abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 maart 2026 @ 09:40:20 #226
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220305257
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 09:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik zie Sanneke echt als het type "hihi nee joh gekkie niet uit de prullenbak eten hihihi " en dan knuffelen en grapjes blijven maken waardoor kind totaal de boodschap niet mee krijgt dat dit niet de bedoeling is...
En als je dan "nee" zegt heeft het kind geleerd dat het grappig is 👍
Als je gewoon duidelijk nee zegt en consequent blijft is het gewoon duidelijk en pluk je daar vanzelf de vruchten van...
Net als dat plakken 🤷 gewoon zeggen dat ze zelf moeten spelen.
Kinderen worden echt leuker als ze duidelijkheid en grenzen krijgen
Ik denk dat Sanneke vooral heel hard roept vanaf de bank “NEE, DAT MAG NIET VAN JE MOEDER!”.
pi_220305302
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 09:40 schreef LALAA het volgende:

[..]
Ik denk dat Sanneke vooral heel hard roept vanaf de bank “NEE, DAT MAG NIET VAN JE MOEDER!”.
Maar dan wel hard lachend om haar eigen grap...
Ik denk altijd als je jezelf al niet serieus neem waarom verwacht je dat je kind dit wel doet?
pi_220305303
quote:

[..]
😂😂😂
pi_220305433
Woohoo Sanneke gaat knallen (scheten laten op de bank ?? Of gaat ze echt er vanaf?)
Wat suf dat dion haar bericht stuurt dat kind overstuur is... je voelt jezelf rot en schuldig ofzo en denkt "joh als ik dit stuur kan jij je ook rot voelen "
Je kan toch prima sturen "heb hem gebracht! Gaat vast goed komen! Veel succes met knallen"
pi_220305704
Oh aap komt uit de mouw, ze wilt een prullenbak opgestuurd krijgen van brabantia, want duur. Alles wat duur is wilt Sanneke
pi_220305832
🥴 dion had tassen opgeruimd en daarom was ze tassen kwijt en heeft ze nieuwe besteld...
Heeft dus jaren in een kast gezeten die ze nooit open heeft gemaakt
Hoe?
pi_220305924
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🥴 dion had tassen opgeruimd en daarom was ze tassen kwijt en heeft ze nieuwe besteld...
Hoe?
Ja hier snap ik ook helemaal niks van. Opent zij haar kasten dan niet? Heel bizar.
pi_220305990
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Hoe?
Ik vraag me af hoe je zoveel troep kunt hebben in zo’n kleine keet dat je een verzameling tassen kwijtraakt. En die kast is dus nooit leeggehaald en schoongemaakt?

Dat Sanneke haar huis veilig noemt voor haar kind snap ik ook niet. Met zoveel spullen overal breekt toch iedereen toch nek? En die spullen hebben niks te maken met de verhuizing, het is daar altijd een pleurisbende.
pi_220306024
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:46 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja hier snap ik ook helemaal niks van. Opent zij haar kasten dan niet? Heel bizar.
Ja maar ook "hey heb jij die tassen gezien?" 🤷 Waarom heeft ze dat niet gezegd? en als je het kwijt bent ga je toch zoeken??? Waarom nieuw kopen als je weet dat het ergens in huis moet liggen??
pi_220306072
Wat een ellende bij die verhuizing van Sanneke zeg..... Ik vind haar eerlijk gezegd ook wel een tikkie verzamelwoede hebben. Zo veel spullen, echt hoe dan?
Mijn innerlijke Marie Kondo heeft het echt zwaar...... Alsjeblieft ga gewoon spullen inruimen en weg gooien!
pi_220306113
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:56 schreef WildeTuinen het volgende:
Wat een ellende bij die verhuizing van Sanneke zeg..... Ik vind haar eerlijk gezegd ook wel een tikkie verzamelwoede hebben. Zo veel spullen, echt hoe dan?
Mijn innerlijke Marie Kondo heeft het echt zwaar...... Alsjeblieft ga gewoon spullen inruimen en weg gooien!
Ik heb hetzelfde. En Vinted levert misschien geld op maar betekent ook dat ze de rommel blijft verplaatsen, het moet immers mee naar het nieuwe huis. Voor nu gewoon echt weggooien, goede spullen naar de kringloop, kleding naar kledingbakken. Frisse start in het nieuwe huis en stoppen met kopen.
pi_220306222
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb hetzelfde. En Vinted levert misschien geld op maar betekent ook dat ze de rommel blijft verplaatsen, het moet immers mee naar het nieuwe huis. Voor nu gewoon echt weggooien, goede spullen naar de kringloop, kleding naar kledingbakken. Frisse start in het nieuwe huis en stoppen met kopen.
Nou dit precies! Ik zou Sanneke ook echt hulp gunnen. Het is niet normaal dat je een tas kwijt raakt zonder deze ooit gebruikt te hebben en daarom maar een nieuwe te kopen. Zeker niet als je amper wat te besteden hebt.
En ik snap dat ze hoopt geld te krijgen voor haar oude spullen, maar tegelijk maakt ze het ook het probleem van een ander.
Ze doet amper wat, en het zou mij echt verbazen als zij deze overload aan zooi zelf gaat verhuizen en inpakken.
pi_220306249
Same! Je kan blijven verzamelen maar uiteindelijk doe je er niets mee..

Bizar, je trekt toch een keer in de zoveel tijd je kasten leeg doekje erover en opnieuw inruimen?

Wat een bende heeft zij zeg, in zo een klein hok en kan niet zeggen praktische dingen, een nieuw dekbed aanschaffen leuk! Maar kan ook als je er al woont, en dan zeggen ja de slopen zijn apart, leest zij nooit door als ze iets koopt, en dan nu nog een filmpje gaan maken, ga opruimen!
pi_220306258
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:12 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Nou dit precies! Ik zou Sanneke ook echt hulp gunnen. Het is niet normaal dat je een tas kwijt raakt zonder deze ooit gebruikt te hebben en daarom maar een nieuwe te kopen. Zeker niet als je amper wat te besteden hebt.
En ik snap dat ze hoopt geld te krijgen voor haar oude spullen, maar tegelijk maakt ze het ook het probleem van een ander.
Ze doet amper wat, en het zou mij echt verbazen als zij deze overload aan zooi zelf gaat verhuizen en inpakken.
Maar zij wilt niet geholpen worden
  dinsdag 10 maart 2026 @ 11:15:15 #240
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220306259
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:56 schreef WildeTuinen het volgende:
Maar ze HEEFT helemaal niet veel spullen hoor! Beweerde ze laatst in een story...
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220306262
Sofie laat haar armetierige bosje haar nog maar eens blonderen. Vorige keer zat het toen ze van de kapper kwam mooi. Maar die paar sprieten zakken na een paar uur in en dan is het gewoon weer niks. En steekt ze het maar weer op om volume te faken. Vanavond in dagverslag vast weer dat ze een drukke dag heeft gehad. Met naar de kapper gaan tijdens wat voor normale mensen werktijden zijn.
pi_220306265
Vriendinnie van DBM heeft gisteravond moeten overgeven en nu moet ze haar de hele dag tillen?🤔
pi_220306275
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:15 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Maar ze HEEFT helemaal niet veel spullen hoor! Beweerde ze laatst in een story...
Ik heb een huis met 4 slaapkamers, een zolder en garage maar minder spullen dan zij in de keet heeft.
pi_220306334
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 09:30 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja precies. Snap sowieso niet waarom er zo'n bak vol met van alles mee moet voor die ochtendpauze. Hier altijd alleen maar 1 stuk fruit.
Alles voor het (Instagram)plaatje hè? Kijk mij eens een goede moeder zijn. En die kinderen gooit ze vervolgens online voor de bus …. …

[ Bericht 3% gewijzigd door proud_mami op 10-03-2026 12:45:17 ]
pi_220306371
En waarom moet je tassen bestellen? Ze is (eer)gister nog bij de IKEA geweest. Grote tassen genoeg. Volgens mij ook bij de Wibra, de Zeeman etcetera. Of bij een ‘Turkse’ winkel (zo heten die bij ons omdat die als eerste van die geblokte/gestreepte tassen verkochten).

Maar nu gaat ze ze bestellen, moet ze wachten tot ze geleverd worden, dan moet Dion het pakketje ophalen want op het park mogen geen pakketjes bezorgd worden..

Als ze (veel) eerder begonnen was met opruimen/uitzoeken, had ze veel meer ontdekt wat ze nog had.

En inderdaad, zo’n klein huis en dan al jaren kasten niet open gehad?
pi_220306427
Aha, ik zie de connectie Sanneke en AM. Sanneke heeft die kekke drukke mamma-waszaktassen nodig. #sherlock
pi_220306491
Sanneke heeft mazzel dat M. zijn 'ontwikkelingsvoorsprong' niet heeft doorgezet.
Als hij gaat lopen zal ze toch écht van de bank moeten komen.
Of overal slotjes op, dat is natuurlijk ook een prima oplossing.
pi_220306527
quote:

[..]
😂
pi_220306710
DBM; dochter ziek en nu voelt DBM zelf ook wat in haar keel. Het zal de onzin die haar mond uit wil zijn denk ik.

Sommige kinderen zijn nou eenmaal wat vaker ziek dan anderen. Maar hoe slechte weerstand heeft ie vrouw zelf dat zij bij iedere kuchje ook ziek wordt?
pi_220306731
Easy peasy lemon squeezy. Serieus DBM? 😫
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')