Waar kan ik die krijgen? Aardapoelsquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:40 schreef maily het volgende:
Gebakken aardapoels en spekjes, en maiskolven met boterrrr en zeezout.
Pommes Duchesse/Hertoginnenaardappelenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:25 schreef vosss het volgende:
Zalm, geroerbakte groentjes, witlofsalade en van die aardappel toefjes, geen idee hoe die heten.
Die eerste!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:48 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Pommes Duchesse/Hertoginnenaardappelen
Lekker!
Heten hier altijd aardappeltooooooeeeeeeeeeeefjes. Geen idee hoe dat zo is gekomen maar iedereen roept het altijd zo, alsof ze mentaal uitgedaagd zijn en de plaat blijft hangen zeg maarquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:25 schreef vosss het volgende:
Zalm, geroerbakte groentjes, witlofsalade en van die aardappel toefjes, geen idee hoe die heten.
Oh dame, wat een fijne foto's en heerlijk verdiend met pensioen! Hoop dat je afscheidsetentje hartstikke gezellig was en je er fijn op terugkijktquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt.(1/6 officieel met pensioen)
Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol
Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd! (zeg je dat bij pensioen?)quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt.(1/6 officieel met pensioen)
Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol
Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
you ,made itquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt.(1/6 officieel met pensioen)
Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol
Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Lekker veel vrije dagen had jequote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
In restaurant van mijn werkstad mijn afscheidsetentje gehad.
Want deze oude Blues is uitgewerkt.(1/6 officieel met pensioen)
Black angus burger – ijsbergsla – bacon – barbecuesaus – ei – vleestomaat – uiencompote – cheddar – Italiaanse bol
Gepocheerde peer – vanillegel – notencrumble – peren pannacotta – yoghurt kaneelschuim
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 maart 2026 16:22 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik gebakken kabeljauwhaasfilets, patat van Friethoes met truffelmayonaise van Jean Baton en een salade van jonge bladsla en veldsla met een vinaigrette.
Opgewarmde grillworst?quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:05 schreef SoS87 het volgende:
Bakje bami uit de vriezer gehaald.
Vanavond nog wat plakjes grillworst met kaas tijdens netflix.
Slechte nachten hebben zoveel invloed op de dagquote:Op woensdag 18 maart 2026 17:12 schreef Kanaroe het volgende:
Slechte nacht gehad dus ik ben zo gaar als een klont
Derhalve vandaag restje curry van gisteren, met wat diepvriesparatha's, opgebakken rijst, rauwe worteltjes en een blaadje sla
Kwark gemengd met slagroom en blauwe bessen en kersen als toetje
I luv restjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |