abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220301504
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:00 schreef Lodelie het volgende:
Am voelt zich niet zo lekker dus Maarten werkt thuis om haar te ondersteunen.

Waarin? Hoe belangrijk kan je jezelf e je stomme, zelfbedachte taakjes maken.
Heb maar eens een reactie achtergelaten: dat velen een betere verdeling hebben qua huishouden en dat als 1 van de partners weg is / ziek is, alles gewoon verder gaat.
pi_220301577
DBM op threads,
Kinderen gingen buiten spelen, 1 fout deur dicht ander met de vinger ertussen.
Soort van reactie stel je niet aan, tegen andere kind kan gebeuren.
Terwijl ze normaal voor elke scheet die dwars zit naar de Hap gaat.

AM: Maarten werkt toch altijd op maandag thuis? Die weet van gekkigheid niet wat ze moet zeggen. Dat ziek zijn van haar zal wel weer meevallen.
pi_220301672
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:55 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Heb maar eens een reactie achtergelaten: dat velen een betere verdeling hebben qua huishouden en dat als 1 van de partners weg is / ziek is, alles gewoon verder gaat.
Dat wordt blokkeren denk ik
pi_220301701
Sofie doet allerlei dingen die anderen naast hun baan nog moeten doen. En noemt dat werk. En dan moet ze op zondag ook nog werken. Inderdaad reacties wegpoetsen, mensen blokkeren, met Jan op pad: het is allemaal werk. Ze mag met mij een dag meelopen in de zorg. Dan weet ze wat werken is en vlucht ze heel snel weer naar haar kantoor met een view.
pi_220301704
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:33 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie doet allerlei dingen die anderen naast hun baan nog moeten doen. En noemt dat werk. En dan moet ze op zondag ook nog werken. Inderdaad reacties wegpoetsen, mensen blokkeren, met Jan op pad: het is allemaal werk. Ze mag met mij een dag meelopen in de zorg. Dan weet ze wat werken is en vlucht ze heel snel weer naar haar kantoor met een view.
Ze heeft haar eigen personeel gebaard en heeft daarom voor de rest van haar leven genoeg gedaan vindt ze zelf
pi_220301719
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:25 schreef Hope88 het volgende:
Volgt iemand Yara Mairin? Zij heeft een zwangerschap op onbepaalde plek, wat lijkt me dat heftig zeg! Ze hebben nu haar volledige eileider eruit gehaald, omdat ze iets zagen en hoop voor haar dat het dat was en ze nu uit alle onzekerheid is!
Ik volg haar , erg sneu , want volgens mij zijn ze met tussenpozen al 5 jaar bezig
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220301778
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:31 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik heb het 3x teruggekeken, maar kom er niet uit tegen wie ze het zegt, of het tegen Jet is of tegen een ander

Lot is straks de baas, maar dat wordt ook gevoed! Ze is duidelijk de lieveling van AM met Julia samen
Het is tegen iemand anders. Want Lot zegt: Jij moet niet praten over Jet.
Maar goed, de essentie is dat ze zich wel degelijk bewust zijn dat er gefilmd wordt. Hoe kan het ook anders. Heel triest.
pi_220301786
Ik heb zelf volwassen kinderen , maar Lot is 5 , dat is toch geen normaal gedrag wat ze laat zien met eten tussen de middag ? .
Ze mag schreeuwen tegen haar zussen , en hoe ze doet en wat ze zegt , dat wordt ook niet gecorrigeerd door AM .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220301805
Ik begrijp niet hoe de fans kunnen zeggen dat ze zo hard werkt en er voor de kinderen altijd zijn. Vooral Madelief heb ik medelijden mee. Dat meisje wil niet met pakjes aanlopen met witte kraagjes en hockey spelen. Het is niet de mini Barbie geworden die Sofie van haar wilde maken. Ze trekt haar eigen plan en ligt er daardoor uit. Ze had ook vaak een wat treurige blik in haar ogen vind ik.
pi_220301885
quote:

[..]
Ik heb het 3x teruggekeken, maar kom er niet uit tegen wie ze het zegt, of het tegen Jet is of tegen een ander

Lot is straks de baas, maar dat wordt ook gevoed! Ze is duidelijk de lieveling van AM met Julia samen
Is het niet tegen Julia? Maar ik heb maar één keer gekeken hoor, vaker trek in niet!
pi_220301910
quote:

[..]

Ik vind haar met dat gevit op de tweeling ook altijd zo erg, dat het zo lastig was om zwanger te zijn van een tweeling en ze te moeten opvoeden etc etc. Je zou van minder een complex krijgen! En arme Jet idd.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat AM hier niet mee leest en ik kan me ook niet voorstellen dat ze helemaal niet nadenkt over hetgeen wat hier over haar besproken wordt. Nou ja, het is natuurlijk haat dus per definitie onwaar |:(
pi_220301946
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:27 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat wordt blokkeren denk ik
Denk het ook.
pi_220302022
Ik denk dat DBM vanavond nog even naar de HAP gaat om vingertje dochter te checken. (Threads)
pi_220302135
Zou Sanneke de keet al ingepakt en opgeruimd hebben?
pi_220302188
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:51 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik gok dat ze een excuus aan het bedenken is. Duurt even om te checken welke ze. Nog niet heeft gebruikt.
pi_220302212
En Juud moet natuurlijk weer benoemen dat ze zelfs nog kaartjes moesten kopen om naar die atletiekwedstrijden te kunnen kijken. Ja Juud, daarom kunnen ze alles zo goed en gestructureerd laten verlopen. Dat kost geld ouwe knieperd.
pi_220302227
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:01 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Ik gok dat ze een excuus aan het bedenken is. Duurt even om te checken welke ze. Nog niet heeft gebruikt.
Die gaat het op het laatste moment aan laten komen, schat ik in. Die maakt zich liever druk over een kaasboer dan dat ze in actie komt om haar spullen in te pakken. Dus dat mogen anderen, waarschijnlijk Dion, gaan doen. De smoes: dat ze het niet overziet, en daardoor overprikkeld is, en het niet meer lukt om dingen in dozen te stoppen. En dat zou ik bij mensen met ASS echt goed kunnen begrijpen, maar niet als ze zich hierachter verschuild, maar ondertussen de hele dag op haar socials zit op zoek naar linkjes die ze kan delen, want ook dat is mega overprikkelend.
pi_220302254
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:51 schreef JaNeeDan het volgende:
Nee want M heeft de hele dag aan vastgeplakt gezeten. Daarnaast moest ze post delen van Veggilane, want Sanneke heeft een veel groter bereik en natuurlijk linkjes gedeeld is een heel intensieve dag.
pi_220302286
DBM wilde weer 'clean' gaan eten, en dan post ze allerhande poeders en bewerkte siroopjes...🤔
pi_220302369
Gatverdamme wat ziet die stamppotkwak er toch niet aantrekkelijk uit. Bejaardenhuisvoer voor mensen zonder tanden.

En L hangt weer lekker met haar haren in de vla.
pi_220302493
Eigenlijk is Am niet zo een grote influencer als ze denkt, anders was ze wel op de Best Social awards uitgenodigd of genomineerd🤣 zag net foto’s voorbij komen..

Ben benieuwd of Sanneke nog online ruzie aan het maken is of dat er al wat ingepakt is, ze moest die kleine toch ook een paar keer wegbrengen deze week omdat ze dingen moest doen?

En dbm eet echt niet puur, ze denkt dat ze puur eet, en opeens lust ze geen kwark
pi_220302501
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:08 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Is het niet tegen Julia? Maar ik heb maar één keer gekeken hoor, vaker trek in niet!
Toevallig was ik stomverbaasd hoe L loopt te gillen 😳 Heb het wel terug gekeken en ze heeft het inderdaad tegen Julia 😱 En net met avondeten deed ze het gewoon weer!! Julia moest Rens bellen maar die is aan het werk, L; “jawel doe dat, nu!!” Wauw, kleine dictator 😳
pi_220302515
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:40 schreef Moppie1982 het volgende:
Eigenlijk is Am niet zo een grote influencer als ze denkt, anders was ze wel op de Best Social awards uitgenodigd of genomineerd🤣 zag net foto’s voorbij komen..

Ben benieuwd of Sanneke nog online ruzie aan het maken is of dat er al wat ingepakt is, ze moest die kleine toch ook een paar keer wegbrengen deze week omdat ze dingen moest doen?

En dbm eet echt niet puur, ze denkt dat ze puur eet, en opeens lust ze geen kwark
Alleen met van dat flavour powder erdoor, lekker clean 🙃😄
pi_220302584
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:40 schreef Moppie1982 het volgende:

Sanneke moest nog oppas regelen. De vraag is of dat al gelukt is.
pi_220302597
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:40 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Toevallig was ik stomverbaasd hoe L loopt te gillen 😳 Heb het wel terug gekeken en ze heeft het inderdaad tegen Julia 😱 En net met avondeten deed ze het gewoon weer!! Julia moest Rens bellen maar die is aan het werk, L; “jawel doe dat, nu!!” Wauw, kleine dictator 😳
En dan wil arme Jet ook meekletsen, zegt iemand lot was volgens mij met Rens aan het bellen, zo wordt er idd een gillende kleuter gecreëerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')