abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker dinsdag 17 maart 2026 @ 19:40:05 #151
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220367120
Gebakken aardappels en spekjes, en maiskolven met boterrrr en zeezout. :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 17-03-2026 20:22:46 ]
pi_220367175
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 19:40 schreef maily het volgende:
Gebakken aardapoels en spekjes, en maiskolven met boterrrr en zeezout. :Y)
Waar kan ik die krijgen? Aardapoels
  dinsdag 17 maart 2026 @ 19:51:49 #153
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220367341
Stamppot zuurkool met tartaar :Y)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220367831
Zalm, geroerbakte groentjes, witlofsalade en van die aardappel toefjes, geen idee hoe die heten.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220368067
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:25 schreef vosss het volgende:
Zalm, geroerbakte groentjes, witlofsalade en van die aardappel toefjes, geen idee hoe die heten.

:)
Pommes Duchesse/Hertoginnenaardappelen

Lekker!
pi_220368124
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:48 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Pommes Duchesse/Hertoginnenaardappelen

Lekker!
Die eerste!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220368135
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:54 schreef vosss het volgende:

[..]
Die eerste!
Is allebei hetzelfde :! ;)
pi_220368410
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)


Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim


  dinsdag 17 maart 2026 @ 22:42:00 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220368852
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:25 schreef vosss het volgende:
Zalm, geroerbakte groentjes, witlofsalade en van die aardappel toefjes, geen idee hoe die heten.

:)
Heten hier altijd aardappeltooooooeeeeeeeeeeefjes. Geen idee hoe dat zo is gekomen maar iedereen roept het altijd zo, alsof ze mentaal uitgedaagd zijn en de plaat blijft hangen zeg maar :+ :7

Wel lekker hoor, uit de airfryer ofzo, hmmmm
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 17 maart 2026 @ 22:42:45 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220368854
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)


Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh dame, wat een fijne foto's en heerlijk verdiend met pensioen! Hoop dat je afscheidsetentje hartstikke gezellig was en je er fijn op terugkijkt :) :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 17 maart 2026 @ 22:43:31 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220368862
Hier nu wat choco crossies, al zie ik dat die dingen tegenwoordig choclait chips original heten. Ook goed, nog steeds lekker iig :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220373125
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)

Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd! (zeg je dat bij pensioen?)
Lekker gegeten zo te zien :9
Geniet van je vrijheid, heerlijk je eigen dingen doen en/of samen met je golfer *O* O+
  woensdag 18 maart 2026 @ 16:22:11 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220373207
Vanavond maak ik gebakken kabeljauwhaasfilets, patat van Friethoes met truffelmayonaise van Jean Baton en een salade van jonge bladsla en veldsla met een vinaigrette. :9

[ Bericht 3% gewijzigd door golfer op 18-03-2026 17:34:39 (toevoeging) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220373313
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)

Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
you ,made it :B B:)B *O*
  woensdag 18 maart 2026 @ 16:47:49 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220373363
Vanavond pizza Crosta en Mollica Margherita want makkelijk en op tijd weg voor sport endezo *O*

Nu koffie in de zon O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220373446
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)


Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Lekker veel vrije dagen had je 8-)
Genieten met een grote G is het nu tijd voor.

Ik eet vanavond aardappelpartjes, sperziebonen en kipburger.
Toe laatste hazelnootpudding -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220373507
Slechte nacht gehad dus ik ben zo gaar als een klont
Derhalve vandaag restje curry van gisteren, met wat diepvriesparatha's, opgebakken rijst, rauwe worteltjes en een blaadje sla
Kwark gemengd met slagroom en blauwe bessen en kersen als toetje
I luv restjes O+
  woensdag 18 maart 2026 @ 18:05:18 #168
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220373785
Bakje bami uit de vriezer gehaald.

Vanavond nog wat plakjes grillworst met kaas tijdens netflix.
pi_220373879
quote:
88s.gif Op woensdag 18 maart 2026 16:22 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik gebakken kabeljauwhaasfilets, patat van Friethoes met truffelmayonaise van Jean Baton en een salade van jonge bladsla en veldsla met een vinaigrette. :9
:6
  woensdag 18 maart 2026 @ 18:23:06 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220373883
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:05 schreef SoS87 het volgende:
Bakje bami uit de vriezer gehaald.

Vanavond nog wat plakjes grillworst met kaas tijdens netflix.
Opgewarmde grillworst? :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 18 maart 2026 @ 18:23:24 #171
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220373885
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:22 schreef Blues het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ] :6
Lekker man!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220373965
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:23 schreef Molo het volgende:

[..]
Lekker man!
Tis elke dag een feestje als er voor je gekookt wordt *O*
  woensdag 18 maart 2026 @ 19:16:54 #173
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220374262
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:23 schreef Molo het volgende:

[..]
Opgewarmde grillworst? :9~
Nee, dan loopt de kaas eruit :D
pi_220375134
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 17:12 schreef Kanaroe het volgende:
Slechte nacht gehad dus ik ben zo gaar als een klont
Derhalve vandaag restje curry van gisteren, met wat diepvriesparatha's, opgebakken rijst, rauwe worteltjes en een blaadje sla
Kwark gemengd met slagroom en blauwe bessen en kersen als toetje
I luv restjes O+
Slechte nachten hebben zoveel invloed op de dag -O- Je hebt erg lekker gegeten en hoop vannacht weer een normale nacht voor je :*

Waar is eigenlijk @Curiosity ? Met haar Starbucks mokken en pistache liefde. Hoop dat het goed gaat met je.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220375363
goed gelukt :)
pi_220375421
Het wordt een verkiezingshap.
  woensdag 18 maart 2026 @ 21:14:32 #177
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220375481
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  woensdag 18 maart 2026 @ 22:07:30 #178
370431 drakin
vurig typje
pi_220376038


Een klomp brood en kruidenboter



Stoofpotje en patat



Met mayo O+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  donderdag 19 maart 2026 @ 00:29:59 #179
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220376839
Ovenzoutjes AH huismerk in de smaak sour cream and onion, fucking lekker man :o :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220376866
quote:
88s.gif Op woensdag 18 maart 2026 22:07 schreef drakin het volgende:
[ link | afbeelding ]

Een klomp brood en kruidenboter

[ link | afbeelding ]

Stoofpotje en patat

[ link | afbeelding ]

Met mayo O+
Hopelijk hadden ze de klomp gewassen anders een extra kaassausje bij je broodjes.
  donderdag 19 maart 2026 @ 12:47:34 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220380026
Vanavond bak ik een bavette met daarbij een romige peper- en shiitake-saus, verse spaghetti met basilicum en gegrilde little gems. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 19 maart 2026 @ 15:35:06 #182
370431 drakin
vurig typje
pi_220381318
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 00:38 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Hopelijk hadden ze de klomp gewassen anders een extra kaassausje bij je broodjes.
Als je alleen naar domme dingen kan zeggen wat moet je hier dan?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  donderdag 19 maart 2026 @ 15:35:27 #183
370431 drakin
vurig typje
pi_220381323
eetlust bederver :(
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220382485
quote:
88s.gif Op donderdag 19 maart 2026 12:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond bak ik een bavette met daarbij een romige peper- en shiitake-saus, verse spaghetti met basilicum en gegrilde little gems. :Y)


:9
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 maart 2026 @ 18:30:06 #185
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220382511
Ik was de Cronjé. Heb daar bij Henk Wisker Haché van Paardenvleesch meegenomen :9.
Rijst erbij en nog wat venkel/bleekselderij
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 19 maart 2026 @ 18:31:54 #186
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220382526
Vanavond (al) volkoren boterhammen gegeten met superzachte rosbief en yoghurt met müsli toe. :Y)
pi_220382620
Bakje goulash uit de diepvries gehaald, moest op
Met grove pastinaak-knolselderijpuree en gestoomde broccoliroosjes
Was lekker
  donderdag 19 maart 2026 @ 19:20:07 #188
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220382908
Chineze rijsttafel :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 19 maart 2026 @ 19:32:24 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220383139
Pokebowl garnalen van de Jumbo, prrrrrima maaltijd! :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220383855
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 19:32 schreef Molo het volgende:
Pokebowl garnalen van de Jumbo, prrrrrima maaltijd! :o
Die haalt mijn jongste zoon vaak als wij niet thuis zijn met het eten
Dan leukt ie em op met verse groentjes, vindt ie ook erg lekker
  donderdag 19 maart 2026 @ 22:30:11 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220384956
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:36 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Die haalt mijn jongste zoon vaak als wij niet thuis zijn met het eten
Dan leukt ie em op met verse groentjes, vindt ie ook erg lekker
Nou, ik vond het een verrassing, had niet verwacht dat alles zo prima zou zijn _O_
Lekker hoor, extra groen erbij, misschien nog extra garnalen. Lekker!

Nu een roggecracker met kaas :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220385740
ontbijt, koffie, kommetje kwark met aardbeienjam
en om een uur of elf een appeltje en een pistoletje met kaas
  vrijdag 20 maart 2026 @ 08:48:34 #193
370431 drakin
vurig typje
pi_220386280
Yoghurt met cruesli
Mandarijntje
En kop thee
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  vrijdag 20 maart 2026 @ 08:55:58 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220386342
Getoast Oberlanderbrood met zoute boter, cappuccino erbij
Het betere ontbijt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220388224


En iedereen al aan het bakken
pi_220388247


Er is zowaar een goede broodjeszaak hier in de stad
Gorgonzola, gekonfijte uitjes, gemarineerde vijgen en walnoten
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  vrijdag 20 maart 2026 @ 13:34:51 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220388608
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:36 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]

En iedereen al aan het bakken
[ afbeelding ]
Team 'ik hou niet van pannekoeken' hier :D
Ze staan morgen wel op de planning voor man en kind

Net komkommersalade op, nu een bolus met boter :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 20 maart 2026 @ 13:35:07 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220388609
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:39 schreef Solotovski het volgende:
[ link | afbeelding ]

Er is zowaar een goede broodjeszaak hier in de stad
Gorgonzola, gekonfijte uitjes, gemarineerde vijgen en walnoten
Zo dan! :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220388675
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 13:34 schreef Molo het volgende:

[..]
Team 'ik hou niet van pannekoeken' hier :D
Ze staan morgen wel op de planning voor man en kind

Net komkommersalade op, nu een bolus met boter :9
Ik was zo stom geweest om mezelf op te geven voor bakken voor de schoolklas, daarna dacht ik mijn huis stinkt toch al dus heb een paar extra gebakken. Mijn buren verderop in de straat een paar gebakken, mijn buurvrouw kan gewoon geen pannenkoeken bakken dus ik dacht gooi daar een paar door de deur en voor de oudste liggen hier nog een paar die zal zo wel thuis komen.
Laatste jaar basisschool dus mijn laatste jaar voor de klas bakken.
Heb jaren gehad dat ik 6 pakken kreeg stond ik de hele ochtend in de keuken voor 2 klassen
  vrijdag 20 maart 2026 @ 13:51:25 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220388699
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 13:48 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik was zo stom geweest om mezelf op te geven voor bakken voor de schoolklas, daarna dacht ik mijn huis stinkt toch al dus heb een paar extra gebakken. Mijn buren verderop in de straat een paar gebakken, mijn buurvrouw kan gewoon geen pannenkoeken bakken dus ik dacht gooi daar een paar door de deur en voor de oudste liggen hier nog een paar die zal zo wel thuis komen.
Laatste jaar basisschool dus mijn laatste jaar voor de klas bakken.
Heb jaren gehad dat ik 6 pakken kreeg stond ik de hele ochtend in de keuken voor 2 klassen
Jezus, mafklapper jij :D :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')