Helemaal goed! Je had alleen het nummer opgehoogd, maar dat doet hij automagisch bij het openen van een volgende, dus die heb ik even aangepast.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:39 schreef Lynnyl het volgende:
Mods: geen idee of ik het zo goed heb gedaan, had niet gezien dat ik de laatste was...
Dan zie ik ook graag eens hoeveel Dion netto heeft, hoeveel toeslagen etc.. ze krijgen. Wat al hun lasten zijn, hoeveel ze uitgeven aan boodschappen en zooi. Maar dat doet ze niet, want dan vinden mensen hen waarschijnlijk niet meer zo zielig.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:34 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vindt het stom dat mensen geheimzinnig doen over geld. Ze is zelf natuurlijk heel transparant over wat ze binnen heeft geharkt voor haar bakfiets en huis.
Oh ik dacht alleen de eerste laag verven van de woonkamer. Dat is ook de enige keer dat ze iets van zichzelf heeft gefilmd en geplaatst 😂quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:48 schreef papierentas het volgende:
De gaten dichtsmeren is Sanneke ook niet gelukt op die oranje muur. Dat was toch ongeveer het enige wat ze had gedaan?
Ja dat ook, je zou het bijna vergeten. Vorige week heeft ze ergens gezegd dat ze gaten had dichtgesmeerd, geen idee welke gaten, maar niet die van die muur.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:54 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Oh ik dacht alleen de eerste laag verven van de woonkamer. Dat is ook de enige keer dat ze iets van zichzelf heeft gefilmd en geplaatst 😂
AM is een ultieme controlfreak. De weken worden ingepland en zijn vrijwel een kopie van elkaar. Alle kinderen MOETEN op paardrijden en scouting, geen andere opties mogelijk. Elk jaar moet er gekampeerd worden. De make-up moet altijd gedaan worden door Vera. De jaarlijkse kerstkaart door dezelfde artiest.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:37 schreef Demona16 het volgende:
Dus een nachtje op scouting in een blokhut voor Lotje is geen probleem, maar een uurtje in de ballenbak op een feestje is zo ontzettend gevaarlijk?
Neee! Je hebt gemist dat ze er vorige week zaterdag een paar uurtjes is geweest. Daar zag ze nog zo tegenop en ze had er zelfs buikpijn van. Een volger ging haar helpen, die had een cadeautje meegenomen voor haar verjaardag. Zou Sanneke ook iets voor de volger meegenomen hebben om haar te bedanken? Of mocht ze iets uitzoeken uit de spullen die Sanneke de week daarvoor had uitgezocht en die ze zelf niet meer wilde?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:54 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Oh ik dacht alleen de eerste laag verven van de woonkamer. Dat is ook de enige keer dat ze iets van zichzelf heeft gefilmd en geplaatst 😂
Die groene muur, of is het blauw, is ook niet mooi glad gemaakt.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:57 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja dat ook, je zou het bijna vergeten. Vorige week heeft ze ergens gezegd dat ze gaten had dichtgesmeerd, geen idee welke gaten, maar niet die van die muur.
Oh toen ze haar volger filmde, want die was wel aan het knallen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Neee! Je hebt gemist dat ze er vorige week zaterdag een paar uurtjes is geweest. Daar zag ze nog zo tegenop en ze had er zelfs buikpijn van. Een volger ging haar helpen, die had een cadeautje meegenomen voor haar verjaardag. Zou Sanneke ook iets voor de volger meegenomen hebben om haar te bedanken? Of mocht ze iets uitzoeken uit de spullen die Sanneke de week daarvoor had uitgezocht en die ze zelf niet meer wilde?
Ik heb 1x een filmpje gezien van iemand die aan het werk was, maar geen idee wie dat was.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:13 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Oh toen ze haar volger filmde, want die was wel aan het knallen.
Ik kijk haar stories soms zonder geluid, want kan haar niet aan en op beeld en geluid 😂
Precies dit! Echt niet te geloven wat ze nu weer aan het uitkramen is. En alles voor de content. Kan ze weer lekker Jet filmen in de ballenbak en tig stories plaatsen over dit domme geneuzel en morgen weer filmpjes plaatsen van Lot op kamp en blaaaaaaaadiebla.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:22 schreef Weerikier het volgende:
Als ik de moeder/vader was van het kindje dat Lot heeft uitgenodigd voor dat partijtje van 3 uurtjes in de ballenbak en ik was zo openbaar te kakken gezet op het instagram account van de moeder van Lot met 100.000 volgers, dan was ik er he-le-maal klaar mee geweest. Dan had ik echt gezegd; sorry Lot en Annemarie, ga lekker een hele nacht op kamp in een blokhut met de scouting zonder ouderlijk toezicht maar blijf alsjeblieft weg van dit 3 uurtjes durende verjaardags feestje van mijn kind.
Maar ik denk eigenlijk dat het weer één groot bij elkaar verzonnen bullshit verhaal van AM is puur en alleen om AANDACHT! Hallooo, kijk naar mij en mijn unieke, speciale en super uitzonderlijke manier van opvoeden! En koop mijn boek , daarin vertel ik alles. 🤮
Inderdaad, dit koop je toch gewoon zodra ze (bijna) op zijn? Zeker als je het spel vaak speelt.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith heeft haar kind voor z’n verjaardag scoreblokken voor bij een spelletje gegeven. Het zal aan mij liggen maar dat vind ik geen cadeau.
Waar zien jullie die muren dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die groene muur, of is het blauw, is ook niet mooi glad gemaakt.
In de stories met de vragenstickers. Daar zie je de wanden en als je inzoomt zie je, vooral bij de oranje wand, hoe lelijk het is.quote:
Ja toch? Dit zou bij mij gewoon onder de boodschappen vallen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:41 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Inderdaad, dit koop je toch gewoon zodra ze (bijna) op zijn? Zeker als je het spel vaak speelt.
Heel benieuwd wat ze dan met Jet doet. Moet die elke keer mee? Mag zij dan de toetjes uitkiezen en heeft ze even één op één tijd met AM? Of moet ze bij haar broer / zussen blijven?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:55 schreef papierentas het volgende:
Het is gewoon de grote AM show, ten koste van haar kinderen. Echt op elk vlak. L. was gister over de flos, want wilde ook met iemand spelen, dan komt die hele treurige riedel over zwemdiploma's weer. Zorg dan dat je kind op zijn minst zwemles heeft, maar dat zal straks ook wel weer in den treuren zuchten en steunen worden als ze elke week naar dat bad moet.
Het is vrijdag dus opa en oma dag, maar vandaag ze krijgen er wel ananas uit Oeganda bij. Een extraatje...quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:00 schreef FluVo67 het volgende:
En dan heb je 1.5 week als opa en oma de taken overgenomen van je nogal uithuizige dochter en haar man en dan ben je 1 dag nadat ze terug zijn al weer daar. Gelukkig was er nog een fles champagne over en maakt schoonzoon zijn specialiteit: verbrandde pizza.
Lot zal wel op vrijdag les gaan krijgen, en dan kan AM echt niet want werkdag 🤥. Of zou ze Lot in badpak in gaan zetten als content? Ze is er achterlijk genoeg voor.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:55 schreef papierentas het volgende:
Het is gewoon de grote AM show, ten koste van haar kinderen. Echt op elk vlak. L. was gister over de flos, want wilde ook met iemand spelen, dan komt die hele treurige riedel over zwemdiploma's weer. Zorg dan dat je kind op zijn minst zwemles heeft, maar dat zal straks ook wel weer in den treuren zuchten en steunen worden als ze elke week naar dat bad moet.
Wie neemt er nou een ananas mee als souvenir? 😅 En mag dat überhaupt ingevoerd worden?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:04 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Het is vrijdag dus opa en oma dag, maar vandaag ze krijgen er wel ananas uit Oeganda bij. Een extraatje...
En met wie moet Jet dan spelen daar in die ballenbak? Met Lot terwijl die op een feestje is? Of moet ze zichzelf maar vermaken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:22 schreef Weerikier het volgende:
Hoe AM ook zegt; ik weet niet hoe het er daar (op dat partijtje) aan toe gaat. Nou wat denk je zelf, ontzettend ervaren moeder van 8 kinderen? Hoe gaat zo'n kleuter partijtje meestal? Die kinderen gaan eerst even een uurtje in die ballenbak spelen, dan een patatje of zakje chips oid eten en een cadeautje geven en daarna nog ff spelen en dan kan je je kind weer ophalen. Is geen rocketscience hoor wat daar in die paar uurtjes gaat gebeuren.
En dan wel een hele nacht weg met de scouting in een blokhut, dát zou ik nou never nooit goed voor mijn 5jarige!
Ik heb ook toen mijn kinderen die leeftijd hadden nog nooit een moeder EN extra kind in de vorm van een grote zus mee gehad op de partijtjes die wij gaven. Niemand deed dat zover ik weet. Het is gewoon weer een hele vreemde AM actie, die ik zoals gezegd erg in twijfel neem want het is allemaal wel erg raar en tegenstrijdig.
Dat weet AM natuurlijk niet, want haar kinderen mogen geen kinderfeestjes geven.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:22 schreef Weerikier het volgende:
Hoe AM ook zegt; ik weet niet hoe het er daar (op dat partijtje) aan toe gaat. Nou wat denk je zelf, ontzettend ervaren moeder van 8 kinderen? Hoe gaat zo'n kleuter partijtje meestal? Die kinderen gaan eerst even een uurtje in die ballenbak spelen, dan een patatje of zakje chips oid eten en een cadeautje geven en daarna nog ff spelen en dan kan je je kind weer ophalen. Is geen rocketscience hoor wat daar in die paar uurtjes gaat gebeuren.
En dan wel een hele nacht weg met de scouting in een blokhut, dát zou ik nou never nooit goed voor mijn 5jarige!
Ik heb ook toen mijn kinderen die leeftijd hadden nog nooit een moeder EN extra kind in de vorm van een grote zus mee gehad op de partijtjes die wij gaven. Niemand deed dat zover ik weet. Het is gewoon weer een hele vreemde AM actie, die ik zoals gezegd erg in twijfel neem want het is allemaal wel erg raar en tegenstrijdig.
Ik kan hier niet niet op reageren, maar jeetje, wat schrijf je dan. 🫂quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
En dat kan niet, hoe graag we dat ook willen.
Ik ben misbruikt op school door klasgenoten, denk je dat mijn ouders dat hadden zien aankomen? Nee, want ik zat veilig op school.
Zonder iemand angsten aan te praten, maar het gebeurd veel vaker op die plekken waar je het niet verwacht.
Oh heerlijk juist! Onze kinderen steppen ook binnen. ( Wel met de binnen step) Rennen, springen, voetballen door de kamer. Fijn dat dat kan in huis!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:28 schreef Groentespies het volgende:
Over Jenn Darby verbaas ik me ook met enige regelmaat. Twee schommels in de woonkamer aan het plafond hangen, regelmatig haar dochters op rolschaatsen door de woonkamer en nu weer een story van haar man die in huis aan het tennissen is. Galmt lekker door met een harde vloer en nauwelijks meubels lijkt me. Blij dat ik er niet naast woon
Dat komt door dat ene koekje minder bij de thee toch? Want als ze die eet, dan moet ze weer een broek waar haar hammen in passen. Ze heeft gewoon weer een nieuwe trukendoos geopend. Foto's en onderwerpen waarvan ze weet dat er reacties op gaan komen. En dat zorgt voor views, en het zo gevraagde engagement.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:41 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat heeft AM nou weer voor brabbelverhaal over slank zijn en dat het door de borstvoeding komt. Ze geeft toch al een goede 5 jaar geen borstvoeding meer?
Dat zal Maarten wel mogen doen op zaterdagmorgen. Zo ging dat met Jet in het begin ookquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:55 schreef papierentas het volgende:
Wat heftig dat jou dit overkomen is op school 😱quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; een weekend op kamp mag/kan wel, want ze kent de leiding en weet hoe er met de kinderen wordt omgegaan. Ze vertrouwd het. Maar 3uur op een kinderfeestje niet, want ze kent de ouders niet.
Er zijn ook helemaal geem voorbeelden bekend van misbruik waar de ouders het vertrouwen hadden, zoals op school of zwemles of skiles. Oh wacht..
Prima dat zij doet wat voor haar gezin het beste werkt en waar zij zich prettig bij voelt, maar zij denkt dat ze, door het op haar manier te doen, kan voorkomen wat er met haar is gebeurd. Tenminste zo komt het over.
En dat kan niet, hoe graag we dat ook willen.
Ik ben misbruikt op school door klasgenoten, denk je dat mijn ouders dat hadden zien aankomen? Nee, want ik zat veilig op school.
Zonder iemand angsten aan te praten, maar het gebeurd veel vaker op die plekken waar je het niet verwacht.
Ik vind die foto van Lot waar wat melk uit haar mondje druppelt ook echt niet ok om te plaatsenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:41 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat heeft AM nou weer voor brabbelverhaal over slank zijn en dat het door de borstvoeding komt. Ze geeft toch al een goede 5 jaar geen borstvoeding meer?
Misschien kan mamaZhou ze op het menu bij de zaak zetten 🤢😂😂quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:12 schreef Moppie1982 het volgende:
Sushirol 🤣🤣 heeft ze dit nou zelf bedacht
Nou dit dus! Vreselijk enge vent die Rens.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:08 schreef Snaky het volgende:
En ik krijg eerder kriebels van de Scouting met Rens als leider dan een kinderfeestje van een klasgenoot.
Hoe kan je zoiets nou plaatsen van je baby? Hoe werkt dat brein van AM (en Maarten , als vader zie je toch ook dat dit echt niet kan) , ik vind deze twee als ouders geen knip voor de neus waard.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind die foto van Lot waar wat melk uit haar mondje druppelt ook echt niet ok om te plaatsen
Het zou mij niet verbazen als zij zittend op de bank de keet uit wordt getild, de bus of aanhanger in en bij het huis zo naar binnen wordt gedragen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:36 schreef Maanstteen55 het volgende:
Sanneke wordt 14 maart verhuisd en gaat dan verder met bankzitten terwijl Dion en zijn familie de caravan waarschijnlijk inpakken en klaarmaken om weer te kunnen opleveren.
Hopelijk heeft ze tijdens de verhuizing wel een schone pyjama aan
Omg, ik krijg nu echt Jabba the Hutt visoenen 🤣quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als zij zittend op de bank de keet uit wordt getild, de bus of aanhanger in en bij het huis zo naar binnen wordt gedragen.
Judith heeft schijt aan alles en iedereen, ook aan de privacy van haar zoon.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:31 schreef SophiaLoren het volgende:
Damn Judith, vertellen op instagram over dat je zoon verliefd is op een meisje van groep 4.
Damn. Kan me nog herinneren dat ik in groep 3 zat en een keer dat tegen mn moeder zei, mn moeder dat heel lollig weer tegen een vriendin van haar vertelde. En dat ik me zoooo belazerd voelde. 😂 Heb haar nooit meer wat verteld. En dit volle poelie op insta.
Ik ken het niet maar ik heb er wel een beeld bij.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:49 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Omg, ik krijg nu echt Jabba the Hutt visoenen 🤣
Dit is er eentje voor de StarWars fans hoor, iykyk 😉
Mee eens. Ik denk ook echt niet dat ze voor eten/drinken voor de klussers heeft gezorgd. Hele dagen op de bank, maar volgens mij is er nog niks ingepaktquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Nog even over Sanneke die al een week niet in het nieuwe huis is geweest; ik kan er met mijn verstand niet bij dat je zo bent. Persoonlijk vind ik het zo ontzettend respectloos naar iedereen die dat huis in orde maakt terwijl zij met haar luie reet in de keet op de bank hangt.
Ze is gewoon onopgevoed. Iedereen met een beetje fatsoen was daar gaan kijken, zou eten en drinken gebracht hebben. Maar Sanneke niet. Die ploft daar de 14e op de bank en zal vinden dat ze het toch maar mooi gefixt heeft.
Ik heb hier beeld bijquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als zij zittend op de bank de keet uit wordt getild, de bus of aanhanger in en bij het huis zo naar binnen wordt gedragen.
Zo jammer dat de kleurplaten niet meer mogen 🤭quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet naast je woon dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:30 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Oh heerlijk juist! Onze kinderen steppen ook binnen. ( Wel met de binnen step) Rennen, springen, voetballen door de kamer. Fijn dat dat kan in huis!
Sterker nog er is alleen maar meer zooi het huis in gekomenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Mee eens. Ik denk ook echt niet dat ze voor eten/drinken voor de klussers heeft gezorgd. Hele dagen op de bank, maar volgens mij is er nog niks ingepakt
Ook al mag het niet daar hebben de Nagelkerkjes geen problemen mee. Óf omdat ze geen idee hebben dat je niet alles zo maar mag meenemen óf ze hebben gewoon lak aan regels. Want wij zijn de Nagelkerkjes.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:20 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Wie neemt er nou een ananas mee als souvenir? 😅 En mag dat überhaupt ingevoerd worden?
Edit: ja blijkt wel te mogen!
Echt, ik me toen echt kapot gelachen om die kleurplaten 😂😂quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:03 schreef Maremare het volgende:
[..]
Zo jammer dat de kleurplaten niet meer mogen 🤭
Sanneke voelt zich heel comfortabel zo haar leven bij elkaar schooien.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Nog even over Sanneke die al een week niet in het nieuwe huis is geweest; ik kan er met mijn verstand niet bij dat je zo bent. Persoonlijk vind ik het zo ontzettend respectloos naar iedereen die dat huis in orde maakt terwijl zij met haar luie reet in de keet op de bank hangt.
Ze is gewoon onopgevoed. Iedereen met een beetje fatsoen was daar gaan kijken, zou eten en drinken gebracht hebben. Maar Sanneke niet. Die ploft daar de 14e op de bank en zal vinden dat ze het toch maar mooi gefixt heeft.
Eerst even langs winkels en stories opnemen terwijl zij in de auto wacht tot Dion heeft gehaald wat madam blieft.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zal Sanneke vandaag niet als vorige week in haar ogen gaan knallen?
Dat is wel fijn aan niet zo slim zijn in combinatie met schijt hebben aan alles dat je nergens rekening mee hoeft te houden. Dat is positiviteit! En die All you need is love achtige hereniging met de jongste kids bij terugkomst wordt vast het argument om binnenkort weer hun hielen te lichten. Niet alleen oma en opa wilden weer heel graag oppassen, het weerzien tzt wordt een moment voor in de boeken. Dat vergeet je nooit meer! Een dag met een gouden randje.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:21 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Ook al mag het niet daar hebben de Nagelkerkjes geen problemen mee. Óf omdat ze geen idee hebben dat je niet alles zo maar mag meenemen óf ze hebben gewoon lak aan regels. Want wij zijn de Nagelkerkjes.
Bij AM kijk ik niet, geen idee waarom zij deze keuzes hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:03 schreef Missinglink24 het volgende:
Ga het toch nog een keer zeggen; wat kan er Lot in vredesnaam gebeuren op een kinderfeestje in een binnenspeeltuin waar ze geen moment alleen zal zijn? Wat een ontzettend overdreven en verheven gedoe van AM. Ik zou evht beledigd zijn als ik die moeder was.
Ik vraag me af hoe het is gegaan met vrij nemen buiten de schoolvakanties om voor vakantie. Als je hun socials ziet kan daar als school toch niet achter staan?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:23 schreef FluVo67 het volgende:
Junior en Madelief hebben dingen uit Oeganda mee naar school genomen. Madelief heeft zelfs soort van spreekbeurt gehouden over Oeganda. Jan en Sofie zijn na deze op de bonnefooireis ook Oeganda experts...En als er op school nog mensen niet op de hoogte waren van hun trip dan weten ze dat nu wel. Dat ze de kinderen met dit alles buiten de groep plaatsen is ondergeschikt aan hun ego. Vreselijk.Vind ook wel iets van de school in dit alles. Maar als de juffen op de verjaardag van Madelief allemaal een appeltaart krijgen plaats je je als school ook wel in een bijzondere positie. Als dan later de ouders kirren dat de kindjes van school vrij krijgen voor een samenwerking in Spanje...
De school volgt hen niet op hun socials en gaan uit van wat de ouders vertellen waarom het noodzakelijk is. In goed vertrouwen. Heel nobel maar bij deze mensen ga je dan vies bij de neus genomen worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:11 schreef Giddie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het is gegaan met vrij nemen buiten de schoolvakanties om voor vakantie. Als je hun socials ziet kan daar als school toch niet achter staan?
Zou niemand van de school ze volgen op insta? Uit interesse, irritainment?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:18 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
De school volgt hen niet op hun socials en gaan uit van wat de ouders vertellen waarom het noodzakelijk is. In goed vertrouwen. Heel nobel maar bij deze mensen ga je dan vies bij de neus genomen worden.
Dat is wel fijn aan niet zo slim zijn in combinatie met schijt hebben aan alles dat je nergens rekening mee hoeft te houden. Dat is positiviteit! En die All you need is love achtige hereniging met de jongste kids bij terugkomst wordt vast het argument om binnenkort weer hun hielen te lichten. Niet alleen oma en opa wilden weer heel graag oppassen, het weerzien tzt wordt een moment voor in de boeken. Dat vergeet je nooit meer! Een dag met een gouden randje.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:21 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Ook al mag het niet daar hebben de Nagelkerkjes geen problemen mee. Óf omdat ze geen idee hebben dat je niet alles zo maar mag meenemen óf ze hebben gewoon lak aan regels. Want wij zijn de Nagelkerkjes.
Dat blijkt inderdaad. Ongelofelijk hoe zij leven. Ik zag ergens in zo’n verslag van Sofie ook dat ze een opmerking maakte over angst voor het eten in Afrika. Zou ze daarom steeds pizza gegeten hebben? Ik vraag me af hoe haar leven zou zijn zonder Jan. Ik vind haar zo onvolwassen en afhankelijk. Ze zou zoals vroeger met pakjes en zakjes koken en niets ondernemen. Gelukkig heeft ze haar eigen personeel gebaard. Door haar onvolwassen en onzekere gedrag zullen haar ouders de noodzaak voelen eea van haar over te nemen aan verantwoordelijkheid en op te passen denk ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:18 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
De school volgt hen niet op hun socials en gaan uit van wat de ouders vertellen waarom het noodzakelijk is. In goed vertrouwen. Heel nobel maar bij deze mensen ga je dan vies bij de neus genomen worden.
En met lieve vriendenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:08 schreef Giddie het volgende:
[..]
Dat is wel fijn aan niet zo slim zijn in combinatie met schijt hebben aan alles dat je nergens rekening mee hoeft te houden. Dat is positiviteit! En die All you need is love achtige hereniging met de jongste kids bij terugkomst wordt vast het argument om binnenkort weer hun hielen te lichten. Niet alleen oma en opa wilden weer heel graag oppassen, het weerzien tzt wordt een moment voor in de boeken. Dat vergeet je nooit meer! Een dag met een gouden randje.
🫣 daar erger ik me ook aan, dan ben je volwassen type je bij alles ‘hihi’quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
Kelly C die iedere keer ‘hihi’ in de teksten bij haar stories schrijft. Vind ik kinderachtig.
Zo erg! 100% zeker dat die foto ergens op een pedoforum belandt 😥. Vreselijk dat die kinderen totaal niet beschermd worden. AM heeft zo geen goed beeld van wat écht gevaarlijk is.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind die foto van Lot waar wat melk uit haar mondje druppelt ook echt niet ok om te plaatsen
Geen voordelig plaatjequote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:04 schreef Snaky het volgende:
Oh vreselijk die bikinifoto's van Annemarie. Zo niet flatteus wat ze aanheeft. Gewoon in je privé fotoboek bewaren.
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze wel een goed beeld heeft van wat echt gevaarlijk is, maar dat ze het financiële voordeel van een flu flu zijn belangrijker vindt dan de grote kans dat L op 1 of ander ranzig forum terechtkomt?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:32 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Zo erg! 100% zeker dat die foto ergens op een pedoforum belandt 😥. Vreselijk dat die kinderen totaal niet beschermd worden. AM heeft zo geen goed beeld van wat écht gevaarlijk is.
De dingen die ze post lijken ook alleen maar weer erger te worden. Ze heeft kennelijk niks geleerd van die denktank, waarschijnlijk alleen maar die 1% gehoord die haar gedrag goed praat.
Dat laatste.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:50 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze wel een goed beeld heeft van wat echt gevaarlijk is, maar dat ze het financiële voordeel van een flu flu zijn belangrijker vindt dan de grote kans dat L op 1 of ander ranzig forum terechtkomt?
Dat vraag ik me af. Ik vind het ook wel een type die alles voor zichzelf recht weet te breien. Zolang zij het niet ziet, is het er niet. Gewoon ontkennen. Ze zal waarschijnlijk zeggen dat borstvoeding, badderen en naar bed gaan heel normaal is, en zij kan het niet helpen als anderen het met andere ogen bekijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:50 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze wel een goed beeld heeft van wat echt gevaarlijk is, maar dat ze het financiële voordeel van een flu flu zijn belangrijker vindt dan de grote kans dat L op 1 of ander ranzig forum terechtkomt?
Haha wij wonen inderdaad vrijstaand. Zit 4a 5 meter tot de woonkamer van de buren. Dus nee ze hebben er geen last van 😂quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:05 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet naast je woon dan.
Dat geeft toch echt een herrie ( als je natuurlijk buren naast je hebt? )
Als je vrijstaand daarintegen woont lekker doen wat je niet laten kan.
nou gewoon om te kijken welke onzin ze allemaal uitbraaktquote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM schrijft op threads ‘waarom hebben mensen threads om niks zelf te plaatsen en alleen te reageren’
Nou mama, bijvoorbeeld omdat ik geen enkele behoefte heb om een brainfart met volgers te delen?
Mirthe is nu in zuid-afrikaquote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:24 schreef Iris2.0 het volgende:
Zo dat was een drukke week, en ik miste wat: jullie! 🤣🤣 Mirthe zit nog steeds vast in Dubai? Met haar geblaat over dat zij niet zielig zijn maar de mensen in de oorlog, lekker zoetsappig fotootje erbij 👀
Ik denk dat ze nog een paar pilletjes meer moet slikken, ze is belachelijk druk.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:17 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dbm praat gewoon als een klein kind 😣Sjeempie, pilluh, goeiemoggel?? Dat deden wij toe we 13/14 waren 🙃 En in elke zin een scheldwoord, ben benieuwd hoe het uitje met haar insta vriendinnetjes is vandaag
Blij dat ik niet enige ben die dit opviel 🥴 ze is altijd al een drukke kleuter maar nu een drukke kleuter aan de speedquote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:33 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog een paar pilletjes meer moet slikken, ze is belachelijk druk.
Ik ben geen fan van Mirthe, maar vind dat ze het wel netjes heeft aangepakt qua posten toen ze nog in Dubai waren. Helemaal als je het vergelijkt met andere influencers. Ik snap wel dat ze flink zijn geschrokken, je zal er maar middenin zitten met twee jonge kinderen en een baby.quote:
Ik heb de ervaring met wekelijks.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind dat dbm zegt dat ze al opgehoogd is in medicijnen? Ik ben hier thuis en in mijn omgeving enkel gewend dat je iig ong. een maand op een dosis blijft voor je een omhoog gesprek krijg?? Ze heeft net een week medicatie toch?
Nu vind ik sowieso dat ze zich nog hysterischer gedraagt dan normaal 🤔 dus er klopt van alles niet
Ze had gisteren stories gepost waarin ze aangaf dat ze meerdere vluchten hadden geboekt in de hoop weg te komen. Zes vluchten waren al gecanceld. Zuid-Afrika was niet de eerste keus (liever naar huis), maar alles beter dan daar blijven. De NL overheid doet nu weinig/niks voor mensen die vastzitten in Dubai.quote:
Ja, ze hebben maar gewoon een vlucht geboekt om weg te komen uit Dubai. Omdat steeds alles geannuleerd werd.quote:
Ja klopt! Ze wilde graag weg maar alle vluchten werden gecanceld, deze niet.quote:
AM en haar reel diarreequote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:54 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Die reel van AM: wil je slank zijn, word dan zwanger en geef borstvoeding!
Wat een boodschap!![]()
![]()
Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo weinig heb gewogen (standje meer bot dan vlees) na mn eerste zwangerschap en tijdens de borstvoeding. Maar dat gaat niet voor iedereen op.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:54 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat een boodschap!![]()
![]()
Nee helaas... zwanger was +20 en tijdens bv maar 2 kilo lichter (vooral vocht) heeft toch echt wel iets meer werk nodig gehad en ben er nog steeds niet helemaal vanafquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:01 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo weinig heb gewogen (standje meer bot dan vlees) na mn eerste zwangerschap en tijdens de borstvoeding. Maar dat gaat niet voor iedereen op.
Helemaal mee eens! Lekker makkelijk. Ook nooit kindjes spelen bij hun. Mijn kids hadden vroeger continu vriendjes over de vloer of gingen bij anderen spelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:08 schreef Snaky het volgende:
Ik blijf me ergeren aan het geen kinderfeestjes geven. Zo asociaal vind ik dat. De kinderen mogen wel, al dan niet onder toezicht, naar feestjes van anderen maar ze vragen nooit terug.
En ik krijg eerder kriebels van de Scouting met Rens als leider dan een kinderfeestje van een klasgenoot.
Dat is precies wat AM doet ja, ik zie het niet dus het is er niet. Ergens achter in haar hoofd weet ze het best maar "de voordelen wegen zwaarder" en "wij als ouders maken deze weloverwogen beslissing" 🙄 Misschien stopt ze als ze een keer het bewijs onder ogen ziet, 100% dat er beeldmateriaal van haar kinderen op het darkweb rondgaan 🤮quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:01 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Ik vind het ook wel een type die alles voor zichzelf recht weet te breien. Zolang zij het niet ziet, is het er niet. Gewoon ontkennen. Ze zal waarschijnlijk zeggen dat borstvoeding, badderen en naar bed gaan heel normaal is, en zij kan het niet helpen als anderen het met andere ogen bekijken.
Ze zou beter moeten weten. Ik ben benieuwd wat er van al die kinderen terecht komt. AM is wel zo manipulatief dat later tegen ze zal zeggen: "maar kijk eens wat voor leuke vakanties/speelgoed je altijd kreeg, ik moest wel influencer zijn".
Ik snap je punt alleen de argumentatie van AM klopt weer eens van geen kanten.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bij AM kijk ik niet, geen idee waarom zij deze keuzes hebben gemaakt.
Maar ik denk dat je nooit moet onderschatten wat er waar kan gebeuren.
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:25 schreef Geertje_G het volgende:
Dat kinderfeestje van L: er wordt vast flink op gereageerd. Precies wat ze wil. Ragebait.
Het is zo uitgekookt. Minder zichtbaar? Dan maar even iets posten waar je gegarandeerd veel reacties op krijgt.
Check.
Ik werd er helaas ook niet dun van.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee helaas... zwanger was +20 en tijdens bv maar 2 kilo lichter (vooral vocht) heeft toch echt wel iets meer werk nodig gehad en ben er nog steeds niet helemaal vanaf
Dit denk ik ook. Want waarom zou je anders dingen posten waarvan je weet dat je er veel commentaar op krijgt?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:25 schreef Geertje_G het volgende:
Dat kinderfeestje van L: er wordt vast flink op gereageerd. Precies wat ze wil. Ragebait.
Het is zo uitgekookt. Minder zichtbaar? Dan maar even iets posten waar je gegarandeerd veel reacties op krijgt.
Check.
Maar ze heeft autisme of en nu accepteert ze zichzelf en zijn “wij” raar, tja. Ik vind haar overdreven druk momenteel, irritant druk gewoon. (Alsof ze niks te doen heeft en zo maar wat het www ingooit, o wacht dat is natuurlijk ook zo)quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Blij dat ik niet enige ben die dit opviel 🥴 ze is altijd al een drukke kleuter maar nu een drukke kleuter aan de speed
Die heeft toch ook niet zo’n bijzondere baan? Soort van coach ofzo? Of hij werkte in een kantine een tijdje?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:45 schreef papierentas het volgende:
[..]
Dan zie ik ook graag eens hoeveel Dion netto heeft, hoeveel toeslagen etc.. ze krijgen. Wat al hun lasten zijn, hoeveel ze uitgeven aan boodschappen en zooi. Maar dat doet ze niet, want dan vinden mensen hen waarschijnlijk niet meer zo zielig.
Dion werkt in de groenvoorziening/hovenierquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die heeft toch ook niet zo’n bijzondere baan? Soort van coach ofzo? Of hij werkte in een kantine een tijdje?
Dat dus. Die is toch bijna elke dag weg, naar zijn werk? 🙃quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:54 schreef Moppie1982 het volgende:
Sinds wanneer hebben kinderen van 1 door dat hun vader alweer weg is
Of je zet hem even in zijn bed met een bak speelgoed, ze zoekt overal smoesjes voorquote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:57 schreef Mallorcameisje het volgende:
Sanneke had het inpakken opgegeven omdat Mijan alles er toch meteen uitpakt. Krijg daar zo’n error van!! Dan sta je op van de bank en ga je wat doen waar hij niet bij kan???? Mijn hemel 😣
Ja maar Sanneke heeft autisme en die kleine man heeft aandacht nodig die mist zijn vaderquote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
Sanneke zal vandaag dus ook niks uitvoeren, als ik haar stories moet geloven. Geef M een doos waar hij mee kan spelen terwijl jij inpakt. Ik zou mij doodschamen al een hele week niet in het huis geweest en qua inpakken ook geen meter opgeschoten en dan volgende week willen verhuizen
Zij verzint echt alleen maar smoesjes om maar niks te hoeven doen. Zo’n harde schop onder haar reet nodig dat ze er ook niet meer op kan zitten, is ze in ieder geval van die bank af. Tot op bepaalde hoogte kan ik me indenken dat er een bepaald onvermogen is door haar autisme, maar bij haar heb ik het idee dat het vooral heel veel onwil en luiheid is. Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:57 schreef Mallorcameisje het volgende:
Sanneke had het inpakken opgegeven omdat Mijan alles er toch meteen uitpakt. Krijg daar zo’n error van!! Dan sta je op van de bank en ga je wat doen waar hij niet bij kan???? Mijn hemel 😣
Al is dit wel gekleder dan menig badpak of bikini waarin ze ook op insta te vinden is (of was). Zou mijn keus ook niet zijn, maar ja, money money money..quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:09 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik vind het best heftig hoor als je moeder zo op insta staat (JVP) in haar bodystock
Of een mooi moment om je kindje nee en mag niet te leren 🤭quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:11 schreef Moppie1982 het volgende:
Ze kan btw ook een doos op de eettafel zetten, komt hij er niet bij
Ja echt he! Net als AM gisteren, leuk kom je maandag op school, zo je moeder stond in haar bikiniquote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:13 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Al is dit wel gekleder dan menig badpak of bikini waarin ze ook op insta te vinden is (of was). Zou mijn keus ook niet zijn, maar ja, money money money..
Al haar stories komen echt altijd vanuit een zittende positie.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:57 schreef Mallorcameisje het volgende:
Misschien kan ze met een bureaustoel inpakken hoef ze niet op te staanquote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:26 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Al haar stories komen echt altijd vanuit een zittende positie.
AM en Maarten zijn toch volleerde ruiters, overigens vind ik buitenrijden heel anders dan een les.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM: buiten rijden is spannend. Als de paarden gaan, dan gaan ze. Dan is het een kwestie van blijven zitten en loslaten.
Maar het is toch aan de ruiter om zijn/haar paard onder controle te hebben? Niet alleen degene die voorop rijdt? Ik wet dat paarden kuddedieren zijn, maar er zijn meer weggebruikers dan jij alleen. Als ik soms zie dat ze al dravend/galopperend een fietspad oversteken denk ik ‘dat gaat een keer fout..’
Hoho wat zeg jij nou!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:57 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dan sta je op van de bank en ga je wat doen
Dan kan ik het absoluut begrijpen!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:02 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Haha wij wonen inderdaad vrijstaand. Zit 4a 5 meter tot de woonkamer van de buren. Dus nee ze hebben er geen last van 😂
Echt niet normaal dit.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:42 schreef Beertjeteddy het volgende:
Als Sanneke zo doorgaat kan ze straks helemaal niks meer. Echt. Wat een kutsmoezen overal voor.
Even voor mijn beeldvorming, wat kan ze nu nog wel? 🤔quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:42 schreef Beertjeteddy het volgende:
Als Sanneke zo doorgaat kan ze straks helemaal niks meer. Echt. Wat een kutsmoezen overal voor.
Exact dit. Ik vind AM zo enorm beperkt in haar denkvermogen. En eng hoe zij volledig blind is voor de daadwerkelijke gevaren waar zij haar kinderen aan blootstelt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:30 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik snap je punt alleen de argumentatie van AM klopt weer eens van geen kanten.
Omdat ze de moeder niet goed kent (hoe zou dat komen) wil ze mee. De scouting kent ze dus dat zit goed.
Terwijl als het gaat om kindermisbruik (want daar hebben we het over) dit voornamelijk plaatsvindt door bekende, vertrouwde personen 'waar niemand het van had verwacht'
Dan is een setting zoals een scoutingkamp veel risicovoller dan een kinderfeestje in een krijspaleis.
Scrollen op insta, linkjes posten waar ze een paar cent mee verdiend als je er op klikt, stories posten en commentaar leveren her en der.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:49 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming, wat kan ze nu nog wel? 🤔
😂😂quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:11 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Zij verzint echt alleen maar smoesjes om maar niks te hoeven doen. Zo’n harde schop onder haar reet nodig dat ze er ook niet meer op kan zitten, is ze in ieder geval van die bank af. Tot op bepaalde hoogte kan ik me indenken dat er een bepaald onvermogen is door haar autisme, maar bij haar heb ik het idee dat het vooral heel veel onwil en luiheid is. Verschrikkelijk.
En klagen en tikkies plaatsen 🙈quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Scrollen op insta, linkjes posten waar ze een paar cent mee verdiend als je er op klikt, stories posten en commentaar leveren her en der.
Dat was het wel zo’n beetje.
Ik geef borstvoeding ben nog steeds dik. Zij heeft echt niet door dat ze echt geluk heeft met hoe snel zij afvalt en weer terug in model is.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:54 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat een boodschap!![]()
![]()
Of een liggendequote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:26 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Al haar stories komen echt altijd vanuit een zittende positie.
Kind verdrietig en moeders te beroerd om wat te doen. Het is niks, het wordt niks en gaat ook nooit wat worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:42 schreef Beertjeteddy het volgende:
Hulpafwijzend klagen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:49 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming, wat kan ze nu nog wel? 🤔
Wat een zielloos huis..quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:23 schreef Post-its het volgende:
Het huis van merlin staat hier op fok in het funda topic.
K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #241
Die had ze gratis bij de switch gekregenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:29 schreef Shuri het volgende:
Judith had ook een switch spelletje voor B.'s verjaardag, mensen 😉.
Annemarie gaat nooit op verjaardagsvisite.
Ja, maar de laatste dagen lijkt het net alsof de scoreblaadjes het enige was dat hij gekregen had. Dat gaat dan een beetje een eigen leven leiden hier. Gratis of niet, hij kreeg ook een switch spelletje en heeft zelf geen idee dat dat gratis wasquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Die had ze gratis bij de switch gekregen
Ze heeft idd veel uit, maar heb haar nog nooit om een tikkie zien schooien, dan vind ik toch wel dat ze het lekker zelf moet weten en eerlijk heb niets met haar maar t leven is gewoon duurquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:37 schreef opwegnaar het volgende:
DBM weer flink aan het shoppen, Primark, weer knuffels bij de Miniso, van de week weer even naar haar safe place de Action. Die geeft toch behoorlijk veel geld uit aan zooi en meuk. En dan maar klagen dat alles zo duur is, en ze weer een nier moet verkopen. Volgens mij is hun potje voor onvoorziene uitgaven héél klein, een financiële tegenvaller kunnen zij denk ik moeilijk opvangen...
En daarbij nuttige kado’s zijn vaak ook gewoon leuk!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:48 schreef Shuri het volgende:
[..]
Ja, maar de laatste dagen lijkt het net alsof de scoreblaadjes het enige was dat hij gekregen had. Dat gaat dan een beetje een eigen leven leiden hier. Gratis of niet, hij kreeg ook een switch spelletje en heeft zelf geen idee dat dat gratis was.
Zeker, hier krijgen ze ook nuttige cadeaus. Ik had er zelf niet voor gekozen om score blaadjes te geven.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:04 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
En daarbij nuttige kado’s zijn vaak ook gewoon leuk!
Van haar eigen familie ook niet 🫣quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:24 schreef poohenzo het volgende:
Die verjaardag zal wel van familie van MG zijn en dan gaat AM nooit mee volgens mij .
Dat heb je goed gespot 😂! Zeker respect voor hoe Sanne niet met modder gooit. En Pim en curly.. die twee verdienen elkaar 🫠.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:33 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanne van bij sannethuis staat met het hondje van Curly, moet wel zeggen heb daar wel respect voor dat ze blijkbaar normaal met elkaar omgaan zonder modder te gooien of sneertjes
En J wilde niet? Of mocht niet? In de planner stond dat ze in bad moest?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:24 schreef poohenzo het volgende:
Die verjaardag zal wel van familie van MG zijn en dan gaat AM nooit mee volgens mij .
Nee ik ook niet, of in combinatie met leuke dingen erbij!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zeker, hier krijgen ze ook nuttige cadeaus. Ik had er zelf niet voor gekozen om score blaadjes te geven.
Hahaha ja zag dat hondje in haar jas,quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:30 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gespot 😂! Zeker respect voor hoe Sanne niet met modder gooit. En Pim en curly.. die twee verdienen elkaar 🫠.
Eerste wat ik dacht! Krijgt diegene nou een doos! Hadden de drukke mama’s geen inpakpapier om te promoten 🤣quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En J wilde niet? Of mocht niet? In de planner stond dat ze in bad moest?
Ik hoop dat IN de geopende Bol-doos een ingepakt cadeautje zat, of dat ze die doos nog even ergens af moesten geven..
Dat krijg je als je pillen voor adhd slikt en het niet hebtquote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:33 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog een paar pilletjes meer moet slikken, ze is belachelijk druk.
Of iets anders wat ze heeft gekregen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:35 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht! Krijgt diegene nou een doos! Hadden de drukke mama’s geen inpakpapier om te promoten 🤣
Zal me niets verbazen als haar eigen boek erin zit
Haar eigen familie zien ze niet meer dus dat denk ik ookquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:56 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM zou ook eens meegaan naar een verjaardag. Het gaat vast weer om familie van Maarten.
Vrienden had ook gekund. Maarja, niet bij hun.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:13 schreef Earring het volgende:
[..]
Haar eigen familie zien ze niet meer dus dat denk ik ook
Ik denk dat je als moeder wordt overvallen dat AM mee wil, maar eigenlijk had ze moeten zeggen laat Lot dan maar thuis , als je het niet vertrouwd.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:03 schreef Missinglink24 het volgende:
Ga het toch nog een keer zeggen; wat kan er Lot in vredesnaam gebeuren op een kinderfeestje in een binnenspeeltuin waar ze geen moment alleen zal zijn? Wat een ontzettend overdreven en verheven gedoe van AM. Ik zou evht beledigd zijn als ik die moeder was.
Allemaal onzin op Vinted zettenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Scrollen op insta, linkjes posten waar ze een paar cent mee verdiend als je er op klikt, stories posten en commentaar leveren her en der.
Dat was het wel zo’n beetje.
Ik kwam alleen maar nog meer aan , omdat ik dacht dat ik erg (te) goed moest eten 😂quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:01 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo weinig heb gewogen (standje meer bot dan vlees) na mn eerste zwangerschap en tijdens de borstvoeding. Maar dat gaat niet voor iedereen op.
En die geeft ze nu aan die Bob? Heeft hij verder niets gekregen ? Behalve die scoreblokkenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Die had ze gratis bij de switch gekregen
Am was te druk om in te pakken denk ik, en ze kon het ook niet aan haar dochters vragen 😏quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:35 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht! Krijgt diegene nou een doos! Hadden de drukke mama’s geen inpakpapier om te promoten 🤣
Zal me niets verbazen als haar eigen boek erin zit
En het stond niet in de planner!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Am was te druk om in te pakken denk ik, en ze kon het ook niet aan haar dochters vragen 😏
Zo laat ze ook zien , hoe ze over die mensen denkt, ongeinteresseerd dus .quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En het stond niet in de planner!
Zij gaat er van uit dat haar kroost bij haar thuis blijft komen. Dat ze even vergeet dat ze zelf haar ouders en iedereen uit haar leven negeert en dit ook bij haar kan gebeuren.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:18 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik vind het een regelrechte schande dat AM niks doet aan familiebezoekjes. Iedereen van haar kant heeft ze compleet uit haar leven gebannen en familie van haar "man" negeert ze ook. Ze anticipeert zeker alvast op wat misschien ooit komen zou? Mantelzorgen hoeft ze dan geen stempel voor te hebben.
Ronduit ASOCIAAL!!
En maar lullen dat ze alleen mensen in haar leven wil die bij haar passen en alleen doet wat ze zelf wil. Dom mens, dat heet sociaal zijn en heeft met manieren te maken!!!
De lieve mensen zijn met meer maar daar hoort AM NIET bij!!!
Das een goeie idd. Wat zijn lieve mensen eigenlijk? Het is een beetje eenrichtingsverkeer bij AM.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:18 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik vind het een regelrechte schande dat AM niks doet aan familiebezoekjes. Iedereen van haar kant heeft ze compleet uit haar leven gebannen en familie van haar "man" negeert ze ook. Ze anticipeert zeker alvast op wat misschien ooit komen zou? Mantelzorgen hoeft ze dan geen stempel voor te hebben.
Ronduit ASOCIAAL!!
En maar lullen dat ze alleen mensen in haar leven wil die bij haar passen en alleen doet wat ze zelf wil. Dom mens, dat heet sociaal zijn en heeft met manieren te maken!!!
De lieve mensen zijn met meer maar daar hoort AM NIET bij!!!
Ik geef al 5 jaar borstvoeding (twee keer moeder geworden) en ik heb recent een gbp ondergaan, dus ik begin nu weer wat in te dijen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik geef borstvoeding ben nog steeds dik. Zij heeft echt niet door dat ze echt geluk heeft met hoe snel zij afvalt en weer terug in model is.
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:36 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Zij gaat er van uit dat haar kroost bij haar thuis blijft komen. Dat ze even vergeet dat ze zelf haar ouders en iedereen uit haar leven negeert en dit ook bij haar kan gebeuren.
Later als de kinderen groter zijn en meer meekrijgen van de wereld en haar gebruik van social media haar zeer kwalijk kunnen nemen komt niet in haar op.
Denk dat ze echt die deksel nog wel op de neus gaat krijgen. Eerlijk? Ik hoop het eigenlijk… Dat in ieder geval één van haar kinderen zegt mam, bekijk het maar. Elke minuut van ons leven die telefoon in onze snufferd, verjaardagen worden op haar manier gevierd. Alles gaat op haar manier. Mij zie je niet meer 👋🏽
Naja ik herken wel dingen van me ex hoor, en die was wel gediagnostiseerd, ook het niet loslaten van oude koeien etcquote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:55 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik deed even een Gio'tje (of eigen een Lynnetje) En stelde alle feiten rondom AM voor aan Chatgpt.
Het kan duiden op een narcistische persoonlijkheidsstoornis
Bij een narcistische persoonlijkheidsstoornis zie je vaak:
een sterk (soms overdreven) zelfbeeld
moeite met zelfkritiek
conflicten wanneer anderen het niet eens zijn
breken met mensen, omdat ze de controle verliezen
Vermijden van contacten omdat ze dan beoordeeld kunnen worden
Maar er zijn ook andere mogelijkheden
Het gedrag kan ook voortkomen uit sterke defensiviteit of onzekerheid
DISCLAIMER voor de mods: Ik opper geen diagnose, ik gebruik slechts Chatgpt.
Sanneke moet zichzelf kapot schamen met haar kutsmoesjes.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:06 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Naja ik herken wel dingen van me ex hoor, en die was wel gediagnostiseerd, ook het niet loslaten van oude koeien etc
Sanneke is de hele week niet in het huis geweest, vind het best schaamteloos dat je ook niets daar inpakt.. je zit op je kont en vraagt nog filmpjes ook, je zorgt niet dat er lekker drinken en eten staat voor je klussers
Dat viel mij ook op. Ze lijkt wel hyper ofzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind dat dbm zegt dat ze al opgehoogd is in medicijnen? Ik ben hier thuis en in mijn omgeving enkel gewend dat je iig ong. een maand op een dosis blijft voor je een omhoog gesprek krijg?? Ze heeft net een week medicatie toch?
Nu vind ik sowieso dat ze zich nog hysterischer gedraagt dan normaal 🤔 dus er klopt van alles niet
Iedereen hard aan het werk, en zij zit thuis , ik zou mij doodschamen , maar ja Dion zal het eten en drinken wel gehaald hebben , want Sanneke komt normaal ook niet in de winkel.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:06 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Naja ik herken wel dingen van me ex hoor, en die was wel gediagnostiseerd, ook het niet loslaten van oude koeien etc
Sanneke is de hele week niet in het huis geweest, vind het best schaamteloos dat je ook niets daar inpakt.. je zit op je kont en vraagt nog filmpjes ook, je zorgt niet dat er lekker drinken en eten staat voor je klussers
Wow what happened, ik ga nu gelijk kijken 😂quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:41 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vond het destijds raar dat kraamzorg voor de bevalling langs kwam. Nu begrijpt ze het wel. Want stel je voor dat er een kindje komt en het is een puinhoop.
Stel je voor dat er een kindje is en het moet leven in zo’n puinhoop Sanneke! Heb je daar weleens over nagedacht?
Verder zeurt ze aan Dion z’n hoofd over de plinten, ze wil geen traplopen en treden moeten overslaan i.v.m. het verven, Dion had filmpjes moeten sturen van het huis.
WAT EEN ONGELOFELIJK ZEIKWIJF.
Oh, en Sanneke, de mat bij de voordeur is te klein. Weggegooid geld.
Ik heb niet het idee dat iemand Sanneke aanspreekt op haar houding en gedrag. En daardoor wordt het dus volledig in stand gehouden. Madam zit op de bank en geeft haar wensen en eisen door en de figuranten in haar leven doen wat zij wil.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:52 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Iedereen hard aan het werk, en zij zit thuis , ik zou mij doodschamen , maar ja Dion zal het eten en drinken wel gehaald hebben , want Sanneke komt normaal ook niet in de winkel.
Dit zal toch niemand normaal vinden hoe ze doet, dat ze dat niet in de gaten heeft.
Ik vraag me af wat je hebt aan een Sanneke in je leven. Zowel als dochter als verloofde als vriendin..quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat iemand Sanneke aanspreekt op haar houding en gedrag. En daardoor wordt het dus volledig in stand gehouden. Madam zit op de bank en geeft haar wensen en eisen door en de figuranten in haar leven doen wat zij wil.
Je snapt toch wel dat zij die trap maar 1 x p/d op en af gaat? In de ochtend om van bed naar bank te gaan en in de avond om van bank naar bed te gaan. Overdag naar boven voor de was o.i.d.? Onmogelijk met een kind.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:03 schreef Jippiejappie het volgende:
Sanneke is zo ongelooflijk ondankbaar wijf. Ik vind dat ze echt een lelijk karakter heeft.
“Iedereen die komt helpen krijgt wat” wees eens een keer blij dat mensen uberhaupt hulp bieden. Ik heb werkelijk waar nog geen een keer het woord bedankt uit haar strot horen komen.
Overigens zal ze het straks wel weer zwaar krijgen in het nieuwe huis. Moet ze elke dag op en neer van de trap en met de hand afwassen. Zal ze nog minder koken.
Niks. Zulke mensen vreten energie. Nemen is hun motto.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:04 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je hebt aan een Sanneke in je leven. Zowel als dochter als verloofde als vriendin..
Zeker weten dat ze minder gaat koken want daar kan besteld worden. En mijan plakt na de verhuizing vast tegen haar aan omdat hij moet wennen dus dan kan ze niet koken. Kan die excuses nu al verzinnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:03 schreef Jippiejappie het volgende:
Sanneke is zo ongelooflijk ondankbaar wijf. Ik vind dat ze echt een lelijk karakter heeft.
“Iedereen die komt helpen krijgt wat” wees eens een keer blij dat mensen uberhaupt hulp bieden. Ik heb werkelijk waar nog geen een keer het woord bedankt uit haar strot horen komen.
Overigens zal ze het straks wel weer zwaar krijgen in het nieuwe huis. Moet ze elke dag op en neer van de trap en met de hand afwassen. Zal ze nog minder koken.
Fijn dat hij het zelf uit wilde zoeken, maar bloesje dat 2 maten te klein zijn en de manchet net niet op je elleboog zit, had natuurlijk allang uit zijn kast verwijderd moeten zijn. Maar met onze feedback heeft Soof weer alle reden om in Spanje minstens 1x naar de El Corte Ingles te gaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:22 schreef FluVo67 het volgende:
Junior heeft zelf de kleding voor een feestje uitgezocht. Een witte broek die zo uit de wasmand getrokken lijkt. vol met kreukels. Ook nog hoogwater, bijna al zijn broeken zijn te kort. En schoenen die van Madelief zijn (geweest) en te groot lijken. Dan ga je als modepopje zelf in een paars pak de jungle in maar ziet dit niet? Of krijg je dat als je alles alleen maar door de camera ziet?
Bereik erg laag omdat ze geen AI gebruikt, dus nu reels a la AM voor zichtbaarheid. Pris moet het natuurlijk wel hebben van het verkopen van haar crea pakketten. Geen bereik, is geen verkoop.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:24 schreef Earring het volgende:
Wat heeft AM het weer druk met reels over oude onderwerpen. Is dat voor meer bereik ofzo?
Ik zag dat Pris ook van alles probeert om haar bereik te herstellen dus is daar iets mee, weet iemand daar meer van?
Misschien gaat ze een tikkie delen om een traplift te kunnen kopenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat zij die trap maar 1 x p/d op en af gaat? In de ochtend om van bed naar bank te gaan en in de avond om van bank naar bed te gaan. Overdag naar boven voor de was o.i.d.? Onmogelijk met een kind.
Zij gaan een nachtje in het huis van haar moeder. Dat zou ik juist gedoe vinden.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:29 schreef Moppie1982 het volgende:
Een trap is trouwens best snel droog hoor, wat een geneuzel daar
Echt geen woorden voor Sanneke. Ondankbaar mokkelquote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:41 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vond het destijds raar dat kraamzorg voor de bevalling langs kwam. Nu begrijpt ze het wel. Want stel je voor dat er een kindje komt en het is een puinhoop.
Stel je voor dat er een kindje is en het moet leven in zo’n puinhoop Sanneke! Heb je daar weleens over nagedacht?
Verder zeurt ze aan Dion z’n hoofd over de plinten, ze wil geen traplopen en treden moeten overslaan i.v.m. het verven, Dion had filmpjes moeten sturen van het huis.
WAT EEN ONGELOFELIJK ZEIKWIJF.
Oh, en Sanneke, de mat bij de voordeur is te klein. Weggegooid geld.
Zij leeft voor gedoequote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zij gaan een nachtje in het huis van haar moeder. Dat zou ik juist gedoe vinden.
Nee, want alleen Sanneke heeft speciale verf. Zij kan geen trede overslaan met traplopen wss.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:29 schreef Moppie1982 het volgende:
Een trap is trouwens best snel droog hoor, wat een geneuzel daar
Snap hun dillema’s echt niet he, heb er nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:38 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Nee, want alleen Sanneke heeft speciale verf. Zij kan geen trede overslaan met traplopen wss.
Een dag geen dilemma’s, een dag niet geleefdquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:40 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Snap hun dillema’s echt niet he, heb er nog nooit van gehoord
Tikkie voor een traplift ... 😂😂quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:33 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien gaat ze een tikkie delen om een traplift te kunnen kopen
AM trekt zulke oude koeien uit de sloot dat ze bijna dood zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:24 schreef Earring het volgende:
Wat heeft AM het weer druk met reels over oude onderwerpen. Is dat voor meer bereik ofzo?
Ik zag dat Pris ook van alles probeert om haar bereik te herstellen dus is daar iets mee, weet iemand daar meer van?
Ik wil daar echt niet eens aan denken... 🤢quote:Op zaterdag 7 maart 2026 23:04 schreef RipCity het volgende:
Nou - dion gaat met tegenzin morgen vloggen na kapot te zijn qua klussen. Zodat sanneke daar 1 euro 20 aan over kan houden door een linkje naar compleet random pyjama of ander willekeurig product erna te plaatsen. Mag die er misschien 1x bovenop en is hij ook weer blij. Meteen naar bed daarna want maandag moet die zich weer afmatten in z'n eentje in het huis.
Nee, dat was volgens mij een soort weddenschap over een vriend. Dat de plinten erin zouden liggen voor dat kind er is.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 23:25 schreef Post-its het volgende:
Zou Sanneke als excuus hebben dat ze zwanger is? Ze leek nogal te schrikkem van het gemompel van dion over dat de plinten er zouden liggen voordat de kleine er zou zijn (of zoiets, hij leek zijn zin af te kappen).
Het is puur een gevoel dat ik heb, ook door een bepaalde glow die ik al een paar weken denk te zien.
1000% spijt. Sanneke wilde ook gelijk kinderen, waarschijnlijk zodat het nog moeilijker wordt voor Dion om weg te gaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 23:23 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik wil daar echt niet eens aan denken... 🤢
Overigens vraag ik mezelf af of hij niet ontzettende spijt heeft van deze relatie.
Ik vind Sanneke echt een vreselijk ondankbaar kreng.
Niet zo gek met een fulltime baan en daarnaast nog volop klussen?quote:Op zondag 8 maart 2026 05:39 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
1000% spijt. Sanneke wilde ook gelijk kinderen, waarschijnlijk zodat het nog moeilijker wordt voor Dion om weg te gaan.
Hij ziet er ook echt afgemat uit in de stories.
Dit weten we toch helemaal niet?quote:Op zondag 8 maart 2026 05:39 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
1000% spijt. Sanneke wilde ook gelijk kinderen, waarschijnlijk zodat het nog moeilijker wordt voor Dion om weg te gaan.
Hij ziet er ook echt afgemat uit in de stories.
Dat is uiteraard een aanname van mijquote:Op zondag 8 maart 2026 07:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit weten we toch helemaal niet?
En dat ie er afgemat uitziet vind ik niet gek na alles wat hij doet.
Ik had mijn partner een schop onder zijn hol verkocht als hij zich zo zou gedragen als Sanneke. Maar dat zegt niks over Dion en hoe gelukkig hij is in zijn relatie.
Een aanname die ik begrijp. Dion komt al tijden uitgecheckt over, ver voor de verhuizing al. En kijkend naar zijn eigen insta vraag ik mij af: waar is de man die hij was?quote:Op zondag 8 maart 2026 07:35 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Dat is uiteraard een aanname van mij
Misschien heeft ze een opbouwschema? En dat ze weer eens overdrijft dat het is opgehoogd. Of ze denkt het echt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Oe je laatste zin komt hard aan. Alsof ik mijn moeder weer hoor…… Geen leuke jeugd gehad en dan was altijd dit haar antwoord op het moment dat ik met haar erover in gesprek wilde. (No hard feelings richting jou hoor)quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:01 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Ik vind het ook wel een type die alles voor zichzelf recht weet te breien. Zolang zij het niet ziet, is het er niet. Gewoon ontkennen. Ze zal waarschijnlijk zeggen dat borstvoeding, badderen en naar bed gaan heel normaal is, en zij kan het niet helpen als anderen het met andere ogen bekijken.
Ze zou beter moeten weten. Ik ben benieuwd wat er van al die kinderen terecht komt. AM is wel zo manipulatief dat later tegen ze zal zeggen: "maar kijk eens wat voor leuke vakanties/speelgoed je altijd kreeg, ik moest wel influencer zijn".
Even een nieuw instagram account aanmaken met als enige doel om op zondag precies hetzelfde te zien als op alle andere dagen en oude recepten uit de Allerhande te kunnen bekijken. Echt serieus..quote:Op zondag 8 maart 2026 04:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM over haar subscriberlist:
‘Wordt je niet toegelaten of kom je op de wachtlijst? maak dan een nieuw account aan dan wordt je direct toegelaten en kan je meegenieten van alle extra’s’
Ze denkt dat ze heel wat is hè?
En ‘alle extra’s’.. linkjes naar de recepten van maarten zijn kwak de kleffe stamppotten die je ook op de AH site kan vinden? Een extra foto van J en L?
En hoe denkt ze daar naar te gaan handelen?quote:Op zondag 8 maart 2026 07:56 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Oe je laatste zin komt hard aan. Alsof ik mijn moeder weer hoor…… Geen leuke jeugd gehad en dan was altijd dit haar antwoord op het moment dat ik met haar erover in gesprek wilde. (No hard feelings richting jou hoor)
Ik meen te herinneren dat AM in de periode van Tim Hofman aangaf dat ze op de hoogte is van de mogelijkheden die er tegenwoordig zijn, dat het inderdaad zou kunnen zijn dat L op het darkweb terechtkomt maar dat ze er dan wel naar gaan handelen op het moment dat het zover is. Bijzondere denkwijze wel. Voorkomen is beter dan genezen in dit geval.
Ik vrees dat ze daar al lang opstaat 😟quote:Op zondag 8 maart 2026 07:56 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Oe je laatste zin komt hard aan. Alsof ik mijn moeder weer hoor…… Geen leuke jeugd gehad en dan was altijd dit haar antwoord op het moment dat ik met haar erover in gesprek wilde. (No hard feelings richting jou hoor)
Ik meen te herinneren dat AM in de periode van Tim Hofman aangaf dat ze op de hoogte is van de mogelijkheden die er tegenwoordig zijn, dat het inderdaad zou kunnen zijn dat L op het darkweb terechtkomt maar dat ze er dan wel naar gaan handelen op het moment dat het zover is. Bijzondere denkwijze wel. Voorkomen is beter dan genezen in dit geval.
Maar Pris is regelmatig een maand of twee offline (tijdens de zomer en rond de feestdagen). Dat helpt natuurlijk ook niet mee. Ze heeft een leuke fröbeltoko maar heel professioneel gaat ze niet te werk.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:29 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Bereik erg laag omdat ze geen AI gebruikt, dus nu reels a la AM voor zichtbaarheid. Pris moet het natuurlijk wel hebben van het verkopen van haar crea pakketten. Geen bereik, is geen verkoop.
Gaat over DBMquote:Op zondag 8 maart 2026 10:31 schreef Moppie1982 het volgende:
Dus je bent maximaal overprikkeld door de boodschappen die je man ook kan doen, maar gaat wel bowlen?
Werkt het zo als de LC bij Debs. Staat aan als je dingen moet doen die je niet leuk vindt, en je zet het uit als je iets gaat doen wat je wel leuk vindt. Zou willen dat ik het ook kon 🙄.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:31 schreef Moppie1982 het volgende:
Dus je bent maximaal overprikkeld door de boodschappen die je man ook kan doen, maar gaat wel bowlen?
Maar echt hè, als ik overprikkeld ben wil ik helemaal niets doen, gewoon lekker in me cocon. Maar zij wel hoorquote:Op zondag 8 maart 2026 10:39 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Werkt het zo als de LC bij Debs. Staat aan als je dingen moet doen die je niet leuk vindt, en je zet het uit als je iets gaat doen wat je wel leuk vindt. Zou willen dat ik het ook kon 🙄.
Maar wel wekelijks 3x action minimaal en gisteren met 2 vreemde (want kende ze enkel van insta) hele dag shoppen.. no problem 👍 maar weekboodschappen (die je ook 4x per week moet doen blijkbaar) is echt maximaal prikkels 🤔🤷quote:Op zondag 8 maart 2026 10:31 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik heb daar nog eens over na zitten denken, maar volgens mij is het bij autisme ook zo dat contact maken niet echt makkelijk gaat, en zou het online wel leuk kunnen zijn maar eigenlijk zo ze face to face helemaal niet aankunnen en zij gaat maximaal shoppen en lunchen met vreemde?quote:Op zondag 8 maart 2026 10:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar wel wekelijks 3x action minimaal en gisteren met 2 vreemde (want kende ze enkel van insta) hele dag shoppen.. no problem 👍 maar weekboodschappen (die je ook 4x per week moet doen blijkbaar) is echt maximaal prikkels 🤔🤷
Ze is net zo bijzonder als die ander met een chatgpt doctor
Dat inderdaad, 4x per week weekboodschappen doen, hoe dan?? Zij is al overprikkeld van niks doen, misschien moet ze eens iets nuttigs doen in haar leven 🙈 Waarschijnlijk is ze gewoon onderprikkeld 🤡quote:Op zondag 8 maart 2026 10:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar wel wekelijks 3x action minimaal en gisteren met 2 vreemde (want kende ze enkel van insta) hele dag shoppen.. no problem 👍 maar weekboodschappen (die je ook 4x per week moet doen blijkbaar) is echt maximaal prikkels 🤔🤷
Ze is net zo bijzonder als die ander met een chatgpt doctor
Zouden er serieus mensen zijn die dat kopen?quote:Op zondag 8 maart 2026 11:08 schreef Mallorcameisje het volgende:
Judith heeft ook eigen kleding op haar Vinted staan 😭🤢
Ik heb (voor zover ik weet) geen autisme maar wel adhd en trek afspreken met vriendinnen al redelijk slecht.. een dagje shoppen is echt flink bijkomen (maar wel heel leuk dus doe het wel) met vreemde zou het nog erger zijn 🤷 nu is de 1 de ander niet natuurlijk.. maar ik vind het bijzonder dat ze dat wel kan maar boodschappen nietquote:Op zondag 8 maart 2026 10:57 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik heb daar nog eens over na zitten denken, maar volgens mij is het bij autisme ook zo dat contact maken niet echt makkelijk gaat, en zou het online wel leuk kunnen zijn maar eigenlijk zo ze face to face helemaal niet aankunnen en zij gaat maximaal shoppen en lunchen met vreemde?
Ik heb idd ook adhd en ben idd ook vaak moe en overprikkeld helemaal na zo een dagje, zou het ook niet met vreemde doen.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik heb (voor zover ik weet) geen autisme maar wel adhd en trek afspreken met vriendinnen al redelijk slecht.. een dagje shoppen is echt flink bijkomen (maar wel heel leuk dus doe het wel) met vreemde zou het nog erger zijn 🤷 nu is de 1 de ander niet natuurlijk.. maar ik vind het bijzonder dat ze dat wel kan maar boodschappen niet
Ehhh, wat? Wie? Waar? Hoe?quote:Op zondag 8 maart 2026 11:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Mocht iemand ergens tegenaan lopen in de relatie: 3x p/d seks is de oplossing voor alles.
🤔 daar heeft toch niemand zin in of tijd voor? Don't get me wrong.. vind mijn man zeer gezellig in die zin.. maar iedere dag meermaals er overheen zou toch echt als een moetje voelen en de lol er af halen (en irritatie mee brengen.. vaarwel doel van de actie)quote:Op zondag 8 maart 2026 11:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Mocht iemand ergens tegenaan lopen in de relatie: 3x p/d seks is de oplossing voor alles.
De podcast van Iris en MCW. Geen idee waar zij de tijd vandaan halen maar Iris heeft die tijd in elk geval.quote:
Misschien 3x 2 minuten in het washok.. dat soort uitspattingen zijn zeer af en toe grappig maar op dagelijkse basis zou ik dat liever overslaan...quote:Op zondag 8 maart 2026 11:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De podcast van Iris en MCW. Geen idee waar zij de tijd vandaan halen maar Iris heeft die tijd in elk geval.
Heb jij ooit een creamy reclame gezien waarbij je dacht "wow dat wil ik ook!!" ??quote:Op zondag 8 maart 2026 11:34 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik keek toevallig de stories van Kellyheruer.
Haar borsten vallen gewoon uit die creamy BH's... sorry maar dat is toch geen reclame?
Echt Debbie 2.0quote:Op zondag 8 maart 2026 10:39 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Werkt het zo als de LC bij Debs. Staat aan als je dingen moet doen die je niet leuk vindt, en je zet het uit als je iets gaat doen wat je wel leuk vindt. Zou willen dat ik het ook kon 🙄.
Breng ze nou niet op ideeën 😁quote:Op zondag 8 maart 2026 11:03 schreef Mallorcameisje het volgende:
Nu was ik meteen even benieuwd 🙈
Google says:
Onderprikkeling (te weinig zintuiglijke input) uit zich in lusteloosheid, verveling, uitstelgedrag, concentratieproblemen en een "druk hoofd" door piekeren. Het leidt vaak tot een passieve houding (bankhangen), maar kan ook resulteren in "actieve" symptomen zoals extreem prikkelzoekend gedrag, frustratie, chaos en onrust.
Oorzaken en Gevolgen
Onderprikkeling komt veel voor bij hoogsensitieve personen (HSP), ADD/ADHD en hoogbegaafdheid. Als dit chronisch is, kan het leiden tot een bore-out, waarbij je, net als bij een burn-out, mentaal uitgeput raakt.
Zo hey, dit lijkt op dbm én Sanneke 🙈
Vriendje krijgt alles een iq test volgens haar he... kind loopt fokking voor (terwijl hij zelden op school is dus extra knap)quote:
🤢 en ze verkoopt een tweedehands kolf, die zou ik van iemand als haar dus echt niet kopenquote:Op zondag 8 maart 2026 11:08 schreef Mallorcameisje het volgende:
Judith heeft ook eigen kleding op haar Vinted staan 😭🤢
Ik krijg inmiddels het gevoel dat die OOTD’s het doel hebben om samenwerkingen met die merken binnen te harken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 23:55 schreef Fietsbel26 het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig bij MCW en nu ook JvP dat ze hele fotoshoots cq reclame voor Creamy maken maar als ze dan een lijstje geven van wat ze die dag aanhebben (incl linkjes) dat ze dan nooit Creamy noemen (terwijl het nog wel hun "all-time favourites" zijn..)
Het gaat natuurlijk niemand wat aan welk ondergoed je draagt maar in hun geval lijkt het me toch 2 vliegen in 1 klap als ze het wél erbij zouden zetten in het lijstje. Het zou ze een stuk geloofwaardiger maken én een 'bewijs' dat zo'n body prima zit en de boel bij elkaar houdt. Tenzij ze ze nooit dragen natuurlijk..
Ze heeft Sam hè?! Haar cyber specialist. Oh wacht die wil er niets meer mee te maken hebbenquote:Op zondag 8 maart 2026 08:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En hoe denkt ze daar naar te gaan handelen?
En gaat ze dan zelf op zoek of denkt ze dat ze wel wordt ingelicht door een darkweb bezoeker?
Denk dat Sam ook het eerste kind die gaat zeggen, mam laten we maar even geen contact hebben, helemaal als hij kinderen krijgt en AM alles ervan gaat misbruiken voor haar eigen gewin op haar instaquote:Op zondag 8 maart 2026 12:26 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Ze heeft Sam hè?! Haar cyber specialist. Oh wacht die wil er niets meer mee te maken hebben
De oudste pubers zijn sowieso gehaaid, welke jongen van 25 zou het leuk vinden dat zijn moeder elke dag gillend hem binnenhaalt,quote:Op zondag 8 maart 2026 12:52 schreef Snaky het volgende:
Sam is misschien de verstandigste Geerts maar nog steeds niet dom hoor. Hij gaat gewoon mee en in beeld als er wat te halen valt en hij staat niet openlijk op tegen zijn ouders die zijn zusjes en broers exploiteren voor eigen ego en financieel gewin.
Ooit gehoord van een loyaliteitsconflict?quote:Op zondag 8 maart 2026 12:52 schreef Snaky het volgende:
Sam is misschien de verstandigste Geerts maar nog steeds niet dom hoor. Hij gaat gewoon mee en in beeld als er wat te halen valt en hij staat niet openlijk op tegen zijn ouders die zijn zusjes en broers exploiteren voor eigen ego en financieel gewin.
Ik vermoed dat met name de tweeling hier ook heel erg last van heeft.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:14 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een loyaliteitsconflict?
Schuldgevoel: Als ik nee zeg, stel ik mijn moeder teleur of mis ik een gezinsmoment.
Ik wil die reis heel graag en ben een jonge student, oké dan ga ik akkoord.
Ik heb echt met hem te doen……ook al is hij jong volwassen. Temeer omdat diezelfde AM pas op 50 jarige leeftijd met haar ouders brak. Omdat ze eerder niet durfde diezelfde loyaliteit voelde. Juist deze vrouw zou beter moeten weten
En ik denk dat AM ook zo een ouder is die vind dat je dankbaar moet zijn, want zij heeft dat mooi geregeldquote:Op zondag 8 maart 2026 13:19 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat met name de tweeling hier ook heel erg last van heeft.
Het is gewoon respectloos naar iedereen die geholpen heeft. Het interesseert haar gewoon niet dat mensen voor haar aan het werk zijn zodat zij met haar luie reet op de bank kan blijven hangen.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:28 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke is dus de hele week niet in het nieuwe huis geweest, ik zou dat toch niet kunnen. Toen wij hier kwamen wonen gingen we zelfs even kijken op dagen dat mijn schoonvader niet aan het klussen was. Ik ben veel te nieuwsgierig of misschien een controle freak maar ik zou niet een week kunnen wachten.
Gisteren is Sam weer uitgebreid gefilmd door AM met het bereiden van eten , hij zal wel in geld nood zitten , het enige wat mij van dat filmpje is bij gebleven is dat AM een paar keer Lekker Sam zeiquote:Op zondag 8 maart 2026 12:26 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Ze heeft Sam hè?! Haar cyber specialist. Oh wacht die wil er niets meer mee te maken hebben
Eerder deze week postte Jacqueline ook iets aardigs over een dagje extra met de kinderen van Koen en Michelle. Dus hopelijk kunnen ze dit volhouden voor de kinderen.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:46 schreef Moppie1982 het volgende:
Wel poste Michelle iets positiefs over JVP, dat vind ik dan wel weer van ja het kan wel!
Dat sneren is gewoon onnodig
Creamy neem ik echt niet serieus en de flu flu’s ook niet paar uur later staat het op Vinted
Heeft Sanneke in rond gelopen in met haar ongewassen flamoes
Hoop ik ook! Vooral de oudste van beide moeders krijgen de leeftijd dat ze misschien op de socials komen, dan wil je dat gemodder gewoon niet lijkt mij!quote:Op zondag 8 maart 2026 14:05 schreef Cyan het volgende:
[..]
Eerder deze week postte Jacqueline ook iets aardigs over een dagje extra met de kinderen van Koen en Michelle. Dus hopelijk kunnen ze dit volhouden voor de kinderen.
Ik stel me zo voor dat dat iemand is die de hele tijd dingen zegt als: 'de autist in mij' en 'ohh wat ben ik toch een autist' maar dan in de supermarkt.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:26 schreef IlseMarije het volgende:
Even een vraag voor mijn beeldvorming; hoe ziet iemand eruit die “normaal” door de supermarkt loopt en hoe ziet iemand eruit die op “standje autist” door de supermarkt loopt. Als ik door de supermarkt loop, heb ik een lijstje en weet ik precies wat ik moet hebben en waar ik moet zijn, is dat normaal of is dat standje autist? Niet dat ik autisme heb zover ik weet maar ik denk ook niet na hoe ik door de supermarkt loop, misschien zou ik dat eens moeten doen 🤪
Geen idee. Zet mij en één van mijn kinderen (één van ons heeft ASS) in een supermarkt en we doen waarvoor we daar zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:26 schreef IlseMarije het volgende:
Even een vraag voor mijn beeldvorming; hoe ziet iemand eruit die “normaal” door de supermarkt loopt en hoe ziet iemand eruit die op “standje autist” door de supermarkt loopt. Als ik door de supermarkt loop, heb ik een lijstje en weet ik precies wat ik moet hebben en waar ik moet zijn, is dat normaal of is dat standje autist? Niet dat ik autisme heb zover ik weet maar ik denk ook niet na hoe ik door de supermarkt loop, misschien zou ik dat eens moeten doen 🤪
Heftig.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De podcast van Iris en MCW. Geen idee waar zij de tijd vandaan halen maar Iris heeft die tijd in elk geval.
Absoluut niet!quote:Op zondag 8 maart 2026 11:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Heb jij ooit een creamy reclame gezien waarbij je dacht "wow dat wil ik ook!!" ??
Sam lijkt redelijk overtuigd van zichzelf, gezien zijn presentatie op beeld. (Koken, conctails, bbq-en, eten ronddelen en en passant je zusje rechtzetten/opvoeden, cybercrimen en koffiemachines 3d'en.) Mag ook en past ook bij zijn leeftijd van jongvolwasse.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Gisteren is Sam weer uitgebreid gefilmd door AM met het bereiden van eten , hij zal wel in geld nood zitten , het enige wat mij van dat filmpje is bij gebleven is dat AM een paar keer Lekker Sam zei
Die vrouw is echt niet te geloven 😣 Threads volspammen met ‘overprikkeld zijn’, ‘zoon in paniek want haar moet geknipt’. En wat zeikt zij haar man ook continu af zeg!!! Kan het nog een grap zijn, niet mijn humor. Als die van mij het zou zien dat ik zulke dingen online plemp zou hij daar ook niet om kunnen lachen denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:26 schreef IlseMarije het volgende:
Maar gelukkig kan ze knallen! Wanttt Dion is naar het krijspaleis met die kleine man.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:42 schreef Clavis het volgende:
Poeh ik zie nog wel echt veel werk voor Sanneke, zowel in het nieuwe als in het oude huis.
Ik ook. Al dat verfwerk nog. Ze zegt dat ze dat t.z.t. gaan doen. Dat zie ik niet gebeuren. En ik vraag me af hoe ze die vloer mooi gaan afwerken. De vloer ligt op meerdere plekken vrij ver van de wanden af. Dat gaan ze niet redden met plakplinten. Die overbruggen de ruimte misschien maar gaan niet mooi blijven liggen.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:42 schreef Clavis het volgende:
Poeh ik zie nog wel echt veel werk voor Sanneke, zowel in het nieuwe als in het oude huis.
Denk dat die maanden uit dozen ook gaan leven, vriendin van mij woont al 3 jaar in haar woning en nu is alles eindelijk uitgepaktquote:Op zondag 8 maart 2026 17:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ook. Al dat verfwerk nog. Ze zegt dat ze dat t.z.t. gaan doen. Dat zie ik niet gebeuren. En ik vraag me af hoe ze die vloer mooi gaan afwerken. De vloer ligt op meerdere plekken vrij ver van de wanden af. Dat gaan ze niet redden met plakplinten. Die overbruggen de ruimte misschien maar gaan niet mooi blijven liggen.
Het mooiste vind ik nog wel dat ze voor de muur verven een roller op een stok gebruikt zodat ze geen ladder moet op en afstappen of hoeft te hurkenquote:Op zondag 8 maart 2026 17:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Opdat we niet vergeten dat Sanneke de verfroller ook een keer in de handen heeft gehad gooit ze dat filmpje er ook nog maar weer eens in.
Weet niet waar jij een buikje ziet hoor? Zie een hele slanke damequote:Op zondag 8 maart 2026 17:52 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Nah je ziet toch echt een klein buikje bij Mies hoor - in die reel over wallen tot hun enkels dus nog even rondje wandelen over de grachten
Ik durf erop te wedden!
Over Jacqueline werd dat toen ook vaak gezegd, terwijl ze dan gewoon een opgezette buik had.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
O naar... zullen we flu's niet zwanger manifesteren? Horen we vanzelf wel als het zover is
Ik heb even gezocht naar dat buikje en vergeleken met mijn buik. Dan denken mensen vast ook dat ik zwanger ben.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:52 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Nah je ziet toch echt een klein buikje bij Mies hoor - in die reel over wallen tot hun enkels dus nog even rondje wandelen over de grachten
Ik durf erop te wedden!
Maximale ellendequote:Op zondag 8 maart 2026 16:41 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
In de podcast met Ier hebben ze het over leuke kindernamen. Mies zegt dat ze voorheen wel leuk vond om namen te delen van hun lijstje maar dat dat nu anders is.. als ze binnenkort augurken cravings post dan weet ik genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |