Bij het ontbijtquote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:49 schreef -Sigaartje het volgende:
Saucijzenbroodje van AH, uit deze verpakking (1.69 euro, in de rekken van de afbakbroodjes)
[ afbeelding ]
Prima broodje uit de oven, lekker warm, lekker. Natuurlijk niet te vergelijken met een verse van de warme bakker, maar de prijs-kwaliteit-verhouding is heel goed. Niks mis mee.
Enige nadeel: eenmaal geopend moet je wel binnen 2 dagen de broodjes verorberen. Eentje bij het ontbijt is al voldoende eigenlijk.
Oh, is dat zo? Dan hoef ik ze niet gelijk op te eten, dat scheelt weer. Saucijzenbroodjes eet ik zelden. Ja, ontbijt, ik vind ze niet geschikt als avondeten. Lunchen doe ik, als ik dat doe, ook niet zo vaak, simpel, met wat fruit en een boterham. Hoe ik er op kwam... Ik ben gaan inventariseren wat het allergoedkoopst is in de supermarkt om te eten. Ik stond er van te kijken. Zo zie ik een zak macaroni staan voor minder dan 70 cent (je moet dan echt bukken en goed kijken). Ik zag ook rare dingen: Huismerk potten mayonaise die goedkoop zijn, terwijl veel kleinere potjes daarvan niet veel in prijs verschillen. Struikelblok was wel kaas en koffie. Die zijn gewoon duur, ook al worden ze regelmatig twee voor de prijs van 1 aangeboden. Viel me wel op dat veel ongezonde producten goedkoop zijn. Zo scoor je een doos frikandellen voor weinig en een flinke pot pindakaas voor weinig blijkt geharde palmvet te bevatten.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij het ontbijt![]()
![]()
Zit nauwelijks vlees in, neh. In studententijd goed om in huis te hebben voor na het bieren maar meer niet wmb
Ze zijn in de koelkast nog een week houdbaar ofzo trouwens eenmaal open
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 14:21 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een combinatie van gebakken lamskoteletten met honing-tijmsaus en lamskoteletjes met geroosterde groenten en salsa verde.
Zijn kort gebakken in een pan hoor ik van mijn chefquote:Op zaterdag 14 maart 2026 18:53 schreef derLudolf het volgende:
Erg lang hebben die koteletten de grill niet gezien
Vers zonder wurmenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:39 schreef Kanaroe het volgende:
Dagje weggeweest in de Flevopolder, op de trugweg honger
In Laren een rondje gereden maar daar zagen we alleen een 'Loetje' en een sjieke tent en daar wilden wij niet heen
Toen beland in buurdorp Eemnes, alwaar we heerlijk en gezellig gegeten hebben in het lokale culturele centrum 'Huis van Eemnes
Beiden een champignonsoepje met brood en man een kipsaté, met friet, kroepoek en atjar en ik vers gevangen kabeljauw (@:Molo), met witte wijnsaus, bloemkool, broccoli en een sort pomme pavé
Als toetje een rondleiding door de enthousiaste gastheer, keileuk
Of die worm is doodgebakken, je weet het nietquote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Vers zonder wurmen![]()
![]()
![]()
Klinkt goed joh!
Ik bij familie van alles wat gegeten, plus extreem goeie chocoladetruffeltaart toe
Wow, wat veel. Ik zit meestal al na 1 boterham vol.quote:
Snelle stofwisseling en ik beweeg de hele dag;)quote:Op maandag 16 maart 2026 11:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Wow, wat veel. Ik zit meestal al na 1 boterham vol.
Ga ik een dezer dagen ook weer eens maken denk ikquote:Op maandag 16 maart 2026 12:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik stamppot rauwe andijvie met uitgebakken gerookte spekreepjes en Hemaworst.
Wil ik!!!quote:Op zondag 15 maart 2026 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen op een verjaardag een stukje appeltaart.
Zojuist heerlijke pizza gegeten.
Volkoren bodem met pitttige salami en gorgonzola.
[ link | afbeelding ]
Volkoren bodem Quattro Formaggi.
[ link | afbeelding ]
En nu tijd voor toetje!
Tiramisu.
[ link | afbeelding ]
Tartufo met amaretto.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:47 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Of die worm is doodgebakken, je weet het niet
Maar ik koos de vis vanwege jouw verhaal, en vertelde het ná het eten aan mijn man
Hij gruwelde heerlijk in de auto![]()
Jij ook lekkere dingen gegeten, gezellig!
Volle kwark is altijd zo'n ontzettend cadeautje in een kommetje vind ik, heerlijkquote:
quote:Op maandag 16 maart 2026 12:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik stamppot rauwe andijvie met uitgebakken gerookte spekreepjes en Hemaworst.
Smaken de vk bodems goed?quote:Op zondag 15 maart 2026 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen op een verjaardag een stukje appeltaart.
Zojuist heerlijke pizza gegeten.
Volkoren bodem met pitttige salami en gorgonzola.
[ link | afbeelding ]
Volkoren bodem Quattro Formaggi.
[ link | afbeelding ]
En nu tijd voor toetje!
Tiramisu.
[ link | afbeelding ]
Tartufo met amaretto.
[ link | afbeelding ]
Underrated dat, vind bruinebonensoep ook echt heerlijkquote:Op maandag 16 maart 2026 17:40 schreef Kanaroe het volgende:
De lente komt er aan! Dus op de valreep vandaag een grote pan bruinebonensoep gemaakt
Had ik de hele winter nog niet gegeten
Was heerlijk, daar kan ik van blijven eten, en gelukkig mijn mannen ook
Broodje erbij, en bitterkoekjes-ijs na
Ik vind het zelfs lekkerder. En is net zo zacht als wit. Win win omdat het iets gezonder isquote:
Bruine bonensoepquote:Op maandag 16 maart 2026 17:40 schreef Kanaroe het volgende:
De lente komt er aan! Dus op de valreep vandaag een grote pan bruinebonensoep gemaakt
Had ik de hele winter nog niet gegeten
Was heerlijk, daar kan ik van blijven eten, en gelukkig mijn mannen ook
Broodje erbij, en bitterkoekjes-ijs na
Ik wist ergens dat jij ook fan bent van BB-soepquote:Op maandag 16 maart 2026 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs lekkerder. En is net zo zacht als wit. Win win omdat het iets gezonder is
[..]
Bruine bonensoep![]()
Is dat ijs toevallig van de Hollandse week van de Lidl? Die vind ik zo lekker!
quote:Op maandag 16 maart 2026 21:00 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik wist ergens dat jij ook fan bent van BB-soep![]()
Ja, dat ijs is van Lidl (heb sinds kort die supermarkt ontdekt
Stond in de vriezer voor 2 euro, superlekker, ik ga de hele voorraad opkopen
Ojee, ik ookquote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:51 schreef Molo het volgende:
Ik heb de houdbare pistache paupercroissants van Lidl gescored. En de Dubai ijsjes van Lidl. Ben benieuwd!
Vanavond garnalen gyoza van ook de Lidl, met misokool erbij
Waar kan ik die krijgen? Aardapoelsquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:40 schreef maily het volgende:
Gebakken aardapoels en spekjes, en maiskolven met boterrrr en zeezout.
Pommes Duchesse/Hertoginnenaardappelenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:25 schreef vosss het volgende:
Zalm, geroerbakte groentjes, witlofsalade en van die aardappel toefjes, geen idee hoe die heten.
Die eerste!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:48 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Pommes Duchesse/Hertoginnenaardappelen
Lekker!
Heten hier altijd aardappeltooooooeeeeeeeeeeefjes. Geen idee hoe dat zo is gekomen maar iedereen roept het altijd zo, alsof ze mentaal uitgedaagd zijn en de plaat blijft hangen zeg maarquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:25 schreef vosss het volgende:
Zalm, geroerbakte groentjes, witlofsalade en van die aardappel toefjes, geen idee hoe die heten.
Oh dame, wat een fijne foto's en heerlijk verdiend met pensioen! Hoop dat je afscheidsetentje hartstikke gezellig was en je er fijn op terugkijktquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt.(1/6 officieel met pensioen)
Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol
Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd! (zeg je dat bij pensioen?)quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt.(1/6 officieel met pensioen)
Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol
Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
you ,made itquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt.(1/6 officieel met pensioen)
Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol
Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Lekker veel vrije dagen had jequote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt.(1/6 officieel met pensioen)
Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol
Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 maart 2026 16:22 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik gebakken kabeljauwhaasfilets, patat van Friethoes met truffelmayonaise van Jean Baton en een salade van jonge bladsla en veldsla met een vinaigrette.
Opgewarmde grillworst?quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:05 schreef SoS87 het volgende:
Bakje bami uit de vriezer gehaald.
Vanavond nog wat plakjes grillworst met kaas tijdens netflix.
Slechte nachten hebben zoveel invloed op de dagquote:Op woensdag 18 maart 2026 17:12 schreef Kanaroe het volgende:
Slechte nacht gehad dus ik ben zo gaar als een klont
Derhalve vandaag restje curry van gisteren, met wat diepvriesparatha's, opgebakken rijst, rauwe worteltjes en een blaadje sla
Kwark gemengd met slagroom en blauwe bessen en kersen als toetje
I luv restjes
Hopelijk hadden ze de klomp gewassen anders een extra kaassausje bij je broodjes.quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:07 schreef drakin het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een klomp brood en kruidenboter
[ link | afbeelding ]
Stoofpotje en patat
[ link | afbeelding ]
Met mayo
Als je alleen naar domme dingen kan zeggen wat moet je hier dan?quote:Op donderdag 19 maart 2026 00:38 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Hopelijk hadden ze de klomp gewassen anders een extra kaassausje bij je broodjes.
quote:Op donderdag 19 maart 2026 12:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond bak ik een bavette met daarbij een romige peper- en shiitake-saus, verse spaghetti met basilicum en gegrilde little gems.
Die haalt mijn jongste zoon vaak als wij niet thuis zijn met het etenquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:32 schreef Molo het volgende:
Pokebowl garnalen van de Jumbo, prrrrrima maaltijd!
Nou, ik vond het een verrassing, had niet verwacht dat alles zo prima zou zijnquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:36 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Die haalt mijn jongste zoon vaak als wij niet thuis zijn met het eten
Dan leukt ie em op met verse groentjes, vindt ie ook erg lekker
Team 'ik hou niet van pannekoeken' hierquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:36 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
En iedereen al aan het bakken
[ afbeelding ]
Zo dan!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:39 schreef Solotovski het volgende:
[ link | afbeelding ]
Er is zowaar een goede broodjeszaak hier in de stad
Gorgonzola, gekonfijte uitjes, gemarineerde vijgen en walnoten
Ik was zo stom geweest om mezelf op te geven voor bakken voor de schoolklas, daarna dacht ik mijn huis stinkt toch al dus heb een paar extra gebakken. Mijn buren verderop in de straat een paar gebakken, mijn buurvrouw kan gewoon geen pannenkoeken bakken dus ik dacht gooi daar een paar door de deur en voor de oudste liggen hier nog een paar die zal zo wel thuis komen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Team 'ik hou niet van pannekoeken' hier![]()
Ze staan morgen wel op de planning voor man en kind
Net komkommersalade op, nu een bolus met boter
Jezus, mafklapper jijquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:48 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik was zo stom geweest om mezelf op te geven voor bakken voor de schoolklas, daarna dacht ik mijn huis stinkt toch al dus heb een paar extra gebakken. Mijn buren verderop in de straat een paar gebakken, mijn buurvrouw kan gewoon geen pannenkoeken bakken dus ik dacht gooi daar een paar door de deur en voor de oudste liggen hier nog een paar die zal zo wel thuis komen.
Laatste jaar basisschool dus mijn laatste jaar voor de klas bakken.
Heb jaren gehad dat ik 6 pakken kreeg stond ik de hele ochtend in de keuken voor 2 klassen
Zojuist een Turkse pannenkoek gegeten, met gehakt, sla, tomaat, ui, knoflooksaus en sambalsausquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:36 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
En iedereen al aan het bakken
[ afbeelding ]
Ik doe dat altijd op st pannekoekquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:36 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
En iedereen al aan het bakken
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |