Helemaal goed! Je had alleen het nummer opgehoogd, maar dat doet hij automagisch bij het openen van een volgende, dus die heb ik even aangepast.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:39 schreef Lynnyl het volgende:
Mods: geen idee of ik het zo goed heb gedaan, had niet gezien dat ik de laatste was...
Dan zie ik ook graag eens hoeveel Dion netto heeft, hoeveel toeslagen etc.. ze krijgen. Wat al hun lasten zijn, hoeveel ze uitgeven aan boodschappen en zooi. Maar dat doet ze niet, want dan vinden mensen hen waarschijnlijk niet meer zo zielig.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:34 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vindt het stom dat mensen geheimzinnig doen over geld. Ze is zelf natuurlijk heel transparant over wat ze binnen heeft geharkt voor haar bakfiets en huis.
Oh ik dacht alleen de eerste laag verven van de woonkamer. Dat is ook de enige keer dat ze iets van zichzelf heeft gefilmd en geplaatst 😂quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:48 schreef papierentas het volgende:
De gaten dichtsmeren is Sanneke ook niet gelukt op die oranje muur. Dat was toch ongeveer het enige wat ze had gedaan?
Ja dat ook, je zou het bijna vergeten. Vorige week heeft ze ergens gezegd dat ze gaten had dichtgesmeerd, geen idee welke gaten, maar niet die van die muur.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:54 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Oh ik dacht alleen de eerste laag verven van de woonkamer. Dat is ook de enige keer dat ze iets van zichzelf heeft gefilmd en geplaatst 😂
AM is een ultieme controlfreak. De weken worden ingepland en zijn vrijwel een kopie van elkaar. Alle kinderen MOETEN op paardrijden en scouting, geen andere opties mogelijk. Elk jaar moet er gekampeerd worden. De make-up moet altijd gedaan worden door Vera. De jaarlijkse kerstkaart door dezelfde artiest.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:37 schreef Demona16 het volgende:
Dus een nachtje op scouting in een blokhut voor Lotje is geen probleem, maar een uurtje in de ballenbak op een feestje is zo ontzettend gevaarlijk?
Neee! Je hebt gemist dat ze er vorige week zaterdag een paar uurtjes is geweest. Daar zag ze nog zo tegenop en ze had er zelfs buikpijn van. Een volger ging haar helpen, die had een cadeautje meegenomen voor haar verjaardag. Zou Sanneke ook iets voor de volger meegenomen hebben om haar te bedanken? Of mocht ze iets uitzoeken uit de spullen die Sanneke de week daarvoor had uitgezocht en die ze zelf niet meer wilde?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:54 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Oh ik dacht alleen de eerste laag verven van de woonkamer. Dat is ook de enige keer dat ze iets van zichzelf heeft gefilmd en geplaatst 😂
Die groene muur, of is het blauw, is ook niet mooi glad gemaakt.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:57 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja dat ook, je zou het bijna vergeten. Vorige week heeft ze ergens gezegd dat ze gaten had dichtgesmeerd, geen idee welke gaten, maar niet die van die muur.
Oh toen ze haar volger filmde, want die was wel aan het knallen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Neee! Je hebt gemist dat ze er vorige week zaterdag een paar uurtjes is geweest. Daar zag ze nog zo tegenop en ze had er zelfs buikpijn van. Een volger ging haar helpen, die had een cadeautje meegenomen voor haar verjaardag. Zou Sanneke ook iets voor de volger meegenomen hebben om haar te bedanken? Of mocht ze iets uitzoeken uit de spullen die Sanneke de week daarvoor had uitgezocht en die ze zelf niet meer wilde?
Ik heb 1x een filmpje gezien van iemand die aan het werk was, maar geen idee wie dat was.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:13 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Oh toen ze haar volger filmde, want die was wel aan het knallen.
Ik kijk haar stories soms zonder geluid, want kan haar niet aan en op beeld en geluid 😂
Precies dit! Echt niet te geloven wat ze nu weer aan het uitkramen is. En alles voor de content. Kan ze weer lekker Jet filmen in de ballenbak en tig stories plaatsen over dit domme geneuzel en morgen weer filmpjes plaatsen van Lot op kamp en blaaaaaaaadiebla.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:22 schreef Weerikier het volgende:
Als ik de moeder/vader was van het kindje dat Lot heeft uitgenodigd voor dat partijtje van 3 uurtjes in de ballenbak en ik was zo openbaar te kakken gezet op het instagram account van de moeder van Lot met 100.000 volgers, dan was ik er he-le-maal klaar mee geweest. Dan had ik echt gezegd; sorry Lot en Annemarie, ga lekker een hele nacht op kamp in een blokhut met de scouting zonder ouderlijk toezicht maar blijf alsjeblieft weg van dit 3 uurtjes durende verjaardags feestje van mijn kind.
Maar ik denk eigenlijk dat het weer één groot bij elkaar verzonnen bullshit verhaal van AM is puur en alleen om AANDACHT! Hallooo, kijk naar mij en mijn unieke, speciale en super uitzonderlijke manier van opvoeden! En koop mijn boek , daarin vertel ik alles. 🤮
Inderdaad, dit koop je toch gewoon zodra ze (bijna) op zijn? Zeker als je het spel vaak speelt.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith heeft haar kind voor z’n verjaardag scoreblokken voor bij een spelletje gegeven. Het zal aan mij liggen maar dat vind ik geen cadeau.
Waar zien jullie die muren dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die groene muur, of is het blauw, is ook niet mooi glad gemaakt.
In de stories met de vragenstickers. Daar zie je de wanden en als je inzoomt zie je, vooral bij de oranje wand, hoe lelijk het is.quote:
Ja toch? Dit zou bij mij gewoon onder de boodschappen vallen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:41 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Inderdaad, dit koop je toch gewoon zodra ze (bijna) op zijn? Zeker als je het spel vaak speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |