abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220300732
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Is ook zo. Was even vergeten dat dat er niet in zit.
Daarom kan ze dus ook niet werken, ze is niet in staat om iets te doen. 😕
pi_220300763
Verwijderd.

[ Bericht 81% gewijzigd door JaNeeDan op 09-03-2026 14:28:45 (Quote ging niet goed. ) ]
pi_220300769
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:23 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Daarom kan ze dus ook niet werken, ze is niet in staat om iets te doen. 😕
Zij gaat het nog heel zwaar krijgen zodra haar kind gaat bewegen.
pi_220300775
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:43 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie laat haar pigmentvlekje weer laseren. Is zoiets handig als je over paar dagen in Spanje zit in de zon?
Ho ho, dit is doemdenken! Waar is de positiviteit? Iedereen doet de dingen op zijn of haar manier :S___D
pi_220300807
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:42 schreef Shuri het volgende:
Takkie stond op de zak waar de slaapzak in zat.

Ik heb echt vakantie en tijd teveel dat ik dit soort dingen heb gezien. Normaal scroll ik snel door de filmpjes heen :+
Nee hoor, ook op de zak van die slaapzak staan alleen Jip en Janneke. Ik heb dezelfde slaapzak hier liggen, is een oude uitvoering en toen werd Takkie nog niet zoveel gebruikt op zulke items.
pi_220300926
Ik snap die posts over de kaas en de kaashandelaar die Sanneke deelt ook niet zo goed.
Heeft zij nu zelf deze berichten gestuurd of deelt ze de berichten van iemand anders?
Sowieso heeft het volgens mij niets met haar te maken dus slaat het weer eens nergens op.

Kan iemand misschien haar telefoon afpakken?
pi_220301035
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:54 schreef JeOmaJa het volgende:
Ik snap die posts over de kaas en de kaashandelaar die Sanneke deelt ook niet zo goed.
Heeft zij nu zelf deze berichten gestuurd of deelt ze de berichten van iemand anders?
Sowieso heeft het volgens mij niets met haar te maken dus slaat het weer eens nergens op.

Ik snap het ook niet, wat heeft dit met haar te maken? Prioriteiten ook weer hoor
I can't help it, if I'm lucky
pi_220301074
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:54 schreef JeOmaJa het volgende:

Ik zag iets over een zeurende kaashandelaar bij Veggilaine. Dat zal dat vast zijn geweest. Dat Sanneke dat gedeeld heeft.
pi_220301092
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:17 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik zag iets over een zeurende kaashandelaar bij Veggilaine. Dat zal dat vast zijn geweest. Dat Sanneke dat gedeeld heeft.
Ze wilt vast een rocky road van veggilaine ontvangen voor haar goede daad
pi_220301098
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nu ik volwassen ben (en flink wat therapie 😅) en meer over mijn ouders en hun generatie weet heb ik het ook een plek kunnen geven. Eigelijk denk ik dat nav het boek am wel in gesprek is gegaan en haar ouders het nog steeds als "ach kind het is gebeurd je kan er niets aan doen dus leef gewoon verder" erin stonden (mijn ouders leven niet meer maar heb ooit met een tante die "erbij" was gesproken en die zei dit dus toen ik vertelde vast te lopen sinds ik kinderen heb)

Het is lastig.. we zijn er niet bij en kunnen verder ook niet oordelen.. maar als ik naar mijn ervaring kijk begrijp ik het wel..
Ik heb haar boek niet gelezen, dus ik ging uit vanuit wat ze op insta heeft laten zien. Maar dan klopt dat dus niet met het beeld dat ik had.

Ik heb ook veel therapie gehad en therapie met mijn ouders erbij ook, omdat ik zelf het gesprek aan gaan heel lastig vond (was 21 toen ik dat deed).

Ik denk dat therapie voor AM helender was geweest dan 'zomaar' het contact verbreken.
pi_220301108
Sanneke deelt berichten om er zelf beter van te worden. En wat zou AM met Sanneke moeten? Ben benieuwd.
pi_220301124
Volgt iemand Yara Mairin? Zij heeft een zwangerschap op onbepaalde plek, wat lijkt me dat heftig zeg! Ze hebben nu haar volledige eileider eruit gehaald, omdat ze iets zagen en hoop voor haar dat het dat was en ze nu uit alle onzekerheid is!
pi_220301152
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:30 schreef Giddie het volgende:

[..]
Ho ho, dit is doemdenken! Waar is de positiviteit? Iedereen doet de dingen op zijn of haar manier :S___D
Was ik vergeten sorry. En van positiviteit word je geloofwaardiger. En er is geen goed of fout. (Hebben nu al Sofie haar dooddoeners wel gehad denk ik?)
pi_220301218
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 11:41 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Misschien stopt ze dagelijks briefjes in Maarten zijn lunchtrommel dat hij ECHT GEEN KOFFIEKAART MAG KOPEN!! 🙅‍♀️
😂
pi_220301247
Demammavan:
Zou dat nou echt handig zijn, van losse regenkleding over de motorkleding?
Ik neem aan dat er warme en waterdichte motorkleding bestaat? Maar die kreeg ze niet gesponsord dus het moet zo?
pi_220301277
Oh als je Lot hoort schreeuwen tijdens de lunch met je verpest mama haar filmpje, zou je toch bijna denken dat ze dit vaker hoort

Erg hè van Yara Marin, volg haar niet zag het op tik tok dacht ik
pi_220301351
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
😂
Of welke taak hij die dag heeft, zodat hij zeker niet vergeet dat haar mental load zwaarder is dan die van hem.

En de Jip-slaapzak: die worden al een jaar of tien niet meer gemaakt. Hema nam afscheid van Jip & Janneke omdat de verhalen ouderwets en stereotyperend waren. Maar... waar is dan de Takkie-slaapzak? Achter welk schot heeft MG die opgeruimd. Kan met dat plansysteem van AM niet zo zijn dat zij dat verkeerd heeft opgeborgen.
pi_220301359
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:25 schreef Hope88 het volgende:
Volgt iemand Yara Mairin? Zij heeft een zwangerschap op onbepaalde plek, wat lijkt me dat heftig zeg! Ze hebben nu haar volledige eileider eruit gehaald, omdat ze iets zagen en hoop voor haar dat het dat was en ze nu uit alle onzekerheid is!
Verschrikkelijk, zelf helaas bekend mee, afgelopen jaar ook een ZOL gehad en nu wel zwanger maar dat durf je eigenlijk niet onder haar reacties te typen.
Ze is volgens mij ook al heel lang bezig met haar kinderwens, heb alleen maar bewondering voor iedereen die het zo open deelt.
pi_220301383
Sofie heeft een drukke werkmaandag: vlekje laseren, boodschappen doen (en dat benoemen als: kijken hoe onze producten daar in het schap liggen), broodje eten (en dat benoemen als: nieuwe klant dus prijslijst afgeven). Volgende etappe is waarschijnlijk de kinderen uit school halen, en dan kruipt ze de vide op om 'administratie' te doen (het wissen van opmerkingen of reageren op opmerkingen). Zaterdag kon ze ook al niet mee naar de uitwedstrijd van Madelief. Dat werk van haar is toch altijd een geweldige smoes om, of bij haar Jan te zijn, of om vooral niets met de kinderen te hoeven doen zonder Jan.
pi_220301407
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:58 schreef Moppie1982 het volgende:
Oh als je Lot hoort schreeuwen tijdens de lunch met je verpest mama haar filmpje, zou je toch bijna denken dat ze dit vaker hoort

Zegt Lot dit nou tegen Jet? :'( Dat kind is zich dus héél bewust dat mama haar filmt en dat zij daardoor meer aandacht krijgt dan Jet. Dat wordt nog wat als die gaat puberen.
  maandag 9 maart 2026 @ 16:29:32 #121
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220301410
Elke keer als je denkt dat het niet erger kan bij AM overtreft ze het weer. Wat een verschrikkelijk naar wezen is het.
Ik geloof in karma.
pi_220301411
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:30 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Was ik vergeten sorry. En van positiviteit word je geloofwaardiger. En er is geen goed of fout. (Hebben nu al Sofie haar dooddoeners wel gehad denk ik?)
Excuses aanvaard. En ik heb geen aanvullingen. Zelfs op het gebied van dooddoeners en stokpaardjes is ze beperkt. Eén van haar beste en veelzeggende uitspraken deed ze een keer tijdens een interview, ik weet niet meer zeker waarvoor ik dacht voor Een huis vol. Ze vroegen waarom ze destijds voor Jan was gevallen: omdat ze op zoek was naar een man die heel hard kan werken en zijn vrouw op handen draagt.
pi_220301421
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:28 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Zegt Lot dit nou tegen Jet? :'( Dat kind is zich dus héél bewust dat mama haar filmt en dat zij daardoor meer aandacht krijgt dan Jet. Dat wordt nog wat als die gaat puberen.
Ik heb het 3x teruggekeken, maar kom er niet uit tegen wie ze het zegt, of het tegen Jet is of tegen een ander

Lot is straks de baas, maar dat wordt ook gevoed! Ze is duidelijk de lieveling van AM met Julia samen
pi_220301438
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:22 schreef Lynnyl het volgende:
Sofie heeft een drukke werkmaandag: vlekje laseren, boodschappen doen (en dat benoemen als: kijken hoe onze producten daar in het schap liggen), broodje eten (en dat benoemen als: nieuwe klant dus prijslijst afgeven). Volgende etappe is waarschijnlijk de kinderen uit school halen, en dan kruipt ze de vide op om 'administratie' te doen (het wissen van opmerkingen of reageren op opmerkingen). Zaterdag kon ze ook al niet mee naar de uitwedstrijd van Madelief. Dat werk van haar is toch altijd een geweldige smoes om, of bij haar Jan te zijn, of om vooral niets met de kinderen te hoeven doen zonder Jan.
Nou, ze heeft zelfs zondag de hele dag gewerkt want het was lekker stil in huis! Opmerkingen weg swifferen en mensen blokkeren, hotel kamers boeken, misschien de paas bestel lijst maken? Het was verdikkeme druk want ‘s avonds ging ze weer verder werken. Deze vrouw is niet te benijden hoor! Als ze weer op date night of vakantie gaat wel allemaal zeggen dat ze het verdiend hebben omdat ze zo hard werreke
pi_220301470
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:17 schreef Maanstteen55 het volgende:

[..]
Verschrikkelijk, zelf helaas bekend mee, afgelopen jaar ook een ZOL gehad en nu wel zwanger maar dat durf je eigenlijk niet onder haar reacties te typen.
Ze is volgens mij ook al heel lang bezig met haar kinderwens, heb alleen maar bewondering voor iedereen die het zo open deelt.
En daarom vind ik persoonlijk dat je over alles kan speculeren hier behalve ziektes en zwangerschappen.. ik vind het vooral pijnlijk voor de dames die ook problemen hebben om kindjes te krijgen.. dat vind ik zulke pijnlijke dingen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')