abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220280299
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:54 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Die reel van AM: wil je slank zijn, word dan zwanger en geef borstvoeding!

Wat een boodschap! _O- _O- _O-
AM en haar reel diarree :')
pi_220280327
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:54 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Die reel van AM: wil je slank zijn, word dan zwanger en geef borstvoeding!

Wat een boodschap! _O- _O- _O-
Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo weinig heb gewogen (standje meer bot dan vlees) na mn eerste zwangerschap en tijdens de borstvoeding. Maar dat gaat niet voor iedereen op.
pi_220280370
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:01 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo weinig heb gewogen (standje meer bot dan vlees) na mn eerste zwangerschap en tijdens de borstvoeding. Maar dat gaat niet voor iedereen op.
Nee helaas... zwanger was +20 en tijdens bv maar 2 kilo lichter (vooral vocht) heeft toch echt wel iets meer werk nodig gehad en ben er nog steeds niet helemaal vanaf
pi_220280469
‘We moeten eerst naar 100 ingestudeerde dansjes kijken’

De liefde spat er vanaf hè?
pi_220280493
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 22:08 schreef Snaky het volgende:
Ik blijf me ergeren aan het geen kinderfeestjes geven. Zo asociaal vind ik dat. De kinderen mogen wel, al dan niet onder toezicht, naar feestjes van anderen maar ze vragen nooit terug.
En ik krijg eerder kriebels van de Scouting met Rens als leider dan een kinderfeestje van een klasgenoot.
Helemaal mee eens! Lekker makkelijk. Ook nooit kindjes spelen bij hun. Mijn kids hadden vroeger continu vriendjes over de vloer of gingen bij anderen spelen.
pi_220280505
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:01 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Dat vraag ik me af. Ik vind het ook wel een type die alles voor zichzelf recht weet te breien. Zolang zij het niet ziet, is het er niet. Gewoon ontkennen. Ze zal waarschijnlijk zeggen dat borstvoeding, badderen en naar bed gaan heel normaal is, en zij kan het niet helpen als anderen het met andere ogen bekijken.

Ze zou beter moeten weten. Ik ben benieuwd wat er van al die kinderen terecht komt. AM is wel zo manipulatief dat later tegen ze zal zeggen: "maar kijk eens wat voor leuke vakanties/speelgoed je altijd kreeg, ik moest wel influencer zijn".
Dat is precies wat AM doet ja, ik zie het niet dus het is er niet. Ergens achter in haar hoofd weet ze het best maar "de voordelen wegen zwaarder" en "wij als ouders maken deze weloverwogen beslissing" 🙄 Misschien stopt ze als ze een keer het bewijs onder ogen ziet, 100% dat er beeldmateriaal van haar kinderen op het darkweb rondgaan 🤮
pi_220280546
Dat kinderfeestje van L: er wordt vast flink op gereageerd. Precies wat ze wil. Ragebait.
Het is zo uitgekookt. Minder zichtbaar? Dan maar even iets posten waar je gegarandeerd veel reacties op krijgt.
Check.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220280580
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bij AM kijk ik niet, geen idee waarom zij deze keuzes hebben gemaakt.
Maar ik denk dat je nooit moet onderschatten wat er waar kan gebeuren.
Ik snap je punt alleen de argumentatie van AM klopt weer eens van geen kanten.
Omdat ze de moeder niet goed kent (hoe zou dat komen) wil ze mee. De scouting kent ze dus dat zit goed.
Terwijl als het gaat om kindermisbruik (want daar hebben we het over) dit voornamelijk plaatsvindt door bekende, vertrouwde personen 'waar niemand het van had verwacht'
Dan is een setting zoals een scoutingkamp veel risicovoller dan een kinderfeestje in een krijspaleis.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220280602
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:25 schreef Geertje_G het volgende:
Dat kinderfeestje van L: er wordt vast flink op gereageerd. Precies wat ze wil. Ragebait.
Het is zo uitgekookt. Minder zichtbaar? Dan maar even iets posten waar je gegarandeerd veel reacties op krijgt.
Check.
Ja, dat is ook wel weer zo.
Hoewel ik wel denk, dat ze echt erbij gaat zitten hoor bij het feestje.
pi_220280630
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee helaas... zwanger was +20 en tijdens bv maar 2 kilo lichter (vooral vocht) heeft toch echt wel iets meer werk nodig gehad en ben er nog steeds niet helemaal vanaf
Ik werd er helaas ook niet dun van.

AM heeft een prima figuur en ze zijn daar allemaal slank. Maar dat haar geheim borstvoeding geven is slaat ook nergens op inmiddels
pi_220280730
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:25 schreef Geertje_G het volgende:
Check.
Dit denk ik ook. Want waarom zou je anders dingen posten waarvan je weet dat je er veel commentaar op krijgt?
Die Insta-straf krijgt ze er niet af dus ze heeft andere manieren gevonden om goed zichtbaar te blijven.
pi_220280810
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Blij dat ik niet enige ben die dit opviel 🥴 ze is altijd al een drukke kleuter maar nu een drukke kleuter aan de speed
Maar ze heeft autisme of en nu accepteert ze zichzelf en zijn “wij” raar, tja. Ik vind haar overdreven druk momenteel, irritant druk gewoon. (Alsof ze niks te doen heeft en zo maar wat het www ingooit, o wacht dat is natuurlijk ook zo)
pi_220280820
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 19:45 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dan zie ik ook graag eens hoeveel Dion netto heeft, hoeveel toeslagen etc.. ze krijgen. Wat al hun lasten zijn, hoeveel ze uitgeven aan boodschappen en zooi. Maar dat doet ze niet, want dan vinden mensen hen waarschijnlijk niet meer zo zielig.
Die heeft toch ook niet zo’n bijzondere baan? Soort van coach ofzo? Of hij werkte in een kantine een tijdje?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220280851
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:49 schreef RipCity het volgende:

[..]
Die heeft toch ook niet zo’n bijzondere baan? Soort van coach ofzo? Of hij werkte in een kantine een tijdje?
Dion werkt in de groenvoorziening/hovenier
pi_220281090
AM: buiten rijden is spannend. Als de paarden gaan, dan gaan ze. Dan is het een kwestie van blijven zitten en loslaten.

Maar het is toch aan de ruiter om zijn/haar paard onder controle te hebben? Niet alleen degene die voorop rijdt? Ik wet dat paarden kuddedieren zijn, maar er zijn meer weggebruikers dan jij alleen. Als ik soms zie dat ze al dravend/galopperend een fietspad oversteken denk ik ‘dat gaat een keer fout..’
pi_220281165
Sinds wanneer hebben kinderen van 1 door dat hun vader alweer weg is
pi_220281178
Sanneke had het inpakken opgegeven omdat Mijan alles er toch meteen uitpakt. Krijg daar zo’n error van!! Dan sta je op van de bank en ga je wat doen waar hij niet bij kan???? Mijn hemel 😣

[ Bericht 3% gewijzigd door Mallorcameisje op 07-03-2026 11:57:40 (Wijziging) ]
pi_220281184
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 11:54 schreef Moppie1982 het volgende:
Sinds wanneer hebben kinderen van 1 door dat hun vader alweer weg is
Dat dus. Die is toch bijna elke dag weg, naar zijn werk? 🙃
pi_220281206
Sanneke zal vandaag dus ook niks uitvoeren, als ik haar stories moet geloven. Geef M een doos waar hij mee kan spelen terwijl jij inpakt. Ik zou mij doodschamen al een hele week niet in het huis geweest en qua inpakken ook geen meter opgeschoten en dan volgende week willen verhuizen
pi_220281234
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 11:57 schreef Mallorcameisje het volgende:
Sanneke had het inpakken opgegeven omdat Mijan alles er toch meteen uitpakt. Krijg daar zo’n error van!! Dan sta je op van de bank en ga je wat doen waar hij niet bij kan???? Mijn hemel 😣
Of je zet hem even in zijn bed met een bak speelgoed, ze zoekt overal smoesjes voor
Logisch dat ze nooit kan dweilen

Zit ze nou de hele dag op haar bil met hem op haar lip, je moet toch wat kunnen doen in huis…zo leren ze het nooit

Ik vind het best heftig hoor als je moeder zo op insta staat (JVP) in haar bodystock
pi_220281240
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
Sanneke zal vandaag dus ook niks uitvoeren, als ik haar stories moet geloven. Geef M een doos waar hij mee kan spelen terwijl jij inpakt. Ik zou mij doodschamen al een hele week niet in het huis geweest en qua inpakken ook geen meter opgeschoten en dan volgende week willen verhuizen
Ja maar Sanneke heeft autisme en die kleine man heeft aandacht nodig die mist zijn vader
Weet hij veel welke dag het is, hij gaat toch ook elke dag naar haar werk
pi_220281241
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 11:57 schreef Mallorcameisje het volgende:
Zij verzint echt alleen maar smoesjes om maar niks te hoeven doen. Zo’n harde schop onder haar reet nodig dat ze er ook niet meer op kan zitten, is ze in ieder geval van die bank af. Tot op bepaalde hoogte kan ik me indenken dat er een bepaald onvermogen is door haar autisme, maar bij haar heb ik het idee dat het vooral heel veel onwil en luiheid is. Verschrikkelijk.
pi_220281244
Ze kan btw ook een doos op de eettafel zetten, komt hij er niet bij
pi_220281251
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:09 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]

Ik vind het best heftig hoor als je moeder zo op insta staat (JVP) in haar bodystock
Al is dit wel gekleder dan menig badpak of bikini waarin ze ook op insta te vinden is (of was). Zou mijn keus ook niet zijn, maar ja, money money money..
pi_220281257
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:11 schreef Moppie1982 het volgende:
Ze kan btw ook een doos op de eettafel zetten, komt hij er niet bij
Of een mooi moment om je kindje nee en mag niet te leren 🤭
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')