abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick zondag 8 maart 2026 @ 19:06:45 #1
382129 crew  Donna
pi_220295570
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220295793
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
"5 jaar geleden was ik 9 jaar single nu sta ik een huis te schilderen voor mijn gezin" 🤦♂ kind heeft 1 muur gedaan... "how can I make this about me" xl Sanneke is echt bijzonder
En zelfs dat betwijfel ik.
pi_220295839
Sanneke kan niet al teveel pakketbezorgers laten komen, want ik zie helemaal geen opbergruimte in het nieuwe huis. Zelfs geen trapkast... Verder wordt het volgens mij een heel prima huis, leuk! Beetje jammer dat ze daar zelf nauwelijks aan bij heeft gedragen, maargoed, detail. :o
pi_220295971
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:43 schreef Nieve het volgende:
Sanneke kan niet al teveel pakketbezorgers laten komen, want ik zie helemaal geen opbergruimte in het nieuwe huis. Zelfs geen trapkast... Verder wordt het volgens mij een heel prima huis, leuk! Beetje jammer dat ze daar zelf nauwelijks aan bij heeft gedragen, maargoed, detail. :o
Onder de trap, op de eettafel, in de extra kamer boven, de vloer. Aanrecht helaas niet, daar staat een giga afdruiprek. Ik zie wel mogelijkheden om pakketten kwijt te kunnen. Gaat haar lukken.
pi_220296068
Sofie Nagelkerke reageert weer als gestoken door een wesp over de te kleine kleding van Junior. Hij heeft paar weken geleden nieuwe truien gekregen aldus Sofie. Maar daar worden zijn te korte broeken geen centimeter langer van helaas. Ze is zo van het uiterlijke vertoon en het perfecte plaatje en dat ziet ze zelf niet dat die broeken veel te kort zijn? Bijzonder.
pi_220296111
The home and the kid heeft geen gat in dr hand, maar gewoon geen hand meer. Nu weer nieuwe schoenen, ze kocht ze nooit, maar nu toch wel heul blij mee. 😅

Disclaimer: ik ben niet jaloers, haar kledingstijl vind ik verschrikkelijk. Ik snap gewoon niet waarom een mens zoveel kleding en schoenen moet hebben🙈
pi_220296181
En wat staat er op de Takkie slaapzak van Lot? Jip!
pi_220296200
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:19 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie Nagelkerke reageert weer als gestoken door een wesp over de te kleine kleding van Junior. Hij heeft paar weken geleden nieuwe truien gekregen aldus Sofie. Maar daar worden zijn te korte broeken geen centimeter langer van helaas. Ze is zo van het uiterlijke vertoon en het perfecte plaatje en dat ziet ze zelf niet dat die broeken veel te kort zijn? Bijzonder.
Het is gewoon een teken van desinteresse. Tegen de lente loop je gewoon de kleding een keer na. Deze broek en blouse had ik uit de kast gehaald of uit laten doen. Het is simpelweg te klein en daarom kan hij er niet meer mee de deur uit. Maar Sofie zet het trots op haar insta.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaky op 09-03-2026 08:07:08 ]
pi_220296243
Waarom gaat liekeVM met een kind wat niet fit is en klaagt over hoofdpijn naar een verjaardag? Zij gaat wel vaker gewoon een dagje weg of ergens op visite met een ziek kind ik snap dat echt niet 🤷‍♀️ Liep ze laatst ook niet in de supermarkt met een ziek kind?
pi_220296248
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:37 schreef Snaky het volgende:
Dat zag ik ook ja 🫣
pi_220296308
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
The home and the kid heeft geen gat in dr hand, maar gewoon geen hand meer. Nu weer nieuwe schoenen, ze kocht ze nooit, maar nu toch wel heul blij mee. 😅

Disclaimer: ik ben niet jaloers, haar kledingstijl vind ik verschrikkelijk. Ik snap gewoon niet waarom een mens zoveel kleding en schoenen moet hebben🙈
Mee eens. Drama dat ze wel wil blijven wonen in dat huis maar duur dus graag op de linkjes klikken allemaal. En vervolgens zien we alleen maar veel te grote nieuwe kleding en heel veel schoenen
pi_220296310
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb even gezocht naar dat buikje en vergeleken met mijn buik. Dan denken mensen vast ook dat ik zwanger ben.
Nou dat he? Sorry maar ik vind echt niet dat je dit soort dingen maar kan roepen. Zoveel vrouwen die meer een buikje hebben aan de onderkant van de buik. Helemaal niks geks.
Dit heb ik ook al vaker gezegd bij mensen die dit soort dingen roepen bij wie dan ook.
Daarbij zie ik totaal geen buik bij Michelle hoor?

Misschien wilt ze die lijst helemaal niet delen omdat dit de lijst had die ze met Koen samen heeft bedacht? 😉
pi_220296312
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:46 schreef Jenn1806 het volgende:
Waarom gaat liekeVM met een kind wat niet fit is en klaagt over hoofdpijn naar een verjaardag? Zij gaat wel vaker gewoon een dagje weg of ergens op visite met een ziek kind ik snap dat echt niet 🤷‍♀️ Liep ze laatst ook niet in de supermarkt met een ziek kind?
Als ik echt boodschappen moet doen en een van de kinderen is ziek dan moeten ze soms ook wel ff mee.
Maar een verjaardag o.i.d. had ik afgezegd of een van ons zou thuis blijven met het kind.
pi_220296348
DBM die sorry zegt omdat ze weinig gedeeld heeft vandaag. Alsof dat moet! Wat een onzin
pi_220296459
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:07 schreef Earring het volgende:
DBM die sorry zegt omdat ze weinig gedeeld heeft vandaag. Alsof dat moet! Wat een onzin
Die reacties zal ze dan ook wel krijgen en dan heeft ze weer haar zin: aandacht.
pi_220296464
Kom net een snippet tegen van de MCW en troela podcast. Why why why why willen mensen hiernaar luisteren?
pi_220296623
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:21 schreef Xmuis het volgende:
Kom net een snippet tegen van de MCW en troela podcast. Why why why why willen mensen hiernaar luisteren?
Is ook mijn vraag, mijn oren bloeden gewoon als ik t hoor🙈
pi_220296727
Nope

[ Bericht 97% gewijzigd door Donna op 08-03-2026 22:24:21 ]
pi_220296815
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:37 schreef Snaky het volgende:
Wie is Jip dan
Is de slaapzak tweedehands?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220296828
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:58 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Nou dat he? Sorry maar ik vind echt niet dat je dit soort dingen maar kan roepen. Zoveel vrouwen die meer een buikje hebben aan de onderkant van de buik. Helemaal niks geks.
Dit heb ik ook al vaker gezegd bij mensen die dit soort dingen roepen bij wie dan ook.
Daarbij zie ik totaal geen buik bij Michelle hoor?

Misschien wilt ze die lijst helemaal niet delen omdat dit de lijst had die ze met Koen samen heeft bedacht? 😉
Mee eens en daarbij kan ik me haast niet voorstellen dat daar een kinderwens zou zijn nog
pi_220296927
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:11 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Wie is Jip dan
Is de slaapzak tweedehands?
Jip van Jip en Janneke
pi_220296943
quote:
Echt heel puberaal (heb alleen de reel gezien, de podcast luister ik niet). Bespreek dat lekker met je vriendinnnen tijdens een etentje onder het genot van een wijntje.. ohnee wacht, dan zit de man himself erbij. Zo ontzettend onaantrekkelijk dat hij óveral mee naartoe gaat of bijzit. Get a life, je bent geen 16 meer. Dit valt voor mij niet in de categorie "echte, ware liefde" wat Mies ons wil doen laten geloven maar het komt op mij juist toxisch en verstikkend over. En dan dat gekus iedere keer in haar uitzwakkende extensions waarbij hij achter haar staat en zn hoofd als een labrador scheef houdt. Brrrr. (En ja, ik ben ook zo puberaal verliefd geweest en heb voor mijn man letterlijk alle schepen achter me verbrand dus ik kan me echt wel inleven in hoe geweldig zij zich nu voelen maar dit is m.i. next level cringe).
pi_220297590
Wat is er mis met een slaapzak van jip (en janneke) dan?
pi_220297685
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:23 schreef Qware5 het volgende:

[..]
Jip van Jip en Janneke
Oh duh haha
Maar ik snap ff het probleem niet?
pi_220297756
Lot en AM waren op zoek naar de slaapzak van Takkie.

Ja, want de slaapzak van Takkie moest wel echt mee!
pi_220297795
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:11 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Lot en AM waren op zoek naar de slaapzak van Takkie.

Ja, want de slaapzak van Takkie moest wel echt mee!
AM kent haar klassiekers niet. Ook niet na 8 kinderen (die ze eigenlijk niet wilde).
pi_220297827
Ik luister die podcast van Michelle nooit, dat gaat me echt ff te ver. Maar het zou mij helemaal niet verbazen als Michelle een baby met haar grote liefde Tim krijgt. Grootse liefde, iedereen laten zien dat dit echt is, het gaat zo goed tussen haar en haar liefde, dit is echt en grootst en maximaal en sprankelend. En aangezien dat hele leven van haar in de 6e versnelling gaat is zwanger worden na een half jaar samen met de grote liefde in haar wereld helemaal normaal.
Ik hoop het echt niet hoor, ik hoop dat ze nog een klein beetje verstand over heeft.
pi_220297833
Zolang Michelle nog steak tartare en alcohol nuttigt zal het allemaal wel meevallen denk ik.
pi_220297844
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:37 schreef Maremare het volgende:
Zolang Michelle nog steak tartare en alcohol nuttigt zal het allemaal wel meevallen denk ik.
Idd, ze staat meer wel dan niet met glazen alcohol op haar insta dus het zal hopelijk wel los lopen met die liefdesbaby.
pi_220297849
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:35 schreef Weerikier het volgende:
Ik luister die podcast van Michelle nooit, dat gaat me echt ff te ver. Maar het zou mij helemaal niet verbazen als Michelle een baby met haar grote liefde Tim krijgt. Grootse liefde, iedereen laten zien dat dit echt is, het gaat zo goed tussen haar en haar liefde, dit is echt en grootst en maximaal en sprankelend. En aangezien dat hele leven van haar in de 6e versnelling gaat is zwanger worden na een half jaar samen met de grote liefde in haar wereld helemaal normaal.
Ik hoop het echt niet hoor, ik hoop dat ze nog een klein beetje verstand over heeft.
Mij ook niet. Maar het zal me ook niet verbazen als ze niet zwanger is maar wel kleine bommetjes blijft droppen waardoor er lekker gespeculeerd gaat worden. Aandacht!
pi_220297865
quote:
Het is een soort vermaak. Oortjes in, snelheid x 1,5 of 2,0 en ondertussen schoonmaken o.i.d. Soms lukt het me zelfs dan niet om de hele podcast te luisteren en zet ik hem na een x aantal minuten af. En het is heerlijk hoe ze zichzelf soms tegenspreken en alles leuker en mooier doen voorkomen.
Laatst vertelde Iris bijv. dat haar kinderen altijd eten wat ze maakt en dat ze haar dan bedanken voor het eten. In de podcast van gisteren vertelde ze dat ze soms 3 verschillende soorten eten maakt omdat iedereen dan zin heeft in iets anders. Dan is het natuurlijk geen kunst om je kinderen te laten eten.
En in de podcast van gisteren hadden we natuurlijk weer het drama verhaal over de knie van MCW. Daar schijnt niks meer vast te zitten en is het allemaal niks maar de hakken blijven. En MCW doet even niet aan dure merken want dit is haar humble year. Ja hoor, ja.
pi_220297955
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het is een soort vermaak. Oortjes in, snelheid x 1,5 of 2,0 en ondertussen schoonmaken o.i.d. Soms lukt het me zelfs dan niet om de hele podcast te luisteren en zet ik hem na een x aantal minuten af. En het is heerlijk hoe ze zichzelf soms tegenspreken en alles leuker en mooier doen voorkomen.
Laatst vertelde Iris bijv. dat haar kinderen altijd eten wat ze maakt en dat ze haar dan bedanken voor het eten. In de podcast van gisteren vertelde ze dat ze soms 3 verschillende soorten eten maakt omdat iedereen dan zin heeft in iets anders. Dan is het natuurlijk geen kunst om je kinderen te laten eten.
En in de podcast van gisteren hadden we natuurlijk weer het drama verhaal over de knie van MCW. Daar schijnt niks meer vast te zitten en is het allemaal niks maar de hakken blijven. En MCW doet even niet aan dure merken want dit is haar humble year. Ja hoor, ja.
Hoe dan 🫣 Michelle praat al zo snel van zichzelf 😆
pi_220297967
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:26 schreef Latteanais het volgende:

[..]
AM kent haar klassiekers niet. Ook niet na 8 kinderen (die ze eigenlijk niet wilde).
Maar Takkie is toch onderdeel van het Jip en Janneke-verhaal? Kind is gek van takkie, dus is het de Takkie slaapzak. Wat is daar zo erg aan?
pi_220297978
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:16 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar Takkie is toch onderdeel van het Jip en Janneke-verhaal? Kind is gek van takkie, dus is het de Takkie slaapzak. Wat is daar zo erg aan?
Is ook totaal niet erg. Meer grappig
AM laat Lot de Takkie slaapzak zoeken en dan blijkt het een Jip slaapzak te zijn.
pi_220297991
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:12 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hoe dan 🫣 Michelle praat al zo snel van zichzelf 😆
Ik vind haar vaak onverstaanbaar maar dat zou ik ook vinden wanneer ik het vertraagd afspeel. Maakt dus geen verschil.
pi_220297995
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:18 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Is ook totaal niet erg. Meer grappig
AM laat Lot de Takkie slaapzak zoeken en dan blijkt het een Jip slaapzak te zijn.
Bij ons hadden dingen ook een andere naam dan wat het was toen kinderen klein waren.. kind had een knuffel poes die eigenlijk een muis was 🤦‍♂️ oma heeft een keer flink lopen zoeken naar de poezen knuffel toen poes kwijt was..
pi_220298002
AM filmt tijdens het fietsen, niks nieuws. Maar dan typt ze ook nog tekst er bij (‘we hebben iets te vieren..’) tijdens het fietsen, en drukt ze op ‘plaatsen’?
pi_220298076
Takkie stond op de zak waar de slaapzak in zat.

Ik heb echt vakantie en tijd teveel dat ik dit soort dingen heb gezien. Normaal scroll ik snel door de filmpjes heen :+
pi_220298140
Sanneke is de dag alweer goed begonnen... Op de bank.
pi_220298297
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:56 schreef papierentas het volgende:
Sanneke is de dag alweer goed begonnen... Op de bank.
Half slapend kind erbij voor de engagement.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220298371
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:04 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ho ho, daar gebruikt zij haar kind niet voor hoor. Waarom ze hem dan in beeld brengt is mij een raadsel.
pi_220298543
Waarom stijgen de volgersaantallen niet meer bij AM?💩
pi_220298588
Zullen we stoppen met het steeds aanhalen of MCW zwanger is?
Dit kan over zoveel stellen gezegd en dat gebeurt toch ook niet. Waarom dan over haar buikje, hakken, alcohol in combinatie met zwanger zijn.
pi_220298618
AM recycled weer haar oude filmpje en stokpaardje ‘we wilden geen kinderen, dat was iets voor andere mensen’

🤢
pi_220298642
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:37 schreef Maremare het volgende:
Wedje leggen? Ze kent hem tenslotte al 20 jaar
pi_220298643
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:04 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ze wou natuurlijk met goeie moed aan het inpakken beginnen, maar gaat niet want M plak aan haar
pi_220298693
De droger van AM moet gewoon alleen maar drogen en heel blijven.
Misschien moet je hem dan niet iedere keer volledig uit elkaar halen? 😅
pi_220298796
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM recycled weer haar oude filmpje en stokpaardje ‘we wilden geen kinderen, dat was iets voor andere mensen’

🤢
Ja heel speciaal ben je weer AM, dat je als stelletje van 19 en 21 geen kinderen wil. Na je 22ste dacht je er heel anders over want toen moesten er 8 koters gefokt worden zelfs nadat je man er na 3 wel klaar mee was.
Dus blijf die paar jaar dat jullie een kindloos stel waren op je 50-jarige leven vooral aanhalen de godganse tijd want oh oh oh wat was dat bijzonder.

[ Bericht 2% gewijzigd door Weerikier op 09-03-2026 09:59:45 ]
pi_220298798
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:33 schreef Huisopdehoek het volgende:

🤢
Echt verschrikkelijk. Verknipte jeugd, net als mijn ouders worden.
Ik hoop maar dat haar ouders dit niet lezen.

En is er echt niemand die haar vertelt te stoppen met dat hele "ik wilde geen kinderen" verhaal?
Ze was nog student!!
pi_220298816
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:36 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Wedje leggen? Ze kent hem tenslotte al 20 jaar
Laten we geen wedjes leggen om zwangerschappen.
pi_220298821
Am voelt zich niet zo lekker dus Maarten werkt thuis om haar te ondersteunen.

Waarin? Hoe belangrijk kan je jezelf e je stomme, zelfbedachte taakjes maken.
pi_220298830
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:54 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ja heel speciaal ben je weer AM, dat je als stelletje van 19 en 21 geen kinderen wil. Na je 22ste dacht je er heel anders over want toen moesten er 8 koters gefokt worden zelfs nadat je man er na 3 wel klaar mee was.
Dus blijf die 3 jaar op je 50-jarige leven vooral aanhalen de godganse tijd want oh oh oh wat was dat bijzonder.
Seks om je eisprong heen is natuurlijk ontzettend dom als je geen kinderen wil. En na 1 ‘oepsie’ neem je dan betere maatregelen.

Maar ‘we wilden geen kinderen en nu hebben we er 8’ is natuurlijk rage bait.

Misschien wilden ze er op zo jonge leeftijd nog geen maar ‘oeps’. En toen vonden ze het wel heel leuk en MG was een natte krant en ging akkoord met nog 5 kinderen na de eerste 3.

Maar ze kan het al járen uitmelken, op haar eigen account enin tijdschriften die geen kritische vragen kunnen/mogen vragen.
pi_220298860
Oef, ik lees nu die laatste post van AM. Haar ouders krijgen er weer flink van langs zeg! Verknipte jeugd, wat als ze zelf zo erg zou worden als haar ouders, ze is niet beschermd tegen misbruik.
Met de post van een tijd terug van haar broer in het achterhoofd, die dit in alles tegen sprak , weet ik echt niet wat ik lees...
En dan durft ze te zeggen dat ze privacy van haar ouders respecteert. Wat een ongelooflijke, lelijke heks van een vrouw vind ik haar.
pi_220298913
Ik weet niet van AM haar sexueel misbruik af, maar ik vraag me wel af.. hoe hadden haar ouders haar in haar ogen kunnen beschermen? En hoe doet zij dat wel bij haar meiden?

Ze zet die meisjes op hun kwetsbaarst op Instagram, ze post rare filmpjes, in hun ondergoed, krabbend op plekken, billen etc. Stuurt ze op kamp..
ik vind niet dat je dan mag spreken dat je je dochters beschermt,
pi_220298989
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:00 schreef Lodelie het volgende:

Precies!! Leg een dag die telefoon aan de kant, duik je bed in zodat je morgen weer wat fit bent!! Maar neeeee dat staat niet in de planner natuurlijk 🤡
pi_220298994
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:22 schreef Johanna38 het volgende:
Omdat er niet in de planner staat dat ze nieuwe gebruikers moet kopen. Oh nee ouwe reels uit de kast moet halen. Of AI gebruiken maar dat ze dat niet kan. Daarvoor is Juul.
pi_220299045
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:18 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik weet niet van AM haar sexueel misbruik af, maar ik vraag me wel af.. hoe hadden haar ouders haar in haar ogen kunnen beschermen? En hoe doet zij dat wel bij haar meiden?

Ze zet die meisjes op hun kwetsbaarst op Instagram, ze post rare filmpjes, in hun ondergoed, krabbend op plekken, billen etc. Stuurt ze op kamp..
Volgens mij ging het niet zozeer om het beschermen maar om hun reactie erop. De houding dat het niet zo erg is en ze niet moet zeuren..
Ik herken dat wel eigenlijk 🤷 ik ben ook misbruikt in mijn geval door een jongen met down syndroom en er werd toen letterlijk gezegd dat hij er niets aan kon doen dus dat ik het maar gewoon moest vergeten.
Voor mijn gevoel waren de ouders van die jongen meer overstuur dan mijn ouders
pi_220299057
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Volgens mij ging het niet zozeer om het beschermen maar om hun reactie erop. De houding dat het niet zo erg is en ze niet moet zeuren..
Ik herken dat wel eigenlijk 🤷 ik ben ook misbruikt in mijn geval door een jongen met down syndroom en er werd toen letterlijk gezegd dat hij er niets aan kon doen dus dat ik het maar gewoon moest vergeten.
Wat vreselijk dat je dit moest meemaken 😭
pi_220299095
quote:

[..]
Wat vreselijk 😔😔
pi_220299100
quote:

[..]
Vreselijk dat je dit mee hebt gemaakt 🙁
pi_220299113
quote:

Ze geeft aan tijdens de wintersport verkracht te zijn in de skilift door de skileraar.

Haar ouders hebben daar in haar ogen niet goed (genoeg) op gereageerd.
En op haar 48e (ofzo) besloot ze dat ze daardoor een verknipte jeugd heeft gehad.

En melkt ze het uit in stories, artikelen, een boek/boeken, lezingen.
pi_220299114
quote:

[..]
❤🫂

In een bepaalde manier herkenbaar met een neef. Mijn en zijn ouders moesten er om lachen, ik was er niet van gediend. Ik heb het altijd tegen kunnen houden dat het helemaal mis ging, maar zonder ondersteuning.
pi_220299121
Ik moest eens even reageren bij Robert en Chantal met hun eeuwige how can I make it about me gezeur.

Ik zal wel geblokkeerd worden 😅
pi_220299137
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:22 schreef Johanna38 het volgende:
De batch fake followers die ze gekocht heeft is nu "op". Als je volgers koopt worden die naar gelang het aantal verdeeld over een x aantal dagen/weken. Ze zal er een stuk of 5000 gekocht hebben, die krijg je dan niet in één keer (want dat valt op he😉) maar verdeeld over een bepaalde tijd. Als je ook op haar followers klikt kan je er een aantal zien. Heel veel zonder profiel foto en zogenaamde nieuwe accounts en accounts die duizenden accounts volgen. Allemaal bots, allemaal nep.
pi_220299226
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:54 schreef Maretakje het volgende:

[..]
❤🫂

In een bepaalde manier herkenbaar met een neef. Mijn en zijn ouders moesten er om lachen, ik was er niet van gediend. Ik heb het altijd tegen kunnen houden dat het helemaal mis ging, maar zonder ondersteuning.
heel heftig, als het ook nog om een familielid gaat 😟🫂 En je het alleen moet doen..
pi_220299229
Staat de naam Sanneke nou in de planner van AM??
pi_220299305
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 11:16 schreef Mallorcameisje het volgende:
Er zijn meer honden die Fikkie heten..

Bovendien heeft ‘die Sanneke’ geen tijd voor een telefoontje om 09.00 want kind plakt aan haar en druk met inpakken/schoonmaken/linkjes plakken 😂
pi_220299309
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 11:16 schreef Mallorcameisje het volgende:
Ja, ik ben even gaan kijken en zie het ook.
pi_220299331
En AM gaat een reel maken met ‘ik wil een influencer worden’, zo staat als idee in de planner.

En ook een reel over ‘briefjes’. Vast van die liefdevolle briefjes die ze in Maarten zijn jaszak stopt als hij op werkreis moet, en op het kussen van haar kinderen legt.
Toch?! 🤪

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 09-03-2026 11:47:03 ]
pi_220299336
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:58 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Laten we geen wedjes leggen om zwangerschappen.
Wat lichtgeraakt allemaal zeg. Ze zit zelf gister in de podcast te verkondigen dat ze haar namenlijstje niet deelt, becausr je weet het nooit. Je zit op een forum, maar op elk slak wordt zout gelegd. Weinig meer aan zo!
pi_220299350
quote:

Raak. Ongelofelijk dit. Tenenkrommend! Het ontbreekt AM totaal aan zelfinzicht heeft. Ze is alleen maar met zichzelf bezig. Heeft een grote behoefte aan aandacht, ook voor de centjes maar het gaat verder dan dat. Wat een egoistische, beperkte vrouw. Haar hele familie, dus haar gezin van herkomst en haar eigen gezin zijn hier de dupe van. Die kinderen willen haar later vast niet meer zien. Dit gaat zijn sporen nalaten aan mentale problemen, therapie, verslavingen, alles. Ongelofelijk wat een schadelijk, toxisch mens is het.
pi_220299358
Ik weet gewoon niet wat ik weer lees bij AM. Wanneer stopt zij nou eens met moddergooien richting haar ouders? Heb haar werkelijk nog nooit gehoord over dat zij op 22 jarige leeftijd haar leven al verknipt vond, voorheen toeterde ze altijd dat ze pas op latere leeftijd "tot dat besef kwam". Als je haar verhaal van vandaag leest denk je toch dat ze minimaal dagelijks volledig in elkaar gerost werd, mentaal mishandeld werd, dat ze geen eten kreeg en dat ze in een van buiten afgesloten schuur op de grond moest slapen.. Dát vind ik een verknipte jeugd. Niet dat je een tweedehands scooter kreeg en je moeder dreigde om wat aan je pa te vertellen. Sorry hoor 🙄🙄
pi_220299378
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 11:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
En AM gaat een deel maken met ‘ik wil een influencer worden’, zo staat als idee in de planner.

En ook een reel over ‘briefjes’. Vast van die liefdevolle briefjes die ze in Maarten zijn jaszak stopt als hij op werkreis moet, en op het kussen van haar kinderen legt.
Toch?! 🤪
Misschien stopt ze dagelijks briefjes in Maarten zijn lunchtrommel dat hij ECHT GEEN KOFFIEKAART MAG KOPEN!! 🙅‍♀️
pi_220299382
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 11:37 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik weet gewoon niet wat ik weer lees bij AM. Wanneer stopt zij nou eens met moddergooien richting haar ouders? Heb haar werkelijk nog nooit gehoord over dat zij op 22 jarige leeftijd haar leven al verknipt vond, voorheen toeterde ze altijd dat ze pas op latere leeftijd "tot dat besef kwam". Als je haar verhaal van vandaag leest denk je toch dat ze minimaal dagelijks volledig in elkaar gerost werd, mentaal mishandeld werd, dat ze geen eten kreeg en dat ze in een van buiten afgesloten schuur op de grond moest slapen.. Dát vind ik een verknipte jeugd. Niet dat je een tweedehands scooter kreeg en je moeder dreigde om wat aan je pa te vertellen. Sorry hoor 🙄🙄
En vele jaren vond ze het meer dan prima dat haar ouders de ziektenkostenpremie betaalden, haar moeder kwam strijken, rijbewijzen halen werd betaald (toch?) en ze het huis van haar ouders konden gebruiken voor vakanties.
pi_220299492
En gelukkig voelt AM zich goed genoeg om stories op te nemen, te voorzien van tekst en te plaatsen. 🥳
pi_220299518
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 11:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En vele jaren vond ze het meer dan prima dat haar ouders de ziektenkostenpremie betaalden, haar moeder kwam strijken, rijbewijzen halen werd betaald (toch?) en ze het huis van haar ouders konden gebruiken voor vakanties.
Waarschijnlijk achteraf de enige reden dat ze haar ouders gedoogde in haar o zo verknipte leven, de financiële ondersteuning. Nu ze het zelf allemaal kan bekostigen mogen ze oprotten en krijgen ze om de zoveel tijd nog wat (online) messen in hun rug gestoken. Ze worden verder hartstikke doodgezwegen en zelfs de oudere kinderen hebben een verbod om te spreken over opa en oma, alles vanaf Guus mag er niet eens op bezoek..
pi_220299556
Toch kunnen we weer lekker Spam aanklikken bij AM: bij ot en Sien staat geen ad, bij de reel met een stukje uit haar boek ook niet, en ga zo maar door.
pi_220299563
Onder een verknipte jeugd versta ik bijvoorbeeld kinderen die 24 uur per dag alert moeten zijn of ze wel of niet gefilmd worden. Leven in een huis zonder privacy. Dat ze als in een Trumanshow dagelijks door duizenden wildvreemde ogen bekeken worden, in bed, in bad, als ze spelen en slapen. Als ze verdrietig of boos of blij zijn.
Dat is pas verknipt Annemarie.
pi_220299569
Judith en haar verslag van haar geweldige bob 🤣 afwisselend foto's afplakken om de andere kinderen te beschermen met filmpjes van alle kinderen vol in beeld 🤣🤦‍♂️ echt hoor doe het goed of doe het niet...
En ook duidelijk dat ze niet alleen bob zijn pr's wilt benoemen maar ook wat hij allemaal tegen andere kinderen zegt om ze moed in te spreken en te troosten 🤣 ze zit enorm ver weg in een rumoerige zaal maar weet helemaal wat hij allemaal zegt 👌👍
pi_220299592
Het is vast weer een of andere aanloop naar een boek wat ze heeft gelezen en haar nog meer inzichten heeft gegeven, of weer een zelf verklaarde therapeut waar ze mee samenwerkt. AM met haar verknipte jeugd, gelukkig geeft ze haar kinderen een jeugd die heel veilig is.
pi_220299618
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith en haar verslag van haar geweldige bob 🤣 afwisselend foto's afplakken om de andere kinderen te beschermen met filmpjes van alle kinderen vol in beeld 🤣🤦‍♂️ echt hoor doe het goed of doe het niet...
En ook duidelijk dat ze niet alleen bob zijn pr's wilt benoemen maar ook wat hij allemaal tegen andere kinderen zegt om ze moed in te spreken en te troosten 🤣 ze zit enorm ver weg in een rumoerige zaal maar weet helemaal wat hij allemaal zegt 👌👍
Boeiend dat er hele filmpjes van andere kinderen op haar profiel staan, zolang iedereen maar kan zien hoe geweldig haar kind is. De rest is collateral damage, kan haar precies helemaal niets schelen.
Stel je voor dat je -zoals ik- je kinderen volledig van het internet weg houdt en je ze dan wel doodleuk tegenkomt op haar profiel. In welke wereld vindt zij dit gewoon kunnen?!

Edit: bij nog een x kijken met geluid hoor ik ook gewoon de voor- en achternaam van die andere kinderen omgeroepen worden.
Wow, even geen woorden voor. Plaatsvervangende woede voel ik.
pi_220299635
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:54 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Dus blijf die paar jaar dat jullie een kindloos stel waren op je 50-jarige leven vooral aanhalen de godganse tijd want oh oh oh wat was dat bijzonder.
Am is net een vroegere langspeelplaat ,ze blijft hangen en zegt elke keer hetzelfde
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220299643
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Hij is emotioneel verder dan z’n moeder. Dus boven leeftijdsgenootjes stijgt hij helemaal uit!
Kinderen die kinderen troosten is mij trouwens niet vreemd hoor maar Judith moet natuurlijk benoemen hoe geweldig haar zoon is.
pi_220299715
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hij is emotioneel verder dan z’n moeder. Dus boven leeftijdsgenootjes stijgt hij helemaal uit!
Kinderen die kinderen troosten is mij trouwens niet vreemd hoor maar Judith moet natuurlijk benoemen hoe geweldig haar zoon is.
Denk dat ze het vooral extra benoemd omdat ze veel kritiek heeft gehad na vorige wedstrijden dat bob vooral wilde winnen en kwaad was als een ander beter was...
Een kind dat een ander kind troost is mij gelukkig ook niet vreemd 😅 maar mijn kinderen hebben vooral veel lol "meedoen is al leuk" is hier het motto
pi_220299955
Sofie laat haar pigmentvlekje weer laseren. Is zoiets handig als je over paar dagen in Spanje zit in de zon?
pi_220299981
De kinderen van mij wilden ook wel graag aan mij hangen toen ze klein waren, de keren dat ik dat goed vond waren ze ziek, maar voor de rest was het na een kwartiertje of zo echt zo van ga op je zelf zitten, en vermaak je zelf, of ik gaf ze wat ideeen ..
ik snap Sanneke dus echt niet dat ze dat gehang de hele dag goed vind. Ik zou er gek van worden.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220300049
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
De kinderen van mij wilden ook wel graag aan mij hangen toen ze klein waren, de keren dat ik dat goed vond waren ze ziek, maar voor de rest was het na een kwartiertje of zo echt zo van ga op je zelf zitten, en vermaak je zelf, of ik gaf ze wat ideeen ..
ik snap Sanneke dus echt niet dat ze dat gehang de hele dag goed vind. Ik zou er gek van worden.
Sanneke hangt zelf ook de hele dag. Jij had daar vast geen tijd voor.
pi_220300176
Het wordt nog maar eens pijnlijk duidelijk hoe bewust de kinderen Geerts zich zijn van de camera. Kan me zo voorstellen dat AM vaker benoemd heeft dat ze zich op een bepaalde manier moeten gedragen als zij filmt gezien het commentaar van Lot. AM lokt ook nog maar even een knipoog van Lot uit, leuk voor de volgers. Kan AM nog zo hard roepen dat alles zo ongedwongen en niet geënsceneerd is, zij lokt wel degelijk reacties uit en ik vind dat ronduit walgelijk 🤮
pi_220300199
Sanneke kan beter eens in actie komen wat de verhuizing betreft i.p.v. reacties op insta delen. Reacties die niet eens van of op haar zijn.
pi_220300212
quote:

[..]
Wat een ontzettende kut situatie voor jou en dat je dit mee moest maken 🫂

Mijn ouders reageerde ook niet zoals ik gehoopt had, maar nu ik volwassen ben begrijp ik hen beter. En zij maakte dit ook voor het eerst mee.
Ik kan het begrijpen dat AM teleurgesteld is, maar ik heb niet het idee dat zij er over in gesprek is gegaan met haar ouders.
pi_220300228
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:09 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke kan beter eens in actie komen wat de verhuizing betreft i.p.v. reacties op insta delen. Reacties die niet eens van of op haar zijn.
Ik kwam hier om dit te zeggen. Inderdaad, ga inpakken ipv scrollen op internet!
pi_220300245
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke hangt zelf ook de hele dag. Jij had daar vast geen tijd voor.
Nee ind,
pi_220300258
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Nee ind, maar ook al had ik er tijd voor dan kon ik dat nooit lang volhouden 😂
pi_220300272
Heeft Sofie nog nooit gezien dat er kletskassa's zijn?
pi_220300337
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wat een ontzettende kut situatie voor jou en dat je dit mee moest maken 🫂

Mijn ouders reageerde ook niet zoals ik gehoopt had, maar nu ik volwassen ben begrijp ik hen beter. En zij maakte dit ook voor het eerst mee.
Ik kan het begrijpen dat AM teleurgesteld is, maar ik heb niet het idee dat zij er over in gesprek is gegaan met haar ouders.
Nu ik volwassen ben (en flink wat therapie 😅) en meer over mijn ouders en hun generatie weet heb ik het ook een plek kunnen geven. Eigelijk denk ik dat nav het boek am wel in gesprek is gegaan en haar ouders het nog steeds als "ach kind het is gebeurd je kan er niets aan doen dus leef gewoon verder" erin stonden (mijn ouders leven niet meer maar heb ooit met een tante die "erbij" was gesproken en die zei dit dus toen ik vertelde vast te lopen sinds ik kinderen heb)

Het is lastig.. we zijn er niet bij en kunnen verder ook niet oordelen.. maar als ik naar mijn ervaring kijk begrijp ik het wel..
pi_220300371
Wat erg dat je kinderen dan zeggen: anders verpest je mama haar filmpje! Bizar.
pi_220300544
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:09 schreef JaNeeDan het volgende:
Ja maar reacties delen kan zitten op de bank. Inpakken en zorgen dat het huis klaar is vereist fysieke arbeid.
pi_220300580
Jet haar enige kans op aandacht is als zij dit vraagt in de aura van Lot.
Het is Lot die voortdurend door AM gefilmd wordt, Jet wordt consequent genegeerd.
En Jet wil zo graag. #EagerToPlease
pi_220300644
Sowieso die opmerking over de jam… waar bemoeit zij zich mee? Sowieso al dat gefilm continu echt ziekelijk…. En ik zag dus te zoeken naar de stories van Judith over de geweldige prestaties maar het is gewoon een hele post met foto’s en verslag. Leuk voor jezelf maar waarom zou je dit delen …
pi_220300679
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:53 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Ja maar reacties delen kan zitten op de bank. Inpakken en zorgen dat het huis klaar is vereist fysieke arbeid.
Is ook zo. Was even vergeten dat dat er niet in zit.
pi_220300732
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Is ook zo. Was even vergeten dat dat er niet in zit.
Daarom kan ze dus ook niet werken, ze is niet in staat om iets te doen. 😕
pi_220300763
Verwijderd.

[ Bericht 81% gewijzigd door JaNeeDan op 09-03-2026 14:28:45 (Quote ging niet goed. ) ]
pi_220300769
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:23 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Daarom kan ze dus ook niet werken, ze is niet in staat om iets te doen. 😕
Zij gaat het nog heel zwaar krijgen zodra haar kind gaat bewegen.
pi_220300775
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:43 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie laat haar pigmentvlekje weer laseren. Is zoiets handig als je over paar dagen in Spanje zit in de zon?
Ho ho, dit is doemdenken! Waar is de positiviteit? Iedereen doet de dingen op zijn of haar manier :S___D
pi_220300807
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:42 schreef Shuri het volgende:
Takkie stond op de zak waar de slaapzak in zat.

Ik heb echt vakantie en tijd teveel dat ik dit soort dingen heb gezien. Normaal scroll ik snel door de filmpjes heen :+
Nee hoor, ook op de zak van die slaapzak staan alleen Jip en Janneke. Ik heb dezelfde slaapzak hier liggen, is een oude uitvoering en toen werd Takkie nog niet zoveel gebruikt op zulke items.
pi_220300926
Ik snap die posts over de kaas en de kaashandelaar die Sanneke deelt ook niet zo goed.
Heeft zij nu zelf deze berichten gestuurd of deelt ze de berichten van iemand anders?
Sowieso heeft het volgens mij niets met haar te maken dus slaat het weer eens nergens op.

Kan iemand misschien haar telefoon afpakken?
pi_220301035
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:54 schreef JeOmaJa het volgende:
Ik snap die posts over de kaas en de kaashandelaar die Sanneke deelt ook niet zo goed.
Heeft zij nu zelf deze berichten gestuurd of deelt ze de berichten van iemand anders?
Sowieso heeft het volgens mij niets met haar te maken dus slaat het weer eens nergens op.

Ik snap het ook niet, wat heeft dit met haar te maken? Prioriteiten ook weer hoor
pi_220301074
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:54 schreef JeOmaJa het volgende:

Ik zag iets over een zeurende kaashandelaar bij Veggilaine. Dat zal dat vast zijn geweest. Dat Sanneke dat gedeeld heeft.
pi_220301092
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:17 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik zag iets over een zeurende kaashandelaar bij Veggilaine. Dat zal dat vast zijn geweest. Dat Sanneke dat gedeeld heeft.
Ze wilt vast een rocky road van veggilaine ontvangen voor haar goede daad
pi_220301098
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nu ik volwassen ben (en flink wat therapie 😅) en meer over mijn ouders en hun generatie weet heb ik het ook een plek kunnen geven. Eigelijk denk ik dat nav het boek am wel in gesprek is gegaan en haar ouders het nog steeds als "ach kind het is gebeurd je kan er niets aan doen dus leef gewoon verder" erin stonden (mijn ouders leven niet meer maar heb ooit met een tante die "erbij" was gesproken en die zei dit dus toen ik vertelde vast te lopen sinds ik kinderen heb)

Het is lastig.. we zijn er niet bij en kunnen verder ook niet oordelen.. maar als ik naar mijn ervaring kijk begrijp ik het wel..
Ik heb haar boek niet gelezen, dus ik ging uit vanuit wat ze op insta heeft laten zien. Maar dan klopt dat dus niet met het beeld dat ik had.

Ik heb ook veel therapie gehad en therapie met mijn ouders erbij ook, omdat ik zelf het gesprek aan gaan heel lastig vond (was 21 toen ik dat deed).

Ik denk dat therapie voor AM helender was geweest dan 'zomaar' het contact verbreken.
pi_220301108
Sanneke deelt berichten om er zelf beter van te worden. En wat zou AM met Sanneke moeten? Ben benieuwd.
pi_220301124
Volgt iemand Yara Mairin? Zij heeft een zwangerschap op onbepaalde plek, wat lijkt me dat heftig zeg! Ze hebben nu haar volledige eileider eruit gehaald, omdat ze iets zagen en hoop voor haar dat het dat was en ze nu uit alle onzekerheid is!
pi_220301152
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:30 schreef Giddie het volgende:

[..]
Ho ho, dit is doemdenken! Waar is de positiviteit? Iedereen doet de dingen op zijn of haar manier :S___D
Was ik vergeten sorry. En van positiviteit word je geloofwaardiger. En er is geen goed of fout. (Hebben nu al Sofie haar dooddoeners wel gehad denk ik?)
pi_220301218
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 11:41 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Misschien stopt ze dagelijks briefjes in Maarten zijn lunchtrommel dat hij ECHT GEEN KOFFIEKAART MAG KOPEN!! 🙅‍♀️
😂
pi_220301247
Demammavan:
Zou dat nou echt handig zijn, van losse regenkleding over de motorkleding?
Ik neem aan dat er warme en waterdichte motorkleding bestaat? Maar die kreeg ze niet gesponsord dus het moet zo?
pi_220301277
Oh als je Lot hoort schreeuwen tijdens de lunch met je verpest mama haar filmpje, zou je toch bijna denken dat ze dit vaker hoort

Erg hè van Yara Marin, volg haar niet zag het op tik tok dacht ik
pi_220301351
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
😂
Of welke taak hij die dag heeft, zodat hij zeker niet vergeet dat haar mental load zwaarder is dan die van hem.

En de Jip-slaapzak: die worden al een jaar of tien niet meer gemaakt. Hema nam afscheid van Jip & Janneke omdat de verhalen ouderwets en stereotyperend waren. Maar... waar is dan de Takkie-slaapzak? Achter welk schot heeft MG die opgeruimd. Kan met dat plansysteem van AM niet zo zijn dat zij dat verkeerd heeft opgeborgen.
pi_220301359
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:25 schreef Hope88 het volgende:
Volgt iemand Yara Mairin? Zij heeft een zwangerschap op onbepaalde plek, wat lijkt me dat heftig zeg! Ze hebben nu haar volledige eileider eruit gehaald, omdat ze iets zagen en hoop voor haar dat het dat was en ze nu uit alle onzekerheid is!
Verschrikkelijk, zelf helaas bekend mee, afgelopen jaar ook een ZOL gehad en nu wel zwanger maar dat durf je eigenlijk niet onder haar reacties te typen.
Ze is volgens mij ook al heel lang bezig met haar kinderwens, heb alleen maar bewondering voor iedereen die het zo open deelt.
pi_220301383
Sofie heeft een drukke werkmaandag: vlekje laseren, boodschappen doen (en dat benoemen als: kijken hoe onze producten daar in het schap liggen), broodje eten (en dat benoemen als: nieuwe klant dus prijslijst afgeven). Volgende etappe is waarschijnlijk de kinderen uit school halen, en dan kruipt ze de vide op om 'administratie' te doen (het wissen van opmerkingen of reageren op opmerkingen). Zaterdag kon ze ook al niet mee naar de uitwedstrijd van Madelief. Dat werk van haar is toch altijd een geweldige smoes om, of bij haar Jan te zijn, of om vooral niets met de kinderen te hoeven doen zonder Jan.
pi_220301407
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:58 schreef Moppie1982 het volgende:
Oh als je Lot hoort schreeuwen tijdens de lunch met je verpest mama haar filmpje, zou je toch bijna denken dat ze dit vaker hoort

Zegt Lot dit nou tegen Jet? :'( Dat kind is zich dus héél bewust dat mama haar filmt en dat zij daardoor meer aandacht krijgt dan Jet. Dat wordt nog wat als die gaat puberen.
  maandag 9 maart 2026 @ 16:29:32 #121
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220301410
Elke keer als je denkt dat het niet erger kan bij AM overtreft ze het weer. Wat een verschrikkelijk naar wezen is het.
Ik geloof in karma.
pi_220301411
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:30 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Was ik vergeten sorry. En van positiviteit word je geloofwaardiger. En er is geen goed of fout. (Hebben nu al Sofie haar dooddoeners wel gehad denk ik?)
Excuses aanvaard. En ik heb geen aanvullingen. Zelfs op het gebied van dooddoeners en stokpaardjes is ze beperkt. Eén van haar beste en veelzeggende uitspraken deed ze een keer tijdens een interview, ik weet niet meer zeker waarvoor ik dacht voor Een huis vol. Ze vroegen waarom ze destijds voor Jan was gevallen: omdat ze op zoek was naar een man die heel hard kan werken en zijn vrouw op handen draagt.
pi_220301421
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:28 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Zegt Lot dit nou tegen Jet? :'( Dat kind is zich dus héél bewust dat mama haar filmt en dat zij daardoor meer aandacht krijgt dan Jet. Dat wordt nog wat als die gaat puberen.
Ik heb het 3x teruggekeken, maar kom er niet uit tegen wie ze het zegt, of het tegen Jet is of tegen een ander

Lot is straks de baas, maar dat wordt ook gevoed! Ze is duidelijk de lieveling van AM met Julia samen
pi_220301438
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:22 schreef Lynnyl het volgende:
Sofie heeft een drukke werkmaandag: vlekje laseren, boodschappen doen (en dat benoemen als: kijken hoe onze producten daar in het schap liggen), broodje eten (en dat benoemen als: nieuwe klant dus prijslijst afgeven). Volgende etappe is waarschijnlijk de kinderen uit school halen, en dan kruipt ze de vide op om 'administratie' te doen (het wissen van opmerkingen of reageren op opmerkingen). Zaterdag kon ze ook al niet mee naar de uitwedstrijd van Madelief. Dat werk van haar is toch altijd een geweldige smoes om, of bij haar Jan te zijn, of om vooral niets met de kinderen te hoeven doen zonder Jan.
Nou, ze heeft zelfs zondag de hele dag gewerkt want het was lekker stil in huis! Opmerkingen weg swifferen en mensen blokkeren, hotel kamers boeken, misschien de paas bestel lijst maken? Het was verdikkeme druk want ‘s avonds ging ze weer verder werken. Deze vrouw is niet te benijden hoor! Als ze weer op date night of vakantie gaat wel allemaal zeggen dat ze het verdiend hebben omdat ze zo hard werreke
pi_220301470
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:17 schreef Maanstteen55 het volgende:

[..]
Verschrikkelijk, zelf helaas bekend mee, afgelopen jaar ook een ZOL gehad en nu wel zwanger maar dat durf je eigenlijk niet onder haar reacties te typen.
Ze is volgens mij ook al heel lang bezig met haar kinderwens, heb alleen maar bewondering voor iedereen die het zo open deelt.
En daarom vind ik persoonlijk dat je over alles kan speculeren hier behalve ziektes en zwangerschappen.. ik vind het vooral pijnlijk voor de dames die ook problemen hebben om kindjes te krijgen.. dat vind ik zulke pijnlijke dingen..
pi_220301504
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:00 schreef Lodelie het volgende:

Heb maar eens een reactie achtergelaten: dat velen een betere verdeling hebben qua huishouden en dat als 1 van de partners weg is / ziek is, alles gewoon verder gaat.
pi_220301577
DBM op threads,
Kinderen gingen buiten spelen, 1 fout deur dicht ander met de vinger ertussen.
Soort van reactie stel je niet aan, tegen andere kind kan gebeuren.
Terwijl ze normaal voor elke scheet die dwars zit naar de Hap gaat.

AM: Maarten werkt toch altijd op maandag thuis? Die weet van gekkigheid niet wat ze moet zeggen. Dat ziek zijn van haar zal wel weer meevallen.
pi_220301672
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:55 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Heb maar eens een reactie achtergelaten: dat velen een betere verdeling hebben qua huishouden en dat als 1 van de partners weg is / ziek is, alles gewoon verder gaat.
Dat wordt blokkeren denk ik
pi_220301701
Sofie doet allerlei dingen die anderen naast hun baan nog moeten doen. En noemt dat werk. En dan moet ze op zondag ook nog werken. Inderdaad reacties wegpoetsen, mensen blokkeren, met Jan op pad: het is allemaal werk. Ze mag met mij een dag meelopen in de zorg. Dan weet ze wat werken is en vlucht ze heel snel weer naar haar kantoor met een view.
pi_220301704
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:33 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie doet allerlei dingen die anderen naast hun baan nog moeten doen. En noemt dat werk. En dan moet ze op zondag ook nog werken. Inderdaad reacties wegpoetsen, mensen blokkeren, met Jan op pad: het is allemaal werk. Ze mag met mij een dag meelopen in de zorg. Dan weet ze wat werken is en vlucht ze heel snel weer naar haar kantoor met een view.
Ze heeft haar eigen personeel gebaard en heeft daarom voor de rest van haar leven genoeg gedaan vindt ze zelf
pi_220301719
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:25 schreef Hope88 het volgende:
Ik volg haar , erg sneu , want volgens mij zijn ze met tussenpozen al 5 jaar bezig
pi_220301778
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:31 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik heb het 3x teruggekeken, maar kom er niet uit tegen wie ze het zegt, of het tegen Jet is of tegen een ander

Lot is straks de baas, maar dat wordt ook gevoed! Ze is duidelijk de lieveling van AM met Julia samen
Het is tegen iemand anders. Want Lot zegt: Jij moet niet praten over Jet.
Maar goed, de essentie is dat ze zich wel degelijk bewust zijn dat er gefilmd wordt. Hoe kan het ook anders. Heel triest.
pi_220301786
Ik heb zelf volwassen kinderen , maar Lot is 5 , dat is toch geen normaal gedrag wat ze laat zien met eten tussen de middag ? .
Ze mag schreeuwen tegen haar zussen , en hoe ze doet en wat ze zegt , dat wordt ook niet gecorrigeerd door AM .
pi_220301805
Ik begrijp niet hoe de fans kunnen zeggen dat ze zo hard werkt en er voor de kinderen altijd zijn. Vooral Madelief heb ik medelijden mee. Dat meisje wil niet met pakjes aanlopen met witte kraagjes en hockey spelen. Het is niet de mini Barbie geworden die Sofie van haar wilde maken. Ze trekt haar eigen plan en ligt er daardoor uit. Ze had ook vaak een wat treurige blik in haar ogen vind ik.
pi_220301885
quote:

[..]

Is het niet tegen Julia? Maar ik heb maar één keer gekeken hoor, vaker trek in niet!
pi_220301910
quote:

[..]

Ik vind haar met dat gevit op de tweeling ook altijd zo erg, dat het zo lastig was om zwanger te zijn van een tweeling en ze te moeten opvoeden etc etc. Je zou van minder een complex krijgen! En arme Jet idd.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat AM hier niet mee leest en ik kan me ook niet voorstellen dat ze helemaal niet nadenkt over hetgeen wat hier over haar besproken wordt. Nou ja, het is natuurlijk haat dus per definitie onwaar |:(
pi_220301946
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:27 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat wordt blokkeren denk ik
Denk het ook.
pi_220302022
Ik denk dat DBM vanavond nog even naar de HAP gaat om vingertje dochter te checken. (Threads)
pi_220302135
Zou Sanneke de keet al ingepakt en opgeruimd hebben?
pi_220302188
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:51 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik gok dat ze een excuus aan het bedenken is. Duurt even om te checken welke ze. Nog niet heeft gebruikt.
pi_220302212
En Juud moet natuurlijk weer benoemen dat ze zelfs nog kaartjes moesten kopen om naar die atletiekwedstrijden te kunnen kijken. Ja Juud, daarom kunnen ze alles zo goed en gestructureerd laten verlopen. Dat kost geld ouwe knieperd.
pi_220302227
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:01 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Ik gok dat ze een excuus aan het bedenken is. Duurt even om te checken welke ze. Nog niet heeft gebruikt.
Die gaat het op het laatste moment aan laten komen, schat ik in. Die maakt zich liever druk over een kaasboer dan dat ze in actie komt om haar spullen in te pakken. Dus dat mogen anderen, waarschijnlijk Dion, gaan doen. De smoes: dat ze het niet overziet, en daardoor overprikkeld is, en het niet meer lukt om dingen in dozen te stoppen. En dat zou ik bij mensen met ASS echt goed kunnen begrijpen, maar niet als ze zich hierachter verschuild, maar ondertussen de hele dag op haar socials zit op zoek naar linkjes die ze kan delen, want ook dat is mega overprikkelend.
pi_220302254
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:51 schreef JaNeeDan het volgende:
Nee want M heeft de hele dag aan vastgeplakt gezeten. Daarnaast moest ze post delen van Veggilane, want Sanneke heeft een veel groter bereik en natuurlijk linkjes gedeeld is een heel intensieve dag.
pi_220302286
DBM wilde weer 'clean' gaan eten, en dan post ze allerhande poeders en bewerkte siroopjes...🤔
pi_220302369
Gatverdamme wat ziet die stamppotkwak er toch niet aantrekkelijk uit. Bejaardenhuisvoer voor mensen zonder tanden.

En L hangt weer lekker met haar haren in de vla.
pi_220302493
Eigenlijk is Am niet zo een grote influencer als ze denkt, anders was ze wel op de Best Social awards uitgenodigd of genomineerd🤣 zag net foto’s voorbij komen..

Ben benieuwd of Sanneke nog online ruzie aan het maken is of dat er al wat ingepakt is, ze moest die kleine toch ook een paar keer wegbrengen deze week omdat ze dingen moest doen?

En dbm eet echt niet puur, ze denkt dat ze puur eet, en opeens lust ze geen kwark
pi_220302501
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:08 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Is het niet tegen Julia? Maar ik heb maar één keer gekeken hoor, vaker trek in niet!
Toevallig was ik stomverbaasd hoe L loopt te gillen 😳 Heb het wel terug gekeken en ze heeft het inderdaad tegen Julia 😱 En net met avondeten deed ze het gewoon weer!! Julia moest Rens bellen maar die is aan het werk, L; “jawel doe dat, nu!!” Wauw, kleine dictator 😳
pi_220302515
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:40 schreef Moppie1982 het volgende:
Eigenlijk is Am niet zo een grote influencer als ze denkt, anders was ze wel op de Best Social awards uitgenodigd of genomineerd🤣 zag net foto’s voorbij komen..

Ben benieuwd of Sanneke nog online ruzie aan het maken is of dat er al wat ingepakt is, ze moest die kleine toch ook een paar keer wegbrengen deze week omdat ze dingen moest doen?

En dbm eet echt niet puur, ze denkt dat ze puur eet, en opeens lust ze geen kwark
Alleen met van dat flavour powder erdoor, lekker clean 🙃😄
pi_220302584
quote:

Sanneke moest nog oppas regelen. De vraag is of dat al gelukt is.
pi_220302597
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:40 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Toevallig was ik stomverbaasd hoe L loopt te gillen 😳 Heb het wel terug gekeken en ze heeft het inderdaad tegen Julia 😱 En net met avondeten deed ze het gewoon weer!! Julia moest Rens bellen maar die is aan het werk, L; “jawel doe dat, nu!!” Wauw, kleine dictator 😳
En dan wil arme Jet ook meekletsen, zegt iemand lot was volgens mij met Rens aan het bellen, zo wordt er idd een gillende kleuter gecreëerd
pi_220302610
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke moest nog oppas regelen. De vraag is of dat al gelukt is.
Misschien plaatst ze zo een tikkie voor een oppas, ik zou echt niet oppassen ze bekijkt het zet een campingbedje neer ofzo
pi_220302661
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:17 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Vind ik grappig want ik volg zelf Veggilaine en heb eigenlijk niets meegekregen van een zeurende kaashandelaar. Maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik werk, probeer mijn huis op orde te houden en 2 niet-binnen kinderen heb die ook nog eens naar school etc. gaan, dus ik heb ook iets minder tijd om 20 uur per dag op mijn telefoon te scrollen.
pi_220302709
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:06 schreef Maremare het volgende:
En Juud moet natuurlijk weer benoemen dat ze zelfs nog kaartjes moesten kopen om naar die atletiekwedstrijden te kunnen kijken. Ja Juud, daarom kunnen ze alles zo goed en gestructureerd laten verlopen. Dat kost geld ouwe knieperd.
Ik heb vooral moeite met het 6x benoemen dat hij niet fit was en dus niet presteerde zoals normaal. Als het allemaal zo slecht was, dan had hij ook geen PR’s gevestigd. Maar nee, Judith moet even benadrukken dat hij anders nog veel beter was geweest. En hij was nu 2e op het eindklassement, dus vul maar in wat hij had kunnen worden! Blegh.
  maandag 9 maart 2026 @ 20:01:01 #154
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220302734
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:29 schreef Giddie het volgende:

[..]
Excuses aanvaard. En ik heb geen aanvullingen. Zelfs op het gebied van dooddoeners en stokpaardjes is ze beperkt. Eén van haar beste en veelzeggende uitspraken deed ze een keer tijdens een interview, ik weet niet meer zeker waarvoor ik dacht voor Een huis vol. Ze vroegen waarom ze destijds voor Jan was gevallen: omdat ze op zoek was naar een man die heel hard kan werken en zijn vrouw op handen draagt.
Was volgens mij ook bij EHV. Jan die lange dagen werkte bij de bakkerij en dan thuis ook nog moest koken enzo :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220302774
J & V zijn een drankje aan het doen in het hotel, hun kinderen liggen 2 verdiepingen lager te slapen. Gelukkig hebben ze de babyfoon mee..
pi_220302812
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:53 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Vind ik grappig want ik volg zelf Veggilaine en heb eigenlijk niets meegekregen van een zeurende kaashandelaar. Maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik werk, probeer mijn huis op orde te houden en 2 niet-binnen kinderen heb die ook nog eens naar school etc. gaan, dus ik heb ook iets minder tijd om 20 uur per dag op mijn telefoon te scrollen.
Was van een tik tok
pi_220302890
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:49 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Misschien plaatst ze zo een tikkie voor een oppas, ik zou echt niet oppassen ze bekijkt het zet een campingbedje neer ofzo
Een campingbedje? Ze moest oppas hebben om in de keet aan de slag te gaan. Het enige wat ze daarvoor moet doen is van de bank af.
pi_220302897
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:04 schreef Kaascroissantje het volgende:
J & V zijn een drankje aan het doen in het hotel, hun kinderen liggen 2 verdiepingen lager te slapen. Gelukkig hebben ze de babyfoon mee..
Ik was verbaasd. Ik vind zoiets niet oké.
pi_220302908
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:58 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik heb vooral moeite met het 6x benoemen dat hij niet fit was en dus niet presteerde zoals normaal. Als het allemaal zo slecht was, dan had hij ook geen PR’s gevestigd. Maar nee, Judith moet even benadrukken dat hij anders nog veel beter was geweest. En hij was nu 2e op het eindklassement, dus vul maar in wat hij had kunnen worden! Blegh.
Ja excuses bedenken voor een mindere prestatie is ze inderdaad ook goed in. Dat dit gewoon misschien is wat het is qua prestatie komt gewoon niet in haar op.
pi_220302910
Hoop voor Sanneke dat ze als eerste de bank verhuizen. Dan hoef ze maar één keer mee te rijden en kan ze de rest van de dag instructies geven vanaf de bank
pi_220302982
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:18 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hoop voor Sanneke dat ze als eerste de bank verhuizen. Dan hoef ze maar één keer mee te rijden en kan ze de rest van de dag instructies geven vanaf de bank
Gaat lukken!
pi_220302983
De reels van AM helpen niet echt voor haar engagement. 16 reacties op 100.000 volgers. AM haar 5 minutes of fame is binnenkort wel zo goed als gedaan denk ik.
pi_220303020
Wat is Maarten aan het metselen in die pot met stamppot aardappelpuree met 3 groene sliertjes?
pi_220303051
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:18 schreef Lonneke1983 het volgende:
Anders heeft ze daar natuurlijk ook nog een wc, waar ze
Op kan zitten en haar neusgaten in kan filmen
pi_220303061
quote:

[..]
En vervolgens wordt rens nog gebeld ook, dus ze krijgt haar zin... en inderdaad wat krijgt jet ook daar een snauw zeg
pi_220303090
AM die iedere dag de was omdraait, maar vrijwel alle jurken van L zitten in de was.

Dat de sponsors maar snel mogen komen hè AM?

En de kinderen hebben op school bepaald dat ze tot Pasen geen snoep/koek mee naar school nemen.
AM is daar dit keer (niet zonder slag of stoot) mee akkoord gegaan. Want ‘het is voor haar een gevoelig punt’

Waarom dan? Moeten haar ouders het weer ontgelden, is het onderdeel van haar verknipte jeugd?
Laat me raden: ‘als je wil weten waarom moet je mijn boek lezen’
pi_220303113
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:39 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Anders heeft ze daar natuurlijk ook nog een wc, waar ze
Op kan zitten en haar neusgaten in kan filmen
Als ze dan maar niet haar kruis filmt 🫣
pi_220303126
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:49 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Als ze dan maar niet haar kruis filmt 🫣
😂
pi_220303137
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een campingbedje? Ze moest oppas hebben om in de keet aan de slag te gaan. Het enige wat ze daarvoor moet doen is van de bank af.
Dacht dat ze ging schilderen 🤣
pi_220303194
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM die iedere dag de was omdraait, maar vrijwel alle jurken van L zitten in de was.

Dat de sponsors maar snel mogen komen hè AM?

En de kinderen hebben op school bepaald dat ze tot Pasen geen snoep/koek mee naar school nemen.
AM is daar dit keer (niet zonder slag of stoot) mee akkoord gegaan. Want ‘het is voor haar een gevoelig punt’

Waarom dan? Moeten haar ouders het weer ontgelden, is het onderdeel van haar verknipte jeugd?
Laat me raden: ‘als je wil weten waarom moet je mijn boek lezen’
Hoe dan? AM wast elke dag, het gaat gelijk in de droger en daarna direct de kast weer in 🤷‍♀️ Het zal idd weer een schreeuw om een samenwerking zijn 🙄

En vijfjarige Lot snapt niet waar ze mee toegestemd heeft? Geen koek of snoep in de trommel tot een bepaalde datum lijkt me echt niet zo moeilijk te snappen.. Wat houdt zij haar toch klein in dat opzicht 🫣
pi_220303197
Volgens mij gaf Julia Jet op haar kop omdat ze teveel jam op haar brood deed. Waarop Jet zei dat ze daar niks aan kon doen omdat het gewoon een groot stuk abrikoos was dat in de jam zat.
Daarna begon de kleine dictator zich er mee te bemoeien.
pi_220303229
Bijzonder ook weer dat AM de stilte tijdens schermtijd de fijnste tijd van de dag vindt 🙄 Begrijp me niet verkeerd hoor ik vind die stilte soms ook fijn 🤣🤣 Maar ik geniet toch echt het meest als de kinderen lekker buiten spelen, koffietje en ranja erbij met een lekker snackschaaltje. Af en toe een balletje meetrappen, eentje duwen op de schommel, mee op de wipwap enz enz 😍 Maar nee, AM doet niks van dit alles.. Ze moeten zichzelf maar vermaken en vooral "optijd" achter hun scherm zitten 😣
  maandag 9 maart 2026 @ 21:08:24 #173
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220303230
quote:

Ik denk dat die volgers voor een groot deel nep volgers zijn die ze gekocht heeft en veel mensen die kijken voor irritainment. Ook vaak weinig reacties op haar postings.
pi_220303241
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:01 schreef Roesssst het volgende:
Volgens mij gaf Julia Jet op haar kop omdat ze teveel jam op haar brood deed. Waarop Jet zei dat ze daar niks aan kon doen omdat het gewoon een groot stuk abrikoos was dat in de jam zat.
Daarna begon de kleine dictator zich er mee te bemoeien.
Klopt zo begreep ik het ook. Julia zei dat Jet teveel jam pakte. Lot zei dat Julia haar mond moest houden omdat ze het filmpje verpestte. Leuke dynamiek daar 🤭

Minibelle gooit ook weer een hele hoop informatie de ether in. Dochter presteert ondanks hb niet op vwo niveau met een hele hoop redenaties erom heen waar ik geen touw aan kan vastknopen. Maar ja ik ben dan ook niet HB
pi_220303283
Over AM haar laatste Instagram post: dat moddergooien naar haar ouders en opvoeding siert haar niet, al weet ik niet hoe erg het geweest is. Als het écht een vreselijke jeugd was en je ouders je verwaarloosd (of erger) hebben snap ik ergens dat iemand dat eerlijk wil kunnen uitspreken. Of je dat moet delen met 100k volgers is een tweede.

Maar AM heeft echt een blinde vlek voor de jeugd die ze haar eigen kinderen geeft. Ik zie haar vrijwel nooit genegenheid tonen naar haar kinderen. Zelden een knuffel of kus. En je zal maar opgroeien zonder privacy, en je altijd moeten voegen naar je moeder. Ik heb vooral te doen met de 4 middelste kinderen. De tweeling en G ogen niet echt gelukkig, al zijn het pubers natuurlijk. En J wordt altijd aan de kant gezet zodra haar zusje er doorheen schreeuwt.

Als AM een verknipte jeugd had geeft ze dat nu weer op een andere manier door aan haar kinderen. Ik geloof zeker dat hier nog wel wat therapietrajecten uit voort gaan komen later.
pi_220303287
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:11 schreef Piefpafpoef123 het volgende:

[..]
Klopt zo begreep ik het ook. Julia zei dat Jet teveel jam pakte. Lot zei dat Julia haar mond moest houden omdat ze het filmpje verpestte. Leuke dynamiek daar 🤭

Minibelle gooit ook weer een hele hoop informatie de ether in. Dochter presteert ondanks hb niet op vwo niveau met een hele hoop redenaties erom heen waar ik geen touw aan kan vastknopen. Maar ja ik ben dan ook niet HB
Ik denk de dochter ook niet 😜
pi_220303306
Is de dochter van Minibelle wel getest HB of is het een eigen diagnose?
pi_220303313
Ik vind Minibelle vreselijk, maar HB zijn staat niet gelijk aan goed presteren.
Sterker nog, ik ken er maar weinig die soepel presteren. Dus dat haar dochter nu vastloopt zou prima in het plaatje kunnen passen.
pi_220303335
Ik zie bij AM trouwens ook een story waarin ze een boek/tijdschrift over pleegzorg vasthoudt. Heeft ze daar eerder al eens iets over gedeeld? Ik mag toch hopen dat die vrouw geen pleegouder wordt..
pi_220303337
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:53 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Dacht dat ze ging schilderen 🤣
Misschien heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat ze oppas nodig had omdat ze met kind niet aan opruimen en inpakken toekomt. Die keet had al lang en breed ingepakt kunnen zijn, ook met kind.
pi_220303378
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:08 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik denk dat die volgers voor een groot deel nep volgers zijn die ze gekocht heeft en veel mensen die kijken voor irritainment. Ook vaak weinig reacties op haar postings.
Niemand durft nog te reageren want je voor dat je het weet zit je in de blokkendoos.
  maandag 9 maart 2026 @ 21:40:19 #182
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220303381
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:31 schreef Hannah12345 het volgende:
Ik zie bij AM trouwens ook een story waarin ze een boek/tijdschrift over pleegzorg vasthoudt. Heeft ze daar eerder al eens iets over gedeeld? Ik mag toch hopen dat die vrouw geen pleegouder wordt..
Ze heeft afgelopen zomer een tijd een logeetje gehad en noemde dat pleegzorg.
pi_220303402
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:11 schreef Piefpafpoef123 het volgende:

[..]

Aan die verhalen van Minibelle is echt geen touw vast te knopen. Heb het idee dat wanneer ze ergens teleurgesteld of boos over is dat nog erger is dan normaal. En echt nul privacy voor de dochters daar. Qua pochen zou ze een goede match zijn met Juud.
pi_220303441
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:23 schreef Sente het volgende:
Is de dochter van Minibelle wel getest HB of is het een eigen diagnose?
Ik geloof dat de oudste wel officieel HB getest is, maar wat opvallend is is dat er in dat gezin behoorlijk geleurd wordt voor een diagnose. Het moet allemaal via andere experts dan via de ‘gewone’ diagnostische centra.
pi_220303562
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:50 schreef Harper het volgende:

[..]
Het is tegen iemand anders. Want Lot zegt: Jij moet niet praten over Jet.
Maar goed, de essentie is dat ze zich wel degelijk bewust zijn dat er gefilmd wordt. Hoe kan het ook anders. Heel triest.
Zelfs als Maarten het eten opschept kijkt ze ondertussen naar de camera.
Maar hoe vaker ik ze bekijk (ik volg ze niet en klik af en toe eens een dagje door die 100 posts), hoe meer ik schrik. Die camera staat constant op hun gezicht. Ook niet te vergelijken met de meeste andere vloggers hoe veel zij haar kinderen filmt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220303570
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:40 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ze heeft afgelopen zomer een tijd een logeetje gehad en noemde dat pleegzorg.
Ah oké. Nou hopelijk blijft het daarbij. Die vrouw kan haar eigen schema amper aan, laat staan dat ze zorg moet dragen voor een (getraumatiseerd) kind.
pi_220303573
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:31 schreef Hannah12345 het volgende:
In haar boek schrijft ze dat ze al maanden een pleegkind in huis heeft
pi_220303612
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:01 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Hoe dan? AM wast elke dag, het gaat gelijk in de droger en daarna direct de kast weer in 🤷‍♀️ Het zal idd weer een schreeuw om een samenwerking zijn 🙄

En vijfjarige Lot snapt niet waar ze mee toegestemd heeft? Geen koek of snoep in de trommel tot een bepaalde datum lijkt me echt niet zo moeilijk te snappen.. Wat houdt zij haar toch klein in dat opzicht 🫣
Ik vond haar vooral gewichtig over dat ze zo’n moeite had met een boterham in een trommel.
Bij ons op school mag snoep of koek gewoon niet. Zit het er wel in, dan mag de trommel gevuld weer mee naar huis.
Kun je het allemaal niet mee eens zijn als influ, maar je hebt je gewoon te houden aan de schoolregels volgens mij.
Mijn kinderen zijn trouwens ook nog niet overleden door een gebrek aan koek of snoep gedurende de eerste 6 uur van de dag _O-
pi_220303627
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat ze oppas nodig had omdat ze met kind niet aan opruimen en inpakken toekomt. Die keet had al lang en breed ingepakt kunnen zijn, ook met kind.
Nee, want haar 1-jarige kind pakt alles meteen weer uit. En ja, hoeveel heb je als ouder nou precies te zeggen over een 1-jarige? Die zet je niet even in een kinderstoel, of in een campingbedje.
pi_220303635
Ik weet eigenlijk niet of jullie haar echt zo’n plangoeroe vinden, of dat het sarcastisch is, maar ik vind haar agenda zo weinig omvatten. Alle huishoudelijke taakjes staan op verschillende lijstjes én in de agenda. En dan staat er iedere dag ‘lunch’. Eet je gewoon niet als het niet in de agenda staat?
pi_220303686
quote:

[..]
Die toon ook, zowel vanmiddag als bij het avondeten van zo'n klein dametje. Dat wordt nog wat de komende jaren. Ze wordt er niet leuker van, wat dat betreft lijkt ze op haar oudste zus. En die ongemakkelijke blik van Guus ook aan tafel als AM weer met haar camera voor zijn neus staat. Ik vind dat zo sneu.
pi_220303696
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:18 schreef LeSage het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of jullie haar echt zo’n plangoeroe vinden, of dat het sarcastisch is, maar ik vind haar agenda zo weinig omvatten. Alle huishoudelijke taakjes staan op verschillende lijstjes én in de agenda. En dan staat er iedere dag ‘lunch’. Eet je gewoon niet als het niet in de agenda staat?
Staat haar rustmoment er eigenlijk ook in? Of is het 'eten en naar bed' en omschrijft ze dat als lunch?
pi_220303698
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:08 schreef Karenwalker het volgende:

[..]
In haar boek schrijft ze dat ze al maanden een pleegkind in huis heeft
Oh jeetje dat heb ik volledig gemist. Godzijdank houdt ze dat kind dan buiten beeld. Als ze dat nou ook eens met haar kinderen zou doen.
pi_220303753
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
Gatverdamme wat ziet die stamppotkwak er toch niet aantrekkelijk uit. Bejaardenhuisvoer voor mensen zonder tanden.

En L hangt weer lekker met haar haren in de vla.
Dat zag ik ook net . Ook niet gefilmd dat er lekker werd gegeten door die kinderen die zogenaamd alles lusten . Snap het wel hoor, die droge kwak zou ik ook niet hoeven .

Verder vind ik het wel tijd worden dat ze eens beginnen met Lot op te voeden . Op deze manier wordt het een heel vervelend meisje en dat is nergens voor nodig .

Jetje is altijd de pineut , heel sneu want dat is van nature volgens mij een heel lief en zacht kind .
pi_220303769
Er is er weer 1 ziek bij DBM 😱 een week zonder ziekte een week niet geleefd en gelijk delen
pi_220303776
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:25 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Staat haar rustmoment er eigenlijk ook in? Of is het 'eten en naar bed' en omschrijft ze dat als lunch?
Gaat zij serieus na de lunch naar bed? _O-
Ik dacht dat jullie dat als grapje zeiden.
pi_220303777
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:32 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Dat zag ik ook net . Ook niet gefilmd dat er lekker werd gegeten door die kinderen die zogenaamd alles lusten . Snap het wel hoor, die droge kwak zou ik ook niet hoeven .

Verder vind ik het wel tijd worden dat ze eens beginnen met Lot op te voeden . Op deze manier wordt het een heel vervelend meisje en dat is nergens voor nodig .

Jetje is altijd de pineut , heel sneu want dat is van nature volgens mij een heel lief en zacht kind .
En ze wilden er kip bij, maar kon niet want het menu was speklapjes
pi_220303840
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:25 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Even teruggekeken; nee haar rustmoment staat er niet in. Ze had ooit samenwerking met een Belgische dame. Die dame geeft uitgelegd hoe een planner werkt en dat het anders is dan een planner. Na een tijdje was AM haar zat. Heeft planner gejat en beetje aangepast met lijstjes van haarzelf (die ze had leren maken van die dame)en doet alsof het haar idee is. Maar zet er maar iets in om interessant over te komen. Geen plangoeroe dus
pi_220303847
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:36 schreef LeSage het volgende:

[..]
Gaat zij serieus na de lunch naar bed? _O-
Ik dacht dat jullie dat als grapje zeiden.
Ze heeft het zo zwaar, ze moet echt een uur rust. Ga eerder naar bed zou ik zeggen. Mijn chef ziet mij al aankomen als ik zeg dat ik in de middag een uurtje plat moet.
pi_220303848
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:25 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Oh jeetje dat heb ik volledig gemist. Godzijdank houdt ze dat kind dan buiten beeld. Als ze dat nou ook eens met haar kinderen zou doen.
Dat was ten tijde dat ze dat boek schreef. Die is allang weer weg. Ze werd wel buiten beeld gehouden. Of het echt een pleegkind was valt nog te bezien. In elk geval was het duidelijk dat er een tijdje iemand was. De jongste J. sliep toen overduidelijk een poosje niet op haar kamertje.
pi_220303855
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:13 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik vond haar vooral gewichtig over dat ze zo’n moeite had met een boterham in een trommel.
Bij ons op school mag snoep of koek gewoon niet. Zit het er wel in, dan mag de trommel gevuld weer mee naar huis.
Kun je het allemaal niet mee eens zijn als influ, maar je hebt je gewoon te houden aan de schoolregels volgens mij.
Mijn kinderen zijn trouwens ook nog niet overleden door een gebrek aan koek of snoep gedurende de eerste 6 uur van de dag _O-
Bijzonder hè? Snap niet wat het er mee te maken heeft dat de familie G niet gelovig is. Beetje gezond is denk ik niet goed voor ze. 😉
pi_220303859
Ik heb de hele dag nog niet gekeken bij Annemarie, maar wel alles hier gelezen. Ik geloof dat ik dat maar even zo laat. Heb weinig zin om mijn goede humeur nog te laten verstoren door die vrouw 🤭
pi_220303911
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:52 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Ze heeft het zo zwaar, ze moet echt een uur rust. Ga eerder naar bed zou ik zeggen. Mijn chef ziet mij al aankomen als ik zeg dat ik in de middag een uurtje plat moet.
Misschien kan ik in de keuken een matrasje neerleggen en even aan de gasten vragen of ze over een uurtje terug kunnen komen naar het terras ;(
pi_220303917
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:54 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Bijzonder hè? Snap niet wat het er mee te maken heeft dat de familie G niet gelovig is. Beetje gezond is denk ik niet goed voor ze. 😉
Ja, die snapte ik wel, want het ging om vasten. En dat ze nu dus meedoen terwijl ze niet eens gelovig zijn. Een enorme opoffering blijkbaar.
pi_220303959
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:12 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ja, die snapte ik wel, want het ging om vasten. En dat ze nu dus meedoen terwijl ze niet eens gelovig zijn. Een enorme opoffering blijkbaar.
Het gaat om een koekje en snoepje, horen sowieso niet in de broodtrommel vind ik.. dus prima oplossing
pi_220303990
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:11 schreef LeSage het volgende:

[..]
Misschien kan ik in de keuken een matrasje neerleggen en even aan de gasten vragen of ze over een uurtje terug kunnen komen naar het terras ;(
Jullie gasten hebben daar natuurlijk alle begrip voor. 😂
pi_220303998
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:12 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ja blijkbaar. Vorige week zei AM al dat de kinderen op een gelovige school zaten (haar woorden). Het was vooral Maarten die haar heeft overgehaald. Want aanpassen is moeilijk.
pi_220304082
Ik woon misschien in een hele rare omgeving maar koek en snoep gaat hier al jaren niet standaard in de broodtrommels, scholen willen het niet ( en dat is helemaal prima ) en staat ook los van leerlingen die vasten etc .

Enige uitzondering was een jaar met een kindje die een dusdanige pinda allergie heeft dat niemand uit de klas pindakaas of cashewnoten kaas of zo mocht meenemen en zelfs dat was geen punt want niemand zit te wachten op een anafylaxtisch kind .
pi_220304242
Hier mogen koek en snoep ook niet mee. Maar ik denk ook dat AM Lot onderschat een 5jarige begrijpt best wat het inhoud dat ze geen snoep of koek krijgt. Er wordt aandacht besteed aan de ramadan dus de juf zal het op kleuter niveau hebben uitgelegd en er deze draai aan hebben gegeven.
pi_220304349
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 05:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Hier mogen koek en snoep ook niet mee. Maar ik denk ook dat AM Lot onderschat een 5jarige begrijpt best wat het inhoud dat ze geen snoep of koek krijgt. Er wordt aandacht besteed aan de ramadan dus de juf zal het op kleuter niveau hebben uitgelegd en er deze draai aan hebben gegeven.
Het gaat om het vasten tot Pasen, dus niet over de Ramadan.

De vastentijd of veertigdagentijd is een christelijke voorbereidingsperiode van 40 dagen (exclusief zondagen) op Pasen, beginnend op Aswoensdag en eindigend op Stille Zaterdag. Het is een tijd van bezinning, soberheid en gebed, waarin gelovigen luxe (zoals snoep, alcohol of vlees) laten staan en vaak vasten.

Maar AM schopt graag tegen dingen die niet in haar planner staan. Ze is zo flexibel als een loden deur.
Het gaat over een tijdje geen snoep en koek in de trommel.. Nounou, wat errug!
pi_220304439
Ze is ook wel erg stil, als laatste lot naar bed gepost
pi_220304497
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:52 schreef Shuri het volgende:

[..]
Dat was ten tijde dat ze dat boek schreef. Die is allang weer weg. Ze werd wel buiten beeld gehouden. Of het echt een pleegkind was valt nog te bezien. In elk geval was het duidelijk dat er een tijdje iemand was. De jongste J. sliep toen overduidelijk een poosje niet op haar kamertje.
Er werd hier toen gedacht/geschreven dat het de dochter van haar broer was. Ze kwam wel in beeld op de camping. Pleegkind denk ik niet. Interessant doen. Denk id een bekende.
pi_220304534
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 06:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

De vastentijd of veertigdagentijd is een christelijke voorbereidingsperiode van 40 dagen (exclusief zondagen) op Pasen, beginnend op Aswoensdag en eindigend op Stille Zaterdag. Het is een tijd van bezinning, soberheid en gebed, waarin gelovigen luxe (zoals snoep, alcohol of vlees) laten staan en vaak vasten.

Maar AM schopt graag tegen dingen die niet in haar planner staan. Ze is zo flexibel als een loden deur.
Ze schopt graag tegen dingen aan , die volgens haar de meeste tegennreaktie s geven, daar gaat het haar alleen om . Als je dit al 7keer eerder hebt meegemaakt, dan kun je dat toch beter loslaten denk ik .
pi_220304620
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 06:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Excuus, ik had het niet gezien bij haar en ging automatisch uit van de ramadan😅

Maar haar enorm strakke planning maakt haar juist spontaner ofzoiets...
pi_220304822
Het gaat niet eens om de broodtrommel hè, want ze lunchen thuis. Hier krijgen ze voor de ochtendpauze fruit of groenten mee en soms wat nootjes erbij.
pi_220304843
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 08:39 schreef Fenne het volgende:
Het gaat niet eens om de broodtrommel hè, want ze lunchen thuis. Hier krijgen ze voor de ochtendpauze fruit of groenten mee en soms wat nootjes erbij.
Precies. En na de lunch met cinnamon rolls of zo mogen ze ook nog in de snoeppot graaien, moeten ze fruit na thuiskomst en is er taart of vla na het avondeten.

Het is niet dat ze nu op een vreselijk regime zitten hè?

Maar ‘met tegenzin ingestemd’

Vast wel goed voor de nodige reacties.
pi_220304866
ze hebben 'geluk' bij de geertsen dat ze allemaal geen aanleg hebben om dik te worden. Als ik die hoeveelheden snoep/koek en desserts zou eten weeg ik zo 200 kg. Aan de andere kant is het handig dat je dan dus ziet hoe ongezond het is, dat is het nl niet, ook niet als de kilos er niet aanvliegen.
pi_220304884
Sanneke zoekt een oplossing voor het feit dat haar kind de prullenbak opent. En ze heeft geen zin om steeds ‘nee’ te zeggen.
Zo benieuwd naar hoe zij haar kind gaat opvoeden.
pi_220304899
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 08:59 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke zoekt een oplossing voor het feit dat haar kind de prullenbak opent. En ze heeft geen zin om steeds ‘nee’ te zeggen.
Als ze dit al niet kan/ wil, dan gaat dat opvoeden ook niet gebeuren. Het getrut nu ook al weken rondom die verhuizing en dat hij het dan weer uitpakt en aan haar plakt etc.. komt niet zoveel van terecht.
pi_220304915
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 09:05 schreef papierentas het volgende:

[..]
Als ze dit al niet kan/ wil, dan gaat dat opvoeden ook niet gebeuren. Het getrut nu ook al weken rondom die verhuizing en dat hij het dan weer uitpakt en aan haar plakt etc.. komt niet zoveel van terecht.
Dit.
Het moet gewoon allemaal vanaf haar doorgezakte plek op de bank kunnen. Dus kiest ze voor oplossingen in de zin van kindersloten etc. i.p.v. opvoeden en haar kind dingen (af)leren. Ik vraag me af hoe zij 37 is geworden.
pi_220305048
quote:
Misschien zo'n halsband om doen die je ook voor honden hebt, als je dan op een knopje drukt krijg je een schokje. Hoeft ze niet eens de bank af 😁
pi_220305148
quote:
Ik zie Sanneke echt als het type "hihi nee joh gekkie niet uit de prullenbak eten hihihi " en dan knuffelen en grapjes blijven maken waardoor kind totaal de boodschap niet mee krijgt dat dit niet de bedoeling is...
En als je dan "nee" zegt heeft het kind geleerd dat het grappig is 👍
Als je gewoon duidelijk nee zegt en consequent blijft is het gewoon duidelijk en pluk je daar vanzelf de vruchten van...
Net als dat plakken 🤷 gewoon zeggen dat ze zelf moeten spelen.
Kinderen worden echt leuker als ze duidelijkheid en grenzen krijgen
pi_220305155
Wat is er mis met je kinderen leren dat je andere geloven en culturen moet respecteren, ik snap AM daarin echt niet.. vind het sowieso bizar als je voor een ochtendje zoveel troep mee naar school moet, als je soms die trommels ziet.. is er kwartiertje pauze
pi_220305182
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 09:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik zie Sanneke echt als het type "hihi nee joh gekkie niet uit de prullenbak eten hihihi " en dan knuffelen en grapjes blijven maken waardoor kind totaal de boodschap niet mee krijgt dat dit niet de bedoeling is...
Als je gewoon duidelijk nee zegt en consequent blijft is het gewoon duidelijk en pluk je daar vanzelf de vruchten van...
HAHAHA dat is tegenwoordig “pedagogisch” opvoeden, ja dan eet hij uit de prullenbak.. zeg nee mag niet en opgeven moment stopt hij ermee, ken niemand die speciaal een prullenbak heeft gekocht voor haar kind
pi_220305188
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 08:39 schreef Fenne het volgende:
Ja precies. Snap sowieso niet waarom er zo'n bak vol met van alles mee moet voor die ochtendpauze. Hier altijd alleen maar 1 stuk fruit.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 09:40:20 #226
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220305257
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 09:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik denk dat Sanneke vooral heel hard roept vanaf de bank “NEE, DAT MAG NIET VAN JE MOEDER!”.
pi_220305302
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 09:40 schreef LALAA het volgende:

[..]
Ik denk dat Sanneke vooral heel hard roept vanaf de bank “NEE, DAT MAG NIET VAN JE MOEDER!”.
Maar dan wel hard lachend om haar eigen grap...
Ik denk altijd als je jezelf al niet serieus neem waarom verwacht je dat je kind dit wel doet?
pi_220305303
quote:

[..]
😂😂😂
pi_220305433
Woohoo Sanneke gaat knallen (scheten laten op de bank ?? Of gaat ze echt er vanaf?)
Wat suf dat dion haar bericht stuurt dat kind overstuur is... je voelt jezelf rot en schuldig ofzo en denkt "joh als ik dit stuur kan jij je ook rot voelen "
Je kan toch prima sturen "heb hem gebracht! Gaat vast goed komen! Veel succes met knallen"
pi_220305704
Oh aap komt uit de mouw, ze wilt een prullenbak opgestuurd krijgen van brabantia, want duur. Alles wat duur is wilt Sanneke
pi_220305832
🥴 dion had tassen opgeruimd en daarom was ze tassen kwijt en heeft ze nieuwe besteld...
Heeft dus jaren in een kast gezeten die ze nooit open heeft gemaakt
Hoe?
pi_220305924
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🥴 dion had tassen opgeruimd en daarom was ze tassen kwijt en heeft ze nieuwe besteld...
Hoe?
Ja hier snap ik ook helemaal niks van. Opent zij haar kasten dan niet? Heel bizar.
pi_220305990
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Hoe?
Ik vraag me af hoe je zoveel troep kunt hebben in zo’n kleine keet dat je een verzameling tassen kwijtraakt. En die kast is dus nooit leeggehaald en schoongemaakt?

Dat Sanneke haar huis veilig noemt voor haar kind snap ik ook niet. Met zoveel spullen overal breekt toch iedereen toch nek? En die spullen hebben niks te maken met de verhuizing, het is daar altijd een pleurisbende.
pi_220306024
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:46 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja hier snap ik ook helemaal niks van. Opent zij haar kasten dan niet? Heel bizar.
Ja maar ook "hey heb jij die tassen gezien?" 🤷 Waarom heeft ze dat niet gezegd? en als je het kwijt bent ga je toch zoeken??? Waarom nieuw kopen als je weet dat het ergens in huis moet liggen??
pi_220306072
Wat een ellende bij die verhuizing van Sanneke zeg..... Ik vind haar eerlijk gezegd ook wel een tikkie verzamelwoede hebben. Zo veel spullen, echt hoe dan?
Mijn innerlijke Marie Kondo heeft het echt zwaar...... Alsjeblieft ga gewoon spullen inruimen en weg gooien!
pi_220306113
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:56 schreef WildeTuinen het volgende:
Wat een ellende bij die verhuizing van Sanneke zeg..... Ik vind haar eerlijk gezegd ook wel een tikkie verzamelwoede hebben. Zo veel spullen, echt hoe dan?
Mijn innerlijke Marie Kondo heeft het echt zwaar...... Alsjeblieft ga gewoon spullen inruimen en weg gooien!
Ik heb hetzelfde. En Vinted levert misschien geld op maar betekent ook dat ze de rommel blijft verplaatsen, het moet immers mee naar het nieuwe huis. Voor nu gewoon echt weggooien, goede spullen naar de kringloop, kleding naar kledingbakken. Frisse start in het nieuwe huis en stoppen met kopen.
pi_220306222
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb hetzelfde. En Vinted levert misschien geld op maar betekent ook dat ze de rommel blijft verplaatsen, het moet immers mee naar het nieuwe huis. Voor nu gewoon echt weggooien, goede spullen naar de kringloop, kleding naar kledingbakken. Frisse start in het nieuwe huis en stoppen met kopen.
Nou dit precies! Ik zou Sanneke ook echt hulp gunnen. Het is niet normaal dat je een tas kwijt raakt zonder deze ooit gebruikt te hebben en daarom maar een nieuwe te kopen. Zeker niet als je amper wat te besteden hebt.
En ik snap dat ze hoopt geld te krijgen voor haar oude spullen, maar tegelijk maakt ze het ook het probleem van een ander.
Ze doet amper wat, en het zou mij echt verbazen als zij deze overload aan zooi zelf gaat verhuizen en inpakken.
pi_220306249
Same! Je kan blijven verzamelen maar uiteindelijk doe je er niets mee..

Bizar, je trekt toch een keer in de zoveel tijd je kasten leeg doekje erover en opnieuw inruimen?

Wat een bende heeft zij zeg, in zo een klein hok en kan niet zeggen praktische dingen, een nieuw dekbed aanschaffen leuk! Maar kan ook als je er al woont, en dan zeggen ja de slopen zijn apart, leest zij nooit door als ze iets koopt, en dan nu nog een filmpje gaan maken, ga opruimen!
pi_220306258
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:12 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Nou dit precies! Ik zou Sanneke ook echt hulp gunnen. Het is niet normaal dat je een tas kwijt raakt zonder deze ooit gebruikt te hebben en daarom maar een nieuwe te kopen. Zeker niet als je amper wat te besteden hebt.
En ik snap dat ze hoopt geld te krijgen voor haar oude spullen, maar tegelijk maakt ze het ook het probleem van een ander.
Ze doet amper wat, en het zou mij echt verbazen als zij deze overload aan zooi zelf gaat verhuizen en inpakken.
Maar zij wilt niet geholpen worden
  dinsdag 10 maart 2026 @ 11:15:15 #240
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220306259
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:56 schreef WildeTuinen het volgende:
Maar ze HEEFT helemaal niet veel spullen hoor! Beweerde ze laatst in een story...
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220306262
Sofie laat haar armetierige bosje haar nog maar eens blonderen. Vorige keer zat het toen ze van de kapper kwam mooi. Maar die paar sprieten zakken na een paar uur in en dan is het gewoon weer niks. En steekt ze het maar weer op om volume te faken. Vanavond in dagverslag vast weer dat ze een drukke dag heeft gehad. Met naar de kapper gaan tijdens wat voor normale mensen werktijden zijn.
pi_220306265
Vriendinnie van DBM heeft gisteravond moeten overgeven en nu moet ze haar de hele dag tillen?🤔
pi_220306275
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:15 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Maar ze HEEFT helemaal niet veel spullen hoor! Beweerde ze laatst in een story...
Ik heb een huis met 4 slaapkamers, een zolder en garage maar minder spullen dan zij in de keet heeft.
pi_220306334
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 09:30 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja precies. Snap sowieso niet waarom er zo'n bak vol met van alles mee moet voor die ochtendpauze. Hier altijd alleen maar 1 stuk fruit.
Alles voor het (Instagram)plaatje hè? Kijk mij eens een goede moeder zijn. En die kinderen gooit ze vervolgens online voor de bus …. …

[ Bericht 3% gewijzigd door proud_mami op 10-03-2026 12:45:17 ]
pi_220306371
En waarom moet je tassen bestellen? Ze is (eer)gister nog bij de IKEA geweest. Grote tassen genoeg. Volgens mij ook bij de Wibra, de Zeeman etcetera. Of bij een ‘Turkse’ winkel (zo heten die bij ons omdat die als eerste van die geblokte/gestreepte tassen verkochten).

Maar nu gaat ze ze bestellen, moet ze wachten tot ze geleverd worden, dan moet Dion het pakketje ophalen want op het park mogen geen pakketjes bezorgd worden..

Als ze (veel) eerder begonnen was met opruimen/uitzoeken, had ze veel meer ontdekt wat ze nog had.

En inderdaad, zo’n klein huis en dan al jaren kasten niet open gehad?
pi_220306427
Aha, ik zie de connectie Sanneke en AM. Sanneke heeft die kekke drukke mamma-waszaktassen nodig. #sherlock
pi_220306491
Sanneke heeft mazzel dat M. zijn 'ontwikkelingsvoorsprong' niet heeft doorgezet.
Als hij gaat lopen zal ze toch écht van de bank moeten komen.
Of overal slotjes op, dat is natuurlijk ook een prima oplossing.
pi_220306527
quote:

[..]
😂
pi_220306710
DBM; dochter ziek en nu voelt DBM zelf ook wat in haar keel. Het zal de onzin die haar mond uit wil zijn denk ik.

Sommige kinderen zijn nou eenmaal wat vaker ziek dan anderen. Maar hoe slechte weerstand heeft ie vrouw zelf dat zij bij iedere kuchje ook ziek wordt?
pi_220306731
Easy peasy lemon squeezy. Serieus DBM? 😫
pi_220306837
3x raden wie er weer op de bank zit te knallen.
Ik gok dat jullie maar 1 poging nodig hebben.
pi_220306908
Wat een geluk, MG schuift weer aan bij de lunch. Kan hij AM fijn ondersteunen. Die twee raken ook niet versleten van het werken.
pi_220306972
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:48 schreef Sstt1993 het volgende:
Sanneke heeft mazzel dat M. zijn 'ontwikkelingsvoorsprong' niet heeft doorgezet.
Als hij gaat lopen zal ze toch écht van de bank moeten komen.
Of overal slotjes op, dat is natuurlijk ook een prima oplossing.
Ze kan ook gewoon de poef verplaatsen. Maar grenzen aan gegeven is natuurlijk beter maar kost energie en van je zuignap komen.
pi_220307039
Sanneke weer in de klaagmodus over KPN. Het is niet een kwestie van alleen een knopje overzetten om over te schakelen naar glasvezel. Maar dat heeft niemand haar verteld natuurlijk. En ze boden ook nog een tijdelijke oplossing met simkaart maar goed. Dat irritante passief agressieve ook met d’r ogen rollen. Ga eens passief agressief inpakken!
pi_220307042
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:27 schreef Jippiejappie het volgende:
3x raden wie er weer op de bank zit te knallen.
Ik gok dat jullie maar 1 poging nodig hebben.
DBM? AM? MCW? Moeilijk hoor 🤔
pi_220307046
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:46 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ze kan ook gewoon de poef verplaatsen. Maar grenzen aan gegeven is natuurlijk beter maar kost energie en van je zuignap komen.
Laatst was hij ook aan het snoer van een (bed)lampje aan het trekken. Ze liet hem gewoon gaan en ging verder met filmen.
pi_220307076
Mogen Saar en Suus niet even een stukje cake?
pi_220307108
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:03 schreef Moppie1982 het volgende:
En een van de 2 gaf nooit geld uit.
AM: ‘nu weet ik waar al jullie zakgeld aan op gaat’.
pi_220307127
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:08 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En een van de 2 gaf nooit geld uit.
AM: ‘nu weet ik waar al jullie zakgeld aan op gaat’.
Am weet zelf niet meer wat ze brabbelt
pi_220307148
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:11 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Am weet zelf niet meer wat ze brabbelt
daarom moet ze ook snel dat uur rust nemen, dan kan ze even reflecteren op alle onzin die ze uitkraamt
pi_220307163
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:15 schreef poohenzo het volgende:

[..]
daarom moet ze ook snel dat uur rust nemen, dan kan ze even reflecteren op alle onzin die ze uitkraamt
😂 niet dat dat ook maar iéts veranderd..
pi_220307186
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:15 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Hoe meer kasten hoe meer spullen want die kan je in de kasten doen😂
pi_220307198
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:19 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Hoe meer kasten hoe meer spullen want die kan je in de kasten doen😂
Als het in de kasten zit, ziet ze het niet, dus is het er niet. Daarom heeft ze niet zo veel
pi_220307294
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Als het in de kasten zit, ziet ze het niet, dus is het er niet. Daarom heeft ze niet zo veel
Nou, als ik zie wat er allemaal niet in kasten zit? En dan van de week zeggen dat ze nu wel begrijpt waarom kraamzorg komt: “als het ergens een bende is.” Ja Sanneke, zoals bij jou.
pi_220307331
Voor Jade Kops (mijnlevenmetkanker) kan je ook alleen maar respect hebben toch? Zo jong en het gaat nu helaas hard.
Zou niemand mogen overkomen dit.
pi_220307367
Sanneke zat vanmorgen in pyjama want ze ging zweten en daarna douchen (snap ik doe ik ook wel), maar een uur terug zat ze aangekleed op de bank, was ze toen klaar met zweten en inpakken/knallen? Heeft een dag maar zo weinig uren bij haar? Toch zonde zo’n halve dag?
pi_220307468
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Voor Jade Kops (mijnlevenmetkanker) kan je ook alleen maar respect hebben toch? Zo jong en het gaat nu helaas hard.
Ja verdrietig he. Iedere keer als ik een story of post van haar zie ben ik bang dat ze overleden is. :'(
pi_220307491
quote:
Zo veel respect voor haar, een enorm trieste situatie voor haar
pi_220307515
Is er ooit iemand vriendelijk tegen Sanneke? Gaat er ooit iets wel in 1x goed? Krijgen we alleen maar geklaag te zien?
  dinsdag 10 maart 2026 @ 14:12:15 #270
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220307533
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:03 schreef Moppie1982 het volgende:
Sowieso vind ik het gek dat je tussen de middag zoveel zoetigheid/gebak op tafel zet. Zou het brood daar net als het avondeten op rantsoen zijn?

Jade......dat meisje volg ik al heel wat jaartjes en wat is dat een voorbeeld voor velen! Zeer verdrietig haar situatie.
pi_220307601
quote:
Vreselijk he. Toen ik las dat ze nog enkele weken had was ik wel even stil... en nu dan dit weer. Arme meid. Die gun je zoveel meer.
pi_220307619
Na een tijdje weer even gekeken op instagram. Was wel benieuwd naar de verhuizing van Sanneke.

Al dat speelgoed had al in dozen kunnen zitten.
Ze wil over 4 dagen verhuizen. Dat wordt nog wat.
En hoezo denkt Sanneke dat tv en internet binnen een week geregeld zijn. Dat zijn een van de eerste dingen die je regelt als je een huis toegewezen krijgt.
Benieuwd hoe het met water, elektriciteit doorgeven etc gaat bij hun. Gemeentelijke belastingen ook zoiets.

En M gaat op ontdekking. Nou had niemand verwacht van een dreumes O-)

Ik ben meer dan 31 weken zwanger en heb zoveel opruimkriebels dat de overbuurman gisteren dacht dat we het huis te koop gingen zetten.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220307665
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 09:29 schreef Moppie1982 het volgende:
Wat is er mis met je kinderen leren dat je andere geloven en culturen moet respecteren, ik snap AM daarin echt niet.. vind het sowieso bizar als je voor een ochtendje zoveel troep mee naar school moet, als je soms die trommels ziet.. is er kwartiertje pauze
AM wil gewoon alleen maar dingen die zij bepaald. Dit keer kan ze het geloof noemen, de volgende keer is het weer iets anders. CONTROLE.
De Almachtige AM weet wat het beste is in alles en voor iedereen en zal daarom nooit iets van een ander aannemen of bereidt zijn ergens in mee te gaan.

OH en bij DBM vind ik het altijd zo interessant dat er verschillende virussen tegelijk in huis zijn. Flap heeft gekotst. DBM mijn keel voelt ook heel raar dus ik denk dat we een virus hebben.
EH.......keel en buik is iets heel anders. Hierin kun je gewoon zien dat ze het verzint waar je bijstaat
pi_220307899
Am die iets roept over consuminderen , raap me op _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_220307907
Judith reageert onder een post van Porterenee. Dat ze het liefst bij haar vriendinnen eet, omdat ze niet van koken houdt. Volgens mij ligt het ietsje anders.
pi_220307986
Zo Sanneke haar huis. Jeetje mina. Ze had zo weinig zei ze. Volgens mij heeft ze gewoon alles in tassen gepleurd. Niet normaal die zooi.
pi_220308027
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:20 schreef WinnieWana het volgende:
Na een tijdje weer even gekeken op instagram. Was wel benieuwd naar de verhuizing van Sanneke.

Al dat speelgoed had al in dozen kunnen zitten.
Ze wil over 4 dagen verhuizen. Dat wordt nog wat.
En hoezo denkt Sanneke dat tv en internet binnen een week geregeld zijn. Dat zijn een van de eerste dingen die je regelt als je een huis toegewezen krijgt.
Benieuwd hoe het met water, elektriciteit doorgeven etc gaat bij hun. Gemeentelijke belastingen ook zoiets.

En M gaat op ontdekking. Nou had niemand verwacht van een dreumes O-)

Ik ben meer dan 31 weken zwanger en heb zoveel opruimkriebels dat de overbuurman gisteren dacht dat we het huis te koop gingen zetten.
Gefeliciteerd!
pi_220308062
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:59 schreef Miepje77 het volgende:
Judith reageert onder een post van Porterenee. Dat ze het liefst bij haar vriendinnen eet, omdat ze niet van koken houdt. Volgens mij ligt het ietsje anders.
Welke vriendinnen? 🫣
pi_220308070
AM heeft chatgpt weer leeggetrokken voor haar opstel onder de baarschaamte-post. Dit is zo overduidelijk niet haar schrijfstijl.

En Sanneke....dream on dat je bijna klaar bent met inpakken en dat het niet veel werk meer is. Juist die laatste dingen zijn vaak neverending. Gelukkig weet ze wel van aanpakken. Het komt vast goed, ondanks haar.
pi_220308075
Maar hoezo eet Mijan pasta uit de prullenbak? Doen ze niet aan afval scheiden in de caravan? Sanneke is toch zo pro milieu?..
pi_220308085
Sanneke moet zich ook weer even bemoeien met de reactie die AM laat zien
Goh wat heeft zij het druk met inpakken zeg!
pi_220308134
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 15:24 schreef Earring het volgende:
Sanneke moet zich ook weer even bemoeien met de reactie die AM laat zien
Goh wat heeft zij het druk met inpakken zeg!
Ze kan dan beter een keer de toko gaan dweilen. Denk dat bij 1 veeg de dweil zwart zou zien.
pi_220308228
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 15:31 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ze kan dan beter een keer de toko gaan dweilen. Denk dat bij 1 veeg de dweil zwart zou zien.
In de slaapkamer was het stof op het zwarte kastje ook heel erg aanwezig.

En ik snap dat zwarte meubels stof beter laten zien maar een swifferdoekje erover en het is weg.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220308396
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 15:31 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Denk dat het zwarte kastje in de slaapkamer genoeg zegt.
pi_220308476
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 15:22 schreef AnnArt het volgende:
AM heeft chatgpt weer leeggetrokken voor haar opstel onder de baarschaamte-post. Dit is zo overduidelijk niet haar schrijfstijl.

En Sanneke....dream on dat je bijna klaar bent met inpakken en dat het niet veel werk meer is. Juist die laatste dingen zijn vaak neverending. Gelukkig weet ze wel van aanpakken. Het komt vast goed, ondanks haar.
Ik zie vooral onhandige tassen volgestort met troep. En dan nog alle losse dingen inderdaad, dat zie je nu al, ze heeft nog wel een paar dagen werk.
pi_220308569
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 15:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Denk dat het zwarte kastje in de slaapkamer genoeg zegt.
Viel mij ook op ja, veel stof
pi_220308687
Sanneke had oppas voor M zodat ze kon knallen. Ook Sanneke: zit om 10 uur nog in haar Takkie pyjama.
pi_220308695
Ik denk dat Sanneke over ruim 10jaar heimwee heeftnaar dr "puber" van 1,5 die nu op de bank zit. Het is zo'n rustig mannetje.
pi_220308780
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:55 schreef proud_mami het volgende:
Sanneke weer in de klaagmodus over KPN. Het is niet een kwestie van alleen een knopje overzetten om over te schakelen naar glasvezel. Maar dat heeft niemand haar verteld natuurlijk. En ze boden ook nog een tijdelijke oplossing met simkaart maar goed. Dat irritante passief agressieve ook met d’r ogen rollen. Ga eens passief agressief inpakken!
Het is letterlijk wel alleen iets omzetten. Maar ze sturen haar om glasvezel te nemen. Kennelijk zijn ze beide niet mondig genoeg om daar tegenin te gaan. Dat is best wel een slechte zaak van kpn. En als je dat al wil verplichten dan moet dat tijdig geregeld kunnen worden. Dus voor een keer geef ik haar gelijk.
pi_220308798
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 16:51 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Het is letterlijk wel alleen iets omzetten. Maar ze sturen haar om glasvezel te nemen. Kennelijk zijn ze beide niet mondig genoeg om daar tegenin te gaan. Dat is best wel een slechte zaak van kpn. En als je dat al wil verplichten dan moet dat tijdig geregeld kunnen worden. Dus voor een keer geef ik haar gelijk.
Nee hoor, hier in huis moest andere kabel worden doorgetrokken, een nieuw aansluitpunt op de muur en een ander modem worden geregeld.
pi_220308845
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 16:53 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Nee hoor, hier in huis moest andere kabel worden doorgetrokken, een nieuw aansluitpunt op de muur en een ander modem worden geregeld.
Klopt, dat is glasvezel. Mijn post ging juist niet over glasvezel. Of een oude situatie. Die komt niet meer zo vaak voor.
pi_220308909
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 16:51 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Misschien is er geen mogelijkheid om KPN zonder glasvezel aan te sluiten op dat adres. Niet mondig genoeg kan ik mij bij Dion voorstellen, bij Sanneke absoluut niet. Die zie ik nog op de bakfiets stappen om bij de dichtstbijzijnde KPN winkel iemand over de balie te trekken.
pi_220308937
Sanneke haatte stofzuigen met een stofzuiger met snoer, ze haat dweilen, zo te zien haat ze schoonmaken en opruimen ook. Zou er iets zijn wat ze wel graag doet?
pi_220308943
Zo, even 6 topics bijgelezen 😅 ben iig weer goed op de hoogte. Ik dacht even dat Maike een carriereswitch naar automonteur had gemaakt in dat grijze pak dat ze v/d week droeg.

Ik keek net even bij AM en zag Maarten zn eten vingeren. Wat doet die man?! Ik kan beter hier meelezen dan bij de fluflu's kijken denk ik...die beelden krijg ik niet meer van m'n netvlies.
pi_220308985
Wat maakt die stofzuiger een tering herrie 😱
pi_220309102
Lot verveeld zich te pletter als Jet een vriendin heeft. Maar voordeel van groot gezin: er is altijd een ander!
Als je Lot ook speelafspraakjes laat maken dan hoeft ze zich ook niet te vervelen!
Maar dat kan niet volgens de regels van AM
pi_220309156
Milou lijkt wel afgevallen of heeft GPT geholpen? Van haar jaar met GPT ook niks meer vernomen
pi_220309209
Als ik de laatste story zie bij Sanneke is ze niet erg opgeschoten met het inpakken en daar komt ook nog schoonmaken bij.
pi_220309258
En Dion zit weer alleen aan tafel te eten. Ik vind dat zo raar.
pi_220309262
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 17:16 schreef Jannetje91 het volgende:
Ik keek net even bij AM en zag Maarten zn eten vingeren. Wat doet die man?! Ik kan beter hier meelezen dan bij de fluflu's kijken denk ik...die beelden krijg ik niet meer van m'n netvlies.
de doorsmeerbeurt was niet doorgegaan?

Hij zat een gebraden kip uit elkaar te plukken.
pi_220309293
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 17:15 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke haatte stofzuigen met een stofzuiger met snoer, ze haat dweilen, zo te zien haat ze schoonmaken en opruimen ook. Zou er iets zijn wat ze wel graag doet?
Klagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')