abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220264903
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:51 schreef Karenwalker het volgende:
wie is milou nou toch weer.. ik mis duidelijk een heleboel fluflu`s (of nou ja, missen...)
Milouhofmeester
En daar mis je idd niks aan 🤭
pi_220264945
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:30 schreef SophiaLoren het volgende:
Wtf AM. Je kind van 5,5 niet alleen naar een kinderfeestje mee laten gaan?

Want ze is pas vijf?

Naar scouting zit de hubbetut hele familie natuurlijk erbij. Maar Jezus wat een betutteling.
AM is echt niet wijs. Zogenaamd om haar kinderen te beschermen. Dan zou ik, als ik haar was, eens beginnen met mijn kinderen te beschermen tegen de krochten van het internet.
Die vrouw hangt van tegenstrijdigheden aan elkaar.
pi_220264951
Ik vind het nog steeds frapant dat alle kinderen bij Am het zelfde zijn, want zo worden zo ook behandeld.
Ze moeten op scouting, ze moeten op paardrijden enz. omdat AM dat wil!
pi_220264990
Het is geen kwestie van niet los kunnen laten, ze laten ANDERS los beweert ze. Wat kan die vrouw zwetsen, alles wat krom is probeert ze rechts te lullen en de domme volgmoekes geloven alles. Doet me denken aan bepaalde sektes.
pi_220265061
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:56 schreef Earring het volgende:

[..]
Milouhofmeester
En daar mis je idd niks aan 🤭
Jawel, taaktober!
pi_220265066
Zijn er nog Dubai-influencers die ik even anoniem kan bekijken voor het irritainment?
pi_220265067
Sanneke lult om het lullen

Ja ik weet dat het een luxe is dat we het gelijk kunnen kopen, en ik wil het nu

Volgende story ja maar geld is bijna op

Bla bla bla
Je loopt te schooien om tikkies maar je hebt gewoon gespaard
pi_220265081
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:06 schreef lila01 het volgende:
MCW
Eten is nog steeds moeilijk voor Mies, zegt ze.
Waarom dan?
MCW op een ander moment: 'Ik eet alles wat los en vast zit' of 'ik kan bunkeren'
pi_220265141
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:10 schreef Rimboequeen het volgende:
Het is geen kwestie van niet los kunnen laten, ze laten ANDERS los beweert ze. Wat kan die vrouw zwetsen, alles wat krom is probeert ze rechts te lullen en de domme volgmoekes geloven alles. Doet me denken aan bepaalde sektes.
Dan moet je haar boek lezen, daarin vertelt ze įlles.
pi_220265177
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:30 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dan moet je haar boek lezen, daarin vertelt ze įlles. dan snap je alles.
Kleine correctie.
pi_220265187
En het stomme... @Dezoonvan is op insta een heel ander persoon. Waarom zou je dan @Dezoonvan op een jas laten drukken.
pi_220265190
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:20 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke lult om het lullen

Ja ik weet dat het een luxe is dat we het gelijk kunnen kopen, en ik wil het nu

Volgende story ja maar geld is bijna op

Bla bla bla
Je loopt te schooien om tikkies maar je hebt gewoon gespaard
Zuinig zijn op haar eigen geld, maar wel geld uitgeven van je volgers.
Schaamteloos
pi_220265194
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:37 schreef ZombieQueen het volgende:
En het stomme... @:dezoonvan is op insta een heel ander persoon. Waarom zou je dan @:dezoonvan op een jas laten drukken.
Lijkt mij dan dat degene van dat account daar ook niet blij mee is.
pi_220265197
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:37 schreef ZombieQueen het volgende:
En het stomme... @:dezoonvan is op insta een heel ander persoon. Waarom zou je dan @:dezoonvan op een jas laten drukken.
oh dat is heel dom dat ze daar niet opgelet heeft
pi_220265205
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:41 schreef miep123456 het volgende:

[..]
oh dat is heel dom dat ze daar niet opgelet heeft
ze maakt reclame voor iemand die ze niet kent, wat zal de andere persoon daar van vinden
pi_220265217
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:30 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dan moet je haar boek lezen, daarin vertelt ze įlles.
Ze gooit het in dat boek op dat ze zelf in haar jeugd misbruikt is en zich onveilig voelde neem ik aan? Dat vind ik heel erg voor haar en ik denk dat ze mede daardoor nu zo verknipt is. Maar om daarom mee te gaan met je dochter naar een kleuter verjaardagsfeestje in een ballenbak en op afstand te gaan observeren is natuurlijk bullshit. Alsof misbruik niet kan gebeuren op de scouting of op de manege. Of zal AM bang zijn dat Lot in de ballenbak verzuipt omdat ze haar zwemdiploma nog niet heeft. Ik snap er echt geen hout van. In AM's wereld zijn feestjes in ballenbakken en langs de deuren kinderpostzegels verkopen levensgevaarlijk maar de billen van je 7-jarige dochter uitgebreid filmen en openbaar op instagram plaatsen is prima. Koekkoek!
pi_220265220
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:10 schreef Rimboequeen het volgende:
Hahaha dit precies idd! Dus niet alleen naar een kinderfeestje (want stel je voor dat er iets gebeurd!) maar wel je 4 jarige met haar badpak tussen de billen online plempen. (Maakt het uit dat die beelden rechtstreeks het darkweb op gaan, zo in de handen van allemaal vieze mannetjes).

Het verbaast mij ook zo dat ze nog zo ontzettend populair is.
Wat mij betreft is een ieder die zijn kind inzet voor zijn eigen financiėle gewin of online populariteit meer dan af.
pi_220265224
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:46 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ze gooit het in dat boek op dat ze zelf in haar jeugd misbruikt is en zich onveilig voelde neem ik aan? Dat vind ik heel erg voor haar en ik denk dat ze mede daardoor nu zo verknipt is. Maar om daarom mee te gaan met je dochter naar een kleuter verjaardagsfeestje in een ballenbak en op afstand te gaan observeren is natuurlijk bullshit. Alsof misbruik niet kan gebeuren op de scouting of op de manege. Of zal AM bang zijn dat Lot in de ballenbak verzuipt omdat ze haar zwemdiploma nog niet heeft. Ik snap er echt geen hout van. In AM's wereld zijn feestjes in ballenbakken en langs de deuren kinderpostzegels verkopen levensgevaarlijk maar de billen van je 7-jarige dochter uitgebreid filmen en openbaar op instagram plaatsen is prima. Koekkoek!
🙌2 zielen, 1 gedachte.
pi_220265240
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:03 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
AM is echt niet wijs. Zogenaamd om haar kinderen te beschermen. Dan zou ik, als ik haar was, eens beginnen met mijn kinderen te beschermen tegen de krochten van het internet.
Die vrouw hangt van tegenstrijdigheden aan elkaar.
Of tegen de grensoverschrijdende opmerkingen en gedrag van (schoon) zoon/zonen.
pi_220265283
Lotte heeft weer eens behoefte aan jankselfies en met je hoofd onder de deken. Ik denk dat ze beter naar een therapeut kan gaan.
pi_220265330
Van t weekend is er troep over de vloer gegaan bij AM. Haar handen jeuken al de hele week om dat schoon te maken. Maar die taak staat voor vandaag op de planning dus kon het niet meteen schoongemaakt worden. WAAR IS DE LOGICA?
pi_220265339
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:46 schreef Weerikier het volgende:

[..]
😂
pi_220265364
Ik vind het ook opvallend dat bij AM Jet altijd bij een vriendje of vriendinnetje gaat spelen.
Ik zie echt nooit kinderen bij AM zelf thuis over de vloer.
pi_220265397
Dat knie verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger met de stories
pi_220265407
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:20 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Zijn er nog Dubai-influencers die ik even anoniem kan bekijken voor het irritainment?
Chantal Bles/Robert Doornbos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')