abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220282971
Judith had ook een switch spelletje voor B.'s verjaardag, mensen 😉.

Annemarie gaat nooit op verjaardagsvisite.
pi_220282999
Sanne van bij sannethuis staat met het hondje van Curly, moet wel zeggen heb daar wel respect voor dat ze blijkbaar normaal met elkaar omgaan zonder modder te gooien of sneertjes
pi_220283045
DBM weer flink aan het shoppen, Primark, weer knuffels bij de Miniso, van de week weer even naar haar safe place de Action. Die geeft toch behoorlijk veel geld uit aan zooi en meuk. En dan maar klagen dat alles zo duur is, en ze weer een nier moet verkopen. Volgens mij is hun potje voor onvoorziene uitgaven héél klein, een financiële tegenvaller kunnen zij denk ik moeilijk opvangen...
pi_220283128
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 14:29 schreef Shuri het volgende:
Judith had ook een switch spelletje voor B.'s verjaardag, mensen 😉.

Annemarie gaat nooit op verjaardagsvisite.
Die had ze gratis bij de switch gekregen
pi_220283151
Perfect weer om in de de tuin te beginnen. Aldus Sofie met een in de tuin bezige Jan op de foto. Zal ze met haar roze tuinhandschoenen en roze tuinklompen ook meehelpen? Of geeft zij vanaf het terras onder het genot van een drankje alleen aanwijzingen? Maar volgens de fans zijn het harde werkers...
pi_220283183
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 14:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Die had ze gratis bij de switch gekregen
Ja, maar de laatste dagen lijkt het net alsof de scoreblaadjes het enige was dat hij gekregen had. Dat gaat dan een beetje een eigen leven leiden hier. Gratis of niet, hij kreeg ook een switch spelletje en heeft zelf geen idee dat dat gratis was :).
pi_220283391
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 14:37 schreef opwegnaar het volgende:
DBM weer flink aan het shoppen, Primark, weer knuffels bij de Miniso, van de week weer even naar haar safe place de Action. Die geeft toch behoorlijk veel geld uit aan zooi en meuk. En dan maar klagen dat alles zo duur is, en ze weer een nier moet verkopen. Volgens mij is hun potje voor onvoorziene uitgaven héél klein, een financiële tegenvaller kunnen zij denk ik moeilijk opvangen...
Ze heeft idd veel uit, maar heb haar nog nooit om een tikkie zien schooien, dan vind ik toch wel dat ze het lekker zelf moet weten en eerlijk heb niets met haar maar t leven is gewoon duur
pi_220283408
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 14:48 schreef Shuri het volgende:

[..]
Ja, maar de laatste dagen lijkt het net alsof de scoreblaadjes het enige was dat hij gekregen had. Dat gaat dan een beetje een eigen leven leiden hier. Gratis of niet, hij kreeg ook een switch spelletje en heeft zelf geen idee dat dat gratis was :).
En daarbij nuttige kado’s zijn vaak ook gewoon leuk!
pi_220283616
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:04 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
En daarbij nuttige kado’s zijn vaak ook gewoon leuk!
Zeker, hier krijgen ze ook nuttige cadeaus. Ik had er zelf niet voor gekozen om score blaadjes te geven.
pi_220283624
Die verjaardag zal wel van familie van MG zijn en dan gaat AM nooit mee volgens mij .
pi_220283666
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:24 schreef poohenzo het volgende:
Die verjaardag zal wel van familie van MG zijn en dan gaat AM nooit mee volgens mij .
Van haar eigen familie ook niet 🫣
pi_220283727
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 14:33 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanne van bij sannethuis staat met het hondje van Curly, moet wel zeggen heb daar wel respect voor dat ze blijkbaar normaal met elkaar omgaan zonder modder te gooien of sneertjes
Dat heb je goed gespot 😂! Zeker respect voor hoe Sanne niet met modder gooit. En Pim en curly.. die twee verdienen elkaar 🫠.
pi_220283738
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:24 schreef poohenzo het volgende:
En J wilde niet? Of mocht niet? In de planner stond dat ze in bad moest?

Ik hoop dat IN de geopende Bol-doos een ingepakt cadeautje zat, of dat ze die doos nog even ergens af moesten geven..
pi_220283775
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zeker, hier krijgen ze ook nuttige cadeaus. Ik had er zelf niet voor gekozen om score blaadjes te geven.
Nee ik ook niet, of in combinatie met leuke dingen erbij!
pi_220283787
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:30 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Dat heb je goed gespot 😂! Zeker respect voor hoe Sanne niet met modder gooit. En Pim en curly.. die twee verdienen elkaar 🫠.
Hahaha ja zag dat hondje in haar jas,
Naja of ze elkaar verdienen of niet, er zijn geen sneertjes naar elkaar, of online dingen posten en dat vind ik gewoon in dit tijdperk heel goed!
Kunnen onze Polly vrienden nog wat van leren
pi_220283796
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:31 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En J wilde niet? Of mocht niet? In de planner stond dat ze in bad moest?

Ik hoop dat IN de geopende Bol-doos een ingepakt cadeautje zat, of dat ze die doos nog even ergens af moesten geven..
Eerste wat ik dacht! Krijgt diegene nou een doos! Hadden de drukke mama’s geen inpakpapier om te promoten 🤣

Zal me niets verbazen als haar eigen boek erin zit
pi_220283876
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:33 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik denk dat ze nog een paar pilletjes meer moet slikken, ze is belachelijk druk.
Dat krijg je als je pillen voor adhd slikt en het niet hebt :+
pi_220283988
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:35 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Eerste wat ik dacht! Krijgt diegene nou een doos! Hadden de drukke mama’s geen inpakpapier om te promoten 🤣

Zal me niets verbazen als haar eigen boek erin zit
Of iets anders wat ze heeft gekregen.
pi_220284009
AM zou ook eens meegaan naar een verjaardag. Het gaat vast weer om familie van Maarten.
pi_220284128
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:56 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM zou ook eens meegaan naar een verjaardag. Het gaat vast weer om familie van Maarten.
Haar eigen familie zien ze niet meer dus dat denk ik ook :O
pi_220284308
Sanneke zou het account van Caro Goldenbelt eens moeten gaan volgen. Kan ze zien wat je allemaal met kinderen voor elkaar kan krijgen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Die_van_verderop op 07-03-2026 16:34:43 (Woord vergeten ) ]
pi_220284321
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 16:13 schreef Earring het volgende:

[..]
Haar eigen familie zien ze niet meer dus dat denk ik ook :O
Vrienden had ook gekund. Maarja, niet bij hun.
pi_220284336
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:03 schreef Missinglink24 het volgende:
Ga het toch nog een keer zeggen; wat kan er Lot in vredesnaam gebeuren op een kinderfeestje in een binnenspeeltuin waar ze geen moment alleen zal zijn? Wat een ontzettend overdreven en verheven gedoe van AM. Ik zou evht beledigd zijn als ik die moeder was.
Ik denk dat je als moeder wordt overvallen dat AM mee wil, maar eigenlijk had ze moeten zeggen laat Lot dan maar thuis , als je het niet vertrouwd.
Maar had Lot pas haar eerste kinderfeestje niet op zOndag ? Is ze daar niet mee naar toe geweest ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220284387
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Scrollen op insta, linkjes posten waar ze een paar cent mee verdiend als je er op klikt, stories posten en commentaar leveren her en der.

Dat was het wel zo’n beetje.
Allemaal onzin op Vinted zetten
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220284406
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:01 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo weinig heb gewogen (standje meer bot dan vlees) na mn eerste zwangerschap en tijdens de borstvoeding. Maar dat gaat niet voor iedereen op.
Ik kwam alleen maar nog meer aan , omdat ik dacht dat ik erg (te) goed moest eten 😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')