Ik denk dat Sanneke vooral heel hard roept vanaf de bank “NEE, DAT MAG NIET VAN JE MOEDER!”.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik zie Sanneke echt als het type "hihi nee joh gekkie niet uit de prullenbak eten hihihi " en dan knuffelen en grapjes blijven maken waardoor kind totaal de boodschap niet mee krijgt dat dit niet de bedoeling is...
En als je dan "nee" zegt heeft het kind geleerd dat het grappig is 👍
Als je gewoon duidelijk nee zegt en consequent blijft is het gewoon duidelijk en pluk je daar vanzelf de vruchten van...
Net als dat plakken 🤷 gewoon zeggen dat ze zelf moeten spelen.
Kinderen worden echt leuker als ze duidelijkheid en grenzen krijgen
Maar dan wel hard lachend om haar eigen grap...quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:40 schreef LALAA het volgende:
[..]
Ik denk dat Sanneke vooral heel hard roept vanaf de bank “NEE, DAT MAG NIET VAN JE MOEDER!”.
😂😂😂quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:40 schreef LALAA het volgende:
[..]
Ik denk dat Sanneke vooral heel hard roept vanaf de bank “NEE, DAT MAG NIET VAN JE MOEDER!”.
Ja hier snap ik ook helemaal niks van. Opent zij haar kasten dan niet? Heel bizar.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🥴 dion had tassen opgeruimd en daarom was ze tassen kwijt en heeft ze nieuwe besteld...
Heeft dus jaren in een kast gezeten die ze nooit open heeft gemaakt
Hoe?
Ik vraag me af hoe je zoveel troep kunt hebben in zo’n kleine keet dat je een verzameling tassen kwijtraakt. En die kast is dus nooit leeggehaald en schoongemaakt?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🥴 dion had tassen opgeruimd en daarom was ze tassen kwijt en heeft ze nieuwe besteld...
Heeft dus jaren in een kast gezeten die ze nooit open heeft gemaakt
Hoe?
Ja maar ook "hey heb jij die tassen gezien?" 🤷 Waarom heeft ze dat niet gezegd? en als je het kwijt bent ga je toch zoeken??? Waarom nieuw kopen als je weet dat het ergens in huis moet liggen??quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:46 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ja hier snap ik ook helemaal niks van. Opent zij haar kasten dan niet? Heel bizar.
Ik heb hetzelfde. En Vinted levert misschien geld op maar betekent ook dat ze de rommel blijft verplaatsen, het moet immers mee naar het nieuwe huis. Voor nu gewoon echt weggooien, goede spullen naar de kringloop, kleding naar kledingbakken. Frisse start in het nieuwe huis en stoppen met kopen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:56 schreef WildeTuinen het volgende:
Wat een ellende bij die verhuizing van Sanneke zeg..... Ik vind haar eerlijk gezegd ook wel een tikkie verzamelwoede hebben. Zo veel spullen, echt hoe dan?
Mijn innerlijke Marie Kondo heeft het echt zwaar...... Alsjeblieft ga gewoon spullen inruimen en weg gooien!
Nou dit precies! Ik zou Sanneke ook echt hulp gunnen. Het is niet normaal dat je een tas kwijt raakt zonder deze ooit gebruikt te hebben en daarom maar een nieuwe te kopen. Zeker niet als je amper wat te besteden hebt.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. En Vinted levert misschien geld op maar betekent ook dat ze de rommel blijft verplaatsen, het moet immers mee naar het nieuwe huis. Voor nu gewoon echt weggooien, goede spullen naar de kringloop, kleding naar kledingbakken. Frisse start in het nieuwe huis en stoppen met kopen.
Maar zij wilt niet geholpen wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:12 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Nou dit precies! Ik zou Sanneke ook echt hulp gunnen. Het is niet normaal dat je een tas kwijt raakt zonder deze ooit gebruikt te hebben en daarom maar een nieuwe te kopen. Zeker niet als je amper wat te besteden hebt.
En ik snap dat ze hoopt geld te krijgen voor haar oude spullen, maar tegelijk maakt ze het ook het probleem van een ander.
Ze doet amper wat, en het zou mij echt verbazen als zij deze overload aan zooi zelf gaat verhuizen en inpakken.
Maar ze HEEFT helemaal niet veel spullen hoor! Beweerde ze laatst in een story...quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:56 schreef WildeTuinen het volgende:
Wat een ellende bij die verhuizing van Sanneke zeg..... Ik vind haar eerlijk gezegd ook wel een tikkie verzamelwoede hebben. Zo veel spullen, echt hoe dan?
Mijn innerlijke Marie Kondo heeft het echt zwaar...... Alsjeblieft ga gewoon spullen inruimen en weg gooien!
Ik heb een huis met 4 slaapkamers, een zolder en garage maar minder spullen dan zij in de keet heeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar ze HEEFT helemaal niet veel spullen hoor! Beweerde ze laatst in een story...
Alles voor het (Instagram)plaatje hè? Kijk mij eens een goede moeder zijn. En die kinderen gooit ze vervolgens online voor de bus …. …quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:30 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja precies. Snap sowieso niet waarom er zo'n bak vol met van alles mee moet voor die ochtendpauze. Hier altijd alleen maar 1 stuk fruit.
😂quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:40 schreef LALAA het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |