abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220276054
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220276061
Mods: geen idee of ik het zo goed heb gedaan, had niet gezien dat ik de laatste was...
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 19:43:47 #3
184769 crew  Deisyy
pi_220276135
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 19:39 schreef Lynnyl het volgende:
Mods: geen idee of ik het zo goed heb gedaan, had niet gezien dat ik de laatste was...
Helemaal goed! Je had alleen het nummer opgehoogd, maar dat doet hij automagisch bij het openen van een volgende, dus die heb ik even aangepast.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220276140
Sanneke leest 100% nog mee:
Als je eerlijkheid wil over geld, had dan ook antwoord gegeven op hoeveel huur je moet betalen.

Daarnaast heeft zij gewoon het geld voor zowel boodschappen, spullen, uitjes etc. Ben benieuwd of ze ooit nog om geld gaat schooien.
En dat ze eerder zei niet uit te zijn op geld van haar moeder geloof ik niks van. Ze zal vast een bedrag krijgen naast de spullen die ze kreeg van haar moeder.
Zodat ze haar mond erover houdt.
pi_220276156
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 19:34 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vindt het stom dat mensen geheimzinnig doen over geld. Ze is zelf natuurlijk heel transparant over wat ze binnen heeft geharkt voor haar bakfiets en huis.
Dan zie ik ook graag eens hoeveel Dion netto heeft, hoeveel toeslagen etc.. ze krijgen. Wat al hun lasten zijn, hoeveel ze uitgeven aan boodschappen en zooi. Maar dat doet ze niet, want dan vinden mensen hen waarschijnlijk niet meer zo zielig.
pi_220276166
Lynnyl
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 19:23 schreef miep123456 het volgende:

[..]
ze heeft weinig vertrouwen in andere ouders! Ook leuk om te lezen dan !
Hoe lang zou Lot bij dat kindje in de klas zitten? En AM heeft nu pas kennis gemaakt met die moeder. Met andere woorden, op het schoolplein heeft ze dus geen idee wie de ouders van de klasgenootjes zijn. Terwijl 100.000 volgers wel weten wie jij bent, en zo ook je kinderen.
.
.
Je weet heus wel welke ouders er bij de kinderen uit de klas horen , anders is het gewoon desintresse, ik mag het niet horen .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220276191
De gaten dichtsmeren is Sanneke ook niet gelukt op die oranje muur. Dat was toch ongeveer het enige wat ze had gedaan?
pi_220276268
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 19:48 schreef papierentas het volgende:
De gaten dichtsmeren is Sanneke ook niet gelukt op die oranje muur. Dat was toch ongeveer het enige wat ze had gedaan?
Oh ik dacht alleen de eerste laag verven van de woonkamer. Dat is ook de enige keer dat ze iets van zichzelf heeft gefilmd en geplaatst 😂
pi_220276289
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 19:54 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Oh ik dacht alleen de eerste laag verven van de woonkamer. Dat is ook de enige keer dat ze iets van zichzelf heeft gefilmd en geplaatst 😂
Ja dat ook, je zou het bijna vergeten. Vorige week heeft ze ergens gezegd dat ze gaten had dichtgesmeerd, geen idee welke gaten, maar niet die van die muur.
pi_220276353
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 18:37 schreef Demona16 het volgende:
Dus een nachtje op scouting in een blokhut voor Lotje is geen probleem, maar een uurtje in de ballenbak op een feestje is zo ontzettend gevaarlijk?
AM is een ultieme controlfreak. De weken worden ingepland en zijn vrijwel een kopie van elkaar. Alle kinderen MOETEN op paardrijden en scouting, geen andere opties mogelijk. Elk jaar moet er gekampeerd worden. De make-up moet altijd gedaan worden door Vera. De jaarlijkse kerstkaart door dezelfde artiest.

Ze gooit het op "we doen wat volgens ons het beste is voor de kinderen". Maak daar maar van: we doen wat ík kan handelen. En ze moet precies weten wat haar te wachten staat. Alles draait om haar en wordt op haar afgestemd. Als mama maar tevreden en gelukkig is. De rest voegt zich maar.

Er is niks mis met regelmaat, maar die vrouw is zo star. Volgens mij zou ze al een paniekaanval krijgen als J zonder aankondiging een speelvriendinnetje mee naar huis zou nemen.
pi_220276361
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 19:54 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Neee! Je hebt gemist dat ze er vorige week zaterdag een paar uurtjes is geweest. Daar zag ze nog zo tegenop en ze had er zelfs buikpijn van. Een volger ging haar helpen, die had een cadeautje meegenomen voor haar verjaardag. Zou Sanneke ook iets voor de volger meegenomen hebben om haar te bedanken? Of mocht ze iets uitzoeken uit de spullen die Sanneke de week daarvoor had uitgezocht en die ze zelf niet meer wilde?
pi_220276410
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 19:57 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja dat ook, je zou het bijna vergeten. Vorige week heeft ze ergens gezegd dat ze gaten had dichtgesmeerd, geen idee welke gaten, maar niet die van die muur.
Die groene muur, of is het blauw, is ook niet mooi glad gemaakt.
pi_220276522
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Neee! Je hebt gemist dat ze er vorige week zaterdag een paar uurtjes is geweest. Daar zag ze nog zo tegenop en ze had er zelfs buikpijn van. Een volger ging haar helpen, die had een cadeautje meegenomen voor haar verjaardag. Zou Sanneke ook iets voor de volger meegenomen hebben om haar te bedanken? Of mocht ze iets uitzoeken uit de spullen die Sanneke de week daarvoor had uitgezocht en die ze zelf niet meer wilde?
Oh toen ze haar volger filmde, want die was wel aan het knallen.
Ik kijk haar stories soms zonder geluid, want kan haar niet aan en op beeld en geluid 😂
pi_220276597
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:13 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Oh toen ze haar volger filmde, want die was wel aan het knallen.
Ik kijk haar stories soms zonder geluid, want kan haar niet aan en op beeld en geluid 😂
Ik heb 1x een filmpje gezien van iemand die aan het werk was, maar geen idee wie dat was.
pi_220276621
Als ik de moeder/vader was van het kindje dat Lot heeft uitgenodigd voor dat partijtje van 3 uurtjes in de ballenbak en ik was zo openbaar te kakken gezet op het instagram account van de moeder van Lot met 100.000 volgers, dan was ik er he-le-maal klaar mee geweest. Dan had ik echt gezegd; sorry Lot en Annemarie, ga lekker een hele nacht op kamp in een blokhut met de scouting zonder ouderlijk toezicht maar blijf alsjeblieft weg van dit 3 uurtjes durende verjaardags feestje van mijn kind.
Maar ik denk eigenlijk dat het weer één groot bij elkaar verzonnen bullshit verhaal van AM is puur en alleen om AANDACHT! Hallooo, kijk naar mij en mijn unieke, speciale en super uitzonderlijke manier van opvoeden! En koop mijn boek , daarin vertel ik alles. 🤮
pi_220276742
Judith heeft haar kind voor z’n verjaardag scoreblokken voor bij een spelletje gegeven. Het zal aan mij liggen maar dat vind ik geen cadeau.
pi_220276782
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:22 schreef Weerikier het volgende:
Als ik de moeder/vader was van het kindje dat Lot heeft uitgenodigd voor dat partijtje van 3 uurtjes in de ballenbak en ik was zo openbaar te kakken gezet op het instagram account van de moeder van Lot met 100.000 volgers, dan was ik er he-le-maal klaar mee geweest. Dan had ik echt gezegd; sorry Lot en Annemarie, ga lekker een hele nacht op kamp in een blokhut met de scouting zonder ouderlijk toezicht maar blijf alsjeblieft weg van dit 3 uurtjes durende verjaardags feestje van mijn kind.
Maar ik denk eigenlijk dat het weer één groot bij elkaar verzonnen bullshit verhaal van AM is puur en alleen om AANDACHT! Hallooo, kijk naar mij en mijn unieke, speciale en super uitzonderlijke manier van opvoeden! En koop mijn boek , daarin vertel ik alles. 🤮
Precies dit! Echt niet te geloven wat ze nu weer aan het uitkramen is. En alles voor de content. Kan ze weer lekker Jet filmen in de ballenbak en tig stories plaatsen over dit domme geneuzel en morgen weer filmpjes plaatsen van Lot op kamp en blaaaaaaaadiebla.

Valt me ook op dat de afgelopen week haar volgersaantallen dagelijks stegen en nu sinds gisteren niet meer?
pi_220276888
Maar niet de kinderen langs de deuren sturen voor de kinderpostzegelactie, want je weet maar nooit wat er kan gebeuren. Vertrouwden haar ouders ook niet gewoon de ski-leiding?

Anders loslaten? De kinderen mogen alleen de dingen doen met de mensen die AM heeft uitgezocht. Lijkt me vooral heel erg beperkend.
pi_220276907
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith heeft haar kind voor z’n verjaardag scoreblokken voor bij een spelletje gegeven. Het zal aan mij liggen maar dat vind ik geen cadeau.
Inderdaad, dit koop je toch gewoon zodra ze (bijna) op zijn? Zeker als je het spel vaak speelt.
pi_220276915
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die groene muur, of is het blauw, is ook niet mooi glad gemaakt.
Waar zien jullie die muren dan?
pi_220276944
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:42 schreef Clavis het volgende:

[..]
Waar zien jullie die muren dan?
In de stories met de vragenstickers. Daar zie je de wanden en als je inzoomt zie je, vooral bij de oranje wand, hoe lelijk het is.
pi_220276961
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:41 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Inderdaad, dit koop je toch gewoon zodra ze (bijna) op zijn? Zeker als je het spel vaak speelt.
Ja toch? Dit zou bij mij gewoon onder de boodschappen vallen.
pi_220277007
Ja maar de 'oppasvan' is leiding van L. , dus dan is het vast heel veilig en vertrouwd. Ik zou de uitnodiging van het feestje niet intrekken, maar volgend jaar zou ik mijn kind L. niet uit laten nodigen. Als een kind bang is oid kan ik het me voorstellen dat je meegaat (en later weg), maar nu meegaan met je andere dochter naar dezelfde locatie, helemaal koekoek.
pi_220277011
AM; een weekend op kamp mag/kan wel, want ze kent de leiding en weet hoe er met de kinderen wordt omgegaan. Ze vertrouwd het. Maar 3uur op een kinderfeestje niet, want ze kent de ouders niet.
Er zijn ook helemaal geem voorbeelden bekend van misbruik waar de ouders het vertrouwen hadden, zoals op school of zwemles of skiles. Oh wacht..

Prima dat zij doet wat voor haar gezin het beste werkt en waar zij zich prettig bij voelt, maar zij denkt dat ze, door het op haar manier te doen, kan voorkomen wat er met haar is gebeurd. Tenminste zo komt het over.
En dat kan niet, hoe graag we dat ook willen.
Ik ben misbruikt op school door klasgenoten, denk je dat mijn ouders dat hadden zien aankomen? Nee, want ik zat veilig op school.

Zonder iemand angsten aan te praten, maar het gebeurd veel vaker op die plekken waar je het niet verwacht.
pi_220277088
Het is gewoon de grote AM show, ten koste van haar kinderen. Echt op elk vlak. L. was gister over de flos, want wilde ook met iemand spelen, dan komt die hele treurige riedel over zwemdiploma's weer. Zorg dan dat je kind op zijn minst zwemles heeft, maar dat zal straks ook wel weer in den treuren zuchten en steunen worden als ze elke week naar dat bad moet.
pi_220277149
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:55 schreef papierentas het volgende:
Het is gewoon de grote AM show, ten koste van haar kinderen. Echt op elk vlak. L. was gister over de flos, want wilde ook met iemand spelen, dan komt die hele treurige riedel over zwemdiploma's weer. Zorg dan dat je kind op zijn minst zwemles heeft, maar dat zal straks ook wel weer in den treuren zuchten en steunen worden als ze elke week naar dat bad moet.
Heel benieuwd wat ze dan met Jet doet. Moet die elke keer mee? Mag zij dan de toetjes uitkiezen en heeft ze even één op één tijd met AM? Of moet ze bij haar broer / zussen blijven?
pi_220277153
En dan heb je 1.5 week als opa en oma de taken overgenomen van je nogal uithuizige dochter en haar man en dan ben je 1 dag nadat ze terug zijn al weer daar. Gelukkig was er nog een fles champagne over en maakt schoonzoon zijn specialiteit: verbrandde pizza.
pi_220277222
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 21:00 schreef FluVo67 het volgende:
En dan heb je 1.5 week als opa en oma de taken overgenomen van je nogal uithuizige dochter en haar man en dan ben je 1 dag nadat ze terug zijn al weer daar. Gelukkig was er nog een fles champagne over en maakt schoonzoon zijn specialiteit: verbrandde pizza.
Het is vrijdag dus opa en oma dag, maar vandaag ze krijgen er wel ananas uit Oeganda bij. Een extraatje...
pi_220277354
quote:
Lot zal wel op vrijdag les gaan krijgen, en dan kan AM echt niet want werkdag 🤥. Of zou ze Lot in badpak in gaan zetten als content? Ze is er achterlijk genoeg voor.
pi_220277393
Is AM bij Jet ook mee geweest naar kinderfeestjes? Of mocht die het maar gewoon uitzoeken bij die enorm onveilige andere ouders?
pi_220277405
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 21:04 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Het is vrijdag dus opa en oma dag, maar vandaag ze krijgen er wel ananas uit Oeganda bij. Een extraatje...
Wie neemt er nou een ananas mee als souvenir? 😅 En mag dat überhaupt ingevoerd worden?

Edit: ja blijkt wel te mogen!

[ Bericht 3% gewijzigd door Jenn1806 op 06-03-2026 21:23:06 (Toevoeging) ]
pi_220277424
Hoe AM ook zegt; ik weet niet hoe het er daar (op dat partijtje) aan toe gaat. Nou wat denk je zelf, ontzettend ervaren moeder van 8 kinderen? Hoe gaat zo'n kleuter partijtje meestal? Die kinderen gaan eerst even een uurtje in die ballenbak spelen, dan een patatje of zakje chips oid eten en een cadeautje geven en daarna nog ff spelen en dan kan je je kind weer ophalen. Is geen rocketscience hoor wat daar in die paar uurtjes gaat gebeuren.
En dan wel een hele nacht weg met de scouting in een blokhut, dát zou ik nou never nooit goed vinden voor mijn 5jarige!
Ik heb ook toen mijn kinderen die leeftijd hadden nog nooit een moeder EN extra kind in de vorm van een grote zus mee gehad op de partijtjes die wij gaven. Niemand deed dat zover ik weet. Het is gewoon weer een hele vreemde AM actie, die ik zoals gezegd erg in twijfel trek want het is allemaal wel erg raar en tegenstrijdig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Weerikier op 06-03-2026 22:31:33 ]
pi_220277472
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 21:22 schreef Weerikier het volgende:
Hoe AM ook zegt; ik weet niet hoe het er daar (op dat partijtje) aan toe gaat. Nou wat denk je zelf, ontzettend ervaren moeder van 8 kinderen? Hoe gaat zo'n kleuter partijtje meestal? Die kinderen gaan eerst even een uurtje in die ballenbak spelen, dan een patatje of zakje chips oid eten en een cadeautje geven en daarna nog ff spelen en dan kan je je kind weer ophalen. Is geen rocketscience hoor wat daar in die paar uurtjes gaat gebeuren.
En dan wel een hele nacht weg met de scouting in een blokhut, dát zou ik nou never nooit goed voor mijn 5jarige!
Ik heb ook toen mijn kinderen die leeftijd hadden nog nooit een moeder EN extra kind in de vorm van een grote zus mee gehad op de partijtjes die wij gaven. Niemand deed dat zover ik weet. Het is gewoon weer een hele vreemde AM actie, die ik zoals gezegd erg in twijfel neem want het is allemaal wel erg raar en tegenstrijdig.
En met wie moet Jet dan spelen daar in die ballenbak? Met Lot terwijl die op een feestje is? Of moet ze zichzelf maar vermaken.
pi_220277485
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 21:22 schreef Weerikier het volgende:
En dan wel een hele nacht weg met de scouting in een blokhut, dát zou ik nou never nooit goed voor mijn 5jarige!
Ik heb ook toen mijn kinderen die leeftijd hadden nog nooit een moeder EN extra kind in de vorm van een grote zus mee gehad op de partijtjes die wij gaven. Niemand deed dat zover ik weet. Het is gewoon weer een hele vreemde AM actie, die ik zoals gezegd erg in twijfel neem want het is allemaal wel erg raar en tegenstrijdig.
Dat weet AM natuurlijk niet, want haar kinderen mogen geen kinderfeestjes geven.
pi_220277490
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Ik ben misbruikt op school door klasgenoten, denk je dat mijn ouders dat hadden zien aankomen? Nee, want ik zat veilig op school.

Zonder iemand angsten aan te praten, maar het gebeurd veel vaker op die plekken waar je het niet verwacht.
Ik kan hier niet niet op reageren, maar jeetje, wat schrijf je dan. 🫂
pi_220277524
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 19:28 schreef Groentespies het volgende:
Over Jenn Darby verbaas ik me ook met enige regelmaat. Twee schommels in de woonkamer aan het plafond hangen, regelmatig haar dochters op rolschaatsen door de woonkamer en nu weer een story van haar man die in huis aan het tennissen is. Galmt lekker door met een harde vloer en nauwelijks meubels lijkt me. Blij dat ik er niet naast woon
Oh heerlijk juist! Onze kinderen steppen ook binnen. ( Wel met de binnen step) Rennen, springen, voetballen door de kamer. Fijn dat dat kan in huis!
pi_220277659
Wat heeft AM nou weer voor brabbelverhaal over slank zijn en dat het door de borstvoeding komt. Ze geeft toch al een goede 5 jaar geen borstvoeding meer?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220277854
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 21:41 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat heeft AM nou weer voor brabbelverhaal over slank zijn en dat het door de borstvoeding komt. Ze geeft toch al een goede 5 jaar geen borstvoeding meer?
Dat komt door dat ene koekje minder bij de thee toch? Want als ze die eet, dan moet ze weer een broek waar haar hammen in passen. Ze heeft gewoon weer een nieuwe trukendoos geopend. Foto's en onderwerpen waarvan ze weet dat er reacties op gaan komen. En dat zorgt voor views, en het zo gevraagde engagement.
pi_220277884
En daarom heeft ze laatst samen met MG waarschijnlijk haar hele foto- en filmarchief geordend en alles bij elkaar verzameld. Zodat ze nog heel veel van dit soort items kan maken.
pi_220277985
quote:
Dat zal Maarten wel mogen doen op zaterdagmorgen. Zo ging dat met Jet in het begin ook
pi_220278000
Oh vreselijk die bikinifoto's van Annemarie. Zo niet flatteus wat ze aanheeft. Gewoon in je privé fotoboek bewaren.
pi_220278059
Ik blijf me ergeren aan het geen kinderfeestjes geven. Zo asociaal vind ik dat. De kinderen mogen wel, al dan niet onder toezicht, naar feestjes van anderen maar ze vragen nooit terug.
En ik krijg eerder kriebels van de Scouting met Rens als leider dan een kinderfeestje van een klasgenoot.
pi_220278103
Sushirol 🤣🤣 heeft ze dit nou zelf bedacht
pi_220278115
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; een weekend op kamp mag/kan wel, want ze kent de leiding en weet hoe er met de kinderen wordt omgegaan. Ze vertrouwd het. Maar 3uur op een kinderfeestje niet, want ze kent de ouders niet.
Er zijn ook helemaal geem voorbeelden bekend van misbruik waar de ouders het vertrouwen hadden, zoals op school of zwemles of skiles. Oh wacht..

Prima dat zij doet wat voor haar gezin het beste werkt en waar zij zich prettig bij voelt, maar zij denkt dat ze, door het op haar manier te doen, kan voorkomen wat er met haar is gebeurd. Tenminste zo komt het over.

Wat heftig dat jou dit overkomen is op school 😱
pi_220278122
En nog even een verzoek om dickpics… want die krijgt ze blijkbaar..

Echt vreselijk
pi_220278133
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 21:41 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik vind die foto van Lot waar wat melk uit haar mondje druppelt ook echt niet ok om te plaatsen
pi_220278145
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 22:12 schreef Moppie1982 het volgende:
Sushirol 🤣🤣 heeft ze dit nou zelf bedacht
Misschien kan mamaZhou ze op het menu bij de zaak zetten 🤢😂😂
pi_220278222
Nog even over Sanneke die al een week niet in het nieuwe huis is geweest; ik kan er met mijn verstand niet bij dat je zo bent. Persoonlijk vind ik het zo ontzettend respectloos naar iedereen die dat huis in orde maakt terwijl zij met haar luie reet in de keet op de bank hangt.
Ze is gewoon onopgevoed. Iedereen met een beetje fatsoen was daar gaan kijken, zou eten en drinken gebracht hebben. Maar Sanneke niet. Die ploft daar de 14e op de bank en zal vinden dat ze het toch maar mooi gefixt heeft.
pi_220278228
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 22:08 schreef Snaky het volgende:

En ik krijg eerder kriebels van de Scouting met Rens als leider dan een kinderfeestje van een klasgenoot.
Nou dit dus! Vreselijk enge vent die Rens.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 22:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind die foto van Lot waar wat melk uit haar mondje druppelt ook echt niet ok om te plaatsen
Hoe kan je zoiets nou plaatsen van je baby? Hoe werkt dat brein van AM (en Maarten , als vader zie je toch ook dat dit echt niet kan) , ik vind deze twee als ouders geen knip voor de neus waard.
pi_220278274
Damn Judith, vertellen op instagram over dat je zoon verliefd is op een meisje van groep 4.
Damn. Kan me nog herinneren dat ik in groep 3 zat en een keer dat tegen mn moeder zei, mn moeder dat heel lollig weer tegen een vriendin van haar vertelde. En dat ik me zoooo belazerd voelde. 😂 Heb haar nooit meer wat verteld. En dit volle poelie op insta.
pi_220278315
Sanneke wordt 14 maart verhuisd en gaat dan verder met bankzitten terwijl Dion en zijn familie de caravan waarschijnlijk inpakken en klaarmaken om weer te kunnen opleveren.

Hopelijk heeft ze tijdens de verhuizing wel een schone pyjama aan
pi_220278412
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 22:36 schreef Maanstteen55 het volgende:
Sanneke wordt 14 maart verhuisd en gaat dan verder met bankzitten terwijl Dion en zijn familie de caravan waarschijnlijk inpakken en klaarmaken om weer te kunnen opleveren.

Hopelijk heeft ze tijdens de verhuizing wel een schone pyjama aan
Het zou mij niet verbazen als zij zittend op de bank de keet uit wordt getild, de bus of aanhanger in en bij het huis zo naar binnen wordt gedragen.
pi_220278424
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 22:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het zou mij niet verbazen als zij zittend op de bank de keet uit wordt getild, de bus of aanhanger in en bij het huis zo naar binnen wordt gedragen.
Omg, ik krijg nu echt Jabba the Hutt visoenen 🤣
Dit is er eentje voor de StarWars fans hoor, iykyk 😉
pi_220278458
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 22:31 schreef SophiaLoren het volgende:
Damn Judith, vertellen op instagram over dat je zoon verliefd is op een meisje van groep 4.
Damn. Kan me nog herinneren dat ik in groep 3 zat en een keer dat tegen mn moeder zei, mn moeder dat heel lollig weer tegen een vriendin van haar vertelde. En dat ik me zoooo belazerd voelde. 😂 Heb haar nooit meer wat verteld. En dit volle poelie op insta.
Judith heeft schijt aan alles en iedereen, ook aan de privacy van haar zoon.
pi_220278488
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 22:49 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Omg, ik krijg nu echt Jabba the Hutt visoenen 🤣
Dit is er eentje voor de StarWars fans hoor, iykyk 😉
Ik ken het niet maar ik heb er wel een beeld bij.
pi_220278493
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 22:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Nog even over Sanneke die al een week niet in het nieuwe huis is geweest; ik kan er met mijn verstand niet bij dat je zo bent. Persoonlijk vind ik het zo ontzettend respectloos naar iedereen die dat huis in orde maakt terwijl zij met haar luie reet in de keet op de bank hangt.
Ze is gewoon onopgevoed. Iedereen met een beetje fatsoen was daar gaan kijken, zou eten en drinken gebracht hebben. Maar Sanneke niet. Die ploft daar de 14e op de bank en zal vinden dat ze het toch maar mooi gefixt heeft.
Mee eens. Ik denk ook echt niet dat ze voor eten/drinken voor de klussers heeft gezorgd. Hele dagen op de bank, maar volgens mij is er nog niks ingepakt
pi_220278498
quote:

[..]
Ik heb hier beeld bij
pi_220278516
quote:

[..]
Zo jammer dat de kleurplaten niet meer mogen 🤭
pi_220278541
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 21:30 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Oh heerlijk juist! Onze kinderen steppen ook binnen. ( Wel met de binnen step) Rennen, springen, voetballen door de kamer. Fijn dat dat kan in huis!
Ik ben blij dat ik niet naast je woon dan. :')
Dat geeft toch echt een herrie ( als je natuurlijk buren naast je hebt? )
Als je vrijstaand daarintegen woont lekker doen wat je niet laten kan.
pi_220278578
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 22:59 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Mee eens. Ik denk ook echt niet dat ze voor eten/drinken voor de klussers heeft gezorgd. Hele dagen op de bank, maar volgens mij is er nog niks ingepakt
Sterker nog er is alleen maar meer zooi het huis in gekomen
pi_220278605
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 21:20 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Wie neemt er nou een ananas mee als souvenir? 😅 En mag dat überhaupt ingevoerd worden?

Edit: ja blijkt wel te mogen!
Ook al mag het niet daar hebben de Nagelkerkjes geen problemen mee. Óf omdat ze geen idee hebben dat je niet alles zo maar mag meenemen óf ze hebben gewoon lak aan regels. Want wij zijn de Nagelkerkjes.
pi_220278697
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 23:03 schreef Maremare het volgende:

[..]
Zo jammer dat de kleurplaten niet meer mogen 🤭
Echt, ik me toen echt kapot gelachen om die kleurplaten 😂😂
pi_220279035
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 22:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke voelt zich heel comfortabel zo haar leven bij elkaar schooien.
Zij is iemand die niet geholpen wilt worden, mocht er hulp aangeboden worden met bijv haar autisme.
Helaas is het influencer leven niet geworden zoals zij dat voor ogen zag, dus dan maar op een zielige manier.

Sommige mensen houden teveel van hun problemen dan dat ze ze willen oplossen.
pi_220279593
Junior en Madelief hebben dingen uit Oeganda mee naar school genomen. Madelief heeft zelfs soort van spreekbeurt gehouden over Oeganda. Jan en Sofie zijn na deze op de bonnefooireis ook Oeganda experts...En als er op school nog mensen niet op de hoogte waren van hun trip dan weten ze dat nu wel. Dat ze de kinderen met dit alles buiten de groep plaatsen is ondergeschikt aan hun ego. Vreselijk.Vind ook wel iets van de school in dit alles. Maar als de juffen op de verjaardag van Madelief allemaal een appeltaart krijgen plaats je je als school ook wel in een bijzondere positie. Als dan later de ouders kirren dat de kindjes van school vrij krijgen voor een samenwerking in Spanje...

[ Bericht 26% gewijzigd door FluVo67 op 07-03-2026 07:49:54 (Aanvulling) ]
pi_220279664
Zal Sanneke vandaag niet als vorige week in haar ogen gaan knallen?
pi_220279675
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 07:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zal Sanneke vandaag niet als vorige week in haar ogen gaan knallen?
Eerst even langs winkels en stories opnemen terwijl zij in de auto wacht tot Dion heeft gehaald wat madam blieft.
pi_220279702
Ik zag net een filmpje van Sjamadriaan, hij zei 'of heb je je aanstelspier verrekt'? Ik dacht meteen, dat is DBM😂😂😂nieuwe diagnose voor dr😂😂😂
pi_220279725
Ga het toch nog een keer zeggen; wat kan er Lot in vredesnaam gebeuren op een kinderfeestje in een binnenspeeltuin waar ze geen moment alleen zal zijn? Wat een ontzettend overdreven en verheven gedoe van AM. Ik zou evht beledigd zijn als ik die moeder was.
pi_220279737
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 23:21 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Ook al mag het niet daar hebben de Nagelkerkjes geen problemen mee. Óf omdat ze geen idee hebben dat je niet alles zo maar mag meenemen óf ze hebben gewoon lak aan regels. Want wij zijn de Nagelkerkjes.
Dat is wel fijn aan niet zo slim zijn in combinatie met schijt hebben aan alles dat je nergens rekening mee hoeft te houden. Dat is positiviteit! En die All you need is love achtige hereniging met de jongste kids bij terugkomst wordt vast het argument om binnenkort weer hun hielen te lichten. Niet alleen oma en opa wilden weer heel graag oppassen, het weerzien tzt wordt een moment voor in de boeken. Dat vergeet je nooit meer! Een dag met een gouden randje.
pi_220279740
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:03 schreef Missinglink24 het volgende:
Ga het toch nog een keer zeggen; wat kan er Lot in vredesnaam gebeuren op een kinderfeestje in een binnenspeeltuin waar ze geen moment alleen zal zijn? Wat een ontzettend overdreven en verheven gedoe van AM. Ik zou evht beledigd zijn als ik die moeder was.
Bij AM kijk ik niet, geen idee waarom zij deze keuzes hebben gemaakt.
Maar ik denk dat je nooit moet onderschatten wat er waar kan gebeuren.
pi_220279749
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 07:23 schreef FluVo67 het volgende:
Junior en Madelief hebben dingen uit Oeganda mee naar school genomen. Madelief heeft zelfs soort van spreekbeurt gehouden over Oeganda. Jan en Sofie zijn na deze op de bonnefooireis ook Oeganda experts...En als er op school nog mensen niet op de hoogte waren van hun trip dan weten ze dat nu wel. Dat ze de kinderen met dit alles buiten de groep plaatsen is ondergeschikt aan hun ego. Vreselijk.Vind ook wel iets van de school in dit alles. Maar als de juffen op de verjaardag van Madelief allemaal een appeltaart krijgen plaats je je als school ook wel in een bijzondere positie. Als dan later de ouders kirren dat de kindjes van school vrij krijgen voor een samenwerking in Spanje...
Ik vraag me af hoe het is gegaan met vrij nemen buiten de schoolvakanties om voor vakantie. Als je hun socials ziet kan daar als school toch niet achter staan?
pi_220279769
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:11 schreef Giddie het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoe het is gegaan met vrij nemen buiten de schoolvakanties om voor vakantie. Als je hun socials ziet kan daar als school toch niet achter staan?
De school volgt hen niet op hun socials en gaan uit van wat de ouders vertellen waarom het noodzakelijk is. In goed vertrouwen. Heel nobel maar bij deze mensen ga je dan vies bij de neus genomen worden.
pi_220279790
Kelly C die iedere keer ‘hihi’ in de teksten bij haar stories schrijft. Vind ik kinderachtig.
pi_220279795
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:18 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
De school volgt hen niet op hun socials en gaan uit van wat de ouders vertellen waarom het noodzakelijk is. In goed vertrouwen. Heel nobel maar bij deze mensen ga je dan vies bij de neus genomen worden.
Zou niemand van de school ze volgen op insta? Uit interesse, irritainment?
pi_220279799
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 23:21 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Dat is wel fijn aan niet zo slim zijn in combinatie met schijt hebben aan alles dat je nergens rekening mee hoeft te houden. Dat is positiviteit! En die All you need is love achtige hereniging met de jongste kids bij terugkomst wordt vast het argument om binnenkort weer hun hielen te lichten. Niet alleen oma en opa wilden weer heel graag oppassen, het weerzien tzt wordt een moment voor in de boeken. Dat vergeet je nooit meer! Een dag met een gouden randje.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:18 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Dat blijkt inderdaad. Ongelofelijk hoe zij leven. Ik zag ergens in zo’n verslag van Sofie ook dat ze een opmerking maakte over angst voor het eten in Afrika. Zou ze daarom steeds pizza gegeten hebben? Ik vraag me af hoe haar leven zou zijn zonder Jan. Ik vind haar zo onvolwassen en afhankelijk. Ze zou zoals vroeger met pakjes en zakjes koken en niets ondernemen. Gelukkig heeft ze haar eigen personeel gebaard. Door haar onvolwassen en onzekere gedrag zullen haar ouders de noodzaak voelen eea van haar over te nemen aan verantwoordelijkheid en op te passen denk ik.
pi_220279816
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:08 schreef Giddie het volgende:

[..]
En met lieve vrienden
pi_220279819
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
Kelly C die iedere keer ‘hihi’ in de teksten bij haar stories schrijft. Vind ik kinderachtig.
🫣 daar erger ik me ook aan, dan ben je volwassen type je bij alles ‘hihi’
pi_220279829
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 22:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zo erg! 100% zeker dat die foto ergens op een pedoforum belandt 😥. Vreselijk dat die kinderen totaal niet beschermd worden. AM heeft zo geen goed beeld van wat écht gevaarlijk is.

De dingen die ze post lijken ook alleen maar weer erger te worden. Ze heeft kennelijk niks geleerd van die denktank, waarschijnlijk alleen maar die 1% gehoord die haar gedrag goed praat.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 08:38:41 #79
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220279854
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 22:04 schreef Snaky het volgende:
Oh vreselijk die bikinifoto's van Annemarie. Zo niet flatteus wat ze aanheeft. Gewoon in je privé fotoboek bewaren.
Geen voordelig plaatje
pi_220279901
DBM schrijft op threads ‘waarom hebben mensen threads om niks zelf te plaatsen en alleen te reageren’

Nou mama, bijvoorbeeld omdat ik geen enkele behoefte heb om een brainfart met volgers te delen?
pi_220279905
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:32 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Zo erg! 100% zeker dat die foto ergens op een pedoforum belandt 😥. Vreselijk dat die kinderen totaal niet beschermd worden. AM heeft zo geen goed beeld van wat écht gevaarlijk is.

De dingen die ze post lijken ook alleen maar weer erger te worden. Ze heeft kennelijk niks geleerd van die denktank, waarschijnlijk alleen maar die 1% gehoord die haar gedrag goed praat.
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze wel een goed beeld heeft van wat echt gevaarlijk is, maar dat ze het financiële voordeel van een flu flu zijn belangrijker vindt dan de grote kans dat L op 1 of ander ranzig forum terechtkomt?
pi_220279917
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:38 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Geen voordelig plaatje
Maar wel weer een zelfverheerlijkingspost.
pi_220279930
Sofie heeft snel last van haar darmen en maag. Daarom durft ze al dat spannende eten in Oeganda niet te proberen. Gelukkig kunnen de tere darmpjes en maag wel drank verdragen. Zeer bijzonder.
pi_220279933
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:50 schreef Cato99 het volgende:

[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze wel een goed beeld heeft van wat echt gevaarlijk is, maar dat ze het financiële voordeel van een flu flu zijn belangrijker vindt dan de grote kans dat L op 1 of ander ranzig forum terechtkomt?
Dat laatste.
Want een man in de IT, een zoon die cybercriminaliteit studeerde, oudere kinderen die ook niet helemaal achterlijk zijn en aan hun smartphone geplakt zitten en zij kijkt altijd het journaal.

En dan is het je ontgaan dat zoiets als het dark web bestaat, het een broeinest is voor kinderporno en iedereen mbv AI binnen een paar seconden beelden kan bewerken?

Hou toch op.
pi_220279968
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:50 schreef Cato99 het volgende:

[..]
Dat vraag ik me af. Ik vind het ook wel een type die alles voor zichzelf recht weet te breien. Zolang zij het niet ziet, is het er niet. Gewoon ontkennen. Ze zal waarschijnlijk zeggen dat borstvoeding, badderen en naar bed gaan heel normaal is, en zij kan het niet helpen als anderen het met andere ogen bekijken.

Ze zou beter moeten weten. Ik ben benieuwd wat er van al die kinderen terecht komt. AM is wel zo manipulatief dat later tegen ze zal zeggen: "maar kijk eens wat voor leuke vakanties/speelgoed je altijd kreeg, ik moest wel influencer zijn".
pi_220279971
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 23:05 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik ben blij dat ik niet naast je woon dan. :')
Dat geeft toch echt een herrie ( als je natuurlijk buren naast je hebt? )
Als je vrijstaand daarintegen woont lekker doen wat je niet laten kan.
Haha wij wonen inderdaad vrijstaand. Zit 4a 5 meter tot de woonkamer van de buren. Dus nee ze hebben er geen last van 😂
  zaterdag 7 maart 2026 @ 09:11:35 #87
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_220280008
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM schrijft op threads ‘waarom hebben mensen threads om niks zelf te plaatsen en alleen te reageren’

Nou mama, bijvoorbeeld omdat ik geen enkele behoefte heb om een brainfart met volgers te delen?
nou gewoon om te kijken welke onzin ze allemaal uitbraakt :+
W
Z
E
pi_220280037
Dbm praat gewoon als een klein kind 😣Sjeempie, pilluh, goeiemoggel?? Dat deden wij toe we 13/14 waren 🙃 En in elke zin een scheldwoord, ben benieuwd hoe het uitje met haar insta vriendinnetjes is vandaag
pi_220280079
Zo dat was een drukke week, en ik miste wat: jullie! 🤣🤣 Mirthe zit nog steeds vast in Dubai? Met haar geblaat over dat zij niet zielig zijn maar de mensen in de oorlog, lekker zoetsappig fotootje erbij 👀
pi_220280115
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:24 schreef Iris2.0 het volgende:
Zo dat was een drukke week, en ik miste wat: jullie! 🤣🤣 Mirthe zit nog steeds vast in Dubai? Met haar geblaat over dat zij niet zielig zijn maar de mensen in de oorlog, lekker zoetsappig fotootje erbij 👀
Mirthe is nu in zuid-afrika
  zaterdag 7 maart 2026 @ 09:33:40 #91
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220280128
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:17 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dbm praat gewoon als een klein kind 😣Sjeempie, pilluh, goeiemoggel?? Dat deden wij toe we 13/14 waren 🙃 En in elke zin een scheldwoord, ben benieuwd hoe het uitje met haar insta vriendinnetjes is vandaag
Ik denk dat ze nog een paar pilletjes meer moet slikken, ze is belachelijk druk.
pi_220280152
Ben ik de enige die het raar vind dat dbm zegt dat ze al opgehoogd is in medicijnen? Ik ben hier thuis en in mijn omgeving enkel gewend dat je iig ong. een maand op een dosis blijft voor je een omhoog gesprek krijg?? Ze heeft net een week medicatie toch?
Nu vind ik sowieso dat ze zich nog hysterischer gedraagt dan normaal 🤔 dus er klopt van alles niet
pi_220280163
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:33 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik denk dat ze nog een paar pilletjes meer moet slikken, ze is belachelijk druk.
Blij dat ik niet enige ben die dit opviel 🥴 ze is altijd al een drukke kleuter maar nu een drukke kleuter aan de speed
pi_220280170
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:30 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Ik ben geen fan van Mirthe, maar vind dat ze het wel netjes heeft aangepakt qua posten toen ze nog in Dubai waren. Helemaal als je het vergelijkt met andere influencers. Ik snap wel dat ze flink zijn geschrokken, je zal er maar middenin zitten met twee jonge kinderen en een baby.
pi_220280175
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind dat dbm zegt dat ze al opgehoogd is in medicijnen? Ik ben hier thuis en in mijn omgeving enkel gewend dat je iig ong. een maand op een dosis blijft voor je een omhoog gesprek krijg?? Ze heeft net een week medicatie toch?
Nu vind ik sowieso dat ze zich nog hysterischer gedraagt dan normaal 🤔 dus er klopt van alles niet
Ik heb de ervaring met wekelijks.

Of een trial van 4 weken, waarbij er elke week een andere dosering is, inclusief een week met een placebo.
pi_220280187
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:30 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Oh vanuit Dubai?
pi_220280205
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:45 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Oh vanuit Dubai?
Ze had gisteren stories gepost waarin ze aangaf dat ze meerdere vluchten hadden geboekt in de hoop weg te komen. Zes vluchten waren al gecanceld. Zuid-Afrika was niet de eerste keus (liever naar huis), maar alles beter dan daar blijven. De NL overheid doet nu weinig/niks voor mensen die vastzitten in Dubai.

Ze schreef ook dat ze er niet zo op had gelet dat er vanuit Zuid-Afrika niet heel veel (beschikbare) vluchten naar NL gaan, maar de prioriteit was weg uit Dubai.
pi_220280206
quote:

[..]
Oh vanuit Dubai?
Ja, ze hebben maar gewoon een vlucht geboekt om weg te komen uit Dubai. Omdat steeds alles geannuleerd werd.
pi_220280262
quote:

[..]
Oh vanuit Dubai?
Ja klopt! Ze wilde graag weg maar alle vluchten werden gecanceld, deze niet.
Ik snap het wel, had het ook gedaan.
pi_220280269
Die reel van AM: wil je slank zijn, word dan zwanger en geef borstvoeding!

Wat een boodschap! _O- _O- _O-
pi_220280299
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:54 schreef Flipperkast_007 het volgende:

AM en haar reel diarree :')
pi_220280327
quote:

Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo weinig heb gewogen (standje meer bot dan vlees) na mn eerste zwangerschap en tijdens de borstvoeding. Maar dat gaat niet voor iedereen op.
pi_220280370
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:01 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo weinig heb gewogen (standje meer bot dan vlees) na mn eerste zwangerschap en tijdens de borstvoeding. Maar dat gaat niet voor iedereen op.
Nee helaas... zwanger was +20 en tijdens bv maar 2 kilo lichter (vooral vocht) heeft toch echt wel iets meer werk nodig gehad en ben er nog steeds niet helemaal vanaf
pi_220280469
‘We moeten eerst naar 100 ingestudeerde dansjes kijken’

De liefde spat er vanaf hè?
pi_220280493
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 22:08 schreef Snaky het volgende:
Ik blijf me ergeren aan het geen kinderfeestjes geven. Zo asociaal vind ik dat. De kinderen mogen wel, al dan niet onder toezicht, naar feestjes van anderen maar ze vragen nooit terug.
Helemaal mee eens! Lekker makkelijk. Ook nooit kindjes spelen bij hun. Mijn kids hadden vroeger continu vriendjes over de vloer of gingen bij anderen spelen.
pi_220280505
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:01 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Dat vraag ik me af. Ik vind het ook wel een type die alles voor zichzelf recht weet te breien. Zolang zij het niet ziet, is het er niet. Gewoon ontkennen. Ze zal waarschijnlijk zeggen dat borstvoeding, badderen en naar bed gaan heel normaal is, en zij kan het niet helpen als anderen het met andere ogen bekijken.

Ze zou beter moeten weten. Ik ben benieuwd wat er van al die kinderen terecht komt. AM is wel zo manipulatief dat later tegen ze zal zeggen: "maar kijk eens wat voor leuke vakanties/speelgoed je altijd kreeg, ik moest wel influencer zijn".
Dat is precies wat AM doet ja, ik zie het niet dus het is er niet. Ergens achter in haar hoofd weet ze het best maar "de voordelen wegen zwaarder" en "wij als ouders maken deze weloverwogen beslissing" 🙄 Misschien stopt ze als ze een keer het bewijs onder ogen ziet, 100% dat er beeldmateriaal van haar kinderen op het darkweb rondgaan 🤮
pi_220280546
Dat kinderfeestje van L: er wordt vast flink op gereageerd. Precies wat ze wil. Ragebait.
Het is zo uitgekookt. Minder zichtbaar? Dan maar even iets posten waar je gegarandeerd veel reacties op krijgt.
Check.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220280580
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bij AM kijk ik niet, geen idee waarom zij deze keuzes hebben gemaakt.
Maar ik denk dat je nooit moet onderschatten wat er waar kan gebeuren.
Ik snap je punt alleen de argumentatie van AM klopt weer eens van geen kanten.
Omdat ze de moeder niet goed kent (hoe zou dat komen) wil ze mee. De scouting kent ze dus dat zit goed.
Terwijl als het gaat om kindermisbruik (want daar hebben we het over) dit voornamelijk plaatsvindt door bekende, vertrouwde personen 'waar niemand het van had verwacht'
Dan is een setting zoals een scoutingkamp veel risicovoller dan een kinderfeestje in een krijspaleis.
pi_220280602
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:25 schreef Geertje_G het volgende:
Dat kinderfeestje van L: er wordt vast flink op gereageerd. Precies wat ze wil. Ragebait.
Het is zo uitgekookt. Minder zichtbaar? Dan maar even iets posten waar je gegarandeerd veel reacties op krijgt.
Check.
Ja, dat is ook wel weer zo.
Hoewel ik wel denk, dat ze echt erbij gaat zitten hoor bij het feestje.
pi_220280630
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee helaas... zwanger was +20 en tijdens bv maar 2 kilo lichter (vooral vocht) heeft toch echt wel iets meer werk nodig gehad en ben er nog steeds niet helemaal vanaf
Ik werd er helaas ook niet dun van.

AM heeft een prima figuur en ze zijn daar allemaal slank. Maar dat haar geheim borstvoeding geven is slaat ook nergens op inmiddels
pi_220280730
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:25 schreef Geertje_G het volgende:
Check.
Dit denk ik ook. Want waarom zou je anders dingen posten waarvan je weet dat je er veel commentaar op krijgt?
Die Insta-straf krijgt ze er niet af dus ze heeft andere manieren gevonden om goed zichtbaar te blijven.
pi_220280810
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Blij dat ik niet enige ben die dit opviel 🥴 ze is altijd al een drukke kleuter maar nu een drukke kleuter aan de speed
Maar ze heeft autisme of en nu accepteert ze zichzelf en zijn “wij” raar, tja. Ik vind haar overdreven druk momenteel, irritant druk gewoon. (Alsof ze niks te doen heeft en zo maar wat het www ingooit, o wacht dat is natuurlijk ook zo)
pi_220280820
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 19:45 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dan zie ik ook graag eens hoeveel Dion netto heeft, hoeveel toeslagen etc.. ze krijgen. Wat al hun lasten zijn, hoeveel ze uitgeven aan boodschappen en zooi. Maar dat doet ze niet, want dan vinden mensen hen waarschijnlijk niet meer zo zielig.
Die heeft toch ook niet zo’n bijzondere baan? Soort van coach ofzo? Of hij werkte in een kantine een tijdje?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220280851
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:49 schreef RipCity het volgende:

[..]
Die heeft toch ook niet zo’n bijzondere baan? Soort van coach ofzo? Of hij werkte in een kantine een tijdje?
Dion werkt in de groenvoorziening/hovenier
pi_220281090
AM: buiten rijden is spannend. Als de paarden gaan, dan gaan ze. Dan is het een kwestie van blijven zitten en loslaten.

Maar het is toch aan de ruiter om zijn/haar paard onder controle te hebben? Niet alleen degene die voorop rijdt? Ik wet dat paarden kuddedieren zijn, maar er zijn meer weggebruikers dan jij alleen. Als ik soms zie dat ze al dravend/galopperend een fietspad oversteken denk ik ‘dat gaat een keer fout..’
pi_220281165
Sinds wanneer hebben kinderen van 1 door dat hun vader alweer weg is
pi_220281178
Sanneke had het inpakken opgegeven omdat Mijan alles er toch meteen uitpakt. Krijg daar zo’n error van!! Dan sta je op van de bank en ga je wat doen waar hij niet bij kan???? Mijn hemel 😣

[ Bericht 3% gewijzigd door Mallorcameisje op 07-03-2026 11:57:40 (Wijziging) ]
pi_220281184
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 11:54 schreef Moppie1982 het volgende:
Sinds wanneer hebben kinderen van 1 door dat hun vader alweer weg is
Dat dus. Die is toch bijna elke dag weg, naar zijn werk? 🙃
pi_220281206
Sanneke zal vandaag dus ook niks uitvoeren, als ik haar stories moet geloven. Geef M een doos waar hij mee kan spelen terwijl jij inpakt. Ik zou mij doodschamen al een hele week niet in het huis geweest en qua inpakken ook geen meter opgeschoten en dan volgende week willen verhuizen
pi_220281234
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 11:57 schreef Mallorcameisje het volgende:
Sanneke had het inpakken opgegeven omdat Mijan alles er toch meteen uitpakt. Krijg daar zo’n error van!! Dan sta je op van de bank en ga je wat doen waar hij niet bij kan???? Mijn hemel 😣
Of je zet hem even in zijn bed met een bak speelgoed, ze zoekt overal smoesjes voor
Logisch dat ze nooit kan dweilen

Zit ze nou de hele dag op haar bil met hem op haar lip, je moet toch wat kunnen doen in huis…zo leren ze het nooit

Ik vind het best heftig hoor als je moeder zo op insta staat (JVP) in haar bodystock
pi_220281240
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
Sanneke zal vandaag dus ook niks uitvoeren, als ik haar stories moet geloven. Geef M een doos waar hij mee kan spelen terwijl jij inpakt. Ik zou mij doodschamen al een hele week niet in het huis geweest en qua inpakken ook geen meter opgeschoten en dan volgende week willen verhuizen
Ja maar Sanneke heeft autisme en die kleine man heeft aandacht nodig die mist zijn vader
Weet hij veel welke dag het is, hij gaat toch ook elke dag naar haar werk
pi_220281241
quote:
Zij verzint echt alleen maar smoesjes om maar niks te hoeven doen. Zo’n harde schop onder haar reet nodig dat ze er ook niet meer op kan zitten, is ze in ieder geval van die bank af. Tot op bepaalde hoogte kan ik me indenken dat er een bepaald onvermogen is door haar autisme, maar bij haar heb ik het idee dat het vooral heel veel onwil en luiheid is. Verschrikkelijk.
pi_220281244
Ze kan btw ook een doos op de eettafel zetten, komt hij er niet bij
pi_220281251
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:09 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]

Ik vind het best heftig hoor als je moeder zo op insta staat (JVP) in haar bodystock
Al is dit wel gekleder dan menig badpak of bikini waarin ze ook op insta te vinden is (of was). Zou mijn keus ook niet zijn, maar ja, money money money..
pi_220281257
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:11 schreef Moppie1982 het volgende:
Ze kan btw ook een doos op de eettafel zetten, komt hij er niet bij
Of een mooi moment om je kindje nee en mag niet te leren 🤭
pi_220281259
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:13 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Al is dit wel gekleder dan menig badpak of bikini waarin ze ook op insta te vinden is (of was). Zou mijn keus ook niet zijn, maar ja, money money money..
Ja echt he! Net als AM gisteren, leuk kom je maandag op school, zo je moeder stond in haar bikini
pi_220281385
quote:
Al haar stories komen echt altijd vanuit een zittende positie.
pi_220281527
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:26 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Misschien kan ze met een bureaustoel inpakken hoef ze niet op te staan
pi_220281536
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 11:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM: buiten rijden is spannend. Als de paarden gaan, dan gaan ze. Dan is het een kwestie van blijven zitten en loslaten.

Maar het is toch aan de ruiter om zijn/haar paard onder controle te hebben? Niet alleen degene die voorop rijdt? Ik wet dat paarden kuddedieren zijn, maar er zijn meer weggebruikers dan jij alleen. Als ik soms zie dat ze al dravend/galopperend een fietspad oversteken denk ik ‘dat gaat een keer fout..’
AM en Maarten zijn toch volleerde ruiters, overigens vind ik buitenrijden heel anders dan een les.
pi_220281606
quote:
Dan sta je op van de bank en ga je wat doen
Hoho wat zeg jij nou!
pi_220281622
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:02 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Haha wij wonen inderdaad vrijstaand. Zit 4a 5 meter tot de woonkamer van de buren. Dus nee ze hebben er geen last van 😂
Dan kan ik het absoluut begrijpen!
pi_220281631
Als Sanneke zo doorgaat kan ze straks helemaal niks meer. Echt. Wat een kutsmoezen overal voor.
pi_220281682
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:42 schreef Beertjeteddy het volgende:
Als Sanneke zo doorgaat kan ze straks helemaal niks meer. Echt. Wat een kutsmoezen overal voor.
Echt niet normaal dit.
pi_220281723
quote:
Even voor mijn beeldvorming, wat kan ze nu nog wel? 🤔
pi_220281748
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:30 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik snap je punt alleen de argumentatie van AM klopt weer eens van geen kanten.
Omdat ze de moeder niet goed kent (hoe zou dat komen) wil ze mee. De scouting kent ze dus dat zit goed.
Terwijl als het gaat om kindermisbruik (want daar hebben we het over) dit voornamelijk plaatsvindt door bekende, vertrouwde personen 'waar niemand het van had verwacht'
Dan is een setting zoals een scoutingkamp veel risicovoller dan een kinderfeestje in een krijspaleis.
Exact dit. Ik vind AM zo enorm beperkt in haar denkvermogen. En eng hoe zij volledig blind is voor de daadwerkelijke gevaren waar zij haar kinderen aan blootstelt.
pi_220281762
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:49 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Scrollen op insta, linkjes posten waar ze een paar cent mee verdiend als je er op klikt, stories posten en commentaar leveren her en der.

Dat was het wel zo’n beetje.
pi_220281808
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:11 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Zij verzint echt alleen maar smoesjes om maar niks te hoeven doen. Zo’n harde schop onder haar reet nodig dat ze er ook niet meer op kan zitten, is ze in ieder geval van die bank af. Tot op bepaalde hoogte kan ik me indenken dat er een bepaald onvermogen is door haar autisme, maar bij haar heb ik het idee dat het vooral heel veel onwil en luiheid is. Verschrikkelijk.
😂😂
pi_220281845
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Scrollen op insta, linkjes posten waar ze een paar cent mee verdiend als je er op klikt, stories posten en commentaar leveren her en der.

En klagen en tikkies plaatsen 🙈
pi_220281854
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:40 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Hoho wat zeg jij nou!
Oh ja!! Niet bedacht dat het kan waaien enzo 😄😄
pi_220281880
quote:

Ik geef borstvoeding ben nog steeds dik. Zij heeft echt niet door dat ze echt geluk heeft met hoe snel zij afvalt en weer terug in model is.
pi_220281955
Dion kan straks ook nog alles inpakken...
In principe schiet het huis wel dan op als het de vloer en verven was.

Ze willen volgend weekend over... Zou dan al zorgen dat kasten in elkaar komen te staan en spullen overbrengen. 😂

Ze leven ze straks nog 3 jaar uit dozen.
pi_220282052
Hvk... Waarom laat je in godesnaam je kind aan een reclame ijsje likken en film je dit? EN zet je het online... EN horen we geen "he nee bah niet doen ".... nog geen paar seconde film maar ik heb een lijst met vragen
pi_220282053
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:26 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Of een liggende
pi_220282120
Het huis van merlin staat hier op fok in het funda topic.

K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #241
pi_220282252
quote:
Kind verdrietig en moeders te beroerd om wat te doen. Het is niks, het wordt niks en gaat ook nooit wat worden.
pi_220282672
Zou AM nou nooit van haar schema afwijken en denken ga lekker gezellig mee op verjaardagsvisite?
pi_220282735
Gierige Gerda Judith hoeft geen tips over dat ze de scoreblaadjes kan lamineren zodat ze ze kan hergebruiken. Ze is wel gierig, maar niet zó gierig.
Ik had deze tips juist vanuit haar verwacht🙈.

En stom cadeau voor je 7jarige🤷‍♀️
pi_220282756
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:49 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Hulpafwijzend klagen.
pi_220282863
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:23 schreef Post-its het volgende:
Het huis van merlin staat hier op fok in het funda topic.

K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #241
Wat een zielloos huis..
pi_220282960
Als jullie in de Efteling ook twee plakken cake krijgen terwijl je er 1 besteld dan even de cursus van Ellen volgen mensen! Win win
pi_220282971
Judith had ook een switch spelletje voor B.'s verjaardag, mensen 😉.

Annemarie gaat nooit op verjaardagsvisite.
pi_220282999
Sanne van bij sannethuis staat met het hondje van Curly, moet wel zeggen heb daar wel respect voor dat ze blijkbaar normaal met elkaar omgaan zonder modder te gooien of sneertjes
pi_220283045
DBM weer flink aan het shoppen, Primark, weer knuffels bij de Miniso, van de week weer even naar haar safe place de Action. Die geeft toch behoorlijk veel geld uit aan zooi en meuk. En dan maar klagen dat alles zo duur is, en ze weer een nier moet verkopen. Volgens mij is hun potje voor onvoorziene uitgaven héél klein, een financiële tegenvaller kunnen zij denk ik moeilijk opvangen...
pi_220283128
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 14:29 schreef Shuri het volgende:
Judith had ook een switch spelletje voor B.'s verjaardag, mensen 😉.

Annemarie gaat nooit op verjaardagsvisite.
Die had ze gratis bij de switch gekregen
pi_220283151
Perfect weer om in de de tuin te beginnen. Aldus Sofie met een in de tuin bezige Jan op de foto. Zal ze met haar roze tuinhandschoenen en roze tuinklompen ook meehelpen? Of geeft zij vanaf het terras onder het genot van een drankje alleen aanwijzingen? Maar volgens de fans zijn het harde werkers...
pi_220283183
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 14:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja, maar de laatste dagen lijkt het net alsof de scoreblaadjes het enige was dat hij gekregen had. Dat gaat dan een beetje een eigen leven leiden hier. Gratis of niet, hij kreeg ook een switch spelletje en heeft zelf geen idee dat dat gratis was :).
pi_220283391
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 14:37 schreef opwegnaar het volgende:
DBM weer flink aan het shoppen, Primark, weer knuffels bij de Miniso, van de week weer even naar haar safe place de Action. Die geeft toch behoorlijk veel geld uit aan zooi en meuk. En dan maar klagen dat alles zo duur is, en ze weer een nier moet verkopen. Volgens mij is hun potje voor onvoorziene uitgaven héél klein, een financiële tegenvaller kunnen zij denk ik moeilijk opvangen...
Ze heeft idd veel uit, maar heb haar nog nooit om een tikkie zien schooien, dan vind ik toch wel dat ze het lekker zelf moet weten en eerlijk heb niets met haar maar t leven is gewoon duur
pi_220283408
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 14:48 schreef Shuri het volgende:

[..]
Ja, maar de laatste dagen lijkt het net alsof de scoreblaadjes het enige was dat hij gekregen had. Dat gaat dan een beetje een eigen leven leiden hier. Gratis of niet, hij kreeg ook een switch spelletje en heeft zelf geen idee dat dat gratis was :).
En daarbij nuttige kado’s zijn vaak ook gewoon leuk!
pi_220283616
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:04 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
En daarbij nuttige kado’s zijn vaak ook gewoon leuk!
Zeker, hier krijgen ze ook nuttige cadeaus. Ik had er zelf niet voor gekozen om score blaadjes te geven.
pi_220283624
Die verjaardag zal wel van familie van MG zijn en dan gaat AM nooit mee volgens mij .
pi_220283666
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:24 schreef poohenzo het volgende:
Die verjaardag zal wel van familie van MG zijn en dan gaat AM nooit mee volgens mij .
Van haar eigen familie ook niet 🫣
pi_220283727
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 14:33 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanne van bij sannethuis staat met het hondje van Curly, moet wel zeggen heb daar wel respect voor dat ze blijkbaar normaal met elkaar omgaan zonder modder te gooien of sneertjes
Dat heb je goed gespot 😂! Zeker respect voor hoe Sanne niet met modder gooit. En Pim en curly.. die twee verdienen elkaar 🫠.
pi_220283738
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:24 schreef poohenzo het volgende:
En J wilde niet? Of mocht niet? In de planner stond dat ze in bad moest?

Ik hoop dat IN de geopende Bol-doos een ingepakt cadeautje zat, of dat ze die doos nog even ergens af moesten geven..
pi_220283775
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zeker, hier krijgen ze ook nuttige cadeaus. Ik had er zelf niet voor gekozen om score blaadjes te geven.
Nee ik ook niet, of in combinatie met leuke dingen erbij!
pi_220283787
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:30 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Dat heb je goed gespot 😂! Zeker respect voor hoe Sanne niet met modder gooit. En Pim en curly.. die twee verdienen elkaar 🫠.
Hahaha ja zag dat hondje in haar jas,
Naja of ze elkaar verdienen of niet, er zijn geen sneertjes naar elkaar, of online dingen posten en dat vind ik gewoon in dit tijdperk heel goed!
Kunnen onze Polly vrienden nog wat van leren
pi_220283796
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:31 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En J wilde niet? Of mocht niet? In de planner stond dat ze in bad moest?

Ik hoop dat IN de geopende Bol-doos een ingepakt cadeautje zat, of dat ze die doos nog even ergens af moesten geven..
Eerste wat ik dacht! Krijgt diegene nou een doos! Hadden de drukke mama’s geen inpakpapier om te promoten 🤣

Zal me niets verbazen als haar eigen boek erin zit
pi_220283876
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:33 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Dat krijg je als je pillen voor adhd slikt en het niet hebt :+
pi_220283988
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:35 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Eerste wat ik dacht! Krijgt diegene nou een doos! Hadden de drukke mama’s geen inpakpapier om te promoten 🤣

Of iets anders wat ze heeft gekregen.
pi_220284009
AM zou ook eens meegaan naar een verjaardag. Het gaat vast weer om familie van Maarten.
pi_220284128
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:56 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM zou ook eens meegaan naar een verjaardag. Het gaat vast weer om familie van Maarten.
Haar eigen familie zien ze niet meer dus dat denk ik ook :O
pi_220284308
Sanneke zou het account van Caro Goldenbelt eens moeten gaan volgen. Kan ze zien wat je allemaal met kinderen voor elkaar kan krijgen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Die_van_verderop op 07-03-2026 16:34:43 (Woord vergeten ) ]
pi_220284321
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 16:13 schreef Earring het volgende:

[..]
Haar eigen familie zien ze niet meer dus dat denk ik ook :O
Vrienden had ook gekund. Maarja, niet bij hun.
pi_220284336
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:03 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik denk dat je als moeder wordt overvallen dat AM mee wil, maar eigenlijk had ze moeten zeggen laat Lot dan maar thuis , als je het niet vertrouwd.
Maar had Lot pas haar eerste kinderfeestje niet op zOndag ? Is ze daar niet mee naar toe geweest ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220284387
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Allemaal onzin op Vinted zetten
pi_220284406
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:01 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ik kwam alleen maar nog meer aan , omdat ik dacht dat ik erg (te) goed moest eten 😂
pi_220284434
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 14:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
En die geeft ze nu aan die Bob? Heeft hij verder niets gekregen ? Behalve die scoreblokken
pi_220284455
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:35 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]

Am was te druk om in te pakken denk ik, en ze kon het ook niet aan haar dochters vragen 😏
pi_220284590
Ik zou mijn zoon ook die scoreblokken kunnen geven voor zijn verjaardag, net als Judith als extra cadeautje.
Het is een andere versie van een favoriet spelletje van hem. Als het in een doosje met dobbelstenen had gezeten was het dan wel goed geweest?
pi_220284648
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 16:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Am was te druk om in te pakken denk ik, en ze kon het ook niet aan haar dochters vragen 😏
En het stond niet in de planner!
  zaterdag 7 maart 2026 @ 17:18:44 #180
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220284799
Ik vind het een regelrechte schande dat AM niks doet aan familiebezoekjes. Iedereen van haar kant heeft ze compleet uit haar leven gebannen en familie van haar "man" negeert ze ook. Ze anticipeert zeker alvast op wat misschien ooit komen zou? Mantelzorgen hoeft ze dan geen stempel voor te hebben.
Ronduit ASOCIAAL!!
En maar lullen dat ze alleen mensen in haar leven wil die bij haar passen en alleen doet wat ze zelf wil. Dom mens, dat heet sociaal zijn en heeft met manieren te maken!!!
De lieve mensen zijn met meer maar daar hoort AM NIET bij!!!
pi_220284886
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 17:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En het stond niet in de planner!
Zo laat ze ook zien , hoe ze over die mensen denkt, ongeinteresseerd dus .
pi_220284957
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 17:18 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik vind het een regelrechte schande dat AM niks doet aan familiebezoekjes. Iedereen van haar kant heeft ze compleet uit haar leven gebannen en familie van haar "man" negeert ze ook. Ze anticipeert zeker alvast op wat misschien ooit komen zou? Mantelzorgen hoeft ze dan geen stempel voor te hebben.
Ronduit ASOCIAAL!!
En maar lullen dat ze alleen mensen in haar leven wil die bij haar passen en alleen doet wat ze zelf wil. Dom mens, dat heet sociaal zijn en heeft met manieren te maken!!!
Zij gaat er van uit dat haar kroost bij haar thuis blijft komen. Dat ze even vergeet dat ze zelf haar ouders en iedereen uit haar leven negeert en dit ook bij haar kan gebeuren.

Later als de kinderen groter zijn en meer meekrijgen van de wereld en haar gebruik van social media haar zeer kwalijk kunnen nemen komt niet in haar op.

Denk dat ze echt die deksel nog wel op de neus gaat krijgen.
pi_220284967
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 17:18 schreef Rimboequeen het volgende:
Ronduit ASOCIAAL!!
Das een goeie idd. Wat zijn lieve mensen eigenlijk? Het is een beetje eenrichtingsverkeer bij AM.
pi_220285327
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik geef borstvoeding ben nog steeds dik. Zij heeft echt niet door dat ze echt geluk heeft met hoe snel zij afvalt en weer terug in model is.
Ik geef al 5 jaar borstvoeding (twee keer moeder geworden) en ik heb recent een gbp ondergaan, dus ik begin nu weer wat in te dijen.
pi_220285375
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 17:36 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Zij gaat er van uit dat haar kroost bij haar thuis blijft komen. Dat ze even vergeet dat ze zelf haar ouders en iedereen uit haar leven negeert en dit ook bij haar kan gebeuren.

Later als de kinderen groter zijn en meer meekrijgen van de wereld en haar gebruik van social media haar zeer kwalijk kunnen nemen komt niet in haar op.

Denk dat ze echt die deksel nog wel op de neus gaat krijgen. Eerlijk? Ik hoop het eigenlijk… Dat in ieder geval één van haar kinderen zegt mam, bekijk het maar. Elke minuut van ons leven die telefoon in onze snufferd, verjaardagen worden op haar manier gevierd. Alles gaat op haar manier. Mij zie je niet meer 👋🏽
pi_220285704
Sterker nog, zelfs Maarten kan er vandoor gaan als hij er tabak van krijgt. Komt allemaal niet in haar op.
pi_220286048
Ik deed even een Gio'tje (of eigen een Lynnetje) En stelde alle feiten rondom AM voor aan Chatgpt.

Het kan duiden op een narcistische persoonlijkheidsstoornis
Bij een narcistische persoonlijkheidsstoornis zie je vaak:
een sterk (soms overdreven) zelfbeeld
moeite met zelfkritiek
conflicten wanneer anderen het niet eens zijn
breken met mensen, omdat ze de controle verliezen
Vermijden van contacten omdat ze dan beoordeeld kunnen worden

Maar er zijn ook andere mogelijkheden
Het gedrag kan ook voortkomen uit sterke defensiviteit of onzekerheid

DISCLAIMER voor de mods: Ik opper geen diagnose, ik gebruik slechts Chatgpt. 8-)
pi_220286141
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 19:55 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik deed even een Gio'tje (of eigen een Lynnetje) En stelde alle feiten rondom AM voor aan Chatgpt.

Het kan duiden op een narcistische persoonlijkheidsstoornis
Bij een narcistische persoonlijkheidsstoornis zie je vaak:
een sterk (soms overdreven) zelfbeeld
moeite met zelfkritiek
conflicten wanneer anderen het niet eens zijn
breken met mensen, omdat ze de controle verliezen
Vermijden van contacten omdat ze dan beoordeeld kunnen worden

Maar er zijn ook andere mogelijkheden
Het gedrag kan ook voortkomen uit sterke defensiviteit of onzekerheid

DISCLAIMER voor de mods: Ik opper geen diagnose, ik gebruik slechts Chatgpt. 8-)
Naja ik herken wel dingen van me ex hoor, en die was wel gediagnostiseerd, ook het niet loslaten van oude koeien etc

Sanneke is de hele week niet in het huis geweest, vind het best schaamteloos dat je ook niets daar inpakt.. je zit op je kont en vraagt nog filmpjes ook, je zorgt niet dat er lekker drinken en eten staat voor je klussers
pi_220286323
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:06 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Naja ik herken wel dingen van me ex hoor, en die was wel gediagnostiseerd, ook het niet loslaten van oude koeien etc

Sanneke is de hele week niet in het huis geweest, vind het best schaamteloos dat je ook niets daar inpakt.. je zit op je kont en vraagt nog filmpjes ook, je zorgt niet dat er lekker drinken en eten staat voor je klussers
Sanneke moet zichzelf kapot schamen met haar kutsmoesjes.
pi_220286395
quote:
Dat viel mij ook op. Ze lijkt wel hyper ofzo.
pi_220286454
Sanneke vond het destijds raar dat kraamzorg voor de bevalling langs kwam. Nu begrijpt ze het wel. Want stel je voor dat er een kindje komt en het is een puinhoop.

Stel je voor dat er een kindje is en het moet leven in zo’n puinhoop Sanneke! Heb je daar weleens over nagedacht?

Verder zeurt ze aan Dion z’n hoofd over de plinten, ze wil geen traplopen en treden moeten overslaan i.v.m. het verven, Dion had filmpjes moeten sturen van het huis.

WAT EEN ONGELOFELIJK ZEIKWIJF.

Oh, en Sanneke, de mat bij de voordeur is te klein. Weggegooid geld.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 07-03-2026 20:50:26 ]
pi_220286600
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:06 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]

Iedereen hard aan het werk, en zij zit thuis , ik zou mij doodschamen , maar ja Dion zal het eten en drinken wel gehaald hebben , want Sanneke komt normaal ook niet in de winkel.
Dit zal toch niemand normaal vinden hoe ze doet, dat ze dat niet in de gaten heeft.
pi_220286607
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:41 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vond het destijds raar dat kraamzorg voor de bevalling langs kwam. Nu begrijpt ze het wel. Want stel je voor dat er een kindje komt en het is een puinhoop.

Stel je voor dat er een kindje is en het moet leven in zo’n puinhoop Sanneke! Heb je daar weleens over nagedacht?

Verder zeurt ze aan Dion z’n hoofd over de plinten, ze wil geen traplopen en treden moeten overslaan i.v.m. het verven, Dion had filmpjes moeten sturen van het huis.

Wow what happened, ik ga nu gelijk kijken 😂
pi_220286695
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:52 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Iedereen hard aan het werk, en zij zit thuis , ik zou mij doodschamen , maar ja Dion zal het eten en drinken wel gehaald hebben , want Sanneke komt normaal ook niet in de winkel.
Dit zal toch niemand normaal vinden hoe ze doet, dat ze dat niet in de gaten heeft.
Ik heb niet het idee dat iemand Sanneke aanspreekt op haar houding en gedrag. En daardoor wordt het dus volledig in stand gehouden. Madam zit op de bank en geeft haar wensen en eisen door en de figuranten in haar leven doen wat zij wil.
pi_220286733
Sanneke is zo ongelooflijk ondankbaar wijf. Ik vind dat ze echt een lelijk karakter heeft.
“Iedereen die komt helpen krijgt wat” wees eens een keer blij dat mensen uberhaupt hulp bieden. Ik heb werkelijk waar nog geen een keer het woord bedankt uit haar strot horen komen.

Overigens zal ze het straks wel weer zwaar krijgen in het nieuwe huis. Moet ze elke dag op en neer van de trap en met de hand afwassen. Zal ze nog minder koken.
pi_220286749
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb niet het idee dat iemand Sanneke aanspreekt op haar houding en gedrag. En daardoor wordt het dus volledig in stand gehouden. Madam zit op de bank en geeft haar wensen en eisen door en de figuranten in haar leven doen wat zij wil.
Ik vraag me af wat je hebt aan een Sanneke in je leven. Zowel als dochter als verloofde als vriendin..
pi_220286774
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:03 schreef Jippiejappie het volgende:
Sanneke is zo ongelooflijk ondankbaar wijf. Ik vind dat ze echt een lelijk karakter heeft.
“Iedereen die komt helpen krijgt wat” wees eens een keer blij dat mensen uberhaupt hulp bieden. Ik heb werkelijk waar nog geen een keer het woord bedankt uit haar strot horen komen.

Overigens zal ze het straks wel weer zwaar krijgen in het nieuwe huis. Moet ze elke dag op en neer van de trap en met de hand afwassen. Zal ze nog minder koken.
Je snapt toch wel dat zij die trap maar 1 x p/d op en af gaat? In de ochtend om van bed naar bank te gaan en in de avond om van bank naar bed te gaan. Overdag naar boven voor de was o.i.d.? Onmogelijk met een kind.
pi_220286781
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:04 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Ik vraag me af wat je hebt aan een Sanneke in je leven. Zowel als dochter als verloofde als vriendin..
Niks. Zulke mensen vreten energie. Nemen is hun motto.

[ Bericht 1% gewijzigd door JaNeeDan op 07-03-2026 21:18:10 ]
pi_220286927
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:03 schreef Jippiejappie het volgende:

Zeker weten dat ze minder gaat koken want daar kan besteld worden. En mijan plakt na de verhuizing vast tegen haar aan omdat hij moet wennen dus dan kan ze niet koken. Kan die excuses nu al verzinnen.
pi_220286997
Junior heeft zelf de kleding voor een feestje uitgezocht. Een witte broek die zo uit de wasmand getrokken lijkt. vol met kreukels. Ook nog hoogwater, bijna al zijn broeken zijn te kort. En schoenen die van Madelief zijn (geweest) en te groot lijken. Dan ga je als modepopje zelf in een paars pak de jungle in maar ziet dit niet? Of krijg je dat als je alles alleen maar door de camera ziet?
pi_220287024
Wat heeft AM het weer druk met reels over oude onderwerpen. Is dat voor meer bereik ofzo?
Ik zag dat Pris ook van alles probeert om haar bereik te herstellen dus is daar iets mee, weet iemand daar meer van?
pi_220287086
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:22 schreef FluVo67 het volgende:
Junior heeft zelf de kleding voor een feestje uitgezocht. Een witte broek die zo uit de wasmand getrokken lijkt. vol met kreukels. Ook nog hoogwater, bijna al zijn broeken zijn te kort. En schoenen die van Madelief zijn (geweest) en te groot lijken. Dan ga je als modepopje zelf in een paars pak de jungle in maar ziet dit niet? Of krijg je dat als je alles alleen maar door de camera ziet?
Fijn dat hij het zelf uit wilde zoeken, maar bloesje dat 2 maten te klein zijn en de manchet net niet op je elleboog zit, had natuurlijk allang uit zijn kast verwijderd moeten zijn. Maar met onze feedback heeft Soof weer alle reden om in Spanje minstens 1x naar de El Corte Ingles te gaan.
pi_220287089
DBM heeft nog kerstversiering staan? Errors
pi_220287115
Een trap is trouwens best snel droog hoor, wat een geneuzel daar
pi_220287122
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:24 schreef Earring het volgende:
Wat heeft AM het weer druk met reels over oude onderwerpen. Is dat voor meer bereik ofzo?
Ik zag dat Pris ook van alles probeert om haar bereik te herstellen dus is daar iets mee, weet iemand daar meer van?
Bereik erg laag omdat ze geen AI gebruikt, dus nu reels a la AM voor zichtbaarheid. Pris moet het natuurlijk wel hebben van het verkopen van haar crea pakketten. Geen bereik, is geen verkoop.
pi_220287172
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Je snapt toch wel dat zij die trap maar 1 x p/d op en af gaat? In de ochtend om van bed naar bank te gaan en in de avond om van bank naar bed te gaan. Overdag naar boven voor de was o.i.d.? Onmogelijk met een kind.
Misschien gaat ze een tikkie delen om een traplift te kunnen kopen
pi_220287191
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:29 schreef Moppie1982 het volgende:
Zij gaan een nachtje in het huis van haar moeder. Dat zou ik juist gedoe vinden.
pi_220287207
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:41 schreef JaNeeDan het volgende:

Echt geen woorden voor Sanneke. Ondankbaar mokkel
pi_220287221
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zij gaan een nachtje in het huis van haar moeder. Dat zou ik juist gedoe vinden.
Zij leeft voor gedoe
pi_220287273
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:29 schreef Moppie1982 het volgende:
Nee, want alleen Sanneke heeft speciale verf. Zij kan geen trede overslaan met traplopen wss.
pi_220287304
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:38 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Nee, want alleen Sanneke heeft speciale verf. Zij kan geen trede overslaan met traplopen wss.
Snap hun dillema’s echt niet he, heb er nog nooit van gehoord
pi_220287346
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:40 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Snap hun dillema’s echt niet he, heb er nog nooit van gehoord
Een dag geen dilemma’s, een dag niet geleefd
pi_220287353
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien gaat ze een tikkie delen om een traplift te kunnen kopen
Tikkie voor een traplift ... 😂😂
pi_220287444
Echt onbegrijpelijk dat er nog nauwelijks wat is ingepakt door Sanneke. Het kan dat ze het misschien niet helemaal overziet allemaal hè, maar maak dan een lijstje zodat je kunt gaan afvinken. Zorg dat je dozen klaar hebt staan, vuilniszakken voor wat weg kan, zakken voor spul om weg te geven/kringloop enz. Van passief op je bank hangen komt sowieso niks.. Echt heel benieuwd hoe ze alles gaan redden in 6 dagen tijd. Ze zal wel weer mensen strikken om vanalles te komen doen. Die vriendin die op en neer gaat rijden naar Ikea is ook knettergek sorry.
pi_220287821
Sanneke die een story of wat zit vol te praten, ondertussen met haar verloofde praat en daarbij ook iedere keer naar de tv zit te kijken.

Dáár kan ze wel multitasken, maar een doos inpakken of een keukenkastje soppen, daar krijgt ze een error van en dat gaat niet.
pi_220288014
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:24 schreef Earring het volgende:
AM trekt zulke oude koeien uit de sloot dat ze bijna dood zijn.
pi_220288034
Nou - dion gaat met tegenzin morgen vloggen na kapot te zijn qua klussen. Zodat sanneke daar 1 euro 20 aan over kan houden door een linkje naar compleet random pyjama of ander willekeurig product erna te plaatsen. Mag die er misschien 1x bovenop en is hij ook weer blij. Meteen naar bed daarna want maandag moet die zich weer afmatten in z'n eentje in het huis.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220288146
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:04 schreef RipCity het volgende:
Nou - dion gaat met tegenzin morgen vloggen na kapot te zijn qua klussen. Zodat sanneke daar 1 euro 20 aan over kan houden door een linkje naar compleet random pyjama of ander willekeurig product erna te plaatsen. Mag die er misschien 1x bovenop en is hij ook weer blij. Meteen naar bed daarna want maandag moet die zich weer afmatten in z'n eentje in het huis.
Ik wil daar echt niet eens aan denken... 🤢
Overigens vraag ik mezelf af of hij niet ontzettende spijt heeft van deze relatie.
Ik vind Sanneke echt een vreselijk ondankbaar kreng.
pi_220288172
Zou Sanneke als excuus hebben dat ze zwanger is? Ze leek nogal te schrikkem van het gemompel van dion over dat de plinten er zouden liggen voordat de kleine er zou zijn (of zoiets, hij leek zijn zin af te kappen).

Het is puur een gevoel dat ik heb, ook door een bepaalde glow die ik al een paar weken denk te zien.
pi_220288258
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:25 schreef Post-its het volgende:
Zou Sanneke als excuus hebben dat ze zwanger is? Ze leek nogal te schrikkem van het gemompel van dion over dat de plinten er zouden liggen voordat de kleine er zou zijn (of zoiets, hij leek zijn zin af te kappen).

Het is puur een gevoel dat ik heb, ook door een bepaalde glow die ik al een paar weken denk te zien.
Nee, dat was volgens mij een soort weddenschap over een vriend. Dat de plinten erin zouden liggen voor dat kind er is.
En Sanneke zegt dat het dan nog maanden duurt en Dion zegt dat die baby al bijna komt.

Verder met verbazing zitten kijken. Het zijn allemaal steken naar Dion, maar wel met een lach, alsof het dat vergoeilijkt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220288303
Ik vind het altijd zo grappig bij MCW en nu ook JvP dat ze hele fotoshoots cq reclame voor Creamy maken maar als ze dan een lijstje geven van wat ze die dag aanhebben (incl linkjes) dat ze dan nooit Creamy noemen (terwijl het nog wel hun "all-time favourites" zijn..)
Het gaat natuurlijk niemand wat aan welk ondergoed je draagt maar in hun geval lijkt het me toch 2 vliegen in 1 klap als ze het wél erbij zouden zetten in het lijstje. Het zou ze een stuk geloofwaardiger maken én een 'bewijs' dat zo'n body prima zit en de boel bij elkaar houdt. Tenzij ze ze nooit dragen natuurlijk..

[ Bericht 8% gewijzigd door Fietsbel26 op 08-03-2026 08:06:33 ]
pi_220288430
Wat ik zo uit de verhalen begrijp zal Sanneke morgen ook niets doen in de nieuwe woning. Want Dion en een vriendin gaan morgen IKEA kasten in elkaar zetten. Iedereen is druk bezig om ervoor te zorgen dat je volgende week kan intrekken in je woning en zij zit de hele dag op de bank in het vakantiehuisje en heb nog niets ingepakt, opgeruimd of schoongemaakt, want ‘ik heb autisme’ , ‘M plakt aan me’ en ‘M pakt alles, wat ik inpak’. Maar wel tijd om linkjes te plaatsen om ¤ 0,25 te verdienen per klik. M ligt nu in bed dan kan je nu inpakken volgens mij. Maar nee, je moet wat tegen Dion aan zeuren dat hij geen reels heeft gemaakt van de vorderingen in het nieuwe huis.

Met de beweging die ze deze week heeft gehad, is die stappenteller functie op haar nieuwe smartwatch nutteloos. Ze hadden haar beter een shock armband kunnen geven zodat ze bij een uur inactiviteit een flinke stroomstoot krijgt.
pi_220288692
AM over haar subscriberlist:

‘Wordt je niet toegelaten of kom je op de wachtlijst? maak dan een nieuw account aan dan wordt je direct toegelaten en kan je meegenieten van alle extra’s’

Ze denkt dat ze heel wat is hè?

En ‘alle extra’s’.. linkjes naar de recepten van maarten zijn kwak de kleffe stamppotten die je ook op de AH site kan vinden? Een extra foto van J en L?
pi_220289225
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:23 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik wil daar echt niet eens aan denken... 🤢
Overigens vraag ik mezelf af of hij niet ontzettende spijt heeft van deze relatie.
Ik vind Sanneke echt een vreselijk ondankbaar kreng.
1000% spijt. Sanneke wilde ook gelijk kinderen, waarschijnlijk zodat het nog moeilijker wordt voor Dion om weg te gaan.
Hij ziet er ook echt afgemat uit in de stories.
pi_220289443
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:39 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
1000% spijt. Sanneke wilde ook gelijk kinderen, waarschijnlijk zodat het nog moeilijker wordt voor Dion om weg te gaan.
Niet zo gek met een fulltime baan en daarnaast nog volop klussen?
pi_220289747
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:39 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Dit weten we toch helemaal niet?
En dat ie er afgemat uitziet vind ik niet gek na alles wat hij doet.

Ik had mijn partner een schop onder zijn hol verkocht als hij zich zo zou gedragen als Sanneke. Maar dat zegt niks over Dion en hoe gelukkig hij is in zijn relatie.
pi_220289816
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 07:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dit weten we toch helemaal niet?
En dat ie er afgemat uitziet vind ik niet gek na alles wat hij doet.

Ik had mijn partner een schop onder zijn hol verkocht als hij zich zo zou gedragen als Sanneke. Maar dat zegt niks over Dion en hoe gelukkig hij is in zijn relatie.
Dat is uiteraard een aanname van mij
pi_220289848
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 07:35 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Dat is uiteraard een aanname van mij
Een aanname die ik begrijp. Dion komt al tijden uitgecheckt over, ver voor de verhuizing al. En kijkend naar zijn eigen insta vraag ik mij af: waar is de man die hij was?
  zondag 8 maart 2026 @ 07:54:39 #229
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220289882
quote:
Misschien heeft ze een opbouwschema? En dat ze weer eens overdrijft dat het is opgehoogd. Of ze denkt het echt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220289888
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:01 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]

Oe je laatste zin komt hard aan. Alsof ik mijn moeder weer hoor…… Geen leuke jeugd gehad en dan was altijd dit haar antwoord op het moment dat ik met haar erover in gesprek wilde. (No hard feelings richting jou hoor)

Ik meen te herinneren dat AM in de periode van Tim Hofman aangaf dat ze op de hoogte is van de mogelijkheden die er tegenwoordig zijn, dat het inderdaad zou kunnen zijn dat L op het darkweb terechtkomt maar dat ze er dan wel naar gaan handelen op het moment dat het zover is. Bijzondere denkwijze wel. Voorkomen is beter dan genezen in dit geval.
pi_220289897
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 04:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM over haar subscriberlist:

‘Wordt je niet toegelaten of kom je op de wachtlijst? maak dan een nieuw account aan dan wordt je direct toegelaten en kan je meegenieten van alle extra’s’

Ze denkt dat ze heel wat is hè?

En ‘alle extra’s’.. linkjes naar de recepten van maarten zijn kwak de kleffe stamppotten die je ook op de AH site kan vinden? Een extra foto van J en L?
Even een nieuw instagram account aanmaken met als enige doel om op zondag precies hetzelfde te zien als op alle andere dagen en oude recepten uit de Allerhande te kunnen bekijken. Echt serieus..
Gezellige film avond trouwens, AM zit alleen maar op haar telefoon nog allelei nutteloze filmpjes te delen want ja, volgers, instagram, zichtbaarheid, allemaal zoooo belangrijk in haar zielige wereld.
pi_220289900
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 07:56 schreef Cato99 het volgende:

[..]
Oe je laatste zin komt hard aan. Alsof ik mijn moeder weer hoor…… Geen leuke jeugd gehad en dan was altijd dit haar antwoord op het moment dat ik met haar erover in gesprek wilde. (No hard feelings richting jou hoor)

Ik meen te herinneren dat AM in de periode van Tim Hofman aangaf dat ze op de hoogte is van de mogelijkheden die er tegenwoordig zijn, dat het inderdaad zou kunnen zijn dat L op het darkweb terechtkomt maar dat ze er dan wel naar gaan handelen op het moment dat het zover is. Bijzondere denkwijze wel. Voorkomen is beter dan genezen in dit geval.
En hoe denkt ze daar naar te gaan handelen?
En gaat ze dan zelf op zoek of denkt ze dat ze wel wordt ingelicht door een darkweb bezoeker?
pi_220289911
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 07:56 schreef Cato99 het volgende:

[..]

Ik vrees dat ze daar al lang opstaat 😟

En alsof CyberSam dan even met zijn toverstaf daar alles wegveegt. Dream on.
pi_220290217
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:29 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Bereik erg laag omdat ze geen AI gebruikt, dus nu reels a la AM voor zichtbaarheid. Pris moet het natuurlijk wel hebben van het verkopen van haar crea pakketten. Geen bereik, is geen verkoop.
Maar Pris is regelmatig een maand of twee offline (tijdens de zomer en rond de feestdagen). Dat helpt natuurlijk ook niet mee. Ze heeft een leuke fröbeltoko maar heel professioneel gaat ze niet te werk.
pi_220290770
Dus je bent maximaal overprikkeld door de boodschappen die je man ook kan doen, maar gaat wel bowlen?
pi_220290771
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:31 schreef Moppie1982 het volgende:
Dus je bent maximaal overprikkeld door de boodschappen die je man ook kan doen, maar gaat wel bowlen?
Gaat over DBM
pi_220290801
quote:
Werkt het zo als de LC bij Debs. Staat aan als je dingen moet doen die je niet leuk vindt, en je zet het uit als je iets gaat doen wat je wel leuk vindt. Zou willen dat ik het ook kon 🙄.
pi_220290805
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:39 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Werkt het zo als de LC bij Debs. Staat aan als je dingen moet doen die je niet leuk vindt, en je zet het uit als je iets gaat doen wat je wel leuk vindt. Zou willen dat ik het ook kon 🙄.
Maar echt hè, als ik overprikkeld ben wil ik helemaal niets doen, gewoon lekker in me cocon. Maar zij wel hoor
pi_220290849
quote:
Maar wel wekelijks 3x action minimaal en gisteren met 2 vreemde (want kende ze enkel van insta) hele dag shoppen.. no problem 👍 maar weekboodschappen (die je ook 4x per week moet doen blijkbaar) is echt maximaal prikkels 🤔🤷
Ze is net zo bijzonder als die ander met een chatgpt doctor
pi_220290880
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar wel wekelijks 3x action minimaal en gisteren met 2 vreemde (want kende ze enkel van insta) hele dag shoppen.. no problem 👍 maar weekboodschappen (die je ook 4x per week moet doen blijkbaar) is echt maximaal prikkels 🤔🤷
Ik heb daar nog eens over na zitten denken, maar volgens mij is het bij autisme ook zo dat contact maken niet echt makkelijk gaat, en zou het online wel leuk kunnen zijn maar eigenlijk zo ze face to face helemaal niet aankunnen en zij gaat maximaal shoppen en lunchen met vreemde?
pi_220290884
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat inderdaad, 4x per week weekboodschappen doen, hoe dan?? Zij is al overprikkeld van niks doen, misschien moet ze eens iets nuttigs doen in haar leven 🙈 Waarschijnlijk is ze gewoon onderprikkeld 🤡
pi_220290905
Familie Nagelkerke naar een feestje van vrienden. Geen lieve vrienden deze keer dus er zijn gradaties in vrienden. Feestje in een café zonder drankfoto's. Helemaal geen foto's van het feestje: zullen mensen aangegeven hebben geen zin te hebben zichzelf op de socials van de Nagelkerkjes te zien?
pi_220290921
Nu was ik meteen even benieuwd 🙈

Google says:
Onderprikkeling (te weinig zintuiglijke input) uit zich in lusteloosheid, verveling, uitstelgedrag, concentratieproblemen en een "druk hoofd" door piekeren. Het leidt vaak tot een passieve houding (bankhangen), maar kan ook resulteren in "actieve" symptomen zoals extreem prikkelzoekend gedrag, frustratie, chaos en onrust.
Oorzaken en Gevolgen
Onderprikkeling komt veel voor bij hoogsensitieve personen (HSP), ADD/ADHD en hoogbegaafdheid. Als dit chronisch is, kan het leiden tot een bore-out, waarbij je, net als bij een burn-out, mentaal uitgeput raakt.

Zo hey, dit lijkt op dbm én Sanneke 🙈
pi_220290950
Judith heeft ook eigen kleding op haar Vinted staan 😭🤢
  zondag 8 maart 2026 @ 11:13:06 #245
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220290987
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:08 schreef Mallorcameisje het volgende:
Zouden er serieus mensen zijn die dat kopen? :r
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220290988
Mocht iemand ergens tegenaan lopen in de relatie: 3x p/d seks is de oplossing voor alles.
pi_220290995
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:57 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik heb daar nog eens over na zitten denken, maar volgens mij is het bij autisme ook zo dat contact maken niet echt makkelijk gaat, en zou het online wel leuk kunnen zijn maar eigenlijk zo ze face to face helemaal niet aankunnen en zij gaat maximaal shoppen en lunchen met vreemde?
Ik heb (voor zover ik weet) geen autisme maar wel adhd en trek afspreken met vriendinnen al redelijk slecht.. een dagje shoppen is echt flink bijkomen (maar wel heel leuk dus doe het wel) met vreemde zou het nog erger zijn 🤷 nu is de 1 de ander niet natuurlijk.. maar ik vind het bijzonder dat ze dat wel kan maar boodschappen niet
pi_220291012
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik heb (voor zover ik weet) geen autisme maar wel adhd en trek afspreken met vriendinnen al redelijk slecht.. een dagje shoppen is echt flink bijkomen (maar wel heel leuk dus doe het wel) met vreemde zou het nog erger zijn 🤷 nu is de 1 de ander niet natuurlijk.. maar ik vind het bijzonder dat ze dat wel kan maar boodschappen niet
Ik heb idd ook adhd en ben idd ook vaak moe en overprikkeld helemaal na zo een dagje, zou het ook niet met vreemde doen.

Me dochter is wel autistisch nou die trekt vreemde echt niet, zelfs bekende vaak niet eens dan is ze echt stil en terughoudend
pi_220291021
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Mocht iemand ergens tegenaan lopen in de relatie: 3x p/d seks is de oplossing voor alles.
Ehhh, wat? Wie? Waar? Hoe?
pi_220291027
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:13 schreef JaNeeDan het volgende:
🤔 daar heeft toch niemand zin in of tijd voor? Don't get me wrong.. vind mijn man zeer gezellig in die zin.. maar iedere dag meermaals er overheen zou toch echt als een moetje voelen en de lol er af halen (en irritatie mee brengen.. vaarwel doel van de actie)

Daarnaast lopen er hier ook 3 kinderen rond die 2 hitsige ouders die zich steeds terug trekken om te rampetampen niet zouden waarderen
pi_220291097
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:20 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ehhh, wat? Wie? Waar? Hoe?
De podcast van Iris en MCW. Geen idee waar zij de tijd vandaan halen maar Iris heeft die tijd in elk geval.
pi_220291103
Ik keek toevallig de stories van Kellyheruer.

Haar borsten vallen gewoon uit die creamy BH's... sorry maar dat is toch geen reclame?
pi_220291116
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De podcast van Iris en MCW. Geen idee waar zij de tijd vandaan halen maar Iris heeft die tijd in elk geval.
Misschien 3x 2 minuten in het washok.. dat soort uitspattingen zijn zeer af en toe grappig maar op dagelijkse basis zou ik dat liever overslaan...
pi_220291121
quote:
9s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:34 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik keek toevallig de stories van Kellyheruer.

Haar borsten vallen gewoon uit die creamy BH's... sorry maar dat is toch geen reclame?
Heb jij ooit een creamy reclame gezien waarbij je dacht "wow dat wil ik ook!!" ??
pi_220291130
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:39 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Echt Debbie 2.0
Snap die mannen niet die daar met open ogen intuinen.
pi_220291133
DBM is maximaal overprikkeld. Niet een beetje , niet gewoon maar maximaal.
Dan moet ze nog douchen en boodschappen doen. Lijkt mij al amper te doen als je al maximáál overprikkeld bent. Maar daarna gaat ze ook nog even bowlen, yeah! Met het hele gezin op een bowlingbaan met harde geluiden van kegels die vallen en ballen etc, kunst lampen en waarschijnlijk muziek. En dan even zonder de weg er naartoe en terug met verkeer en parkeren.
Maar dat kan deze power vrouw blijkbaar allemaal als ze maximáál overprikkeld is om 10:00 na het haar geknipt te hebben van haar zoon.
Dat vreselijke overdrijven weer, kap daar eens mee joh.
pi_220291136
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:03 schreef Mallorcameisje het volgende:
Nu was ik meteen even benieuwd 🙈

Google says:
Onderprikkeling (te weinig zintuiglijke input) uit zich in lusteloosheid, verveling, uitstelgedrag, concentratieproblemen en een "druk hoofd" door piekeren. Het leidt vaak tot een passieve houding (bankhangen), maar kan ook resulteren in "actieve" symptomen zoals extreem prikkelzoekend gedrag, frustratie, chaos en onrust.
Oorzaken en Gevolgen
Onderprikkeling komt veel voor bij hoogsensitieve personen (HSP), ADD/ADHD en hoogbegaafdheid. Als dit chronisch is, kan het leiden tot een bore-out, waarbij je, net als bij een burn-out, mentaal uitgeput raakt.

Zo hey, dit lijkt op dbm én Sanneke 🙈
Breng ze nou niet op ideeën 😁
pi_220291167
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Vriendje krijgt alles een iq test volgens haar he... kind loopt fokking voor (terwijl hij zelden op school is dus extra knap)
pi_220291170
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:08 schreef Mallorcameisje het volgende:
🤢 en ze verkoopt een tweedehands kolf, die zou ik van iemand als haar dus echt niet kopen
pi_220291466
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:55 schreef Fietsbel26 het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig bij MCW en nu ook JvP dat ze hele fotoshoots cq reclame voor Creamy maken maar als ze dan een lijstje geven van wat ze die dag aanhebben (incl linkjes) dat ze dan nooit Creamy noemen (terwijl het nog wel hun "all-time favourites" zijn..)
Het gaat natuurlijk niemand wat aan welk ondergoed je draagt maar in hun geval lijkt het me toch 2 vliegen in 1 klap als ze het wél erbij zouden zetten in het lijstje. Het zou ze een stuk geloofwaardiger maken én een 'bewijs' dat zo'n body prima zit en de boel bij elkaar houdt. Tenzij ze ze nooit dragen natuurlijk..
Ik krijg inmiddels het gevoel dat die OOTD’s het doel hebben om samenwerkingen met die merken binnen te harken.
pi_220291490
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 08:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En hoe denkt ze daar naar te gaan handelen?
En gaat ze dan zelf op zoek of denkt ze dat ze wel wordt ingelicht door een darkweb bezoeker?
Ze heeft Sam hè?! Haar cyber specialist. Oh wacht die wil er niets meer mee te maken hebben
pi_220291649
Wel poste Michelle iets positiefs over JVP, dat vind ik dan wel weer van ja het kan wel!

Dat sneren is gewoon onnodig

Creamy neem ik echt niet serieus en de flu flu’s ook niet paar uur later staat het op Vinted
Heeft Sanneke in rond gelopen in met haar ongewassen flamoes
pi_220291662
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:26 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Ze heeft Sam hè?! Haar cyber specialist. Oh wacht die wil er niets meer mee te maken hebben
Denk dat Sam ook het eerste kind die gaat zeggen, mam laten we maar even geen contact hebben, helemaal als hij kinderen krijgt en AM alles ervan gaat misbruiken voor haar eigen gewin op haar insta
pi_220291682
Sam is misschien de verstandigste Geerts maar nog steeds niet dom hoor. Hij gaat gewoon mee en in beeld als er wat te halen valt en hij staat niet openlijk op tegen zijn ouders die zijn zusjes en broers exploiteren voor eigen ego en financieel gewin.
pi_220291778
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:52 schreef Snaky het volgende:
Sam is misschien de verstandigste Geerts maar nog steeds niet dom hoor. Hij gaat gewoon mee en in beeld als er wat te halen valt en hij staat niet openlijk op tegen zijn ouders die zijn zusjes en broers exploiteren voor eigen ego en financieel gewin.
De oudste pubers zijn sowieso gehaaid, welke jongen van 25 zou het leuk vinden dat zijn moeder elke dag gillend hem binnenhaalt,

Welke meid van 22 draait het draaiboek van haar moeder mee

En net wat je zegt als Sam het zo erg vind, trek die slappe vader aan zijn oren en ga het voor je broertje en zusjes opnemen

Nee ze profiteren allemaal van dit mooie leventje met veel geld en spullen!

Btw mijn zoon woont ook op zichzelf en die komt echt niet elke dag langs 🤣
pi_220291811
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:52 schreef Snaky het volgende:
Ooit gehoord van een loyaliteitsconflict?

Schuldgevoel: Als ik nee zeg, stel ik mijn moeder teleur of mis ik een gezinsmoment.
Ik wil die reis heel graag en ben een jonge student, oké dan ga ik akkoord.

Ik heb echt met hem te doen……ook al is hij jong volwassen. Temeer omdat diezelfde AM pas op 50 jarige leeftijd met haar ouders brak. Omdat ze eerder niet durfde diezelfde loyaliteit voelde. Juist deze vrouw zou beter moeten weten
pi_220291842
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:14 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Ooit gehoord van een loyaliteitsconflict?

Schuldgevoel: Als ik nee zeg, stel ik mijn moeder teleur of mis ik een gezinsmoment.
Ik wil die reis heel graag en ben een jonge student, oké dan ga ik akkoord.

Ik heb echt met hem te doen……ook al is hij jong volwassen. Temeer omdat diezelfde AM pas op 50 jarige leeftijd met haar ouders brak. Omdat ze eerder niet durfde diezelfde loyaliteit voelde. Juist deze vrouw zou beter moeten weten
Ik vermoed dat met name de tweeling hier ook heel erg last van heeft.
pi_220291891
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:19 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ik vermoed dat met name de tweeling hier ook heel erg last van heeft.
En ik denk dat AM ook zo een ouder is die vind dat je dankbaar moet zijn, want zij heeft dat mooi geregeld

Sanneke is nog nooit zo veel van haar kind weggeweest, ook Sanneke hè de hele week niet in het huis geweest 🤣🤣
pi_220291898
Even een vraag voor mijn beeldvorming; hoe ziet iemand eruit die “normaal” door de supermarkt loopt en hoe ziet iemand eruit die op “standje autist” door de supermarkt loopt. Als ik door de supermarkt loop, heb ik een lijstje en weet ik precies wat ik moet hebben en waar ik moet zijn, is dat normaal of is dat standje autist? Niet dat ik autisme heb zover ik weet maar ik denk ook niet na hoe ik door de supermarkt loop, misschien zou ik dat eens moeten doen 🤪
pi_220291912
Sanneke is dus de hele week niet in het nieuwe huis geweest, ik zou dat toch niet kunnen. Toen wij hier kwamen wonen gingen we zelfs even kijken op dagen dat mijn schoonvader niet aan het klussen was. Ik ben veel te nieuwsgierig of misschien een controle freak maar ik zou niet een week kunnen wachten.
pi_220291937
Sanneke zeikt weer om te zeiken. Dit is toch wat je precies wilde, dat andere mensen voor je gingen werken en je zo hup naar een bewoonbaar huis kan verhuizen.

Dus ja je bent nutteloos bezig geweest, goede zelfreflectie.

Zelfs nu Mijan niet mee op pad zit, blijft ze alsnog in de auto zitten. Ongelooflijk.
pi_220292070
Zij is druk geweest met dingen kopen en bedenken. Dat ze dat serieus denkt zegt al genoeg!
pi_220292122
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:28 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke is dus de hele week niet in het nieuwe huis geweest, ik zou dat toch niet kunnen. Toen wij hier kwamen wonen gingen we zelfs even kijken op dagen dat mijn schoonvader niet aan het klussen was. Ik ben veel te nieuwsgierig of misschien een controle freak maar ik zou niet een week kunnen wachten.
Het is gewoon respectloos naar iedereen die geholpen heeft. Het interesseert haar gewoon niet dat mensen voor haar aan het werk zijn zodat zij met haar luie reet op de bank kan blijven hangen.
pi_220292179
MW

Weer op hakjes de kleding shopten, knie weer wonderbaarlijk genezen voor een weekendje Amsterdam.
Timmie die weer overal bij zit en staat, samen eten met der vriendin (en timmie natuurlijk)

En wat zien ze eruit op die foto in de lift(zo vermoeid en verwilderd) zoals ze zelf ook zegt, wallen tot op de enkels maar nog even een wandeling langs de grachten.
Zou ze goed doen om gewoon te gaan slapen..

Verder top indd dat ze benoemd dat er liefde is ook bij bonusmam.
pi_220292230
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:26 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Gisteren is Sam weer uitgebreid gefilmd door AM met het bereiden van eten , hij zal wel in geld nood zitten , het enige wat mij van dat filmpje is bij gebleven is dat AM een paar keer Lekker Sam zei
pi_220292287
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:46 schreef Moppie1982 het volgende:
Wel poste Michelle iets positiefs over JVP, dat vind ik dan wel weer van ja het kan wel!

Dat sneren is gewoon onnodig

Creamy neem ik echt niet serieus en de flu flu’s ook niet paar uur later staat het op Vinted
Heeft Sanneke in rond gelopen in met haar ongewassen flamoes
Eerder deze week postte Jacqueline ook iets aardigs over een dagje extra met de kinderen van Koen en Michelle. Dus hopelijk kunnen ze dit volhouden voor de kinderen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220292419
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:05 schreef Cyan het volgende:

[..]
Eerder deze week postte Jacqueline ook iets aardigs over een dagje extra met de kinderen van Koen en Michelle. Dus hopelijk kunnen ze dit volhouden voor de kinderen.
Hoop ik ook! Vooral de oudste van beide moeders krijgen de leeftijd dat ze misschien op de socials komen, dan wil je dat gemodder gewoon niet lijkt mij!
pi_220292440
Jemig wat een gezwets van Sanneke dat ze ook druk is geweest met opruimen en bestellen 🤦‍♂️ en ze hoopt dat ze heel lang in dit huis blijven... ik ook voor dion.. echt bizar...
Mijan gaat misschien logeren zodat ze kunnen inpakken en verhuizen.. ik zet geld in dat Sanneke met de bank mee verhuisd en andere mensen de keet in gaan pakken en dat ze dan 1000 berichtjes plaatst over dat uitpakken zo langzaam gaat want mijan zit dan weer aan haar geplakt 🤦‍♂️
pi_220292446
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:26 schreef IlseMarije het volgende:
Even een vraag voor mijn beeldvorming; hoe ziet iemand eruit die “normaal” door de supermarkt loopt en hoe ziet iemand eruit die op “standje autist” door de supermarkt loopt. Als ik door de supermarkt loop, heb ik een lijstje en weet ik precies wat ik moet hebben en waar ik moet zijn, is dat normaal of is dat standje autist? Niet dat ik autisme heb zover ik weet maar ik denk ook niet na hoe ik door de supermarkt loop, misschien zou ik dat eens moeten doen 🤪
Ik stel me zo voor dat dat iemand is die de hele tijd dingen zegt als: 'de autist in mij' en 'ohh wat ben ik toch een autist' maar dan in de supermarkt.
pi_220292652
quote:
Geen idee. Zet mij en één van mijn kinderen (één van ons heeft ASS) in een supermarkt en we doen waarvoor we daar zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door JaNeeDan op 08-03-2026 15:23:20 ]
pi_220292795
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Heftig.
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Heb jij ooit een creamy reclame gezien waarbij je dacht "wow dat wil ik ook!!" ??
Absoluut niet!
Maar dit, ik schrok er gewoon van. 🤣
pi_220292827
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Gisteren is Sam weer uitgebreid gefilmd door AM met het bereiden van eten , hij zal wel in geld nood zitten , het enige wat mij van dat filmpje is bij gebleven is dat AM een paar keer Lekker Sam zei
Sam lijkt redelijk overtuigd van zichzelf, gezien zijn presentatie op beeld. (Koken, conctails, bbq-en, eten ronddelen en en passant je zusje rechtzetten/opvoeden, cybercrimen en koffiemachines 3d'en.) Mag ook en past ook bij zijn leeftijd van jongvolwasse.
pi_220293825
ik moest mijn kaak van de vloer rapen. AM die iets over internationale vrouwendag zegt?
Gelukkig was het een samenwerking :!
pi_220293962
quote:
Die vrouw is echt niet te geloven 😣 Threads volspammen met ‘overprikkeld zijn’, ‘zoon in paniek want haar moet geknipt’. En wat zeikt zij haar man ook continu af zeg!!! Kan het nog een grap zijn, niet mijn humor. Als die van mij het zou zien dat ik zulke dingen online plemp zou hij daar ook niet om kunnen lachen denk ik.
pi_220293981
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Benieuwd wanneer ze zegt onderprikkeld te zijn dus 😉😄
pi_220294009
In de podcast met Ier hebben ze het over leuke kindernamen. Mies zegt dat ze voorheen wel leuk vond om namen te delen van hun lijstje maar dat dat nu anders is.. als ze binnenkort augurken cravings post dan weet ik genoeg
pi_220294023
Poeh ik zie nog wel echt veel werk voor Sanneke, zowel in het nieuwe als in het oude huis.
pi_220294207
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:42 schreef Clavis het volgende:
Poeh ik zie nog wel echt veel werk voor Sanneke, zowel in het nieuwe als in het oude huis.
Maar gelukkig kan ze knallen! Wanttt Dion is naar het krijspaleis met die kleine man.

Wat doet ze,, een reel maken 🤣🤣🤣
pi_220294454
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:42 schreef Clavis het volgende:
Ik ook. Al dat verfwerk nog. Ze zegt dat ze dat t.z.t. gaan doen. Dat zie ik niet gebeuren. En ik vraag me af hoe ze die vloer mooi gaan afwerken. De vloer ligt op meerdere plekken vrij ver van de wanden af. Dat gaan ze niet redden met plakplinten. Die overbruggen de ruimte misschien maar gaan niet mooi blijven liggen.
pi_220294892
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ook. Al dat verfwerk nog. Ze zegt dat ze dat t.z.t. gaan doen. Dat zie ik niet gebeuren. En ik vraag me af hoe ze die vloer mooi gaan afwerken. De vloer ligt op meerdere plekken vrij ver van de wanden af. Dat gaan ze niet redden met plakplinten. Die overbruggen de ruimte misschien maar gaan niet mooi blijven liggen.
Denk dat die maanden uit dozen ook gaan leven, vriendin van mij woont al 3 jaar in haar woning en nu is alles eindelijk uitgepakt
Zou knettergek worden 🤣
pi_220294895
Opdat we niet vergeten dat Sanneke de verfroller ook een keer in de handen heeft gehad gooit ze dat filmpje er ook nog maar weer eens in.
pi_220294975
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Opdat we niet vergeten dat Sanneke de verfroller ook een keer in de handen heeft gehad gooit ze dat filmpje er ook nog maar weer eens in.
Het mooiste vind ik nog wel dat ze voor de muur verven een roller op een stok gebruikt zodat ze geen ladder moet op en afstappen of hoeft te hurken
pi_220295025
Nah je ziet toch echt een klein buikje bij Mies hoor - in die reel over wallen tot hun enkels dus nog even rondje wandelen over de grachten

Ik durf erop te wedden!
pi_220295067
Ik wed op baby incoming sept2026
pi_220295092
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:52 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Nah je ziet toch echt een klein buikje bij Mies hoor - in die reel over wallen tot hun enkels dus nog even rondje wandelen over de grachten

Ik durf erop te wedden!
Weet niet waar jij een buikje ziet hoor? Zie een hele slanke dame
pi_220295259
"5 jaar geleden was ik 9 jaar single nu sta ik een huis te schilderen voor mijn gezin" 🤦‍♂️ kind heeft 1 muur gedaan... "how can I make this about me" xl Sanneke is echt bijzonder
pi_220295275
O naar... zullen we flu's niet zwanger manifesteren? Horen we vanzelf wel als het zover is
pi_220295312
Sanneke: dan heb je een stok en maak je alsnog geen lange banen.
En ze durft te zeggen dat ze eigenlijk helemaal niet veel spullen hebben. Nou, dat durf ik in twijfel te trekken 🙈
pi_220295317
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
O naar... zullen we flu's niet zwanger manifesteren? Horen we vanzelf wel als het zover is
Over Jacqueline werd dat toen ook vaak gezegd, terwijl ze dan gewoon een opgezette buik had.
Zoals je zegt: als t zo is, horen we het vanzelf
pi_220295329
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:52 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

Ik durf erop te wedden!
Ik heb even gezocht naar dat buikje en vergeleken met mijn buik. Dan denken mensen vast ook dat ik zwanger ben.
pi_220295348
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:41 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
In de podcast met Ier hebben ze het over leuke kindernamen. Mies zegt dat ze voorheen wel leuk vond om namen te delen van hun lijstje maar dat dat nu anders is.. als ze binnenkort augurken cravings post dan weet ik genoeg
Maximale ellende
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')