Dit weten we toch helemaal niet?quote:Op zondag 8 maart 2026 05:39 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
1000% spijt. Sanneke wilde ook gelijk kinderen, waarschijnlijk zodat het nog moeilijker wordt voor Dion om weg te gaan.
Hij ziet er ook echt afgemat uit in de stories.
Dat is uiteraard een aanname van mijquote:Op zondag 8 maart 2026 07:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit weten we toch helemaal niet?
En dat ie er afgemat uitziet vind ik niet gek na alles wat hij doet.
Ik had mijn partner een schop onder zijn hol verkocht als hij zich zo zou gedragen als Sanneke. Maar dat zegt niks over Dion en hoe gelukkig hij is in zijn relatie.
Een aanname die ik begrijp. Dion komt al tijden uitgecheckt over, ver voor de verhuizing al. En kijkend naar zijn eigen insta vraag ik mij af: waar is de man die hij was?quote:Op zondag 8 maart 2026 07:35 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Dat is uiteraard een aanname van mij
Misschien heeft ze een opbouwschema? En dat ze weer eens overdrijft dat het is opgehoogd. Of ze denkt het echt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind dat dbm zegt dat ze al opgehoogd is in medicijnen? Ik ben hier thuis en in mijn omgeving enkel gewend dat je iig ong. een maand op een dosis blijft voor je een omhoog gesprek krijg?? Ze heeft net een week medicatie toch?
Nu vind ik sowieso dat ze zich nog hysterischer gedraagt dan normaal 🤔 dus er klopt van alles niet
Oe je laatste zin komt hard aan. Alsof ik mijn moeder weer hoor…… Geen leuke jeugd gehad en dan was altijd dit haar antwoord op het moment dat ik met haar erover in gesprek wilde. (No hard feelings richting jou hoor)quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:01 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Ik vind het ook wel een type die alles voor zichzelf recht weet te breien. Zolang zij het niet ziet, is het er niet. Gewoon ontkennen. Ze zal waarschijnlijk zeggen dat borstvoeding, badderen en naar bed gaan heel normaal is, en zij kan het niet helpen als anderen het met andere ogen bekijken.
Ze zou beter moeten weten. Ik ben benieuwd wat er van al die kinderen terecht komt. AM is wel zo manipulatief dat later tegen ze zal zeggen: "maar kijk eens wat voor leuke vakanties/speelgoed je altijd kreeg, ik moest wel influencer zijn".
Even een nieuw instagram account aanmaken met als enige doel om op zondag precies hetzelfde te zien als op alle andere dagen en oude recepten uit de Allerhande te kunnen bekijken. Echt serieus..quote:Op zondag 8 maart 2026 04:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM over haar subscriberlist:
‘Wordt je niet toegelaten of kom je op de wachtlijst? maak dan een nieuw account aan dan wordt je direct toegelaten en kan je meegenieten van alle extra’s’
Ze denkt dat ze heel wat is hè?
En ‘alle extra’s’.. linkjes naar de recepten van maarten zijn kwak de kleffe stamppotten die je ook op de AH site kan vinden? Een extra foto van J en L?
En hoe denkt ze daar naar te gaan handelen?quote:Op zondag 8 maart 2026 07:56 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Oe je laatste zin komt hard aan. Alsof ik mijn moeder weer hoor…… Geen leuke jeugd gehad en dan was altijd dit haar antwoord op het moment dat ik met haar erover in gesprek wilde. (No hard feelings richting jou hoor)
Ik meen te herinneren dat AM in de periode van Tim Hofman aangaf dat ze op de hoogte is van de mogelijkheden die er tegenwoordig zijn, dat het inderdaad zou kunnen zijn dat L op het darkweb terechtkomt maar dat ze er dan wel naar gaan handelen op het moment dat het zover is. Bijzondere denkwijze wel. Voorkomen is beter dan genezen in dit geval.
Ik vrees dat ze daar al lang opstaat 😟quote:Op zondag 8 maart 2026 07:56 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Oe je laatste zin komt hard aan. Alsof ik mijn moeder weer hoor…… Geen leuke jeugd gehad en dan was altijd dit haar antwoord op het moment dat ik met haar erover in gesprek wilde. (No hard feelings richting jou hoor)
Ik meen te herinneren dat AM in de periode van Tim Hofman aangaf dat ze op de hoogte is van de mogelijkheden die er tegenwoordig zijn, dat het inderdaad zou kunnen zijn dat L op het darkweb terechtkomt maar dat ze er dan wel naar gaan handelen op het moment dat het zover is. Bijzondere denkwijze wel. Voorkomen is beter dan genezen in dit geval.
Maar Pris is regelmatig een maand of twee offline (tijdens de zomer en rond de feestdagen). Dat helpt natuurlijk ook niet mee. Ze heeft een leuke fröbeltoko maar heel professioneel gaat ze niet te werk.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:29 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Bereik erg laag omdat ze geen AI gebruikt, dus nu reels a la AM voor zichtbaarheid. Pris moet het natuurlijk wel hebben van het verkopen van haar crea pakketten. Geen bereik, is geen verkoop.
Gaat over DBMquote:Op zondag 8 maart 2026 10:31 schreef Moppie1982 het volgende:
Dus je bent maximaal overprikkeld door de boodschappen die je man ook kan doen, maar gaat wel bowlen?
Werkt het zo als de LC bij Debs. Staat aan als je dingen moet doen die je niet leuk vindt, en je zet het uit als je iets gaat doen wat je wel leuk vindt. Zou willen dat ik het ook kon 🙄.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:31 schreef Moppie1982 het volgende:
Dus je bent maximaal overprikkeld door de boodschappen die je man ook kan doen, maar gaat wel bowlen?
Maar echt hè, als ik overprikkeld ben wil ik helemaal niets doen, gewoon lekker in me cocon. Maar zij wel hoorquote:Op zondag 8 maart 2026 10:39 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Werkt het zo als de LC bij Debs. Staat aan als je dingen moet doen die je niet leuk vindt, en je zet het uit als je iets gaat doen wat je wel leuk vindt. Zou willen dat ik het ook kon 🙄.
Maar wel wekelijks 3x action minimaal en gisteren met 2 vreemde (want kende ze enkel van insta) hele dag shoppen.. no problem 👍 maar weekboodschappen (die je ook 4x per week moet doen blijkbaar) is echt maximaal prikkels 🤔🤷quote:Op zondag 8 maart 2026 10:31 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik heb daar nog eens over na zitten denken, maar volgens mij is het bij autisme ook zo dat contact maken niet echt makkelijk gaat, en zou het online wel leuk kunnen zijn maar eigenlijk zo ze face to face helemaal niet aankunnen en zij gaat maximaal shoppen en lunchen met vreemde?quote:Op zondag 8 maart 2026 10:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar wel wekelijks 3x action minimaal en gisteren met 2 vreemde (want kende ze enkel van insta) hele dag shoppen.. no problem 👍 maar weekboodschappen (die je ook 4x per week moet doen blijkbaar) is echt maximaal prikkels 🤔🤷
Ze is net zo bijzonder als die ander met een chatgpt doctor
Dat inderdaad, 4x per week weekboodschappen doen, hoe dan?? Zij is al overprikkeld van niks doen, misschien moet ze eens iets nuttigs doen in haar leven 🙈 Waarschijnlijk is ze gewoon onderprikkeld 🤡quote:Op zondag 8 maart 2026 10:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar wel wekelijks 3x action minimaal en gisteren met 2 vreemde (want kende ze enkel van insta) hele dag shoppen.. no problem 👍 maar weekboodschappen (die je ook 4x per week moet doen blijkbaar) is echt maximaal prikkels 🤔🤷
Ze is net zo bijzonder als die ander met een chatgpt doctor
Zouden er serieus mensen zijn die dat kopen?quote:Op zondag 8 maart 2026 11:08 schreef Mallorcameisje het volgende:
Judith heeft ook eigen kleding op haar Vinted staan 😭🤢
Ik heb (voor zover ik weet) geen autisme maar wel adhd en trek afspreken met vriendinnen al redelijk slecht.. een dagje shoppen is echt flink bijkomen (maar wel heel leuk dus doe het wel) met vreemde zou het nog erger zijn 🤷 nu is de 1 de ander niet natuurlijk.. maar ik vind het bijzonder dat ze dat wel kan maar boodschappen nietquote:Op zondag 8 maart 2026 10:57 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik heb daar nog eens over na zitten denken, maar volgens mij is het bij autisme ook zo dat contact maken niet echt makkelijk gaat, en zou het online wel leuk kunnen zijn maar eigenlijk zo ze face to face helemaal niet aankunnen en zij gaat maximaal shoppen en lunchen met vreemde?
Ik heb idd ook adhd en ben idd ook vaak moe en overprikkeld helemaal na zo een dagje, zou het ook niet met vreemde doen.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik heb (voor zover ik weet) geen autisme maar wel adhd en trek afspreken met vriendinnen al redelijk slecht.. een dagje shoppen is echt flink bijkomen (maar wel heel leuk dus doe het wel) met vreemde zou het nog erger zijn 🤷 nu is de 1 de ander niet natuurlijk.. maar ik vind het bijzonder dat ze dat wel kan maar boodschappen niet
Ehhh, wat? Wie? Waar? Hoe?quote:Op zondag 8 maart 2026 11:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Mocht iemand ergens tegenaan lopen in de relatie: 3x p/d seks is de oplossing voor alles.
🤔 daar heeft toch niemand zin in of tijd voor? Don't get me wrong.. vind mijn man zeer gezellig in die zin.. maar iedere dag meermaals er overheen zou toch echt als een moetje voelen en de lol er af halen (en irritatie mee brengen.. vaarwel doel van de actie)quote:Op zondag 8 maart 2026 11:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Mocht iemand ergens tegenaan lopen in de relatie: 3x p/d seks is de oplossing voor alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |