abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220353811
ontbijt

lunch
  maandag 16 maart 2026 @ 11:19:18 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220355394
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 08:12 schreef Karzai het volgende:
ontbijt
[ afbeelding ]
lunch
[ afbeelding ]
Wow, wat veel. Ik zit meestal al na 1 boterham vol.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220355637
quote:
11s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:19 schreef golfer het volgende:

[..]
Wow, wat veel. Ik zit meestal al na 1 boterham vol.
Snelle stofwisseling en ik beweeg de hele dag;)
  maandag 16 maart 2026 @ 12:41:28 #129
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220356129
Vanavond maak ik stamppot rauwe andijvie met uitgebakken gerookte spekreepjes en Hemaworst. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 16 maart 2026 @ 12:43:26 #130
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220356136
quote:
88s.gif Op maandag 16 maart 2026 12:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik stamppot rauwe andijvie met uitgebakken gerookte spekreepjes en Hemaworst. :9
Ga ik een dezer dagen ook weer eens maken denk ik :9
  maandag 16 maart 2026 @ 14:46:05 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220357453
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen op een verjaardag een stukje appeltaart.

Zojuist heerlijke pizza gegeten.

Volkoren bodem met pitttige salami en gorgonzola.
[ link | afbeelding ]

Volkoren bodem Quattro Formaggi.
[ link | afbeelding ]

En nu tijd voor toetje!

Tiramisu.
[ link | afbeelding ]

Tartufo met amaretto.
[ link | afbeelding ]
Wil ik!!! :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 16 maart 2026 @ 14:46:20 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220357456
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:47 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Of die worm is doodgebakken, je weet het niet
Maar ik koos de vis vanwege jouw verhaal, en vertelde het ná het eten aan mijn man
Hij gruwelde heerlijk in de auto :D

Jij ook lekkere dingen gegeten, gezellig!
_O- _O- mooi :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 16 maart 2026 @ 14:49:40 #133
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220357498
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 08:12 schreef Karzai het volgende:
ontbijt
[ afbeelding ]
lunch
[ afbeelding ]
Volle kwark is altijd zo'n ontzettend cadeautje in een kommetje vind ik, heerlijk :D

Hier zuurdesemtoast met een schnitzel gegeten als brunch. Nu koffie en straks nog meer koffie en vanavond quiche met salade. Nu wel zin in kwark :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 16 maart 2026 @ 16:11:39 #134
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220358410
Voor vanavond witlof gehaald, erbij puree en een kipburger. :9
pi_220358864
Vanavond 2 boterhammen met een geprakte avocado, kimchi, zachtgekookte eieren en sesammix :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220359018
De lente komt er aan! Dus op de valreep vandaag een grote pan bruinebonensoep gemaakt
Had ik de hele winter nog niet gegeten

Was heerlijk, daar kan ik van blijven eten, en gelukkig mijn mannen ook
Broodje erbij, en bitterkoekjes-ijs na
pi_220359315
quote:
88s.gif Op maandag 16 maart 2026 12:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik stamppot rauwe andijvie met uitgebakken gerookte spekreepjes en Hemaworst. :9
:9
pi_220359320
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen op een verjaardag een stukje appeltaart.

Zojuist heerlijke pizza gegeten.

Volkoren bodem met pitttige salami en gorgonzola.
[ link | afbeelding ]

Volkoren bodem Quattro Formaggi.
[ link | afbeelding ]

En nu tijd voor toetje!

Tiramisu.
[ link | afbeelding ]

Tartufo met amaretto.
[ link | afbeelding ]
Smaken de vk bodems goed?
  maandag 16 maart 2026 @ 19:23:34 #139
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220359745
Volkoren brood met rookworst en roomkwark toe.
  maandag 16 maart 2026 @ 19:27:45 #140
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220359781
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 17:40 schreef Kanaroe het volgende:
De lente komt er aan! Dus op de valreep vandaag een grote pan bruinebonensoep gemaakt
Had ik de hele winter nog niet gegeten

Was heerlijk, daar kan ik van blijven eten, en gelukkig mijn mannen ook
Broodje erbij, en bitterkoekjes-ijs na
Underrated dat, vind bruinebonensoep ook echt heerlijk :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 16 maart 2026 @ 19:34:28 #141
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220359823
Kippropellers met aardappelen uit de oven, en een koolsla.
pi_220360450
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 18:20 schreef Blues het volgende:

[..]
Smaken de vk bodems goed?
Ik vind het zelfs lekkerder. En is net zo zacht als wit. Win win omdat het iets gezonder is :)
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 17:40 schreef Kanaroe het volgende:
De lente komt er aan! Dus op de valreep vandaag een grote pan bruinebonensoep gemaakt
Had ik de hele winter nog niet gegeten

Was heerlijk, daar kan ik van blijven eten, en gelukkig mijn mannen ook
Broodje erbij, en bitterkoekjes-ijs na
Bruine bonensoep O+
Is dat ijs toevallig van de Hollandse week van de Lidl? Die vind ik zo lekker!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220360658
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Ik vind het zelfs lekkerder. En is net zo zacht als wit. Win win omdat het iets gezonder is :)
[..]
Bruine bonensoep O+
Is dat ijs toevallig van de Hollandse week van de Lidl? Die vind ik zo lekker!
Ik wist ergens dat jij ook fan bent van BB-soep :)
Ja, dat ijs is van Lidl (heb sinds kort die supermarkt ontdekt
Stond in de vriezer voor 2 euro, superlekker, ik ga de hele voorraad opkopen :9
pi_220360820
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:00 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Ik wist ergens dat jij ook fan bent van BB-soep :)
Ja, dat ijs is van Lidl (heb sinds kort die supermarkt ontdekt
Stond in de vriezer voor 2 euro, superlekker, ik ga de hele voorraad opkopen :9
*O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220365277
10 euro kortingscode gekregen van thuisbezorgd dus ik ga maar iets bestellen vandaag
pi_220365588
Vorige week heerlijke Polpette in Bolognesesaus gemaakt in de crockpot. Had er nog over, vanavond ben ik alleen met eten. Dan ga ik deze eens heerlijk opwarmen met wat pasta er bij. :9
  dinsdag 17 maart 2026 @ 17:51:52 #147
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220366213
Ik heb de houdbare pistache paupercroissants van Lidl gescored. En de Dubai ijsjes van Lidl. Ben benieuwd!

Vanavond garnalen gyoza van ook de Lidl, met misokool erbij :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220366365
https://www.franggo.nl/nl
half kippetje piri piri met frietjes is onderweg :Y)
pi_220366821
Kikkererwtencurry met spinazie en paneer gemaakt, met raita en gefrituurde papadums
Was erg lekker; de keuken is wel ontploft
pi_220367031
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 17:51 schreef Molo het volgende:
Ik heb de houdbare pistache paupercroissants van Lidl gescored. En de Dubai ijsjes van Lidl. Ben benieuwd!

Vanavond garnalen gyoza van ook de Lidl, met misokool erbij :9
Ojee, ik ook :D


Ik had kipsalon gemaakt; zoete aardappelfriet, kipburger (in stukjes), sla, komkommer, parmezaan, knoflookyoghurt en bbqsaus. Was echt lekker.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')