quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:59 schreef golfer het volgende:
Straks maak ik uit Project Gezond Beef Shanghai.![]()
Heerlijk gegeten, jammer van de niet gare kriel.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:28 schreef Kanaroe het volgende:
Witlof ham & kaas, beenhammetje en gebakken krieltjes
(Van die voorgegaarde, maar in de koekenpan werden ze wel goudbruin, maar niet gaar, raarrrrr en niet lekker)
Als toetje een mini magnumijsje met pistache
Stomme kriel inderdaad, ik koop liever verse en rauwe aardappeltjesquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijk gegeten, jammer van de niet gare kriel.
Wat vond je van de Magnum? Ik vond em alleen zoet maar miste pistache smaak. De Cornetto pistache vind ik veel beter.
En normaal vind ik Magnum beter dan Cornetto.
quote:Op zondag 22 maart 2026 14:36 schreef golfer het volgende:
Staat al een paar uur te pruttelen in de slowcooker. Voor vanavond wordt het Taco de Barbacoa.
Welk hotel?quote:
Ziet er lekker uit!quote:Op zondag 22 maart 2026 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Keuzemenu in hotel gehad.
Vitello tonnato
[ link | afbeelding ]
Varkenshaas met gebakken spek en ui + zak friet met mayo.
[ link | afbeelding ]
Fish & Chips.
[ link | afbeelding ]
IJs met advocaat.
[ link | afbeelding ]
Stroopwafelbavarois.
[ link | afbeelding ]
En net nog een glas advocaat met slagroom. Ik vroeg meer advocaat dan slagroom en ik kreeg een goed glas
Op zich was ik wel serieus maar dit was wel een extreem voorbeeld. Heb je nog nooit gehad dat je ergens een broodmandje krijgt waarvan je bijna zeker weet dat het mandje niet schoongemaakt kan worden en waar dus al honderden andere handjes in hebben lopen grijpen?quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je alleen naar domme dingen kan zeggen wat moet je hier dan?
Dank je! Vriend wordt vandaag geopereerd en mag morgen naar huis, dus dan maak ik er maar een uitje van want is andere kant van het landquote:Op zondag 22 maart 2026 23:59 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit!
Veel plezier met het 3-daagse uitje (ik neem aan dat het een uitje is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |