abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220388807
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:36 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]

En iedereen al aan het bakken
[ afbeelding ]
Zojuist een Turkse pannenkoek gegeten, met gehakt, sla, tomaat, ui, knoflooksaus en sambalsaus
Tevens een bakje baklava meegenomen

[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 20-03-2026 14:39:20 ]
  vrijdag 20 maart 2026 @ 14:48:04 #202
370431 drakin
vurig typje
pi_220389080
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:36 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]

En iedereen al aan het bakken
[ afbeelding ]
Ik doe dat altijd op st pannekoek :Y)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220389441
Zo'n verspakket kip tandoori. Ik gebruik maar heel weinig van de bijgeleverde kruidenpasta, want te zout.
Was wel erg lekker. :9
pi_220390501
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 14:10 schreef Karzai het volgende:

[..]
Zojuist een Turkse pannenkoek gegeten, met gehakt, sla, tomaat, ui, knoflooksaus en sambalsaus
Tevens een bakje baklava meegenomen
Ooooh lekker! Ben wel een beetje jaloers
pi_220390517
quote:
88s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 14:48 schreef drakin het volgende:

[..]
Ik doe dat altijd op st pannekoek :Y)
Ik moest voor school bakken. Dus dacht heb nog discard zuurdesem over laat ik even een paar voor puber maken
pi_220390545
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 13:51 schreef Molo het volgende:

[..]
Jezus, mafklapper jij :D :D
Ja ik zou voor beide klassen toen bakken en kregen ze extra pakken dus kreeg ik van elke klas een pak extra in mn mik geschoven

Dus 3 pakken per klas... Oudste zit in 2de voortgezet dus die hoeft niet meer en ze kregen dit jaar ook extra maar de klassenmoeder appte ik zoek nog iemand hebben 2 extra pakken
  vrijdag 20 maart 2026 @ 18:31:33 #207
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220391073
Mijn dagelijkse Voedzame Maaltijd: aardappels, boerenkool en een rundervink, en yoghurt met müsli toe.
pi_220391799


Dit was een restjes dag. Had nog wat soep, zuurdesem brood even geroosterd, zelfgemaakte kruidenboter, afbak broodjes die al open waren, hamburgers, bolletjes en gehaktballetjes uit de vriezer
pi_220392250
Wagyu gegeten met de boys

Met paar man 2 kg besteld _O_

I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220392335
Stokbrood hete kip gemaakt, met zelfgemaakte mangochutney, komkommers en wortel/broccolisteel-juliënne voor het frisje
Was smullen :9
  vrijdag 20 maart 2026 @ 21:52:53 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220392648
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:48 schreef Solotovski het volgende:
Wagyu gegeten met de boys

Met paar man 2 kg besteld _O_

[ link | afbeelding ]
Zit ik dan met mijn kant en klare pokebowl van gisteren (dochter lustte m gisteren niet) _O- _O-

Lekker man, het goede leven _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 20 maart 2026 @ 21:53:28 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220392651
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:59 schreef Kanaroe het volgende:
Stokbrood hete kip gemaakt, met zelfgemaakte mangochutney, komkommers en wortel/broccolisteel-juliënne voor het frisje
Was smullen :9
Ja dit is dus ook top

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:52 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]

Dit was een restjes dag. Had nog wat soep, zuurdesem brood even geroosterd, zelfgemaakte kruidenboter, afbak broodjes die al open waren, hamburgers, bolletjes en gehaktballetjes uit de vriezer
En dit zou ik ook eten met biertje erbij :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220392667
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:52 schreef Molo het volgende:

[..]
Zit ik dan met mijn kant en klare pokebowl van gisteren (dochter lustte m gisteren niet) _O- _O-

Lekker man, het goede leven _O_
2 kg met 6 man, dus prima te doen voor eens in de 4 weken ofzo. In een restaurant bijna niet te betalen maar zelf bestellen met korting is het goed te doen. Flesje rood pp erbij. Lekker wel en dat terwijl ik geen wijndrinker ben
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  vrijdag 20 maart 2026 @ 22:34:33 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220392884
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:55 schreef Solotovski het volgende:

[..]
2 kg met 6 man, dus prima te doen voor eens in de 4 weken ofzo. In een restaurant bijna niet te betalen maar zelf bestellen met korting is het goed te doen. Flesje rood pp erbij. Lekker wel en dat terwijl ik geen wijndrinker ben
Doet mijn man ook zo nu en dan met vrienden. Heel goed stuk vlees van de Hanos op de bbq en dan fles whisky erbij. Verder niks, genieten ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Miss SHO vrijdag 20 maart 2026 @ 22:42:41 #215
22592 crew  Ole
pi_220392908
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 13:48 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik was zo stom geweest om mezelf op te geven voor bakken voor de schoolklas, daarna dacht ik mijn huis stinkt toch al dus heb een paar extra gebakken. Mijn buren verderop in de straat een paar gebakken, mijn buurvrouw kan gewoon geen pannenkoeken bakken dus ik dacht gooi daar een paar door de deur en voor de oudste liggen hier nog een paar die zal zo wel thuis komen.
Laatste jaar basisschool dus mijn laatste jaar voor de klas bakken.
Heb jaren gehad dat ik 6 pakken kreeg stond ik de hele ochtend in de keuken voor 2 klassen
Toch geen koude pannenkoeken hoop ik?
Bekijk deze YouTube-video
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220393035
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Ole het volgende:

[..]
Toch geen koude pannenkoeken hoop ik?
Bekijk deze YouTube-video
:D
pi_220393046
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:34 schreef Molo het volgende:

[..]
Doet mijn man ook zo nu en dan met vrienden. Heel goed stuk vlees van de Hanos op de bbq en dan fles whisky erbij. Verder niks, genieten ^O^
Imo veel leuker dan in een restaurant zitten. Zitten er een paar mensen vlak naast je zowat op je bord te kijken. Dikke doei hoor
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220393064
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Ole het volgende:

[..]
Toch geen koude pannenkoeken hoop ik?
Bekijk deze YouTube-video
:D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220393065
Koude pannenkoeken _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  vrijdag 20 maart 2026 @ 23:46:10 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220393091
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Ole het volgende:

[..]
Toch geen koude pannenkoeken hoop ik?
Bekijk deze YouTube-video
Voor 7 euro, die mot ik niet _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 20 maart 2026 @ 23:47:13 #221
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220393097
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 23:34 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Imo veel leuker dan in een restaurant zitten. Zitten er een paar mensen vlak naast je zowat op je bord te kijken. Dikke doei hoor
Ja mee eens! Zeker met de service die je krijgt in veel tenten, en de prijs erbij, nehhhh lekker thuis met vrienden, veel beter vaak.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220393443
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
:D
Gelachen :)
pi_220393444
Schashlick vandaag met platbrood, tzatziki en salade :)

[ Bericht 13% gewijzigd door Karzai op 21-03-2026 16:49:15 ]
  zaterdag 21 maart 2026 @ 09:37:58 #224
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220394297
Koffie c_/ en een broodje kaas :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220394978
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Ole het volgende:

[..]
Toch geen koude pannenkoeken hoop ik?
Bekijk deze YouTube-video
Natuurlijk wel ik hou van een goede burenruzie _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')