abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker dinsdag 17 maart 2026 @ 19:40:05 #151
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220367120
Gebakken aardappels en spekjes, en maiskolven met boterrrr en zeezout. :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 17-03-2026 20:22:46 ]
pi_220367175
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 19:40 schreef maily het volgende:
Gebakken aardapoels en spekjes, en maiskolven met boterrrr en zeezout. :Y)
Waar kan ik die krijgen? Aardapoels
  dinsdag 17 maart 2026 @ 19:51:49 #153
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220367341
Stamppot zuurkool met tartaar :Y)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220367831
Zalm, geroerbakte groentjes, witlofsalade en van die aardappel toefjes, geen idee hoe die heten.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220368067
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:25 schreef vosss het volgende:
Zalm, geroerbakte groentjes, witlofsalade en van die aardappel toefjes, geen idee hoe die heten.

:)
Pommes Duchesse/Hertoginnenaardappelen

Lekker!
pi_220368124
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:48 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Pommes Duchesse/Hertoginnenaardappelen

Lekker!
Die eerste!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220368135
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:54 schreef vosss het volgende:

[..]
Die eerste!
Is allebei hetzelfde :! ;)
pi_220368410
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)


Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim


  dinsdag 17 maart 2026 @ 22:42:00 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220368852
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:25 schreef vosss het volgende:
Zalm, geroerbakte groentjes, witlofsalade en van die aardappel toefjes, geen idee hoe die heten.

:)
Heten hier altijd aardappeltooooooeeeeeeeeeeefjes. Geen idee hoe dat zo is gekomen maar iedereen roept het altijd zo, alsof ze mentaal uitgedaagd zijn en de plaat blijft hangen zeg maar :+ :7

Wel lekker hoor, uit de airfryer ofzo, hmmmm
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 17 maart 2026 @ 22:42:45 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220368854
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)


Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh dame, wat een fijne foto's en heerlijk verdiend met pensioen! Hoop dat je afscheidsetentje hartstikke gezellig was en je er fijn op terugkijkt :) :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 17 maart 2026 @ 22:43:31 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220368862
Hier nu wat choco crossies, al zie ik dat die dingen tegenwoordig choclait chips original heten. Ook goed, nog steeds lekker iig :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220373125
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)

Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd! (zeg je dat bij pensioen?)
Lekker gegeten zo te zien :9
Geniet van je vrijheid, heerlijk je eigen dingen doen en/of samen met je golfer *O* O+
  woensdag 18 maart 2026 @ 16:22:11 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220373207
Vanavond maak ik gebakken kabeljauwhaasfilets, patat van Friethoes met truffelmayonaise van Jean Baton en een salade van jonge bladsla en veldsla met een vinaigrette. :9

[ Bericht 3% gewijzigd door golfer op 18-03-2026 17:34:39 (toevoeging) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220373313
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)

Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
you ,made it :B B:)B *O*
  woensdag 18 maart 2026 @ 16:47:49 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220373363
Vanavond pizza Crosta en Mollica Margherita want makkelijk en op tijd weg voor sport endezo *O*

Nu koffie in de zon O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220373446
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt. *O* (1/6 officieel met pensioen)


Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol

Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Lekker veel vrije dagen had je 8-)
Genieten met een grote G is het nu tijd voor.

Ik eet vanavond aardappelpartjes, sperziebonen en kipburger.
Toe laatste hazelnootpudding -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220373507
Slechte nacht gehad dus ik ben zo gaar als een klont
Derhalve vandaag restje curry van gisteren, met wat diepvriesparatha's, opgebakken rijst, rauwe worteltjes en een blaadje sla
Kwark gemengd met slagroom en blauwe bessen en kersen als toetje
I luv restjes O+
  woensdag 18 maart 2026 @ 18:05:18 #168
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220373785
Bakje bami uit de vriezer gehaald.

Vanavond nog wat plakjes grillworst met kaas tijdens netflix.
pi_220373879
quote:
88s.gif Op woensdag 18 maart 2026 16:22 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik gebakken kabeljauwhaasfilets, patat van Friethoes met truffelmayonaise van Jean Baton en een salade van jonge bladsla en veldsla met een vinaigrette. :9
:6
  woensdag 18 maart 2026 @ 18:23:06 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220373883
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:05 schreef SoS87 het volgende:
Bakje bami uit de vriezer gehaald.

Vanavond nog wat plakjes grillworst met kaas tijdens netflix.
Opgewarmde grillworst? :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 18 maart 2026 @ 18:23:24 #171
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220373885
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:22 schreef Blues het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ] :6
Lekker man!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220373965
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:23 schreef Molo het volgende:

[..]
Lekker man!
Tis elke dag een feestje als er voor je gekookt wordt *O*
  woensdag 18 maart 2026 @ 19:16:54 #173
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220374262
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:23 schreef Molo het volgende:

[..]
Opgewarmde grillworst? :9~
Nee, dan loopt de kaas eruit :D
pi_220375134
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 17:12 schreef Kanaroe het volgende:
Slechte nacht gehad dus ik ben zo gaar als een klont
Derhalve vandaag restje curry van gisteren, met wat diepvriesparatha's, opgebakken rijst, rauwe worteltjes en een blaadje sla
Kwark gemengd met slagroom en blauwe bessen en kersen als toetje
I luv restjes O+
Slechte nachten hebben zoveel invloed op de dag -O- Je hebt erg lekker gegeten en hoop vannacht weer een normale nacht voor je :*

Waar is eigenlijk @Curiosity ? Met haar Starbucks mokken en pistache liefde. Hoop dat het goed gaat met je.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220375363
goed gelukt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')