En die geeft ze nu aan die Bob? Heeft hij verder niets gekregen ? Behalve die scoreblokkenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Die had ze gratis bij de switch gekregen
Am was te druk om in te pakken denk ik, en ze kon het ook niet aan haar dochters vragen 😏quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:35 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht! Krijgt diegene nou een doos! Hadden de drukke mama’s geen inpakpapier om te promoten 🤣
Zal me niets verbazen als haar eigen boek erin zit
En het stond niet in de planner!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Am was te druk om in te pakken denk ik, en ze kon het ook niet aan haar dochters vragen 😏
Zo laat ze ook zien , hoe ze over die mensen denkt, ongeinteresseerd dus .quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En het stond niet in de planner!
Zij gaat er van uit dat haar kroost bij haar thuis blijft komen. Dat ze even vergeet dat ze zelf haar ouders en iedereen uit haar leven negeert en dit ook bij haar kan gebeuren.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:18 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik vind het een regelrechte schande dat AM niks doet aan familiebezoekjes. Iedereen van haar kant heeft ze compleet uit haar leven gebannen en familie van haar "man" negeert ze ook. Ze anticipeert zeker alvast op wat misschien ooit komen zou? Mantelzorgen hoeft ze dan geen stempel voor te hebben.
Ronduit ASOCIAAL!!
En maar lullen dat ze alleen mensen in haar leven wil die bij haar passen en alleen doet wat ze zelf wil. Dom mens, dat heet sociaal zijn en heeft met manieren te maken!!!
De lieve mensen zijn met meer maar daar hoort AM NIET bij!!!
Das een goeie idd. Wat zijn lieve mensen eigenlijk? Het is een beetje eenrichtingsverkeer bij AM.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:18 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik vind het een regelrechte schande dat AM niks doet aan familiebezoekjes. Iedereen van haar kant heeft ze compleet uit haar leven gebannen en familie van haar "man" negeert ze ook. Ze anticipeert zeker alvast op wat misschien ooit komen zou? Mantelzorgen hoeft ze dan geen stempel voor te hebben.
Ronduit ASOCIAAL!!
En maar lullen dat ze alleen mensen in haar leven wil die bij haar passen en alleen doet wat ze zelf wil. Dom mens, dat heet sociaal zijn en heeft met manieren te maken!!!
De lieve mensen zijn met meer maar daar hoort AM NIET bij!!!
Ik geef al 5 jaar borstvoeding (twee keer moeder geworden) en ik heb recent een gbp ondergaan, dus ik begin nu weer wat in te dijen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik geef borstvoeding ben nog steeds dik. Zij heeft echt niet door dat ze echt geluk heeft met hoe snel zij afvalt en weer terug in model is.
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:36 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Zij gaat er van uit dat haar kroost bij haar thuis blijft komen. Dat ze even vergeet dat ze zelf haar ouders en iedereen uit haar leven negeert en dit ook bij haar kan gebeuren.
Later als de kinderen groter zijn en meer meekrijgen van de wereld en haar gebruik van social media haar zeer kwalijk kunnen nemen komt niet in haar op.
Denk dat ze echt die deksel nog wel op de neus gaat krijgen. Eerlijk? Ik hoop het eigenlijk… Dat in ieder geval één van haar kinderen zegt mam, bekijk het maar. Elke minuut van ons leven die telefoon in onze snufferd, verjaardagen worden op haar manier gevierd. Alles gaat op haar manier. Mij zie je niet meer 👋🏽
Naja ik herken wel dingen van me ex hoor, en die was wel gediagnostiseerd, ook het niet loslaten van oude koeien etcquote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:55 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik deed even een Gio'tje (of eigen een Lynnetje) En stelde alle feiten rondom AM voor aan Chatgpt.
Het kan duiden op een narcistische persoonlijkheidsstoornis
Bij een narcistische persoonlijkheidsstoornis zie je vaak:
een sterk (soms overdreven) zelfbeeld
moeite met zelfkritiek
conflicten wanneer anderen het niet eens zijn
breken met mensen, omdat ze de controle verliezen
Vermijden van contacten omdat ze dan beoordeeld kunnen worden
Maar er zijn ook andere mogelijkheden
Het gedrag kan ook voortkomen uit sterke defensiviteit of onzekerheid
DISCLAIMER voor de mods: Ik opper geen diagnose, ik gebruik slechts Chatgpt.
Sanneke moet zichzelf kapot schamen met haar kutsmoesjes.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:06 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Naja ik herken wel dingen van me ex hoor, en die was wel gediagnostiseerd, ook het niet loslaten van oude koeien etc
Sanneke is de hele week niet in het huis geweest, vind het best schaamteloos dat je ook niets daar inpakt.. je zit op je kont en vraagt nog filmpjes ook, je zorgt niet dat er lekker drinken en eten staat voor je klussers
Dat viel mij ook op. Ze lijkt wel hyper ofzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind dat dbm zegt dat ze al opgehoogd is in medicijnen? Ik ben hier thuis en in mijn omgeving enkel gewend dat je iig ong. een maand op een dosis blijft voor je een omhoog gesprek krijg?? Ze heeft net een week medicatie toch?
Nu vind ik sowieso dat ze zich nog hysterischer gedraagt dan normaal 🤔 dus er klopt van alles niet
Iedereen hard aan het werk, en zij zit thuis , ik zou mij doodschamen , maar ja Dion zal het eten en drinken wel gehaald hebben , want Sanneke komt normaal ook niet in de winkel.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:06 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Naja ik herken wel dingen van me ex hoor, en die was wel gediagnostiseerd, ook het niet loslaten van oude koeien etc
Sanneke is de hele week niet in het huis geweest, vind het best schaamteloos dat je ook niets daar inpakt.. je zit op je kont en vraagt nog filmpjes ook, je zorgt niet dat er lekker drinken en eten staat voor je klussers
Wow what happened, ik ga nu gelijk kijken 😂quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:41 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vond het destijds raar dat kraamzorg voor de bevalling langs kwam. Nu begrijpt ze het wel. Want stel je voor dat er een kindje komt en het is een puinhoop.
Stel je voor dat er een kindje is en het moet leven in zo’n puinhoop Sanneke! Heb je daar weleens over nagedacht?
Verder zeurt ze aan Dion z’n hoofd over de plinten, ze wil geen traplopen en treden moeten overslaan i.v.m. het verven, Dion had filmpjes moeten sturen van het huis.
WAT EEN ONGELOFELIJK ZEIKWIJF.
Oh, en Sanneke, de mat bij de voordeur is te klein. Weggegooid geld.
Ik heb niet het idee dat iemand Sanneke aanspreekt op haar houding en gedrag. En daardoor wordt het dus volledig in stand gehouden. Madam zit op de bank en geeft haar wensen en eisen door en de figuranten in haar leven doen wat zij wil.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:52 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Iedereen hard aan het werk, en zij zit thuis , ik zou mij doodschamen , maar ja Dion zal het eten en drinken wel gehaald hebben , want Sanneke komt normaal ook niet in de winkel.
Dit zal toch niemand normaal vinden hoe ze doet, dat ze dat niet in de gaten heeft.
Ik vraag me af wat je hebt aan een Sanneke in je leven. Zowel als dochter als verloofde als vriendin..quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat iemand Sanneke aanspreekt op haar houding en gedrag. En daardoor wordt het dus volledig in stand gehouden. Madam zit op de bank en geeft haar wensen en eisen door en de figuranten in haar leven doen wat zij wil.
Je snapt toch wel dat zij die trap maar 1 x p/d op en af gaat? In de ochtend om van bed naar bank te gaan en in de avond om van bank naar bed te gaan. Overdag naar boven voor de was o.i.d.? Onmogelijk met een kind.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:03 schreef Jippiejappie het volgende:
Sanneke is zo ongelooflijk ondankbaar wijf. Ik vind dat ze echt een lelijk karakter heeft.
“Iedereen die komt helpen krijgt wat” wees eens een keer blij dat mensen uberhaupt hulp bieden. Ik heb werkelijk waar nog geen een keer het woord bedankt uit haar strot horen komen.
Overigens zal ze het straks wel weer zwaar krijgen in het nieuwe huis. Moet ze elke dag op en neer van de trap en met de hand afwassen. Zal ze nog minder koken.
Niks. Zulke mensen vreten energie. Nemen is hun motto.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:04 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je hebt aan een Sanneke in je leven. Zowel als dochter als verloofde als vriendin..
Zeker weten dat ze minder gaat koken want daar kan besteld worden. En mijan plakt na de verhuizing vast tegen haar aan omdat hij moet wennen dus dan kan ze niet koken. Kan die excuses nu al verzinnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:03 schreef Jippiejappie het volgende:
Sanneke is zo ongelooflijk ondankbaar wijf. Ik vind dat ze echt een lelijk karakter heeft.
“Iedereen die komt helpen krijgt wat” wees eens een keer blij dat mensen uberhaupt hulp bieden. Ik heb werkelijk waar nog geen een keer het woord bedankt uit haar strot horen komen.
Overigens zal ze het straks wel weer zwaar krijgen in het nieuwe huis. Moet ze elke dag op en neer van de trap en met de hand afwassen. Zal ze nog minder koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |