abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2026 @ 13:24:48 #276
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220421173
Vanavond maak ik Mac and Cheese met guancale en daarbij een romainesla met een vinaigrette. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220422617
Momenteel een Ehrmann 'grand dessert' chocolade.
Erg lekker :Y)
pi_220422987
We wilden chinees gaan halen want moe/lui, maar ze zijn ineens op dinsdag gesloten, grrmmbbll
Nu gestoomde groene asperges, gebakken zalmfilet en kant-en-klare mini aardappelgratins

Als toet een 'no-bake' dadeltaart met biscuit, walnoot en kokos, heb ik vanmiddag gemaakt :9
pi_220423223
quote:
88s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:24 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik Mac and Cheese met guancale en daarbij een romainesla met een vinaigrette. :Y)
2x opgeschept :9~

  dinsdag 24 maart 2026 @ 18:28:20 #280
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220423228
Het was weer eens tijd voor zout & vet, dus friet. Ik snap ‘t zelf ook niet maar heb ik mijn driemaandelijkse shot weer gehad, dan voel ik me weer ‘t heertje. :Y)
pi_220423237
quote:
80s.gif Op maandag 23 maart 2026 17:01 schreef Gibson88 het volgende:
Kip gyros, ijsbergsla, kidney beans, maïs en rode uit in een wrap. :9~ (zonder saus, al vet genoeg allemaal )
Vandaag een mix gemaakt maar dan met chili con carne :9~
Ook in moeilijke tijden.
pi_220423241
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 18:26 schreef Blues het volgende:

[..]
2x opgeschept :9~

[ link | afbeelding ]
Ziet er zalig uit !
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 18:58:21 #283
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220423422
Pittige bami met veel groenten en grote hompen ossenhaas :9
pi_220423578
Dagtotaal: Teveel koffie, 2 wraps en een liga

En nu geen zin om te koken :@
pi_220424141
Vandaag heerlijk met mijn mams en haar man mogen eten, lekker broodje kip shoarma x2 <3

Altijd een genot om bij m'n ma aan tafel te zitten (ja ook haar man ;) ) en even met elkaar het wel en wee delen.

O+ wederom een heerlijke maaltje.

Ieder voordeel heb z'n nadeel; wilde naar de sportschool maar zat zo vol dat ik lekker naar huis ben gegaan..
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220424658
Ik zou thuis eten dacht ik maar werd zo lang wachten dat het al filetijd was. Bij La Place gestopt; vriend kipburger rode kool met friet, ik oerhammetje met gegrilde groenten en friet. Nu net (thuis) een Cornetto pistache :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 25 maart 2026 @ 06:34:23 #287
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220425235
Zo koffie zetten.

2 sneetjes brood met ham kaas ei tomaat.
2 Sneetjes roggebrood met kaas.
Bakje cornflakes.
Druiven.
pi_220425702
Weer eens langs de toko vandaag
https://share.google/l7yrqeYMuKHH3Dc79
  woensdag 25 maart 2026 @ 14:50:26 #289
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220428212
Vanavond maak ik weer een, eerst in de sousvide gegaarde en daarna kort gebraden, bavette met rijst en een tomaat-ei-komkommersalade. :Y)

[ Bericht 11% gewijzigd door golfer op 25-03-2026 17:03:15 (toevoeging) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220429026

Tomaatjes, sjalotjes, knoflook, tijm, kaneel. Straks komt er nog rijst bij.

Gehaktballetjes in soort tomatensaus.
Ik heb eindelijk weer een fatsoenlijke keuken *O*
pi_220429317
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 16:10 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Tomaatjes, sjalotjes, knoflook, tijm, kaneel. Straks komt er nog rijst bij.
[ afbeelding ]
Gehaktballetjes in soort tomatensaus.
Ik heb eindelijk weer een fatsoenlijke keuken *O*
Fijn! Lekker kokkerellen *O*
pi_220429766
Hier staat een grote schaal lasagne in de oven, met veel groente en een flinke klets bechamelsaus erover
Das lang geleden, zininin :9
pi_220430024
quote:
88s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:50 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik weer een, eerst in de sousvide gegaarde en daarna kort gebraden, bavette met rijst en een tomaat-ei-komkommersalade. :Y)

:9 :9
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 maart 2026 @ 18:53:33 #294
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220430125
Ik had nog

In de vriezer. Maar ik zie het nu al niet meer terug bij AH Online. Blijkbaar geen succes.

Fijn voor vandaag met mn snotterkop. Maar de volgende keer ga ik weer zelf met lappen aan de slag.
En 2p? Net genoeg voor mezelf...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 25 maart 2026 @ 19:01:03 #295
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220430178
Stressvolle middag gehad dus het werd geen warm eten. Wel gebakken eieren met gesmolten oude kaas. Ik heb bijna niets meer in huis, morgen komt de AH met een lading boodschappen. Dat vind ik best spannend maar ik sjouw niet meer (voorlopig). Ik ben er helemaal klaar mee.
pi_220430766
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 16:10 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Tomaatjes, sjalotjes, knoflook, tijm, kaneel. Straks komt er nog rijst bij.
[ afbeelding ]
Gehaktballetjes in soort tomatensaus.
Ik heb eindelijk weer een fatsoenlijke keuken *O*
Hoera! Eindelijk mag je weer lekker koken *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:38 schreef Kanaroe het volgende:
Hier staat een grote schaal lasagne in de oven, met veel groente en een flinke klets bechamelsaus erover
Das lang geleden, zininin :9
Dat wil ik ook al heel lang. Komt vast snel. Heerlijk hoor.

Eindelijk eigen eten thuis. Wortelen met feta, kip-kalkoen gehaktballetjes en een gepofte aardappel.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220431090
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 16:44 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Fijn! Lekker kokkerellen *O*
Ja echt blij mee :D
pi_220431099
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Hoera! Eindelijk mag je weer lekker koken *O*
Whoop Whoop :B
  woensdag 25 maart 2026 @ 22:17:13 #299
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220431771
Bij Koi in Arnhem gegeten, excellente Sashimi en Sushis
pi_220432962
koffie, eitje met spek, handje blauwe bessen
lunchbox appel, sinaasappel, 2 boterhammen met oude kaas en 2 met rookvlees
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')