Hahaha ja je zal het eens opruimen voordat het in de planner vermeld staat 🙈quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Van t weekend is er troep over de vloer gegaan bij AM. Haar handen jeuken al de hele week om dat schoon te maken. Maar die taak staat voor vandaag op de planning dus kon het niet meteen schoongemaakt worden. WAAR IS DE LOGICA?
Nee daar heeft AM dan ook echt geen zin inquote:Op donderdag 5 maart 2026 16:10 schreef Emma123454321 het volgende:
Ik vind het ook opvallend dat bij AM Jet altijd bij een vriendje of vriendinnetje gaat spelen.
Ik zie echt nooit kinderen bij AM zelf thuis over de vloer.
Ja, dat geeft rust.quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hahaha ja je zal het eens opruimen voordat het in de planner vermeld staat 🙈
Als er over de rand van de wc geplast wordt maakt ze het dan ook pas weer schoon als de badkamer op de planning staat?
Oh lekker danquote:Op donderdag 5 maart 2026 15:37 schreef ZombieQueen het volgende:
En het stomme... @:dezoonvan is op insta een heel ander persoon. Waarom zou je dan @:dezoonvan op een jas laten drukken.
Prachtig weer, een verhuizing binnen nu en 3 weken en dan de hele dag op de bank zitten kwekken tegen je telefoon, over spullen en geld. Haar hele leven draait om kopen en geld.quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:38 schreef Sstt1993 het volgende:
Sanneke heeft ook weer een zinvolle dag 🤔
Het is volgend weekend al 14 maart hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:54 schreef papierentas het volgende:
[..]
Prachtig weer, een verhuizing binnen nu en 3 weken en dan de hele dag op de bank zitten kwekken tegen je telefoon, over spullen en geld. Haar hele leven draait om kopen en geld.
En al de hele dag vanaf de bank. Hallooooo ga inpakken ofzo 🫣quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:20 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke lult om het lullen
Ja ik weet dat het een luxe is dat we het gelijk kunnen kopen, en ik wil het nu
Volgende story ja maar geld is bijna op
Bla bla bla
Je loopt te schooien om tikkies maar je hebt gewoon gespaard
Dit snap ik ook echt nietquote:Op donderdag 5 maart 2026 16:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Van t weekend is er troep over de vloer gegaan bij AM. Haar handen jeuken al de hele week om dat schoon te maken. Maar die taak staat voor vandaag op de planning dus kon het niet meteen schoongemaakt worden. WAAR IS DE LOGICA?
Maar zal ze het zelf niet begrijpen dat dit geen handige move is, met die tekst .Sorry maar is ze zo dom of doet ze dom!quote:
Tikkiequote:Op donderdag 5 maart 2026 17:04 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Als je spaargeld al bijna op is na een vloer en wat meubels (van de Action) ben je toch wel heel erg kwetsbaar als gezin. Wat als de auto het begeeft of je andere onverwachte kosten. En hun kindje is nu nog goedkoop, maar hoe ouder hij wordt hoe duurder ook.
Ze heeft gisteren allemaal broodnodige dingen gekocht bij de IKEA, allerlei meubelstukken besteld via internet en moeten bepalen welk internet, en televisie abonnement ze moeten nemen, weten we wel hoe vermoeiend dat is?quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:38 schreef Sstt1993 het volgende:
Sanneke heeft ook weer een zinvolle dag 🤔
Dat weet ik. Maar ik heb niet het idee dat zij 14 maart volledig verhuizen. Waarschijnlijk is het bed er dan en wat spullen en kan Dion daarna die keet leeg gaan halen en schoonmaken. Het nieuwe huis schoonmaken lijkt ook geen prioriteit, ze heeft kabouters die alles voor haar doen denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:59 schreef Earring het volgende:
[..]
Het is volgend weekend al 14 maart hoor.
Dus ik vraag me af wie daar alles gaat inpakken. Sanneke niet zo te zien
En volgersquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:12 schreef papierentas het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik heb niet het idee dat zij 14 maart volledig verhuizen. Waarschijnlijk is het bed er dan en wat spullen en kan Dion daarna die keet leeg gaan halen en schoonmaken. Het nieuwe huis schoonmaken lijkt ook geen prioriteit, ze heeft kabouters die alles voor haar doen denk ik.
Ik vind nu Chantallbless wel maximaal schaamteloos. De mensen die Dubai verheerlijkten het het paradijs vonden (ja belastingparadijs waarschijnlijk) en nu weer relevant probeert te zijnquote:Op donderdag 5 maart 2026 15:20 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Zijn er nog Dubai-influencers die ik even anoniem kan bekijken voor het irritainment?
En vergeet die oudste dochter niet! Hoe die tegen Jet doet, en soms ook zo 'gezellig' tegen één van de tweeling.quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Of tegen de grensoverschrijdende opmerkingen en gedrag van (schoon) zoon/zonen.
Oh my 🤦🏼♀ die mond van haar, what happened? En ze had het in een van haar strories ook nog over de azijnzeikertjes 🤦🏼♀quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:31 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ik vind nu Chantallbless wel maximaal schaamteloos. De mensen die Dubai verheerlijkten het het paradijs vonden (ja belastingparadijs waarschijnlijk) en nu weer relevant probeert te zijn
Ik denk dat ze het naar boven afrondt, want ze draagt maat 25 van jeans. En waarom steeds aangeven dat ze niet eten kan? Dat lijkt me echt iets waar ze wat mee zou moeten, want dat is verre van normaal.quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:42 schreef lila01 het volgende:
MCW
Mies weegt op dit moment 50 kg.
(deelt ze net in haar stories als Tim haar optilt)
Dan hadden ze geen "huis vol" kinderen op de wereld moeten zetten, nu laten ze telkens de kinderen aan opa en oma of ouder broers/zussen over. (Al hadden opa en oma ook hun b#k open moeten trekken, of kijken zij ook met zoveel adoratie naar Jan en vinden ze alles wat hij doet geweldig) Super sneu voor de kinderen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:35 schreef FluVo67 het volgende:
In de vlog laten de Nagelkerkjes ons weer genieten van de cultuur van Oeganda. Gefilmd vanuit de auto. En Jan heeft weer een raadseltje: wat kost deze hotelkamer? En zoals altijd met de raadseltjes van Jan geeft hij zelf even later het antwoord. Sofie komt niet over alsof ze er erg van geniet, chagrijnig hoofd. steeds. Maar ze wil nog veel reizen want dat kan als je 60 bent niet meer ofzo. Nooit geweten dat het dan stopt, weer wat geleerd vandaag.
En waarom zou je dit als volwassen vrouw willen delen? Maar om 1 ding: AANDACHTquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:42 schreef lila01 het volgende:
MCW
Mies weegt op dit moment 50 kg.
(deelt ze net in haar stories als Tim haar optilt)
En hoe toevallig. Sofie plaatst een foto van de kat.quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:35 schreef FluVo67 het volgende:
In de vlog laten de Nagelkerkjes ons weer genieten van de cultuur van Oeganda. Gefilmd vanuit de auto. En Jan heeft weer een raadseltje: wat kost deze hotelkamer? En zoals altijd met de raadseltjes van Jan geeft hij zelf even later het antwoord. Sofie komt niet over alsof ze er erg van geniet, chagrijnig hoofd. steeds. Maar ze wil nog veel reizen want dat kan als je 60 bent niet meer ofzo. Nooit geweten dat het dan stopt, weer wat geleerd vandaag.
Dat is toch juist de bedoeling van elke influencerquote:Op donderdag 5 maart 2026 18:02 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
En waarom zou je dit als volwassen vrouw willen delen? Maar om 1 ding: AANDACHT
Laat ik het anders zeggen: Waarom zou je aandacht willen genereren over je ongezonde gewicht en leefstijl. Als volwassen moeder van 4 kinderen? Op welke manier kick je dan op aandacht? Maar dat zie jij in het geval van Michelle denk ik anders, gezien je posting hier.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch juist de bedoeling van elke influencer
Wat ik al zei, dat doen de meeste influencers.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:16 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: Waarom zou je aandacht willen genereren over je ongezonde gewicht en leefstijl. Als volwassen moeder van 4 kinderen? Op welke manier kick je dan op aandacht? Maar dat zie jij in het geval van Michelle denk ik anders, gezien je posting hier.
Op donderdag 5 maart 2026 18:16 schreef SterreKaatje het volgende:
Leerzaam idd! Jan: ‘in Spanje zie je baina gin kindere hier zie je heul veul kindere, kijk daar hejje weer een baby’quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:35 schreef FluVo67 het volgende:
Zij neemt haar volgers in de maling met haar zielige gedoe. Als je echt geen geld hebt koop je geen spullen zoals die gele lamp, afdruiprek, eierschaal etc. Dan koop je dingen die je écht nodig hebt.quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:20 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke lult om het lullen
Ja ik weet dat het een luxe is dat we het gelijk kunnen kopen, en ik wil het nu
Volgende story ja maar geld is bijna op
Bla bla bla
Je loopt te schooien om tikkies maar je hebt gewoon gespaard
Hoe komt hij aan hun nummers, vraag ik me dan afquote:Op donderdag 5 maart 2026 18:31 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat schattig, Timmie heeft de vriendinnen van MCW een app gestuurd of ze langs wilden komen omdat MCW ze zo miste🥹
14 maart toch?quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:29 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Sanneke al een streefdatum voor de verhuizing?
Dat had ik hier inderdaad gelezen, maar misschien was het inmiddels veranderd.quote:
Ze heeft laatst zo’n vragensticker geplaatst en daar kreeg ze deze vraag. Haar antwoord: de 14e.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:29 schreef Deisyy het volgende:
Ze heeft mij geblokkeerd, dus ik heb die sticker gemistquote:Op donderdag 5 maart 2026 18:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft laatst zo’n vragensticker geplaatst en daar kreeg ze deze vraag. Haar antwoord: de 14e.
14 maartquote:Op donderdag 5 maart 2026 18:29 schreef Deisyy het volgende:
Hahaha, dat vroeg ik me ook af. Maar tegelijkertijd dacht ik dat het misschien wel normaal is om de nummers van de vrienden van je partner te hebben. Mijn man en ik hebben dat niet.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe komt hij aan hun nummers, vraag ik me dan af
Maximaal kleffenquote:Op donderdag 5 maart 2026 18:31 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat schattig, Timmie heeft de vriendinnen van MCW een app gestuurd of ze langs wilden komen omdat MCW ze zo miste🥹
Ik denk dat het huis wel (zo goed als) klaar is. Maar de keet? Nee, die is dan niet leeg en schoon. En de tuin bij de keet zal ook nog een klus zijn vermoed ik.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:34 schreef Maretakje het volgende:
[..]
14 maart
Ik denk niet dat ze dat gaat redden. Althans huis niet klaar.
Hier ook niet hoorquote:Op donderdag 5 maart 2026 18:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hahaha, dat vroeg ik me ook af. Maar tegelijkertijd dacht ik dat het misschien wel normaal is om de nummers van de vrienden van je partner te hebben. Mijn man en ik hebben dat niet.
Mij ook hoor. Maar anoniem is zo’n vragensticker ook zichtbaar. Gelukkig maar! Aan haar linkjes heb ik niks, daar valt anoniem niet op te klikken😩quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft mij geblokkeerd, dus ik heb die sticker gemist
Goed om te horen, ik vroeg me al af of wij heel raar zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor
Zou hij die vriendinnen uberhaupt een beetje kennen?
Dan heeft Dion mooi nog ruim twee weken de tijd om de keet aan kant te maken.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik denk dat het huis wel (zo goed als) klaar is. Maar de keet? Nee, die is dan niet leeg en schoon. En de tuin bij de keet zal ook nog een klus zijn vermoed ik.
Ik kijk af en toe weleens met het linkje uit de OP, maar vind dat eigenlijk teveel werk voor niets.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Mij ook hoor. Maar anoniem is zo’n vragensticker ook zichtbaar. Gelukkig maar! Aan haar linkjes heb ik niks, daar valt anoniem niet op te klikken😩
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |