quote:Op maandag 9 maart 2026 13:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond een variatie op een traybake knolselderij en kipdijfilet. I.p.v. wortels gebruik ik pastinaak en i.p.v. krielaardappels gebruik ik courgette.
Wat at je dan behalve saucijsjes?quote:Op maandag 9 maart 2026 18:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn gebruikelijke AVG-tje waar ik momenteel niet zonder kan: ik heb voedzaam voedsel nodig en geen liflafjes. Van de saucijsjes krijg ik geen genoeg: álles smaakt met saucijsjes.
Leuk! Hoop dat het jullie is gelukt. Zal je dochter denk leuk hebben gevonden, dat vullen en rollen/vouwen.quote:Op maandag 9 maart 2026 16:41 schreef Molo het volgende:
Goeie OP
Vanavond met dochterlief Kantonese Cheung fun maken van rijstpapier, zin in!
En als het me lukt Vietnamese Bánh xèo
Nu net lekker cappuccino op, word ik altijd intens blij van
Leuk! Veel plezier en/of hoop dat het gelukt en lekker wasquote:Op maandag 9 maart 2026 16:41 schreef Molo het volgende:
Goeie OP
Vanavond met dochterlief Kantonese Cheung fun maken van rijstpapier, zin in!
En als het me lukt Vietnamese Bánh xèo
Nu net lekker cappuccino op, word ik altijd intens blij van
Alleen de Cheung fun gemaakt uiteindelijk door tijdtekort. En maar wat gestoomde Chinese kool en shitload aan gyoza erbij gegeten want die waren in de bonus bij de AH.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk! Hoop dat het jullie is gelukt. Zal je dochter denk leuk hebben gevonden, dat vullen en rollen/vouwen.
Dat noem ik nu pas een maaltijdsoepquote:Op maandag 9 maart 2026 17:30 schreef SoS87 het volgende:
Ik heb soep met kippenbouillon, veel groenten, tomaten, ballen, vlinderpasta en grote verse met vlees en kaas gevulde tortellinis.
Het is bijna geen soep meer te noemen zo vol.
Haha precies wat ik ook eet vandaag, helaas een Iglo lekkerbekje moest ook op geen visboer dit keer.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:35 schreef vosss het volgende:
Lekkerbekje, gebakken aardappeltjes en broccoli.
Is dat nou zo'n dikke broodbodem?quote:Op maandag 9 maart 2026 20:32 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Die film heb ik destijds gezien! Tja, wat zal ik er van zeggen...
En vanavond wat het dit (was vorige week in de bonus 2 voor de prijs van 1)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is geen toppizza, maar eet wel lekker door.
Ohhhh lekker zeg! Aardappelsalade met olie/azijn of mayo?quote:Op maandag 9 maart 2026 20:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Aardappelsalade gemaakt, rode bietjes met knoflook, koolsla en een Bockwurst van scharrelvarken.
Yep. Geen echte pizza dus. Hoeft voor mij geen tweede keer, ook al ligt er dus nog één in de vriezer. De tomaten overheersen een beetje en de naam Triple meat geeft het vermoeden dat er veel vlees op zit. Dat is niet zo.quote:
Mayo, met net genoeg voor een coating, het is geen blub geworden. (Vastkokende aardappels net gaar gekookt, augurkjes, kappertjes, peper, zout, hardgekookt ei, verse peterselie en een beetje zelfgemaakte sambal voor net dat beetje pit)quote:Op maandag 9 maart 2026 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ohhhh lekker zeg! Aardappelsalade met olie/azijn of mayo?
Lekker allemaalquote:Op maandag 9 maart 2026 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Alleen de Cheung fun gemaakt uiteindelijk door tijdtekort. En maar wat gestoomde Chinese kool en shitload aan gyoza erbij gegeten want die waren in de bonus bij de AH.
Als toetje de Ajinomoto appel gyoza met poedersuiker![]()
Altijd leuk, beetje klootviolen in de keuken
Heerlijk, vind dat onwijs lekker in de lente/zomerquote:Op maandag 9 maart 2026 20:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mayo, met net genoeg voor een coating, het is geen blub geworden. (Vastkokende aardappels net gaar gekookt, augurkjes, kappertjes, peper, zout, hardgekookt ei, verse peterselie en een beetje zelfgemaakte sambal voor net dat beetje pit)
Oeeee lekker manquote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:53 schreef Karzai het volgende:
ontbijt, koffie en water, eitje met spek, kefir met aarbeienjam, kiwi
lunch, 2 pistoletjes met roomboter en oude kaas, mandarijn, banaan, gemengde nootjes
avondeten, groenteloempiaatje, sardines uit blik, amsterdamse uien, augurk, tomaat en appelmoes
Dank, maar weet niet zeker of ik dit binnenshuis ga doenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Oeeee lekker man
Klein tipje voor je sardines in blik
https://youtube.com/shorts/Cfrs7lGfSnE?is=MO1i7gtlOVwqBuNG
Is een short dus de link werkt niet zo goed op Fok![]()
Ik raad hem ook niet echt aan. Ik kreeg daarna een versnelde hartslag. Ik herken dat uit het verleden, toen ik wel eens een burger van McDonald's at, toen kreeg ik het ook. Ik was er ooit eens mee naar de dokter geweest en die zei: noteer elke dag in je agenda wat je eet en wanneer je hartslag versnelt zonder intensieve beweging. En voila! Heeft met conserveringsmiddel te maken volgens mij.quote:
Nee, conserveermiddelen verhogen de hartslag niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:21 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik raad hem ook niet echt aan. Ik kreeg daarna een versnelde hartslag. Ik herken dat uit het verleden, toen ik wel eens een burger van McDonald's at, toen kreeg ik het ook. Ik was er ooit eens mee naar de dokter geweest en die zei: noteer elke dag in je agenda wat je eet en wanneer je hartslag versnelt zonder intensieve beweging. En voila! Heeft met conserveringsmiddel te maken volgens mij.
Met restant gekookte aardappelen met misoboter.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond preirolletjes met ham en paneer.
Ja nogalquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Een paar Vloer Volkoren boterhammen met witte chocoladevlokken. En een bakje haring in tomatensaus. Beetje vreemde combinatie.
Ketchup tegen een droog tartaartje??quote:
Ja. Gewoon wat ketchup erbij. Smaakt er goed bij & het tartaartje is niet meer droog.quote:
Ketchup is alleen lekker bij een tosti.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Gewoon wat ketchup erbij. Smaakt er goed bij & het tartaartje is niet meer droog.
Wat is daar mis mee?
Niet bij een hamburger?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:40 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ketchup is alleen lekker bij een tosti.
Ik snap er niks meer vanquote:
Neh, dat maakt het toch niet minder droog? Alleen maar zoetquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Gewoon wat ketchup erbij. Smaakt er goed bij & het tartaartje is niet meer droog.
Wat is daar mis mee?
Tartaar eet je rauw met peper/zout/ui op een wit bolletjequote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van
[..]
Neh, dat maakt het toch niet minder droog? Alleen maar zoet
Beetje mayo of jus zou ik me nog kunnen voorstellen
Volgende keer hopelijk op kamertemperatuur bakken in hete boter, en kort zodat ie lekker sappig blijft![]()
Hier had ik toevallig gisteren tartaartjes en dat was zooooo lekker![]()
Ja kan ook natuurlijk, of gebakken, beide lekker.quote:Op woensdag 11 maart 2026 05:59 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Tartaar eet je rauw met peper/zout/ui op een wit bolletje![]()
Nu eerst een pot koffie maken.
Jummiequote:Op woensdag 11 maart 2026 15:28 schreef Karzai het volgende:
Het wordt de pasta cavolo nero, doe er ook wat spekjes bij
kon helaas geen hele plamkoolbladeren vinden.
[ afbeelding ]
Is dit een vraag aan mij?quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar hoe kan een rauw tartaartje droog zijn? Was het ingevroren geweest ofzo?
McDonald‘s CEO hapjes eter?quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:07 schreef Molo het volgende:
Ik had een halve hamburger van de bbq van de lokale briljante snackbar
En straks de rest want moest even snel naar zwemmen toe
Oh god, was een andere user jaquote:Op woensdag 11 maart 2026 18:08 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Is dit een vraag aan mij?
Rauw heb ik ze nooit droog gehad.
Was lekker!quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik buikspek met krokant zwoerd uit de airfryer met een puree van knolselderij en pastinaak en daarbij een komkommersalade met een frisse vinaigrette.
Tijd van zwemtraining vergeten dus even hupvlugquote:
Ja in bed heb ik ook liever iemand gulzig is op een stuk vleesquote:Op woensdag 11 maart 2026 18:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Tijd van zwemtraining vergeten dus even hupvlugeet straks de rest wel
Die video van die knakker was idd echt wel pijnlijk ja![]()
Als ie in bed net zo zuinig is, oef
Nasi zonder trassi is geen nasiquote:
Dat klopt wel.quote:
Is het al etenstijdquote:Op donderdag 12 maart 2026 13:27 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het een prachtige, kort gebakken in Tomasu-soja gemarineerde, tonijnbiefstuk met sesamzaad van de dorpsviswinkel met daarbij verse spaghetti en een komkommer, tomaat en ei salade.
quote:Op donderdag 12 maart 2026 13:27 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het een prachtige, kort gebakken in Tomasu-soja gemarineerde, tonijnbiefstuk met sesamzaad van de dorpsviswinkel met daarbij verse spaghetti en een komkommer, tomaat en ei salade.
Ideaal die crumbles, en met havermout lekker en gezond.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:53 schreef Kanaroe het volgende:
Lekker gebonden verwarmende soep gemaakt van pastinaak & pompoen met komijn en kurkuma, wat dikke griekse yoghurt en vloeibare tahin erbij om er door te roeren
Toetje een perencrumble met havermout
Allemaal gezond en keilekker
Ja, heerlijk! Ik had nu gezouten roomboter gebruikt in de crumble, en natuurlijk ook wel wat (bruine basterd-)suikerquote:Op donderdag 12 maart 2026 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ideaal die crumbles, en met havermout lekker en gezond.
Je soep klinkt ook lekker dik
Ik had een eigen versie van chicken tonight en nog een hazelnoottoetje toe.
Oei, dat is niet lui, een paar kilo staat gewoon tegen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:22 schreef Kanaroe het volgende:
Heb nog steeds een paar kilo hazelnoten liggen, maar ben te lui om die allemaal te gaan kraken)
Jammer dat het een kippenhotdog is erin en geen varken, maar is wel erg lekker! Prima met koud biertje erbij denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:09 schreef Molo het volgende:
Cappuccino omdat het kan
En een Koreaanse corndog is net klaar, ben heel benieuwd
Wattus?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Keukenbierecos dus ga zo denk ik een Döner halen
Dat laatste had ik ook, de ventilator was stuk en vocht kan dan niet goed wegquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:31 schreef NoCigar het volgende:
Rendang padang (met 'echt Riels rundvlees' waar Kanaroe me ooit op wees) sajoer lodeh en w rijst.
Wat een werk was dat blondo koken van 2 liter cocoscreme/santen: Levensgevaarlijke explosies van dikke kokende kokospasta. Alles zit onder, en het koekt en brandt aan. Maar uiteindelijk wel geslaagd en droog zoals het hoort. Nogal machtig wel, foei.
En verder slaan de stoppen ineens door als ik de combimagnetron gebruik. Hoe kan dat nou ineens?
Neequote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ken je de aannemer uit familie doorzon niet?
Die met vlees en gesmolten kaasquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:09 schreef Molo het volgende:
Cappuccino omdat het kan
En een Koreaanse corndog is net klaar, ben heel benieuwd
Goed vlees? Lang geleden dat ik het kocht btw., goeie reminderquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:31 schreef NoCigar het volgende:
Rendang padang (met 'echt Riels rundvlees' waar Kanaroe me ooit op wees) sajoer lodeh en w rijst.
Wat een werk was dat blondo koken van 2 liter cocoscreme/santen: Levensgevaarlijke explosies van dikke kokende kokospasta. Alles zit onder, en het koekt en brandt aan. Maar uiteindelijk wel geslaagd en droog zoals het hoort. Nogal machtig wel, foei.
En verder slaan de stoppen ineens door als ik de combimagnetron gebruik. Hoe kan dat nou ineens?
Ohhhhh met vlees en gesmolten kaas klinkt lekker!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die met vlees en gesmolten kaas![]()
Patat oorlog, kaassoufflé en rundvleeskroket werd heet bezorgd, en zo lekker weer.
Meloen als toetje maar die was best smakeloos, zeker na Bram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |