😂😂quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
de doorsmeerbeurt was niet doorgegaan?
Hij zat een gebraden kip uit elkaar te plukken.
Met zijn afgekloven kluiven 🤢quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:39 schreef Jannetje91 het volgende:
[..]
😂😂
That makes sense 😅 Ik doe dat meestal met 2 vorken.. 🫣
Wat ik bij haar niet begrijp zijn al die vakanties maar dan wel steeds klagen over haar gezondheid. Lekker voor je collega’s. En het geld harkt ze prima binnen zonder haar echte baan.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:11 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mijn geldzaken ook bijzonder 11.000 euro bijverdienen met een account vol herhaling en dingen die je zelf ook wel kunt bedenken. Met al het geld dat ze verdient aan haar volgers en alle klikjes, is ze opzoek naar een woning in een hoger segment en kan ze nog vaker op vakantie. Bizar en haast onrealistisch zo’n leven.
Ze krijgt zoveel gesponsord dat zelfs haar kleding budget 0 kan zijn. 😂
Dat infantiele gelul ook over die boom. Man man man. Iemand noemde hier laatst het programma ‘Knoop in je zakdoek.’quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:44 schreef Jippiejappie het volgende:
Ik heb evenveel hoop voor Sanneke, als zij voor die boom
Ze hoopt vast dat het een geldboom isquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:44 schreef Jippiejappie het volgende:
Ik heb evenveel hoop voor Sanneke, als zij voor die boom
Ja dat was ik, dat ging over DBM maar het is hier ook wel toepasselijkquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat infantiele gelul ook over die boom. Man man man. Iemand noemde hier laatst het programma ‘Knoop in je zakdoek.’
Zij zijn dat.
Krijg je straf dan voor linkjes delen?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith zeikt op haar geldaccount ook weer dat ze instastraf heeft voor het delen van linkjes.
En die witte trui heeft ze inmiddels ook alweer een dag of 6 aan
Denk dat het vele klagen meer een excuus van haar weinige aanwezigheid op IG 😉quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:50 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wat ik bij haar niet begrijp zijn al die vakanties maar dan wel steeds klagen over haar gezondheid. Lekker voor je collega’s. En het geld harkt ze prima binnen zonder haar echte baan.
Dan heb ik dat niet goed meegekregen, ik kijk ook niet bij DBM. Vond het toen ook al op Sanneke en Dion slaan. Ik vergelijk ze ook wel met mijn LVB broer maar dat is eigenlijk een belediging naar mijn broer.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:02 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja dat was ik, dat ging over DBM maar het is hier ook wel toepasselijk
Ik vind het gewoon raar om zo te klagen over je lage energie maar wel steeds die vakanties zo op insta te laten zien. En insta is gewoon haar eigen bedrijf maar ze heeft wel een gegarandeerd inkomen uit loondienst en dus verantwoordelijkheden die verder reiken dan haar bedrijf.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:06 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Denk dat het vele klagen meer een excuus van haar weinige aanwezigheid op IG 😉
😂quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze hoopt vast dat het een geldboom is
Ze mag van mij straf krijgen voor dat gepulk in haar ogen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith zeikt op haar geldaccount ook weer dat ze instastraf heeft voor het delen van linkjes.
Tja als Juud dingen doet die volgens Insta niet mogen dan moet ze niet miepen over op het strafbankje zitten. En dan klagen over een partij die een jaaroverzicht pas laat aanlevert en die heeft ze nodig voor de belastingaangifte. Vervelend h่ als je op anderen moet wachten. Dat moeten anderen ook vaak op haar als ze geen nut ziet in het zetten van haar wekker.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
En die kinderen hebben er niets aan dat ze dat op insta deelt.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:22 schreef Blossemtje_twente het volgende:
De kinderen van Tamara hebben volgens mij ook veel meegemaakt… lijkt mij pittig zo
Viezig is ze 🤢quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze mag van mij straf krijgen voor dat gepulk in haar ogen.
Niet perse, maar zij deelt financi๋le producten (en heeft daar al vaker ‘straf’ voor gehad) en dan mag nietquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:03 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Krijg je straf dan voor linkjes delen?
Geen idee wat hij voor taken in het groen heeft, maar hij weet kennelijk niet hoe hij een boompje kan checken of er nog leven in zit en bedenken dat die pot wel erg klein is en de grond compleet droog is ook te moeilijk. Wat een slome duikelaars samen daar in die keet.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat infantiele gelul ook over die boom. Man man man. Iemand noemde hier laatst het programma ‘Knoop in je zakdoek.’
Zij zijn dat.
Die grond is zo droog en hard dat het water er niet intrekt🙄.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:14 schreef papierentas het volgende:
[..]
Geen idee wat hij voor taken in het groen heeft, maar hij weet kennelijk niet hoe hij een boompje kan checken of er nog leven in zit en bedenken dat die pot wel erg klein is en de grond compleet droog is ook te moeilijk. Wat een slome duikelaars samen daar in die keet.
Heeft haar vader niet een kledingzaak?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:11 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mijn geldzaken ook bijzonder 11.000 euro bijverdienen met een account vol herhaling en dingen die je zelf ook wel kunt bedenken. Met al het geld dat ze verdient aan haar volgers en alle klikjes, is ze opzoek naar een woning in een hoger segment en kan ze nog vaker op vakantie. Bizar en haast onrealistisch zo’n leven.
Ze krijgt zoveel gesponsord dat zelfs haar kleding budget 0 kan zijn. 😂
De boom hoeven ze iig niet in te pakken 🙈.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:35 schreef brilduiker1973 het volgende:
Geneuzel over die boom. Ga inpakken, jullie hebben nog 3 dagen!
Is dat die trui met de bloedvlekken die ze bij de atletiek aan had?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
En Timmie zal best lief voor haar zijn maar je ziet aan alles dat hij niet op z’n gemak is. En wat fijn dat BB hun gezamenlijke favoriet is. Nog niet zo heel lang geleden deelde ze die liefde voor BB met twee anderen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:45 schreef Tweetheelepels het volgende:
Hebben we de Bjorn borg ad van ons Mies al gezien? Lekker Tim bespringen de hele tijd. Natuurlijk weer allemaal hartjes en lovende ‘wat straal je’ reacties. Ik vind het echt awkward, en ze ziet er vermoeid en dof uit juist
Wat een puberaal promofilmpje. Had dat bespringen en geklef eruit gehaald, dan was het oprecht een mooie promo geweest. Vind het zo voor Bjorn Borg in ieder geval geen reclame.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:45 schreef Tweetheelepels het volgende:
Hebben we de Bjorn borg ad van ons Mies al gezien? Lekker Tim bespringen de hele tijd. Natuurlijk weer allemaal hartjes en lovende ‘wat straal je’ reacties. Ik vind het echt awkward, en ze ziet er vermoeid en dof uit juist
Die 'wat straal je' reacties slaan echt als een l*l op een drumstel.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:45 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ik kwam hier voor deze post.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:03 schreef Hope88 het volgende:
Zegt MCW nu werkelijk dat ze zo onafhankelijke vrouw is?! Hahaha, als er iemand afhankelijk is van andere mensen, is zij het wel.
Ik heb alleen maar nepplanten en die kan ik zelfs nog laten doodgaan volgens kindliefquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De boom hoeven ze iig niet in te pakken 🙈.
Geen oordeel verder, mijn 'groene' vingers zijn net zo bruin als de bladeren aan mijn verdorde planten.
Ik mag de planten niet meer aanraken van mijn man. Als hij ooit doodgaat moet ik over op nepplanten, die houd ik denk ik wel in leven😂
En ze geeft het gewoon toe: vandaag heeft ze maar een half uurtje gewerkt. En dan doen je kinderen beneden een spelletje, en in plaats dat je daar gezellig bij zit, ga je dat vanaf je 'werk' plek op de vide fotograferen. En dat symboliseert precies hoe ver zij van haar kinderen verwijderd staat. Zeker als Jan er niet bij is.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:24 schreef FluVo67 het volgende:
Nog geen week terug uit Oeganda. Binnen paar dagen vertrekken naar Spanje. Daags na Koningsdag vertrekken naar Amerika. En dan nu al weer bij bekenden voor ori๋nteren voor een reis voor jun 25 jarig huwelijk volgend jaar. Sofie gaat blijkbaar wel haar zin krijgen met een cruise. Die ook weer volledig georganiseerd is. Kan ze zelf nou echt niets zelf bedenken en boeken? Ze lijkt overal als een kleuter bij het handje genomen te moeten worden. Wat een onzelfstandige vrouw. Of te lui om ook maar ergens je in te verdiepen? Alhoewel de Temu leegshoppen lukt haar prima.
Waarom die vrouw 8 kinderen op de wereld heeft gezet vraag ik me ook af. Ze heeft er echt helemaal niets mee. Zullen de kinderen volgend jaar weer van school vrij moeten omdat de ouders niet tijdens schoolvakanties weg kunnen? Dat zo'n school in hun leugens trapt vind ik onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:28 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En ze geeft het gewoon toe: vandaag heeft ze maar een half uurtje gewerkt. En dan doen je kinderen beneden een spelletje, en in plaats dat je daar gezellig bij zit, ga je dat vanaf je 'werk' plek op de vide fotograferen. En dat symboliseert precies hoe ver zij van haar kinderen verwijderd staat. Zeker als Jan er niet bij is.
Benieuwd of Madelief voor een Nederlandse of toch Belgische middelbare school gaat kiezen. Bij dat laatste zou het ze nog wel eens tegen kunnen vallen met verlof buiten de vakanties om krijgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:33 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Waarom die vrouw 8 kinderen op de wereld heeft gezet vraag ik me ook af. Ze heeft er echt helemaal niets mee. Zullen de kinderen volgend jaar weer van school vrij moeten omdat de ouders niet tijdens schoolvakanties weg kunnen? Dat zo'n school in hun leugens trapt vind ik onbegrijpelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |