Waarschijnlijk achteraf de enige reden dat ze haar ouders gedoogde in haar o zo verknipte leven, de financiële ondersteuning. Nu ze het zelf allemaal kan bekostigen mogen ze oprotten en krijgen ze om de zoveel tijd nog wat (online) messen in hun rug gestoken. Ze worden verder hartstikke doodgezwegen en zelfs de oudere kinderen hebben een verbod om te spreken over opa en oma, alles vanaf Guus mag er niet eens op bezoek..quote:Op maandag 9 maart 2026 11:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En vele jaren vond ze het meer dan prima dat haar ouders de ziektenkostenpremie betaalden, haar moeder kwam strijken, rijbewijzen halen werd betaald (toch?) en ze het huis van haar ouders konden gebruiken voor vakanties.
Boeiend dat er hele filmpjes van andere kinderen op haar profiel staan, zolang iedereen maar kan zien hoe geweldig haar kind is. De rest is collateral damage, kan haar precies helemaal niets schelen.quote:Op maandag 9 maart 2026 12:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith en haar verslag van haar geweldige bob 🤣 afwisselend foto's afplakken om de andere kinderen te beschermen met filmpjes van alle kinderen vol in beeld 🤣🤦♂️ echt hoor doe het goed of doe het niet...
En ook duidelijk dat ze niet alleen bob zijn pr's wilt benoemen maar ook wat hij allemaal tegen andere kinderen zegt om ze moed in te spreken en te troosten 🤣 ze zit enorm ver weg in een rumoerige zaal maar weet helemaal wat hij allemaal zegt 👌👍
Am is net een vroegere langspeelplaat ,ze blijft hangen en zegt elke keer hetzelfdequote:Op maandag 9 maart 2026 09:54 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Ja heel speciaal ben je weer AM, dat je als stelletje van 19 en 21 geen kinderen wil. Na je 22ste dacht je er heel anders over want toen moesten er 8 koters gefokt worden zelfs nadat je man er na 3 wel klaar mee was.
Dus blijf die paar jaar dat jullie een kindloos stel waren op je 50-jarige leven vooral aanhalen de godganse tijd want oh oh oh wat was dat bijzonder.
Hij is emotioneel verder dan z’n moeder. Dus boven leeftijdsgenootjes stijgt hij helemaal uit!quote:Op maandag 9 maart 2026 12:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith en haar verslag van haar geweldige bob 🤣 afwisselend foto's afplakken om de andere kinderen te beschermen met filmpjes van alle kinderen vol in beeld 🤣🤦♂️ echt hoor doe het goed of doe het niet...
En ook duidelijk dat ze niet alleen bob zijn pr's wilt benoemen maar ook wat hij allemaal tegen andere kinderen zegt om ze moed in te spreken en te troosten 🤣 ze zit enorm ver weg in een rumoerige zaal maar weet helemaal wat hij allemaal zegt 👌👍
Denk dat ze het vooral extra benoemd omdat ze veel kritiek heeft gehad na vorige wedstrijden dat bob vooral wilde winnen en kwaad was als een ander beter was...quote:Op maandag 9 maart 2026 12:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hij is emotioneel verder dan z’n moeder. Dus boven leeftijdsgenootjes stijgt hij helemaal uit!
Kinderen die kinderen troosten is mij trouwens niet vreemd hoor maar Judith moet natuurlijk benoemen hoe geweldig haar zoon is.
Sanneke hangt zelf ook de hele dag. Jij had daar vast geen tijd voor.quote:Op maandag 9 maart 2026 12:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
De kinderen van mij wilden ook wel graag aan mij hangen toen ze klein waren, de keren dat ik dat goed vond waren ze ziek, maar voor de rest was het na een kwartiertje of zo echt zo van ga op je zelf zitten, en vermaak je zelf, of ik gaf ze wat ideeen ..
ik snap Sanneke dus echt niet dat ze dat gehang de hele dag goed vind. Ik zou er gek van worden.
Wat een ontzettende kut situatie voor jou en dat je dit mee moest maken 🫂quote:Op maandag 9 maart 2026 10:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Volgens mij ging het niet zozeer om het beschermen maar om hun reactie erop. De houding dat het niet zo erg is en ze niet moet zeuren..
Ik herken dat wel eigenlijk 🤷 ik ben ook misbruikt in mijn geval door een jongen met down syndroom en er werd toen letterlijk gezegd dat hij er niets aan kon doen dus dat ik het maar gewoon moest vergeten.
Voor mijn gevoel waren de ouders van die jongen meer overstuur dan mijn ouders
Ik kwam hier om dit te zeggen. Inderdaad, ga inpakken ipv scrollen op internet!quote:Op maandag 9 maart 2026 13:09 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke kan beter eens in actie komen wat de verhuizing betreft i.p.v. reacties op insta delen. Reacties die niet eens van of op haar zijn.
Nee ind,quote:Op maandag 9 maart 2026 12:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke hangt zelf ook de hele dag. Jij had daar vast geen tijd voor.
quote:Op maandag 9 maart 2026 13:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Nee ind, maar ook al had ik er tijd voor dan kon ik dat nooit lang volhouden 😂
Nu ik volwassen ben (en flink wat therapie 😅) en meer over mijn ouders en hun generatie weet heb ik het ook een plek kunnen geven. Eigelijk denk ik dat nav het boek am wel in gesprek is gegaan en haar ouders het nog steeds als "ach kind het is gebeurd je kan er niets aan doen dus leef gewoon verder" erin stonden (mijn ouders leven niet meer maar heb ooit met een tante die "erbij" was gesproken en die zei dit dus toen ik vertelde vast te lopen sinds ik kinderen heb)quote:Op maandag 9 maart 2026 13:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wat een ontzettende kut situatie voor jou en dat je dit mee moest maken 🫂
Mijn ouders reageerde ook niet zoals ik gehoopt had, maar nu ik volwassen ben begrijp ik hen beter. En zij maakte dit ook voor het eerst mee.
Ik kan het begrijpen dat AM teleurgesteld is, maar ik heb niet het idee dat zij er over in gesprek is gegaan met haar ouders.
Ja maar reacties delen kan zitten op de bank. Inpakken en zorgen dat het huis klaar is vereist fysieke arbeid.quote:Op maandag 9 maart 2026 13:09 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke kan beter eens in actie komen wat de verhuizing betreft i.p.v. reacties op insta delen. Reacties die niet eens van of op haar zijn.
Is ook zo. Was even vergeten dat dat er niet in zit.quote:Op maandag 9 maart 2026 13:53 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ja maar reacties delen kan zitten op de bank. Inpakken en zorgen dat het huis klaar is vereist fysieke arbeid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |