quote:Op donderdag 12 maart 2026 13:27 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het een prachtige, kort gebakken in Tomasu-soja gemarineerde, tonijnbiefstuk met sesamzaad van de dorpsviswinkel met daarbij verse spaghetti en een komkommer, tomaat en ei salade.
Ideaal die crumbles, en met havermout lekker en gezond.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:53 schreef Kanaroe het volgende:
Lekker gebonden verwarmende soep gemaakt van pastinaak & pompoen met komijn en kurkuma, wat dikke griekse yoghurt en vloeibare tahin erbij om er door te roeren
Toetje een perencrumble met havermout
Allemaal gezond en keilekker
Ja, heerlijk! Ik had nu gezouten roomboter gebruikt in de crumble, en natuurlijk ook wel wat (bruine basterd-)suikerquote:Op donderdag 12 maart 2026 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ideaal die crumbles, en met havermout lekker en gezond.
Je soep klinkt ook lekker dik
Ik had een eigen versie van chicken tonight en nog een hazelnoottoetje toe.
Oei, dat is niet lui, een paar kilo staat gewoon tegen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:22 schreef Kanaroe het volgende:
Heb nog steeds een paar kilo hazelnoten liggen, maar ben te lui om die allemaal te gaan kraken)
Jammer dat het een kippenhotdog is erin en geen varken, maar is wel erg lekker! Prima met koud biertje erbij denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:09 schreef Molo het volgende:
Cappuccino omdat het kan
En een Koreaanse corndog is net klaar, ben heel benieuwd
Wattus?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Keukenbierecos dus ga zo denk ik een Döner halen
Dat laatste had ik ook, de ventilator was stuk en vocht kan dan niet goed wegquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:31 schreef NoCigar het volgende:
Rendang padang (met 'echt Riels rundvlees' waar Kanaroe me ooit op wees) sajoer lodeh en w rijst.
Wat een werk was dat blondo koken van 2 liter cocoscreme/santen: Levensgevaarlijke explosies van dikke kokende kokospasta. Alles zit onder, en het koekt en brandt aan. Maar uiteindelijk wel geslaagd en droog zoals het hoort. Nogal machtig wel, foei.
En verder slaan de stoppen ineens door als ik de combimagnetron gebruik. Hoe kan dat nou ineens?
Neequote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ken je de aannemer uit familie doorzon niet?
Die met vlees en gesmolten kaasquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:09 schreef Molo het volgende:
Cappuccino omdat het kan
En een Koreaanse corndog is net klaar, ben heel benieuwd
Goed vlees? Lang geleden dat ik het kocht btw., goeie reminderquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:31 schreef NoCigar het volgende:
Rendang padang (met 'echt Riels rundvlees' waar Kanaroe me ooit op wees) sajoer lodeh en w rijst.
Wat een werk was dat blondo koken van 2 liter cocoscreme/santen: Levensgevaarlijke explosies van dikke kokende kokospasta. Alles zit onder, en het koekt en brandt aan. Maar uiteindelijk wel geslaagd en droog zoals het hoort. Nogal machtig wel, foei.
En verder slaan de stoppen ineens door als ik de combimagnetron gebruik. Hoe kan dat nou ineens?
Ohhhhh met vlees en gesmolten kaas klinkt lekker!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die met vlees en gesmolten kaas![]()
Patat oorlog, kaassoufflé en rundvleeskroket werd heet bezorgd, en zo lekker weer.
Meloen als toetje maar die was best smakeloos, zeker na Bram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |