En zelfs dat betwijfel ik.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
"5 jaar geleden was ik 9 jaar single nu sta ik een huis te schilderen voor mijn gezin" 🤦♂ kind heeft 1 muur gedaan... "how can I make this about me" xl Sanneke is echt bijzonder
Onder de trap, op de eettafel, in de extra kamer boven, de vloer. Aanrecht helaas niet, daar staat een giga afdruiprek. Ik zie wel mogelijkheden om pakketten kwijt te kunnen. Gaat haar lukken.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:43 schreef Nieve het volgende:
Sanneke kan niet al teveel pakketbezorgers laten komen, want ik zie helemaal geen opbergruimte in het nieuwe huis. Zelfs geen trapkast... Verder wordt het volgens mij een heel prima huis, leuk! Beetje jammer dat ze daar zelf nauwelijks aan bij heeft gedragen, maargoed, detail.
Het is gewoon een teken van desinteresse. Tegen de lente loop je gewoon de kleding een keer na. Deze broek en blouse had ik uit de kast gehaald of uit laten doen. Het is simpelweg te klein en daarom kan hij er niet meer mee de deur uit. Maar Sofie zet het trots op haar insta.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:19 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie Nagelkerke reageert weer als gestoken door een wesp over de te kleine kleding van Junior. Hij heeft paar weken geleden nieuwe truien gekregen aldus Sofie. Maar daar worden zijn te korte broeken geen centimeter langer van helaas. Ze is zo van het uiterlijke vertoon en het perfecte plaatje en dat ziet ze zelf niet dat die broeken veel te kort zijn? Bijzonder.
Dat zag ik ook ja 🫣quote:Op zondag 8 maart 2026 20:37 schreef Snaky het volgende:
En wat staat er op de Takkie slaapzak van Lot? Jip!
Mee eens. Drama dat ze wel wil blijven wonen in dat huis maar duur dus graag op de linkjes klikken allemaal. En vervolgens zien we alleen maar veel te grote nieuwe kleding en heel veel schoenenquote:Op zondag 8 maart 2026 20:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
The home and the kid heeft geen gat in dr hand, maar gewoon geen hand meer. Nu weer nieuwe schoenen, ze kocht ze nooit, maar nu toch wel heul blij mee. 😅
Disclaimer: ik ben niet jaloers, haar kledingstijl vind ik verschrikkelijk. Ik snap gewoon niet waarom een mens zoveel kleding en schoenen moet hebben🙈
Nou dat he? Sorry maar ik vind echt niet dat je dit soort dingen maar kan roepen. Zoveel vrouwen die meer een buikje hebben aan de onderkant van de buik. Helemaal niks geks.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht naar dat buikje en vergeleken met mijn buik. Dan denken mensen vast ook dat ik zwanger ben.
Als ik echt boodschappen moet doen en een van de kinderen is ziek dan moeten ze soms ook wel ff mee.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:46 schreef Jenn1806 het volgende:
Waarom gaat liekeVM met een kind wat niet fit is en klaagt over hoofdpijn naar een verjaardag? Zij gaat wel vaker gewoon een dagje weg of ergens op visite met een ziek kind ik snap dat echt niet 🤷♀️ Liep ze laatst ook niet in de supermarkt met een ziek kind?
Die reacties zal ze dan ook wel krijgen en dan heeft ze weer haar zin: aandacht.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:07 schreef Earring het volgende:
DBM die sorry zegt omdat ze weinig gedeeld heeft vandaag. Alsof dat moet! Wat een onzin
Is ook mijn vraag, mijn oren bloeden gewoon als ik t hoor🙈quote:Op zondag 8 maart 2026 21:21 schreef Xmuis het volgende:
Kom net een snippet tegen van de MCW en troela podcast. Why why why why willen mensen hiernaar luisteren?
Wie is Jip danquote:Op zondag 8 maart 2026 20:37 schreef Snaky het volgende:
En wat staat er op de Takkie slaapzak van Lot? Jip!
Mee eens en daarbij kan ik me haast niet voorstellen dat daar een kinderwens zou zijn nogquote:Op zondag 8 maart 2026 20:58 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Nou dat he? Sorry maar ik vind echt niet dat je dit soort dingen maar kan roepen. Zoveel vrouwen die meer een buikje hebben aan de onderkant van de buik. Helemaal niks geks.
Dit heb ik ook al vaker gezegd bij mensen die dit soort dingen roepen bij wie dan ook.
Daarbij zie ik totaal geen buik bij Michelle hoor?
Misschien wilt ze die lijst helemaal niet delen omdat dit de lijst had die ze met Koen samen heeft bedacht? 😉
Jip van Jip en Jannekequote:Op zondag 8 maart 2026 22:11 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Wie is Jip dan
Is de slaapzak tweedehands?
Echt heel puberaal (heb alleen de reel gezien, de podcast luister ik niet). Bespreek dat lekker met je vriendinnnen tijdens een etentje onder het genot van een wijntje.. ohnee wacht, dan zit de man himself erbij. Zo ontzettend onaantrekkelijk dat hij óveral mee naartoe gaat of bijzit. Get a life, je bent geen 16 meer. Dit valt voor mij niet in de categorie "echte, ware liefde" wat Mies ons wil doen laten geloven maar het komt op mij juist toxisch en verstikkend over. En dan dat gekus iedere keer in haar uitzwakkende extensions waarbij hij achter haar staat en zn hoofd als een labrador scheef houdt. Brrrr. (En ja, ik ben ook zo puberaal verliefd geweest en heb voor mijn man letterlijk alle schepen achter me verbrand dus ik kan me echt wel inleven in hoe geweldig zij zich nu voelen maar dit is m.i. next level cringe).quote:Op zondag 8 maart 2026 21:21 schreef Xmuis het volgende:
Kom net een snippet tegen van de MCW en troela podcast. Why why why why willen mensen hiernaar luisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |