abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220278315
Sanneke wordt 14 maart verhuisd en gaat dan verder met bankzitten terwijl Dion en zijn familie de caravan waarschijnlijk inpakken en klaarmaken om weer te kunnen opleveren.

Hopelijk heeft ze tijdens de verhuizing wel een schone pyjama aan
pi_220278412
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 22:36 schreef Maanstteen55 het volgende:
Sanneke wordt 14 maart verhuisd en gaat dan verder met bankzitten terwijl Dion en zijn familie de caravan waarschijnlijk inpakken en klaarmaken om weer te kunnen opleveren.

Hopelijk heeft ze tijdens de verhuizing wel een schone pyjama aan
Het zou mij niet verbazen als zij zittend op de bank de keet uit wordt getild, de bus of aanhanger in en bij het huis zo naar binnen wordt gedragen.
pi_220278424
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 22:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het zou mij niet verbazen als zij zittend op de bank de keet uit wordt getild, de bus of aanhanger in en bij het huis zo naar binnen wordt gedragen.
Omg, ik krijg nu echt Jabba the Hutt visoenen 🤣
Dit is er eentje voor de StarWars fans hoor, iykyk 😉
pi_220278458
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 22:31 schreef SophiaLoren het volgende:
Damn Judith, vertellen op instagram over dat je zoon verliefd is op een meisje van groep 4.
Damn. Kan me nog herinneren dat ik in groep 3 zat en een keer dat tegen mn moeder zei, mn moeder dat heel lollig weer tegen een vriendin van haar vertelde. En dat ik me zoooo belazerd voelde. 😂 Heb haar nooit meer wat verteld. En dit volle poelie op insta.
Judith heeft schijt aan alles en iedereen, ook aan de privacy van haar zoon.
pi_220278488
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 22:49 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Omg, ik krijg nu echt Jabba the Hutt visoenen 🤣
Dit is er eentje voor de StarWars fans hoor, iykyk 😉
Ik ken het niet maar ik heb er wel een beeld bij.
pi_220278493
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 22:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Nog even over Sanneke die al een week niet in het nieuwe huis is geweest; ik kan er met mijn verstand niet bij dat je zo bent. Persoonlijk vind ik het zo ontzettend respectloos naar iedereen die dat huis in orde maakt terwijl zij met haar luie reet in de keet op de bank hangt.
Ze is gewoon onopgevoed. Iedereen met een beetje fatsoen was daar gaan kijken, zou eten en drinken gebracht hebben. Maar Sanneke niet. Die ploft daar de 14e op de bank en zal vinden dat ze het toch maar mooi gefixt heeft.
Mee eens. Ik denk ook echt niet dat ze voor eten/drinken voor de klussers heeft gezorgd. Hele dagen op de bank, maar volgens mij is er nog niks ingepakt
pi_220278498
quote:

[..]
Ik heb hier beeld bij
pi_220278516
quote:

[..]
Zo jammer dat de kleurplaten niet meer mogen 🤭
pi_220278541
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 21:30 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Oh heerlijk juist! Onze kinderen steppen ook binnen. ( Wel met de binnen step) Rennen, springen, voetballen door de kamer. Fijn dat dat kan in huis!
Ik ben blij dat ik niet naast je woon dan. :')
Dat geeft toch echt een herrie ( als je natuurlijk buren naast je hebt? )
Als je vrijstaand daarintegen woont lekker doen wat je niet laten kan.
pi_220278578
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 22:59 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Mee eens. Ik denk ook echt niet dat ze voor eten/drinken voor de klussers heeft gezorgd. Hele dagen op de bank, maar volgens mij is er nog niks ingepakt
Sterker nog er is alleen maar meer zooi het huis in gekomen
I can't help it, if I'm lucky
pi_220278605
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 21:20 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Wie neemt er nou een ananas mee als souvenir? 😅 En mag dat überhaupt ingevoerd worden?

Edit: ja blijkt wel te mogen!
Ook al mag het niet daar hebben de Nagelkerkjes geen problemen mee. Óf omdat ze geen idee hebben dat je niet alles zo maar mag meenemen óf ze hebben gewoon lak aan regels. Want wij zijn de Nagelkerkjes.
pi_220278697
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 23:03 schreef Maremare het volgende:

[..]
Zo jammer dat de kleurplaten niet meer mogen 🤭
Echt, ik me toen echt kapot gelachen om die kleurplaten 😂😂
pi_220279035
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 22:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Nog even over Sanneke die al een week niet in het nieuwe huis is geweest; ik kan er met mijn verstand niet bij dat je zo bent. Persoonlijk vind ik het zo ontzettend respectloos naar iedereen die dat huis in orde maakt terwijl zij met haar luie reet in de keet op de bank hangt.
Ze is gewoon onopgevoed. Iedereen met een beetje fatsoen was daar gaan kijken, zou eten en drinken gebracht hebben. Maar Sanneke niet. Die ploft daar de 14e op de bank en zal vinden dat ze het toch maar mooi gefixt heeft.
Sanneke voelt zich heel comfortabel zo haar leven bij elkaar schooien.
Zij is iemand die niet geholpen wilt worden, mocht er hulp aangeboden worden met bijv haar autisme.
Helaas is het influencer leven niet geworden zoals zij dat voor ogen zag, dus dan maar op een zielige manier.

Sommige mensen houden teveel van hun problemen dan dat ze ze willen oplossen.
pi_220279593
Junior en Madelief hebben dingen uit Oeganda mee naar school genomen. Madelief heeft zelfs soort van spreekbeurt gehouden over Oeganda. Jan en Sofie zijn na deze op de bonnefooireis ook Oeganda experts...En als er op school nog mensen niet op de hoogte waren van hun trip dan weten ze dat nu wel. Dat ze de kinderen met dit alles buiten de groep plaatsen is ondergeschikt aan hun ego. Vreselijk.Vind ook wel iets van de school in dit alles. Maar als de juffen op de verjaardag van Madelief allemaal een appeltaart krijgen plaats je je als school ook wel in een bijzondere positie. Als dan later de ouders kirren dat de kindjes van school vrij krijgen voor een samenwerking in Spanje...

[ Bericht 26% gewijzigd door FluVo67 op 07-03-2026 07:49:54 (Aanvulling) ]
pi_220279664
Zal Sanneke vandaag niet als vorige week in haar ogen gaan knallen?
pi_220279675
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 07:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zal Sanneke vandaag niet als vorige week in haar ogen gaan knallen?
Eerst even langs winkels en stories opnemen terwijl zij in de auto wacht tot Dion heeft gehaald wat madam blieft.
pi_220279702
Ik zag net een filmpje van Sjamadriaan, hij zei 'of heb je je aanstelspier verrekt'? Ik dacht meteen, dat is DBM😂😂😂nieuwe diagnose voor dr😂😂😂
pi_220279725
Ga het toch nog een keer zeggen; wat kan er Lot in vredesnaam gebeuren op een kinderfeestje in een binnenspeeltuin waar ze geen moment alleen zal zijn? Wat een ontzettend overdreven en verheven gedoe van AM. Ik zou evht beledigd zijn als ik die moeder was.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220279737
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 23:21 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Ook al mag het niet daar hebben de Nagelkerkjes geen problemen mee. Óf omdat ze geen idee hebben dat je niet alles zo maar mag meenemen óf ze hebben gewoon lak aan regels. Want wij zijn de Nagelkerkjes.
Dat is wel fijn aan niet zo slim zijn in combinatie met schijt hebben aan alles dat je nergens rekening mee hoeft te houden. Dat is positiviteit! En die All you need is love achtige hereniging met de jongste kids bij terugkomst wordt vast het argument om binnenkort weer hun hielen te lichten. Niet alleen oma en opa wilden weer heel graag oppassen, het weerzien tzt wordt een moment voor in de boeken. Dat vergeet je nooit meer! Een dag met een gouden randje.
pi_220279740
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:03 schreef Missinglink24 het volgende:
Ga het toch nog een keer zeggen; wat kan er Lot in vredesnaam gebeuren op een kinderfeestje in een binnenspeeltuin waar ze geen moment alleen zal zijn? Wat een ontzettend overdreven en verheven gedoe van AM. Ik zou evht beledigd zijn als ik die moeder was.
Bij AM kijk ik niet, geen idee waarom zij deze keuzes hebben gemaakt.
Maar ik denk dat je nooit moet onderschatten wat er waar kan gebeuren.
pi_220279749
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 07:23 schreef FluVo67 het volgende:
Junior en Madelief hebben dingen uit Oeganda mee naar school genomen. Madelief heeft zelfs soort van spreekbeurt gehouden over Oeganda. Jan en Sofie zijn na deze op de bonnefooireis ook Oeganda experts...En als er op school nog mensen niet op de hoogte waren van hun trip dan weten ze dat nu wel. Dat ze de kinderen met dit alles buiten de groep plaatsen is ondergeschikt aan hun ego. Vreselijk.Vind ook wel iets van de school in dit alles. Maar als de juffen op de verjaardag van Madelief allemaal een appeltaart krijgen plaats je je als school ook wel in een bijzondere positie. Als dan later de ouders kirren dat de kindjes van school vrij krijgen voor een samenwerking in Spanje...
Ik vraag me af hoe het is gegaan met vrij nemen buiten de schoolvakanties om voor vakantie. Als je hun socials ziet kan daar als school toch niet achter staan?
pi_220279769
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:11 schreef Giddie het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoe het is gegaan met vrij nemen buiten de schoolvakanties om voor vakantie. Als je hun socials ziet kan daar als school toch niet achter staan?
De school volgt hen niet op hun socials en gaan uit van wat de ouders vertellen waarom het noodzakelijk is. In goed vertrouwen. Heel nobel maar bij deze mensen ga je dan vies bij de neus genomen worden.
pi_220279790
Kelly C die iedere keer ‘hihi’ in de teksten bij haar stories schrijft. Vind ik kinderachtig.
pi_220279795
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:18 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
De school volgt hen niet op hun socials en gaan uit van wat de ouders vertellen waarom het noodzakelijk is. In goed vertrouwen. Heel nobel maar bij deze mensen ga je dan vies bij de neus genomen worden.
Zou niemand van de school ze volgen op insta? Uit interesse, irritainment?
pi_220279799
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 23:21 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Dat is wel fijn aan niet zo slim zijn in combinatie met schijt hebben aan alles dat je nergens rekening mee hoeft te houden. Dat is positiviteit! En die All you need is love achtige hereniging met de jongste kids bij terugkomst wordt vast het argument om binnenkort weer hun hielen te lichten. Niet alleen oma en opa wilden weer heel graag oppassen, het weerzien tzt wordt een moment voor in de boeken. Dat vergeet je nooit meer! Een dag met een gouden randje.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:18 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Dat blijkt inderdaad. Ongelofelijk hoe zij leven. Ik zag ergens in zo’n verslag van Sofie ook dat ze een opmerking maakte over angst voor het eten in Afrika. Zou ze daarom steeds pizza gegeten hebben? Ik vraag me af hoe haar leven zou zijn zonder Jan. Ik vind haar zo onvolwassen en afhankelijk. Ze zou zoals vroeger met pakjes en zakjes koken en niets ondernemen. Gelukkig heeft ze haar eigen personeel gebaard. Door haar onvolwassen en onzekere gedrag zullen haar ouders de noodzaak voelen eea van haar over te nemen aan verantwoordelijkheid en op te passen denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')