abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220324730
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 13:27 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het een prachtige, kort gebakken in Tomasu-soja gemarineerde, tonijnbiefstuk met sesamzaad van de dorpsviswinkel met daarbij verse spaghetti en een komkommer, tomaat en ei salade. :9


:9~ :9~ :9~
pi_220325457
Lekker gebonden verwarmende soep gemaakt van pastinaak & pompoen met komijn en kurkuma, wat dikke griekse yoghurt en vloeibare tahin erbij om er door te roeren

Toetje een perencrumble met havermout
Allemaal gezond en keilekker
  donderdag 12 maart 2026 @ 20:09:25 #78
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220325686
Aangezien ik gisteren geen like heb gekregen vraag ik mij af of mijn dagelijkse AVG-tje nog door de keuring komt. Hierbij weer een poging: vanavond aardappels, spinazie en een rundervink gegeten. Eventueel ontbrekende vitaminen aangevuld middels pilletjes. En morgen rise and shine! :Y)
  donderdag 12 maart 2026 @ 20:12:20 #79
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220325730
Aardappels, rode bieten en een cordon bleu.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220325882
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 19:53 schreef Kanaroe het volgende:
Lekker gebonden verwarmende soep gemaakt van pastinaak & pompoen met komijn en kurkuma, wat dikke griekse yoghurt en vloeibare tahin erbij om er door te roeren

Toetje een perencrumble met havermout
Allemaal gezond en keilekker
Ideaal die crumbles, en met havermout lekker en gezond.
Je soep klinkt ook lekker dik :9

Ik had een eigen versie van chicken tonight en nog een hazelnoottoetje toe.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220326372
[/quote]
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Ideaal die crumbles, en met havermout lekker en gezond.
Je soep klinkt ook lekker dik :9

Ik had een eigen versie van chicken tonight en nog een hazelnoottoetje toe.
Ja, heerlijk! Ik had nu gezouten roomboter gebruikt in de crumble, en natuurlijk ook wel wat (bruine basterd-)suiker

Jij ook weer lekker gegeten, hazelnootsmaakjes vind ik ook erg lekker
(Heb nog steeds een paar kilo hazelnoten liggen, maar ben te lui om die allemaal te gaan kraken)
pi_220326891
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 21:22 schreef Kanaroe het volgende:
Heb nog steeds een paar kilo hazelnoten liggen, maar ben te lui om die allemaal te gaan kraken)
Oei, dat is niet lui, een paar kilo staat gewoon tegen.
Subtiel aan je man geven als hij kookbeurt heeft ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 13 maart 2026 @ 09:08:46 #83
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220328236
Nog maar een potje koffie gezet. c_/
  vrijdag 13 maart 2026 @ 13:40:26 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220330774
Chinese kool en Griekse reuzebonen in tomaten-dillesaus als lunch :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220331033
Bezorgbram vanavond *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220331046
Weer eens een grillburgertje gehaald en een kalfskroketje bij de febo.
Niet uit de muur maar uit de frituur.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 16:57:08 #87
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220332380
Pilsje.

Zometeen rijst met soja opbakken, wat groentjes erbij, en een visje.

Vanavond een stukje kaas en een stukje worst bij een film of serie. :)
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:09:35 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220332487
Cappuccino omdat het kan

En een Koreaanse corndog is net klaar, ben heel benieuwd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:18:48 #89
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220332557
Keukenbierecos dus ga zo denk ik een Döner halen
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:30:49 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220332657
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:09 schreef Molo het volgende:
Cappuccino omdat het kan

En een Koreaanse corndog is net klaar, ben heel benieuwd
Jammer dat het een kippenhotdog is erin en geen varken, maar is wel erg lekker! Prima met koud biertje erbij denk ik :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:31:12 #91
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220332661
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Keukenbierecos dus ga zo denk ik een Döner halen
Wattus? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:40:30 #92
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220332750
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Wattus? :D
Hij krijgt een nieuwe keuken denk ik :P
pi_220333309
Rendang padang (met 'echt Riels rundvlees' waar Kanaroe me ooit op wees) sajoer lodeh en w rijst.
Wat een werk was dat blondo koken van 2 liter cocoscreme/santen: Levensgevaarlijke explosies van dikke kokende kokospasta. Alles zit onder, en het koekt en brandt aan. Maar uiteindelijk wel geslaagd en droog zoals het hoort. Nogal machtig wel, foei.

En verder slaan de stoppen ineens door als ik de combimagnetron gebruik :( . Hoe kan dat nou ineens?
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:35:14 #94
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220333361
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Wattus? :D
Ken je de aannemer uit familie doorzon niet?
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:58:48 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220333585
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:31 schreef NoCigar het volgende:
Rendang padang (met 'echt Riels rundvlees' waar Kanaroe me ooit op wees) sajoer lodeh en w rijst.
Wat een werk was dat blondo koken van 2 liter cocoscreme/santen: Levensgevaarlijke explosies van dikke kokende kokospasta. Alles zit onder, en het koekt en brandt aan. Maar uiteindelijk wel geslaagd en droog zoals het hoort. Nogal machtig wel, foei.

En verder slaan de stoppen ineens door als ik de combimagnetron gebruik :( . Hoe kan dat nou ineens?
Dat laatste had ik ook, de ventilator was stuk en vocht kan dan niet goed weg
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:59:09 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220333588
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ken je de aannemer uit familie doorzon niet?
Nee :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220333744
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:09 schreef Molo het volgende:
Cappuccino omdat het kan

En een Koreaanse corndog is net klaar, ben heel benieuwd
Die met vlees en gesmolten kaas :9~

Patat oorlog, kaassoufflé en rundvleeskroket werd heet bezorgd, en zo lekker weer.
Meloen als toetje maar die was best smakeloos, zeker na Bram.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:54:48 #98
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220334166
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:59 schreef Molo het volgende:

[..]
Nee :o
pi_220334787
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:31 schreef NoCigar het volgende:
Rendang padang (met 'echt Riels rundvlees' waar Kanaroe me ooit op wees) sajoer lodeh en w rijst.
Wat een werk was dat blondo koken van 2 liter cocoscreme/santen: Levensgevaarlijke explosies van dikke kokende kokospasta. Alles zit onder, en het koekt en brandt aan. Maar uiteindelijk wel geslaagd en droog zoals het hoort. Nogal machtig wel, foei.

En verder slaan de stoppen ineens door als ik de combimagnetron gebruik :( . Hoe kan dat nou ineens?
Goed vlees? Lang geleden dat ik het kocht btw., goeie reminder
Je gerecht lijkt mij heerlijk, maar wel een toestand zeg; succes met schoonmaken ;)

OT; Hier eendenborstfilet en kipfilet voor zoon met daarbij gewokte paksoi-paprika-witlof-bosui-knoflook-gember en rijstnoedels.
Alles overgoten met een ingedikte honing/ketjap/5spice/pepertje/sojasaus
  vrijdag 13 maart 2026 @ 20:52:45 #100
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220334844
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Die met vlees en gesmolten kaas :9~

Patat oorlog, kaassoufflé en rundvleeskroket werd heet bezorgd, en zo lekker weer.
Meloen als toetje maar die was best smakeloos, zeker na Bram.
Ohhhhh met vlees en gesmolten kaas klinkt lekker!

En Bram O+ O+
Hier meloenijsje van Binggrae (te koop bij de AH) als toetje, heel lekker *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')