abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220397513
Nu een bakkie thee met chocolade

Straks ga ik de culinair barbaar uithangen en laat de Chinees aanrukken
  zaterdag 21 maart 2026 @ 16:59:49 #227
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220398182
Straks maak ik uit Project Gezond Beef Shanghai. :9 :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220398214
Zalm in bladerdeeg en geroerbakte witlof met kerriesaus.
Toe mango's (net weer een doos gehaald).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 21 maart 2026 @ 18:24:59 #229
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220399237
Een dag gesmokkeld omdat ik me niet lekker voel: brood met rookvlees. De yoghurt is helaas op. Je staat versteld hoe snel twee liter op is. :Y)
pi_220399252
Witlof ham & kaas, beenhammetje en gebakken krieltjes
(Van die voorgegaarde, maar in de koekenpan werden ze wel goudbruin, maar niet gaar, raarrrrr en niet lekker)
Als toetje een mini magnumijsje met pistache
pi_220399280
quote:
88s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 16:59 schreef golfer het volgende:
Straks maak ik uit Project Gezond Beef Shanghai. :9 :9
pi_220399349
Schashlick vandaag met platbrood, tzatziki en salade :)
pi_220400026
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 18:28 schreef Kanaroe het volgende:
Witlof ham & kaas, beenhammetje en gebakken krieltjes
(Van die voorgegaarde, maar in de koekenpan werden ze wel goudbruin, maar niet gaar, raarrrrr en niet lekker)
Als toetje een mini magnumijsje met pistache
Heerlijk gegeten, jammer van de niet gare kriel.
Wat vond je van de Magnum? Ik vond em alleen zoet maar miste pistache smaak. De Cornetto pistache vind ik veel beter.
En normaal vind ik Magnum beter dan Cornetto.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220400402
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Heerlijk gegeten, jammer van de niet gare kriel.
Wat vond je van de Magnum? Ik vond em alleen zoet maar miste pistache smaak. De Cornetto pistache vind ik veel beter.
En normaal vind ik Magnum beter dan Cornetto.
Stomme kriel inderdaad, ik koop liever verse en rauwe aardappeltjes
De magnums waren best lekker, maar eigenlijk vooral het donkere chocoladetopje
Weinig pistache geproefd
  zaterdag 21 maart 2026 @ 21:55:52 #235
296595 foodlover
live and learn
pi_220401189
Wij eten de komende 1,5 week voornamelijk uit de voorraad in verband met een aankomend langer verblijf in het buitenland. Vandaag burrito’s kipfilet paprika ui met kaas uit den oven.

Morgen als ontbijt saucijzenbroodjes maken met een restant gehakt en bladerdeeg.
pi_220403024

Bramen met Griekse boshoning, appelsap, eitje met spek, cherrytomaatjes, komkommer, olijven :)
pi_220404764
3 dagen weg.
Onderweg van Starbucks genoten.
Vanille Ube latte en Americano.

Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 22 maart 2026 @ 14:36:44 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220405097
Staat al een paar uur te pruttelen in de slowcooker. Voor vanavond wordt het Taco de Barbacoa. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220407443
quote:
88s.gif Op zondag 22 maart 2026 14:36 schreef golfer het volgende:
Staat al een paar uur te pruttelen in de slowcooker. Voor vanavond wordt het Taco de Barbacoa. :Y)
pi_220407533
Sushi, zeewier,salade. En een roséetje. In de tuin, in het zonnetje. Heerlijk.
  zondag 22 maart 2026 @ 19:21:44 #241
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220407901
Overgebleven Lasagne Verde van gisteren, met een salade erbij, glas droge witte wijn met water en ijs.
pi_220408023
Vandaag weer heerlijk een berg met groenten en aardappeltjes in de oven... voor uren... en toen het laatste half uurtje nog een lekker stukje vlees. Was weer smikkelen en super gezond! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220408948
Hard in en aan de tuin gewerkt, dus geen zin om te koken
Lekkere loempia en kipsaté uit eigen keuken van de lokale chinese snackboer gehaald :9
pi_220409339
Keuzemenu in hotel gehad.
Vitello tonnato

Varkenshaas met gebakken spek en ui + zak friet met mayo.

Fish & Chips.

IJs met advocaat.

Stroopwafelbavarois.


En net nog een glas advocaat met slagroom. Ik vroeg meer advocaat dan slagroom en ik kreeg een goed glas :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 22 maart 2026 @ 22:31:33 #245
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220409448
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Keuzemenu in hotel gehad.
-knip-
Welk hotel?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220409472
quote:
5s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:31 schreef golfer het volgende:

[..]
Welk hotel?
Lijkt me Fletcher.
pi_220409852
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Keuzemenu in hotel gehad.
Vitello tonnato
[ link | afbeelding ]
Varkenshaas met gebakken spek en ui + zak friet met mayo.
[ link | afbeelding ]
Fish & Chips.
[ link | afbeelding ]
IJs met advocaat.
[ link | afbeelding ]
Stroopwafelbavarois.
[ link | afbeelding ]

En net nog een glas advocaat met slagroom. Ik vroeg meer advocaat dan slagroom en ik kreeg een goed glas :)
Ziet er lekker uit!
Veel plezier met het 3-daagse uitje (ik neem aan dat het een uitje is ;) )
pi_220409967
quote:
88s.gif Op donderdag 19 maart 2026 15:35 schreef drakin het volgende:

[..]
Als je alleen naar domme dingen kan zeggen wat moet je hier dan?
Op zich was ik wel serieus maar dit was wel een extreem voorbeeld. Heb je nog nooit gehad dat je ergens een broodmandje krijgt waarvan je bijna zeker weet dat het mandje niet schoongemaakt kan worden en waar dus al honderden andere handjes in hebben lopen grijpen?

pi_220410134
quote:
5s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:31 schreef golfer het volgende:

[..]
Welk hotel?
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:35 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Lijkt me Fletcher.
:Y
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220410198
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 23:59 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Ziet er lekker uit!
Veel plezier met het 3-daagse uitje (ik neem aan dat het een uitje is ;) )
Dank je! Vriend wordt vandaag geopereerd en mag morgen naar huis, dus dan maak ik er maar een uitje van want is andere kant van het land ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')