abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220338819
Saucijzenbroodje van AH, uit deze verpakking (1.69 euro, in de rekken van de afbakbroodjes)


Prima broodje uit de oven, lekker warm, lekker. Natuurlijk niet te vergelijken met een verse van de warme bakker, maar de prijs-kwaliteit-verhouding is heel goed. Niks mis mee.
Enige nadeel: eenmaal geopend moet je wel binnen 2 dagen de broodjes verorberen. Eentje bij het ontbijt is al voldoende eigenlijk.
pi_220338836
Overschotjes
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 14 maart 2026 @ 13:47:29 #104
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220340418
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:49 schreef -Sigaartje het volgende:
Saucijzenbroodje van AH, uit deze verpakking (1.69 euro, in de rekken van de afbakbroodjes)
[ afbeelding ]

Prima broodje uit de oven, lekker warm, lekker. Natuurlijk niet te vergelijken met een verse van de warme bakker, maar de prijs-kwaliteit-verhouding is heel goed. Niks mis mee.
Enige nadeel: eenmaal geopend moet je wel binnen 2 dagen de broodjes verorberen. Eentje bij het ontbijt is al voldoende eigenlijk.
Bij het ontbijt :D :D

Zit nauwelijks vlees in, neh. In studententijd goed om in huis te hebben voor na het bieren maar meer niet wmb
Ze zijn in de koelkast nog een week houdbaar ofzo trouwens eenmaal open
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 14 maart 2026 @ 13:48:58 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220340428
Hier net bij de koffie een 'vliegende schotel' op van de bakker. Is gewoon een opengesneden eierkoek met slagroom en een dotje jam :')
Meh

Ik hou echt zo ongelooflijk niet van die typisch Nederlandse producten waarbij je gewoon genaaid wordt. Bah
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 14 maart 2026 @ 14:21:48 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220340638
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 14 maart 2026 @ 15:09:36 #107
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220340970
Koffie c_/ en een jodekoek :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220341280
Wrapje
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220341303
Mosterd soep met stokbrood en smeersels... :9
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220341857
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:47 schreef Molo het volgende:

[..]
Bij het ontbijt :D :D

Zit nauwelijks vlees in, neh. In studententijd goed om in huis te hebben voor na het bieren maar meer niet wmb
Ze zijn in de koelkast nog een week houdbaar ofzo trouwens eenmaal open
Oh, is dat zo? Dan hoef ik ze niet gelijk op te eten, dat scheelt weer. Saucijzenbroodjes eet ik zelden. Ja, ontbijt, ik vind ze niet geschikt als avondeten. Lunchen doe ik, als ik dat doe, ook niet zo vaak, simpel, met wat fruit en een boterham. Hoe ik er op kwam... Ik ben gaan inventariseren wat het allergoedkoopst is in de supermarkt om te eten. Ik stond er van te kijken. Zo zie ik een zak macaroni staan voor minder dan 70 cent (je moet dan echt bukken en goed kijken). Ik zag ook rare dingen: Huismerk potten mayonaise die goedkoop zijn, terwijl veel kleinere potjes daarvan niet veel in prijs verschillen. Struikelblok was wel kaas en koffie. Die zijn gewoon duur, ook al worden ze regelmatig twee voor de prijs van 1 aangeboden. Viel me wel op dat veel ongezonde producten goedkoop zijn. Zo scoor je een doos frikandellen voor weinig en een flinke pot pindakaas voor weinig blijkt geharde palmvet te bevatten.

On topic: dit weekend eet ik dus ongezond. Om aan te sluiten op Molo's reactie: vanavond een gehaktbal met pindasaus met stokbrood en veldsla/komkommersalade. Die gehaktbal met pindasaus met stokbrood was in mijn jonge jaren, heel lang geleden, een echte kroeghap. Echter, de gehakballen van toen heb ik proberen na te maken. Is me nooit gelukt. Komt nog niet eens in de buurt zelfs.. :{

[ Bericht 11% gewijzigd door -Sigaartje op 14-03-2026 17:23:24 ]
  zaterdag 14 maart 2026 @ 17:23:12 #111
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220342022
Vanavond chili con carne :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 maart 2026 @ 17:56:57 #112
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220342229
Kipdijshoarma. :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220342417
quote:


:9 :9
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 18:53:51 #114
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220342562
Erg lang hebben die koteletten de grill niet gezien :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220342576
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 18:53 schreef derLudolf het volgende:
Erg lang hebben die koteletten de grill niet gezien :+
Zijn kort gebakken in een pan hoor ik van mijn chef :)
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 18:55:50 #116
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220342580
Toen ik de keuken kocht was en vereist dan de oven zo heet mogelijk kon. Vandaag even gekeken of je beetje fatsoenlijk pizza kunt maken als dat ding op 300°C staat. Antwoord hieronder

Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220343741
Spelletjes(meiden)middag gehad, met marmercake, chips en zelfgebouwde pizza's. Er was ook alcohol en ik wilde graag advocaat maar ik moest rijden dus niet genomen.
Was leuk en fijn :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220344462


Pannenkoeken met bloem en boekweit meel
pi_220344642
Dagje weggeweest in de Flevopolder, op de trugweg honger
In Laren een rondje gereden maar daar zagen we alleen een 'Loetje' en een sjieke tent en daar wilden wij niet heen
Toen beland in buurdorp Eemnes, alwaar we heerlijk en gezellig gegeten hebben in het lokale culturele centrum 'Huis van Eemnes
Beiden een champignonsoepje met brood en man een kipsaté, met friet, kroepoek en atjar en ik vers gevangen kabeljauw (@Molo :P ), met witte wijnsaus, bloemkool, broccoli en een sort pomme pavé

Als toetje een rondleiding door de enthousiaste gastheer, keileuk
  zaterdag 14 maart 2026 @ 21:44:10 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220344695
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:39 schreef Kanaroe het volgende:
Dagje weggeweest in de Flevopolder, op de trugweg honger
In Laren een rondje gereden maar daar zagen we alleen een 'Loetje' en een sjieke tent en daar wilden wij niet heen
Toen beland in buurdorp Eemnes, alwaar we heerlijk en gezellig gegeten hebben in het lokale culturele centrum 'Huis van Eemnes
Beiden een champignonsoepje met brood en man een kipsaté, met friet, kroepoek en atjar en ik vers gevangen kabeljauw (@:Molo :P ), met witte wijnsaus, bloemkool, broccoli en een sort pomme pavé

Als toetje een rondleiding door de enthousiaste gastheer, keileuk
Vers zonder wurmen *O* *O* *O*

Klinkt goed joh!

Ik bij familie van alles wat gegeten, plus extreem goeie chocoladetruffeltaart toe
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220344723
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:44 schreef Molo het volgende:

[..]
Vers zonder wurmen *O* *O* *O*

Klinkt goed joh!

Ik bij familie van alles wat gegeten, plus extreem goeie chocoladetruffeltaart toe
Of die worm is doodgebakken, je weet het niet
Maar ik koos de vis vanwege jouw verhaal, en vertelde het ná het eten aan mijn man
Hij gruwelde heerlijk in de auto :D

Jij ook lekkere dingen gegeten, gezellig!
  zondag 15 maart 2026 @ 17:46:52 #122
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220350828
Voor de verandering weer eens wat besteld Sparerib satemenu met salade en rijst. Mij benieuwen :9~ het water loopt me in elkaar geval al wel in de mond :P
Ook in moeilijke tijden.
pi_220350851
Stamppot spruitjes met ribkarbo.
pi_220351046
Vanmorgen op een verjaardag een stukje appeltaart.

Zojuist heerlijke pizza gegeten.

Volkoren bodem met pitttige salami en gorgonzola.


Volkoren bodem Quattro Formaggi.


En nu tijd voor toetje!

Tiramisu.


Tartufo met amaretto.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220351050
Wordt macaroni vanavond.
pi_220353811
ontbijt

lunch
  maandag 16 maart 2026 @ 11:19:18 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220355394
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 08:12 schreef Karzai het volgende:
ontbijt
[ afbeelding ]
lunch
[ afbeelding ]
Wow, wat veel. Ik zit meestal al na 1 boterham vol.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220355637
quote:
11s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:19 schreef golfer het volgende:

[..]
Wow, wat veel. Ik zit meestal al na 1 boterham vol.
Snelle stofwisseling en ik beweeg de hele dag;)
  maandag 16 maart 2026 @ 12:41:28 #129
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220356129
Vanavond maak ik stamppot rauwe andijvie met uitgebakken gerookte spekreepjes en Hemaworst. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 16 maart 2026 @ 12:43:26 #130
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220356136
quote:
88s.gif Op maandag 16 maart 2026 12:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik stamppot rauwe andijvie met uitgebakken gerookte spekreepjes en Hemaworst. :9
Ga ik een dezer dagen ook weer eens maken denk ik :9
  maandag 16 maart 2026 @ 14:46:05 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220357453
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen op een verjaardag een stukje appeltaart.

Zojuist heerlijke pizza gegeten.

Volkoren bodem met pitttige salami en gorgonzola.
[ link | afbeelding ]

Volkoren bodem Quattro Formaggi.
[ link | afbeelding ]

En nu tijd voor toetje!

Tiramisu.
[ link | afbeelding ]

Tartufo met amaretto.
[ link | afbeelding ]
Wil ik!!! :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 16 maart 2026 @ 14:46:20 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220357456
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:47 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Of die worm is doodgebakken, je weet het niet
Maar ik koos de vis vanwege jouw verhaal, en vertelde het ná het eten aan mijn man
Hij gruwelde heerlijk in de auto :D

Jij ook lekkere dingen gegeten, gezellig!
_O- _O- mooi :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 16 maart 2026 @ 14:49:40 #133
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220357498
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 08:12 schreef Karzai het volgende:
ontbijt
[ afbeelding ]
lunch
[ afbeelding ]
Volle kwark is altijd zo'n ontzettend cadeautje in een kommetje vind ik, heerlijk :D

Hier zuurdesemtoast met een schnitzel gegeten als brunch. Nu koffie en straks nog meer koffie en vanavond quiche met salade. Nu wel zin in kwark :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 16 maart 2026 @ 16:11:39 #134
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220358410
Voor vanavond witlof gehaald, erbij puree en een kipburger. :9
pi_220358864
Vanavond 2 boterhammen met een geprakte avocado, kimchi, zachtgekookte eieren en sesammix :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220359018
De lente komt er aan! Dus op de valreep vandaag een grote pan bruinebonensoep gemaakt
Had ik de hele winter nog niet gegeten

Was heerlijk, daar kan ik van blijven eten, en gelukkig mijn mannen ook
Broodje erbij, en bitterkoekjes-ijs na
pi_220359315
quote:
88s.gif Op maandag 16 maart 2026 12:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik stamppot rauwe andijvie met uitgebakken gerookte spekreepjes en Hemaworst. :9
:9
pi_220359320
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen op een verjaardag een stukje appeltaart.

Zojuist heerlijke pizza gegeten.

Volkoren bodem met pitttige salami en gorgonzola.
[ link | afbeelding ]

Volkoren bodem Quattro Formaggi.
[ link | afbeelding ]

En nu tijd voor toetje!

Tiramisu.
[ link | afbeelding ]

Tartufo met amaretto.
[ link | afbeelding ]
Smaken de vk bodems goed?
  maandag 16 maart 2026 @ 19:23:34 #139
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220359745
Volkoren brood met rookworst en roomkwark toe.
  maandag 16 maart 2026 @ 19:27:45 #140
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220359781
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 17:40 schreef Kanaroe het volgende:
De lente komt er aan! Dus op de valreep vandaag een grote pan bruinebonensoep gemaakt
Had ik de hele winter nog niet gegeten

Was heerlijk, daar kan ik van blijven eten, en gelukkig mijn mannen ook
Broodje erbij, en bitterkoekjes-ijs na
Underrated dat, vind bruinebonensoep ook echt heerlijk :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 16 maart 2026 @ 19:34:28 #141
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220359823
Kippropellers met aardappelen uit de oven, en een koolsla.
pi_220360450
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 18:20 schreef Blues het volgende:

[..]
Smaken de vk bodems goed?
Ik vind het zelfs lekkerder. En is net zo zacht als wit. Win win omdat het iets gezonder is :)
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 17:40 schreef Kanaroe het volgende:
De lente komt er aan! Dus op de valreep vandaag een grote pan bruinebonensoep gemaakt
Had ik de hele winter nog niet gegeten

Was heerlijk, daar kan ik van blijven eten, en gelukkig mijn mannen ook
Broodje erbij, en bitterkoekjes-ijs na
Bruine bonensoep O+
Is dat ijs toevallig van de Hollandse week van de Lidl? Die vind ik zo lekker!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220360658
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Ik vind het zelfs lekkerder. En is net zo zacht als wit. Win win omdat het iets gezonder is :)
[..]
Bruine bonensoep O+
Is dat ijs toevallig van de Hollandse week van de Lidl? Die vind ik zo lekker!
Ik wist ergens dat jij ook fan bent van BB-soep :)
Ja, dat ijs is van Lidl (heb sinds kort die supermarkt ontdekt
Stond in de vriezer voor 2 euro, superlekker, ik ga de hele voorraad opkopen :9
pi_220360820
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:00 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Ik wist ergens dat jij ook fan bent van BB-soep :)
Ja, dat ijs is van Lidl (heb sinds kort die supermarkt ontdekt
Stond in de vriezer voor 2 euro, superlekker, ik ga de hele voorraad opkopen :9
*O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220365277
10 euro kortingscode gekregen van thuisbezorgd dus ik ga maar iets bestellen vandaag
pi_220365588
Vorige week heerlijke Polpette in Bolognesesaus gemaakt in de crockpot. Had er nog over, vanavond ben ik alleen met eten. Dan ga ik deze eens heerlijk opwarmen met wat pasta er bij. :9
  dinsdag 17 maart 2026 @ 17:51:52 #147
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220366213
Ik heb de houdbare pistache paupercroissants van Lidl gescored. En de Dubai ijsjes van Lidl. Ben benieuwd!

Vanavond garnalen gyoza van ook de Lidl, met misokool erbij :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220366365
https://www.franggo.nl/nl
half kippetje piri piri met frietjes is onderweg :Y)
pi_220366821
Kikkererwtencurry met spinazie en paneer gemaakt, met raita en gefrituurde papadums
Was erg lekker; de keuken is wel ontploft
pi_220367031
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 17:51 schreef Molo het volgende:
Ik heb de houdbare pistache paupercroissants van Lidl gescored. En de Dubai ijsjes van Lidl. Ben benieuwd!

Vanavond garnalen gyoza van ook de Lidl, met misokool erbij :9
Ojee, ik ook :D


Ik had kipsalon gemaakt; zoete aardappelfriet, kipburger (in stukjes), sla, komkommer, parmezaan, knoflookyoghurt en bbqsaus. Was echt lekker.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Spellchecker dinsdag 17 maart 2026 @ 19:40:05 #151
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220367120
Gebakken aardappels en spekjes, en maiskolven met boterrrr en zeezout. :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 17-03-2026 20:22:46 ]
pi_220367175
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 19:40 schreef maily het volgende:
Gebakken aardapoels en spekjes, en maiskolven met boterrrr en zeezout. :Y)
Waar kan ik die krijgen? Aardapoels
  dinsdag 17 maart 2026 @ 19:51:49 #153
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220367341
Stamppot zuurkool met tartaar :Y)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220367831
Zalm, geroerbakte groentjes, witlofsalade en van die aardappel toefjes, geen idee hoe die heten.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220368067
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:25 schreef vosss het volgende:
Zalm, geroerbakte groentjes, witlofsalade en van die aardappel toefjes, geen idee hoe die heten.

:)
Pommes Duchesse/Hertoginnenaardappelen

Lekker!
pi_220368124
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:48 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Pommes Duchesse/Hertoginnenaardappelen

Lekker!
Die eerste!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220368135
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:54 schreef vosss het volgende:

[..]
Die eerste!
Is allebei hetzelfde :! ;)
pi_220368410
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)


Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim


  dinsdag 17 maart 2026 @ 22:42:00 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220368852
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:25 schreef vosss het volgende:
Zalm, geroerbakte groentjes, witlofsalade en van die aardappel toefjes, geen idee hoe die heten.

:)
Heten hier altijd aardappeltooooooeeeeeeeeeeefjes. Geen idee hoe dat zo is gekomen maar iedereen roept het altijd zo, alsof ze mentaal uitgedaagd zijn en de plaat blijft hangen zeg maar :+ :7

Wel lekker hoor, uit de airfryer ofzo, hmmmm
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 17 maart 2026 @ 22:42:45 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220368854
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)


Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh dame, wat een fijne foto's en heerlijk verdiend met pensioen! Hoop dat je afscheidsetentje hartstikke gezellig was en je er fijn op terugkijkt :) :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 17 maart 2026 @ 22:43:31 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220368862
Hier nu wat choco crossies, al zie ik dat die dingen tegenwoordig choclait chips original heten. Ook goed, nog steeds lekker iig :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220373125
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)

Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd! (zeg je dat bij pensioen?)
Lekker gegeten zo te zien :9
Geniet van je vrijheid, heerlijk je eigen dingen doen en/of samen met je golfer *O* O+
  woensdag 18 maart 2026 @ 16:22:11 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220373207
Vanavond maak ik gebakken kabeljauwhaasfilets, patat van Friethoes met truffelmayonaise van Jean Baton en een salade van jonge bladsla en veldsla met een vinaigrette. :9

[ Bericht 3% gewijzigd door golfer op 18-03-2026 17:34:39 (toevoeging) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220373313
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)

Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
you ,made it :B B:)B *O*
  woensdag 18 maart 2026 @ 16:47:49 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220373363
Vanavond pizza Crosta en Mollica Margherita want makkelijk en op tijd weg voor sport endezo *O*

Nu koffie in de zon O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220373446
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)


Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Lekker veel vrije dagen had je 8-)
Genieten met een grote G is het nu tijd voor.

Ik eet vanavond aardappelpartjes, sperziebonen en kipburger.
Toe laatste hazelnootpudding -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220373507
Slechte nacht gehad dus ik ben zo gaar als een klont
Derhalve vandaag restje curry van gisteren, met wat diepvriesparatha's, opgebakken rijst, rauwe worteltjes en een blaadje sla
Kwark gemengd met slagroom en blauwe bessen en kersen als toetje
I luv restjes O+
  woensdag 18 maart 2026 @ 18:05:18 #168
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220373785
Bakje bami uit de vriezer gehaald.

Vanavond nog wat plakjes grillworst met kaas tijdens netflix.
pi_220373879
quote:
88s.gif Op woensdag 18 maart 2026 16:22 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik gebakken kabeljauwhaasfilets, patat van Friethoes met truffelmayonaise van Jean Baton en een salade van jonge bladsla en veldsla met een vinaigrette. :9
:6
  woensdag 18 maart 2026 @ 18:23:06 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220373883
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:05 schreef SoS87 het volgende:
Bakje bami uit de vriezer gehaald.

Vanavond nog wat plakjes grillworst met kaas tijdens netflix.
Opgewarmde grillworst? :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 18 maart 2026 @ 18:23:24 #171
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220373885
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:22 schreef Blues het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ] :6
Lekker man!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220373965
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:23 schreef Molo het volgende:

[..]
Lekker man!
Tis elke dag een feestje als er voor je gekookt wordt *O*
  woensdag 18 maart 2026 @ 19:16:54 #173
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220374262
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:23 schreef Molo het volgende:

[..]
Opgewarmde grillworst? :9~
Nee, dan loopt de kaas eruit :D
pi_220375134
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 17:12 schreef Kanaroe het volgende:
Slechte nacht gehad dus ik ben zo gaar als een klont
Derhalve vandaag restje curry van gisteren, met wat diepvriesparatha's, opgebakken rijst, rauwe worteltjes en een blaadje sla
Kwark gemengd met slagroom en blauwe bessen en kersen als toetje
I luv restjes O+
Slechte nachten hebben zoveel invloed op de dag -O- Je hebt erg lekker gegeten en hoop vannacht weer een normale nacht voor je :*

Waar is eigenlijk @Curiosity ? Met haar Starbucks mokken en pistache liefde. Hoop dat het goed gaat met je.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220375363
goed gelukt :)
pi_220375421
Het wordt een verkiezingshap.
  woensdag 18 maart 2026 @ 21:14:32 #177
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220375481
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  woensdag 18 maart 2026 @ 22:07:30 #178
370431 drakin
vurig typje
pi_220376038


Een klomp brood en kruidenboter



Stoofpotje en patat



Met mayo O+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  donderdag 19 maart 2026 @ 00:29:59 #179
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220376839
Ovenzoutjes AH huismerk in de smaak sour cream and onion, fucking lekker man :o :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220376866
quote:
88s.gif Op woensdag 18 maart 2026 22:07 schreef drakin het volgende:
[ link | afbeelding ]

Een klomp brood en kruidenboter

[ link | afbeelding ]

Stoofpotje en patat

[ link | afbeelding ]

Met mayo O+
Hopelijk hadden ze de klomp gewassen anders een extra kaassausje bij je broodjes.
  donderdag 19 maart 2026 @ 12:47:34 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220380026
Vanavond bak ik een bavette met daarbij een romige peper- en shiitake-saus, verse spaghetti met basilicum en gegrilde little gems. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 19 maart 2026 @ 15:35:06 #182
370431 drakin
vurig typje
pi_220381318
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 00:38 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Hopelijk hadden ze de klomp gewassen anders een extra kaassausje bij je broodjes.
Als je alleen naar domme dingen kan zeggen wat moet je hier dan?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  donderdag 19 maart 2026 @ 15:35:27 #183
370431 drakin
vurig typje
pi_220381323
eetlust bederver :(
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220382485
quote:
88s.gif Op donderdag 19 maart 2026 12:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond bak ik een bavette met daarbij een romige peper- en shiitake-saus, verse spaghetti met basilicum en gegrilde little gems. :Y)


:9
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 maart 2026 @ 18:30:06 #185
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220382511
Ik was de Cronjé. Heb daar bij Henk Wisker Haché van Paardenvleesch meegenomen :9.
Rijst erbij en nog wat venkel/bleekselderij
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 19 maart 2026 @ 18:31:54 #186
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220382526
Vanavond (al) volkoren boterhammen gegeten met superzachte rosbief en yoghurt met müsli toe. :Y)
pi_220382620
Bakje goulash uit de diepvries gehaald, moest op
Met grove pastinaak-knolselderijpuree en gestoomde broccoliroosjes
Was lekker
  donderdag 19 maart 2026 @ 19:20:07 #188
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220382908
Chineze rijsttafel :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 19 maart 2026 @ 19:32:24 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220383139
Pokebowl garnalen van de Jumbo, prrrrrima maaltijd! :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220383855
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 19:32 schreef Molo het volgende:
Pokebowl garnalen van de Jumbo, prrrrrima maaltijd! :o
Die haalt mijn jongste zoon vaak als wij niet thuis zijn met het eten
Dan leukt ie em op met verse groentjes, vindt ie ook erg lekker
  donderdag 19 maart 2026 @ 22:30:11 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220384956
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:36 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Die haalt mijn jongste zoon vaak als wij niet thuis zijn met het eten
Dan leukt ie em op met verse groentjes, vindt ie ook erg lekker
Nou, ik vond het een verrassing, had niet verwacht dat alles zo prima zou zijn _O_
Lekker hoor, extra groen erbij, misschien nog extra garnalen. Lekker!

Nu een roggecracker met kaas :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220385740
ontbijt, koffie, kommetje kwark met aardbeienjam
en om een uur of elf een appeltje en een pistoletje met kaas
  vrijdag 20 maart 2026 @ 08:48:34 #193
370431 drakin
vurig typje
pi_220386280
Yoghurt met cruesli
Mandarijntje
En kop thee
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  vrijdag 20 maart 2026 @ 08:55:58 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220386342
Getoast Oberlanderbrood met zoute boter, cappuccino erbij
Het betere ontbijt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220388224


En iedereen al aan het bakken
pi_220388247


Er is zowaar een goede broodjeszaak hier in de stad
Gorgonzola, gekonfijte uitjes, gemarineerde vijgen en walnoten
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  vrijdag 20 maart 2026 @ 13:34:51 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220388608
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:36 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]

En iedereen al aan het bakken
[ afbeelding ]
Team 'ik hou niet van pannekoeken' hier :D
Ze staan morgen wel op de planning voor man en kind

Net komkommersalade op, nu een bolus met boter :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 20 maart 2026 @ 13:35:07 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220388609
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:39 schreef Solotovski het volgende:
[ link | afbeelding ]

Er is zowaar een goede broodjeszaak hier in de stad
Gorgonzola, gekonfijte uitjes, gemarineerde vijgen en walnoten
Zo dan! :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220388675
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 13:34 schreef Molo het volgende:

[..]
Team 'ik hou niet van pannekoeken' hier :D
Ze staan morgen wel op de planning voor man en kind

Net komkommersalade op, nu een bolus met boter :9
Ik was zo stom geweest om mezelf op te geven voor bakken voor de schoolklas, daarna dacht ik mijn huis stinkt toch al dus heb een paar extra gebakken. Mijn buren verderop in de straat een paar gebakken, mijn buurvrouw kan gewoon geen pannenkoeken bakken dus ik dacht gooi daar een paar door de deur en voor de oudste liggen hier nog een paar die zal zo wel thuis komen.
Laatste jaar basisschool dus mijn laatste jaar voor de klas bakken.
Heb jaren gehad dat ik 6 pakken kreeg stond ik de hele ochtend in de keuken voor 2 klassen
  vrijdag 20 maart 2026 @ 13:51:25 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220388699
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 13:48 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik was zo stom geweest om mezelf op te geven voor bakken voor de schoolklas, daarna dacht ik mijn huis stinkt toch al dus heb een paar extra gebakken. Mijn buren verderop in de straat een paar gebakken, mijn buurvrouw kan gewoon geen pannenkoeken bakken dus ik dacht gooi daar een paar door de deur en voor de oudste liggen hier nog een paar die zal zo wel thuis komen.
Laatste jaar basisschool dus mijn laatste jaar voor de klas bakken.
Heb jaren gehad dat ik 6 pakken kreeg stond ik de hele ochtend in de keuken voor 2 klassen
Jezus, mafklapper jij :D :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220388807
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:36 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]

En iedereen al aan het bakken
[ afbeelding ]
Zojuist een Turkse pannenkoek gegeten, met gehakt, sla, tomaat, ui, knoflooksaus en sambalsaus
Tevens een bakje baklava meegenomen

[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 20-03-2026 14:39:20 ]
  vrijdag 20 maart 2026 @ 14:48:04 #202
370431 drakin
vurig typje
pi_220389080
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:36 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]

En iedereen al aan het bakken
[ afbeelding ]
Ik doe dat altijd op st pannekoek :Y)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')