Dan moet er iets van een melding zijn geweest. Het uwv is zo overbelast. Wachttijden om gekeurd te worden lopen alleen maar op. Herkeuringen worden zo goed als niet meer gedaan. Dus ze gaan echt niet alle uitkeringen in die zin controleren.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:45 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Iemand in mijn 'bekenden' kring had ook een uwv uitkering wat recent contact over is geweest dat persoon aan de voorwaarden moest voldoen anders einde uitkering. Misschien zijn ze aan het natrekken of iedereen voldoet en is dit ook het geval bij Debbie?
Maar vervolgens zegt ze wel; zien eten doet eten. Maar, de rest van het gezin zit toch altijd te eten? En dan heb je als moeder niet echt een voorbeeld die bijna niks eet. Of had ze het juist over haarzelf dat ze juist weer eet? Terwijl de dag er voor er een storie met cake kwam dat eten weer lastig is? Wat spreekt zij haarzelf vaak tegen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:50 schreef Mirp het volgende:
[..]
Volgens mij is Michelle al heel lang met O bezig wbt eten, is al jaren drama dacht ik. Heb er in ieder geval al vaker over gelezen dat ze zoveel hebben geprobeerd.
vreselijk stel! De wereld draait om henquote:Op vrijdag 6 maart 2026 08:51 schreef poohenzo het volgende:
iemand de reels nog gezien van Chantal Bles? De vrouw van Robert Doornbos.....ze moet nu natuurlijk weer veel content maken om te laten zien dat het leven in Dubai wellicht nog zwaarder is nu dan de gazastrook...belastingvoordeel is er wel nog dus het zal allemaal wel meevallen.
Ze is ook gestoken door 25 bijen denk ik, op haar bovenlip.
Maar, wij hebben 'GEEN IDEE' wat zij allemaal mee moeten maken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:35 schreef Ouder1980-3de het volgende:
[..]
vreselijk stel! De wereld draait om hen
Er zijn wel medicijnen die specifieke dingen aanpakken. Mijn zoon slikt al jaren risperidon. Zorgt dat hij wat minder in z’n hoofd zit en onderwijs mogelijk is.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:47 schreef Cindyni het volgende:
[..]
Als er medicatie is voor autisme dan wil ik dat ook wel! Loop op dit moment vast in het leven in combinatie met de overgang. Naar mijn weten is er geen medicatie om autisme wat te verzachten
Vergeleken bij haar valt die vrouw van Davy Klaassen nog mee.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 08:51 schreef poohenzo het volgende:
iemand de reels nog gezien van Chantal Bles? De vrouw van Robert Doornbos.....ze moet nu natuurlijk weer veel content maken om te laten zien dat het leven in Dubai wellicht nog zwaarder is nu dan de gazastrook...belastingvoordeel is er wel nog dus het zal allemaal wel meevallen.
Ze is ook gestoken door 25 bijen denk ik, op haar bovenlip.
Ik heb dus ook het idee dat haar offline gaan iets met het uwv te maken heeft (betrapt op leugens misschien?)quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:45 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Iemand in mijn 'bekenden' kring had ook een uwv uitkering wat recent contact over is geweest dat persoon aan de voorwaarden moest voldoen anders einde uitkering. Misschien zijn ze aan het natrekken of iedereen voldoet en is dit ook het geval bij Debbie?
Ze heeft ooit ergens gezegd dat het verkeerd is gegaan met een behandeling van haar lippen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vergeleken bij haar valt die vrouw van Davy Klaassen nog mee.
Vieze lippen idd. plakken de hele tijd aan de zijkant op elkaar ook brrrr.
En toch lijkt het wel steeds erger te worden. Dekmantel/excuus voor de behandelingen?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:20 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze heeft ooit ergens gezegd dat het verkeerd is gegaan met een behandeling van haar lippen.
Ze kan er dus niet zoveel aan veranderen.
ik hoop eigenlijk dat de persoon die deze naam echt in gebruik heeft er een hele hoop heibel om gaat maken. Zou ik wel doen namelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:40 schreef Shuri het volgende:
Ik blijf het zo raar vinden dat ze een gesponsorde jas met dezoonvan (met @) heeft gedaan. Wat zou die jongen daarvan vinden? En Jim zelf?
Blijft een lachertje dat zogenaamde werken van haar.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:58 schreef LeSage het volgende:
Ik blijf toch wel ‘jaloers’ op de werkdag van AM![]()
Maarten doet de kinderen, zij gaat brood vouwen, heeft even een gesprek en gaat daarna al weer sporten. Zou zij beseffen dat alleen dat gesprek gerekend zou kunnen worden onder werken en dat de rest bij andere mensen vrije tijd is?
Risperidon is nieuw voor mij. Ik ga er naar kijken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:45 schreef Madelein84 het volgende:
[..]
Er zijn wel medicijnen die specifieke dingen aanpakken. Mijn zoon slikt al jaren risperidon. Zorgt dat hij wat minder in z’n hoofd zit en onderwijs mogelijk is.
Het is vaak wel trial and error. Want het is dan niet specifiek voor autisme maar kan bij sommige autisten wel werken
. En ook voor overgang is er medicatie mogelijk om de hormonen wat meer in toom te houden (volgens mij bijv een bepaalde anticonceptie pil doorslikken
maar hoe lekker zou dat nou sporten, zo'n jas die zo oversized isquote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
En dat ze nu die jas aan heeft ‘vanwege de wind’
Hoe deed ze dat voor (eer)gisteren? Ze heeft een enorm rek vol jassen, maar daar zat geen jack tegen wat wat wind tegen hield?
Die glibbert van haar zadel nu natuurlijk..
ze heeft hem ook niet aan, ze draagt gewoon een topje tijdens het aanrommelen met een kettlebellquote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:12 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
maar hoe lekker zou dat nou sporten, zo'n jas die zo oversized is![]()
dat zit toch aan alle kanten in de weg.
Nou het ligt aan waar je wilt verzachten.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:47 schreef Cindyni het volgende:
[..]
Als er medicatie is voor autisme dan wil ik dat ook wel! Loop op dit moment vast in het leven in combinatie met de overgang. Naar mijn weten is er geen medicatie om autisme wat te verzachten
Dacht hetzelfde met de opmerking,zien eten doet eten.. de rest eet toch gewoon neem ik aan en hiervoor in de poly altijd aan de pasta’s van hello fresh.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:32 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Maar vervolgens zegt ze wel; zien eten doet eten. Maar, de rest van het gezin zit toch altijd te eten? En dan heb je als moeder niet echt een voorbeeld die bijna niks eet. Of had ze het juist over haarzelf dat ze juist weer eet? Terwijl de dag er voor er een storie met cake kwam dat eten weer lastig is? Wat spreekt zij haarzelf vaak tegen.
Offtopic: er zijn zeker nog meer opties. Niet dat je autisme dan minder wordt, maar het kan helpen om je prikkels beter te reguleren. Een psychiater die veel weet van ASS en medicatiemogelijkheden is hierbij wel belangrijk want het is een puzzeltocht.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:11 schreef Cindyni het volgende:
[..]
Risperidon is nieuw voor mij. Ik ga er naar kijken.
En idd voor de overgang is HST mogelijk om de hormonen weer in balans te krijgen. Helaas heb ik nog niet de juiste dosering te pakken en huisarts heeft onvoldoende kennis. Dus nu op wachtlijst voor ervaren arts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |