abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220292287
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:46 schreef Moppie1982 het volgende:
Wel poste Michelle iets positiefs over JVP, dat vind ik dan wel weer van ja het kan wel!

Dat sneren is gewoon onnodig

Creamy neem ik echt niet serieus en de flu flu’s ook niet paar uur later staat het op Vinted
Heeft Sanneke in rond gelopen in met haar ongewassen flamoes
Eerder deze week postte Jacqueline ook iets aardigs over een dagje extra met de kinderen van Koen en Michelle. Dus hopelijk kunnen ze dit volhouden voor de kinderen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220292419
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:05 schreef Cyan het volgende:

[..]
Eerder deze week postte Jacqueline ook iets aardigs over een dagje extra met de kinderen van Koen en Michelle. Dus hopelijk kunnen ze dit volhouden voor de kinderen.
Hoop ik ook! Vooral de oudste van beide moeders krijgen de leeftijd dat ze misschien op de socials komen, dan wil je dat gemodder gewoon niet lijkt mij!
pi_220292440
Jemig wat een gezwets van Sanneke dat ze ook druk is geweest met opruimen en bestellen 🤦‍♂️ en ze hoopt dat ze heel lang in dit huis blijven... ik ook voor dion.. echt bizar...
Mijan gaat misschien logeren zodat ze kunnen inpakken en verhuizen.. ik zet geld in dat Sanneke met de bank mee verhuisd en andere mensen de keet in gaan pakken en dat ze dan 1000 berichtjes plaatst over dat uitpakken zo langzaam gaat want mijan zit dan weer aan haar geplakt 🤦‍♂️
pi_220292446
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:26 schreef IlseMarije het volgende:
Even een vraag voor mijn beeldvorming; hoe ziet iemand eruit die “normaal” door de supermarkt loopt en hoe ziet iemand eruit die op “standje autist” door de supermarkt loopt. Als ik door de supermarkt loop, heb ik een lijstje en weet ik precies wat ik moet hebben en waar ik moet zijn, is dat normaal of is dat standje autist? Niet dat ik autisme heb zover ik weet maar ik denk ook niet na hoe ik door de supermarkt loop, misschien zou ik dat eens moeten doen 🤪
Ik stel me zo voor dat dat iemand is die de hele tijd dingen zegt als: 'de autist in mij' en 'ohh wat ben ik toch een autist' maar dan in de supermarkt.
pi_220292652
quote:
Even een vraag voor mijn beeldvorming; hoe ziet iemand eruit die “normaal” door de supermarkt loopt en hoe ziet iemand eruit die op “standje autist” door de supermarkt loopt. Als ik door de supermarkt loop, heb ik een lijstje en weet ik precies wat ik moet hebben en waar ik moet zijn, is dat normaal of is dat standje autist? Niet dat ik autisme heb zover ik weet maar ik denk ook niet na hoe ik door de supermarkt loop, misschien zou ik dat eens moeten doen 🤪
Geen idee. Zet mij en één van mijn kinderen (één van ons heeft ASS) in een supermarkt en we doen waarvoor we daar zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door JaNeeDan op 08-03-2026 15:23:20 ]
pi_220292795
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De podcast van Iris en MCW. Geen idee waar zij de tijd vandaan halen maar Iris heeft die tijd in elk geval.
Heftig.
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Heb jij ooit een creamy reclame gezien waarbij je dacht "wow dat wil ik ook!!" ??
Absoluut niet!
Maar dit, ik schrok er gewoon van. 🤣
pi_220292827
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Gisteren is Sam weer uitgebreid gefilmd door AM met het bereiden van eten , hij zal wel in geld nood zitten , het enige wat mij van dat filmpje is bij gebleven is dat AM een paar keer Lekker Sam zei
Sam lijkt redelijk overtuigd van zichzelf, gezien zijn presentatie op beeld. (Koken, conctails, bbq-en, eten ronddelen en en passant je zusje rechtzetten/opvoeden, cybercrimen en koffiemachines 3d'en.) Mag ook en past ook bij zijn leeftijd van jongvolwasse.
pi_220293825
ik moest mijn kaak van de vloer rapen. AM die iets over internationale vrouwendag zegt?
Gelukkig was het een samenwerking :!
pi_220293962
quote:
Die vrouw is echt niet te geloven 😣 Threads volspammen met ‘overprikkeld zijn’, ‘zoon in paniek want haar moet geknipt’. En wat zeikt zij haar man ook continu af zeg!!! Kan het nog een grap zijn, niet mijn humor. Als die van mij het zou zien dat ik zulke dingen online plemp zou hij daar ook niet om kunnen lachen denk ik.
pi_220293981
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Breng ze nou niet op ideeën 😁
Benieuwd wanneer ze zegt onderprikkeld te zijn dus 😉😄
pi_220294009
In de podcast met Ier hebben ze het over leuke kindernamen. Mies zegt dat ze voorheen wel leuk vond om namen te delen van hun lijstje maar dat dat nu anders is.. als ze binnenkort augurken cravings post dan weet ik genoeg
pi_220294023
Poeh ik zie nog wel echt veel werk voor Sanneke, zowel in het nieuwe als in het oude huis.
pi_220294207
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:42 schreef Clavis het volgende:
Poeh ik zie nog wel echt veel werk voor Sanneke, zowel in het nieuwe als in het oude huis.
Maar gelukkig kan ze knallen! Wanttt Dion is naar het krijspaleis met die kleine man.

Wat doet ze,, een reel maken 🤣🤣🤣
pi_220294454
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:42 schreef Clavis het volgende:
Ik ook. Al dat verfwerk nog. Ze zegt dat ze dat t.z.t. gaan doen. Dat zie ik niet gebeuren. En ik vraag me af hoe ze die vloer mooi gaan afwerken. De vloer ligt op meerdere plekken vrij ver van de wanden af. Dat gaan ze niet redden met plakplinten. Die overbruggen de ruimte misschien maar gaan niet mooi blijven liggen.
pi_220294892
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ook. Al dat verfwerk nog. Ze zegt dat ze dat t.z.t. gaan doen. Dat zie ik niet gebeuren. En ik vraag me af hoe ze die vloer mooi gaan afwerken. De vloer ligt op meerdere plekken vrij ver van de wanden af. Dat gaan ze niet redden met plakplinten. Die overbruggen de ruimte misschien maar gaan niet mooi blijven liggen.
Denk dat die maanden uit dozen ook gaan leven, vriendin van mij woont al 3 jaar in haar woning en nu is alles eindelijk uitgepakt
Zou knettergek worden 🤣
pi_220294895
Opdat we niet vergeten dat Sanneke de verfroller ook een keer in de handen heeft gehad gooit ze dat filmpje er ook nog maar weer eens in.
pi_220294975
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Opdat we niet vergeten dat Sanneke de verfroller ook een keer in de handen heeft gehad gooit ze dat filmpje er ook nog maar weer eens in.
Het mooiste vind ik nog wel dat ze voor de muur verven een roller op een stok gebruikt zodat ze geen ladder moet op en afstappen of hoeft te hurken
pi_220295025
Nah je ziet toch echt een klein buikje bij Mies hoor - in die reel over wallen tot hun enkels dus nog even rondje wandelen over de grachten

Ik durf erop te wedden!
pi_220295067
Ik wed op baby incoming sept2026
pi_220295092
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:52 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Nah je ziet toch echt een klein buikje bij Mies hoor - in die reel over wallen tot hun enkels dus nog even rondje wandelen over de grachten

Ik durf erop te wedden!
Weet niet waar jij een buikje ziet hoor? Zie een hele slanke dame
pi_220295259
"5 jaar geleden was ik 9 jaar single nu sta ik een huis te schilderen voor mijn gezin" 🤦‍♂️ kind heeft 1 muur gedaan... "how can I make this about me" xl Sanneke is echt bijzonder
pi_220295275
O naar... zullen we flu's niet zwanger manifesteren? Horen we vanzelf wel als het zover is
pi_220295312
Sanneke: dan heb je een stok en maak je alsnog geen lange banen.
En ze durft te zeggen dat ze eigenlijk helemaal niet veel spullen hebben. Nou, dat durf ik in twijfel te trekken 🙈
pi_220295317
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
O naar... zullen we flu's niet zwanger manifesteren? Horen we vanzelf wel als het zover is
Over Jacqueline werd dat toen ook vaak gezegd, terwijl ze dan gewoon een opgezette buik had.
Zoals je zegt: als t zo is, horen we het vanzelf
pi_220295329
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:52 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

Ik durf erop te wedden!
Ik heb even gezocht naar dat buikje en vergeleken met mijn buik. Dan denken mensen vast ook dat ik zwanger ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')