abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 maart 2026 @ 20:53:20 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220334856
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Oh die kende ik nog niet :D
Ik heb wel zo'n huis trouwens *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220338819
Saucijzenbroodje van AH, uit deze verpakking (1.69 euro, in de rekken van de afbakbroodjes)


Prima broodje uit de oven, lekker warm, lekker. Natuurlijk niet te vergelijken met een verse van de warme bakker, maar de prijs-kwaliteit-verhouding is heel goed. Niks mis mee.
Enige nadeel: eenmaal geopend moet je wel binnen 2 dagen de broodjes verorberen. Eentje bij het ontbijt is al voldoende eigenlijk.
pi_220338836
Overschotjes
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 14 maart 2026 @ 13:47:29 #104
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220340418
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:49 schreef -Sigaartje het volgende:
Saucijzenbroodje van AH, uit deze verpakking (1.69 euro, in de rekken van de afbakbroodjes)
[ afbeelding ]

Prima broodje uit de oven, lekker warm, lekker. Natuurlijk niet te vergelijken met een verse van de warme bakker, maar de prijs-kwaliteit-verhouding is heel goed. Niks mis mee.
Enige nadeel: eenmaal geopend moet je wel binnen 2 dagen de broodjes verorberen. Eentje bij het ontbijt is al voldoende eigenlijk.
Bij het ontbijt :D :D

Zit nauwelijks vlees in, neh. In studententijd goed om in huis te hebben voor na het bieren maar meer niet wmb
Ze zijn in de koelkast nog een week houdbaar ofzo trouwens eenmaal open
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 14 maart 2026 @ 13:48:58 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220340428
Hier net bij de koffie een 'vliegende schotel' op van de bakker. Is gewoon een opengesneden eierkoek met slagroom en een dotje jam :')
Meh

Ik hou echt zo ongelooflijk niet van die typisch Nederlandse producten waarbij je gewoon genaaid wordt. Bah
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 14 maart 2026 @ 14:21:48 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220340638
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 14 maart 2026 @ 15:09:36 #107
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220340970
Koffie c_/ en een jodekoek :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220341280
Wrapje
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220341303
Mosterd soep met stokbrood en smeersels... :9
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220341857
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:47 schreef Molo het volgende:

[..]
Bij het ontbijt :D :D

Zit nauwelijks vlees in, neh. In studententijd goed om in huis te hebben voor na het bieren maar meer niet wmb
Ze zijn in de koelkast nog een week houdbaar ofzo trouwens eenmaal open
Oh, is dat zo? Dan hoef ik ze niet gelijk op te eten, dat scheelt weer. Saucijzenbroodjes eet ik zelden. Ja, ontbijt, ik vind ze niet geschikt als avondeten. Lunchen doe ik, als ik dat doe, ook niet zo vaak, simpel, met wat fruit en een boterham. Hoe ik er op kwam... Ik ben gaan inventariseren wat het allergoedkoopst is in de supermarkt om te eten. Ik stond er van te kijken. Zo zie ik een zak macaroni staan voor minder dan 70 cent (je moet dan echt bukken en goed kijken). Ik zag ook rare dingen: Huismerk potten mayonaise die goedkoop zijn, terwijl veel kleinere potjes daarvan niet veel in prijs verschillen. Struikelblok was wel kaas en koffie. Die zijn gewoon duur, ook al worden ze regelmatig twee voor de prijs van 1 aangeboden. Viel me wel op dat veel ongezonde producten goedkoop zijn. Zo scoor je een doos frikandellen voor weinig en een flinke pot pindakaas voor weinig blijkt geharde palmvet te bevatten.

On topic: dit weekend eet ik dus ongezond. Om aan te sluiten op Molo's reactie: vanavond een gehaktbal met pindasaus met stokbrood en veldsla/komkommersalade. Die gehaktbal met pindasaus met stokbrood was in mijn jonge jaren, heel lang geleden, een echte kroeghap. Echter, de gehakballen van toen heb ik proberen na te maken. Is me nooit gelukt. Komt nog niet eens in de buurt zelfs.. :{

[ Bericht 11% gewijzigd door -Sigaartje op 14-03-2026 17:23:24 ]
  zaterdag 14 maart 2026 @ 17:23:12 #111
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220342022
Vanavond chili con carne :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 maart 2026 @ 17:56:57 #112
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220342229
Kipdijshoarma. :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220342417
quote:


:9 :9
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 18:53:51 #114
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220342562
Erg lang hebben die koteletten de grill niet gezien :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220342576
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 18:53 schreef derLudolf het volgende:
Erg lang hebben die koteletten de grill niet gezien :+
Zijn kort gebakken in een pan hoor ik van mijn chef :)
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 18:55:50 #116
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220342580
Toen ik de keuken kocht was en vereist dan de oven zo heet mogelijk kon. Vandaag even gekeken of je beetje fatsoenlijk pizza kunt maken als dat ding op 300°C staat. Antwoord hieronder

Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220343741
Spelletjes(meiden)middag gehad, met marmercake, chips en zelfgebouwde pizza's. Er was ook alcohol en ik wilde graag advocaat maar ik moest rijden dus niet genomen.
Was leuk en fijn :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220344462


Pannenkoeken met bloem en boekweit meel
pi_220344642
Dagje weggeweest in de Flevopolder, op de trugweg honger
In Laren een rondje gereden maar daar zagen we alleen een 'Loetje' en een sjieke tent en daar wilden wij niet heen
Toen beland in buurdorp Eemnes, alwaar we heerlijk en gezellig gegeten hebben in het lokale culturele centrum 'Huis van Eemnes
Beiden een champignonsoepje met brood en man een kipsaté, met friet, kroepoek en atjar en ik vers gevangen kabeljauw (@Molo :P ), met witte wijnsaus, bloemkool, broccoli en een sort pomme pavé

Als toetje een rondleiding door de enthousiaste gastheer, keileuk
  zaterdag 14 maart 2026 @ 21:44:10 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220344695
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:39 schreef Kanaroe het volgende:
Dagje weggeweest in de Flevopolder, op de trugweg honger
In Laren een rondje gereden maar daar zagen we alleen een 'Loetje' en een sjieke tent en daar wilden wij niet heen
Toen beland in buurdorp Eemnes, alwaar we heerlijk en gezellig gegeten hebben in het lokale culturele centrum 'Huis van Eemnes
Beiden een champignonsoepje met brood en man een kipsaté, met friet, kroepoek en atjar en ik vers gevangen kabeljauw (@:Molo :P ), met witte wijnsaus, bloemkool, broccoli en een sort pomme pavé

Als toetje een rondleiding door de enthousiaste gastheer, keileuk
Vers zonder wurmen *O* *O* *O*

Klinkt goed joh!

Ik bij familie van alles wat gegeten, plus extreem goeie chocoladetruffeltaart toe
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220344723
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:44 schreef Molo het volgende:

[..]
Vers zonder wurmen *O* *O* *O*

Klinkt goed joh!

Ik bij familie van alles wat gegeten, plus extreem goeie chocoladetruffeltaart toe
Of die worm is doodgebakken, je weet het niet
Maar ik koos de vis vanwege jouw verhaal, en vertelde het ná het eten aan mijn man
Hij gruwelde heerlijk in de auto :D

Jij ook lekkere dingen gegeten, gezellig!
  zondag 15 maart 2026 @ 17:46:52 #122
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220350828
Voor de verandering weer eens wat besteld Sparerib satemenu met salade en rijst. Mij benieuwen :9~ het water loopt me in elkaar geval al wel in de mond :P
Ook in moeilijke tijden.
pi_220350851
Stamppot spruitjes met ribkarbo.
pi_220351046
Vanmorgen op een verjaardag een stukje appeltaart.

Zojuist heerlijke pizza gegeten.

Volkoren bodem met pitttige salami en gorgonzola.


Volkoren bodem Quattro Formaggi.


En nu tijd voor toetje!

Tiramisu.


Tartufo met amaretto.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220351050
Wordt macaroni vanavond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')