Tartaar eet je rauw met peper/zout/ui op een wit bolletjequote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van
[..]
Neh, dat maakt het toch niet minder droog? Alleen maar zoet
Beetje mayo of jus zou ik me nog kunnen voorstellen
Volgende keer hopelijk op kamertemperatuur bakken in hete boter, en kort zodat ie lekker sappig blijft![]()
Hier had ik toevallig gisteren tartaartjes en dat was zooooo lekker![]()
Ja kan ook natuurlijk, of gebakken, beide lekker.quote:Op woensdag 11 maart 2026 05:59 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Tartaar eet je rauw met peper/zout/ui op een wit bolletje![]()
Nu eerst een pot koffie maken.
Jummiequote:Op woensdag 11 maart 2026 15:28 schreef Karzai het volgende:
Het wordt de pasta cavolo nero, doe er ook wat spekjes bij
kon helaas geen hele plamkoolbladeren vinden.
[ afbeelding ]
Is dit een vraag aan mij?quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar hoe kan een rauw tartaartje droog zijn? Was het ingevroren geweest ofzo?
McDonald‘s CEO hapjes eter?quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:07 schreef Molo het volgende:
Ik had een halve hamburger van de bbq van de lokale briljante snackbar
En straks de rest want moest even snel naar zwemmen toe
Oh god, was een andere user jaquote:Op woensdag 11 maart 2026 18:08 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Is dit een vraag aan mij?
Rauw heb ik ze nooit droog gehad.
Was lekker!quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik buikspek met krokant zwoerd uit de airfryer met een puree van knolselderij en pastinaak en daarbij een komkommersalade met een frisse vinaigrette.
Tijd van zwemtraining vergeten dus even hupvlugquote:
Ja in bed heb ik ook liever iemand gulzig is op een stuk vleesquote:Op woensdag 11 maart 2026 18:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Tijd van zwemtraining vergeten dus even hupvlugeet straks de rest wel
Die video van die knakker was idd echt wel pijnlijk ja![]()
Als ie in bed net zo zuinig is, oef
Nasi zonder trassi is geen nasiquote:
Dat klopt wel.quote:
Is het al etenstijdquote:Op donderdag 12 maart 2026 13:27 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het een prachtige, kort gebakken in Tomasu-soja gemarineerde, tonijnbiefstuk met sesamzaad van de dorpsviswinkel met daarbij verse spaghetti en een komkommer, tomaat en ei salade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |