abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220367175
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 19:40 schreef maily het volgende:
Gebakken aardapoels en spekjes, en maiskolven met boterrrr en zeezout. :Y)
Waar kan ik die krijgen? Aardapoels
  dinsdag 17 maart 2026 @ 19:51:49 #153
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220367341
Stamppot zuurkool met tartaar :Y)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220367831
Zalm, geroerbakte groentjes, witlofsalade en van die aardappel toefjes, geen idee hoe die heten.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220368067
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:25 schreef vosss het volgende:
Zalm, geroerbakte groentjes, witlofsalade en van die aardappel toefjes, geen idee hoe die heten.

:)
Pommes Duchesse/Hertoginnenaardappelen

Lekker!
pi_220368124
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:48 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Pommes Duchesse/Hertoginnenaardappelen

Lekker!
Die eerste!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220368135
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:54 schreef vosss het volgende:

[..]
Die eerste!
Is allebei hetzelfde :! ;)
pi_220368410
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)


Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim


  dinsdag 17 maart 2026 @ 22:42:00 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220368852
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:25 schreef vosss het volgende:
Zalm, geroerbakte groentjes, witlofsalade en van die aardappel toefjes, geen idee hoe die heten.

:)
Heten hier altijd aardappeltooooooeeeeeeeeeeefjes. Geen idee hoe dat zo is gekomen maar iedereen roept het altijd zo, alsof ze mentaal uitgedaagd zijn en de plaat blijft hangen zeg maar :+ :7

Wel lekker hoor, uit de airfryer ofzo, hmmmm
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 17 maart 2026 @ 22:42:45 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220368854
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)


Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh dame, wat een fijne foto's en heerlijk verdiend met pensioen! Hoop dat je afscheidsetentje hartstikke gezellig was en je er fijn op terugkijkt :) :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 17 maart 2026 @ 22:43:31 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220368862
Hier nu wat choco crossies, al zie ik dat die dingen tegenwoordig choclait chips original heten. Ook goed, nog steeds lekker iig :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220373125
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)

Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd! (zeg je dat bij pensioen?)
Lekker gegeten zo te zien :9
Geniet van je vrijheid, heerlijk je eigen dingen doen en/of samen met je golfer *O* O+
  woensdag 18 maart 2026 @ 16:22:11 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220373207
Vanavond maak ik gebakken kabeljauwhaasfilets, patat van Friethoes met truffelmayonaise van Jean Baton en een salade van jonge bladsla en veldsla met een vinaigrette. :9

[ Bericht 3% gewijzigd door golfer op 18-03-2026 17:34:39 (toevoeging) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_220373313
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)

Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
you ,made it :B B:)B *O*
  woensdag 18 maart 2026 @ 16:47:49 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220373363
Vanavond pizza Crosta en Mollica Margherita want makkelijk en op tijd weg voor sport endezo *O*

Nu koffie in de zon O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220373446
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)


Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Lekker veel vrije dagen had je 8-)
Genieten met een grote G is het nu tijd voor.

Ik eet vanavond aardappelpartjes, sperziebonen en kipburger.
Toe laatste hazelnootpudding -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220373507
Slechte nacht gehad dus ik ben zo gaar als een klont
Derhalve vandaag restje curry van gisteren, met wat diepvriesparatha's, opgebakken rijst, rauwe worteltjes en een blaadje sla
Kwark gemengd met slagroom en blauwe bessen en kersen als toetje
I luv restjes O+
  woensdag 18 maart 2026 @ 18:05:18 #168
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220373785
Bakje bami uit de vriezer gehaald.

Vanavond nog wat plakjes grillworst met kaas tijdens netflix.
pi_220373879
quote:
88s.gif Op woensdag 18 maart 2026 16:22 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik gebakken kabeljauwhaasfilets, patat van Friethoes met truffelmayonaise van Jean Baton en een salade van jonge bladsla en veldsla met een vinaigrette. :9
:6
  woensdag 18 maart 2026 @ 18:23:06 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220373883
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:05 schreef SoS87 het volgende:
Bakje bami uit de vriezer gehaald.

Vanavond nog wat plakjes grillworst met kaas tijdens netflix.
Opgewarmde grillworst? :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 18 maart 2026 @ 18:23:24 #171
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220373885
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:22 schreef Blues het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ] :6
Lekker man!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220373965
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:23 schreef Molo het volgende:

[..]
Lekker man!
Tis elke dag een feestje als er voor je gekookt wordt *O*
  woensdag 18 maart 2026 @ 19:16:54 #173
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220374262
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:23 schreef Molo het volgende:

[..]
Opgewarmde grillworst? :9~
Nee, dan loopt de kaas eruit :D
pi_220375134
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 17:12 schreef Kanaroe het volgende:
Slechte nacht gehad dus ik ben zo gaar als een klont
Derhalve vandaag restje curry van gisteren, met wat diepvriesparatha's, opgebakken rijst, rauwe worteltjes en een blaadje sla
Kwark gemengd met slagroom en blauwe bessen en kersen als toetje
I luv restjes O+
Slechte nachten hebben zoveel invloed op de dag -O- Je hebt erg lekker gegeten en hoop vannacht weer een normale nacht voor je :*

Waar is eigenlijk @Curiosity ? Met haar Starbucks mokken en pistache liefde. Hoop dat het goed gaat met je.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220375363
goed gelukt :)
pi_220375421
Het wordt een verkiezingshap.
  woensdag 18 maart 2026 @ 21:14:32 #177
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220375481
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  woensdag 18 maart 2026 @ 22:07:30 #178
370431 drakin
vurig typje
pi_220376038


Een klomp brood en kruidenboter



Stoofpotje en patat



Met mayo O+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  donderdag 19 maart 2026 @ 00:29:59 #179
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220376839
Ovenzoutjes AH huismerk in de smaak sour cream and onion, fucking lekker man :o :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220376866
quote:
88s.gif Op woensdag 18 maart 2026 22:07 schreef drakin het volgende:
[ link | afbeelding ]

Een klomp brood en kruidenboter

[ link | afbeelding ]

Stoofpotje en patat

[ link | afbeelding ]

Met mayo O+
Hopelijk hadden ze de klomp gewassen anders een extra kaassausje bij je broodjes.
  donderdag 19 maart 2026 @ 12:47:34 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220380026
Vanavond bak ik een bavette met daarbij een romige peper- en shiitake-saus, verse spaghetti met basilicum en gegrilde little gems. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  donderdag 19 maart 2026 @ 15:35:06 #182
370431 drakin
vurig typje
pi_220381318
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 00:38 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Hopelijk hadden ze de klomp gewassen anders een extra kaassausje bij je broodjes.
Als je alleen naar domme dingen kan zeggen wat moet je hier dan?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  donderdag 19 maart 2026 @ 15:35:27 #183
370431 drakin
vurig typje
pi_220381323
eetlust bederver :(
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220382485
quote:
88s.gif Op donderdag 19 maart 2026 12:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond bak ik een bavette met daarbij een romige peper- en shiitake-saus, verse spaghetti met basilicum en gegrilde little gems. :Y)


:9
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 maart 2026 @ 18:30:06 #185
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220382511
Ik was de Cronjé. Heb daar bij Henk Wisker Haché van Paardenvleesch meegenomen :9.
Rijst erbij en nog wat venkel/bleekselderij
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 19 maart 2026 @ 18:31:54 #186
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220382526
Vanavond (al) volkoren boterhammen gegeten met superzachte rosbief en yoghurt met müsli toe. :Y)
pi_220382620
Bakje goulash uit de diepvries gehaald, moest op
Met grove pastinaak-knolselderijpuree en gestoomde broccoliroosjes
Was lekker
  donderdag 19 maart 2026 @ 19:20:07 #188
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220382908
Chineze rijsttafel :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 19 maart 2026 @ 19:32:24 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220383139
Pokebowl garnalen van de Jumbo, prrrrrima maaltijd! :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220383855
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 19:32 schreef Molo het volgende:
Pokebowl garnalen van de Jumbo, prrrrrima maaltijd! :o
Die haalt mijn jongste zoon vaak als wij niet thuis zijn met het eten
Dan leukt ie em op met verse groentjes, vindt ie ook erg lekker
  donderdag 19 maart 2026 @ 22:30:11 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220384956
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:36 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Die haalt mijn jongste zoon vaak als wij niet thuis zijn met het eten
Dan leukt ie em op met verse groentjes, vindt ie ook erg lekker
Nou, ik vond het een verrassing, had niet verwacht dat alles zo prima zou zijn _O_
Lekker hoor, extra groen erbij, misschien nog extra garnalen. Lekker!

Nu een roggecracker met kaas :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220385740
ontbijt, koffie, kommetje kwark met aardbeienjam
en om een uur of elf een appeltje en een pistoletje met kaas
  vrijdag 20 maart 2026 @ 08:48:34 #193
370431 drakin
vurig typje
pi_220386280
Yoghurt met cruesli
Mandarijntje
En kop thee
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  vrijdag 20 maart 2026 @ 08:55:58 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220386342
Getoast Oberlanderbrood met zoute boter, cappuccino erbij
Het betere ontbijt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220388224


En iedereen al aan het bakken
pi_220388247


Er is zowaar een goede broodjeszaak hier in de stad
Gorgonzola, gekonfijte uitjes, gemarineerde vijgen en walnoten
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  vrijdag 20 maart 2026 @ 13:34:51 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220388608
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:36 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]

En iedereen al aan het bakken
[ afbeelding ]
Team 'ik hou niet van pannekoeken' hier :D
Ze staan morgen wel op de planning voor man en kind

Net komkommersalade op, nu een bolus met boter :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 20 maart 2026 @ 13:35:07 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220388609
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:39 schreef Solotovski het volgende:
[ link | afbeelding ]

Er is zowaar een goede broodjeszaak hier in de stad
Gorgonzola, gekonfijte uitjes, gemarineerde vijgen en walnoten
Zo dan! :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220388675
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 13:34 schreef Molo het volgende:

[..]
Team 'ik hou niet van pannekoeken' hier :D
Ze staan morgen wel op de planning voor man en kind

Net komkommersalade op, nu een bolus met boter :9
Ik was zo stom geweest om mezelf op te geven voor bakken voor de schoolklas, daarna dacht ik mijn huis stinkt toch al dus heb een paar extra gebakken. Mijn buren verderop in de straat een paar gebakken, mijn buurvrouw kan gewoon geen pannenkoeken bakken dus ik dacht gooi daar een paar door de deur en voor de oudste liggen hier nog een paar die zal zo wel thuis komen.
Laatste jaar basisschool dus mijn laatste jaar voor de klas bakken.
Heb jaren gehad dat ik 6 pakken kreeg stond ik de hele ochtend in de keuken voor 2 klassen
  vrijdag 20 maart 2026 @ 13:51:25 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220388699
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 13:48 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik was zo stom geweest om mezelf op te geven voor bakken voor de schoolklas, daarna dacht ik mijn huis stinkt toch al dus heb een paar extra gebakken. Mijn buren verderop in de straat een paar gebakken, mijn buurvrouw kan gewoon geen pannenkoeken bakken dus ik dacht gooi daar een paar door de deur en voor de oudste liggen hier nog een paar die zal zo wel thuis komen.
Laatste jaar basisschool dus mijn laatste jaar voor de klas bakken.
Heb jaren gehad dat ik 6 pakken kreeg stond ik de hele ochtend in de keuken voor 2 klassen
Jezus, mafklapper jij :D :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220388807
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:36 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]

En iedereen al aan het bakken
[ afbeelding ]
Zojuist een Turkse pannenkoek gegeten, met gehakt, sla, tomaat, ui, knoflooksaus en sambalsaus
Tevens een bakje baklava meegenomen

[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 20-03-2026 14:39:20 ]
  vrijdag 20 maart 2026 @ 14:48:04 #202
370431 drakin
vurig typje
pi_220389080
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:36 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]

En iedereen al aan het bakken
[ afbeelding ]
Ik doe dat altijd op st pannekoek :Y)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220389441
Zo'n verspakket kip tandoori. Ik gebruik maar heel weinig van de bijgeleverde kruidenpasta, want te zout.
Was wel erg lekker. :9
pi_220390501
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 14:10 schreef Karzai het volgende:

[..]
Zojuist een Turkse pannenkoek gegeten, met gehakt, sla, tomaat, ui, knoflooksaus en sambalsaus
Tevens een bakje baklava meegenomen
Ooooh lekker! Ben wel een beetje jaloers
pi_220390517
quote:
88s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 14:48 schreef drakin het volgende:

[..]
Ik doe dat altijd op st pannekoek :Y)
Ik moest voor school bakken. Dus dacht heb nog discard zuurdesem over laat ik even een paar voor puber maken
pi_220390545
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 13:51 schreef Molo het volgende:

[..]
Jezus, mafklapper jij :D :D
Ja ik zou voor beide klassen toen bakken en kregen ze extra pakken dus kreeg ik van elke klas een pak extra in mn mik geschoven

Dus 3 pakken per klas... Oudste zit in 2de voortgezet dus die hoeft niet meer en ze kregen dit jaar ook extra maar de klassenmoeder appte ik zoek nog iemand hebben 2 extra pakken
  vrijdag 20 maart 2026 @ 18:31:33 #207
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220391073
Mijn dagelijkse Voedzame Maaltijd: aardappels, boerenkool en een rundervink, en yoghurt met müsli toe.
pi_220391799


Dit was een restjes dag. Had nog wat soep, zuurdesem brood even geroosterd, zelfgemaakte kruidenboter, afbak broodjes die al open waren, hamburgers, bolletjes en gehaktballetjes uit de vriezer
pi_220392250
Wagyu gegeten met de boys

Met paar man 2 kg besteld _O_

I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220392335
Stokbrood hete kip gemaakt, met zelfgemaakte mangochutney, komkommers en wortel/broccolisteel-juliënne voor het frisje
Was smullen :9
  vrijdag 20 maart 2026 @ 21:52:53 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220392648
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:48 schreef Solotovski het volgende:
Wagyu gegeten met de boys

Met paar man 2 kg besteld _O_

[ link | afbeelding ]
Zit ik dan met mijn kant en klare pokebowl van gisteren (dochter lustte m gisteren niet) _O- _O-

Lekker man, het goede leven _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 20 maart 2026 @ 21:53:28 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220392651
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:59 schreef Kanaroe het volgende:
Stokbrood hete kip gemaakt, met zelfgemaakte mangochutney, komkommers en wortel/broccolisteel-juliënne voor het frisje
Was smullen :9
Ja dit is dus ook top

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:52 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]

Dit was een restjes dag. Had nog wat soep, zuurdesem brood even geroosterd, zelfgemaakte kruidenboter, afbak broodjes die al open waren, hamburgers, bolletjes en gehaktballetjes uit de vriezer
En dit zou ik ook eten met biertje erbij :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220392667
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:52 schreef Molo het volgende:

[..]
Zit ik dan met mijn kant en klare pokebowl van gisteren (dochter lustte m gisteren niet) _O- _O-

Lekker man, het goede leven _O_
2 kg met 6 man, dus prima te doen voor eens in de 4 weken ofzo. In een restaurant bijna niet te betalen maar zelf bestellen met korting is het goed te doen. Flesje rood pp erbij. Lekker wel en dat terwijl ik geen wijndrinker ben
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  vrijdag 20 maart 2026 @ 22:34:33 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220392884
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:55 schreef Solotovski het volgende:

[..]
2 kg met 6 man, dus prima te doen voor eens in de 4 weken ofzo. In een restaurant bijna niet te betalen maar zelf bestellen met korting is het goed te doen. Flesje rood pp erbij. Lekker wel en dat terwijl ik geen wijndrinker ben
Doet mijn man ook zo nu en dan met vrienden. Heel goed stuk vlees van de Hanos op de bbq en dan fles whisky erbij. Verder niks, genieten ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Miss SHO vrijdag 20 maart 2026 @ 22:42:41 #215
22592 crew  Ole
pi_220392908
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 13:48 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik was zo stom geweest om mezelf op te geven voor bakken voor de schoolklas, daarna dacht ik mijn huis stinkt toch al dus heb een paar extra gebakken. Mijn buren verderop in de straat een paar gebakken, mijn buurvrouw kan gewoon geen pannenkoeken bakken dus ik dacht gooi daar een paar door de deur en voor de oudste liggen hier nog een paar die zal zo wel thuis komen.
Laatste jaar basisschool dus mijn laatste jaar voor de klas bakken.
Heb jaren gehad dat ik 6 pakken kreeg stond ik de hele ochtend in de keuken voor 2 klassen
Toch geen koude pannenkoeken hoop ik?
Bekijk deze YouTube-video
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220393035
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Ole het volgende:

[..]
Toch geen koude pannenkoeken hoop ik?
Bekijk deze YouTube-video
:D
pi_220393046
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:34 schreef Molo het volgende:

[..]
Doet mijn man ook zo nu en dan met vrienden. Heel goed stuk vlees van de Hanos op de bbq en dan fles whisky erbij. Verder niks, genieten ^O^
Imo veel leuker dan in een restaurant zitten. Zitten er een paar mensen vlak naast je zowat op je bord te kijken. Dikke doei hoor
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220393064
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Ole het volgende:

[..]
Toch geen koude pannenkoeken hoop ik?
Bekijk deze YouTube-video
:D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220393065
Koude pannenkoeken _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  vrijdag 20 maart 2026 @ 23:46:10 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220393091
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Ole het volgende:

[..]
Toch geen koude pannenkoeken hoop ik?
Bekijk deze YouTube-video
Voor 7 euro, die mot ik niet _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 20 maart 2026 @ 23:47:13 #221
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220393097
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 23:34 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Imo veel leuker dan in een restaurant zitten. Zitten er een paar mensen vlak naast je zowat op je bord te kijken. Dikke doei hoor
Ja mee eens! Zeker met de service die je krijgt in veel tenten, en de prijs erbij, nehhhh lekker thuis met vrienden, veel beter vaak.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220393443
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
:D
Gelachen :)
pi_220393444
Schashlick vandaag met platbrood, tzatziki en salade :)

[ Bericht 13% gewijzigd door Karzai op 21-03-2026 16:49:15 ]
  zaterdag 21 maart 2026 @ 09:37:58 #224
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220394297
Koffie c_/ en een broodje kaas :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220394978
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Ole het volgende:

[..]
Toch geen koude pannenkoeken hoop ik?
Bekijk deze YouTube-video
Natuurlijk wel ik hou van een goede burenruzie _O-
pi_220397513
Nu een bakkie thee met chocolade

Straks ga ik de culinair barbaar uithangen en laat de Chinees aanrukken
  zaterdag 21 maart 2026 @ 16:59:49 #227
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220398182
Straks maak ik uit Project Gezond Beef Shanghai. :9 :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_220398214
Zalm in bladerdeeg en geroerbakte witlof met kerriesaus.
Toe mango's (net weer een doos gehaald).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 21 maart 2026 @ 18:24:59 #229
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220399237
Een dag gesmokkeld omdat ik me niet lekker voel: brood met rookvlees. De yoghurt is helaas op. Je staat versteld hoe snel twee liter op is. :Y)
pi_220399252
Witlof ham & kaas, beenhammetje en gebakken krieltjes
(Van die voorgegaarde, maar in de koekenpan werden ze wel goudbruin, maar niet gaar, raarrrrr en niet lekker)
Als toetje een mini magnumijsje met pistache
pi_220399280
quote:
88s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 16:59 schreef golfer het volgende:
Straks maak ik uit Project Gezond Beef Shanghai. :9 :9
pi_220399349
Schashlick vandaag met platbrood, tzatziki en salade :)
pi_220400026
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 18:28 schreef Kanaroe het volgende:
Witlof ham & kaas, beenhammetje en gebakken krieltjes
(Van die voorgegaarde, maar in de koekenpan werden ze wel goudbruin, maar niet gaar, raarrrrr en niet lekker)
Als toetje een mini magnumijsje met pistache
Heerlijk gegeten, jammer van de niet gare kriel.
Wat vond je van de Magnum? Ik vond em alleen zoet maar miste pistache smaak. De Cornetto pistache vind ik veel beter.
En normaal vind ik Magnum beter dan Cornetto.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220400402
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Heerlijk gegeten, jammer van de niet gare kriel.
Wat vond je van de Magnum? Ik vond em alleen zoet maar miste pistache smaak. De Cornetto pistache vind ik veel beter.
En normaal vind ik Magnum beter dan Cornetto.
Stomme kriel inderdaad, ik koop liever verse en rauwe aardappeltjes
De magnums waren best lekker, maar eigenlijk vooral het donkere chocoladetopje
Weinig pistache geproefd
  zaterdag 21 maart 2026 @ 21:55:52 #235
296595 foodlover
live and learn
pi_220401189
Wij eten de komende 1,5 week voornamelijk uit de voorraad in verband met een aankomend langer verblijf in het buitenland. Vandaag burrito’s kipfilet paprika ui met kaas uit den oven.

Morgen als ontbijt saucijzenbroodjes maken met een restant gehakt en bladerdeeg.
pi_220403024

Bramen met Griekse boshoning, appelsap, eitje met spek, cherrytomaatjes, komkommer, olijven :)
pi_220404764
3 dagen weg.
Onderweg van Starbucks genoten.
Vanille Ube latte en Americano.

Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 22 maart 2026 @ 14:36:44 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220405097
Staat al een paar uur te pruttelen in de slowcooker. Voor vanavond wordt het Taco de Barbacoa. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_220407443
quote:
88s.gif Op zondag 22 maart 2026 14:36 schreef golfer het volgende:
Staat al een paar uur te pruttelen in de slowcooker. Voor vanavond wordt het Taco de Barbacoa. :Y)
pi_220407533
Sushi, zeewier,salade. En een roséetje. In de tuin, in het zonnetje. Heerlijk.
  zondag 22 maart 2026 @ 19:21:44 #241
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220407901
Overgebleven Lasagne Verde van gisteren, met een salade erbij, glas droge witte wijn met water en ijs.
pi_220408023
Vandaag weer heerlijk een berg met groenten en aardappeltjes in de oven... voor uren... en toen het laatste half uurtje nog een lekker stukje vlees. Was weer smikkelen en super gezond! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220408948
Hard in en aan de tuin gewerkt, dus geen zin om te koken
Lekkere loempia en kipsaté uit eigen keuken van de lokale chinese snackboer gehaald :9
pi_220409339
Keuzemenu in hotel gehad.
Vitello tonnato

Varkenshaas met gebakken spek en ui + zak friet met mayo.

Fish & Chips.

IJs met advocaat.

Stroopwafelbavarois.


En net nog een glas advocaat met slagroom. Ik vroeg meer advocaat dan slagroom en ik kreeg een goed glas :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 22 maart 2026 @ 22:31:33 #245
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220409448
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Keuzemenu in hotel gehad.
-knip-
Welk hotel?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_220409472
quote:
5s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:31 schreef golfer het volgende:

[..]
Welk hotel?
Lijkt me Fletcher.
pi_220409852
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Keuzemenu in hotel gehad.
Vitello tonnato
[ link | afbeelding ]
Varkenshaas met gebakken spek en ui + zak friet met mayo.
[ link | afbeelding ]
Fish & Chips.
[ link | afbeelding ]
IJs met advocaat.
[ link | afbeelding ]
Stroopwafelbavarois.
[ link | afbeelding ]

En net nog een glas advocaat met slagroom. Ik vroeg meer advocaat dan slagroom en ik kreeg een goed glas :)
Ziet er lekker uit!
Veel plezier met het 3-daagse uitje (ik neem aan dat het een uitje is ;) )
pi_220409967
quote:
88s.gif Op donderdag 19 maart 2026 15:35 schreef drakin het volgende:

[..]
Als je alleen naar domme dingen kan zeggen wat moet je hier dan?
Op zich was ik wel serieus maar dit was wel een extreem voorbeeld. Heb je nog nooit gehad dat je ergens een broodmandje krijgt waarvan je bijna zeker weet dat het mandje niet schoongemaakt kan worden en waar dus al honderden andere handjes in hebben lopen grijpen?

pi_220410134
quote:
5s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:31 schreef golfer het volgende:

[..]
Welk hotel?
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:35 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Lijkt me Fletcher.
:Y
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220410198
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 23:59 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Ziet er lekker uit!
Veel plezier met het 3-daagse uitje (ik neem aan dat het een uitje is ;) )
Dank je! Vriend wordt vandaag geopereerd en mag morgen naar huis, dus dan maak ik er maar een uitje van want is andere kant van het land ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220410542
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 06:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Dank je! Vriend wordt vandaag geopereerd en mag morgen naar huis, dus dan maak ik er maar een uitje van want is andere kant van het land ;)
Oeps, een soort "het nuttige met het aangename verenigen"-uitje dan
Succes en goed herstel gewenst voor je vriend ^O^
pi_220410557
Ik sta zo op.
Eerst kopje koffie.
Daarna soepbord met Brinta en eetlepel lijnzaad.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  maandag 23 maart 2026 @ 11:16:39 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220411452
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 06:51 schreef FutureFairytale het volgende:

Dank je! Vriend wordt vandaag geopereerd en mag morgen naar huis, dus dan maak ik er maar een uitje van want is andere kant van het land ;)
En gefeliciteerd met jouw verjaardag! *O* :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_220411587
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 06:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Dank je! Vriend wordt vandaag geopereerd en mag morgen naar huis, dus dan maak ik er maar een uitje van want is andere kant van het land ;)
Sterkte voor hem en jij van O+ te gefeliciteerd :*



[ Bericht 18% gewijzigd door Blues op 23-03-2026 14:40:46 ]
  maandag 23 maart 2026 @ 13:19:00 #255
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220412312
De eerste Nederlandse asperges zijn er weer, dus ik maak vanmiddag een romige aspergesoep van de schillen en de kontjes en met uitgebakken guancale en vanavond worden het gegrilde asperges met confit de canard en in ganzenvet gebakken (gekneusde) krielaardappeltjes uit de oven. :9

[ Bericht 5% gewijzigd door golfer op 23-03-2026 13:27:03 (toevoeging) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 23 maart 2026 @ 13:42:20 #256
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220412446
Afbak volkorenbol met roerei, ham en snoepgroente.

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220412776
quote:
88s.gif Op maandag 23 maart 2026 13:19 schreef golfer het volgende:
De eerste Nederlandse asperges zijn er weer, dus ik maak vanmiddag een romige aspergesoep van de schillen en de kontjes en met uitgebakken guancale en vanavond worden het gegrilde asperges met confit de canard en in ganzenvet gebakken (gekneusde) krielaardappeltjes uit de oven. :9
Aspergesoep is alvast heerlijk :9

  maandag 23 maart 2026 @ 14:52:47 #258
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220412866
quote:
88s.gif Op maandag 23 maart 2026 13:19 schreef golfer het volgende:
De eerste Nederlandse asperges zijn er weer, dus ik maak vanmiddag een romige aspergesoep van de schillen en de kontjes en met uitgebakken guancale en vanavond worden het gegrilde asperges met confit de canard en in ganzenvet gebakken (gekneusde) krielaardappeltjes uit de oven. :9
Het water loopt me in de mond! Mag ik vragen wat je voor de asperges betaald hebt? En zijn ze al van de koude grond?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 23 maart 2026 @ 16:08:42 #259
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220413485
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:52 schreef ondeugend het volgende:

Het water loopt me in de mond! Mag ik vragen wat je voor de asperges betaald hebt? En zijn ze al van de koude grond?
De hoofdprijs: 6,99 bij de AH voor 500 gram.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_220413894
Kip gyros, ijsbergsla, kidney beans, maīs en rode uit in een wrap. :9~ (zonder saus, al vet genoeg allemaal )
Ook in moeilijke tijden.
pi_220415121
quote:
88s.gif Op maandag 23 maart 2026 13:19 schreef golfer het volgende:
De eerste Nederlandse asperges zijn er weer, dus ik maak vanmiddag een romige aspergesoep van de schillen en de kontjes en met uitgebakken guancale en vanavond worden het gegrilde asperges met confit de canard en in ganzenvet gebakken (gekneusde) krielaardappeltjes uit de oven. :9
Heerlijk!

  maandag 23 maart 2026 @ 19:08:35 #262
370431 drakin
vurig typje
pi_220415514
2 stukjes eend en een kopje soep/bouillon.
En toe een heuse bloedsinasappel
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220415922
Ovengeroosterde prei, met daarover een witte wijn-mosterd-roomsausje met gesmoorde stukjes prei, knof en uitgebakken spekjes
Was een improvisatietje en zeer smakelijk!

Daarbij aardappelpuree en gebakken tartaartjes
pi_220416664
Groene asperges uit de oven, gegrilde kiphaasjes met champignons en gepofte aardappel.

Binnenkort ook maar weer eens witte asperges halen heerlijk dat ze er weer zijn.
  maandag 23 maart 2026 @ 22:14:42 #265
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220417176
Nu: vers gesneden sashimi van zalm met sojasaus en wasabi. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_220417441
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:16 schreef golfer het volgende:

[..]
En gefeliciteerd met jouw verjaardag! *O* :*
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Sterkte voor hem en jij van O+ te gefeliciteerd :*

[ afbeelding ]
Dank :* Jullie hadden een geweldig maaltje.

Ik heb weer lekker gegeten. Aan het water vandaag.




Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220417483
quote:
88s.gif Op maandag 23 maart 2026 19:08 schreef drakin het volgende:
2 stukjes eend en een kopje soep/bouillon.
En toe een heuse bloedsinasappel
Oe bloedsinaasappels nog niet gegeten dit jaar, morgen op zoek :9~
pi_220417486
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
[..]
Dank :* Jullie hadden een geweldig maaltje.

Ik heb weer lekker gegeten. Aan het water vandaag.
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Mooi verjaardagsmaaltje :9
  maandag 23 maart 2026 @ 23:15:21 #269
370431 drakin
vurig typje
pi_220417497
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 23:10 schreef Blues het volgende:

[..]
Oe bloedsinaasappels nog niet gegeten dit jaar, morgen op zoek :9~
Ze waren er vorige week bij de AH,snel zijn want het seizoen is al bijna voorbij
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220417500
quote:
88s.gif Op maandag 23 maart 2026 23:15 schreef drakin het volgende:

[..]
Ze waren er vorige week bij de AH,snel zijn want het seizoen is al bijna voorbij
Ja dat realiseerde ik me ook toen ik dit postte :'(
  maandag 23 maart 2026 @ 23:22:24 #271
370431 drakin
vurig typje
pi_220417541
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 23:16 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja dat realiseerde ik me ook toen ik dit postte :'(
Oei dan hopen dat je nog een paar vindt
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220418078
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
[..]
Dank :* Jullie hadden een geweldig maaltje.

Ik heb weer lekker gegeten. Aan het water vandaag.
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd FFT w/
pi_220418081
Ik geloof dat het voortbestaan van FOK! inmiddels aan een zijden draadje hangt, was ook wel te verwachten met de teruglopende bezoekersaantallen. -O-
Mocht het er deze week eruit liggen, tot ziens en bedankt voor de inspiratie van het lekkere eten :Y) ^O^ *;
pi_220418272
ontbijt, kofie, bakje yoghurt met bramen en agavesiroop

lunch, thee, 2 croissants, een pizzabroodje, saucijzenbroodje, appel, sinaasappel

diner, gekruid gehakt en een salade
toetje almhof kersenyoghurt :)
  dinsdag 24 maart 2026 @ 13:22:55 #275
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220421154
Vanmiddag het restant van de aspergesoep. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 24 maart 2026 @ 13:24:48 #276
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220421173
Vanavond maak ik Mac and Cheese met guancale en daarbij een romainesla met een vinaigrette. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_220422617
Momenteel een Ehrmann 'grand dessert' chocolade.
Erg lekker :Y)
pi_220422987
We wilden chinees gaan halen want moe/lui, maar ze zijn ineens op dinsdag gesloten, grrmmbbll
Nu gestoomde groene asperges, gebakken zalmfilet en kant-en-klare mini aardappelgratins

Als toet een 'no-bake' dadeltaart met biscuit, walnoot en kokos, heb ik vanmiddag gemaakt :9
pi_220423223
quote:
88s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:24 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik Mac and Cheese met guancale en daarbij een romainesla met een vinaigrette. :Y)
2x opgeschept :9~

  dinsdag 24 maart 2026 @ 18:28:20 #280
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220423228
Het was weer eens tijd voor zout & vet, dus friet. Ik snap ‘t zelf ook niet maar heb ik mijn driemaandelijkse shot weer gehad, dan voel ik me weer ‘t heertje. :Y)
pi_220423237
quote:
80s.gif Op maandag 23 maart 2026 17:01 schreef Gibson88 het volgende:
Kip gyros, ijsbergsla, kidney beans, maīs en rode uit in een wrap. :9~ (zonder saus, al vet genoeg allemaal )
Vandaag een mix gemaakt maar dan met chili con carne :9~
Ook in moeilijke tijden.
pi_220423241
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 18:26 schreef Blues het volgende:

[..]
2x opgeschept :9~

[ link | afbeelding ]
Ziet er zalig uit !
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 18:58:21 #283
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220423422
Pittige bami met veel groenten en grote hompen ossenhaas :9
pi_220423578
Dagtotaal: Teveel koffie, 2 wraps en een liga

En nu geen zin om te koken :@
pi_220424141
Vandaag heerlijk met mijn mams en haar man mogen eten, lekker broodje kip shoarma x2 <3

Altijd een genot om bij m'n ma aan tafel te zitten (ja ook haar man ;) ) en even met elkaar het wel en wee delen.

O+ wederom een heerlijke maaltje.

Ieder voordeel heb z'n nadeel; wilde naar de sportschool maar zat zo vol dat ik lekker naar huis ben gegaan..
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220424658
Ik zou thuis eten dacht ik maar werd zo lang wachten dat het al filetijd was. Bij La Place gestopt; vriend kipburger rode kool met friet, ik oerhammetje met gegrilde groenten en friet. Nu net (thuis) een Cornetto pistache :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 25 maart 2026 @ 06:34:23 #287
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220425235
Zo koffie zetten.

2 sneetjes brood met ham kaas ei tomaat.
2 Sneetjes roggebrood met kaas.
Bakje cornflakes.
Druiven.
pi_220425702
Weer eens langs de toko vandaag
https://share.google/l7yrqeYMuKHH3Dc79
  woensdag 25 maart 2026 @ 14:50:26 #289
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220428212
Vanavond maak ik weer een, eerst in de sousvide gegaarde en daarna kort gebraden, bavette met rijst en een tomaat-ei-komkommersalade. :Y)

[ Bericht 11% gewijzigd door golfer op 25-03-2026 17:03:15 (toevoeging) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_220429026

Tomaatjes, sjalotjes, knoflook, tijm, kaneel. Straks komt er nog rijst bij.

Gehaktballetjes in soort tomatensaus.
Ik heb eindelijk weer een fatsoenlijke keuken *O*
pi_220429317
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 16:10 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Tomaatjes, sjalotjes, knoflook, tijm, kaneel. Straks komt er nog rijst bij.
[ afbeelding ]
Gehaktballetjes in soort tomatensaus.
Ik heb eindelijk weer een fatsoenlijke keuken *O*
Fijn! Lekker kokkerellen *O*
pi_220429766
Hier staat een grote schaal lasagne in de oven, met veel groente en een flinke klets bechamelsaus erover
Das lang geleden, zininin :9
pi_220430024
quote:
88s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:50 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik weer een, eerst in de sousvide gegaarde en daarna kort gebraden, bavette met rijst en een tomaat-ei-komkommersalade. :Y)

:9 :9
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 maart 2026 @ 18:53:33 #294
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220430125
Ik had nog

In de vriezer. Maar ik zie het nu al niet meer terug bij AH Online. Blijkbaar geen succes.

Fijn voor vandaag met mn snotterkop. Maar de volgende keer ga ik weer zelf met lappen aan de slag.
En 2p? Net genoeg voor mezelf...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 25 maart 2026 @ 19:01:03 #295
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220430178
Stressvolle middag gehad dus het werd geen warm eten. Wel gebakken eieren met gesmolten oude kaas. Ik heb bijna niets meer in huis, morgen komt de AH met een lading boodschappen. Dat vind ik best spannend maar ik sjouw niet meer (voorlopig). Ik ben er helemaal klaar mee.
pi_220430766
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 16:10 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Tomaatjes, sjalotjes, knoflook, tijm, kaneel. Straks komt er nog rijst bij.
[ afbeelding ]
Gehaktballetjes in soort tomatensaus.
Ik heb eindelijk weer een fatsoenlijke keuken *O*
Hoera! Eindelijk mag je weer lekker koken *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:38 schreef Kanaroe het volgende:
Hier staat een grote schaal lasagne in de oven, met veel groente en een flinke klets bechamelsaus erover
Das lang geleden, zininin :9
Dat wil ik ook al heel lang. Komt vast snel. Heerlijk hoor.

Eindelijk eigen eten thuis. Wortelen met feta, kip-kalkoen gehaktballetjes en een gepofte aardappel.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220431090
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 16:44 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Fijn! Lekker kokkerellen *O*
Ja echt blij mee :D
pi_220431099
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Hoera! Eindelijk mag je weer lekker koken *O*
Whoop Whoop :B
  woensdag 25 maart 2026 @ 22:17:13 #299
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220431771
Bij Koi in Arnhem gegeten, excellente Sashimi en Sushis
pi_220432962
koffie, eitje met spek, handje blauwe bessen
lunchbox appel, sinaasappel, 2 boterhammen met oude kaas en 2 met rookvlees
pi_220433048
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')