abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220268369
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
Natalievdlet en haar vriendin gaan voor een tweede kindje. Vriendin doneert de eicel en Natalie wil het kindje gaan dragen
Leuk voor ze! Alleen ze zijn amper 2 jaar samen. Dan al zo'n levenskeuzes maken vind ik wat van..
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:24:22 #152
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_220268399
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:08 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Jup. Ze deelt echt veel te veel hele kwetsbare dingen. Ik weet niet of dit gezin zoveel beter is dan een hvk ofzoiets
Sorry, maar de vergelijking met HvK slaat kant noch wal. Misschien is dit geen slimme zet om te posten, maar ik zie bij Tamara bepaalde dingen waar HvK nog wat van kan opsteken.
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_220268420
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:19 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Link is toch ook van Jeroen?

Ik vind ook dat ze teveel info deelt, maar ook weer halve info waardoor je dingen gaat denken
Nee
pi_220268426
quote:

[..]

Ik vind ook dat ze teveel info deelt, maar ook weer halve info waardoor je dingen gaat denken
Nee. Link heeft een andere biologische vader, maar die wenst, volgens Tamara, geen contact en heeft ook geen gezag.
Tamara denkt dat als de kindjes elke dag douchen en schone kleren dragen dat alles goed gaat.
Ik ken ook niemand die zo vaak ramen lapt en gordijnen wast als zij 🤣
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220268454
quote:

[..]

Link heeft dezelfde vader als de oudste 3 geloof ik, zij zien vader nog wel (in ieder geval een tijd geleden, nu weet ik het niet) maar met Link wilde hij niets te maken hebben. Snap wel dat kind daar een trauma van heeft.
pi_220268502
Van de week in de stories van MCW dacht ik trouwens te zien dat Tim mee was naar oudergesprek op school? Heb ik dat goed gezien? Zo ja dan vind ik dat echt schokkend! Die man walst het leven binnen van die 4 kinderen (met Michelle aan het stuur), een bulldozer is er niks bij!
pi_220268581
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:27 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Nee. Link heeft een andere biologische vader, maar die wenst, volgens Tamara, geen contact en heeft ook geen gezag.
Tamara denkt dat als de kindjes elke dag douchen en schone kleren dragen dat alles goed gaat.
Ik ken ook niemand die zo vaak ramen lapt en gordijnen wast als zij 🤣
De vetgedrukte tekst vind ik eerder van toepassing op HVK. Tamara zou in mijn beleving ook heel veel terughoudender kunnen zijn in wat ze deelt over haar gezin, maar als er iets is pakt zij tenminste wel door in het zoeken naar oplossingen. HVK heeft ik weet niet hoe lang gewacht met hulp voor Z. in te schakelen en vervolgens klaagt ze alleen maar dat ze tig keer per dag van hot naar her moet fietsen om alle kinderen weg te brengen en weer op te halen en dat het allemaal zo zwaar is.
pi_220268646
Beide gezinnen zouden niet op socials moeten zitten.
Bij Tamara zit er gelukkig hulp in het gezin. Goed dat ze dat heeft aangepakt.
Dat zou HvK ook moeten doen.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 21:47:21 #159
184769 crew  Deisyy
pi_220268658
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:33 schreef Jenn1806 het volgende:
Van de week in de stories van MCW dacht ik trouwens te zien dat Tim mee was naar oudergesprek op school? Heb ik dat goed gezien? Zo ja dan vind ik dat echt schokkend! Die man walst het leven binnen van die 4 kinderen (met Michelle aan het stuur), een bulldozer is er niks bij!
Nee volgens mij was Tim daar niet bij hoor, ze zat daar hand in hand met haar zoon.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220268676
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:47 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Nee volgens mij was Tim daar niet bij hoor, ze zat daar hand in hand met haar zoon.
Ik dacht een man daarnaast te zien met een beige bodywarmer 🤭
pi_220268690
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:47 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik denk dat ik dat ook gezien heb maar als ik het me goed herinner dan zat daar iemand met een volwassen postuur met een bodywarmer oid aan en donker haar (je zag maar een heel klein stukje). Ik ging ervanuit dat dat KB was.
pi_220268707
MCW

De ver over the top neplach is terug bij Mies in de selfies. Ik zag net die z/w foto met Tim, waarop ze hysterisch "lacht". En in haar stories nog eentje met Maud.

Als je zo je geluk moet acteren, dan geloof ik er weinig van.
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 21:54:19 #163
184769 crew  Deisyy
pi_220268749
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:49 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
Ik denk dat ik dat ook gezien heb maar als ik het me goed herinner dan zat daar iemand met een volwassen postuur met een bodywarmer oid aan en donker haar (je zag maar een heel klein stukje). Ik ging ervanuit dat dat KB was.
Dan kan het Tim niet geweest zijn :+
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 21:54:39 #164
184769 crew  Deisyy
pi_220268754
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:48 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ik dacht een man daarnaast te zien met een beige bodywarmer 🤭
Hm jammer dat het niet meer zichtbaar is.
pi_220268786
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Hm jammer dat het niet meer zichtbaar is.
Ik wilde het eerder posten maar ik was druk en het schoot me net pas weer te binnen! 🫢
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 22:00:47 #166
184769 crew  Deisyy
pi_220268829
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:57 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ik wilde het eerder posten maar ik was druk en het schoot me net pas weer te binnen! 🫢
Hij was mij niet opgevallen, maar misschien heb ik niet goed gekeken.
pi_220268886
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:50 schreef Maremare het volgende:

[..]
Zal vast niet lang duren.

Zag trouwens dat ze een soort potje met kwastje had gekocht wat ze gebruikt om de koekenpan in te vetten. Why? Als je het dan hebt over nutteloze shit je huis in slepen... Net een zus van Sanneke.
Dat olie ding is inderdaad ook echt nutteloos
pi_220268914
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dan kan het Tim niet geweest zijn :+
😂
pi_220268956
Ik heb ook weer even gekeken naar Michelle, die reclame van rosenthal....ik versta niks van die eerste paar zinnen, meerdere malen afgespeeld maar ik kan er niks van maken. Niet boeiend maar wat praat ze toch vreemd.
pi_220268980
Ik vind dat je Tamara en HVK echt niet kan vergelijken.
Tamara deelt veel over haar kinderen en er lopen er een aantal rond met een rugzakje (bedoel ik niet negatief of vervelend), sommige info kan ze beter voor zich houden.
Maar HVK verwaarloosd haar kinderen in mijn ogen gewoon. Ze krijgen niks fatsoenlijks te eten, hun moeder staat alleen maar schaapachtig te filmen als ze weer eens van alles uithalen. En als een kind hulp nodig heeft doet ze het niet omdat het onhandig en ver weg is.

En als je iets van Tamara kan zeggen is het dat ze alles eraan doet om haar kinderen de juiste zorg te geven, ook als ze daar een takke eind voor moet fietsen.
pi_220268985
Dat haar van AM is echt niet leuk. Een drol op dr hoofd.
Kan iemand haar niet adviseren ofzo?
Ze probeert hip te zijn maar staat dr echt niet.
pi_220269047
Ergens is het ook best schattig toch dat Tim zoiets regelt voor zijn vriendin? Even op basis van wat ik hier lees, heb het bij Michelle niet op insta gezien.
Maar ik heb ooit als verrassing een vakantie geboekt voor mijn man en toen via een collega het nummer van zijn leidinggevende gekregen. Het nummer van die collega heb ik toen stiekem uit de telefoon van mijn man gehaald, dat kan Tim toch ook gedaan hebben? 😅
pi_220269066
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:09 schreef Overrozen14 het volgende:
Dat haar van AM is echt niet leuk. Een drol op dr hoofd.
Kan iemand haar niet adviseren ofzo?
Ze probeert hip te zijn maar staat dr echt niet.
AM is goeie anti reclame voor Vera maak me mooier. Ik zou echt nooit advies van die vrouw aannemen over haar en make up.
pi_220269096
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:33 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik dacht dat KB naast haar zat, juist omdat ze hem verder uit beeld hield. En mag toch hopen dat KB het was en niet Timmie. KB is ook van de bodywarmers toch?
pi_220269132
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:17 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik dacht dat KB naast haar zat, juist omdat ze hem verder uit beeld hield. En mag toch hopen dat KB het was en niet Timmie. KB is ook van de bodywarmers toch?
Ik dacht ook KB hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')