abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220287024
Wat heeft AM het weer druk met reels over oude onderwerpen. Is dat voor meer bereik ofzo?
Ik zag dat Pris ook van alles probeert om haar bereik te herstellen dus is daar iets mee, weet iemand daar meer van?
pi_220287086
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:22 schreef FluVo67 het volgende:
Junior heeft zelf de kleding voor een feestje uitgezocht. Een witte broek die zo uit de wasmand getrokken lijkt. vol met kreukels. Ook nog hoogwater, bijna al zijn broeken zijn te kort. En schoenen die van Madelief zijn (geweest) en te groot lijken. Dan ga je als modepopje zelf in een paars pak de jungle in maar ziet dit niet? Of krijg je dat als je alles alleen maar door de camera ziet?
Fijn dat hij het zelf uit wilde zoeken, maar bloesje dat 2 maten te klein zijn en de manchet net niet op je elleboog zit, had natuurlijk allang uit zijn kast verwijderd moeten zijn. Maar met onze feedback heeft Soof weer alle reden om in Spanje minstens 1x naar de El Corte Ingles te gaan.
pi_220287089
DBM heeft nog kerstversiering staan? Errors
pi_220287115
Een trap is trouwens best snel droog hoor, wat een geneuzel daar
pi_220287122
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:24 schreef Earring het volgende:
Wat heeft AM het weer druk met reels over oude onderwerpen. Is dat voor meer bereik ofzo?
Ik zag dat Pris ook van alles probeert om haar bereik te herstellen dus is daar iets mee, weet iemand daar meer van?
Bereik erg laag omdat ze geen AI gebruikt, dus nu reels a la AM voor zichtbaarheid. Pris moet het natuurlijk wel hebben van het verkopen van haar crea pakketten. Geen bereik, is geen verkoop.
pi_220287172
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Je snapt toch wel dat zij die trap maar 1 x p/d op en af gaat? In de ochtend om van bed naar bank te gaan en in de avond om van bank naar bed te gaan. Overdag naar boven voor de was o.i.d.? Onmogelijk met een kind.
Misschien gaat ze een tikkie delen om een traplift te kunnen kopen
pi_220287191
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:29 schreef Moppie1982 het volgende:
Zij gaan een nachtje in het huis van haar moeder. Dat zou ik juist gedoe vinden.
pi_220287207
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:41 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vond het destijds raar dat kraamzorg voor de bevalling langs kwam. Nu begrijpt ze het wel. Want stel je voor dat er een kindje komt en het is een puinhoop.

Stel je voor dat er een kindje is en het moet leven in zo’n puinhoop Sanneke! Heb je daar weleens over nagedacht?

Verder zeurt ze aan Dion z’n hoofd over de plinten, ze wil geen traplopen en treden moeten overslaan i.v.m. het verven, Dion had filmpjes moeten sturen van het huis.

WAT EEN ONGELOFELIJK ZEIKWIJF.

Oh, en Sanneke, de mat bij de voordeur is te klein. Weggegooid geld.
Echt geen woorden voor Sanneke. Ondankbaar mokkel
pi_220287221
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zij gaan een nachtje in het huis van haar moeder. Dat zou ik juist gedoe vinden.
Zij leeft voor gedoe
pi_220287273
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:29 schreef Moppie1982 het volgende:
Nee, want alleen Sanneke heeft speciale verf. Zij kan geen trede overslaan met traplopen wss.
pi_220287304
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:38 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Nee, want alleen Sanneke heeft speciale verf. Zij kan geen trede overslaan met traplopen wss.
Snap hun dillema’s echt niet he, heb er nog nooit van gehoord
pi_220287346
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:40 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Snap hun dillema’s echt niet he, heb er nog nooit van gehoord
Een dag geen dilemma’s, een dag niet geleefd
pi_220287353
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien gaat ze een tikkie delen om een traplift te kunnen kopen
Tikkie voor een traplift ... 😂😂
pi_220287444
Echt onbegrijpelijk dat er nog nauwelijks wat is ingepakt door Sanneke. Het kan dat ze het misschien niet helemaal overziet allemaal hè, maar maak dan een lijstje zodat je kunt gaan afvinken. Zorg dat je dozen klaar hebt staan, vuilniszakken voor wat weg kan, zakken voor spul om weg te geven/kringloop enz. Van passief op je bank hangen komt sowieso niks.. Echt heel benieuwd hoe ze alles gaan redden in 6 dagen tijd. Ze zal wel weer mensen strikken om vanalles te komen doen. Die vriendin die op en neer gaat rijden naar Ikea is ook knettergek sorry.
pi_220287821
Sanneke die een story of wat zit vol te praten, ondertussen met haar verloofde praat en daarbij ook iedere keer naar de tv zit te kijken.

Dáár kan ze wel multitasken, maar een doos inpakken of een keukenkastje soppen, daar krijgt ze een error van en dat gaat niet.
pi_220288014
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:24 schreef Earring het volgende:
AM trekt zulke oude koeien uit de sloot dat ze bijna dood zijn.
pi_220288034
Nou - dion gaat met tegenzin morgen vloggen na kapot te zijn qua klussen. Zodat sanneke daar 1 euro 20 aan over kan houden door een linkje naar compleet random pyjama of ander willekeurig product erna te plaatsen. Mag die er misschien 1x bovenop en is hij ook weer blij. Meteen naar bed daarna want maandag moet die zich weer afmatten in z'n eentje in het huis.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220288146
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:04 schreef RipCity het volgende:
Nou - dion gaat met tegenzin morgen vloggen na kapot te zijn qua klussen. Zodat sanneke daar 1 euro 20 aan over kan houden door een linkje naar compleet random pyjama of ander willekeurig product erna te plaatsen. Mag die er misschien 1x bovenop en is hij ook weer blij. Meteen naar bed daarna want maandag moet die zich weer afmatten in z'n eentje in het huis.
Ik wil daar echt niet eens aan denken... 🤢
Overigens vraag ik mezelf af of hij niet ontzettende spijt heeft van deze relatie.
Ik vind Sanneke echt een vreselijk ondankbaar kreng.
pi_220288172
Zou Sanneke als excuus hebben dat ze zwanger is? Ze leek nogal te schrikkem van het gemompel van dion over dat de plinten er zouden liggen voordat de kleine er zou zijn (of zoiets, hij leek zijn zin af te kappen).

Het is puur een gevoel dat ik heb, ook door een bepaalde glow die ik al een paar weken denk te zien.
pi_220288258
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:25 schreef Post-its het volgende:
Zou Sanneke als excuus hebben dat ze zwanger is? Ze leek nogal te schrikkem van het gemompel van dion over dat de plinten er zouden liggen voordat de kleine er zou zijn (of zoiets, hij leek zijn zin af te kappen).

Het is puur een gevoel dat ik heb, ook door een bepaalde glow die ik al een paar weken denk te zien.
Nee, dat was volgens mij een soort weddenschap over een vriend. Dat de plinten erin zouden liggen voor dat kind er is.
En Sanneke zegt dat het dan nog maanden duurt en Dion zegt dat die baby al bijna komt.

Verder met verbazing zitten kijken. Het zijn allemaal steken naar Dion, maar wel met een lach, alsof het dat vergoeilijkt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220288303
Ik vind het altijd zo grappig bij MCW en nu ook JvP dat ze hele fotoshoots cq reclame voor Creamy maken maar als ze dan een lijstje geven van wat ze die dag aanhebben (incl linkjes) dat ze dan nooit Creamy noemen (terwijl het nog wel hun "all-time favourites" zijn..)
Het gaat natuurlijk niemand wat aan welk ondergoed je draagt maar in hun geval lijkt het me toch 2 vliegen in 1 klap als ze het wél erbij zouden zetten in het lijstje. Het zou ze een stuk geloofwaardiger maken én een 'bewijs' dat zo'n body prima zit en de boel bij elkaar houdt. Tenzij ze ze nooit dragen natuurlijk..

[ Bericht 8% gewijzigd door Fietsbel26 op 08-03-2026 08:06:33 ]
pi_220288430
Wat ik zo uit de verhalen begrijp zal Sanneke morgen ook niets doen in de nieuwe woning. Want Dion en een vriendin gaan morgen IKEA kasten in elkaar zetten. Iedereen is druk bezig om ervoor te zorgen dat je volgende week kan intrekken in je woning en zij zit de hele dag op de bank in het vakantiehuisje en heb nog niets ingepakt, opgeruimd of schoongemaakt, want ‘ik heb autisme’ , ‘M plakt aan me’ en ‘M pakt alles, wat ik inpak’. Maar wel tijd om linkjes te plaatsen om ¤ 0,25 te verdienen per klik. M ligt nu in bed dan kan je nu inpakken volgens mij. Maar nee, je moet wat tegen Dion aan zeuren dat hij geen reels heeft gemaakt van de vorderingen in het nieuwe huis.

Met de beweging die ze deze week heeft gehad, is die stappenteller functie op haar nieuwe smartwatch nutteloos. Ze hadden haar beter een shock armband kunnen geven zodat ze bij een uur inactiviteit een flinke stroomstoot krijgt.
pi_220288692
AM over haar subscriberlist:

‘Wordt je niet toegelaten of kom je op de wachtlijst? maak dan een nieuw account aan dan wordt je direct toegelaten en kan je meegenieten van alle extra’s’

Ze denkt dat ze heel wat is hè?

En ‘alle extra’s’.. linkjes naar de recepten van maarten zijn kwak de kleffe stamppotten die je ook op de AH site kan vinden? Een extra foto van J en L?
pi_220289225
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:23 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik wil daar echt niet eens aan denken... 🤢
Overigens vraag ik mezelf af of hij niet ontzettende spijt heeft van deze relatie.
Ik vind Sanneke echt een vreselijk ondankbaar kreng.
1000% spijt. Sanneke wilde ook gelijk kinderen, waarschijnlijk zodat het nog moeilijker wordt voor Dion om weg te gaan.
Hij ziet er ook echt afgemat uit in de stories.
pi_220289443
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:39 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
1000% spijt. Sanneke wilde ook gelijk kinderen, waarschijnlijk zodat het nog moeilijker wordt voor Dion om weg te gaan.
Hij ziet er ook echt afgemat uit in de stories.
Niet zo gek met een fulltime baan en daarnaast nog volop klussen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')