abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2026 @ 16:06:58 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220301307
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220301312
Chinees!
Zo'n menu kun je altijd twee dagen van eten
  maandag 9 maart 2026 @ 16:41:55 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220301459
Goeie OP :D

Vanavond met dochterlief Kantonese Cheung fun maken van rijstpapier, zin in!
En als het me lukt Vietnamese Bánh xèo :9

Nu net lekker cappuccino op, word ik altijd intens blij van *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 maart 2026 @ 17:30:37 #4
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220301691
Ik heb soep met kippenbouillon, veel groenten, tomaten, ballen, vlinderpasta en grote verse met vlees en kaas gevulde tortellinis.

Het is bijna geen soep meer te noemen zo vol. :9
pi_220301711
Lekkerbekje, gebakken aardappeltjes en broccoli.

:9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220301981
quote:
88s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond een variatie op een traybake knolselderij en kipdijfilet. I.p.v. wortels gebruik ik pastinaak en i.p.v. krielaardappels gebruik ik courgette. :9

  maandag 9 maart 2026 @ 18:35:14 #7
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220302023
Mijn gebruikelijke AVG-tje waar ik momenteel niet zonder kan: ik heb voedzaam voedsel nodig en geen liflafjes. Van de saucijsjes krijg ik geen genoeg: álles smaakt met saucijsjes. :Y)
  maandag 9 maart 2026 @ 18:51:50 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220302141
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn gebruikelijke AVG-tje waar ik momenteel niet zonder kan: ik heb voedzaam voedsel nodig en geen liflafjes. Van de saucijsjes krijg ik geen genoeg: álles smaakt met saucijsjes. :Y)
Wat at je dan behalve saucijsjes?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 9 maart 2026 @ 19:14:58 #9
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220302274
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:51 schreef golfer het volgende:

[..]
Wat at je dan behalve saucijsjes?
Boerenkool, aardappels en kwark toe.
pi_220302695
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:41 schreef Molo het volgende:
Goeie OP :D

Vanavond met dochterlief Kantonese Cheung fun maken van rijstpapier, zin in!
En als het me lukt Vietnamese Bánh xèo :9

Nu net lekker cappuccino op, word ik altijd intens blij van *O*
Leuk! Hoop dat het jullie is gelukt. Zal je dochter denk leuk hebben gevonden, dat vullen en rollen/vouwen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220302713
Hier een snel maaltje vandaag want er kwam van alles tussen mij en mijn kookplannen;
kant en klare mini aardappelgratins, biefstukje met uitjes en gewokte spinazie met knof en rode ui

quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:41 schreef Molo het volgende:
Goeie OP :D

Vanavond met dochterlief Kantonese Cheung fun maken van rijstpapier, zin in!
En als het me lukt Vietnamese Bánh xèo :9

Nu net lekker cappuccino op, word ik altijd intens blij van *O*
Leuk! Veel plezier en/of hoop dat het gelukt en lekker was
  maandag 9 maart 2026 @ 20:04:17 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220302766
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Leuk! Hoop dat het jullie is gelukt. Zal je dochter denk leuk hebben gevonden, dat vullen en rollen/vouwen.
Alleen de Cheung fun gemaakt uiteindelijk door tijdtekort. En maar wat gestoomde Chinese kool en shitload aan gyoza erbij gegeten want die waren in de bonus bij de AH.
Als toetje de Ajinomoto appel gyoza met poedersuiker _O-

Altijd leuk, beetje klootviolen in de keuken *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220302784
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:30 schreef SoS87 het volgende:
Ik heb soep met kippenbouillon, veel groenten, tomaten, ballen, vlinderpasta en grote verse met vlees en kaas gevulde tortellinis.

Het is bijna geen soep meer te noemen zo vol. :9
Dat noem ik nu pas een maaltijdsoep :)
pi_220302813
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:35 schreef vosss het volgende:
Lekkerbekje, gebakken aardappeltjes en broccoli.

:9
Haha precies wat ik ook eet vandaag, helaas een Iglo lekkerbekje moest ook op geen visboer dit keer.
  maandag 9 maart 2026 @ 20:20:20 #15
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220302926
Aardappelsalade gemaakt, rode bietjes met knoflook, koolsla en een Bockwurst van scharrelvarken.
pi_220303014
quote:
88s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:06 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Die film heb ik destijds gezien! Tja, wat zal ik er van zeggen...
En vanavond wat het dit (was vorige week in de bonus 2 voor de prijs van 1)





Het is geen toppizza, maar eet wel lekker door.
  maandag 9 maart 2026 @ 20:43:41 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220303076
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:32 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Die film heb ik destijds gezien! Tja, wat zal ik er van zeggen...
En vanavond wat het dit (was vorige week in de bonus 2 voor de prijs van 1)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het is geen toppizza, maar eet wel lekker door.
Is dat nou zo'n dikke broodbodem?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 maart 2026 @ 20:44:09 #18
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220303081
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Aardappelsalade gemaakt, rode bietjes met knoflook, koolsla en een Bockwurst van scharrelvarken.
Ohhhh lekker zeg! Aardappelsalade met olie/azijn of mayo?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220303098
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:43 schreef Molo het volgende:

[..]
Is dat nou zo'n dikke broodbodem?
Yep. Geen echte pizza dus. Hoeft voor mij geen tweede keer, ook al ligt er dus nog één in de vriezer. De tomaten overheersen een beetje en de naam Triple meat geeft het vermoeden dat er veel vlees op zit. Dat is niet zo.
  maandag 9 maart 2026 @ 20:54:07 #20
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220303142
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:44 schreef Molo het volgende:

[..]
Ohhhh lekker zeg! Aardappelsalade met olie/azijn of mayo?
Mayo, met net genoeg voor een coating, het is geen blub geworden. (Vastkokende aardappels net gaar gekookt, augurkjes, kappertjes, peper, zout, hardgekookt ei, verse peterselie en een beetje zelfgemaakte sambal voor net dat beetje pit)
pi_220303414
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:04 schreef Molo het volgende:

[..]
Alleen de Cheung fun gemaakt uiteindelijk door tijdtekort. En maar wat gestoomde Chinese kool en shitload aan gyoza erbij gegeten want die waren in de bonus bij de AH.
Als toetje de Ajinomoto appel gyoza met poedersuiker _O-

Altijd leuk, beetje klootviolen in de keuken *O*
Lekker allemaal :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 9 maart 2026 @ 21:58:52 #22
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220303505
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Mayo, met net genoeg voor een coating, het is geen blub geworden. (Vastkokende aardappels net gaar gekookt, augurkjes, kappertjes, peper, zout, hardgekookt ei, verse peterselie en een beetje zelfgemaakte sambal voor net dat beetje pit)
Heerlijk, vind dat onwijs lekker in de lente/zomer :)

Met olie en azijn ook trouwens, maar ja gewoon anders
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 10 maart 2026 @ 07:27:39 #23
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220304477
Potje sterke zwarte koffie.
pi_220304632
ontbijt, koffie en water, eitje met spek, kefir met aarbeienjam, kiwi

lunch, 2 pistoletjes met roomboter en oude kaas, mandarijn, banaan, gemengde nootjes

avondeten, groenteloempiaatje, sardines uit blik, amsterdamse uien, augurk, tomaat en appelmoes
  dinsdag 10 maart 2026 @ 09:16:30 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220304961
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 07:53 schreef Karzai het volgende:
ontbijt, koffie en water, eitje met spek, kefir met aarbeienjam, kiwi

lunch, 2 pistoletjes met roomboter en oude kaas, mandarijn, banaan, gemengde nootjes

avondeten, groenteloempiaatje, sardines uit blik, amsterdamse uien, augurk, tomaat en appelmoes
Oeeee lekker man
Klein tipje voor je sardines in blik :9

https://youtube.com/shorts/Cfrs7lGfSnE?is=MO1i7gtlOVwqBuNG

Is een short dus de link werkt niet zo goed op Fok ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 10 maart 2026 @ 09:17:54 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220304972
Hier net een sterke cappuccino :9

Vanmiddag denk ik even havermout ofzo, en vanavond pad thai met gebakken ei
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220305445
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 09:16 schreef Molo het volgende:

[..]
Oeeee lekker man
Klein tipje voor je sardines in blik :9

https://youtube.com/shorts/Cfrs7lGfSnE?is=MO1i7gtlOVwqBuNG

Is een short dus de link werkt niet zo goed op Fok ;(
Dank, maar weet niet zeker of ik dit binnenshuis ga doen ;)
  dinsdag 10 maart 2026 @ 10:41:17 #28
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220305836
Koffie c_/
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220306085
The ace of spades!
pi_220306882
2 c_/ zwart, vanmiddag een latte.

Gisteren had ik vissticks, spinazie en kriel.
Vanavond chili sin carne.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 10 maart 2026 @ 12:55:46 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220307038
Vanavond maak ik uit Project Gezond preirolletjes met ham en paneer. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220308066
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:43 schreef Molo het volgende:

[..]
Is dat nou zo'n dikke broodbodem?
Ik raad hem ook niet echt aan. Ik kreeg daarna een versnelde hartslag. Ik herken dat uit het verleden, toen ik wel eens een burger van McDonald's at, toen kreeg ik het ook. Ik was er ooit eens mee naar de dokter geweest en die zei: noteer elke dag in je agenda wat je eet en wanneer je hartslag versnelt zonder intensieve beweging. En voila! Heeft met conserveringsmiddel te maken volgens mij.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 15:35:22 #33
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220308161
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 15:21 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik raad hem ook niet echt aan. Ik kreeg daarna een versnelde hartslag. Ik herken dat uit het verleden, toen ik wel eens een burger van McDonald's at, toen kreeg ik het ook. Ik was er ooit eens mee naar de dokter geweest en die zei: noteer elke dag in je agenda wat je eet en wanneer je hartslag versnelt zonder intensieve beweging. En voila! Heeft met conserveringsmiddel te maken volgens mij.
Nee, conserveermiddelen verhogen de hartslag niet.
Cafeïne: in koffie, thee, energiedrankjes, cola en pure chocolade; verhoogt de hartslag door stimulatie van adrenaline. Efedrine en synefrine: In sommige sport- en afslanksupplementen of kruidenextracten (zoals in citrus aurantium); deze bootsen amfetamines na en versnellen de hartslag. Theïne en guarana: Varianten van cafeïne in groene thee of guarana-producten; vergelijkbaar stimulerend effect.

Bloeddruk is een ander verhaal
  dinsdag 10 maart 2026 @ 15:35:45 #34
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220308166
Appel en wat druifjes...
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 15:52:16 #35
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220308335
Dr Oetker triple meat
Ingrediënten: TARWEBLOEM, water, 10% gezeefde tomaten, 6,5% EDAMMER KAAS, 6,5% CHEDDAR KAAS (MELK, zout, kleurstof (carotenen)), tomatenconcentraat, 6,0% gerookte ham (varkensvlees, zout, stabilisator (natriumnitriet), specerijenextract, rook), 5,2% pepperoni-salami (varkensvlees, spek, zout, specerijen, dextrose, uienpoeder, knoflookpoeder, specerijenextracten, stabilisator (natriumnitriet), antioxidant (extract van rozemarijn), rook), 4,1% rundvlees, raapzaadolie, bakkersgist, zout, suiker, SOJASAUS (water, SOJABONEN, zout, TARWEBLOEM), kruiden, specerijen, uien. Kan bevatten: MOSTERD.

Gezien de ingrediënten denk ik eerder dat je bloeddruk omhoog gaat ipv je hartslag.
Ik zou je dringend aanraden regelmatig je bloeddruk te meten. Hoge bloeddruk is een stille sluipmoordenaar waar je vaak weinig of niets van merkt. In September was ik bij mijn huisarts voor normale controle en mijn bloeddruk was 225/140 zoiets (als mij goed herinner). Merkte daar niets van. Twee dagen later kreeg ik twee stents
  dinsdag 10 maart 2026 @ 16:55:51 #36
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220308823
Zo bami maken.

Eerst een pilsje :9
  dinsdag 10 maart 2026 @ 17:18:40 #37
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220308968
Scharrelvarken braadworst, met de salades van gisteren
pi_220309509
quote:
88s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond preirolletjes met ham en paneer. :Y)
Met restant gekookte aardappelen met misoboter. :9


Meningen zijn verdeeld over de prei...ik heb liever witlof en golfer vind allebei niet zo bie :)
pi_220309541
Tartaar
Helaas gortdroog
  dinsdag 10 maart 2026 @ 18:31:24 #40
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220309546
Een paar Vloer Volkoren boterhammen met witte chocoladevlokken. En een bakje haring in tomatensaus. Beetje vreemde combinatie.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 18:34:21 #41
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220309566
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 18:31 schreef cinderloom het volgende:
Tartaar
Helaas gortdroog
Hoe dan?
Heb je ze gebakken?
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:02:27 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220309843
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 18:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Een paar Vloer Volkoren boterhammen met witte chocoladevlokken. En een bakje haring in tomatensaus. Beetje vreemde combinatie.
Ja nogal :D _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:19:34 #43
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220310010
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 18:31 schreef cinderloom het volgende:
Tartaar
Helaas gortdroog
Ketchup :{w
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:28:35 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220310095
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ketchup :{w
Ketchup tegen een droog tartaartje?? :X
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:34:23 #45
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220310162
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:28 schreef Molo het volgende:

[..]
Ketchup tegen een droog tartaartje?? :X
RAUW
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:37:34 #46
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220310210
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:28 schreef Molo het volgende:

[..]
Ketchup tegen een droog tartaartje?? :X
Ja. Gewoon wat ketchup erbij. Smaakt er goed bij & het tartaartje is niet meer droog.

Wat is daar mis mee? :?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:40:38 #47
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220310252
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ja. Gewoon wat ketchup erbij. Smaakt er goed bij & het tartaartje is niet meer droog.

Wat is daar mis mee? :?
Ketchup is alleen lekker bij een tosti.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:41:10 #48
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220310261
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:40 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Ketchup is alleen lekker bij een tosti.
Niet bij een hamburger?
Of een tartaartje dus :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 10 maart 2026 @ 20:57:04 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220311020
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:34 schreef SoS87 het volgende:

[..]
RAUW
Ik snap er niks meer van

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ja. Gewoon wat ketchup erbij. Smaakt er goed bij & het tartaartje is niet meer droog.

Wat is daar mis mee? :?
Neh, dat maakt het toch niet minder droog? Alleen maar zoet
Beetje mayo of jus zou ik me nog kunnen voorstellen

Volgende keer hopelijk op kamertemperatuur bakken in hete boter, en kort zodat ie lekker sappig blijft :9~
Hier had ik toevallig gisteren tartaartjes en dat was zooooo lekker :9~ :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220312075
Koffie, kan niet slapen.

Uiteindelijk geen puf gehad om te koken gisteren.
Maar wat kruidencroutons uit de kast getrokken en die gegeten met roomboter, een half blok oude kaas, pak kaasvlinders, gemengde nootjes, Amsterdamse uien en nog wat karamelvla.
Ik dronk er een liter sinaasappel limonade bij met bubbeltjeswater

[ Bericht 2% gewijzigd door Karzai op 11-03-2026 08:04:31 ]
pi_220312125
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 20:57 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik snap er niks meer van
[..]
Neh, dat maakt het toch niet minder droog? Alleen maar zoet
Beetje mayo of jus zou ik me nog kunnen voorstellen

Volgende keer hopelijk op kamertemperatuur bakken in hete boter, en kort zodat ie lekker sappig blijft :9~
Hier had ik toevallig gisteren tartaartjes en dat was zooooo lekker :9~ :9~
Tartaar eet je rauw met peper/zout/ui op een wit bolletje :9

Nu eerst een pot koffie maken. :)
  woensdag 11 maart 2026 @ 11:47:41 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220314359
Vanavond maak ik buikspek met krokant zwoerd uit de airfryer met een puree van knolselderij en pastinaak en daarbij een komkommersalade met een frisse vinaigrette. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220315603
kookboekje gekocht bij de kringloop, staat vol heerlijke supersimpele zomerse gerechtjes.
ga hier iets uit maken vandaag :Y) :)




[ Bericht 16% gewijzigd door Karzai op 11-03-2026 14:26:39 ]
pi_220316122
Leuk zo'n kookboek @Karzai, kookze strakkies

Gisteren lekker weer eens melanzane alla parmigiana gemaakt, en lekker saus opgesopt met stokbrood :9

Vanavond ouderwets broodje runderburger met alles erop en eraan
pi_220316314
Het wordt de pasta cavolo nero, doe er ook wat spekjes bij
kon helaas geen hele plamkoolbladeren vinden.
pi_220316852
Witlof ham kaas vanavond en een hazelnootpudding toe.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220317019
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Witlof ham kaas
Graag een medaille voor wie dit ooit bedacht heeft
  woensdag 11 maart 2026 @ 17:24:25 #58
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220317061
En flink stuk procureur heb ik in Joghurt, soyasaus, knoflook, gember sambal en zoutmengsel gemarineerd en dat komt 2 1/2 -3 uur in de oven. Rozemarijn honingsaus erbij en als groenten gestoomde broccoli
  woensdag 11 maart 2026 @ 18:05:39 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220317287
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 05:59 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Tartaar eet je rauw met peper/zout/ui op een wit bolletje :9

Nu eerst een pot koffie maken. :)
Ja kan ook natuurlijk, of gebakken, beide lekker.
Maar hoe kan een rauw tartaartje droog zijn? Was het ingevroren geweest ofzo?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 11 maart 2026 @ 18:07:29 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220317299
Ik had een halve hamburger van de bbq van de lokale briljante snackbar

En straks de rest want moest even snel naar zwemmen toe :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 11 maart 2026 @ 18:07:56 #62
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220317305
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:28 schreef Karzai het volgende:
Het wordt de pasta cavolo nero, doe er ook wat spekjes bij
kon helaas geen hele plamkoolbladeren vinden.
[ afbeelding ]
Jummie
Leider Erdnussbutter, doe mijn man geen plezier met pasta
pi_220317307
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:05 schreef Molo het volgende:

[..]
Maar hoe kan een rauw tartaartje droog zijn? Was het ingevroren geweest ofzo?
Is dit een vraag aan mij?
Rauw heb ik ze nooit droog gehad. :P
  woensdag 11 maart 2026 @ 18:08:46 #64
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220317311
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:07 schreef Molo het volgende:
Ik had een halve hamburger van de bbq van de lokale briljante snackbar

En straks de rest want moest even snel naar zwemmen toe :+
McDonald‘s CEO hapjes eter?
  woensdag 11 maart 2026 @ 18:20:50 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220317403
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:08 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Is dit een vraag aan mij?
Rauw heb ik ze nooit droog gehad. :P
Oh god, was een andere user ja :D
Nu wel geïntrigeerd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220317409
quote:
88s.gif Op woensdag 11 maart 2026 11:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik buikspek met krokant zwoerd uit de airfryer met een puree van knolselderij en pastinaak en daarbij een komkommersalade met een frisse vinaigrette. :9
Was lekker!

  woensdag 11 maart 2026 @ 18:21:55 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220317416
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
McDonald‘s CEO hapjes eter?
Tijd van zwemtraining vergeten dus even hupvlug _O- eet straks de rest wel

Die video van die knakker was idd echt wel pijnlijk ja :D
Als ie in bed net zo zuinig is, oef
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 11 maart 2026 @ 18:28:34 #68
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220317474
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:21 schreef Molo het volgende:

[..]
Tijd van zwemtraining vergeten dus even hupvlug _O- eet straks de rest wel

Die video van die knakker was idd echt wel pijnlijk ja :D
Als ie in bed net zo zuinig is, oef
Ja in bed heb ik ook liever iemand gulzig is op een stuk vlees
pi_220317742
Nasi met trassi!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 11 maart 2026 @ 19:27:02 #70
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220317819
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:14 schreef Felagund het volgende:
Nasi met trassi!
Nasi zonder trassi is geen nasi
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220317956
quote:
10s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:27 schreef Molo het volgende:

[..]
Nasi zonder trassi is geen nasi
Dat klopt wel. :Y Maar het is wel het eerste keer dat ik hem zo maak.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 12 maart 2026 @ 13:22:34 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220322617
Straks, als tussendoortje, een haring van onze dorpsviswinkel. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 12 maart 2026 @ 13:27:32 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220322678
Vanavond wordt het een prachtige, kort gebakken in Tomasu-soja gemarineerde, tonijnbiefstuk met sesamzaad van de dorpsviswinkel met daarbij verse spaghetti en een komkommer, tomaat en ei salade. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220322857
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 13:27 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het een prachtige, kort gebakken in Tomasu-soja gemarineerde, tonijnbiefstuk met sesamzaad van de dorpsviswinkel met daarbij verse spaghetti en een komkommer, tomaat en ei salade. :9
Is het al etenstijd *G*
pi_220324246
Voor straks weer eens little gems gehaald. :)
pi_220324730
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 13:27 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het een prachtige, kort gebakken in Tomasu-soja gemarineerde, tonijnbiefstuk met sesamzaad van de dorpsviswinkel met daarbij verse spaghetti en een komkommer, tomaat en ei salade. :9


:9~ :9~ :9~
pi_220325457
Lekker gebonden verwarmende soep gemaakt van pastinaak & pompoen met komijn en kurkuma, wat dikke griekse yoghurt en vloeibare tahin erbij om er door te roeren

Toetje een perencrumble met havermout
Allemaal gezond en keilekker
  donderdag 12 maart 2026 @ 20:09:25 #78
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220325686
Aangezien ik gisteren geen like heb gekregen vraag ik mij af of mijn dagelijkse AVG-tje nog door de keuring komt. Hierbij weer een poging: vanavond aardappels, spinazie en een rundervink gegeten. Eventueel ontbrekende vitaminen aangevuld middels pilletjes. En morgen rise and shine! :Y)
  donderdag 12 maart 2026 @ 20:12:20 #79
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220325730
Aardappels, rode bieten en een cordon bleu.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220325882
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 19:53 schreef Kanaroe het volgende:
Lekker gebonden verwarmende soep gemaakt van pastinaak & pompoen met komijn en kurkuma, wat dikke griekse yoghurt en vloeibare tahin erbij om er door te roeren

Toetje een perencrumble met havermout
Allemaal gezond en keilekker
Ideaal die crumbles, en met havermout lekker en gezond.
Je soep klinkt ook lekker dik :9

Ik had een eigen versie van chicken tonight en nog een hazelnoottoetje toe.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220326372
[/quote]
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Ideaal die crumbles, en met havermout lekker en gezond.
Je soep klinkt ook lekker dik :9

Ik had een eigen versie van chicken tonight en nog een hazelnoottoetje toe.
Ja, heerlijk! Ik had nu gezouten roomboter gebruikt in de crumble, en natuurlijk ook wel wat (bruine basterd-)suiker

Jij ook weer lekker gegeten, hazelnootsmaakjes vind ik ook erg lekker
(Heb nog steeds een paar kilo hazelnoten liggen, maar ben te lui om die allemaal te gaan kraken)
pi_220326891
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 21:22 schreef Kanaroe het volgende:
Heb nog steeds een paar kilo hazelnoten liggen, maar ben te lui om die allemaal te gaan kraken)
Oei, dat is niet lui, een paar kilo staat gewoon tegen.
Subtiel aan je man geven als hij kookbeurt heeft ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 13 maart 2026 @ 09:08:46 #83
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220328236
Nog maar een potje koffie gezet. c_/
  vrijdag 13 maart 2026 @ 13:40:26 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220330774
Chinese kool en Griekse reuzebonen in tomaten-dillesaus als lunch :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220331033
Bezorgbram vanavond *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220331046
Weer eens een grillburgertje gehaald en een kalfskroketje bij de febo.
Niet uit de muur maar uit de frituur.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 16:57:08 #87
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220332380
Pilsje.

Zometeen rijst met soja opbakken, wat groentjes erbij, en een visje.

Vanavond een stukje kaas en een stukje worst bij een film of serie. :)
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:09:35 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220332487
Cappuccino omdat het kan

En een Koreaanse corndog is net klaar, ben heel benieuwd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:18:48 #89
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220332557
Keukenbierecos dus ga zo denk ik een Döner halen
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:30:49 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220332657
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:09 schreef Molo het volgende:
Cappuccino omdat het kan

En een Koreaanse corndog is net klaar, ben heel benieuwd
Jammer dat het een kippenhotdog is erin en geen varken, maar is wel erg lekker! Prima met koud biertje erbij denk ik :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:31:12 #91
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220332661
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Keukenbierecos dus ga zo denk ik een Döner halen
Wattus? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:40:30 #92
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220332750
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Wattus? :D
Hij krijgt een nieuwe keuken denk ik :P
pi_220333309
Rendang padang (met 'echt Riels rundvlees' waar Kanaroe me ooit op wees) sajoer lodeh en w rijst.
Wat een werk was dat blondo koken van 2 liter cocoscreme/santen: Levensgevaarlijke explosies van dikke kokende kokospasta. Alles zit onder, en het koekt en brandt aan. Maar uiteindelijk wel geslaagd en droog zoals het hoort. Nogal machtig wel, foei.

En verder slaan de stoppen ineens door als ik de combimagnetron gebruik :( . Hoe kan dat nou ineens?
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:35:14 #94
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220333361
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Wattus? :D
Ken je de aannemer uit familie doorzon niet?
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:58:48 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220333585
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:31 schreef NoCigar het volgende:
Rendang padang (met 'echt Riels rundvlees' waar Kanaroe me ooit op wees) sajoer lodeh en w rijst.
Wat een werk was dat blondo koken van 2 liter cocoscreme/santen: Levensgevaarlijke explosies van dikke kokende kokospasta. Alles zit onder, en het koekt en brandt aan. Maar uiteindelijk wel geslaagd en droog zoals het hoort. Nogal machtig wel, foei.

En verder slaan de stoppen ineens door als ik de combimagnetron gebruik :( . Hoe kan dat nou ineens?
Dat laatste had ik ook, de ventilator was stuk en vocht kan dan niet goed weg
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:59:09 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220333588
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ken je de aannemer uit familie doorzon niet?
Nee :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220333744
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:09 schreef Molo het volgende:
Cappuccino omdat het kan

En een Koreaanse corndog is net klaar, ben heel benieuwd
Die met vlees en gesmolten kaas :9~

Patat oorlog, kaassoufflé en rundvleeskroket werd heet bezorgd, en zo lekker weer.
Meloen als toetje maar die was best smakeloos, zeker na Bram.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:54:48 #98
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220334166
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:59 schreef Molo het volgende:

[..]
Nee :o
pi_220334787
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:31 schreef NoCigar het volgende:
Rendang padang (met 'echt Riels rundvlees' waar Kanaroe me ooit op wees) sajoer lodeh en w rijst.
Wat een werk was dat blondo koken van 2 liter cocoscreme/santen: Levensgevaarlijke explosies van dikke kokende kokospasta. Alles zit onder, en het koekt en brandt aan. Maar uiteindelijk wel geslaagd en droog zoals het hoort. Nogal machtig wel, foei.

En verder slaan de stoppen ineens door als ik de combimagnetron gebruik :( . Hoe kan dat nou ineens?
Goed vlees? Lang geleden dat ik het kocht btw., goeie reminder
Je gerecht lijkt mij heerlijk, maar wel een toestand zeg; succes met schoonmaken ;)

OT; Hier eendenborstfilet en kipfilet voor zoon met daarbij gewokte paksoi-paprika-witlof-bosui-knoflook-gember en rijstnoedels.
Alles overgoten met een ingedikte honing/ketjap/5spice/pepertje/sojasaus
  vrijdag 13 maart 2026 @ 20:52:45 #100
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220334844
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Die met vlees en gesmolten kaas :9~

Patat oorlog, kaassoufflé en rundvleeskroket werd heet bezorgd, en zo lekker weer.
Meloen als toetje maar die was best smakeloos, zeker na Bram.
Ohhhhh met vlees en gesmolten kaas klinkt lekker!

En Bram O+ O+
Hier meloenijsje van Binggrae (te koop bij de AH) als toetje, heel lekker *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 13 maart 2026 @ 20:53:20 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220334856
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Oh die kende ik nog niet :D
Ik heb wel zo'n huis trouwens *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')