Oh die kende ik nog nietquote:
Bij het ontbijtquote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:49 schreef -Sigaartje het volgende:
Saucijzenbroodje van AH, uit deze verpakking (1.69 euro, in de rekken van de afbakbroodjes)
[ afbeelding ]
Prima broodje uit de oven, lekker warm, lekker. Natuurlijk niet te vergelijken met een verse van de warme bakker, maar de prijs-kwaliteit-verhouding is heel goed. Niks mis mee.
Enige nadeel: eenmaal geopend moet je wel binnen 2 dagen de broodjes verorberen. Eentje bij het ontbijt is al voldoende eigenlijk.
Oh, is dat zo? Dan hoef ik ze niet gelijk op te eten, dat scheelt weer. Saucijzenbroodjes eet ik zelden. Ja, ontbijt, ik vind ze niet geschikt als avondeten. Lunchen doe ik, als ik dat doe, ook niet zo vaak, simpel, met wat fruit en een boterham. Hoe ik er op kwam... Ik ben gaan inventariseren wat het allergoedkoopst is in de supermarkt om te eten. Ik stond er van te kijken. Zo zie ik een zak macaroni staan voor minder dan 70 cent (je moet dan echt bukken en goed kijken). Ik zag ook rare dingen: Huismerk potten mayonaise die goedkoop zijn, terwijl veel kleinere potjes daarvan niet veel in prijs verschillen. Struikelblok was wel kaas en koffie. Die zijn gewoon duur, ook al worden ze regelmatig twee voor de prijs van 1 aangeboden. Viel me wel op dat veel ongezonde producten goedkoop zijn. Zo scoor je een doos frikandellen voor weinig en een flinke pot pindakaas voor weinig blijkt geharde palmvet te bevatten.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij het ontbijt![]()
![]()
Zit nauwelijks vlees in, neh. In studententijd goed om in huis te hebben voor na het bieren maar meer niet wmb
Ze zijn in de koelkast nog een week houdbaar ofzo trouwens eenmaal open
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 14:21 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een combinatie van gebakken lamskoteletten met honing-tijmsaus en lamskoteletjes met geroosterde groenten en salsa verde.
Zijn kort gebakken in een pan hoor ik van mijn chefquote:Op zaterdag 14 maart 2026 18:53 schreef derLudolf het volgende:
Erg lang hebben die koteletten de grill niet gezien
Vers zonder wurmenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:39 schreef Kanaroe het volgende:
Dagje weggeweest in de Flevopolder, op de trugweg honger
In Laren een rondje gereden maar daar zagen we alleen een 'Loetje' en een sjieke tent en daar wilden wij niet heen
Toen beland in buurdorp Eemnes, alwaar we heerlijk en gezellig gegeten hebben in het lokale culturele centrum 'Huis van Eemnes
Beiden een champignonsoepje met brood en man een kipsaté, met friet, kroepoek en atjar en ik vers gevangen kabeljauw (@:Molo), met witte wijnsaus, bloemkool, broccoli en een sort pomme pavé
Als toetje een rondleiding door de enthousiaste gastheer, keileuk
Of die worm is doodgebakken, je weet het nietquote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Vers zonder wurmen![]()
![]()
![]()
Klinkt goed joh!
Ik bij familie van alles wat gegeten, plus extreem goeie chocoladetruffeltaart toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |