Seks om je eisprong heen is natuurlijk ontzettend dom als je geen kinderen wil. En na 1 ‘oepsie’ neem je dan betere maatregelen.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:54 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Ja heel speciaal ben je weer AM, dat je als stelletje van 19 en 21 geen kinderen wil. Na je 22ste dacht je er heel anders over want toen moesten er 8 koters gefokt worden zelfs nadat je man er na 3 wel klaar mee was.
Dus blijf die 3 jaar op je 50-jarige leven vooral aanhalen de godganse tijd want oh oh oh wat was dat bijzonder.
Precies!! Leg een dag die telefoon aan de kant, duik je bed in zodat je morgen weer wat fit bent!! Maar neeeee dat staat niet in de planner natuurlijk 🤡quote:Op maandag 9 maart 2026 10:00 schreef Lodelie het volgende:
Am voelt zich niet zo lekker dus Maarten werkt thuis om haar te ondersteunen.
Waarin? Hoe belangrijk kan je jezelf e je stomme, zelfbedachte taakjes maken.
Omdat er niet in de planner staat dat ze nieuwe gebruikers moet kopen. Oh nee ouwe reels uit de kast moet halen. Of AI gebruiken maar dat ze dat niet kan. Daarvoor is Juul.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:22 schreef Johanna38 het volgende:
Waarom stijgen de volgersaantallen niet meer bij AM?💩
Volgens mij ging het niet zozeer om het beschermen maar om hun reactie erop. De houding dat het niet zo erg is en ze niet moet zeuren..quote:Op maandag 9 maart 2026 10:18 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik weet niet van AM haar sexueel misbruik af, maar ik vraag me wel af.. hoe hadden haar ouders haar in haar ogen kunnen beschermen? En hoe doet zij dat wel bij haar meiden?
Ze zet die meisjes op hun kwetsbaarst op Instagram, ze post rare filmpjes, in hun ondergoed, krabbend op plekken, billen etc. Stuurt ze op kamp..
ik vind niet dat je dan mag spreken dat je je dochters beschermt,
Wat vreselijk dat je dit moest meemaken 😭quote:Op maandag 9 maart 2026 10:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Volgens mij ging het niet zozeer om het beschermen maar om hun reactie erop. De houding dat het niet zo erg is en ze niet moet zeuren..
Ik herken dat wel eigenlijk 🤷 ik ben ook misbruikt in mijn geval door een jongen met down syndroom en er werd toen letterlijk gezegd dat hij er niets aan kon doen dus dat ik het maar gewoon moest vergeten.
Voor mijn gevoel waren de ouders van die jongen meer overstuur dan mijn ouders
Wat vreselijk 😔😔quote:Op maandag 9 maart 2026 10:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Volgens mij ging het niet zozeer om het beschermen maar om hun reactie erop. De houding dat het niet zo erg is en ze niet moet zeuren..
Ik herken dat wel eigenlijk 🤷 ik ben ook misbruikt in mijn geval door een jongen met down syndroom en er werd toen letterlijk gezegd dat hij er niets aan kon doen dus dat ik het maar gewoon moest vergeten.
Vreselijk dat je dit mee hebt gemaakt 🙁quote:Op maandag 9 maart 2026 10:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze geeft aan tijdens de wintersport verkracht te zijn in de skilift door de skileraar.quote:Op maandag 9 maart 2026 10:18 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik weet niet van AM haar sexueel misbruik af, maar ik vraag me wel af.. hoe hadden haar ouders haar in haar ogen kunnen beschermen? En hoe doet zij dat wel bij haar meiden?
Ze zet die meisjes op hun kwetsbaarst op Instagram, ze post rare filmpjes, in hun ondergoed, krabbend op plekken, billen etc. Stuurt ze op kamp..
❤🫂quote:Op maandag 9 maart 2026 10:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
De batch fake followers die ze gekocht heeft is nu "op". Als je volgers koopt worden die naar gelang het aantal verdeeld over een x aantal dagen/weken. Ze zal er een stuk of 5000 gekocht hebben, die krijg je dan niet in één keer (want dat valt op he😉) maar verdeeld over een bepaalde tijd. Als je ook op haar followers klikt kan je er een aantal zien. Heel veel zonder profiel foto en zogenaamde nieuwe accounts en accounts die duizenden accounts volgen. Allemaal bots, allemaal nep.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:22 schreef Johanna38 het volgende:
Waarom stijgen de volgersaantallen niet meer bij AM?💩
heel heftig, als het ook nog om een familielid gaat 😟🫂 En je het alleen moet doen..quote:Op maandag 9 maart 2026 10:54 schreef Maretakje het volgende:
[..]
❤🫂
In een bepaalde manier herkenbaar met een neef. Mijn en zijn ouders moesten er om lachen, ik was er niet van gediend. Ik heb het altijd tegen kunnen houden dat het helemaal mis ging, maar zonder ondersteuning.
Er zijn meer honden die Fikkie heten..quote:Op maandag 9 maart 2026 11:16 schreef Mallorcameisje het volgende:
Staat de naam Sanneke nou in de planner van AM??
Ja, ik ben even gaan kijken en zie het ook.quote:Op maandag 9 maart 2026 11:16 schreef Mallorcameisje het volgende:
Staat de naam Sanneke nou in de planner van AM??
Wat lichtgeraakt allemaal zeg. Ze zit zelf gister in de podcast te verkondigen dat ze haar namenlijstje niet deelt, becausr je weet het nooit. Je zit op een forum, maar op elk slak wordt zout gelegd. Weinig meer aan zo!quote:Op maandag 9 maart 2026 09:58 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Laten we geen wedjes leggen om zwangerschappen.
Raak. Ongelofelijk dit. Tenenkrommend! Het ontbreekt AM totaal aan zelfinzicht heeft. Ze is alleen maar met zichzelf bezig. Heeft een grote behoefte aan aandacht, ook voor de centjes maar het gaat verder dan dat. Wat een egoistische, beperkte vrouw. Haar hele familie, dus haar gezin van herkomst en haar eigen gezin zijn hier de dupe van. Die kinderen willen haar later vast niet meer zien. Dit gaat zijn sporen nalaten aan mentale problemen, therapie, verslavingen, alles. Ongelofelijk wat een schadelijk, toxisch mens is het.quote:Op maandag 9 maart 2026 10:18 schreef Moppie1982 het volgende:
Misschien stopt ze dagelijks briefjes in Maarten zijn lunchtrommel dat hij ECHT GEEN KOFFIEKAART MAG KOPEN!! 🙅♀️quote:Op maandag 9 maart 2026 11:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
En AM gaat een deel maken met ‘ik wil een influencer worden’, zo staat als idee in de planner.
En ook een reel over ‘briefjes’. Vast van die liefdevolle briefjes die ze in Maarten zijn jaszak stopt als hij op werkreis moet, en op het kussen van haar kinderen legt.
Toch?! 🤪
En vele jaren vond ze het meer dan prima dat haar ouders de ziektenkostenpremie betaalden, haar moeder kwam strijken, rijbewijzen halen werd betaald (toch?) en ze het huis van haar ouders konden gebruiken voor vakanties.quote:Op maandag 9 maart 2026 11:37 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik weet gewoon niet wat ik weer lees bij AM. Wanneer stopt zij nou eens met moddergooien richting haar ouders? Heb haar werkelijk nog nooit gehoord over dat zij op 22 jarige leeftijd haar leven al verknipt vond, voorheen toeterde ze altijd dat ze pas op latere leeftijd "tot dat besef kwam". Als je haar verhaal van vandaag leest denk je toch dat ze minimaal dagelijks volledig in elkaar gerost werd, mentaal mishandeld werd, dat ze geen eten kreeg en dat ze in een van buiten afgesloten schuur op de grond moest slapen.. Dát vind ik een verknipte jeugd. Niet dat je een tweedehands scooter kreeg en je moeder dreigde om wat aan je pa te vertellen. Sorry hoor 🙄🙄
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |