Wat dan precies?quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:21 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Leuk voor ze! Alleen ze zijn amper 2 jaar samen. Dan al zo'n levenskeuzes maken vind ik wat van..
Behalve hun privacy waarborgen. Waarvoor ze helemaal niet voor hoeft te fietsenquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
En als je iets van Tamara kan zeggen is het dat ze alles eraan doet om haar kinderen de juiste zorg te geven, ook als ze daar een takke eind voor moet fietsen.
Ik zeg toch ook dat ze bepaalde informatie beter voor zich kan houden?quote:Op donderdag 5 maart 2026 23:02 schreef Harper het volgende:
[..]
Behalve hun privacy waarborgen. Waarvoor ze helemaal niet voor hoeft te fietsen
Ik krijg echt een error van die scheveritsspijkerbroekenquote:Op donderdag 5 maart 2026 13:21 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Dat zag er inderdaad raar uit en met die spijkerbroek met scheve rits leek het net een luier.
Wss heeft ze wel opgelet maar eigent ze zich die naam gewoon toe. Nou ja, aan Jim dan.quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:41 schreef miep123456 het volgende:
[..]
oh dat is heel dom dat ze daar niet opgelet heeft
Sanne doet een Miloutjequote:Op donderdag 5 maart 2026 19:00 schreef Maremare het volgende:
[..]
En de linkjes naar haar fantastische smartwatch waar zoveel naar gevraagd wordt 😂
Niemand heeft het haar vertelt en het is toch zijn naam?quote:Op donderdag 5 maart 2026 23:52 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Wss heeft ze wel opgelet maar eigent ze zich die naam gewoon toe. Nou ja, aan Jim dan.
Maar MCW met haar tig foto's iedere dag is niet vervelend? Waarom zie jij hier verschil in dan? Want het is nu voor hun beide hun werk ook.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:45 schreef Henrike het volgende:
Jvp wordt ook vervelend met al die content.
12 filmpjes vandaag .
Ze slaat in ieder geval een slaatje uit haar tijd met de poly.
Een keer een content , leuk maar dit is too much
Ligt eraan wat ze slikt. Toen ik met Ritalin startte merkte ik het ook meteen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 00:27 schreef Henrike het volgende:
Dbm de pillen werken nu al?
Dat is wel heel snel
Als ze iets slikt voor adhd (aangezien ik niet zou weten wat ze voor autisme zou moeten slikken.. 🤔) werkt dat heel snel...quote:Op vrijdag 6 maart 2026 00:27 schreef Henrike het volgende:
Dbm de pillen werken nu al?
Dat is wel heel snel
Ze werkt als influencer. Wat had je dan verwacht? 😬quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:45 schreef Henrike het volgende:
Jvp wordt ook vervelend met al die content.
12 filmpjes vandaag .
Ze slaat in ieder geval een slaatje uit haar tijd met de poly.
Een keer een content , leuk maar dit is too much
Ze kleedt zich meer basic en heeft natuurlijk geen toegang meer tot nieuwe outfits via Jolie.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:58 schreef Trenchcoat het volgende:
Ik vind dat JvP zich ook stukken minder leuk is gaan kleden sinds de poly is geklapt. Misschien stylede MW haar wel
Die zit met een lange stick aan haar bakfiets vast, denk ik. Dat is al een verbetering want eerst hield ze 'm vast. Ik denk niet dat L. 'm vasthoudt, want die heeft een papiertje in haar hand. Je ziet haar wel een keer naar boven kijken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 07:50 schreef brilduiker1973 het volgende:
Leuke reel van AM met 360 camera, ijsje eten in Delft. Maar waar zit die camera dan? Is er nog iemand mee die de camera ergens heeft bevestigd?
Eén van mijn kinderen is er groot mee geworden.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 06:53 schreef QuintyQ het volgende:
HVK is in ieder geval niet de enige die kale pasta geeft aan haar kinderen. De dochter van MCW krijgt het ook.
Je rijdt toch voor joker met zo’n ding..quote:Op vrijdag 6 maart 2026 08:16 schreef Shuri het volgende:
[..]
Die zit met een lange stick aan haar bakfiets vast, denk ik. Dat is al een verbetering want eerst hield ze 'm vast. Ik denk niet dat L. 'm vasthoudt, want die heeft een papiertje in haar hand. Je ziet haar wel een keer naar boven kijken.
Je ziet de stick overigens als ze in de zon rijden. Let op de schaduw op de grond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |