Ze heeft volgens mij medicatie voor haar schildklier.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 08:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Als ze iets slikt voor adhd (aangezien ik niet zou weten wat ze voor autisme zou moeten slikken.. 🤔) werkt dat heel snel...
Maar eerlijk? Ik vind haar ineens nog meer hyper dan normaal.. dus vraag me af of ze niet gewoon verkeerd gediagnosticeerd is en nu extreem loopt te trippen op die pillen
En dan zou ze nu nog in de opbouwende fase zitten 🤯
Tijdens de poly kleedde ze zich als MCW. wat ze nu draagt is meer zoals ze zich voor de poly ook kleedde.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:58 schreef Trenchcoat het volgende:
Ik vind dat JvP zich ook stukken minder leuk is gaan kleden sinds de poly is geklapt. Misschien stylede MW haar wel
Dat slikt ze al jaren, ze heeft nu nieuwe medicatie voor 1 van haar felbegeerde andere diagnoses.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 08:46 schreef Overrozen14 het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij medicatie voor haar schildklier.
Die vrouw leeft een leeg leven, doet niks nuttigs. Druk met uiterlijkheden. Die mond van haar heeft al heel lang een vreemde vorm. Die vent van haar is ook een niksnut.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 08:51 schreef poohenzo het volgende:
iemand de reels nog gezien van Chantal Bles? De vrouw van Robert Doornbos.....ze moet nu natuurlijk weer veel content maken om te laten zien dat het leven in Dubai wellicht nog zwaarder is nu dan de gazastrook...belastingvoordeel is er wel nog dus het zal allemaal wel meevallen.
Ze is ook gestoken door 25 bijen denk ik, op haar bovenlip.
? Ik heb het toch niet over mcw en ik vergelijk ze toch niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 06:39 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Maar MCW met haar tig foto's iedere dag is niet vervelend? Waarom zie jij hier verschil in dan? Want het is nu voor hun beide hun werk ook.
Ik neem aan dat ze die al lang slikt.. (nu ik er aan denk heeft ze het nooit over die medicatie)quote:Op vrijdag 6 maart 2026 08:46 schreef Overrozen14 het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij medicatie voor haar schildklier.
Zal wel tijdelijk dicht gezet zijn. Gistermiddag stond hij nog open. Ze verkoopt amper iets. Sommige spullen staan er al meer dan een halfjaar op. Denk dat het kwartje misschien gevallen is, dat het niet veel zin heeft dit.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 08:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke heeft niets meer op Vinted te koop staan? Alles verkocht, weggegeven of ingepakt?
Of tijdelijk even ‘dicht’ omdat alles meegenomen gaat worden naar het nieuwe huis en de verkoop daar verder gaat?
(Link via threads)
Sowieso triest dat die kinderen er steeds om moeten vragen. AM is echt koud. J. is er vast te oud voor.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 08:56 schreef Rimboequeen het volgende:
Triest dat J weer genegeerd wordt deze ochtend, L krijgt een extra knuffel waarop J aangeeft dt ook te willen maar helaas pindakaas.
Schuld van de sponsor Ot&Sien, AM heeft nog maar 48 keer verteld dat Lot maat 116 heeft. Kan AM er wat aan doen dat ze 110 opgestuurd kreeg.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 08:21 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM heeft weer een te klein rokje voor L uitgezocht. Ze vindt het vast erg dat L groter wordt.
Ze wacht tot dat kwartje in haar vinted portemonnee valt 😉quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:11 schreef papierentas het volgende:
[..]
Zal wel tijdelijk dicht gezet zijn. Gistermiddag stond hij nog open. Ze verkoopt amper iets. Sommige spullen staan er al meer dan een halfjaar op. Denk dat het kwartje misschien gevallen is, dat het niet veel zin heeft dit.
Ik vind het ook verbazingwekkend en erg positief.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:10 schreef funkyfabulous het volgende:
Ik wil echt oprecht mijn complimenten geven aan Debbie. Ze is al voor de derde maand niet aan het posten op haar kanaal. Of het nu te maken heeft met door de mand zijn gevallen of niet, ik had niet verwacht dat ze het vol zou houden.
Mocht ze dit lezen: goed bezig Debbie!
En Maarten moet weg met de bakfiets. L staat in de weg, hij vraagt of ze opzij wil gaan. Wil ze niet, dus M rijdt voorzichtig over de punt van haar teen met de bakfiets aan zijn hand. L over de flos.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 08:56 schreef Rimboequeen het volgende:
Triest dat J weer genegeerd wordt deze ochtend, L krijgt een extra knuffel waarop J aangeeft dt ook te willen maar helaas pindakaas.
Dropt even een bommetje 😂😂quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:17 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Elise Boers die gaat verhuizen, wat een prachtige hut. Eye candy, daar kan ik blij van worden.
Zou MCW zwanger zijn? 👀
'Situatie om niet te opereren'
Ambulance
Op tijd naar bed
Tim die nu op de farm woont
Specifiek benoemen op beeld dat ze geen geheel onthouder is
De sneer 'what's the name of your therapist' van J en KB
😛
Ik denk eerder dat AM star vasthoudt aan maat 116, ook als het kleiner valt. Ruilen is teveel werk natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:13 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Schuld van de sponsor Ot&Sien, AM heeft nog maar 48 keer verteld dat Lot maat 116 heeft. Kan AM er wat aan doen dat ze 110 opgestuurd kreeg.
Iemand in mijn 'bekenden' kring had ook een uwv uitkering wat recent contact over is geweest dat persoon aan de voorwaarden moest voldoen anders einde uitkering. Misschien zijn ze aan het natrekken of iedereen voldoet en is dit ook het geval bij Debbie?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:10 schreef funkyfabulous het volgende:
Ik wil echt oprecht mijn complimenten geven aan Debbie. Ze is al voor de derde maand niet aan het posten op haar kanaal. Of het nu te maken heeft met door de mand zijn gevallen of niet, ik had niet verwacht dat ze het vol zou houden.
Mocht ze dit lezen: goed bezig Debbie!
Als er medicatie is voor autisme dan wil ik dat ook wel! Loop op dit moment vast in het leven in combinatie met de overgang. Naar mijn weten is er geen medicatie om autisme wat te verzachtenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze die al lang slikt.. (nu ik er aan denk heeft ze het nooit over die medicatie)
Ze heeft nu iets nieuws omdat ze autisme heeft (maar volgens mij zijn daar geen pilletjes voor 🤔 correct me if I'm wrong... ) dus denk dat ze met iets voor haar adhd begonnen is 🤔 wat ze ook al langer beweert te hebben dus snap het ook niet helemaal
Mijn gevoel zegt dat MCW wel probeert en aanbiedt, maar dat ze een moeilijke eter heeft.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 06:53 schreef QuintyQ het volgende:
HVK is in ieder geval niet de enige die kale pasta geeft aan haar kinderen. De dochter van MCW krijgt het ook.
Volgens mij is Michelle al heel lang met O bezig wbt eten, is al jaren drama dacht ik. Heb er in ieder geval al vaker over gelezen dat ze zoveel hebben geprobeerd.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:48 schreef LeSage het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat MCW wel probeert en aanbiedt, maar dat ze een moeilijke eter heeft.
Bij hvk vermoed ik meer dat ze het wel prima vindt zo.
Laatst deelde ze er wat over toen ze op vakantie was. Dat dochter (eindelijk) een stukje pizza at volgens mij.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:50 schreef Mirp het volgende:
[..]
Volgens mij is Michelle al heel lang met O bezig wbt eten, is al jaren drama dacht ik. Heb er in ieder geval al vaker over gelezen dat ze zoveel hebben geprobeerd.
Maar dit vind ik niet gek. Hier ook een hele moeilijke eter, al jarenlang. Laatst was ik erg blij dat ze paar hapjes couscous at.. Nu eet ze het liefste elke dag.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Laatst deelde ze er wat over toen ze op vakantie was. Dat dochter (eindelijk) een stukje pizza at volgens mij.
2 foto's verder zat ze aan een pizzapunt op het strand 😅.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |