abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220312125
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 20:57 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik snap er niks meer van
[..]
Neh, dat maakt het toch niet minder droog? Alleen maar zoet
Beetje mayo of jus zou ik me nog kunnen voorstellen

Volgende keer hopelijk op kamertemperatuur bakken in hete boter, en kort zodat ie lekker sappig blijft :9~
Hier had ik toevallig gisteren tartaartjes en dat was zooooo lekker :9~ :9~
Tartaar eet je rauw met peper/zout/ui op een wit bolletje :9

Nu eerst een pot koffie maken. :)
  woensdag 11 maart 2026 @ 11:47:41 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220314359
Vanavond maak ik buikspek met krokant zwoerd uit de airfryer met een puree van knolselderij en pastinaak en daarbij een komkommersalade met een frisse vinaigrette. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220315603
kookboekje gekocht bij de kringloop, staat vol heerlijke supersimpele zomerse gerechtjes.
ga hier iets uit maken vandaag :Y) :)




[ Bericht 16% gewijzigd door Karzai op 11-03-2026 14:26:39 ]
pi_220316122
Leuk zo'n kookboek @Karzai, kookze strakkies

Gisteren lekker weer eens melanzane alla parmigiana gemaakt, en lekker saus opgesopt met stokbrood :9

Vanavond ouderwets broodje runderburger met alles erop en eraan
pi_220316314
Het wordt de pasta cavolo nero, doe er ook wat spekjes bij
kon helaas geen hele plamkoolbladeren vinden.
pi_220316852
Witlof ham kaas vanavond en een hazelnootpudding toe.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220317019
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Witlof ham kaas
Graag een medaille voor wie dit ooit bedacht heeft
  woensdag 11 maart 2026 @ 17:24:25 #58
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220317061
En flink stuk procureur heb ik in Joghurt, soyasaus, knoflook, gember sambal en zoutmengsel gemarineerd en dat komt 2 1/2 -3 uur in de oven. Rozemarijn honingsaus erbij en als groenten gestoomde broccoli
  woensdag 11 maart 2026 @ 18:05:39 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220317287
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 05:59 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Tartaar eet je rauw met peper/zout/ui op een wit bolletje :9

Nu eerst een pot koffie maken. :)
Ja kan ook natuurlijk, of gebakken, beide lekker.
Maar hoe kan een rauw tartaartje droog zijn? Was het ingevroren geweest ofzo?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 11 maart 2026 @ 18:07:29 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220317299
Ik had een halve hamburger van de bbq van de lokale briljante snackbar

En straks de rest want moest even snel naar zwemmen toe :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 11 maart 2026 @ 18:07:56 #62
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220317305
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:28 schreef Karzai het volgende:
Het wordt de pasta cavolo nero, doe er ook wat spekjes bij
kon helaas geen hele plamkoolbladeren vinden.
[ afbeelding ]
Jummie
Leider Erdnussbutter, doe mijn man geen plezier met pasta
pi_220317307
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:05 schreef Molo het volgende:

[..]
Maar hoe kan een rauw tartaartje droog zijn? Was het ingevroren geweest ofzo?
Is dit een vraag aan mij?
Rauw heb ik ze nooit droog gehad. :P
  woensdag 11 maart 2026 @ 18:08:46 #64
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220317311
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:07 schreef Molo het volgende:
Ik had een halve hamburger van de bbq van de lokale briljante snackbar

En straks de rest want moest even snel naar zwemmen toe :+
McDonald‘s CEO hapjes eter?
  woensdag 11 maart 2026 @ 18:20:50 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220317403
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:08 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Is dit een vraag aan mij?
Rauw heb ik ze nooit droog gehad. :P
Oh god, was een andere user ja :D
Nu wel geïntrigeerd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220317409
quote:
88s.gif Op woensdag 11 maart 2026 11:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik buikspek met krokant zwoerd uit de airfryer met een puree van knolselderij en pastinaak en daarbij een komkommersalade met een frisse vinaigrette. :9
Was lekker!

  woensdag 11 maart 2026 @ 18:21:55 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220317416
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
McDonald‘s CEO hapjes eter?
Tijd van zwemtraining vergeten dus even hupvlug _O- eet straks de rest wel

Die video van die knakker was idd echt wel pijnlijk ja :D
Als ie in bed net zo zuinig is, oef
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 11 maart 2026 @ 18:28:34 #68
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220317474
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:21 schreef Molo het volgende:

[..]
Tijd van zwemtraining vergeten dus even hupvlug _O- eet straks de rest wel

Die video van die knakker was idd echt wel pijnlijk ja :D
Als ie in bed net zo zuinig is, oef
Ja in bed heb ik ook liever iemand gulzig is op een stuk vlees
pi_220317742
Nasi met trassi!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 11 maart 2026 @ 19:27:02 #70
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220317819
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:14 schreef Felagund het volgende:
Nasi met trassi!
Nasi zonder trassi is geen nasi
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220317956
quote:
10s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:27 schreef Molo het volgende:

[..]
Nasi zonder trassi is geen nasi
Dat klopt wel. :Y Maar het is wel het eerste keer dat ik hem zo maak.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 12 maart 2026 @ 13:22:34 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220322617
Straks, als tussendoortje, een haring van onze dorpsviswinkel. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 12 maart 2026 @ 13:27:32 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220322678
Vanavond wordt het een prachtige, kort gebakken in Tomasu-soja gemarineerde, tonijnbiefstuk met sesamzaad van de dorpsviswinkel met daarbij verse spaghetti en een komkommer, tomaat en ei salade. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220322857
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 13:27 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het een prachtige, kort gebakken in Tomasu-soja gemarineerde, tonijnbiefstuk met sesamzaad van de dorpsviswinkel met daarbij verse spaghetti en een komkommer, tomaat en ei salade. :9
Is het al etenstijd *G*
pi_220324246
Voor straks weer eens little gems gehaald. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')