abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2026 @ 16:06:58 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220301307
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220301312
Chinees!
Zo'n menu kun je altijd twee dagen van eten
  maandag 9 maart 2026 @ 16:41:55 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220301459
Goeie OP :D

Vanavond met dochterlief Kantonese Cheung fun maken van rijstpapier, zin in!
En als het me lukt Vietnamese Bánh xèo :9

Nu net lekker cappuccino op, word ik altijd intens blij van *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 maart 2026 @ 17:30:37 #4
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220301691
Ik heb soep met kippenbouillon, veel groenten, tomaten, ballen, vlinderpasta en grote verse met vlees en kaas gevulde tortellinis.

Het is bijna geen soep meer te noemen zo vol. :9
pi_220301711
Lekkerbekje, gebakken aardappeltjes en broccoli.

:9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220301981
quote:
88s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond een variatie op een traybake knolselderij en kipdijfilet. I.p.v. wortels gebruik ik pastinaak en i.p.v. krielaardappels gebruik ik courgette. :9

  maandag 9 maart 2026 @ 18:35:14 #7
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220302023
Mijn gebruikelijke AVG-tje waar ik momenteel niet zonder kan: ik heb voedzaam voedsel nodig en geen liflafjes. Van de saucijsjes krijg ik geen genoeg: álles smaakt met saucijsjes. :Y)
  maandag 9 maart 2026 @ 18:51:50 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220302141
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn gebruikelijke AVG-tje waar ik momenteel niet zonder kan: ik heb voedzaam voedsel nodig en geen liflafjes. Van de saucijsjes krijg ik geen genoeg: álles smaakt met saucijsjes. :Y)
Wat at je dan behalve saucijsjes?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 9 maart 2026 @ 19:14:58 #9
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220302274
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:51 schreef golfer het volgende:

[..]
Wat at je dan behalve saucijsjes?
Boerenkool, aardappels en kwark toe.
pi_220302695
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:41 schreef Molo het volgende:
Goeie OP :D

Vanavond met dochterlief Kantonese Cheung fun maken van rijstpapier, zin in!
En als het me lukt Vietnamese Bánh xèo :9

Nu net lekker cappuccino op, word ik altijd intens blij van *O*
Leuk! Hoop dat het jullie is gelukt. Zal je dochter denk leuk hebben gevonden, dat vullen en rollen/vouwen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220302713
Hier een snel maaltje vandaag want er kwam van alles tussen mij en mijn kookplannen;
kant en klare mini aardappelgratins, biefstukje met uitjes en gewokte spinazie met knof en rode ui

quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:41 schreef Molo het volgende:
Goeie OP :D

Vanavond met dochterlief Kantonese Cheung fun maken van rijstpapier, zin in!
En als het me lukt Vietnamese Bánh xèo :9

Nu net lekker cappuccino op, word ik altijd intens blij van *O*
Leuk! Veel plezier en/of hoop dat het gelukt en lekker was
  maandag 9 maart 2026 @ 20:04:17 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220302766
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Leuk! Hoop dat het jullie is gelukt. Zal je dochter denk leuk hebben gevonden, dat vullen en rollen/vouwen.
Alleen de Cheung fun gemaakt uiteindelijk door tijdtekort. En maar wat gestoomde Chinese kool en shitload aan gyoza erbij gegeten want die waren in de bonus bij de AH.
Als toetje de Ajinomoto appel gyoza met poedersuiker _O-

Altijd leuk, beetje klootviolen in de keuken *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220302784
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:30 schreef SoS87 het volgende:
Ik heb soep met kippenbouillon, veel groenten, tomaten, ballen, vlinderpasta en grote verse met vlees en kaas gevulde tortellinis.

Het is bijna geen soep meer te noemen zo vol. :9
Dat noem ik nu pas een maaltijdsoep :)
pi_220302813
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:35 schreef vosss het volgende:
Lekkerbekje, gebakken aardappeltjes en broccoli.

:9
Haha precies wat ik ook eet vandaag, helaas een Iglo lekkerbekje moest ook op geen visboer dit keer.
  maandag 9 maart 2026 @ 20:20:20 #15
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220302926
Aardappelsalade gemaakt, rode bietjes met knoflook, koolsla en een Bockwurst van scharrelvarken.
pi_220303014
quote:
88s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:06 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Die film heb ik destijds gezien! Tja, wat zal ik er van zeggen...
En vanavond wat het dit (was vorige week in de bonus 2 voor de prijs van 1)





Het is geen toppizza, maar eet wel lekker door.
  maandag 9 maart 2026 @ 20:43:41 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220303076
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:32 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Die film heb ik destijds gezien! Tja, wat zal ik er van zeggen...
En vanavond wat het dit (was vorige week in de bonus 2 voor de prijs van 1)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het is geen toppizza, maar eet wel lekker door.
Is dat nou zo'n dikke broodbodem?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 maart 2026 @ 20:44:09 #18
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220303081
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Aardappelsalade gemaakt, rode bietjes met knoflook, koolsla en een Bockwurst van scharrelvarken.
Ohhhh lekker zeg! Aardappelsalade met olie/azijn of mayo?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220303098
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:43 schreef Molo het volgende:

[..]
Is dat nou zo'n dikke broodbodem?
Yep. Geen echte pizza dus. Hoeft voor mij geen tweede keer, ook al ligt er dus nog één in de vriezer. De tomaten overheersen een beetje en de naam Triple meat geeft het vermoeden dat er veel vlees op zit. Dat is niet zo.
  maandag 9 maart 2026 @ 20:54:07 #20
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220303142
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:44 schreef Molo het volgende:

[..]
Ohhhh lekker zeg! Aardappelsalade met olie/azijn of mayo?
Mayo, met net genoeg voor een coating, het is geen blub geworden. (Vastkokende aardappels net gaar gekookt, augurkjes, kappertjes, peper, zout, hardgekookt ei, verse peterselie en een beetje zelfgemaakte sambal voor net dat beetje pit)
pi_220303414
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:04 schreef Molo het volgende:

[..]
Alleen de Cheung fun gemaakt uiteindelijk door tijdtekort. En maar wat gestoomde Chinese kool en shitload aan gyoza erbij gegeten want die waren in de bonus bij de AH.
Als toetje de Ajinomoto appel gyoza met poedersuiker _O-

Altijd leuk, beetje klootviolen in de keuken *O*
Lekker allemaal :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 9 maart 2026 @ 21:58:52 #22
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220303505
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Mayo, met net genoeg voor een coating, het is geen blub geworden. (Vastkokende aardappels net gaar gekookt, augurkjes, kappertjes, peper, zout, hardgekookt ei, verse peterselie en een beetje zelfgemaakte sambal voor net dat beetje pit)
Heerlijk, vind dat onwijs lekker in de lente/zomer :)

Met olie en azijn ook trouwens, maar ja gewoon anders
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 10 maart 2026 @ 07:27:39 #23
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220304477
Potje sterke zwarte koffie.
pi_220304632
ontbijt, koffie en water, eitje met spek, kefir met aarbeienjam, kiwi

lunch, 2 pistoletjes met roomboter en oude kaas, mandarijn, banaan, gemengde nootjes

avondeten, groenteloempiaatje, sardines uit blik, amsterdamse uien, augurk, tomaat en appelmoes
  dinsdag 10 maart 2026 @ 09:16:30 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220304961
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 07:53 schreef Karzai het volgende:
ontbijt, koffie en water, eitje met spek, kefir met aarbeienjam, kiwi

lunch, 2 pistoletjes met roomboter en oude kaas, mandarijn, banaan, gemengde nootjes

avondeten, groenteloempiaatje, sardines uit blik, amsterdamse uien, augurk, tomaat en appelmoes
Oeeee lekker man
Klein tipje voor je sardines in blik :9

https://youtube.com/shorts/Cfrs7lGfSnE?is=MO1i7gtlOVwqBuNG

Is een short dus de link werkt niet zo goed op Fok ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 10 maart 2026 @ 09:17:54 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220304972
Hier net een sterke cappuccino :9

Vanmiddag denk ik even havermout ofzo, en vanavond pad thai met gebakken ei
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220305445
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 09:16 schreef Molo het volgende:

[..]
Oeeee lekker man
Klein tipje voor je sardines in blik :9

https://youtube.com/shorts/Cfrs7lGfSnE?is=MO1i7gtlOVwqBuNG

Is een short dus de link werkt niet zo goed op Fok ;(
Dank, maar weet niet zeker of ik dit binnenshuis ga doen ;)
  dinsdag 10 maart 2026 @ 10:41:17 #28
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220305836
Koffie c_/
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220306085
The ace of spades!
pi_220306882
2 c_/ zwart, vanmiddag een latte.

Gisteren had ik vissticks, spinazie en kriel.
Vanavond chili sin carne.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 10 maart 2026 @ 12:55:46 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220307038
Vanavond maak ik uit Project Gezond preirolletjes met ham en paneer. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220308066
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:43 schreef Molo het volgende:

[..]
Is dat nou zo'n dikke broodbodem?
Ik raad hem ook niet echt aan. Ik kreeg daarna een versnelde hartslag. Ik herken dat uit het verleden, toen ik wel eens een burger van McDonald's at, toen kreeg ik het ook. Ik was er ooit eens mee naar de dokter geweest en die zei: noteer elke dag in je agenda wat je eet en wanneer je hartslag versnelt zonder intensieve beweging. En voila! Heeft met conserveringsmiddel te maken volgens mij.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 15:35:22 #33
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220308161
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 15:21 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik raad hem ook niet echt aan. Ik kreeg daarna een versnelde hartslag. Ik herken dat uit het verleden, toen ik wel eens een burger van McDonald's at, toen kreeg ik het ook. Ik was er ooit eens mee naar de dokter geweest en die zei: noteer elke dag in je agenda wat je eet en wanneer je hartslag versnelt zonder intensieve beweging. En voila! Heeft met conserveringsmiddel te maken volgens mij.
Nee, conserveermiddelen verhogen de hartslag niet.
Cafeïne: in koffie, thee, energiedrankjes, cola en pure chocolade; verhoogt de hartslag door stimulatie van adrenaline. Efedrine en synefrine: In sommige sport- en afslanksupplementen of kruidenextracten (zoals in citrus aurantium); deze bootsen amfetamines na en versnellen de hartslag. Theïne en guarana: Varianten van cafeïne in groene thee of guarana-producten; vergelijkbaar stimulerend effect.

Bloeddruk is een ander verhaal
  dinsdag 10 maart 2026 @ 15:35:45 #34
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220308166
Appel en wat druifjes...
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 15:52:16 #35
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220308335
Dr Oetker triple meat
Ingrediënten: TARWEBLOEM, water, 10% gezeefde tomaten, 6,5% EDAMMER KAAS, 6,5% CHEDDAR KAAS (MELK, zout, kleurstof (carotenen)), tomatenconcentraat, 6,0% gerookte ham (varkensvlees, zout, stabilisator (natriumnitriet), specerijenextract, rook), 5,2% pepperoni-salami (varkensvlees, spek, zout, specerijen, dextrose, uienpoeder, knoflookpoeder, specerijenextracten, stabilisator (natriumnitriet), antioxidant (extract van rozemarijn), rook), 4,1% rundvlees, raapzaadolie, bakkersgist, zout, suiker, SOJASAUS (water, SOJABONEN, zout, TARWEBLOEM), kruiden, specerijen, uien. Kan bevatten: MOSTERD.

Gezien de ingrediënten denk ik eerder dat je bloeddruk omhoog gaat ipv je hartslag.
Ik zou je dringend aanraden regelmatig je bloeddruk te meten. Hoge bloeddruk is een stille sluipmoordenaar waar je vaak weinig of niets van merkt. In September was ik bij mijn huisarts voor normale controle en mijn bloeddruk was 225/140 zoiets (als mij goed herinner). Merkte daar niets van. Twee dagen later kreeg ik twee stents
  dinsdag 10 maart 2026 @ 16:55:51 #36
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220308823
Zo bami maken.

Eerst een pilsje :9
  dinsdag 10 maart 2026 @ 17:18:40 #37
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220308968
Scharrelvarken braadworst, met de salades van gisteren
pi_220309509
quote:
88s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond preirolletjes met ham en paneer. :Y)
Met restant gekookte aardappelen met misoboter. :9


Meningen zijn verdeeld over de prei...ik heb liever witlof en golfer vind allebei niet zo bie :)
pi_220309541
Tartaar
Helaas gortdroog
  dinsdag 10 maart 2026 @ 18:31:24 #40
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220309546
Een paar Vloer Volkoren boterhammen met witte chocoladevlokken. En een bakje haring in tomatensaus. Beetje vreemde combinatie.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 18:34:21 #41
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220309566
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 18:31 schreef cinderloom het volgende:
Tartaar
Helaas gortdroog
Hoe dan?
Heb je ze gebakken?
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:02:27 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220309843
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 18:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Een paar Vloer Volkoren boterhammen met witte chocoladevlokken. En een bakje haring in tomatensaus. Beetje vreemde combinatie.
Ja nogal :D _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:19:34 #43
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220310010
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 18:31 schreef cinderloom het volgende:
Tartaar
Helaas gortdroog
Ketchup :{w
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:28:35 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220310095
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ketchup :{w
Ketchup tegen een droog tartaartje?? :X
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:34:23 #45
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220310162
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:28 schreef Molo het volgende:

[..]
Ketchup tegen een droog tartaartje?? :X
RAUW
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:37:34 #46
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220310210
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:28 schreef Molo het volgende:

[..]
Ketchup tegen een droog tartaartje?? :X
Ja. Gewoon wat ketchup erbij. Smaakt er goed bij & het tartaartje is niet meer droog.

Wat is daar mis mee? :?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:40:38 #47
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220310252
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ja. Gewoon wat ketchup erbij. Smaakt er goed bij & het tartaartje is niet meer droog.

Wat is daar mis mee? :?
Ketchup is alleen lekker bij een tosti.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:41:10 #48
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220310261
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:40 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Ketchup is alleen lekker bij een tosti.
Niet bij een hamburger?
Of een tartaartje dus :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 10 maart 2026 @ 20:57:04 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220311020
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:34 schreef SoS87 het volgende:

[..]
RAUW
Ik snap er niks meer van

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ja. Gewoon wat ketchup erbij. Smaakt er goed bij & het tartaartje is niet meer droog.

Wat is daar mis mee? :?
Neh, dat maakt het toch niet minder droog? Alleen maar zoet
Beetje mayo of jus zou ik me nog kunnen voorstellen

Volgende keer hopelijk op kamertemperatuur bakken in hete boter, en kort zodat ie lekker sappig blijft :9~
Hier had ik toevallig gisteren tartaartjes en dat was zooooo lekker :9~ :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220312075
Koffie, kan niet slapen.

Uiteindelijk geen puf gehad om te koken gisteren.
Maar wat kruidencroutons uit de kast getrokken en die gegeten met roomboter, een half blok oude kaas, pak kaasvlinders, gemengde nootjes, Amsterdamse uien en nog wat karamelvla.
Ik dronk er een liter sinaasappel limonade bij met bubbeltjeswater

[ Bericht 2% gewijzigd door Karzai op 11-03-2026 08:04:31 ]
pi_220312125
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 20:57 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik snap er niks meer van
[..]
Neh, dat maakt het toch niet minder droog? Alleen maar zoet
Beetje mayo of jus zou ik me nog kunnen voorstellen

Volgende keer hopelijk op kamertemperatuur bakken in hete boter, en kort zodat ie lekker sappig blijft :9~
Hier had ik toevallig gisteren tartaartjes en dat was zooooo lekker :9~ :9~
Tartaar eet je rauw met peper/zout/ui op een wit bolletje :9

Nu eerst een pot koffie maken. :)
  woensdag 11 maart 2026 @ 11:47:41 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220314359
Vanavond maak ik buikspek met krokant zwoerd uit de airfryer met een puree van knolselderij en pastinaak en daarbij een komkommersalade met een frisse vinaigrette. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220315603
kookboekje gekocht bij de kringloop, staat vol heerlijke supersimpele zomerse gerechtjes.
ga hier iets uit maken vandaag :Y) :)




[ Bericht 16% gewijzigd door Karzai op 11-03-2026 14:26:39 ]
pi_220316122
Leuk zo'n kookboek @Karzai, kookze strakkies

Gisteren lekker weer eens melanzane alla parmigiana gemaakt, en lekker saus opgesopt met stokbrood :9

Vanavond ouderwets broodje runderburger met alles erop en eraan
pi_220316314
Het wordt de pasta cavolo nero, doe er ook wat spekjes bij
kon helaas geen hele plamkoolbladeren vinden.
pi_220316852
Witlof ham kaas vanavond en een hazelnootpudding toe.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220317019
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Witlof ham kaas
Graag een medaille voor wie dit ooit bedacht heeft
  woensdag 11 maart 2026 @ 17:24:25 #58
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220317061
En flink stuk procureur heb ik in Joghurt, soyasaus, knoflook, gember sambal en zoutmengsel gemarineerd en dat komt 2 1/2 -3 uur in de oven. Rozemarijn honingsaus erbij en als groenten gestoomde broccoli
  woensdag 11 maart 2026 @ 18:05:39 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220317287
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 05:59 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Tartaar eet je rauw met peper/zout/ui op een wit bolletje :9

Nu eerst een pot koffie maken. :)
Ja kan ook natuurlijk, of gebakken, beide lekker.
Maar hoe kan een rauw tartaartje droog zijn? Was het ingevroren geweest ofzo?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 11 maart 2026 @ 18:07:29 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220317299
Ik had een halve hamburger van de bbq van de lokale briljante snackbar

En straks de rest want moest even snel naar zwemmen toe :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 11 maart 2026 @ 18:07:56 #62
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220317305
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:28 schreef Karzai het volgende:
Het wordt de pasta cavolo nero, doe er ook wat spekjes bij
kon helaas geen hele plamkoolbladeren vinden.
[ afbeelding ]
Jummie
Leider Erdnussbutter, doe mijn man geen plezier met pasta
pi_220317307
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:05 schreef Molo het volgende:

[..]
Maar hoe kan een rauw tartaartje droog zijn? Was het ingevroren geweest ofzo?
Is dit een vraag aan mij?
Rauw heb ik ze nooit droog gehad. :P
  woensdag 11 maart 2026 @ 18:08:46 #64
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220317311
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:07 schreef Molo het volgende:
Ik had een halve hamburger van de bbq van de lokale briljante snackbar

En straks de rest want moest even snel naar zwemmen toe :+
McDonald‘s CEO hapjes eter?
  woensdag 11 maart 2026 @ 18:20:50 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220317403
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:08 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Is dit een vraag aan mij?
Rauw heb ik ze nooit droog gehad. :P
Oh god, was een andere user ja :D
Nu wel geïntrigeerd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220317409
quote:
88s.gif Op woensdag 11 maart 2026 11:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik buikspek met krokant zwoerd uit de airfryer met een puree van knolselderij en pastinaak en daarbij een komkommersalade met een frisse vinaigrette. :9
Was lekker!

  woensdag 11 maart 2026 @ 18:21:55 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220317416
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
McDonald‘s CEO hapjes eter?
Tijd van zwemtraining vergeten dus even hupvlug _O- eet straks de rest wel

Die video van die knakker was idd echt wel pijnlijk ja :D
Als ie in bed net zo zuinig is, oef
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 11 maart 2026 @ 18:28:34 #68
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220317474
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:21 schreef Molo het volgende:

[..]
Tijd van zwemtraining vergeten dus even hupvlug _O- eet straks de rest wel

Die video van die knakker was idd echt wel pijnlijk ja :D
Als ie in bed net zo zuinig is, oef
Ja in bed heb ik ook liever iemand gulzig is op een stuk vlees
pi_220317742
Nasi met trassi!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 11 maart 2026 @ 19:27:02 #70
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220317819
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:14 schreef Felagund het volgende:
Nasi met trassi!
Nasi zonder trassi is geen nasi
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220317956
quote:
10s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:27 schreef Molo het volgende:

[..]
Nasi zonder trassi is geen nasi
Dat klopt wel. :Y Maar het is wel het eerste keer dat ik hem zo maak.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 12 maart 2026 @ 13:22:34 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220322617
Straks, als tussendoortje, een haring van onze dorpsviswinkel. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 12 maart 2026 @ 13:27:32 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220322678
Vanavond wordt het een prachtige, kort gebakken in Tomasu-soja gemarineerde, tonijnbiefstuk met sesamzaad van de dorpsviswinkel met daarbij verse spaghetti en een komkommer, tomaat en ei salade. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220322857
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 13:27 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het een prachtige, kort gebakken in Tomasu-soja gemarineerde, tonijnbiefstuk met sesamzaad van de dorpsviswinkel met daarbij verse spaghetti en een komkommer, tomaat en ei salade. :9
Is het al etenstijd *G*
pi_220324246
Voor straks weer eens little gems gehaald. :)
pi_220324730
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 13:27 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het een prachtige, kort gebakken in Tomasu-soja gemarineerde, tonijnbiefstuk met sesamzaad van de dorpsviswinkel met daarbij verse spaghetti en een komkommer, tomaat en ei salade. :9


:9~ :9~ :9~
pi_220325457
Lekker gebonden verwarmende soep gemaakt van pastinaak & pompoen met komijn en kurkuma, wat dikke griekse yoghurt en vloeibare tahin erbij om er door te roeren

Toetje een perencrumble met havermout
Allemaal gezond en keilekker
  donderdag 12 maart 2026 @ 20:09:25 #78
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220325686
Aangezien ik gisteren geen like heb gekregen vraag ik mij af of mijn dagelijkse AVG-tje nog door de keuring komt. Hierbij weer een poging: vanavond aardappels, spinazie en een rundervink gegeten. Eventueel ontbrekende vitaminen aangevuld middels pilletjes. En morgen rise and shine! :Y)
  donderdag 12 maart 2026 @ 20:12:20 #79
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220325730
Aardappels, rode bieten en een cordon bleu.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220325882
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 19:53 schreef Kanaroe het volgende:
Lekker gebonden verwarmende soep gemaakt van pastinaak & pompoen met komijn en kurkuma, wat dikke griekse yoghurt en vloeibare tahin erbij om er door te roeren

Toetje een perencrumble met havermout
Allemaal gezond en keilekker
Ideaal die crumbles, en met havermout lekker en gezond.
Je soep klinkt ook lekker dik :9

Ik had een eigen versie van chicken tonight en nog een hazelnoottoetje toe.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220326372
[/quote]
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Ideaal die crumbles, en met havermout lekker en gezond.
Je soep klinkt ook lekker dik :9

Ik had een eigen versie van chicken tonight en nog een hazelnoottoetje toe.
Ja, heerlijk! Ik had nu gezouten roomboter gebruikt in de crumble, en natuurlijk ook wel wat (bruine basterd-)suiker

Jij ook weer lekker gegeten, hazelnootsmaakjes vind ik ook erg lekker
(Heb nog steeds een paar kilo hazelnoten liggen, maar ben te lui om die allemaal te gaan kraken)
pi_220326891
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 21:22 schreef Kanaroe het volgende:
Heb nog steeds een paar kilo hazelnoten liggen, maar ben te lui om die allemaal te gaan kraken)
Oei, dat is niet lui, een paar kilo staat gewoon tegen.
Subtiel aan je man geven als hij kookbeurt heeft ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 13 maart 2026 @ 09:08:46 #83
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220328236
Nog maar een potje koffie gezet. c_/
  vrijdag 13 maart 2026 @ 13:40:26 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220330774
Chinese kool en Griekse reuzebonen in tomaten-dillesaus als lunch :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220331033
Bezorgbram vanavond *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220331046
Weer eens een grillburgertje gehaald en een kalfskroketje bij de febo.
Niet uit de muur maar uit de frituur.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 16:57:08 #87
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220332380
Pilsje.

Zometeen rijst met soja opbakken, wat groentjes erbij, en een visje.

Vanavond een stukje kaas en een stukje worst bij een film of serie. :)
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:09:35 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220332487
Cappuccino omdat het kan

En een Koreaanse corndog is net klaar, ben heel benieuwd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:18:48 #89
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220332557
Keukenbierecos dus ga zo denk ik een Döner halen
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:30:49 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220332657
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:09 schreef Molo het volgende:
Cappuccino omdat het kan

En een Koreaanse corndog is net klaar, ben heel benieuwd
Jammer dat het een kippenhotdog is erin en geen varken, maar is wel erg lekker! Prima met koud biertje erbij denk ik :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:31:12 #91
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220332661
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Keukenbierecos dus ga zo denk ik een Döner halen
Wattus? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:40:30 #92
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220332750
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Wattus? :D
Hij krijgt een nieuwe keuken denk ik :P
pi_220333309
Rendang padang (met 'echt Riels rundvlees' waar Kanaroe me ooit op wees) sajoer lodeh en w rijst.
Wat een werk was dat blondo koken van 2 liter cocoscreme/santen: Levensgevaarlijke explosies van dikke kokende kokospasta. Alles zit onder, en het koekt en brandt aan. Maar uiteindelijk wel geslaagd en droog zoals het hoort. Nogal machtig wel, foei.

En verder slaan de stoppen ineens door als ik de combimagnetron gebruik :( . Hoe kan dat nou ineens?
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:35:14 #94
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220333361
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Wattus? :D
Ken je de aannemer uit familie doorzon niet?
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:58:48 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220333585
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:31 schreef NoCigar het volgende:
Rendang padang (met 'echt Riels rundvlees' waar Kanaroe me ooit op wees) sajoer lodeh en w rijst.
Wat een werk was dat blondo koken van 2 liter cocoscreme/santen: Levensgevaarlijke explosies van dikke kokende kokospasta. Alles zit onder, en het koekt en brandt aan. Maar uiteindelijk wel geslaagd en droog zoals het hoort. Nogal machtig wel, foei.

En verder slaan de stoppen ineens door als ik de combimagnetron gebruik :( . Hoe kan dat nou ineens?
Dat laatste had ik ook, de ventilator was stuk en vocht kan dan niet goed weg
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:59:09 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220333588
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ken je de aannemer uit familie doorzon niet?
Nee :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220333744
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:09 schreef Molo het volgende:
Cappuccino omdat het kan

En een Koreaanse corndog is net klaar, ben heel benieuwd
Die met vlees en gesmolten kaas :9~

Patat oorlog, kaassoufflé en rundvleeskroket werd heet bezorgd, en zo lekker weer.
Meloen als toetje maar die was best smakeloos, zeker na Bram.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:54:48 #98
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220334166
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:59 schreef Molo het volgende:

[..]
Nee :o
pi_220334787
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:31 schreef NoCigar het volgende:
Rendang padang (met 'echt Riels rundvlees' waar Kanaroe me ooit op wees) sajoer lodeh en w rijst.
Wat een werk was dat blondo koken van 2 liter cocoscreme/santen: Levensgevaarlijke explosies van dikke kokende kokospasta. Alles zit onder, en het koekt en brandt aan. Maar uiteindelijk wel geslaagd en droog zoals het hoort. Nogal machtig wel, foei.

En verder slaan de stoppen ineens door als ik de combimagnetron gebruik :( . Hoe kan dat nou ineens?
Goed vlees? Lang geleden dat ik het kocht btw., goeie reminder
Je gerecht lijkt mij heerlijk, maar wel een toestand zeg; succes met schoonmaken ;)

OT; Hier eendenborstfilet en kipfilet voor zoon met daarbij gewokte paksoi-paprika-witlof-bosui-knoflook-gember en rijstnoedels.
Alles overgoten met een ingedikte honing/ketjap/5spice/pepertje/sojasaus
  vrijdag 13 maart 2026 @ 20:52:45 #100
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220334844
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Die met vlees en gesmolten kaas :9~

Patat oorlog, kaassoufflé en rundvleeskroket werd heet bezorgd, en zo lekker weer.
Meloen als toetje maar die was best smakeloos, zeker na Bram.
Ohhhhh met vlees en gesmolten kaas klinkt lekker!

En Bram O+ O+
Hier meloenijsje van Binggrae (te koop bij de AH) als toetje, heel lekker *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 13 maart 2026 @ 20:53:20 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220334856
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Oh die kende ik nog niet :D
Ik heb wel zo'n huis trouwens *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220338819
Saucijzenbroodje van AH, uit deze verpakking (1.69 euro, in de rekken van de afbakbroodjes)


Prima broodje uit de oven, lekker warm, lekker. Natuurlijk niet te vergelijken met een verse van de warme bakker, maar de prijs-kwaliteit-verhouding is heel goed. Niks mis mee.
Enige nadeel: eenmaal geopend moet je wel binnen 2 dagen de broodjes verorberen. Eentje bij het ontbijt is al voldoende eigenlijk.
pi_220338836
Overschotjes
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 14 maart 2026 @ 13:47:29 #104
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220340418
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:49 schreef -Sigaartje het volgende:
Saucijzenbroodje van AH, uit deze verpakking (1.69 euro, in de rekken van de afbakbroodjes)
[ afbeelding ]

Prima broodje uit de oven, lekker warm, lekker. Natuurlijk niet te vergelijken met een verse van de warme bakker, maar de prijs-kwaliteit-verhouding is heel goed. Niks mis mee.
Enige nadeel: eenmaal geopend moet je wel binnen 2 dagen de broodjes verorberen. Eentje bij het ontbijt is al voldoende eigenlijk.
Bij het ontbijt :D :D

Zit nauwelijks vlees in, neh. In studententijd goed om in huis te hebben voor na het bieren maar meer niet wmb
Ze zijn in de koelkast nog een week houdbaar ofzo trouwens eenmaal open
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 14 maart 2026 @ 13:48:58 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220340428
Hier net bij de koffie een 'vliegende schotel' op van de bakker. Is gewoon een opengesneden eierkoek met slagroom en een dotje jam :')
Meh

Ik hou echt zo ongelooflijk niet van die typisch Nederlandse producten waarbij je gewoon genaaid wordt. Bah
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 14 maart 2026 @ 14:21:48 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220340638
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 14 maart 2026 @ 15:09:36 #107
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220340970
Koffie c_/ en een jodekoek :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220341280
Wrapje
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220341303
Mosterd soep met stokbrood en smeersels... :9
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220341857
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:47 schreef Molo het volgende:

[..]
Bij het ontbijt :D :D

Zit nauwelijks vlees in, neh. In studententijd goed om in huis te hebben voor na het bieren maar meer niet wmb
Ze zijn in de koelkast nog een week houdbaar ofzo trouwens eenmaal open
Oh, is dat zo? Dan hoef ik ze niet gelijk op te eten, dat scheelt weer. Saucijzenbroodjes eet ik zelden. Ja, ontbijt, ik vind ze niet geschikt als avondeten. Lunchen doe ik, als ik dat doe, ook niet zo vaak, simpel, met wat fruit en een boterham. Hoe ik er op kwam... Ik ben gaan inventariseren wat het allergoedkoopst is in de supermarkt om te eten. Ik stond er van te kijken. Zo zie ik een zak macaroni staan voor minder dan 70 cent (je moet dan echt bukken en goed kijken). Ik zag ook rare dingen: Huismerk potten mayonaise die goedkoop zijn, terwijl veel kleinere potjes daarvan niet veel in prijs verschillen. Struikelblok was wel kaas en koffie. Die zijn gewoon duur, ook al worden ze regelmatig twee voor de prijs van 1 aangeboden. Viel me wel op dat veel ongezonde producten goedkoop zijn. Zo scoor je een doos frikandellen voor weinig en een flinke pot pindakaas voor weinig blijkt geharde palmvet te bevatten.

On topic: dit weekend eet ik dus ongezond. Om aan te sluiten op Molo's reactie: vanavond een gehaktbal met pindasaus met stokbrood en veldsla/komkommersalade. Die gehaktbal met pindasaus met stokbrood was in mijn jonge jaren, heel lang geleden, een echte kroeghap. Echter, de gehakballen van toen heb ik proberen na te maken. Is me nooit gelukt. Komt nog niet eens in de buurt zelfs.. :{

[ Bericht 11% gewijzigd door -Sigaartje op 14-03-2026 17:23:24 ]
  zaterdag 14 maart 2026 @ 17:23:12 #111
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220342022
Vanavond chili con carne :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 maart 2026 @ 17:56:57 #112
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220342229
Kipdijshoarma. :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220342417
quote:


:9 :9
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 18:53:51 #114
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220342562
Erg lang hebben die koteletten de grill niet gezien :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220342576
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 18:53 schreef derLudolf het volgende:
Erg lang hebben die koteletten de grill niet gezien :+
Zijn kort gebakken in een pan hoor ik van mijn chef :)
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 18:55:50 #116
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220342580
Toen ik de keuken kocht was en vereist dan de oven zo heet mogelijk kon. Vandaag even gekeken of je beetje fatsoenlijk pizza kunt maken als dat ding op 300°C staat. Antwoord hieronder

Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220343741
Spelletjes(meiden)middag gehad, met marmercake, chips en zelfgebouwde pizza's. Er was ook alcohol en ik wilde graag advocaat maar ik moest rijden dus niet genomen.
Was leuk en fijn :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220344462


Pannenkoeken met bloem en boekweit meel
pi_220344642
Dagje weggeweest in de Flevopolder, op de trugweg honger
In Laren een rondje gereden maar daar zagen we alleen een 'Loetje' en een sjieke tent en daar wilden wij niet heen
Toen beland in buurdorp Eemnes, alwaar we heerlijk en gezellig gegeten hebben in het lokale culturele centrum 'Huis van Eemnes
Beiden een champignonsoepje met brood en man een kipsaté, met friet, kroepoek en atjar en ik vers gevangen kabeljauw (@Molo :P ), met witte wijnsaus, bloemkool, broccoli en een sort pomme pavé

Als toetje een rondleiding door de enthousiaste gastheer, keileuk
  zaterdag 14 maart 2026 @ 21:44:10 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220344695
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:39 schreef Kanaroe het volgende:
Dagje weggeweest in de Flevopolder, op de trugweg honger
In Laren een rondje gereden maar daar zagen we alleen een 'Loetje' en een sjieke tent en daar wilden wij niet heen
Toen beland in buurdorp Eemnes, alwaar we heerlijk en gezellig gegeten hebben in het lokale culturele centrum 'Huis van Eemnes
Beiden een champignonsoepje met brood en man een kipsaté, met friet, kroepoek en atjar en ik vers gevangen kabeljauw (@:Molo :P ), met witte wijnsaus, bloemkool, broccoli en een sort pomme pavé

Als toetje een rondleiding door de enthousiaste gastheer, keileuk
Vers zonder wurmen *O* *O* *O*

Klinkt goed joh!

Ik bij familie van alles wat gegeten, plus extreem goeie chocoladetruffeltaart toe
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220344723
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:44 schreef Molo het volgende:

[..]
Vers zonder wurmen *O* *O* *O*

Klinkt goed joh!

Ik bij familie van alles wat gegeten, plus extreem goeie chocoladetruffeltaart toe
Of die worm is doodgebakken, je weet het niet
Maar ik koos de vis vanwege jouw verhaal, en vertelde het ná het eten aan mijn man
Hij gruwelde heerlijk in de auto :D

Jij ook lekkere dingen gegeten, gezellig!
  zondag 15 maart 2026 @ 17:46:52 #122
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220350828
Voor de verandering weer eens wat besteld Sparerib satemenu met salade en rijst. Mij benieuwen :9~ het water loopt me in elkaar geval al wel in de mond :P
Ook in moeilijke tijden.
pi_220350851
Stamppot spruitjes met ribkarbo.
pi_220351046
Vanmorgen op een verjaardag een stukje appeltaart.

Zojuist heerlijke pizza gegeten.

Volkoren bodem met pitttige salami en gorgonzola.


Volkoren bodem Quattro Formaggi.


En nu tijd voor toetje!

Tiramisu.


Tartufo met amaretto.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220351050
Wordt macaroni vanavond.
pi_220353811
ontbijt

lunch
  maandag 16 maart 2026 @ 11:19:18 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220355394
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 08:12 schreef Karzai het volgende:
ontbijt
[ afbeelding ]
lunch
[ afbeelding ]
Wow, wat veel. Ik zit meestal al na 1 boterham vol.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220355637
quote:
11s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:19 schreef golfer het volgende:

[..]
Wow, wat veel. Ik zit meestal al na 1 boterham vol.
Snelle stofwisseling en ik beweeg de hele dag;)
  maandag 16 maart 2026 @ 12:41:28 #129
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220356129
Vanavond maak ik stamppot rauwe andijvie met uitgebakken gerookte spekreepjes en Hemaworst. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 16 maart 2026 @ 12:43:26 #130
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220356136
quote:
88s.gif Op maandag 16 maart 2026 12:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik stamppot rauwe andijvie met uitgebakken gerookte spekreepjes en Hemaworst. :9
Ga ik een dezer dagen ook weer eens maken denk ik :9
  maandag 16 maart 2026 @ 14:46:05 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220357453
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen op een verjaardag een stukje appeltaart.

Zojuist heerlijke pizza gegeten.

Volkoren bodem met pitttige salami en gorgonzola.
[ link | afbeelding ]

Volkoren bodem Quattro Formaggi.
[ link | afbeelding ]

En nu tijd voor toetje!

Tiramisu.
[ link | afbeelding ]

Tartufo met amaretto.
[ link | afbeelding ]
Wil ik!!! :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 16 maart 2026 @ 14:46:20 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220357456
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:47 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Of die worm is doodgebakken, je weet het niet
Maar ik koos de vis vanwege jouw verhaal, en vertelde het ná het eten aan mijn man
Hij gruwelde heerlijk in de auto :D

Jij ook lekkere dingen gegeten, gezellig!
_O- _O- mooi :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 16 maart 2026 @ 14:49:40 #133
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220357498
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 08:12 schreef Karzai het volgende:
ontbijt
[ afbeelding ]
lunch
[ afbeelding ]
Volle kwark is altijd zo'n ontzettend cadeautje in een kommetje vind ik, heerlijk :D

Hier zuurdesemtoast met een schnitzel gegeten als brunch. Nu koffie en straks nog meer koffie en vanavond quiche met salade. Nu wel zin in kwark :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 16 maart 2026 @ 16:11:39 #134
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220358410
Voor vanavond witlof gehaald, erbij puree en een kipburger. :9
pi_220358864
Vanavond 2 boterhammen met een geprakte avocado, kimchi, zachtgekookte eieren en sesammix :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220359018
De lente komt er aan! Dus op de valreep vandaag een grote pan bruinebonensoep gemaakt
Had ik de hele winter nog niet gegeten

Was heerlijk, daar kan ik van blijven eten, en gelukkig mijn mannen ook
Broodje erbij, en bitterkoekjes-ijs na
pi_220359315
quote:
88s.gif Op maandag 16 maart 2026 12:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik stamppot rauwe andijvie met uitgebakken gerookte spekreepjes en Hemaworst. :9
:9
pi_220359320
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen op een verjaardag een stukje appeltaart.

Zojuist heerlijke pizza gegeten.

Volkoren bodem met pitttige salami en gorgonzola.
[ link | afbeelding ]

Volkoren bodem Quattro Formaggi.
[ link | afbeelding ]

En nu tijd voor toetje!

Tiramisu.
[ link | afbeelding ]

Tartufo met amaretto.
[ link | afbeelding ]
Smaken de vk bodems goed?
  maandag 16 maart 2026 @ 19:23:34 #139
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220359745
Volkoren brood met rookworst en roomkwark toe.
  maandag 16 maart 2026 @ 19:27:45 #140
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220359781
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 17:40 schreef Kanaroe het volgende:
De lente komt er aan! Dus op de valreep vandaag een grote pan bruinebonensoep gemaakt
Had ik de hele winter nog niet gegeten

Was heerlijk, daar kan ik van blijven eten, en gelukkig mijn mannen ook
Broodje erbij, en bitterkoekjes-ijs na
Underrated dat, vind bruinebonensoep ook echt heerlijk :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 16 maart 2026 @ 19:34:28 #141
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220359823
Kippropellers met aardappelen uit de oven, en een koolsla.
pi_220360450
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 18:20 schreef Blues het volgende:

[..]
Smaken de vk bodems goed?
Ik vind het zelfs lekkerder. En is net zo zacht als wit. Win win omdat het iets gezonder is :)
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 17:40 schreef Kanaroe het volgende:
De lente komt er aan! Dus op de valreep vandaag een grote pan bruinebonensoep gemaakt
Had ik de hele winter nog niet gegeten

Was heerlijk, daar kan ik van blijven eten, en gelukkig mijn mannen ook
Broodje erbij, en bitterkoekjes-ijs na
Bruine bonensoep O+
Is dat ijs toevallig van de Hollandse week van de Lidl? Die vind ik zo lekker!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220360658
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Ik vind het zelfs lekkerder. En is net zo zacht als wit. Win win omdat het iets gezonder is :)
[..]
Bruine bonensoep O+
Is dat ijs toevallig van de Hollandse week van de Lidl? Die vind ik zo lekker!
Ik wist ergens dat jij ook fan bent van BB-soep :)
Ja, dat ijs is van Lidl (heb sinds kort die supermarkt ontdekt
Stond in de vriezer voor 2 euro, superlekker, ik ga de hele voorraad opkopen :9
pi_220360820
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:00 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Ik wist ergens dat jij ook fan bent van BB-soep :)
Ja, dat ijs is van Lidl (heb sinds kort die supermarkt ontdekt
Stond in de vriezer voor 2 euro, superlekker, ik ga de hele voorraad opkopen :9
*O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220365277
10 euro kortingscode gekregen van thuisbezorgd dus ik ga maar iets bestellen vandaag
pi_220365588
Vorige week heerlijke Polpette in Bolognesesaus gemaakt in de crockpot. Had er nog over, vanavond ben ik alleen met eten. Dan ga ik deze eens heerlijk opwarmen met wat pasta er bij. :9
  dinsdag 17 maart 2026 @ 17:51:52 #147
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220366213
Ik heb de houdbare pistache paupercroissants van Lidl gescored. En de Dubai ijsjes van Lidl. Ben benieuwd!

Vanavond garnalen gyoza van ook de Lidl, met misokool erbij :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220366365
https://www.franggo.nl/nl
half kippetje piri piri met frietjes is onderweg :Y)
pi_220366821
Kikkererwtencurry met spinazie en paneer gemaakt, met raita en gefrituurde papadums
Was erg lekker; de keuken is wel ontploft
pi_220367031
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 17:51 schreef Molo het volgende:
Ik heb de houdbare pistache paupercroissants van Lidl gescored. En de Dubai ijsjes van Lidl. Ben benieuwd!

Vanavond garnalen gyoza van ook de Lidl, met misokool erbij :9
Ojee, ik ook :D


Ik had kipsalon gemaakt; zoete aardappelfriet, kipburger (in stukjes), sla, komkommer, parmezaan, knoflookyoghurt en bbqsaus. Was echt lekker.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Spellchecker dinsdag 17 maart 2026 @ 19:40:05 #151
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220367120
Gebakken aardappels en spekjes, en maiskolven met boterrrr en zeezout. :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 17-03-2026 20:22:46 ]
pi_220367175
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 19:40 schreef maily het volgende:
Gebakken aardapoels en spekjes, en maiskolven met boterrrr en zeezout. :Y)
Waar kan ik die krijgen? Aardapoels
  dinsdag 17 maart 2026 @ 19:51:49 #153
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220367341
Stamppot zuurkool met tartaar :Y)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220367831
Zalm, geroerbakte groentjes, witlofsalade en van die aardappel toefjes, geen idee hoe die heten.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220368067
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:25 schreef vosss het volgende:
Zalm, geroerbakte groentjes, witlofsalade en van die aardappel toefjes, geen idee hoe die heten.

:)
Pommes Duchesse/Hertoginnenaardappelen

Lekker!
pi_220368124
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:48 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Pommes Duchesse/Hertoginnenaardappelen

Lekker!
Die eerste!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220368135
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:54 schreef vosss het volgende:

[..]
Die eerste!
Is allebei hetzelfde :! ;)
pi_220368410
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)


Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim


  dinsdag 17 maart 2026 @ 22:42:00 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220368852
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:25 schreef vosss het volgende:
Zalm, geroerbakte groentjes, witlofsalade en van die aardappel toefjes, geen idee hoe die heten.

:)
Heten hier altijd aardappeltooooooeeeeeeeeeeefjes. Geen idee hoe dat zo is gekomen maar iedereen roept het altijd zo, alsof ze mentaal uitgedaagd zijn en de plaat blijft hangen zeg maar :+ :7

Wel lekker hoor, uit de airfryer ofzo, hmmmm
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 17 maart 2026 @ 22:42:45 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220368854
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)


Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh dame, wat een fijne foto's en heerlijk verdiend met pensioen! Hoop dat je afscheidsetentje hartstikke gezellig was en je er fijn op terugkijkt :) :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 17 maart 2026 @ 22:43:31 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220368862
Hier nu wat choco crossies, al zie ik dat die dingen tegenwoordig choclait chips original heten. Ook goed, nog steeds lekker iig :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220373125
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)

Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd! (zeg je dat bij pensioen?)
Lekker gegeten zo te zien :9
Geniet van je vrijheid, heerlijk je eigen dingen doen en/of samen met je golfer *O* O+
  woensdag 18 maart 2026 @ 16:22:11 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220373207
Vanavond maak ik gebakken kabeljauwhaasfilets, patat van Friethoes met truffelmayonaise van Jean Baton en een salade van jonge bladsla en veldsla met een vinaigrette. :9

[ Bericht 3% gewijzigd door golfer op 18-03-2026 17:34:39 (toevoeging) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220373313
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)

Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
you ,made it :B B:)B *O*
  woensdag 18 maart 2026 @ 16:47:49 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220373363
Vanavond pizza Crosta en Mollica Margherita want makkelijk en op tijd weg voor sport endezo *O*

Nu koffie in de zon O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220373446
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)


Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Lekker veel vrije dagen had je 8-)
Genieten met een grote G is het nu tijd voor.

Ik eet vanavond aardappelpartjes, sperziebonen en kipburger.
Toe laatste hazelnootpudding -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220373507
Slechte nacht gehad dus ik ben zo gaar als een klont
Derhalve vandaag restje curry van gisteren, met wat diepvriesparatha's, opgebakken rijst, rauwe worteltjes en een blaadje sla
Kwark gemengd met slagroom en blauwe bessen en kersen als toetje
I luv restjes O+
  woensdag 18 maart 2026 @ 18:05:18 #168
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220373785
Bakje bami uit de vriezer gehaald.

Vanavond nog wat plakjes grillworst met kaas tijdens netflix.
pi_220373879
quote:
88s.gif Op woensdag 18 maart 2026 16:22 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik gebakken kabeljauwhaasfilets, patat van Friethoes met truffelmayonaise van Jean Baton en een salade van jonge bladsla en veldsla met een vinaigrette. :9
:6
  woensdag 18 maart 2026 @ 18:23:06 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220373883
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:05 schreef SoS87 het volgende:
Bakje bami uit de vriezer gehaald.

Vanavond nog wat plakjes grillworst met kaas tijdens netflix.
Opgewarmde grillworst? :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 18 maart 2026 @ 18:23:24 #171
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220373885
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:22 schreef Blues het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ] :6
Lekker man!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220373965
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:23 schreef Molo het volgende:

[..]
Lekker man!
Tis elke dag een feestje als er voor je gekookt wordt *O*
  woensdag 18 maart 2026 @ 19:16:54 #173
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220374262
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:23 schreef Molo het volgende:

[..]
Opgewarmde grillworst? :9~
Nee, dan loopt de kaas eruit :D
pi_220375134
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 17:12 schreef Kanaroe het volgende:
Slechte nacht gehad dus ik ben zo gaar als een klont
Derhalve vandaag restje curry van gisteren, met wat diepvriesparatha's, opgebakken rijst, rauwe worteltjes en een blaadje sla
Kwark gemengd met slagroom en blauwe bessen en kersen als toetje
I luv restjes O+
Slechte nachten hebben zoveel invloed op de dag -O- Je hebt erg lekker gegeten en hoop vannacht weer een normale nacht voor je :*

Waar is eigenlijk @Curiosity ? Met haar Starbucks mokken en pistache liefde. Hoop dat het goed gaat met je.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220375363
goed gelukt :)
pi_220375421
Het wordt een verkiezingshap.
  woensdag 18 maart 2026 @ 21:14:32 #177
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220375481
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  woensdag 18 maart 2026 @ 22:07:30 #178
370431 drakin
vurig typje
pi_220376038


Een klomp brood en kruidenboter



Stoofpotje en patat



Met mayo O+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  donderdag 19 maart 2026 @ 00:29:59 #179
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220376839
Ovenzoutjes AH huismerk in de smaak sour cream and onion, fucking lekker man :o :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220376866
quote:
88s.gif Op woensdag 18 maart 2026 22:07 schreef drakin het volgende:
[ link | afbeelding ]

Een klomp brood en kruidenboter

[ link | afbeelding ]

Stoofpotje en patat

[ link | afbeelding ]

Met mayo O+
Hopelijk hadden ze de klomp gewassen anders een extra kaassausje bij je broodjes.
  donderdag 19 maart 2026 @ 12:47:34 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220380026
Vanavond bak ik een bavette met daarbij een romige peper- en shiitake-saus, verse spaghetti met basilicum en gegrilde little gems. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 19 maart 2026 @ 15:35:06 #182
370431 drakin
vurig typje
pi_220381318
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 00:38 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Hopelijk hadden ze de klomp gewassen anders een extra kaassausje bij je broodjes.
Als je alleen naar domme dingen kan zeggen wat moet je hier dan?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  donderdag 19 maart 2026 @ 15:35:27 #183
370431 drakin
vurig typje
pi_220381323
eetlust bederver :(
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220382485
quote:
88s.gif Op donderdag 19 maart 2026 12:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond bak ik een bavette met daarbij een romige peper- en shiitake-saus, verse spaghetti met basilicum en gegrilde little gems. :Y)


:9
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 maart 2026 @ 18:30:06 #185
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220382511
Ik was de Cronjé. Heb daar bij Henk Wisker Haché van Paardenvleesch meegenomen :9.
Rijst erbij en nog wat venkel/bleekselderij
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 19 maart 2026 @ 18:31:54 #186
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220382526
Vanavond (al) volkoren boterhammen gegeten met superzachte rosbief en yoghurt met müsli toe. :Y)
pi_220382620
Bakje goulash uit de diepvries gehaald, moest op
Met grove pastinaak-knolselderijpuree en gestoomde broccoliroosjes
Was lekker
  donderdag 19 maart 2026 @ 19:20:07 #188
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220382908
Chineze rijsttafel :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 19 maart 2026 @ 19:32:24 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220383139
Pokebowl garnalen van de Jumbo, prrrrrima maaltijd! :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220383855
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 19:32 schreef Molo het volgende:
Pokebowl garnalen van de Jumbo, prrrrrima maaltijd! :o
Die haalt mijn jongste zoon vaak als wij niet thuis zijn met het eten
Dan leukt ie em op met verse groentjes, vindt ie ook erg lekker
  donderdag 19 maart 2026 @ 22:30:11 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220384956
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:36 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Die haalt mijn jongste zoon vaak als wij niet thuis zijn met het eten
Dan leukt ie em op met verse groentjes, vindt ie ook erg lekker
Nou, ik vond het een verrassing, had niet verwacht dat alles zo prima zou zijn _O_
Lekker hoor, extra groen erbij, misschien nog extra garnalen. Lekker!

Nu een roggecracker met kaas :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220385740
ontbijt, koffie, kommetje kwark met aardbeienjam
en om een uur of elf een appeltje en een pistoletje met kaas
  vrijdag 20 maart 2026 @ 08:48:34 #193
370431 drakin
vurig typje
pi_220386280
Yoghurt met cruesli
Mandarijntje
En kop thee
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  vrijdag 20 maart 2026 @ 08:55:58 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220386342
Getoast Oberlanderbrood met zoute boter, cappuccino erbij
Het betere ontbijt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220388224


En iedereen al aan het bakken
pi_220388247


Er is zowaar een goede broodjeszaak hier in de stad
Gorgonzola, gekonfijte uitjes, gemarineerde vijgen en walnoten
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  vrijdag 20 maart 2026 @ 13:34:51 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220388608
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:36 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]

En iedereen al aan het bakken
[ afbeelding ]
Team 'ik hou niet van pannekoeken' hier :D
Ze staan morgen wel op de planning voor man en kind

Net komkommersalade op, nu een bolus met boter :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 20 maart 2026 @ 13:35:07 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220388609
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:39 schreef Solotovski het volgende:
[ link | afbeelding ]

Er is zowaar een goede broodjeszaak hier in de stad
Gorgonzola, gekonfijte uitjes, gemarineerde vijgen en walnoten
Zo dan! :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220388675
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 13:34 schreef Molo het volgende:

[..]
Team 'ik hou niet van pannekoeken' hier :D
Ze staan morgen wel op de planning voor man en kind

Net komkommersalade op, nu een bolus met boter :9
Ik was zo stom geweest om mezelf op te geven voor bakken voor de schoolklas, daarna dacht ik mijn huis stinkt toch al dus heb een paar extra gebakken. Mijn buren verderop in de straat een paar gebakken, mijn buurvrouw kan gewoon geen pannenkoeken bakken dus ik dacht gooi daar een paar door de deur en voor de oudste liggen hier nog een paar die zal zo wel thuis komen.
Laatste jaar basisschool dus mijn laatste jaar voor de klas bakken.
Heb jaren gehad dat ik 6 pakken kreeg stond ik de hele ochtend in de keuken voor 2 klassen
  vrijdag 20 maart 2026 @ 13:51:25 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220388699
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 13:48 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik was zo stom geweest om mezelf op te geven voor bakken voor de schoolklas, daarna dacht ik mijn huis stinkt toch al dus heb een paar extra gebakken. Mijn buren verderop in de straat een paar gebakken, mijn buurvrouw kan gewoon geen pannenkoeken bakken dus ik dacht gooi daar een paar door de deur en voor de oudste liggen hier nog een paar die zal zo wel thuis komen.
Laatste jaar basisschool dus mijn laatste jaar voor de klas bakken.
Heb jaren gehad dat ik 6 pakken kreeg stond ik de hele ochtend in de keuken voor 2 klassen
Jezus, mafklapper jij :D :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220388807
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:36 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]

En iedereen al aan het bakken
[ afbeelding ]
Zojuist een Turkse pannenkoek gegeten, met gehakt, sla, tomaat, ui, knoflooksaus en sambalsaus
Tevens een bakje baklava meegenomen

[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 20-03-2026 14:39:20 ]
  vrijdag 20 maart 2026 @ 14:48:04 #202
370431 drakin
vurig typje
pi_220389080
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:36 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]

En iedereen al aan het bakken
[ afbeelding ]
Ik doe dat altijd op st pannekoek :Y)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220389441
Zo'n verspakket kip tandoori. Ik gebruik maar heel weinig van de bijgeleverde kruidenpasta, want te zout.
Was wel erg lekker. :9
pi_220390501
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 14:10 schreef Karzai het volgende:

[..]
Zojuist een Turkse pannenkoek gegeten, met gehakt, sla, tomaat, ui, knoflooksaus en sambalsaus
Tevens een bakje baklava meegenomen
Ooooh lekker! Ben wel een beetje jaloers
pi_220390517
quote:
88s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 14:48 schreef drakin het volgende:

[..]
Ik doe dat altijd op st pannekoek :Y)
Ik moest voor school bakken. Dus dacht heb nog discard zuurdesem over laat ik even een paar voor puber maken
pi_220390545
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 13:51 schreef Molo het volgende:

[..]
Jezus, mafklapper jij :D :D
Ja ik zou voor beide klassen toen bakken en kregen ze extra pakken dus kreeg ik van elke klas een pak extra in mn mik geschoven

Dus 3 pakken per klas... Oudste zit in 2de voortgezet dus die hoeft niet meer en ze kregen dit jaar ook extra maar de klassenmoeder appte ik zoek nog iemand hebben 2 extra pakken
  vrijdag 20 maart 2026 @ 18:31:33 #207
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220391073
Mijn dagelijkse Voedzame Maaltijd: aardappels, boerenkool en een rundervink, en yoghurt met müsli toe.
pi_220391799


Dit was een restjes dag. Had nog wat soep, zuurdesem brood even geroosterd, zelfgemaakte kruidenboter, afbak broodjes die al open waren, hamburgers, bolletjes en gehaktballetjes uit de vriezer
pi_220392250
Wagyu gegeten met de boys

Met paar man 2 kg besteld _O_

I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220392335
Stokbrood hete kip gemaakt, met zelfgemaakte mangochutney, komkommers en wortel/broccolisteel-juliënne voor het frisje
Was smullen :9
  vrijdag 20 maart 2026 @ 21:52:53 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220392648
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:48 schreef Solotovski het volgende:
Wagyu gegeten met de boys

Met paar man 2 kg besteld _O_

[ link | afbeelding ]
Zit ik dan met mijn kant en klare pokebowl van gisteren (dochter lustte m gisteren niet) _O- _O-

Lekker man, het goede leven _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 20 maart 2026 @ 21:53:28 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220392651
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:59 schreef Kanaroe het volgende:
Stokbrood hete kip gemaakt, met zelfgemaakte mangochutney, komkommers en wortel/broccolisteel-juliënne voor het frisje
Was smullen :9
Ja dit is dus ook top

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:52 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]

Dit was een restjes dag. Had nog wat soep, zuurdesem brood even geroosterd, zelfgemaakte kruidenboter, afbak broodjes die al open waren, hamburgers, bolletjes en gehaktballetjes uit de vriezer
En dit zou ik ook eten met biertje erbij :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220392667
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:52 schreef Molo het volgende:

[..]
Zit ik dan met mijn kant en klare pokebowl van gisteren (dochter lustte m gisteren niet) _O- _O-

Lekker man, het goede leven _O_
2 kg met 6 man, dus prima te doen voor eens in de 4 weken ofzo. In een restaurant bijna niet te betalen maar zelf bestellen met korting is het goed te doen. Flesje rood pp erbij. Lekker wel en dat terwijl ik geen wijndrinker ben
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  vrijdag 20 maart 2026 @ 22:34:33 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220392884
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:55 schreef Solotovski het volgende:

[..]
2 kg met 6 man, dus prima te doen voor eens in de 4 weken ofzo. In een restaurant bijna niet te betalen maar zelf bestellen met korting is het goed te doen. Flesje rood pp erbij. Lekker wel en dat terwijl ik geen wijndrinker ben
Doet mijn man ook zo nu en dan met vrienden. Heel goed stuk vlees van de Hanos op de bbq en dan fles whisky erbij. Verder niks, genieten ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Miss SHO vrijdag 20 maart 2026 @ 22:42:41 #215
22592 crew  Ole
pi_220392908
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 13:48 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik was zo stom geweest om mezelf op te geven voor bakken voor de schoolklas, daarna dacht ik mijn huis stinkt toch al dus heb een paar extra gebakken. Mijn buren verderop in de straat een paar gebakken, mijn buurvrouw kan gewoon geen pannenkoeken bakken dus ik dacht gooi daar een paar door de deur en voor de oudste liggen hier nog een paar die zal zo wel thuis komen.
Laatste jaar basisschool dus mijn laatste jaar voor de klas bakken.
Heb jaren gehad dat ik 6 pakken kreeg stond ik de hele ochtend in de keuken voor 2 klassen
Toch geen koude pannenkoeken hoop ik?
Bekijk deze YouTube-video
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220393035
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Ole het volgende:

[..]
Toch geen koude pannenkoeken hoop ik?
Bekijk deze YouTube-video
:D
pi_220393046
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:34 schreef Molo het volgende:

[..]
Doet mijn man ook zo nu en dan met vrienden. Heel goed stuk vlees van de Hanos op de bbq en dan fles whisky erbij. Verder niks, genieten ^O^
Imo veel leuker dan in een restaurant zitten. Zitten er een paar mensen vlak naast je zowat op je bord te kijken. Dikke doei hoor
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220393064
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Ole het volgende:

[..]
Toch geen koude pannenkoeken hoop ik?
Bekijk deze YouTube-video
:D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220393065
Koude pannenkoeken _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  vrijdag 20 maart 2026 @ 23:46:10 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220393091
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Ole het volgende:

[..]
Toch geen koude pannenkoeken hoop ik?
Bekijk deze YouTube-video
Voor 7 euro, die mot ik niet _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 20 maart 2026 @ 23:47:13 #221
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220393097
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 23:34 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Imo veel leuker dan in een restaurant zitten. Zitten er een paar mensen vlak naast je zowat op je bord te kijken. Dikke doei hoor
Ja mee eens! Zeker met de service die je krijgt in veel tenten, en de prijs erbij, nehhhh lekker thuis met vrienden, veel beter vaak.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220393443
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
:D
Gelachen :)
pi_220393444
Schashlick vandaag met platbrood, tzatziki en salade :)

[ Bericht 13% gewijzigd door Karzai op 21-03-2026 16:49:15 ]
  zaterdag 21 maart 2026 @ 09:37:58 #224
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220394297
Koffie c_/ en een broodje kaas :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220394978
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Ole het volgende:

[..]
Toch geen koude pannenkoeken hoop ik?
Bekijk deze YouTube-video
Natuurlijk wel ik hou van een goede burenruzie _O-
pi_220397513
Nu een bakkie thee met chocolade

Straks ga ik de culinair barbaar uithangen en laat de Chinees aanrukken
  zaterdag 21 maart 2026 @ 16:59:49 #227
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220398182
Straks maak ik uit Project Gezond Beef Shanghai. :9 :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220398214
Zalm in bladerdeeg en geroerbakte witlof met kerriesaus.
Toe mango's (net weer een doos gehaald).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 21 maart 2026 @ 18:24:59 #229
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220399237
Een dag gesmokkeld omdat ik me niet lekker voel: brood met rookvlees. De yoghurt is helaas op. Je staat versteld hoe snel twee liter op is. :Y)
pi_220399252
Witlof ham & kaas, beenhammetje en gebakken krieltjes
(Van die voorgegaarde, maar in de koekenpan werden ze wel goudbruin, maar niet gaar, raarrrrr en niet lekker)
Als toetje een mini magnumijsje met pistache
pi_220399280
quote:
88s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 16:59 schreef golfer het volgende:
Straks maak ik uit Project Gezond Beef Shanghai. :9 :9
pi_220399349
Schashlick vandaag met platbrood, tzatziki en salade :)
pi_220400026
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 18:28 schreef Kanaroe het volgende:
Witlof ham & kaas, beenhammetje en gebakken krieltjes
(Van die voorgegaarde, maar in de koekenpan werden ze wel goudbruin, maar niet gaar, raarrrrr en niet lekker)
Als toetje een mini magnumijsje met pistache
Heerlijk gegeten, jammer van de niet gare kriel.
Wat vond je van de Magnum? Ik vond em alleen zoet maar miste pistache smaak. De Cornetto pistache vind ik veel beter.
En normaal vind ik Magnum beter dan Cornetto.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220400402
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Heerlijk gegeten, jammer van de niet gare kriel.
Wat vond je van de Magnum? Ik vond em alleen zoet maar miste pistache smaak. De Cornetto pistache vind ik veel beter.
En normaal vind ik Magnum beter dan Cornetto.
Stomme kriel inderdaad, ik koop liever verse en rauwe aardappeltjes
De magnums waren best lekker, maar eigenlijk vooral het donkere chocoladetopje
Weinig pistache geproefd
  zaterdag 21 maart 2026 @ 21:55:52 #235
296595 foodlover
live and learn
pi_220401189
Wij eten de komende 1,5 week voornamelijk uit de voorraad in verband met een aankomend langer verblijf in het buitenland. Vandaag burrito’s kipfilet paprika ui met kaas uit den oven.

Morgen als ontbijt saucijzenbroodjes maken met een restant gehakt en bladerdeeg.
pi_220403024

Bramen met Griekse boshoning, appelsap, eitje met spek, cherrytomaatjes, komkommer, olijven :)
pi_220404764
3 dagen weg.
Onderweg van Starbucks genoten.
Vanille Ube latte en Americano.

Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 22 maart 2026 @ 14:36:44 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220405097
Staat al een paar uur te pruttelen in de slowcooker. Voor vanavond wordt het Taco de Barbacoa. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220407443
quote:
88s.gif Op zondag 22 maart 2026 14:36 schreef golfer het volgende:
Staat al een paar uur te pruttelen in de slowcooker. Voor vanavond wordt het Taco de Barbacoa. :Y)
pi_220407533
Sushi, zeewier,salade. En een roséetje. In de tuin, in het zonnetje. Heerlijk.
  zondag 22 maart 2026 @ 19:21:44 #241
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220407901
Overgebleven Lasagne Verde van gisteren, met een salade erbij, glas droge witte wijn met water en ijs.
pi_220408023
Vandaag weer heerlijk een berg met groenten en aardappeltjes in de oven... voor uren... en toen het laatste half uurtje nog een lekker stukje vlees. Was weer smikkelen en super gezond! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220408948
Hard in en aan de tuin gewerkt, dus geen zin om te koken
Lekkere loempia en kipsaté uit eigen keuken van de lokale chinese snackboer gehaald :9
pi_220409339
Keuzemenu in hotel gehad.
Vitello tonnato

Varkenshaas met gebakken spek en ui + zak friet met mayo.

Fish & Chips.

IJs met advocaat.

Stroopwafelbavarois.


En net nog een glas advocaat met slagroom. Ik vroeg meer advocaat dan slagroom en ik kreeg een goed glas :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 22 maart 2026 @ 22:31:33 #245
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220409448
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Keuzemenu in hotel gehad.
-knip-
Welk hotel?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220409472
quote:
5s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:31 schreef golfer het volgende:

[..]
Welk hotel?
Lijkt me Fletcher.
pi_220409852
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Keuzemenu in hotel gehad.
Vitello tonnato
[ link | afbeelding ]
Varkenshaas met gebakken spek en ui + zak friet met mayo.
[ link | afbeelding ]
Fish & Chips.
[ link | afbeelding ]
IJs met advocaat.
[ link | afbeelding ]
Stroopwafelbavarois.
[ link | afbeelding ]

En net nog een glas advocaat met slagroom. Ik vroeg meer advocaat dan slagroom en ik kreeg een goed glas :)
Ziet er lekker uit!
Veel plezier met het 3-daagse uitje (ik neem aan dat het een uitje is ;) )
pi_220409967
quote:
88s.gif Op donderdag 19 maart 2026 15:35 schreef drakin het volgende:

[..]
Als je alleen naar domme dingen kan zeggen wat moet je hier dan?
Op zich was ik wel serieus maar dit was wel een extreem voorbeeld. Heb je nog nooit gehad dat je ergens een broodmandje krijgt waarvan je bijna zeker weet dat het mandje niet schoongemaakt kan worden en waar dus al honderden andere handjes in hebben lopen grijpen?

pi_220410134
quote:
5s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:31 schreef golfer het volgende:

[..]
Welk hotel?
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:35 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Lijkt me Fletcher.
:Y
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220410198
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 23:59 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Ziet er lekker uit!
Veel plezier met het 3-daagse uitje (ik neem aan dat het een uitje is ;) )
Dank je! Vriend wordt vandaag geopereerd en mag morgen naar huis, dus dan maak ik er maar een uitje van want is andere kant van het land ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220410542
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 06:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Dank je! Vriend wordt vandaag geopereerd en mag morgen naar huis, dus dan maak ik er maar een uitje van want is andere kant van het land ;)
Oeps, een soort "het nuttige met het aangename verenigen"-uitje dan
Succes en goed herstel gewenst voor je vriend ^O^
pi_220410557
Ik sta zo op.
Eerst kopje koffie.
Daarna soepbord met Brinta en eetlepel lijnzaad.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  maandag 23 maart 2026 @ 11:16:39 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220411452
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 06:51 schreef FutureFairytale het volgende:

Dank je! Vriend wordt vandaag geopereerd en mag morgen naar huis, dus dan maak ik er maar een uitje van want is andere kant van het land ;)
En gefeliciteerd met jouw verjaardag! *O* :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220411587
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 06:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Dank je! Vriend wordt vandaag geopereerd en mag morgen naar huis, dus dan maak ik er maar een uitje van want is andere kant van het land ;)
Sterkte voor hem en jij van O+ te gefeliciteerd :*



[ Bericht 18% gewijzigd door Blues op 23-03-2026 14:40:46 ]
  maandag 23 maart 2026 @ 13:19:00 #255
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220412312
De eerste Nederlandse asperges zijn er weer, dus ik maak vanmiddag een romige aspergesoep van de schillen en de kontjes en met uitgebakken guancale en vanavond worden het gegrilde asperges met confit de canard en in ganzenvet gebakken (gekneusde) krielaardappeltjes uit de oven. :9

[ Bericht 5% gewijzigd door golfer op 23-03-2026 13:27:03 (toevoeging) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 23 maart 2026 @ 13:42:20 #256
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220412446
Afbak volkorenbol met roerei, ham en snoepgroente.

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220412776
quote:
88s.gif Op maandag 23 maart 2026 13:19 schreef golfer het volgende:
De eerste Nederlandse asperges zijn er weer, dus ik maak vanmiddag een romige aspergesoep van de schillen en de kontjes en met uitgebakken guancale en vanavond worden het gegrilde asperges met confit de canard en in ganzenvet gebakken (gekneusde) krielaardappeltjes uit de oven. :9
Aspergesoep is alvast heerlijk :9

  maandag 23 maart 2026 @ 14:52:47 #258
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220412866
quote:
88s.gif Op maandag 23 maart 2026 13:19 schreef golfer het volgende:
De eerste Nederlandse asperges zijn er weer, dus ik maak vanmiddag een romige aspergesoep van de schillen en de kontjes en met uitgebakken guancale en vanavond worden het gegrilde asperges met confit de canard en in ganzenvet gebakken (gekneusde) krielaardappeltjes uit de oven. :9
Het water loopt me in de mond! Mag ik vragen wat je voor de asperges betaald hebt? En zijn ze al van de koude grond?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 23 maart 2026 @ 16:08:42 #259
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220413485
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:52 schreef ondeugend het volgende:

Het water loopt me in de mond! Mag ik vragen wat je voor de asperges betaald hebt? En zijn ze al van de koude grond?
De hoofdprijs: 6,99 bij de AH voor 500 gram.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220413894
Kip gyros, ijsbergsla, kidney beans, maïs en rode uit in een wrap. :9~ (zonder saus, al vet genoeg allemaal )
Ook in moeilijke tijden.
pi_220415121
quote:
88s.gif Op maandag 23 maart 2026 13:19 schreef golfer het volgende:
De eerste Nederlandse asperges zijn er weer, dus ik maak vanmiddag een romige aspergesoep van de schillen en de kontjes en met uitgebakken guancale en vanavond worden het gegrilde asperges met confit de canard en in ganzenvet gebakken (gekneusde) krielaardappeltjes uit de oven. :9
Heerlijk!

  maandag 23 maart 2026 @ 19:08:35 #262
370431 drakin
vurig typje
pi_220415514
2 stukjes eend en een kopje soep/bouillon.
En toe een heuse bloedsinasappel
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220415922
Ovengeroosterde prei, met daarover een witte wijn-mosterd-roomsausje met gesmoorde stukjes prei, knof en uitgebakken spekjes
Was een improvisatietje en zeer smakelijk!

Daarbij aardappelpuree en gebakken tartaartjes
pi_220416664
Groene asperges uit de oven, gegrilde kiphaasjes met champignons en gepofte aardappel.

Binnenkort ook maar weer eens witte asperges halen heerlijk dat ze er weer zijn.
  maandag 23 maart 2026 @ 22:14:42 #265
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220417176
Nu: vers gesneden sashimi van zalm met sojasaus en wasabi. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220417441
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:16 schreef golfer het volgende:

[..]
En gefeliciteerd met jouw verjaardag! *O* :*
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Sterkte voor hem en jij van O+ te gefeliciteerd :*

[ afbeelding ]
Dank :* Jullie hadden een geweldig maaltje.

Ik heb weer lekker gegeten. Aan het water vandaag.




Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220417483
quote:
88s.gif Op maandag 23 maart 2026 19:08 schreef drakin het volgende:
2 stukjes eend en een kopje soep/bouillon.
En toe een heuse bloedsinasappel
Oe bloedsinaasappels nog niet gegeten dit jaar, morgen op zoek :9~
pi_220417486
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
[..]
Dank :* Jullie hadden een geweldig maaltje.

Ik heb weer lekker gegeten. Aan het water vandaag.
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Mooi verjaardagsmaaltje :9
  maandag 23 maart 2026 @ 23:15:21 #269
370431 drakin
vurig typje
pi_220417497
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 23:10 schreef Blues het volgende:

[..]
Oe bloedsinaasappels nog niet gegeten dit jaar, morgen op zoek :9~
Ze waren er vorige week bij de AH,snel zijn want het seizoen is al bijna voorbij
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220417500
quote:
88s.gif Op maandag 23 maart 2026 23:15 schreef drakin het volgende:

[..]
Ze waren er vorige week bij de AH,snel zijn want het seizoen is al bijna voorbij
Ja dat realiseerde ik me ook toen ik dit postte :'(
  maandag 23 maart 2026 @ 23:22:24 #271
370431 drakin
vurig typje
pi_220417541
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 23:16 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja dat realiseerde ik me ook toen ik dit postte :'(
Oei dan hopen dat je nog een paar vindt
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220418078
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
[..]
Dank :* Jullie hadden een geweldig maaltje.

Ik heb weer lekker gegeten. Aan het water vandaag.
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd FFT w/
pi_220418081
Ik geloof dat het voortbestaan van FOK! inmiddels aan een zijden draadje hangt, was ook wel te verwachten met de teruglopende bezoekersaantallen. -O-
Mocht het er deze week eruit liggen, tot ziens en bedankt voor de inspiratie van het lekkere eten :Y) ^O^ *;
pi_220418272
ontbijt, kofie, bakje yoghurt met bramen en agavesiroop

lunch, thee, 2 croissants, een pizzabroodje, saucijzenbroodje, appel, sinaasappel

diner, gekruid gehakt en een salade
toetje almhof kersenyoghurt :)
  dinsdag 24 maart 2026 @ 13:22:55 #275
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220421154
Vanmiddag het restant van de aspergesoep. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 24 maart 2026 @ 13:24:48 #276
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220421173
Vanavond maak ik Mac and Cheese met guancale en daarbij een romainesla met een vinaigrette. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220422617
Momenteel een Ehrmann 'grand dessert' chocolade.
Erg lekker :Y)
pi_220422987
We wilden chinees gaan halen want moe/lui, maar ze zijn ineens op dinsdag gesloten, grrmmbbll
Nu gestoomde groene asperges, gebakken zalmfilet en kant-en-klare mini aardappelgratins

Als toet een 'no-bake' dadeltaart met biscuit, walnoot en kokos, heb ik vanmiddag gemaakt :9
pi_220423223
quote:
88s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:24 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik Mac and Cheese met guancale en daarbij een romainesla met een vinaigrette. :Y)
2x opgeschept :9~

  dinsdag 24 maart 2026 @ 18:28:20 #280
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220423228
Het was weer eens tijd voor zout & vet, dus friet. Ik snap ‘t zelf ook niet maar heb ik mijn driemaandelijkse shot weer gehad, dan voel ik me weer ‘t heertje. :Y)
pi_220423237
quote:
80s.gif Op maandag 23 maart 2026 17:01 schreef Gibson88 het volgende:
Kip gyros, ijsbergsla, kidney beans, maïs en rode uit in een wrap. :9~ (zonder saus, al vet genoeg allemaal )
Vandaag een mix gemaakt maar dan met chili con carne :9~
Ook in moeilijke tijden.
pi_220423241
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 18:26 schreef Blues het volgende:

[..]
2x opgeschept :9~

[ link | afbeelding ]
Ziet er zalig uit !
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 18:58:21 #283
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220423422
Pittige bami met veel groenten en grote hompen ossenhaas :9
pi_220423578
Dagtotaal: Teveel koffie, 2 wraps en een liga

En nu geen zin om te koken :@
pi_220424141
Vandaag heerlijk met mijn mams en haar man mogen eten, lekker broodje kip shoarma x2 <3

Altijd een genot om bij m'n ma aan tafel te zitten (ja ook haar man ;) ) en even met elkaar het wel en wee delen.

O+ wederom een heerlijke maaltje.

Ieder voordeel heb z'n nadeel; wilde naar de sportschool maar zat zo vol dat ik lekker naar huis ben gegaan..
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220424658
Ik zou thuis eten dacht ik maar werd zo lang wachten dat het al filetijd was. Bij La Place gestopt; vriend kipburger rode kool met friet, ik oerhammetje met gegrilde groenten en friet. Nu net (thuis) een Cornetto pistache :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 25 maart 2026 @ 06:34:23 #287
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220425235
Zo koffie zetten.

2 sneetjes brood met ham kaas ei tomaat.
2 Sneetjes roggebrood met kaas.
Bakje cornflakes.
Druiven.
pi_220425702
Weer eens langs de toko vandaag
https://share.google/l7yrqeYMuKHH3Dc79
  woensdag 25 maart 2026 @ 14:50:26 #289
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220428212
Vanavond maak ik weer een, eerst in de sousvide gegaarde en daarna kort gebraden, bavette met rijst en een tomaat-ei-komkommersalade. :Y)

[ Bericht 11% gewijzigd door golfer op 25-03-2026 17:03:15 (toevoeging) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220429026

Tomaatjes, sjalotjes, knoflook, tijm, kaneel. Straks komt er nog rijst bij.

Gehaktballetjes in soort tomatensaus.
Ik heb eindelijk weer een fatsoenlijke keuken *O*
pi_220429317
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 16:10 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Tomaatjes, sjalotjes, knoflook, tijm, kaneel. Straks komt er nog rijst bij.
[ afbeelding ]
Gehaktballetjes in soort tomatensaus.
Ik heb eindelijk weer een fatsoenlijke keuken *O*
Fijn! Lekker kokkerellen *O*
pi_220429766
Hier staat een grote schaal lasagne in de oven, met veel groente en een flinke klets bechamelsaus erover
Das lang geleden, zininin :9
pi_220430024
quote:
88s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:50 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik weer een, eerst in de sousvide gegaarde en daarna kort gebraden, bavette met rijst en een tomaat-ei-komkommersalade. :Y)

:9 :9
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 maart 2026 @ 18:53:33 #294
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220430125
Ik had nog

In de vriezer. Maar ik zie het nu al niet meer terug bij AH Online. Blijkbaar geen succes.

Fijn voor vandaag met mn snotterkop. Maar de volgende keer ga ik weer zelf met lappen aan de slag.
En 2p? Net genoeg voor mezelf...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 25 maart 2026 @ 19:01:03 #295
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220430178
Stressvolle middag gehad dus het werd geen warm eten. Wel gebakken eieren met gesmolten oude kaas. Ik heb bijna niets meer in huis, morgen komt de AH met een lading boodschappen. Dat vind ik best spannend maar ik sjouw niet meer (voorlopig). Ik ben er helemaal klaar mee.
pi_220430766
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 16:10 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Tomaatjes, sjalotjes, knoflook, tijm, kaneel. Straks komt er nog rijst bij.
[ afbeelding ]
Gehaktballetjes in soort tomatensaus.
Ik heb eindelijk weer een fatsoenlijke keuken *O*
Hoera! Eindelijk mag je weer lekker koken *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:38 schreef Kanaroe het volgende:
Hier staat een grote schaal lasagne in de oven, met veel groente en een flinke klets bechamelsaus erover
Das lang geleden, zininin :9
Dat wil ik ook al heel lang. Komt vast snel. Heerlijk hoor.

Eindelijk eigen eten thuis. Wortelen met feta, kip-kalkoen gehaktballetjes en een gepofte aardappel.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220431090
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 16:44 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Fijn! Lekker kokkerellen *O*
Ja echt blij mee :D
pi_220431099
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Hoera! Eindelijk mag je weer lekker koken *O*
Whoop Whoop :B
  woensdag 25 maart 2026 @ 22:17:13 #299
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220431771
Bij Koi in Arnhem gegeten, excellente Sashimi en Sushis
pi_220432962
koffie, eitje met spek, handje blauwe bessen
lunchbox appel, sinaasappel, 2 boterhammen met oude kaas en 2 met rookvlees
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')