abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220306837
3x raden wie er weer op de bank zit te knallen.
Ik gok dat jullie maar 1 poging nodig hebben.
pi_220306908
Wat een geluk, MG schuift weer aan bij de lunch. Kan hij AM fijn ondersteunen. Die twee raken ook niet versleten van het werken.
pi_220306972
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:48 schreef Sstt1993 het volgende:
Sanneke heeft mazzel dat M. zijn 'ontwikkelingsvoorsprong' niet heeft doorgezet.
Als hij gaat lopen zal ze toch écht van de bank moeten komen.
Of overal slotjes op, dat is natuurlijk ook een prima oplossing.
Ze kan ook gewoon de poef verplaatsen. Maar grenzen aan gegeven is natuurlijk beter maar kost energie en van je zuignap komen.
pi_220307039
Sanneke weer in de klaagmodus over KPN. Het is niet een kwestie van alleen een knopje overzetten om over te schakelen naar glasvezel. Maar dat heeft niemand haar verteld natuurlijk. En ze boden ook nog een tijdelijke oplossing met simkaart maar goed. Dat irritante passief agressieve ook met d’r ogen rollen. Ga eens passief agressief inpakken!
pi_220307042
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:27 schreef Jippiejappie het volgende:
3x raden wie er weer op de bank zit te knallen.
Ik gok dat jullie maar 1 poging nodig hebben.
DBM? AM? MCW? Moeilijk hoor 🤔
pi_220307046
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:46 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ze kan ook gewoon de poef verplaatsen. Maar grenzen aan gegeven is natuurlijk beter maar kost energie en van je zuignap komen.
Laatst was hij ook aan het snoer van een (bed)lampje aan het trekken. Ze liet hem gewoon gaan en ging verder met filmen.
pi_220307076
Mogen Saar en Suus niet even een stukje cake?
pi_220307108
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:03 schreef Moppie1982 het volgende:
En een van de 2 gaf nooit geld uit.
AM: ‘nu weet ik waar al jullie zakgeld aan op gaat’.
pi_220307127
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:08 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En een van de 2 gaf nooit geld uit.
AM: ‘nu weet ik waar al jullie zakgeld aan op gaat’.
Am weet zelf niet meer wat ze brabbelt
pi_220307148
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:11 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Am weet zelf niet meer wat ze brabbelt
daarom moet ze ook snel dat uur rust nemen, dan kan ze even reflecteren op alle onzin die ze uitkraamt
pi_220307163
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:15 schreef poohenzo het volgende:

[..]
daarom moet ze ook snel dat uur rust nemen, dan kan ze even reflecteren op alle onzin die ze uitkraamt
😂 niet dat dat ook maar iéts veranderd..
pi_220307186
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:15 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Maar ze HEEFT helemaal niet veel spullen hoor! Beweerde ze laatst in een story...
Hoe meer kasten hoe meer spullen want die kan je in de kasten doen😂
pi_220307198
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:19 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Hoe meer kasten hoe meer spullen want die kan je in de kasten doen😂
Als het in de kasten zit, ziet ze het niet, dus is het er niet. Daarom heeft ze niet zo veel
pi_220307294
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Als het in de kasten zit, ziet ze het niet, dus is het er niet. Daarom heeft ze niet zo veel
Nou, als ik zie wat er allemaal niet in kasten zit? En dan van de week zeggen dat ze nu wel begrijpt waarom kraamzorg komt: “als het ergens een bende is.” Ja Sanneke, zoals bij jou.
pi_220307331
Voor Jade Kops (mijnlevenmetkanker) kan je ook alleen maar respect hebben toch? Zo jong en het gaat nu helaas hard.
Zou niemand mogen overkomen dit.
pi_220307367
Sanneke zat vanmorgen in pyjama want ze ging zweten en daarna douchen (snap ik doe ik ook wel), maar een uur terug zat ze aangekleed op de bank, was ze toen klaar met zweten en inpakken/knallen? Heeft een dag maar zo weinig uren bij haar? Toch zonde zo’n halve dag?
pi_220307468
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Voor Jade Kops (mijnlevenmetkanker) kan je ook alleen maar respect hebben toch? Zo jong en het gaat nu helaas hard.
Ja verdrietig he. Iedere keer als ik een story of post van haar zie ben ik bang dat ze overleden is. :'(
pi_220307491
quote:
Zo veel respect voor haar, een enorm trieste situatie voor haar
pi_220307515
Is er ooit iemand vriendelijk tegen Sanneke? Gaat er ooit iets wel in 1x goed? Krijgen we alleen maar geklaag te zien?
  dinsdag 10 maart 2026 @ 14:12:15 #270
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220307533
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:03 schreef Moppie1982 het volgende:
Sowieso vind ik het gek dat je tussen de middag zoveel zoetigheid/gebak op tafel zet. Zou het brood daar net als het avondeten op rantsoen zijn?

Jade......dat meisje volg ik al heel wat jaartjes en wat is dat een voorbeeld voor velen! Zeer verdrietig haar situatie.
pi_220307601
quote:
Vreselijk he. Toen ik las dat ze nog enkele weken had was ik wel even stil... en nu dan dit weer. Arme meid. Die gun je zoveel meer.
pi_220307619
Na een tijdje weer even gekeken op instagram. Was wel benieuwd naar de verhuizing van Sanneke.

Al dat speelgoed had al in dozen kunnen zitten.
Ze wil over 4 dagen verhuizen. Dat wordt nog wat.
En hoezo denkt Sanneke dat tv en internet binnen een week geregeld zijn. Dat zijn een van de eerste dingen die je regelt als je een huis toegewezen krijgt.
Benieuwd hoe het met water, elektriciteit doorgeven etc gaat bij hun. Gemeentelijke belastingen ook zoiets.

En M gaat op ontdekking. Nou had niemand verwacht van een dreumes O-)

Ik ben meer dan 31 weken zwanger en heb zoveel opruimkriebels dat de overbuurman gisteren dacht dat we het huis te koop gingen zetten.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220307665
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 09:29 schreef Moppie1982 het volgende:
Wat is er mis met je kinderen leren dat je andere geloven en culturen moet respecteren, ik snap AM daarin echt niet.. vind het sowieso bizar als je voor een ochtendje zoveel troep mee naar school moet, als je soms die trommels ziet.. is er kwartiertje pauze
AM wil gewoon alleen maar dingen die zij bepaald. Dit keer kan ze het geloof noemen, de volgende keer is het weer iets anders. CONTROLE.
De Almachtige AM weet wat het beste is in alles en voor iedereen en zal daarom nooit iets van een ander aannemen of bereidt zijn ergens in mee te gaan.

OH en bij DBM vind ik het altijd zo interessant dat er verschillende virussen tegelijk in huis zijn. Flap heeft gekotst. DBM mijn keel voelt ook heel raar dus ik denk dat we een virus hebben.
EH.......keel en buik is iets heel anders. Hierin kun je gewoon zien dat ze het verzint waar je bijstaat
pi_220307899
Am die iets roept over consuminderen , raap me op _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_220307907
Judith reageert onder een post van Porterenee. Dat ze het liefst bij haar vriendinnen eet, omdat ze niet van koken houdt. Volgens mij ligt het ietsje anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')