Zojuist een Turkse pannenkoek gegeten, met gehakt, sla, tomaat, ui, knoflooksaus en sambalsausquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:36 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
En iedereen al aan het bakken
[ afbeelding ]
Ik doe dat altijd op st pannekoekquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:36 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
En iedereen al aan het bakken
[ afbeelding ]
Ooooh lekker! Ben wel een beetje jaloersquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zojuist een Turkse pannenkoek gegeten, met gehakt, sla, tomaat, ui, knoflooksaus en sambalsaus
Tevens een bakje baklava meegenomen
Ik moest voor school bakken. Dus dacht heb nog discard zuurdesem over laat ik even een paar voor puber makenquote:
Ja ik zou voor beide klassen toen bakken en kregen ze extra pakken dus kreeg ik van elke klas een pak extra in mn mik geschovenquote:
Zit ik dan met mijn kant en klare pokebowl van gisteren (dochter lustte m gisteren niet)quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:48 schreef Solotovski het volgende:
Wagyu gegeten met de boys
Met paar man 2 kg besteld
[ link | afbeelding ]
Ja dit is dus ook topquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:59 schreef Kanaroe het volgende:
Stokbrood hete kip gemaakt, met zelfgemaakte mangochutney, komkommers en wortel/broccolisteel-juliënne voor het frisje
Was smullen
En dit zou ik ook eten met biertje erbijquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:52 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was een restjes dag. Had nog wat soep, zuurdesem brood even geroosterd, zelfgemaakte kruidenboter, afbak broodjes die al open waren, hamburgers, bolletjes en gehaktballetjes uit de vriezer
2 kg met 6 man, dus prima te doen voor eens in de 4 weken ofzo. In een restaurant bijna niet te betalen maar zelf bestellen met korting is het goed te doen. Flesje rood pp erbij. Lekker wel en dat terwijl ik geen wijndrinker benquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit ik dan met mijn kant en klare pokebowl van gisteren (dochter lustte m gisteren niet)![]()
![]()
Lekker man, het goede leven
Doet mijn man ook zo nu en dan met vrienden. Heel goed stuk vlees van de Hanos op de bbq en dan fles whisky erbij. Verder niks, genietenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
2 kg met 6 man, dus prima te doen voor eens in de 4 weken ofzo. In een restaurant bijna niet te betalen maar zelf bestellen met korting is het goed te doen. Flesje rood pp erbij. Lekker wel en dat terwijl ik geen wijndrinker ben
Toch geen koude pannenkoeken hoop ik?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:48 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik was zo stom geweest om mezelf op te geven voor bakken voor de schoolklas, daarna dacht ik mijn huis stinkt toch al dus heb een paar extra gebakken. Mijn buren verderop in de straat een paar gebakken, mijn buurvrouw kan gewoon geen pannenkoeken bakken dus ik dacht gooi daar een paar door de deur en voor de oudste liggen hier nog een paar die zal zo wel thuis komen.
Laatste jaar basisschool dus mijn laatste jaar voor de klas bakken.
Heb jaren gehad dat ik 6 pakken kreeg stond ik de hele ochtend in de keuken voor 2 klassen
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Toch geen koude pannenkoeken hoop ik?
Bekijk deze YouTube-video
Imo veel leuker dan in een restaurant zitten. Zitten er een paar mensen vlak naast je zowat op je bord te kijken. Dikke doei hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Doet mijn man ook zo nu en dan met vrienden. Heel goed stuk vlees van de Hanos op de bbq en dan fles whisky erbij. Verder niks, genieten
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Voor 7 euro, die mot ik nietquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja mee eens! Zeker met de service die je krijgt in veel tenten, en de prijs erbij, nehhhh lekker thuis met vrienden, veel beter vaak.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Imo veel leuker dan in een restaurant zitten. Zitten er een paar mensen vlak naast je zowat op je bord te kijken. Dikke doei hoor
Natuurlijk wel ik hou van een goede burenruziequote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Ole het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |