Wow, wat veel. Ik zit meestal al na 1 boterham vol.quote:
Snelle stofwisseling en ik beweeg de hele dag;)quote:Op maandag 16 maart 2026 11:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Wow, wat veel. Ik zit meestal al na 1 boterham vol.
Ga ik een dezer dagen ook weer eens maken denk ikquote:Op maandag 16 maart 2026 12:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik stamppot rauwe andijvie met uitgebakken gerookte spekreepjes en Hemaworst.
Wil ik!!!quote:Op zondag 15 maart 2026 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen op een verjaardag een stukje appeltaart.
Zojuist heerlijke pizza gegeten.
Volkoren bodem met pitttige salami en gorgonzola.
[ link | afbeelding ]
Volkoren bodem Quattro Formaggi.
[ link | afbeelding ]
En nu tijd voor toetje!
Tiramisu.
[ link | afbeelding ]
Tartufo met amaretto.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:47 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Of die worm is doodgebakken, je weet het niet
Maar ik koos de vis vanwege jouw verhaal, en vertelde het ná het eten aan mijn man
Hij gruwelde heerlijk in de auto![]()
Jij ook lekkere dingen gegeten, gezellig!
Volle kwark is altijd zo'n ontzettend cadeautje in een kommetje vind ik, heerlijkquote:
quote:Op maandag 16 maart 2026 12:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik stamppot rauwe andijvie met uitgebakken gerookte spekreepjes en Hemaworst.
Smaken de vk bodems goed?quote:Op zondag 15 maart 2026 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen op een verjaardag een stukje appeltaart.
Zojuist heerlijke pizza gegeten.
Volkoren bodem met pitttige salami en gorgonzola.
[ link | afbeelding ]
Volkoren bodem Quattro Formaggi.
[ link | afbeelding ]
En nu tijd voor toetje!
Tiramisu.
[ link | afbeelding ]
Tartufo met amaretto.
[ link | afbeelding ]
Underrated dat, vind bruinebonensoep ook echt heerlijkquote:Op maandag 16 maart 2026 17:40 schreef Kanaroe het volgende:
De lente komt er aan! Dus op de valreep vandaag een grote pan bruinebonensoep gemaakt
Had ik de hele winter nog niet gegeten
Was heerlijk, daar kan ik van blijven eten, en gelukkig mijn mannen ook
Broodje erbij, en bitterkoekjes-ijs na
Ik vind het zelfs lekkerder. En is net zo zacht als wit. Win win omdat het iets gezonder isquote:
Bruine bonensoepquote:Op maandag 16 maart 2026 17:40 schreef Kanaroe het volgende:
De lente komt er aan! Dus op de valreep vandaag een grote pan bruinebonensoep gemaakt
Had ik de hele winter nog niet gegeten
Was heerlijk, daar kan ik van blijven eten, en gelukkig mijn mannen ook
Broodje erbij, en bitterkoekjes-ijs na
Ik wist ergens dat jij ook fan bent van BB-soepquote:Op maandag 16 maart 2026 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs lekkerder. En is net zo zacht als wit. Win win omdat het iets gezonder is
[..]
Bruine bonensoep![]()
Is dat ijs toevallig van de Hollandse week van de Lidl? Die vind ik zo lekker!
quote:Op maandag 16 maart 2026 21:00 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik wist ergens dat jij ook fan bent van BB-soep![]()
Ja, dat ijs is van Lidl (heb sinds kort die supermarkt ontdekt
Stond in de vriezer voor 2 euro, superlekker, ik ga de hele voorraad opkopen
Ojee, ik ookquote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:51 schreef Molo het volgende:
Ik heb de houdbare pistache paupercroissants van Lidl gescored. En de Dubai ijsjes van Lidl. Ben benieuwd!
Vanavond garnalen gyoza van ook de Lidl, met misokool erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |