Leuk voor ze! Alleen ze zijn amper 2 jaar samen. Dan al zo'n levenskeuzes maken vind ik wat van..quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
Natalievdlet en haar vriendin gaan voor een tweede kindje. Vriendin doneert de eicel en Natalie wil het kindje gaan dragen
Sorry, maar de vergelijking met HvK slaat kant noch wal. Misschien is dit geen slimme zet om te posten, maar ik zie bij Tamara bepaalde dingen waar HvK nog wat van kan opsteken.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:08 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Jup. Ze deelt echt veel te veel hele kwetsbare dingen. Ik weet niet of dit gezin zoveel beter is dan een hvk ofzoiets
Neequote:Op donderdag 5 maart 2026 21:19 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Link is toch ook van Jeroen?
Ik vind ook dat ze teveel info deelt, maar ook weer halve info waardoor je dingen gaat denken
Nee. Link heeft een andere biologische vader, maar die wenst, volgens Tamara, geen contact en heeft ook geen gezag.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:19 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze teveel info deelt, maar ook weer halve info waardoor je dingen gaat denken
Link heeft dezelfde vader als de oudste 3 geloof ik, zij zien vader nog wel (in ieder geval een tijd geleden, nu weet ik het niet) maar met Link wilde hij niets te maken hebben. Snap wel dat kind daar een trauma van heeft.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:19 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
De vetgedrukte tekst vind ik eerder van toepassing op HVK. Tamara zou in mijn beleving ook heel veel terughoudender kunnen zijn in wat ze deelt over haar gezin, maar als er iets is pakt zij tenminste wel door in het zoeken naar oplossingen. HVK heeft ik weet niet hoe lang gewacht met hulp voor Z. in te schakelen en vervolgens klaagt ze alleen maar dat ze tig keer per dag van hot naar her moet fietsen om alle kinderen weg te brengen en weer op te halen en dat het allemaal zo zwaar is.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:27 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Nee. Link heeft een andere biologische vader, maar die wenst, volgens Tamara, geen contact en heeft ook geen gezag.
Tamara denkt dat als de kindjes elke dag douchen en schone kleren dragen dat alles goed gaat.
Ik ken ook niemand die zo vaak ramen lapt en gordijnen wast als zij 🤣
Nee volgens mij was Tim daar niet bij hoor, ze zat daar hand in hand met haar zoon.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:33 schreef Jenn1806 het volgende:
Van de week in de stories van MCW dacht ik trouwens te zien dat Tim mee was naar oudergesprek op school? Heb ik dat goed gezien? Zo ja dan vind ik dat echt schokkend! Die man walst het leven binnen van die 4 kinderen (met Michelle aan het stuur), een bulldozer is er niks bij!
Ik dacht een man daarnaast te zien met een beige bodywarmer 🤭quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee volgens mij was Tim daar niet bij hoor, ze zat daar hand in hand met haar zoon.
Ik denk dat ik dat ook gezien heb maar als ik het me goed herinner dan zat daar iemand met een volwassen postuur met een bodywarmer oid aan en donker haar (je zag maar een heel klein stukje). Ik ging ervanuit dat dat KB was.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee volgens mij was Tim daar niet bij hoor, ze zat daar hand in hand met haar zoon.
Dan kan het Tim niet geweest zijnquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:49 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook gezien heb maar als ik het me goed herinner dan zat daar iemand met een volwassen postuur met een bodywarmer oid aan en donker haar (je zag maar een heel klein stukje). Ik ging ervanuit dat dat KB was.
Hm jammer dat het niet meer zichtbaar is.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:48 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ik dacht een man daarnaast te zien met een beige bodywarmer 🤭
Ik wilde het eerder posten maar ik was druk en het schoot me net pas weer te binnen! 🫢quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hm jammer dat het niet meer zichtbaar is.
Hij was mij niet opgevallen, maar misschien heb ik niet goed gekeken.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:57 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ik wilde het eerder posten maar ik was druk en het schoot me net pas weer te binnen! 🫢
Dat olie ding is inderdaad ook echt nutteloosquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:50 schreef Maremare het volgende:
[..]
Zal vast niet lang duren.
Zag trouwens dat ze een soort potje met kwastje had gekocht wat ze gebruikt om de koekenpan in te vetten. Why? Als je het dan hebt over nutteloze shit je huis in slepen... Net een zus van Sanneke.
AM is goeie anti reclame voor Vera maak me mooier. Ik zou echt nooit advies van die vrouw aannemen over haar en make up.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:09 schreef Overrozen14 het volgende:
Dat haar van AM is echt niet leuk. Een drol op dr hoofd.
Kan iemand haar niet adviseren ofzo?
Ze probeert hip te zijn maar staat dr echt niet.
Ik dacht dat KB naast haar zat, juist omdat ze hem verder uit beeld hield. En mag toch hopen dat KB het was en niet Timmie. KB is ook van de bodywarmers toch?quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:33 schreef Jenn1806 het volgende:
Van de week in de stories van MCW dacht ik trouwens te zien dat Tim mee was naar oudergesprek op school? Heb ik dat goed gezien? Zo ja dan vind ik dat echt schokkend! Die man walst het leven binnen van die 4 kinderen (met Michelle aan het stuur), een bulldozer is er niks bij!
Ik dacht ook KB hoorquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:17 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik dacht dat KB naast haar zat, juist omdat ze hem verder uit beeld hield. En mag toch hopen dat KB het was en niet Timmie. KB is ook van de bodywarmers toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |