abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220275260
Wat bij AM sushirolls heten, zijn bij mij wraps met iets er in?
pi_220275273
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 18:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat bij AM sushirolls heten, zijn bij mij wraps met iets er in?
Maar er zit rijst in... creatief.. maar ik vind het toch raar
pi_220275275
Ik vind het bij Sanneke eerlijk gezegd ook een dikke middelvinger naar Dion. Hij werkt de hele dag en gaat in de avond nog klussen, terwijl zij de hele dag geen fluit uitvoert en op haar spreekwoordelijke zuignap spullen zit te bestellen die ze eigenlijk niet kan betalen.
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 18:31:37 #279
184769 crew  Deisyy
pi_220275293
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 18:30 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik vind het bij Sanneke eerlijk gezegd ook een dikke middelvinger naar Dion. Hij werkt de hele dag en gaat in de avond nog klussen, terwijl zij de hele dag geen fluit uitvoert en op haar spreekwoordelijke zuignap spullen zit te bestellen die ze eigenlijk niet kan betalen.
Terwijl Dion het prima lijkt te vinden :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220275348
Dus een nachtje op scouting in een blokhut voor Lotje is geen probleem, maar een uurtje in de ballenbak op een feestje is zo ontzettend gevaarlijk?
pi_220275350
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 18:31 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat kan ik mij echt niet voorstellen...... We zien natuurlijk niet alles....
pi_220275358
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 18:24 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze zegt dat ze al een week niet eens in het nieuwe huis geweest is 😱 die doet daar dus echt gewoon geen bal
Maar gisteren wel foto’s geplaatst van hoe mooi het wordt. Niet jouw verdienste Sanneke, nog niet een beetje. En dan nu zeggen dat ze oppas moet regelen voor volgende week. Zelfs dat heeft ze nog niet geregeld. En dat ze zegt dat ze kapot is. Nou, ik zeg maar even niet wat ik van Sanneke vind.
pi_220275362
quote:

[..]
Die man is uitgecheckt. Die doet z’n ding.
pi_220275370
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 18:16 schreef SterreKaatje het volgende:
Hier werd genoemd dat Tamara zoveel details noemt betreft haar kinderen en dus zat ik vandaag eens te mijmeren. VAn welke kinderen van fluflu's die wel veel in beeld zijn weet ik niet zoveel.

Dan vind ik toch dat Milou dat echt wel goed doet. Ze deelt heel veel fragmenten en leuke momenten maar ik ken geen privacygevoelige dingen van haar kinderen.
Drielingmoeder Julia deelt ook niks qua privacy,
Sara Rebecca ook weinig, alhoewel we wel soms horen dat kind een driftbui had.
Hoewel Lotte Ballijns erg in mijn irritatie zit (commerciėle spirituele bla) deelt zij ook weinig over de kids behalve dan natuurlijk een scheiding
I can't help it, if I'm lucky
pi_220275381
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 18:38 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Ik denk dus wel dat hij het oprecht prima vindt. Ze zijn al jaren bij elkaar en het is niet zo dat Sanneke voorheen bruiste van de positiviteit en energie
pi_220275391
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 18:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar gisteren wel foto’s geplaatst van hoe mooi het wordt. Niet jouw verdienste Sanneke, nog niet een beetje. En dan nu zeggen dat ze oppas moet regelen voor volgende week. Zelfs dat heeft ze nog niet geregeld. En dat ze zegt dat ze kapot is. Nou, ik zeg maar even niet wat ik van Sanneke vind.
Hee hallo ze heeft alle kleurtjes uitgekozen en heel erg nagedacht he
pi_220275402
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 18:37 schreef Demona16 het volgende:
Dus een nachtje op scouting in een blokhut voor Lotje is geen probleem, maar een uurtje in de ballenbak op een feestje is zo ontzettend gevaarlijk?
Nee want ze kent de scouting leiders en de groep dus het voelt vertrouwt, weet dat het goed zit. De moeder van het kinderfeestje kent ze niet dus oeh eng. Ze heeft al minimaal 6 maanden de tijd gehad om de andere moeders van Lot haar klas te leren kennen, maar nee.. AM heeft geen zin om te socializen op het schoolplein en durft alleen met Mirjam te praten.
pi_220275453
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 18:44 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Nee want ze kent de scouting leiders en de groep dus het voelt vertrouwt, weet dat het goed zit. De moeder van het kinderfeestje kent ze niet dus oeh eng. Ze heeft al minimaal 6 maanden de tijd gehad om de andere moeders van Lot haar klas te leren kennen, maar nee.. AM heeft geen zin om te socializen op het schoolplein en durft alleen met Mirjam te praten.
Hoho, het is wel Mirjam (van IJsland) he! :P
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 18:55:14 #289
184769 crew  Deisyy
pi_220275473
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 18:38 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Nee dat is waar, maar hij doet alles alsof hij het allemaal prima vindt.....
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220275648
Ik denk dat als je nee zegt tegen Sanneke dat ze daar erg tegen in gaat tot ze dr gelijk heeft gehaald.linksom of rechtsom. Erg vermoeiend 😅
pi_220275673
Je kind van 5 dagelijks exploiteren op het internet is natuurlijk ook veel veiliger dan 2 uurtjes naar een kinderpartijtje laten gaan. 🤡
pi_220275805
quote:

[..]
Die zit net zo diep in hun systeem inderdaad.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220275849
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 19:11 schreef Sushirijst het volgende:
Je kind van 5 dagelijks exploiteren op het internet is natuurlijk ook veel veiliger dan 2 uurtjes naar een kinderpartijtje laten gaan. 🤡
ze heeft weinig vertrouwen in andere ouders! Ook leuk om te lezen dan !
pi_220275851
Dion kiest misschien wel eieren voor z'n geld. Niks zeggen over haar maximaal passieve houding, want voor je het weet bijt ze je kop er af. We weten hoe vriendelijk ze al op ongevraagd goedbedoeld advies reageert.
pi_220275904
Over Jenn Darby verbaas ik me ook met enige regelmaat. Twee schommels in de woonkamer aan het plafond hangen, regelmatig haar dochters op rolschaatsen door de woonkamer en nu weer een story van haar man die in huis aan het tennissen is. Galmt lekker door met een harde vloer en nauwelijks meubels lijkt me. Blij dat ik er niet naast woon
pi_220275933
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 19:23 schreef miep123456 het volgende:

[..]
ze heeft weinig vertrouwen in andere ouders! Ook leuk om te lezen dan !
Hoe lang zou Lot bij dat kindje in de klas zitten? En AM heeft nu pas kennis gemaakt met die moeder. Met andere woorden, op het schoolplein heeft ze dus geen idee wie de ouders van de klasgenootjes zijn. Terwijl 100.000 volgers wel weten wie jij bent, en zo ook je kinderen.
pi_220275943
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 16:26 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Prima dat jij de posts van Henrike herkent, maar als je die vervelend vindt kan je er overheen scrollen. Het gaat over influencers en niet over users.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks …
pi_220276007
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 18:37 schreef Demona16 het volgende:
Dat snapt toch niemand .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220276010
Sanneke vindt het stom dat mensen geheimzinnig doen over geld. Ze is zelf natuurlijk heel transparant over wat ze binnen heeft geharkt voor haar bakfiets en huis.
pi_220276028
AM: ik wil later tegen mijn kinderen kunnen zeggen: we hebben dat gedaan omdat we dachten dat dit voor jou het beste was. Hmm... we hebben dit gedaan omdat mama hier heel veel eurootjes mee verdiend heeft, en dat we jou geexposed hebben, tsja dat hoort erbij ...zou een betere optie zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')