Het zou mij niet verbazen als zij zittend op de bank de keet uit wordt getild, de bus of aanhanger in en bij het huis zo naar binnen wordt gedragen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:36 schreef Maanstteen55 het volgende:
Sanneke wordt 14 maart verhuisd en gaat dan verder met bankzitten terwijl Dion en zijn familie de caravan waarschijnlijk inpakken en klaarmaken om weer te kunnen opleveren.
Hopelijk heeft ze tijdens de verhuizing wel een schone pyjama aan
Omg, ik krijg nu echt Jabba the Hutt visoenen 🤣quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als zij zittend op de bank de keet uit wordt getild, de bus of aanhanger in en bij het huis zo naar binnen wordt gedragen.
Judith heeft schijt aan alles en iedereen, ook aan de privacy van haar zoon.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:31 schreef SophiaLoren het volgende:
Damn Judith, vertellen op instagram over dat je zoon verliefd is op een meisje van groep 4.
Damn. Kan me nog herinneren dat ik in groep 3 zat en een keer dat tegen mn moeder zei, mn moeder dat heel lollig weer tegen een vriendin van haar vertelde. En dat ik me zoooo belazerd voelde. 😂 Heb haar nooit meer wat verteld. En dit volle poelie op insta.
Ik ken het niet maar ik heb er wel een beeld bij.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:49 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Omg, ik krijg nu echt Jabba the Hutt visoenen 🤣
Dit is er eentje voor de StarWars fans hoor, iykyk 😉
Mee eens. Ik denk ook echt niet dat ze voor eten/drinken voor de klussers heeft gezorgd. Hele dagen op de bank, maar volgens mij is er nog niks ingepaktquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Nog even over Sanneke die al een week niet in het nieuwe huis is geweest; ik kan er met mijn verstand niet bij dat je zo bent. Persoonlijk vind ik het zo ontzettend respectloos naar iedereen die dat huis in orde maakt terwijl zij met haar luie reet in de keet op de bank hangt.
Ze is gewoon onopgevoed. Iedereen met een beetje fatsoen was daar gaan kijken, zou eten en drinken gebracht hebben. Maar Sanneke niet. Die ploft daar de 14e op de bank en zal vinden dat ze het toch maar mooi gefixt heeft.
Ik heb hier beeld bijquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als zij zittend op de bank de keet uit wordt getild, de bus of aanhanger in en bij het huis zo naar binnen wordt gedragen.
Zo jammer dat de kleurplaten niet meer mogen 🤭quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet naast je woon dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:30 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Oh heerlijk juist! Onze kinderen steppen ook binnen. ( Wel met de binnen step) Rennen, springen, voetballen door de kamer. Fijn dat dat kan in huis!
Sterker nog er is alleen maar meer zooi het huis in gekomenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Mee eens. Ik denk ook echt niet dat ze voor eten/drinken voor de klussers heeft gezorgd. Hele dagen op de bank, maar volgens mij is er nog niks ingepakt
Ook al mag het niet daar hebben de Nagelkerkjes geen problemen mee. Óf omdat ze geen idee hebben dat je niet alles zo maar mag meenemen óf ze hebben gewoon lak aan regels. Want wij zijn de Nagelkerkjes.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:20 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Wie neemt er nou een ananas mee als souvenir? 😅 En mag dat überhaupt ingevoerd worden?
Edit: ja blijkt wel te mogen!
Echt, ik me toen echt kapot gelachen om die kleurplaten 😂😂quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:03 schreef Maremare het volgende:
[..]
Zo jammer dat de kleurplaten niet meer mogen 🤭
Sanneke voelt zich heel comfortabel zo haar leven bij elkaar schooien.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Nog even over Sanneke die al een week niet in het nieuwe huis is geweest; ik kan er met mijn verstand niet bij dat je zo bent. Persoonlijk vind ik het zo ontzettend respectloos naar iedereen die dat huis in orde maakt terwijl zij met haar luie reet in de keet op de bank hangt.
Ze is gewoon onopgevoed. Iedereen met een beetje fatsoen was daar gaan kijken, zou eten en drinken gebracht hebben. Maar Sanneke niet. Die ploft daar de 14e op de bank en zal vinden dat ze het toch maar mooi gefixt heeft.
Eerst even langs winkels en stories opnemen terwijl zij in de auto wacht tot Dion heeft gehaald wat madam blieft.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zal Sanneke vandaag niet als vorige week in haar ogen gaan knallen?
Dat is wel fijn aan niet zo slim zijn in combinatie met schijt hebben aan alles dat je nergens rekening mee hoeft te houden. Dat is positiviteit! En die All you need is love achtige hereniging met de jongste kids bij terugkomst wordt vast het argument om binnenkort weer hun hielen te lichten. Niet alleen oma en opa wilden weer heel graag oppassen, het weerzien tzt wordt een moment voor in de boeken. Dat vergeet je nooit meer! Een dag met een gouden randje.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:21 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Ook al mag het niet daar hebben de Nagelkerkjes geen problemen mee. Óf omdat ze geen idee hebben dat je niet alles zo maar mag meenemen óf ze hebben gewoon lak aan regels. Want wij zijn de Nagelkerkjes.
Bij AM kijk ik niet, geen idee waarom zij deze keuzes hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:03 schreef Missinglink24 het volgende:
Ga het toch nog een keer zeggen; wat kan er Lot in vredesnaam gebeuren op een kinderfeestje in een binnenspeeltuin waar ze geen moment alleen zal zijn? Wat een ontzettend overdreven en verheven gedoe van AM. Ik zou evht beledigd zijn als ik die moeder was.
Ik vraag me af hoe het is gegaan met vrij nemen buiten de schoolvakanties om voor vakantie. Als je hun socials ziet kan daar als school toch niet achter staan?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:23 schreef FluVo67 het volgende:
Junior en Madelief hebben dingen uit Oeganda mee naar school genomen. Madelief heeft zelfs soort van spreekbeurt gehouden over Oeganda. Jan en Sofie zijn na deze op de bonnefooireis ook Oeganda experts...En als er op school nog mensen niet op de hoogte waren van hun trip dan weten ze dat nu wel. Dat ze de kinderen met dit alles buiten de groep plaatsen is ondergeschikt aan hun ego. Vreselijk.Vind ook wel iets van de school in dit alles. Maar als de juffen op de verjaardag van Madelief allemaal een appeltaart krijgen plaats je je als school ook wel in een bijzondere positie. Als dan later de ouders kirren dat de kindjes van school vrij krijgen voor een samenwerking in Spanje...
De school volgt hen niet op hun socials en gaan uit van wat de ouders vertellen waarom het noodzakelijk is. In goed vertrouwen. Heel nobel maar bij deze mensen ga je dan vies bij de neus genomen worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:11 schreef Giddie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het is gegaan met vrij nemen buiten de schoolvakanties om voor vakantie. Als je hun socials ziet kan daar als school toch niet achter staan?
Zou niemand van de school ze volgen op insta? Uit interesse, irritainment?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:18 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
De school volgt hen niet op hun socials en gaan uit van wat de ouders vertellen waarom het noodzakelijk is. In goed vertrouwen. Heel nobel maar bij deze mensen ga je dan vies bij de neus genomen worden.
Dat is wel fijn aan niet zo slim zijn in combinatie met schijt hebben aan alles dat je nergens rekening mee hoeft te houden. Dat is positiviteit! En die All you need is love achtige hereniging met de jongste kids bij terugkomst wordt vast het argument om binnenkort weer hun hielen te lichten. Niet alleen oma en opa wilden weer heel graag oppassen, het weerzien tzt wordt een moment voor in de boeken. Dat vergeet je nooit meer! Een dag met een gouden randje.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:21 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Ook al mag het niet daar hebben de Nagelkerkjes geen problemen mee. Óf omdat ze geen idee hebben dat je niet alles zo maar mag meenemen óf ze hebben gewoon lak aan regels. Want wij zijn de Nagelkerkjes.
Dat blijkt inderdaad. Ongelofelijk hoe zij leven. Ik zag ergens in zo’n verslag van Sofie ook dat ze een opmerking maakte over angst voor het eten in Afrika. Zou ze daarom steeds pizza gegeten hebben? Ik vraag me af hoe haar leven zou zijn zonder Jan. Ik vind haar zo onvolwassen en afhankelijk. Ze zou zoals vroeger met pakjes en zakjes koken en niets ondernemen. Gelukkig heeft ze haar eigen personeel gebaard. Door haar onvolwassen en onzekere gedrag zullen haar ouders de noodzaak voelen eea van haar over te nemen aan verantwoordelijkheid en op te passen denk ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:18 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
De school volgt hen niet op hun socials en gaan uit van wat de ouders vertellen waarom het noodzakelijk is. In goed vertrouwen. Heel nobel maar bij deze mensen ga je dan vies bij de neus genomen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |