abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220297795
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:11 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Lot en AM waren op zoek naar de slaapzak van Takkie.

Ja, want de slaapzak van Takkie moest wel echt mee!
AM kent haar klassiekers niet. Ook niet na 8 kinderen (die ze eigenlijk niet wilde).
pi_220297827
Ik luister die podcast van Michelle nooit, dat gaat me echt ff te ver. Maar het zou mij helemaal niet verbazen als Michelle een baby met haar grote liefde Tim krijgt. Grootse liefde, iedereen laten zien dat dit echt is, het gaat zo goed tussen haar en haar liefde, dit is echt en grootst en maximaal en sprankelend. En aangezien dat hele leven van haar in de 6e versnelling gaat is zwanger worden na een half jaar samen met de grote liefde in haar wereld helemaal normaal.
Ik hoop het echt niet hoor, ik hoop dat ze nog een klein beetje verstand over heeft.
pi_220297833
Zolang Michelle nog steak tartare en alcohol nuttigt zal het allemaal wel meevallen denk ik.
pi_220297844
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:37 schreef Maremare het volgende:
Zolang Michelle nog steak tartare en alcohol nuttigt zal het allemaal wel meevallen denk ik.
Idd, ze staat meer wel dan niet met glazen alcohol op haar insta dus het zal hopelijk wel los lopen met die liefdesbaby.
pi_220297849
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:35 schreef Weerikier het volgende:
Ik luister die podcast van Michelle nooit, dat gaat me echt ff te ver. Maar het zou mij helemaal niet verbazen als Michelle een baby met haar grote liefde Tim krijgt. Grootse liefde, iedereen laten zien dat dit echt is, het gaat zo goed tussen haar en haar liefde, dit is echt en grootst en maximaal en sprankelend. En aangezien dat hele leven van haar in de 6e versnelling gaat is zwanger worden na een half jaar samen met de grote liefde in haar wereld helemaal normaal.
Ik hoop het echt niet hoor, ik hoop dat ze nog een klein beetje verstand over heeft.
Mij ook niet. Maar het zal me ook niet verbazen als ze niet zwanger is maar wel kleine bommetjes blijft droppen waardoor er lekker gespeculeerd gaat worden. Aandacht!
pi_220297865
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:21 schreef Xmuis het volgende:
Kom net een snippet tegen van de MCW en troela podcast. Why why why why willen mensen hiernaar luisteren?
Het is een soort vermaak. Oortjes in, snelheid x 1,5 of 2,0 en ondertussen schoonmaken o.i.d. Soms lukt het me zelfs dan niet om de hele podcast te luisteren en zet ik hem na een x aantal minuten af. En het is heerlijk hoe ze zichzelf soms tegenspreken en alles leuker en mooier doen voorkomen.
Laatst vertelde Iris bijv. dat haar kinderen altijd eten wat ze maakt en dat ze haar dan bedanken voor het eten. In de podcast van gisteren vertelde ze dat ze soms 3 verschillende soorten eten maakt omdat iedereen dan zin heeft in iets anders. Dan is het natuurlijk geen kunst om je kinderen te laten eten.
En in de podcast van gisteren hadden we natuurlijk weer het drama verhaal over de knie van MCW. Daar schijnt niks meer vast te zitten en is het allemaal niks maar de hakken blijven. En MCW doet even niet aan dure merken want dit is haar humble year. Ja hoor, ja.
pi_220297955
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het is een soort vermaak. Oortjes in, snelheid x 1,5 of 2,0 en ondertussen schoonmaken o.i.d. Soms lukt het me zelfs dan niet om de hele podcast te luisteren en zet ik hem na een x aantal minuten af. En het is heerlijk hoe ze zichzelf soms tegenspreken en alles leuker en mooier doen voorkomen.
Laatst vertelde Iris bijv. dat haar kinderen altijd eten wat ze maakt en dat ze haar dan bedanken voor het eten. In de podcast van gisteren vertelde ze dat ze soms 3 verschillende soorten eten maakt omdat iedereen dan zin heeft in iets anders. Dan is het natuurlijk geen kunst om je kinderen te laten eten.
En in de podcast van gisteren hadden we natuurlijk weer het drama verhaal over de knie van MCW. Daar schijnt niks meer vast te zitten en is het allemaal niks maar de hakken blijven. En MCW doet even niet aan dure merken want dit is haar humble year. Ja hoor, ja.
Hoe dan 🫣 Michelle praat al zo snel van zichzelf 😆
pi_220297967
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:26 schreef Latteanais het volgende:

[..]
AM kent haar klassiekers niet. Ook niet na 8 kinderen (die ze eigenlijk niet wilde).
Maar Takkie is toch onderdeel van het Jip en Janneke-verhaal? Kind is gek van takkie, dus is het de Takkie slaapzak. Wat is daar zo erg aan?
pi_220297978
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:16 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar Takkie is toch onderdeel van het Jip en Janneke-verhaal? Kind is gek van takkie, dus is het de Takkie slaapzak. Wat is daar zo erg aan?
Is ook totaal niet erg. Meer grappig
AM laat Lot de Takkie slaapzak zoeken en dan blijkt het een Jip slaapzak te zijn.
pi_220297991
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:12 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hoe dan 🫣 Michelle praat al zo snel van zichzelf 😆
Ik vind haar vaak onverstaanbaar maar dat zou ik ook vinden wanneer ik het vertraagd afspeel. Maakt dus geen verschil.
pi_220297995
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:18 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Is ook totaal niet erg. Meer grappig
AM laat Lot de Takkie slaapzak zoeken en dan blijkt het een Jip slaapzak te zijn.
Bij ons hadden dingen ook een andere naam dan wat het was toen kinderen klein waren.. kind had een knuffel poes die eigenlijk een muis was 🤦‍♂️ oma heeft een keer flink lopen zoeken naar de poezen knuffel toen poes kwijt was..
pi_220298002
AM filmt tijdens het fietsen, niks nieuws. Maar dan typt ze ook nog tekst er bij (‘we hebben iets te vieren..’) tijdens het fietsen, en drukt ze op ‘plaatsen’?
pi_220298076
Takkie stond op de zak waar de slaapzak in zat.

Ik heb echt vakantie en tijd teveel dat ik dit soort dingen heb gezien. Normaal scroll ik snel door de filmpjes heen :+
pi_220298140
Sanneke is de dag alweer goed begonnen... Op de bank.
pi_220298297
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:56 schreef papierentas het volgende:
Sanneke is de dag alweer goed begonnen... Op de bank.
Half slapend kind erbij voor de engagement.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220298371
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:04 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ho ho, daar gebruikt zij haar kind niet voor hoor. Waarom ze hem dan in beeld brengt is mij een raadsel.
pi_220298543
Waarom stijgen de volgersaantallen niet meer bij AM?💩
pi_220298588
Zullen we stoppen met het steeds aanhalen of MCW zwanger is?
Dit kan over zoveel stellen gezegd en dat gebeurt toch ook niet. Waarom dan over haar buikje, hakken, alcohol in combinatie met zwanger zijn.
pi_220298618
AM recycled weer haar oude filmpje en stokpaardje ‘we wilden geen kinderen, dat was iets voor andere mensen’

🤢
pi_220298642
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:37 schreef Maremare het volgende:
Wedje leggen? Ze kent hem tenslotte al 20 jaar
pi_220298643
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:04 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ze wou natuurlijk met goeie moed aan het inpakken beginnen, maar gaat niet want M plak aan haar
pi_220298693
De droger van AM moet gewoon alleen maar drogen en heel blijven.
Misschien moet je hem dan niet iedere keer volledig uit elkaar halen? 😅
pi_220298796
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM recycled weer haar oude filmpje en stokpaardje ‘we wilden geen kinderen, dat was iets voor andere mensen’

🤢
Ja heel speciaal ben je weer AM, dat je als stelletje van 19 en 21 geen kinderen wil. Na je 22ste dacht je er heel anders over want toen moesten er 8 koters gefokt worden zelfs nadat je man er na 3 wel klaar mee was.
Dus blijf die paar jaar dat jullie een kindloos stel waren op je 50-jarige leven vooral aanhalen de godganse tijd want oh oh oh wat was dat bijzonder.

[ Bericht 2% gewijzigd door Weerikier op 09-03-2026 09:59:45 ]
pi_220298798
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:33 schreef Huisopdehoek het volgende:

🤢
Echt verschrikkelijk. Verknipte jeugd, net als mijn ouders worden.
Ik hoop maar dat haar ouders dit niet lezen.

En is er echt niemand die haar vertelt te stoppen met dat hele "ik wilde geen kinderen" verhaal?
Ze was nog student!!
pi_220298816
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:36 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Wedje leggen? Ze kent hem tenslotte al 20 jaar
Laten we geen wedjes leggen om zwangerschappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')