk. En ze boden ook nog een tijdelijke oplossing met simkaart maar goed. Dat irritante passief agressieve ook met d’r ogen rollen. Ga eens passief agressief inpakken!
Nee hoor, hier in huis moest andere kabel worden doorgetrokken, een nieuw aansluitpunt op de muur en een ander modem worden geregeld.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:51 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Het is letterlijk wel alleen iets omzetten. Maar ze sturen haar om glasvezel te nemen. Kennelijk zijn ze beide niet mondig genoeg om daar tegenin te gaan. Dat is best wel een slechte zaak van kpn. En als je dat al wil verplichten dan moet dat tijdig geregeld kunnen worden. Dus voor een keer geef ik haar gelijk.
Klopt, dat is glasvezel. Mijn post ging juist niet over glasvezel. Of een oude situatie. Die komt niet meer zo vaak voor.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:53 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Nee hoor, hier in huis moest andere kabel worden doorgetrokken, een nieuw aansluitpunt op de muur en een ander modem worden geregeld.
Misschien is er geen mogelijkheid om KPN zonder glasvezel aan te sluiten op dat adres. Niet mondig genoeg kan ik mij bij Dion voorstellen, bij Sanneke absoluut niet. Die zie ik nog op de bakfiets stappen om bij de dichtstbijzijnde KPN winkel iemand over de balie te trekken.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:51 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Het is letterlijk wel alleen iets omzetten. Maar ze sturen haar om glasvezel te nemen. Kennelijk zijn ze beide niet mondig genoeg om daar tegenin te gaan. Dat is best wel een slechte zaak van kpn. En als je dat al wil verplichten dan moet dat tijdig geregeld kunnen worden. Dus voor een keer geef ik haar gelijk.
de doorsmeerbeurt was niet doorgegaan?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:16 schreef Jannetje91 het volgende:
Ik keek net even bij AM en zag Maarten zn eten vingeren. Wat doet die man?! Ik kan beter hier meelezen dan bij de fluflu's kijken denk ik...die beelden krijg ik niet meer van m'n netvlies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |