Yepquote:Op vrijdag 6 maart 2026 08:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Heeft ze het linkje van haar horloge gedeeld?
Hij is ook gewoon te groot. Lekker mee gaan motorcrossen, zit voor geen meter gok ik. Het is dan ook geen motorrij kleding. Maarja, gratis.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:12 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
maar hoe lekker zou dat nou sporten, zo'n jas die zo oversized is![]()
dat zit toch aan alle kanten in de weg.
Ze post net heel toevallig iets over het inpakken, al liggende vanaf de bank.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:53 schreef Post-its het volgende:
Sanneke is stil vandaag, zou ze dan eindelijk aan het inpakken zijn of aan het knallen met klussen?
Ze heeft net een story geplaatst waarin ze op de bank hangt en de vraag of inpakken lukt beantwoordt. Zelfde pyjama aan als gisteren dus ik verwacht niet dat ze heel actief is geweest.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:53 schreef Post-its het volgende:
Sanneke is stil vandaag, zou ze dan eindelijk aan het inpakken zijn of aan het knallen met klussen?
Niet te doen voor de arme mensenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:42 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Maar, wij hebben 'GEEN IDEE' wat zij allemaal mee moeten maken.
Vervolgens wel lekker shoppen in de mall. En eten bestellen. Het leven is zo zwaar.
Nee, dat is ook moeilijk het is een binnen kind.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:24 schreef Clavis het volgende:
Als je al te lui bent om in te pakken ga dan in ieder geval lekker met je kind naar buiten met dit mooie weer.
En misschien waait t ook welquote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:27 schreef papierentas het volgende:
[..]
Nee, dat is ook moeilijk het is een binnen kind.
dat kan niet, ze zit vast in zo'n loop.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:24 schreef Clavis het volgende:
Als je al te lui bent om in te pakken ga dan in ieder geval lekker met je kind naar buiten met dit mooie weer.
Prima dat jij de posts van Henrike herkent, maar als je die vervelend vindt kan je er overheen scrollen. Het gaat over influencers en niet over users.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:08 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Please, we weten allemaal dat jij team MCW bent. Dat niet erg en jij mag je mening geven natuurlijk maar niet zo onnozel hier over doen hoor. Ik pik zo jouw posts er uit zonder naar je username te hoeven kijken.
Lunchen met de mislukte non is ook werken blijkbaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:58 schreef LeSage het volgende:
Ik blijf toch wel ‘jaloers’ op de werkdag van AM![]()
Maarten doet de kinderen, zij gaat brood vouwen, heeft even een gesprek en gaat daarna al weer sporten. Zou zij beseffen dat alleen dat gesprek gerekend zou kunnen worden onder werken en dat de rest bij andere mensen vrije tijd is?
Kind net 7 en al in een date geduwd.. gewoon leuk spelen is voor kinderen die emotioneel achter lopen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:51 schreef Missinglink24 het volgende:
Judith die ook nog even online plempt dat Bob al 3 jaar verliefd is
Stel je voor dat je eigen moeder het van de daken had geschreeuwd vroeger dat je verliefd was op iemand, dan ga je toch door de grond? Laat dat kind toch
Dit is ook hoe ze zich voor de poly kleedde. Tijdens de poly was ze een kloon van MCW. Liever dit dan geen eigen leven meer hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:58 schreef Trenchcoat het volgende:
Ik vind dat JvP zich ook stukken minder leuk is gaan kleden sinds de poly is geklapt. Misschien stylede MW haar wel
Ja, dat viel me ook op, die bolle rug. Weinig kracht in de core, lijkt me.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:40 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Ik vind het sporten van AM geen reclame voor die toko. Ze lijkt weinig sturing te krijgen als ik naar haar houding kijk. Ze overstrekt consequent haar knieën tijdens het squatten, ze zou ook veel beter kunnen letten op aanspannen van haar buikspieren en de schouders ontspannen houden en rug recht ipv bol.
Had ze vandaag trouwens een privé training? Ik zag alleen maar moeder en dochter, normaal zie ik meer deelnemers. Het idee dat ik met AM in mijn groepje zou moeten sporten, zou alleen al een motivatie zijn om lekker binnen te blijven. Dit is bijna een anti-reclame.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:40 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Ik vind het sporten van AM geen reclame voor die toko. Ze lijkt weinig sturing te krijgen als ik naar haar houding kijk. Ze overstrekt consequent haar knieën tijdens het squatten, ze zou ook veel beter kunnen letten op aanspannen van haar buikspieren en de schouders ontspannen houden en rug recht ipv bol.
Yep, ik schrok er weer van!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:52 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik weet het; het is niks nieuws maar wat een bende weer bij HVK
Als je beide voor dezelfde webshop werkt (of eigenaar bent) dan is het ook wel makkelijk dat je beide in dezelfde kleding loopt.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:01 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dit is ook hoe ze zich voor de poly kleedde. Tijdens de poly was ze een kloon van MCW. Liever dit dan geen eigen leven meer hebben.
Ze zegt dat ze al een week niet eens in het nieuwe huis geweest is 😱 die doet daar dus echt gewoon geen balquote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:53 schreef Post-its het volgende:
En nu een story dat ze al week niks doet en volgende week toch maar echt eens moet beginnen. Zal dan het excuus hebben dat kind niet naar oppas kan. Hoezo doet ze altijd alsof ze 24/7 bij dat joch moet zijn? Hij kan toch gewoon mee. Gaat die desnoods maar ergens zitten of leg je m ergens neer.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft net een story geplaatst waarin ze op de bank hangt en de vraag of inpakken lukt beantwoordt. Zelfde pyjama aan als gisteren dus ik verwacht niet dat ze heel actief is geweest.
Ze geeft trouwens niet echt antwoord, kind zit bovenop haar, dat zal haar excuus zijn.
Ik zie daar ook echt geen gezelligheid, allemaal achter een tabletquote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:52 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik weet het; het is niks nieuws maar wat een bende weer bij HVK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |