Ze kan ook gewoon de poef verplaatsen. Maar grenzen aan gegeven is natuurlijk beter maar kost energie en van je zuignap komen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:48 schreef Sstt1993 het volgende:
Sanneke heeft mazzel dat M. zijn 'ontwikkelingsvoorsprong' niet heeft doorgezet.
Als hij gaat lopen zal ze toch écht van de bank moeten komen.
Of overal slotjes op, dat is natuurlijk ook een prima oplossing.
DBM? AM? MCW? Moeilijk hoor 🤔quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:27 schreef Jippiejappie het volgende:
3x raden wie er weer op de bank zit te knallen.
Ik gok dat jullie maar 1 poging nodig hebben.
Laatst was hij ook aan het snoer van een (bed)lampje aan het trekken. Ze liet hem gewoon gaan en ging verder met filmen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:46 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ze kan ook gewoon de poef verplaatsen. Maar grenzen aan gegeven is natuurlijk beter maar kost energie en van je zuignap komen.
En een van de 2 gaf nooit geld uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:03 schreef Moppie1982 het volgende:
Mogen Saar en Suus niet even een stukje cake?
Am weet zelf niet meer wat ze brabbeltquote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En een van de 2 gaf nooit geld uit.
AM: ‘nu weet ik waar al jullie zakgeld aan op gaat’.
daarom moet ze ook snel dat uur rust nemen, dan kan ze even reflecteren op alle onzin die ze uitkraamtquote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:11 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Am weet zelf niet meer wat ze brabbelt
😂 niet dat dat ook maar iéts veranderd..quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:15 schreef poohenzo het volgende:
[..]
daarom moet ze ook snel dat uur rust nemen, dan kan ze even reflecteren op alle onzin die ze uitkraamt
Hoe meer kasten hoe meer spullen want die kan je in de kasten doen😂quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar ze HEEFT helemaal niet veel spullen hoor! Beweerde ze laatst in een story...
Als het in de kasten zit, ziet ze het niet, dus is het er niet. Daarom heeft ze niet zo veelquote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:19 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Hoe meer kasten hoe meer spullen want die kan je in de kasten doen😂
Nou, als ik zie wat er allemaal niet in kasten zit? En dan van de week zeggen dat ze nu wel begrijpt waarom kraamzorg komt: “als het ergens een bende is.” Ja Sanneke, zoals bij jou.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als het in de kasten zit, ziet ze het niet, dus is het er niet. Daarom heeft ze niet zo veel
Ja verdrietig he. Iedere keer als ik een story of post van haar zie ben ik bang dat ze overleden is.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Voor Jade Kops (mijnlevenmetkanker) kan je ook alleen maar respect hebben toch? Zo jong en het gaat nu helaas hard.
Zou niemand mogen overkomen dit.
Zo veel respect voor haar, een enorm trieste situatie voor haarquote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Voor Jade Kops (mijnlevenmetkanker) kan je ook alleen maar respect hebben toch? Zo jong en het gaat nu helaas hard.
Sowieso vind ik het gek dat je tussen de middag zoveel zoetigheid/gebak op tafel zet. Zou het brood daar net als het avondeten op rantsoen zijn?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:03 schreef Moppie1982 het volgende:
Mogen Saar en Suus niet even een stukje cake?
Vreselijk he. Toen ik las dat ze nog enkele weken had was ik wel even stil... en nu dan dit weer. Arme meid. Die gun je zoveel meer.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM wil gewoon alleen maar dingen die zij bepaald. Dit keer kan ze het geloof noemen, de volgende keer is het weer iets anders. CONTROLE.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:29 schreef Moppie1982 het volgende:
Wat is er mis met je kinderen leren dat je andere geloven en culturen moet respecteren, ik snap AM daarin echt niet.. vind het sowieso bizar als je voor een ochtendje zoveel troep mee naar school moet, als je soms die trommels ziet.. is er kwartiertje pauze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |