Helemaal goed! Je had alleen het nummer opgehoogd, maar dat doet hij automagisch bij het openen van een volgende, dus die heb ik even aangepast.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:39 schreef Lynnyl het volgende:
Mods: geen idee of ik het zo goed heb gedaan, had niet gezien dat ik de laatste was...
Dan zie ik ook graag eens hoeveel Dion netto heeft, hoeveel toeslagen etc.. ze krijgen. Wat al hun lasten zijn, hoeveel ze uitgeven aan boodschappen en zooi. Maar dat doet ze niet, want dan vinden mensen hen waarschijnlijk niet meer zo zielig.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:34 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vindt het stom dat mensen geheimzinnig doen over geld. Ze is zelf natuurlijk heel transparant over wat ze binnen heeft geharkt voor haar bakfiets en huis.
Oh ik dacht alleen de eerste laag verven van de woonkamer. Dat is ook de enige keer dat ze iets van zichzelf heeft gefilmd en geplaatst 😂quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:48 schreef papierentas het volgende:
De gaten dichtsmeren is Sanneke ook niet gelukt op die oranje muur. Dat was toch ongeveer het enige wat ze had gedaan?
Ja dat ook, je zou het bijna vergeten. Vorige week heeft ze ergens gezegd dat ze gaten had dichtgesmeerd, geen idee welke gaten, maar niet die van die muur.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:54 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Oh ik dacht alleen de eerste laag verven van de woonkamer. Dat is ook de enige keer dat ze iets van zichzelf heeft gefilmd en geplaatst 😂
AM is een ultieme controlfreak. De weken worden ingepland en zijn vrijwel een kopie van elkaar. Alle kinderen MOETEN op paardrijden en scouting, geen andere opties mogelijk. Elk jaar moet er gekampeerd worden. De make-up moet altijd gedaan worden door Vera. De jaarlijkse kerstkaart door dezelfde artiest.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:37 schreef Demona16 het volgende:
Dus een nachtje op scouting in een blokhut voor Lotje is geen probleem, maar een uurtje in de ballenbak op een feestje is zo ontzettend gevaarlijk?
Neee! Je hebt gemist dat ze er vorige week zaterdag een paar uurtjes is geweest. Daar zag ze nog zo tegenop en ze had er zelfs buikpijn van. Een volger ging haar helpen, die had een cadeautje meegenomen voor haar verjaardag. Zou Sanneke ook iets voor de volger meegenomen hebben om haar te bedanken? Of mocht ze iets uitzoeken uit de spullen die Sanneke de week daarvoor had uitgezocht en die ze zelf niet meer wilde?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:54 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Oh ik dacht alleen de eerste laag verven van de woonkamer. Dat is ook de enige keer dat ze iets van zichzelf heeft gefilmd en geplaatst 😂
Die groene muur, of is het blauw, is ook niet mooi glad gemaakt.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:57 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja dat ook, je zou het bijna vergeten. Vorige week heeft ze ergens gezegd dat ze gaten had dichtgesmeerd, geen idee welke gaten, maar niet die van die muur.
Oh toen ze haar volger filmde, want die was wel aan het knallen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Neee! Je hebt gemist dat ze er vorige week zaterdag een paar uurtjes is geweest. Daar zag ze nog zo tegenop en ze had er zelfs buikpijn van. Een volger ging haar helpen, die had een cadeautje meegenomen voor haar verjaardag. Zou Sanneke ook iets voor de volger meegenomen hebben om haar te bedanken? Of mocht ze iets uitzoeken uit de spullen die Sanneke de week daarvoor had uitgezocht en die ze zelf niet meer wilde?
Ik heb 1x een filmpje gezien van iemand die aan het werk was, maar geen idee wie dat was.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:13 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Oh toen ze haar volger filmde, want die was wel aan het knallen.
Ik kijk haar stories soms zonder geluid, want kan haar niet aan en op beeld en geluid 😂
Precies dit! Echt niet te geloven wat ze nu weer aan het uitkramen is. En alles voor de content. Kan ze weer lekker Jet filmen in de ballenbak en tig stories plaatsen over dit domme geneuzel en morgen weer filmpjes plaatsen van Lot op kamp en blaaaaaaaadiebla.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:22 schreef Weerikier het volgende:
Als ik de moeder/vader was van het kindje dat Lot heeft uitgenodigd voor dat partijtje van 3 uurtjes in de ballenbak en ik was zo openbaar te kakken gezet op het instagram account van de moeder van Lot met 100.000 volgers, dan was ik er he-le-maal klaar mee geweest. Dan had ik echt gezegd; sorry Lot en Annemarie, ga lekker een hele nacht op kamp in een blokhut met de scouting zonder ouderlijk toezicht maar blijf alsjeblieft weg van dit 3 uurtjes durende verjaardags feestje van mijn kind.
Maar ik denk eigenlijk dat het weer één groot bij elkaar verzonnen bullshit verhaal van AM is puur en alleen om AANDACHT! Hallooo, kijk naar mij en mijn unieke, speciale en super uitzonderlijke manier van opvoeden! En koop mijn boek , daarin vertel ik alles. 🤮
Inderdaad, dit koop je toch gewoon zodra ze (bijna) op zijn? Zeker als je het spel vaak speelt.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith heeft haar kind voor z’n verjaardag scoreblokken voor bij een spelletje gegeven. Het zal aan mij liggen maar dat vind ik geen cadeau.
Waar zien jullie die muren dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die groene muur, of is het blauw, is ook niet mooi glad gemaakt.
In de stories met de vragenstickers. Daar zie je de wanden en als je inzoomt zie je, vooral bij de oranje wand, hoe lelijk het is.quote:
Ja toch? Dit zou bij mij gewoon onder de boodschappen vallen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:41 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Inderdaad, dit koop je toch gewoon zodra ze (bijna) op zijn? Zeker als je het spel vaak speelt.
Heel benieuwd wat ze dan met Jet doet. Moet die elke keer mee? Mag zij dan de toetjes uitkiezen en heeft ze even één op één tijd met AM? Of moet ze bij haar broer / zussen blijven?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:55 schreef papierentas het volgende:
Het is gewoon de grote AM show, ten koste van haar kinderen. Echt op elk vlak. L. was gister over de flos, want wilde ook met iemand spelen, dan komt die hele treurige riedel over zwemdiploma's weer. Zorg dan dat je kind op zijn minst zwemles heeft, maar dat zal straks ook wel weer in den treuren zuchten en steunen worden als ze elke week naar dat bad moet.
Het is vrijdag dus opa en oma dag, maar vandaag ze krijgen er wel ananas uit Oeganda bij. Een extraatje...quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:00 schreef FluVo67 het volgende:
En dan heb je 1.5 week als opa en oma de taken overgenomen van je nogal uithuizige dochter en haar man en dan ben je 1 dag nadat ze terug zijn al weer daar. Gelukkig was er nog een fles champagne over en maakt schoonzoon zijn specialiteit: verbrandde pizza.
Lot zal wel op vrijdag les gaan krijgen, en dan kan AM echt niet want werkdag 🤥. Of zou ze Lot in badpak in gaan zetten als content? Ze is er achterlijk genoeg voor.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:55 schreef papierentas het volgende:
Het is gewoon de grote AM show, ten koste van haar kinderen. Echt op elk vlak. L. was gister over de flos, want wilde ook met iemand spelen, dan komt die hele treurige riedel over zwemdiploma's weer. Zorg dan dat je kind op zijn minst zwemles heeft, maar dat zal straks ook wel weer in den treuren zuchten en steunen worden als ze elke week naar dat bad moet.
Wie neemt er nou een ananas mee als souvenir? 😅 En mag dat überhaupt ingevoerd worden?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:04 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Het is vrijdag dus opa en oma dag, maar vandaag ze krijgen er wel ananas uit Oeganda bij. Een extraatje...
En met wie moet Jet dan spelen daar in die ballenbak? Met Lot terwijl die op een feestje is? Of moet ze zichzelf maar vermaken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:22 schreef Weerikier het volgende:
Hoe AM ook zegt; ik weet niet hoe het er daar (op dat partijtje) aan toe gaat. Nou wat denk je zelf, ontzettend ervaren moeder van 8 kinderen? Hoe gaat zo'n kleuter partijtje meestal? Die kinderen gaan eerst even een uurtje in die ballenbak spelen, dan een patatje of zakje chips oid eten en een cadeautje geven en daarna nog ff spelen en dan kan je je kind weer ophalen. Is geen rocketscience hoor wat daar in die paar uurtjes gaat gebeuren.
En dan wel een hele nacht weg met de scouting in een blokhut, dát zou ik nou never nooit goed voor mijn 5jarige!
Ik heb ook toen mijn kinderen die leeftijd hadden nog nooit een moeder EN extra kind in de vorm van een grote zus mee gehad op de partijtjes die wij gaven. Niemand deed dat zover ik weet. Het is gewoon weer een hele vreemde AM actie, die ik zoals gezegd erg in twijfel neem want het is allemaal wel erg raar en tegenstrijdig.
Dat weet AM natuurlijk niet, want haar kinderen mogen geen kinderfeestjes geven.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:22 schreef Weerikier het volgende:
Hoe AM ook zegt; ik weet niet hoe het er daar (op dat partijtje) aan toe gaat. Nou wat denk je zelf, ontzettend ervaren moeder van 8 kinderen? Hoe gaat zo'n kleuter partijtje meestal? Die kinderen gaan eerst even een uurtje in die ballenbak spelen, dan een patatje of zakje chips oid eten en een cadeautje geven en daarna nog ff spelen en dan kan je je kind weer ophalen. Is geen rocketscience hoor wat daar in die paar uurtjes gaat gebeuren.
En dan wel een hele nacht weg met de scouting in een blokhut, dát zou ik nou never nooit goed voor mijn 5jarige!
Ik heb ook toen mijn kinderen die leeftijd hadden nog nooit een moeder EN extra kind in de vorm van een grote zus mee gehad op de partijtjes die wij gaven. Niemand deed dat zover ik weet. Het is gewoon weer een hele vreemde AM actie, die ik zoals gezegd erg in twijfel neem want het is allemaal wel erg raar en tegenstrijdig.
Ik kan hier niet niet op reageren, maar jeetje, wat schrijf je dan. 🫂quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
En dat kan niet, hoe graag we dat ook willen.
Ik ben misbruikt op school door klasgenoten, denk je dat mijn ouders dat hadden zien aankomen? Nee, want ik zat veilig op school.
Zonder iemand angsten aan te praten, maar het gebeurd veel vaker op die plekken waar je het niet verwacht.
Oh heerlijk juist! Onze kinderen steppen ook binnen. ( Wel met de binnen step) Rennen, springen, voetballen door de kamer. Fijn dat dat kan in huis!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:28 schreef Groentespies het volgende:
Over Jenn Darby verbaas ik me ook met enige regelmaat. Twee schommels in de woonkamer aan het plafond hangen, regelmatig haar dochters op rolschaatsen door de woonkamer en nu weer een story van haar man die in huis aan het tennissen is. Galmt lekker door met een harde vloer en nauwelijks meubels lijkt me. Blij dat ik er niet naast woon
Dat komt door dat ene koekje minder bij de thee toch? Want als ze die eet, dan moet ze weer een broek waar haar hammen in passen. Ze heeft gewoon weer een nieuwe trukendoos geopend. Foto's en onderwerpen waarvan ze weet dat er reacties op gaan komen. En dat zorgt voor views, en het zo gevraagde engagement.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:41 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat heeft AM nou weer voor brabbelverhaal over slank zijn en dat het door de borstvoeding komt. Ze geeft toch al een goede 5 jaar geen borstvoeding meer?
Dat zal Maarten wel mogen doen op zaterdagmorgen. Zo ging dat met Jet in het begin ookquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:55 schreef papierentas het volgende:
Wat heftig dat jou dit overkomen is op school 😱quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; een weekend op kamp mag/kan wel, want ze kent de leiding en weet hoe er met de kinderen wordt omgegaan. Ze vertrouwd het. Maar 3uur op een kinderfeestje niet, want ze kent de ouders niet.
Er zijn ook helemaal geem voorbeelden bekend van misbruik waar de ouders het vertrouwen hadden, zoals op school of zwemles of skiles. Oh wacht..
Prima dat zij doet wat voor haar gezin het beste werkt en waar zij zich prettig bij voelt, maar zij denkt dat ze, door het op haar manier te doen, kan voorkomen wat er met haar is gebeurd. Tenminste zo komt het over.
En dat kan niet, hoe graag we dat ook willen.
Ik ben misbruikt op school door klasgenoten, denk je dat mijn ouders dat hadden zien aankomen? Nee, want ik zat veilig op school.
Zonder iemand angsten aan te praten, maar het gebeurd veel vaker op die plekken waar je het niet verwacht.
Ik vind die foto van Lot waar wat melk uit haar mondje druppelt ook echt niet ok om te plaatsenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:41 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat heeft AM nou weer voor brabbelverhaal over slank zijn en dat het door de borstvoeding komt. Ze geeft toch al een goede 5 jaar geen borstvoeding meer?
Misschien kan mamaZhou ze op het menu bij de zaak zetten 🤢😂😂quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:12 schreef Moppie1982 het volgende:
Sushirol 🤣🤣 heeft ze dit nou zelf bedacht
Nou dit dus! Vreselijk enge vent die Rens.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:08 schreef Snaky het volgende:
En ik krijg eerder kriebels van de Scouting met Rens als leider dan een kinderfeestje van een klasgenoot.
Hoe kan je zoiets nou plaatsen van je baby? Hoe werkt dat brein van AM (en Maarten , als vader zie je toch ook dat dit echt niet kan) , ik vind deze twee als ouders geen knip voor de neus waard.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind die foto van Lot waar wat melk uit haar mondje druppelt ook echt niet ok om te plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |