Maar er zit rijst in... creatief.. maar ik vind het toch raarquote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat bij AM sushirolls heten, zijn bij mij wraps met iets er in?
Terwijl Dion het prima lijkt te vindenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:30 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik vind het bij Sanneke eerlijk gezegd ook een dikke middelvinger naar Dion. Hij werkt de hele dag en gaat in de avond nog klussen, terwijl zij de hele dag geen fluit uitvoert en op haar spreekwoordelijke zuignap spullen zit te bestellen die ze eigenlijk niet kan betalen.
Dat kan ik mij echt niet voorstellen...... We zien natuurlijk niet alles....quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl Dion het prima lijkt te vinden
Maar gisteren wel foto’s geplaatst van hoe mooi het wordt. Niet jouw verdienste Sanneke, nog niet een beetje. En dan nu zeggen dat ze oppas moet regelen voor volgende week. Zelfs dat heeft ze nog niet geregeld. En dat ze zegt dat ze kapot is. Nou, ik zeg maar even niet wat ik van Sanneke vind.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:24 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze al een week niet eens in het nieuwe huis geweest is 😱 die doet daar dus echt gewoon geen bal
Die man is uitgecheckt. Die doet z’n ding.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drielingmoeder Julia deelt ook niks qua privacy,quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:16 schreef SterreKaatje het volgende:
Hier werd genoemd dat Tamara zoveel details noemt betreft haar kinderen en dus zat ik vandaag eens te mijmeren. VAn welke kinderen van fluflu's die wel veel in beeld zijn weet ik niet zoveel.
Dan vind ik toch dat Milou dat echt wel goed doet. Ze deelt heel veel fragmenten en leuke momenten maar ik ken geen privacygevoelige dingen van haar kinderen.
Ik denk dus wel dat hij het oprecht prima vindt. Ze zijn al jaren bij elkaar en het is niet zo dat Sanneke voorheen bruiste van de positiviteit en energiequote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:38 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Dat kan ik mij echt niet voorstellen...... We zien natuurlijk niet alles....
Hee hallo ze heeft alle kleurtjes uitgekozen en heel erg nagedacht hequote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar gisteren wel foto’s geplaatst van hoe mooi het wordt. Niet jouw verdienste Sanneke, nog niet een beetje. En dan nu zeggen dat ze oppas moet regelen voor volgende week. Zelfs dat heeft ze nog niet geregeld. En dat ze zegt dat ze kapot is. Nou, ik zeg maar even niet wat ik van Sanneke vind.
Nee want ze kent de scouting leiders en de groep dus het voelt vertrouwt, weet dat het goed zit. De moeder van het kinderfeestje kent ze niet dus oeh eng. Ze heeft al minimaal 6 maanden de tijd gehad om de andere moeders van Lot haar klas te leren kennen, maar nee.. AM heeft geen zin om te socializen op het schoolplein en durft alleen met Mirjam te praten.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:37 schreef Demona16 het volgende:
Dus een nachtje op scouting in een blokhut voor Lotje is geen probleem, maar een uurtje in de ballenbak op een feestje is zo ontzettend gevaarlijk?
Hoho, het is wel Mirjam (van IJsland) he!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:44 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Nee want ze kent de scouting leiders en de groep dus het voelt vertrouwt, weet dat het goed zit. De moeder van het kinderfeestje kent ze niet dus oeh eng. Ze heeft al minimaal 6 maanden de tijd gehad om de andere moeders van Lot haar klas te leren kennen, maar nee.. AM heeft geen zin om te socializen op het schoolplein en durft alleen met Mirjam te praten.
Nee dat is waar, maar hij doet alles alsof hij het allemaal prima vindt.....quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:38 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Dat kan ik mij echt niet voorstellen...... We zien natuurlijk niet alles....
Die zit net zo diep in hun systeem inderdaad.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ze heeft weinig vertrouwen in andere ouders! Ook leuk om te lezen dan !quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:11 schreef Sushirijst het volgende:
Je kind van 5 dagelijks exploiteren op het internet is natuurlijk ook veel veiliger dan 2 uurtjes naar een kinderpartijtje laten gaan. 🤡
Hoe lang zou Lot bij dat kindje in de klas zitten? En AM heeft nu pas kennis gemaakt met die moeder. Met andere woorden, op het schoolplein heeft ze dus geen idee wie de ouders van de klasgenootjes zijn. Terwijl 100.000 volgers wel weten wie jij bent, en zo ook je kinderen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:23 schreef miep123456 het volgende:
[..]
ze heeft weinig vertrouwen in andere ouders! Ook leuk om te lezen dan !
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks …quote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prima dat jij de posts van Henrike herkent, maar als je die vervelend vindt kan je er overheen scrollen. Het gaat over influencers en niet over users.
Dat snapt toch niemand .quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:37 schreef Demona16 het volgende:
Dus een nachtje op scouting in een blokhut voor Lotje is geen probleem, maar een uurtje in de ballenbak op een feestje is zo ontzettend gevaarlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |