Hier snap ik dus ook helemaal niks vanquote:Op donderdag 5 maart 2026 18:02 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
En waarom zou je dit als volwassen vrouw willen delen?
Ik zie trouwens maar één vriendinquote:Op donderdag 5 maart 2026 18:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Goed om te horen, ik vroeg me al af of wij heel raar zijn.
Timmie zit er in elk geval bij. Doen wij ook niet🤣
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heeft Dion mooi nog ruim twee weken de tijd om de keet aan kant te maken.
Snap ik. Toch doe ik het wel. Ik blijf, tegen beter weten in, hopen dat ik opeens een actieve en niet klagende Sanneke zie.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe weleens met het linkje uit de OP, maar vind dat eigenlijk teveel werk voor niets.
Dan valt het dus wel mee met al die telefoonnummersquote:
Ho ho, hij was haar jeugdvriend hè, dus al die BFF's kende hij natuurlijk ook al 20 jaar...quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe komt hij aan hun nummers, vraag ik me dan af
Of de rest wilde niet in beeld. Wat ik heel goed zou snappen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan valt het dus wel mee met al die telefoonnummers
Hoe meer volgers Hoe interessanter voor samenwerkingen enzo. Het is niet zo duur, volgers bijkopen. Ze zouden moeten blijven. Je kan ze vaak herkennen omdat het lege profielen zijn met alleen een vage profielfoto en vaak zijn het chinese namenquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik zag in het vorige topic dat AM zoveel volgers er bij kreeg, maar waarom zou je dat kopen ? ze krijgt zeker meer geld voor meer volgers.
Maar wat betaal je dan voor die volgers? En blijven ze dan voor altijd of gaan ze ook weer weg ?
Scherp! Ik had hun geschiedenis even uit het oog verlorenquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:14 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ho ho, hij was haar jeugdvriend hè, dus al die BFF's kende hij natuurlijk ook al 20 jaar...
Maar als mijn partner mijn vriendinnen gaat appen omdat het met de agenda's niet lukt om elkaar te zien, dan heb ik toch echt een ander gesprek met hem (naast het feit dat hij hun nummers niet heeft).
Ik zie voor me hoe zo'n foto maken in zijn werk gaat, één bestie in beeldquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Of de rest wilde niet in beeld. Wat ik heel goed zou snappen.
oh ik heb geen idee, bedankt voor de reactie, het staat wel leuk natuurlijk 100000 volgers, maar ze zag zelf ook natuurlijk dat er steeds mindermensen haar gingen volgen , ze zat dicht tegen de 97000 aanquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:21 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Hoe meer volgers Hoe interessanter voor samenwerkingen enzo. Het is niet zo duur, volgers bijkopen. Ze zouden moeten blijven. Je kan ze vaak herkennen omdat het lege profielen zijn met alleen een vage profielfoto en vaak zijn het chinese namen
Dus als Tim de schaduw een berichtje stuurt lukt het wel om een gaatje in de agenda's te vinden? 🧐 Bijzonder.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:14 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ho ho, hij was haar jeugdvriend hè, dus al die BFF's kende hij natuurlijk ook al 20 jaar...
Maar als mijn partner mijn vriendinnen gaat appen omdat het met de agenda's niet lukt om elkaar te zien, dan heb ik toch echt een ander gesprek met hem (naast het feit dat hij hun nummers niet heeft).
Net nog even chat gpt gevraagd, het kost hooguit een paar tientjes om duizenden volgers te kopenquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:34 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
oh ik heb geen idee, bedankt voor de reactie, het staat wel leuk natuurlijk 100000 volgers, maar ze zag zelf ook natuurlijk dat er steeds mindermensen haar gingen volgen , ze zat dicht tegen de 97000 aan
Eigenlijk wel benieuwd wat het percentage moet zijn mbt likes / reacties om goed te scoren in de statistieken voor opdrachtgevers. Want inderdaad, je kunt een kudde Chinese nepvolgers kopen, maar als daarmee je engagement op standje diepvries staat, levert dat nog niets op. Of kijkt zo'n opdrachtgever alleen naar het aantal volgers?quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:46 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Net nog even chat gpt gevraagd, het kost hooguit een paar tientjes om duizenden volgers te kopen
Het probleem is wel dat die verder niet reageren of liken, vandaar de vraag steeds om onder reels te reageren etc want dat doen die nepvolgers dus niet
En of we alle pagina's willen lezen om de spelfout te ontdekken.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:16 schreef Nieve het volgende:
Judith die het hele fotoalbum van B online zet. Is er dan helemaal niks privé van die arme jongen?
Het engagement is inderdaad belangrijk.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:50 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Eigenlijk wel benieuwd wat het percentage moet zijn mbt likes / reacties om goed te scoren in de statistieken voor opdrachtgevers. Want inderdaad, je kunt een kudde Chinese nepvolgers kopen, maar als daarmee je engagement op standje diepvries staat, levert dat nog niets op. Of kijkt zo'n opdrachtgever alleen naar het aantal volgers?
Niet alleen over Link, ook over bloed uitslagen!quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:02 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
En Tamara deelt ook weer even alles over Link.
Alsof die jongen het niet al lastig genoeg heeft...quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:02 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
En Tamara deelt ook weer even alles over Link.
OMG, ook nog even melden dat die ene dochter een afkeer van haar jongere broer had (en misschien nog steeds heeft). Jet is dus niet de enige pechvogel waar de BFF van AM een afkeer van heeft.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:02 schreef Harper het volgende:
En de volgende AI post van AM is een feit. "Inmiddels deel ik mijn huis met 8 kinderen". Liegebeest.
Maar wat ik al dacht dus: er zijn daar slaapkamers in tweeën gedeeld. Ik vond het al zulke kleine hokjes.
Maar goed, fijn dat bijna alle thuiswonende kinderen een eigen plek hebben. Nu de tweeling nog. Jammer voor hen dat de "op je 21e het huis uit regel" niet voor AM´s bestie geldt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |