Guus en Jet lijken op elkaar vind ik. Allebei rustige gevoelige kinderen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:07 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
OMG, ook nog even melden dat die ene dochter een afkeer van haar jongere broer had (en misschien nog steeds heeft). Jet is dus niet de enige pechvogel waar de BFF van AM een afkeer van heeft.
Is zij dat van die Miss verkiezingen? Die heb ik een tijd terug ontvolgt, nr 9 pfffffquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:25 schreef Rimboequeen het volgende:
Ballerinafarm is bevallen van nr 9.
Is alweer een tijdje geleden dat ze die gedeeld heeft volgens mij?quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:00 schreef Maremare het volgende:
[..]
En de linkjes naar haar fantastische smartwatch waar zoveel naar gevraagd wordt 😂
Ik snap daar echt niets van. Dit is toch veel te privé? Waarom zou je dat willen delen met mensen die je niet kent?quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:02 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
En Tamara deelt ook weer even alles over Link.
Want: Mies heeft zelf geen telefoon om haar vriendinnen te appen? Mies kan zelf niet bij haar vriendinnen langs?quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:31 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat schattig, Timmie heeft de vriendinnen van MCW een app gestuurd of ze langs wilden komen omdat MCW ze zo miste🥹
Ja die. Ik volg haar ook niet maar een forummer zei hier onlangs dat ze zwanger was.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Is zij dat van die Miss verkiezingen? Die heb ik een tijd terug ontvolgt, nr 9 pfffff
Omdat ze op het strafbankje zit en meer engagement wilquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Waarom post AM ineens zo overdreven veel berichten? Dat deed ze een hele tijd niet. Is ze erachter gekomen dat ze toch niet zo relevant meer is en probeert ze op deze manier weer meer zichtbaar te worden?
Dat gaat ze niet krijgen van die Chinezen die ze gekocht heeft.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Omdat ze op het strafbankje zit en meer engagement wil
Dat denk ik wel jaquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Waarom post AM ineens zo overdreven veel berichten? Dat deed ze een hele tijd niet. Is ze erachter gekomen dat ze toch niet zo relevant meer is en probeert ze op deze manier weer meer zichtbaar te worden?
En een aantal samenwerkingen zie ik niet meer. Ze bedelde zelfs bij Dilling. Wie weet zitten bedrijven toch niet zo heel erg op AM te wachten. En het mag natuurlijk niet zo zijn dat MG weer meer binnen brengt dan AM zelf... Dus hup volgers kopen, volgmoekes vragen om te liken, en veel posten.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Omdat ze op het strafbankje zit en meer engagement wil
Joh, ik neem die AI stukjes met een korrel zout. Net als dat de deur niet meer dicht kon met twee stapelbedden. Wat gewoon paste.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:07 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
OMG, ook nog even melden dat die ene dochter een afkeer van haar jongere broer had (en misschien nog steeds heeft). Jet is dus niet de enige pechvogel waar de BFF van AM een afkeer van heeft.
Mijn bericht was 100% sarcastisch.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:32 schreef lila01 het volgende:
[..]
Want: Mies heeft zelf geen telefoon om haar vriendinnen te appen? Mies kan zelf niet bij haar vriendinnen langs?
Mies is hulpbehoevend/ zielig?
Waar slaat dit op? Heeft die jongen zelf geen leven?
Zal vast niet lang duren.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje geleden dat ze die gedeeld heeft volgens mij?
Volgens mij had dat trauma met z’n biologisch vader te maken en daar ook z’n eetprobleem door. Belachelijk dat ik dit weet over een kind wat ik niet ken… maar idd heel kwetsbaar gezin volgens mij, met (bijna) alle kinderen is wel iets… echt een gezin waar ik me als juf zorgen om zou maken… Ondanks de goede dingen die je ook zietquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:48 schreef Johanna38 het volgende:
Wat doet Tamara nou? Link traumabehandeling? Wat is daar dan allemaal gebeurd vraag ik me af. Kwetsbaar gezin.
Oh ja ik zie het. Viel met van link op omdat het over gesprekken op school ging. Al eerder deelde ze veel te veel info over die knul. Heeft ze geen vriendinnen om dit face to face te bespreken ofzo?quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:03 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Niet alleen over Link, ook over bloed uitslagen!
Jup. Ze deelt echt veel te veel hele kwetsbare dingen. Ik weet niet of dit gezin zoveel beter is dan een hvk ofzoietsquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:03 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
[..]
Volgens mij had dat trauma met z’n biologisch vader te maken en daar ook z’n eetprobleem door. Belachelijk dat ik dit weet over een kind wat ik niet ken… maar idd heel kwetsbaar gezin volgens mij, met (bijna) alle kinderen is wel iets… echt een gezin waar ik me als juf zorgen om zou maken… Ondanks de goede dingen die je ook ziet
Link is toch ook van Jeroen?quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:03 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
[..]
Volgens mij had dat trauma met z’n biologisch vader te maken en daar ook z’n eetprobleem door. Belachelijk dat ik dit weet over een kind wat ik niet ken… maar idd heel kwetsbaar gezin volgens mij, met (bijna) alle kinderen is wel iets… echt een gezin waar ik me als juf zorgen om zou maken… Ondanks de goede dingen die je ook ziet
Zij is ook overal en nergens met haar gedachte. Elke dag een ander idee of doelquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
Natalievdlet en haar vriendin gaan voor een tweede kindje. Vriendin doneert de eicel en Natalie wil het kindje gaan dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |