abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220410542
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 06:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Dank je! Vriend wordt vandaag geopereerd en mag morgen naar huis, dus dan maak ik er maar een uitje van want is andere kant van het land ;)
Oeps, een soort "het nuttige met het aangename verenigen"-uitje dan
Succes en goed herstel gewenst voor je vriend ^O^
pi_220410557
Ik sta zo op.
Eerst kopje koffie.
Daarna soepbord met Brinta en eetlepel lijnzaad.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  maandag 23 maart 2026 @ 11:16:39 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220411452
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 06:51 schreef FutureFairytale het volgende:

Dank je! Vriend wordt vandaag geopereerd en mag morgen naar huis, dus dan maak ik er maar een uitje van want is andere kant van het land ;)
En gefeliciteerd met jouw verjaardag! *O* :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220411587
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 06:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Dank je! Vriend wordt vandaag geopereerd en mag morgen naar huis, dus dan maak ik er maar een uitje van want is andere kant van het land ;)
Sterkte voor hem en jij van O+ te gefeliciteerd :*



[ Bericht 18% gewijzigd door Blues op 23-03-2026 14:40:46 ]
  maandag 23 maart 2026 @ 13:19:00 #255
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220412312
De eerste Nederlandse asperges zijn er weer, dus ik maak vanmiddag een romige aspergesoep van de schillen en de kontjes en met uitgebakken guancale en vanavond worden het gegrilde asperges met confit de canard en in ganzenvet gebakken (gekneusde) krielaardappeltjes uit de oven. :9

[ Bericht 5% gewijzigd door golfer op 23-03-2026 13:27:03 (toevoeging) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 23 maart 2026 @ 13:42:20 #256
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220412446
Afbak volkorenbol met roerei, ham en snoepgroente.

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220412776
quote:
88s.gif Op maandag 23 maart 2026 13:19 schreef golfer het volgende:
De eerste Nederlandse asperges zijn er weer, dus ik maak vanmiddag een romige aspergesoep van de schillen en de kontjes en met uitgebakken guancale en vanavond worden het gegrilde asperges met confit de canard en in ganzenvet gebakken (gekneusde) krielaardappeltjes uit de oven. :9
Aspergesoep is alvast heerlijk :9

  maandag 23 maart 2026 @ 14:52:47 #258
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220412866
quote:
88s.gif Op maandag 23 maart 2026 13:19 schreef golfer het volgende:
De eerste Nederlandse asperges zijn er weer, dus ik maak vanmiddag een romige aspergesoep van de schillen en de kontjes en met uitgebakken guancale en vanavond worden het gegrilde asperges met confit de canard en in ganzenvet gebakken (gekneusde) krielaardappeltjes uit de oven. :9
Het water loopt me in de mond! Mag ik vragen wat je voor de asperges betaald hebt? En zijn ze al van de koude grond?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 23 maart 2026 @ 16:08:42 #259
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220413485
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:52 schreef ondeugend het volgende:

Het water loopt me in de mond! Mag ik vragen wat je voor de asperges betaald hebt? En zijn ze al van de koude grond?
De hoofdprijs: 6,99 bij de AH voor 500 gram.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220413894
Kip gyros, ijsbergsla, kidney beans, maïs en rode uit in een wrap. :9~ (zonder saus, al vet genoeg allemaal )
Ook in moeilijke tijden.
pi_220415121
quote:
88s.gif Op maandag 23 maart 2026 13:19 schreef golfer het volgende:
De eerste Nederlandse asperges zijn er weer, dus ik maak vanmiddag een romige aspergesoep van de schillen en de kontjes en met uitgebakken guancale en vanavond worden het gegrilde asperges met confit de canard en in ganzenvet gebakken (gekneusde) krielaardappeltjes uit de oven. :9
Heerlijk!

  maandag 23 maart 2026 @ 19:08:35 #262
370431 drakin
vurig typje
pi_220415514
2 stukjes eend en een kopje soep/bouillon.
En toe een heuse bloedsinasappel
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220415922
Ovengeroosterde prei, met daarover een witte wijn-mosterd-roomsausje met gesmoorde stukjes prei, knof en uitgebakken spekjes
Was een improvisatietje en zeer smakelijk!

Daarbij aardappelpuree en gebakken tartaartjes
pi_220416664
Groene asperges uit de oven, gegrilde kiphaasjes met champignons en gepofte aardappel.

Binnenkort ook maar weer eens witte asperges halen heerlijk dat ze er weer zijn.
  maandag 23 maart 2026 @ 22:14:42 #265
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220417176
Nu: vers gesneden sashimi van zalm met sojasaus en wasabi. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220417441
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:16 schreef golfer het volgende:

[..]
En gefeliciteerd met jouw verjaardag! *O* :*
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Sterkte voor hem en jij van O+ te gefeliciteerd :*

[ afbeelding ]
Dank :* Jullie hadden een geweldig maaltje.

Ik heb weer lekker gegeten. Aan het water vandaag.




Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220417483
quote:
88s.gif Op maandag 23 maart 2026 19:08 schreef drakin het volgende:
2 stukjes eend en een kopje soep/bouillon.
En toe een heuse bloedsinasappel
Oe bloedsinaasappels nog niet gegeten dit jaar, morgen op zoek :9~
pi_220417486
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
[..]
Dank :* Jullie hadden een geweldig maaltje.

Ik heb weer lekker gegeten. Aan het water vandaag.
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Mooi verjaardagsmaaltje :9
  maandag 23 maart 2026 @ 23:15:21 #269
370431 drakin
vurig typje
pi_220417497
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 23:10 schreef Blues het volgende:

[..]
Oe bloedsinaasappels nog niet gegeten dit jaar, morgen op zoek :9~
Ze waren er vorige week bij de AH,snel zijn want het seizoen is al bijna voorbij
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220417500
quote:
88s.gif Op maandag 23 maart 2026 23:15 schreef drakin het volgende:

[..]
Ze waren er vorige week bij de AH,snel zijn want het seizoen is al bijna voorbij
Ja dat realiseerde ik me ook toen ik dit postte :'(
  maandag 23 maart 2026 @ 23:22:24 #271
370431 drakin
vurig typje
pi_220417541
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 23:16 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja dat realiseerde ik me ook toen ik dit postte :'(
Oei dan hopen dat je nog een paar vindt
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220418078
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
[..]
Dank :* Jullie hadden een geweldig maaltje.

Ik heb weer lekker gegeten. Aan het water vandaag.
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd FFT w/
pi_220418081
Ik geloof dat het voortbestaan van FOK! inmiddels aan een zijden draadje hangt, was ook wel te verwachten met de teruglopende bezoekersaantallen. -O-
Mocht het er deze week eruit liggen, tot ziens en bedankt voor de inspiratie van het lekkere eten :Y) ^O^ *;
pi_220418272
ontbijt, kofie, bakje yoghurt met bramen en agavesiroop

lunch, thee, 2 croissants, een pizzabroodje, saucijzenbroodje, appel, sinaasappel

diner, gekruid gehakt en een salade
toetje almhof kersenyoghurt :)
  dinsdag 24 maart 2026 @ 13:22:55 #275
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220421154
Vanmiddag het restant van de aspergesoep. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')