Waar kan ik die krijgen? Aardapoelsquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:40 schreef maily het volgende:
Gebakken aardapoels en spekjes, en maiskolven met boterrrr en zeezout.
Pommes Duchesse/Hertoginnenaardappelenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:25 schreef vosss het volgende:
Zalm, geroerbakte groentjes, witlofsalade en van die aardappel toefjes, geen idee hoe die heten.
Die eerste!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:48 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Pommes Duchesse/Hertoginnenaardappelen
Lekker!
Heten hier altijd aardappeltooooooeeeeeeeeeeefjes. Geen idee hoe dat zo is gekomen maar iedereen roept het altijd zo, alsof ze mentaal uitgedaagd zijn en de plaat blijft hangen zeg maarquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:25 schreef vosss het volgende:
Zalm, geroerbakte groentjes, witlofsalade en van die aardappel toefjes, geen idee hoe die heten.
Oh dame, wat een fijne foto's en heerlijk verdiend met pensioen! Hoop dat je afscheidsetentje hartstikke gezellig was en je er fijn op terugkijktquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt.(1/6 officieel met pensioen)
Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol
Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd! (zeg je dat bij pensioen?)quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt.(1/6 officieel met pensioen)
Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol
Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
you ,made itquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt.(1/6 officieel met pensioen)
Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol
Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Lekker veel vrije dagen had jequote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt.(1/6 officieel met pensioen)
Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol
Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 maart 2026 16:22 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik gebakken kabeljauwhaasfilets, patat van Friethoes met truffelmayonaise van Jean Baton en een salade van jonge bladsla en veldsla met een vinaigrette.
Opgewarmde grillworst?quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:05 schreef SoS87 het volgende:
Bakje bami uit de vriezer gehaald.
Vanavond nog wat plakjes grillworst met kaas tijdens netflix.
Slechte nachten hebben zoveel invloed op de dagquote:Op woensdag 18 maart 2026 17:12 schreef Kanaroe het volgende:
Slechte nacht gehad dus ik ben zo gaar als een klont
Derhalve vandaag restje curry van gisteren, met wat diepvriesparatha's, opgebakken rijst, rauwe worteltjes en een blaadje sla
Kwark gemengd met slagroom en blauwe bessen en kersen als toetje
I luv restjes
Hopelijk hadden ze de klomp gewassen anders een extra kaassausje bij je broodjes.quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:07 schreef drakin het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een klomp brood en kruidenboter
[ link | afbeelding ]
Stoofpotje en patat
[ link | afbeelding ]
Met mayo
Als je alleen naar domme dingen kan zeggen wat moet je hier dan?quote:Op donderdag 19 maart 2026 00:38 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Hopelijk hadden ze de klomp gewassen anders een extra kaassausje bij je broodjes.
quote:Op donderdag 19 maart 2026 12:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond bak ik een bavette met daarbij een romige peper- en shiitake-saus, verse spaghetti met basilicum en gegrilde little gems.
Die haalt mijn jongste zoon vaak als wij niet thuis zijn met het etenquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:32 schreef Molo het volgende:
Pokebowl garnalen van de Jumbo, prrrrrima maaltijd!
Nou, ik vond het een verrassing, had niet verwacht dat alles zo prima zou zijnquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:36 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Die haalt mijn jongste zoon vaak als wij niet thuis zijn met het eten
Dan leukt ie em op met verse groentjes, vindt ie ook erg lekker
Team 'ik hou niet van pannekoeken' hierquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:36 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
En iedereen al aan het bakken
[ afbeelding ]
Zo dan!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:39 schreef Solotovski het volgende:
[ link | afbeelding ]
Er is zowaar een goede broodjeszaak hier in de stad
Gorgonzola, gekonfijte uitjes, gemarineerde vijgen en walnoten
Ik was zo stom geweest om mezelf op te geven voor bakken voor de schoolklas, daarna dacht ik mijn huis stinkt toch al dus heb een paar extra gebakken. Mijn buren verderop in de straat een paar gebakken, mijn buurvrouw kan gewoon geen pannenkoeken bakken dus ik dacht gooi daar een paar door de deur en voor de oudste liggen hier nog een paar die zal zo wel thuis komen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Team 'ik hou niet van pannekoeken' hier![]()
Ze staan morgen wel op de planning voor man en kind
Net komkommersalade op, nu een bolus met boter
Jezus, mafklapper jijquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:48 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik was zo stom geweest om mezelf op te geven voor bakken voor de schoolklas, daarna dacht ik mijn huis stinkt toch al dus heb een paar extra gebakken. Mijn buren verderop in de straat een paar gebakken, mijn buurvrouw kan gewoon geen pannenkoeken bakken dus ik dacht gooi daar een paar door de deur en voor de oudste liggen hier nog een paar die zal zo wel thuis komen.
Laatste jaar basisschool dus mijn laatste jaar voor de klas bakken.
Heb jaren gehad dat ik 6 pakken kreeg stond ik de hele ochtend in de keuken voor 2 klassen
Zojuist een Turkse pannenkoek gegeten, met gehakt, sla, tomaat, ui, knoflooksaus en sambalsausquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:36 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
En iedereen al aan het bakken
[ afbeelding ]
Ik doe dat altijd op st pannekoekquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:36 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
En iedereen al aan het bakken
[ afbeelding ]
Ooooh lekker! Ben wel een beetje jaloersquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zojuist een Turkse pannenkoek gegeten, met gehakt, sla, tomaat, ui, knoflooksaus en sambalsaus
Tevens een bakje baklava meegenomen
Ik moest voor school bakken. Dus dacht heb nog discard zuurdesem over laat ik even een paar voor puber makenquote:
Ja ik zou voor beide klassen toen bakken en kregen ze extra pakken dus kreeg ik van elke klas een pak extra in mn mik geschovenquote:
Zit ik dan met mijn kant en klare pokebowl van gisteren (dochter lustte m gisteren niet)quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:48 schreef Solotovski het volgende:
Wagyu gegeten met de boys
Met paar man 2 kg besteld
[ link | afbeelding ]
Ja dit is dus ook topquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:59 schreef Kanaroe het volgende:
Stokbrood hete kip gemaakt, met zelfgemaakte mangochutney, komkommers en wortel/broccolisteel-juliënne voor het frisje
Was smullen
En dit zou ik ook eten met biertje erbijquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:52 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was een restjes dag. Had nog wat soep, zuurdesem brood even geroosterd, zelfgemaakte kruidenboter, afbak broodjes die al open waren, hamburgers, bolletjes en gehaktballetjes uit de vriezer
2 kg met 6 man, dus prima te doen voor eens in de 4 weken ofzo. In een restaurant bijna niet te betalen maar zelf bestellen met korting is het goed te doen. Flesje rood pp erbij. Lekker wel en dat terwijl ik geen wijndrinker benquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit ik dan met mijn kant en klare pokebowl van gisteren (dochter lustte m gisteren niet)![]()
![]()
Lekker man, het goede leven
Doet mijn man ook zo nu en dan met vrienden. Heel goed stuk vlees van de Hanos op de bbq en dan fles whisky erbij. Verder niks, genietenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
2 kg met 6 man, dus prima te doen voor eens in de 4 weken ofzo. In een restaurant bijna niet te betalen maar zelf bestellen met korting is het goed te doen. Flesje rood pp erbij. Lekker wel en dat terwijl ik geen wijndrinker ben
Toch geen koude pannenkoeken hoop ik?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:48 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik was zo stom geweest om mezelf op te geven voor bakken voor de schoolklas, daarna dacht ik mijn huis stinkt toch al dus heb een paar extra gebakken. Mijn buren verderop in de straat een paar gebakken, mijn buurvrouw kan gewoon geen pannenkoeken bakken dus ik dacht gooi daar een paar door de deur en voor de oudste liggen hier nog een paar die zal zo wel thuis komen.
Laatste jaar basisschool dus mijn laatste jaar voor de klas bakken.
Heb jaren gehad dat ik 6 pakken kreeg stond ik de hele ochtend in de keuken voor 2 klassen
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Toch geen koude pannenkoeken hoop ik?
Bekijk deze YouTube-video
Imo veel leuker dan in een restaurant zitten. Zitten er een paar mensen vlak naast je zowat op je bord te kijken. Dikke doei hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Doet mijn man ook zo nu en dan met vrienden. Heel goed stuk vlees van de Hanos op de bbq en dan fles whisky erbij. Verder niks, genieten
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Toch geen koude pannenkoeken hoop ik?
Bekijk deze YouTube-video
Voor 7 euro, die mot ik nietquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Toch geen koude pannenkoeken hoop ik?
Bekijk deze YouTube-video
Ja mee eens! Zeker met de service die je krijgt in veel tenten, en de prijs erbij, nehhhh lekker thuis met vrienden, veel beter vaak.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Imo veel leuker dan in een restaurant zitten. Zitten er een paar mensen vlak naast je zowat op je bord te kijken. Dikke doei hoor
Natuurlijk wel ik hou van een goede burenruziequote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Toch geen koude pannenkoeken hoop ik?
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:59 schreef golfer het volgende:
Straks maak ik uit Project Gezond Beef Shanghai.![]()
Heerlijk gegeten, jammer van de niet gare kriel.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:28 schreef Kanaroe het volgende:
Witlof ham & kaas, beenhammetje en gebakken krieltjes
(Van die voorgegaarde, maar in de koekenpan werden ze wel goudbruin, maar niet gaar, raarrrrr en niet lekker)
Als toetje een mini magnumijsje met pistache
Stomme kriel inderdaad, ik koop liever verse en rauwe aardappeltjesquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijk gegeten, jammer van de niet gare kriel.
Wat vond je van de Magnum? Ik vond em alleen zoet maar miste pistache smaak. De Cornetto pistache vind ik veel beter.
En normaal vind ik Magnum beter dan Cornetto.
quote:Op zondag 22 maart 2026 14:36 schreef golfer het volgende:
Staat al een paar uur te pruttelen in de slowcooker. Voor vanavond wordt het Taco de Barbacoa.
Welk hotel?quote:
Ziet er lekker uit!quote:Op zondag 22 maart 2026 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Keuzemenu in hotel gehad.
Vitello tonnato
[ link | afbeelding ]
Varkenshaas met gebakken spek en ui + zak friet met mayo.
[ link | afbeelding ]
Fish & Chips.
[ link | afbeelding ]
IJs met advocaat.
[ link | afbeelding ]
Stroopwafelbavarois.
[ link | afbeelding ]
En net nog een glas advocaat met slagroom. Ik vroeg meer advocaat dan slagroom en ik kreeg een goed glas
Op zich was ik wel serieus maar dit was wel een extreem voorbeeld. Heb je nog nooit gehad dat je ergens een broodmandje krijgt waarvan je bijna zeker weet dat het mandje niet schoongemaakt kan worden en waar dus al honderden andere handjes in hebben lopen grijpen?quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je alleen naar domme dingen kan zeggen wat moet je hier dan?
Dank je! Vriend wordt vandaag geopereerd en mag morgen naar huis, dus dan maak ik er maar een uitje van want is andere kant van het landquote:Op zondag 22 maart 2026 23:59 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit!
Veel plezier met het 3-daagse uitje (ik neem aan dat het een uitje is)
Oeps, een soort "het nuttige met het aangename verenigen"-uitje danquote:Op maandag 23 maart 2026 06:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dank je! Vriend wordt vandaag geopereerd en mag morgen naar huis, dus dan maak ik er maar een uitje van want is andere kant van het land
En gefeliciteerd met jouw verjaardag!quote:Op maandag 23 maart 2026 06:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Dank je! Vriend wordt vandaag geopereerd en mag morgen naar huis, dus dan maak ik er maar een uitje van want is andere kant van het land
Sterkte voor hem en jij vanquote:Op maandag 23 maart 2026 06:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dank je! Vriend wordt vandaag geopereerd en mag morgen naar huis, dus dan maak ik er maar een uitje van want is andere kant van het land
Aspergesoep is alvast heerlijkquote:Op maandag 23 maart 2026 13:19 schreef golfer het volgende:
De eerste Nederlandse asperges zijn er weer, dus ik maak vanmiddag een romige aspergesoep van de schillen en de kontjes en met uitgebakken guancale en vanavond worden het gegrilde asperges met confit de canard en in ganzenvet gebakken (gekneusde) krielaardappeltjes uit de oven.
Het water loopt me in de mond! Mag ik vragen wat je voor de asperges betaald hebt? En zijn ze al van de koude grond?quote:Op maandag 23 maart 2026 13:19 schreef golfer het volgende:
De eerste Nederlandse asperges zijn er weer, dus ik maak vanmiddag een romige aspergesoep van de schillen en de kontjes en met uitgebakken guancale en vanavond worden het gegrilde asperges met confit de canard en in ganzenvet gebakken (gekneusde) krielaardappeltjes uit de oven.
De hoofdprijs: 6,99 bij de AH voor 500 gram.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:52 schreef ondeugend het volgende:
Het water loopt me in de mond! Mag ik vragen wat je voor de asperges betaald hebt? En zijn ze al van de koude grond?
Heerlijk!quote:Op maandag 23 maart 2026 13:19 schreef golfer het volgende:
De eerste Nederlandse asperges zijn er weer, dus ik maak vanmiddag een romige aspergesoep van de schillen en de kontjes en met uitgebakken guancale en vanavond worden het gegrilde asperges met confit de canard en in ganzenvet gebakken (gekneusde) krielaardappeltjes uit de oven.
quote:Op maandag 23 maart 2026 11:16 schreef golfer het volgende:
[..]
En gefeliciteerd met jouw verjaardag!![]()
Dankquote:Op maandag 23 maart 2026 11:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Sterkte voor hem en jij vante gefeliciteerd
[ afbeelding ]
Oe bloedsinaasappels nog niet gegeten dit jaar, morgen op zoekquote:Op maandag 23 maart 2026 19:08 schreef drakin het volgende:
2 stukjes eend en een kopje soep/bouillon.
En toe een heuse bloedsinasappel
Mooi verjaardagsmaaltjequote:Op maandag 23 maart 2026 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
DankJullie hadden een geweldig maaltje.
Ik heb weer lekker gegeten. Aan het water vandaag.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze waren er vorige week bij de AH,snel zijn want het seizoen is al bijna voorbijquote:Op maandag 23 maart 2026 23:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Oe bloedsinaasappels nog niet gegeten dit jaar, morgen op zoek
Ja dat realiseerde ik me ook toen ik dit posttequote:Op maandag 23 maart 2026 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze waren er vorige week bij de AH,snel zijn want het seizoen is al bijna voorbij
Oei dan hopen dat je nog een paar vindtquote:Op maandag 23 maart 2026 23:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja dat realiseerde ik me ook toen ik dit postte
Gefeliciteerd FFTquote:Op maandag 23 maart 2026 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
DankJullie hadden een geweldig maaltje.
Ik heb weer lekker gegeten. Aan het water vandaag.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
2x opgescheptquote:Op dinsdag 24 maart 2026 13:24 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik Mac and Cheese met guancale en daarbij een romainesla met een vinaigrette.
Vandaag een mix gemaakt maar dan met chili con carnequote:Op maandag 23 maart 2026 17:01 schreef Gibson88 het volgende:
Kip gyros, ijsbergsla, kidney beans, maīs en rode uit in een wrap.(zonder saus, al vet genoeg allemaal )
Fijn! Lekker kokkerellenquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:10 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Tomaatjes, sjalotjes, knoflook, tijm, kaneel. Straks komt er nog rijst bij.
[ afbeelding ]
Gehaktballetjes in soort tomatensaus.
Ik heb eindelijk weer een fatsoenlijke keuken
quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:50 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik weer een, eerst in de sousvide gegaarde en daarna kort gebraden, bavette met rijst en een tomaat-ei-komkommersalade.
Hoera! Eindelijk mag je weer lekker kokenquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:10 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Tomaatjes, sjalotjes, knoflook, tijm, kaneel. Straks komt er nog rijst bij.
[ afbeelding ]
Gehaktballetjes in soort tomatensaus.
Ik heb eindelijk weer een fatsoenlijke keuken
Dat wil ik ook al heel lang. Komt vast snel. Heerlijk hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:38 schreef Kanaroe het volgende:
Hier staat een grote schaal lasagne in de oven, met veel groente en een flinke klets bechamelsaus erover
Das lang geleden, zininin
Whoop Whoopquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoera! Eindelijk mag je weer lekker koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |