Oeps, een soort "het nuttige met het aangename verenigen"-uitje danquote:Op maandag 23 maart 2026 06:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dank je! Vriend wordt vandaag geopereerd en mag morgen naar huis, dus dan maak ik er maar een uitje van want is andere kant van het land
En gefeliciteerd met jouw verjaardag!quote:Op maandag 23 maart 2026 06:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Dank je! Vriend wordt vandaag geopereerd en mag morgen naar huis, dus dan maak ik er maar een uitje van want is andere kant van het land
Sterkte voor hem en jij vanquote:Op maandag 23 maart 2026 06:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dank je! Vriend wordt vandaag geopereerd en mag morgen naar huis, dus dan maak ik er maar een uitje van want is andere kant van het land
Aspergesoep is alvast heerlijkquote:Op maandag 23 maart 2026 13:19 schreef golfer het volgende:
De eerste Nederlandse asperges zijn er weer, dus ik maak vanmiddag een romige aspergesoep van de schillen en de kontjes en met uitgebakken guancale en vanavond worden het gegrilde asperges met confit de canard en in ganzenvet gebakken (gekneusde) krielaardappeltjes uit de oven.
Het water loopt me in de mond! Mag ik vragen wat je voor de asperges betaald hebt? En zijn ze al van de koude grond?quote:Op maandag 23 maart 2026 13:19 schreef golfer het volgende:
De eerste Nederlandse asperges zijn er weer, dus ik maak vanmiddag een romige aspergesoep van de schillen en de kontjes en met uitgebakken guancale en vanavond worden het gegrilde asperges met confit de canard en in ganzenvet gebakken (gekneusde) krielaardappeltjes uit de oven.
De hoofdprijs: 6,99 bij de AH voor 500 gram.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:52 schreef ondeugend het volgende:
Het water loopt me in de mond! Mag ik vragen wat je voor de asperges betaald hebt? En zijn ze al van de koude grond?
Heerlijk!quote:Op maandag 23 maart 2026 13:19 schreef golfer het volgende:
De eerste Nederlandse asperges zijn er weer, dus ik maak vanmiddag een romige aspergesoep van de schillen en de kontjes en met uitgebakken guancale en vanavond worden het gegrilde asperges met confit de canard en in ganzenvet gebakken (gekneusde) krielaardappeltjes uit de oven.
quote:Op maandag 23 maart 2026 11:16 schreef golfer het volgende:
[..]
En gefeliciteerd met jouw verjaardag!![]()
Dankquote:Op maandag 23 maart 2026 11:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Sterkte voor hem en jij vante gefeliciteerd
[ afbeelding ]
Oe bloedsinaasappels nog niet gegeten dit jaar, morgen op zoekquote:Op maandag 23 maart 2026 19:08 schreef drakin het volgende:
2 stukjes eend en een kopje soep/bouillon.
En toe een heuse bloedsinasappel
Mooi verjaardagsmaaltjequote:Op maandag 23 maart 2026 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
DankJullie hadden een geweldig maaltje.
Ik heb weer lekker gegeten. Aan het water vandaag.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze waren er vorige week bij de AH,snel zijn want het seizoen is al bijna voorbijquote:Op maandag 23 maart 2026 23:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Oe bloedsinaasappels nog niet gegeten dit jaar, morgen op zoek
Ja dat realiseerde ik me ook toen ik dit posttequote:Op maandag 23 maart 2026 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze waren er vorige week bij de AH,snel zijn want het seizoen is al bijna voorbij
Oei dan hopen dat je nog een paar vindtquote:Op maandag 23 maart 2026 23:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja dat realiseerde ik me ook toen ik dit postte
Gefeliciteerd FFTquote:Op maandag 23 maart 2026 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
DankJullie hadden een geweldig maaltje.
Ik heb weer lekker gegeten. Aan het water vandaag.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |