quote:Op maandag 9 maart 2026 13:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond een variatie op een traybake knolselderij en kipdijfilet. I.p.v. wortels gebruik ik pastinaak en i.p.v. krielaardappels gebruik ik courgette.
Wat at je dan behalve saucijsjes?quote:Op maandag 9 maart 2026 18:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn gebruikelijke AVG-tje waar ik momenteel niet zonder kan: ik heb voedzaam voedsel nodig en geen liflafjes. Van de saucijsjes krijg ik geen genoeg: álles smaakt met saucijsjes.
Leuk! Hoop dat het jullie is gelukt. Zal je dochter denk leuk hebben gevonden, dat vullen en rollen/vouwen.quote:Op maandag 9 maart 2026 16:41 schreef Molo het volgende:
Goeie OP
Vanavond met dochterlief Kantonese Cheung fun maken van rijstpapier, zin in!
En als het me lukt Vietnamese Bánh xèo
Nu net lekker cappuccino op, word ik altijd intens blij van
Leuk! Veel plezier en/of hoop dat het gelukt en lekker wasquote:Op maandag 9 maart 2026 16:41 schreef Molo het volgende:
Goeie OP
Vanavond met dochterlief Kantonese Cheung fun maken van rijstpapier, zin in!
En als het me lukt Vietnamese Bánh xèo
Nu net lekker cappuccino op, word ik altijd intens blij van
Alleen de Cheung fun gemaakt uiteindelijk door tijdtekort. En maar wat gestoomde Chinese kool en shitload aan gyoza erbij gegeten want die waren in de bonus bij de AH.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk! Hoop dat het jullie is gelukt. Zal je dochter denk leuk hebben gevonden, dat vullen en rollen/vouwen.
Dat noem ik nu pas een maaltijdsoepquote:Op maandag 9 maart 2026 17:30 schreef SoS87 het volgende:
Ik heb soep met kippenbouillon, veel groenten, tomaten, ballen, vlinderpasta en grote verse met vlees en kaas gevulde tortellinis.
Het is bijna geen soep meer te noemen zo vol.
Haha precies wat ik ook eet vandaag, helaas een Iglo lekkerbekje moest ook op geen visboer dit keer.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:35 schreef vosss het volgende:
Lekkerbekje, gebakken aardappeltjes en broccoli.
Is dat nou zo'n dikke broodbodem?quote:Op maandag 9 maart 2026 20:32 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Die film heb ik destijds gezien! Tja, wat zal ik er van zeggen...
En vanavond wat het dit (was vorige week in de bonus 2 voor de prijs van 1)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is geen toppizza, maar eet wel lekker door.
Ohhhh lekker zeg! Aardappelsalade met olie/azijn of mayo?quote:Op maandag 9 maart 2026 20:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Aardappelsalade gemaakt, rode bietjes met knoflook, koolsla en een Bockwurst van scharrelvarken.
Yep. Geen echte pizza dus. Hoeft voor mij geen tweede keer, ook al ligt er dus nog één in de vriezer. De tomaten overheersen een beetje en de naam Triple meat geeft het vermoeden dat er veel vlees op zit. Dat is niet zo.quote:
Mayo, met net genoeg voor een coating, het is geen blub geworden. (Vastkokende aardappels net gaar gekookt, augurkjes, kappertjes, peper, zout, hardgekookt ei, verse peterselie en een beetje zelfgemaakte sambal voor net dat beetje pit)quote:Op maandag 9 maart 2026 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ohhhh lekker zeg! Aardappelsalade met olie/azijn of mayo?
Lekker allemaalquote:Op maandag 9 maart 2026 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Alleen de Cheung fun gemaakt uiteindelijk door tijdtekort. En maar wat gestoomde Chinese kool en shitload aan gyoza erbij gegeten want die waren in de bonus bij de AH.
Als toetje de Ajinomoto appel gyoza met poedersuiker![]()
Altijd leuk, beetje klootviolen in de keuken
Heerlijk, vind dat onwijs lekker in de lente/zomerquote:Op maandag 9 maart 2026 20:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mayo, met net genoeg voor een coating, het is geen blub geworden. (Vastkokende aardappels net gaar gekookt, augurkjes, kappertjes, peper, zout, hardgekookt ei, verse peterselie en een beetje zelfgemaakte sambal voor net dat beetje pit)
Oeeee lekker manquote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:53 schreef Karzai het volgende:
ontbijt, koffie en water, eitje met spek, kefir met aarbeienjam, kiwi
lunch, 2 pistoletjes met roomboter en oude kaas, mandarijn, banaan, gemengde nootjes
avondeten, groenteloempiaatje, sardines uit blik, amsterdamse uien, augurk, tomaat en appelmoes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |