abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick zondag 8 maart 2026 @ 19:06:45 #1
382129 crew  Donna
pi_220295570
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220295793
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
"5 jaar geleden was ik 9 jaar single nu sta ik een huis te schilderen voor mijn gezin" 🤦♂ kind heeft 1 muur gedaan... "how can I make this about me" xl Sanneke is echt bijzonder
En zelfs dat betwijfel ik.
pi_220295839
Sanneke kan niet al teveel pakketbezorgers laten komen, want ik zie helemaal geen opbergruimte in het nieuwe huis. Zelfs geen trapkast... Verder wordt het volgens mij een heel prima huis, leuk! Beetje jammer dat ze daar zelf nauwelijks aan bij heeft gedragen, maargoed, detail. :o
pi_220295971
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:43 schreef Nieve het volgende:
Sanneke kan niet al teveel pakketbezorgers laten komen, want ik zie helemaal geen opbergruimte in het nieuwe huis. Zelfs geen trapkast... Verder wordt het volgens mij een heel prima huis, leuk! Beetje jammer dat ze daar zelf nauwelijks aan bij heeft gedragen, maargoed, detail. :o
Onder de trap, op de eettafel, in de extra kamer boven, de vloer. Aanrecht helaas niet, daar staat een giga afdruiprek. Ik zie wel mogelijkheden om pakketten kwijt te kunnen. Gaat haar lukken.
pi_220296068
Sofie Nagelkerke reageert weer als gestoken door een wesp over de te kleine kleding van Junior. Hij heeft paar weken geleden nieuwe truien gekregen aldus Sofie. Maar daar worden zijn te korte broeken geen centimeter langer van helaas. Ze is zo van het uiterlijke vertoon en het perfecte plaatje en dat ziet ze zelf niet dat die broeken veel te kort zijn? Bijzonder.
pi_220296111
The home and the kid heeft geen gat in dr hand, maar gewoon geen hand meer. Nu weer nieuwe schoenen, ze kocht ze nooit, maar nu toch wel heul blij mee. 😅

Disclaimer: ik ben niet jaloers, haar kledingstijl vind ik verschrikkelijk. Ik snap gewoon niet waarom een mens zoveel kleding en schoenen moet hebben🙈
pi_220296181
En wat staat er op de Takkie slaapzak van Lot? Jip!
pi_220296200
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:19 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie Nagelkerke reageert weer als gestoken door een wesp over de te kleine kleding van Junior. Hij heeft paar weken geleden nieuwe truien gekregen aldus Sofie. Maar daar worden zijn te korte broeken geen centimeter langer van helaas. Ze is zo van het uiterlijke vertoon en het perfecte plaatje en dat ziet ze zelf niet dat die broeken veel te kort zijn? Bijzonder.
Het is gewoon een teken van desinteresse. Tegen de lente loop je gewoon de kleding een keer na. Deze broek en blouse had ik uit de kast gehaald of uit laten doen. Het is simpelweg te klein en daarom kan hij er niet meer mee de deur uit. Maar Sofie zet het trots op haar insta.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaky op 09-03-2026 08:07:08 ]
pi_220296243
Waarom gaat liekeVM met een kind wat niet fit is en klaagt over hoofdpijn naar een verjaardag? Zij gaat wel vaker gewoon een dagje weg of ergens op visite met een ziek kind ik snap dat echt niet 🤷‍♀️ Liep ze laatst ook niet in de supermarkt met een ziek kind?
pi_220296248
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:37 schreef Snaky het volgende:
Dat zag ik ook ja 🫣
pi_220296308
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
The home and the kid heeft geen gat in dr hand, maar gewoon geen hand meer. Nu weer nieuwe schoenen, ze kocht ze nooit, maar nu toch wel heul blij mee. 😅

Disclaimer: ik ben niet jaloers, haar kledingstijl vind ik verschrikkelijk. Ik snap gewoon niet waarom een mens zoveel kleding en schoenen moet hebben🙈
Mee eens. Drama dat ze wel wil blijven wonen in dat huis maar duur dus graag op de linkjes klikken allemaal. En vervolgens zien we alleen maar veel te grote nieuwe kleding en heel veel schoenen
pi_220296310
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb even gezocht naar dat buikje en vergeleken met mijn buik. Dan denken mensen vast ook dat ik zwanger ben.
Nou dat he? Sorry maar ik vind echt niet dat je dit soort dingen maar kan roepen. Zoveel vrouwen die meer een buikje hebben aan de onderkant van de buik. Helemaal niks geks.
Dit heb ik ook al vaker gezegd bij mensen die dit soort dingen roepen bij wie dan ook.
Daarbij zie ik totaal geen buik bij Michelle hoor?

Misschien wilt ze die lijst helemaal niet delen omdat dit de lijst had die ze met Koen samen heeft bedacht? 😉
pi_220296312
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:46 schreef Jenn1806 het volgende:
Waarom gaat liekeVM met een kind wat niet fit is en klaagt over hoofdpijn naar een verjaardag? Zij gaat wel vaker gewoon een dagje weg of ergens op visite met een ziek kind ik snap dat echt niet 🤷‍♀️ Liep ze laatst ook niet in de supermarkt met een ziek kind?
Als ik echt boodschappen moet doen en een van de kinderen is ziek dan moeten ze soms ook wel ff mee.
Maar een verjaardag o.i.d. had ik afgezegd of een van ons zou thuis blijven met het kind.
pi_220296348
DBM die sorry zegt omdat ze weinig gedeeld heeft vandaag. Alsof dat moet! Wat een onzin
pi_220296459
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:07 schreef Earring het volgende:
DBM die sorry zegt omdat ze weinig gedeeld heeft vandaag. Alsof dat moet! Wat een onzin
Die reacties zal ze dan ook wel krijgen en dan heeft ze weer haar zin: aandacht.
pi_220296464
Kom net een snippet tegen van de MCW en troela podcast. Why why why why willen mensen hiernaar luisteren?
pi_220296623
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:21 schreef Xmuis het volgende:
Kom net een snippet tegen van de MCW en troela podcast. Why why why why willen mensen hiernaar luisteren?
Is ook mijn vraag, mijn oren bloeden gewoon als ik t hoor🙈
pi_220296727
Nope

[ Bericht 97% gewijzigd door Donna op 08-03-2026 22:24:21 ]
pi_220296815
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:37 schreef Snaky het volgende:
Wie is Jip dan
Is de slaapzak tweedehands?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220296828
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:58 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Nou dat he? Sorry maar ik vind echt niet dat je dit soort dingen maar kan roepen. Zoveel vrouwen die meer een buikje hebben aan de onderkant van de buik. Helemaal niks geks.
Dit heb ik ook al vaker gezegd bij mensen die dit soort dingen roepen bij wie dan ook.
Daarbij zie ik totaal geen buik bij Michelle hoor?

Misschien wilt ze die lijst helemaal niet delen omdat dit de lijst had die ze met Koen samen heeft bedacht? 😉
Mee eens en daarbij kan ik me haast niet voorstellen dat daar een kinderwens zou zijn nog
pi_220296927
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:11 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Wie is Jip dan
Is de slaapzak tweedehands?
Jip van Jip en Janneke
pi_220296943
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:21 schreef Xmuis het volgende:
Echt heel puberaal (heb alleen de reel gezien, de podcast luister ik niet). Bespreek dat lekker met je vriendinnnen tijdens een etentje onder het genot van een wijntje.. ohnee wacht, dan zit de man himself erbij. Zo ontzettend onaantrekkelijk dat hij óveral mee naartoe gaat of bijzit. Get a life, je bent geen 16 meer. Dit valt voor mij niet in de categorie "echte, ware liefde" wat Mies ons wil doen laten geloven maar het komt op mij juist toxisch en verstikkend over. En dan dat gekus iedere keer in haar uitzwakkende extensions waarbij hij achter haar staat en zn hoofd als een labrador scheef houdt. Brrrr. (En ja, ik ben ook zo puberaal verliefd geweest en heb voor mijn man letterlijk alle schepen achter me verbrand dus ik kan me echt wel inleven in hoe geweldig zij zich nu voelen maar dit is m.i. next level cringe).
pi_220297590
Wat is er mis met een slaapzak van jip (en janneke) dan?
pi_220297685
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:23 schreef Qware5 het volgende:

[..]
Jip van Jip en Janneke
Oh duh haha
Maar ik snap ff het probleem niet?
pi_220297756
Lot en AM waren op zoek naar de slaapzak van Takkie.

Ja, want de slaapzak van Takkie moest wel echt mee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')