Misschien plaatst ze zo een tikkie voor een oppas, ik zou echt niet oppassen ze bekijkt het zet een campingbedje neer ofzoquote:Op maandag 9 maart 2026 19:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke moest nog oppas regelen. De vraag is of dat al gelukt is.
Vind ik grappig want ik volg zelf Veggilaine en heb eigenlijk niets meegekregen van een zeurende kaashandelaar. Maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik werk, probeer mijn huis op orde te houden en 2 niet-binnen kinderen heb die ook nog eens naar school etc. gaan, dus ik heb ook iets minder tijd om 20 uur per dag op mijn telefoon te scrollen.quote:Op maandag 9 maart 2026 15:17 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik zag iets over een zeurende kaashandelaar bij Veggilaine. Dat zal dat vast zijn geweest. Dat Sanneke dat gedeeld heeft.
Ik heb vooral moeite met het 6x benoemen dat hij niet fit was en dus niet presteerde zoals normaal. Als het allemaal zo slecht was, dan had hij ook geen PR’s gevestigd. Maar nee, Judith moet even benadrukken dat hij anders nog veel beter was geweest. En hij was nu 2e op het eindklassement, dus vul maar in wat hij had kunnen worden! Blegh.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:06 schreef Maremare het volgende:
En Juud moet natuurlijk weer benoemen dat ze zelfs nog kaartjes moesten kopen om naar die atletiekwedstrijden te kunnen kijken. Ja Juud, daarom kunnen ze alles zo goed en gestructureerd laten verlopen. Dat kost geld ouwe knieperd.
Was volgens mij ook bij EHV. Jan die lange dagen werkte bij de bakkerij en dan thuis ook nog moest koken enzoquote:Op maandag 9 maart 2026 16:29 schreef Giddie het volgende:
[..]
Excuses aanvaard. En ik heb geen aanvullingen. Zelfs op het gebied van dooddoeners en stokpaardjes is ze beperkt. Eén van haar beste en veelzeggende uitspraken deed ze een keer tijdens een interview, ik weet niet meer zeker waarvoor ik dacht voor Een huis vol. Ze vroegen waarom ze destijds voor Jan was gevallen: omdat ze op zoek was naar een man die heel hard kan werken en zijn vrouw op handen draagt.
Was van een tik tokquote:Op maandag 9 maart 2026 19:53 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Vind ik grappig want ik volg zelf Veggilaine en heb eigenlijk niets meegekregen van een zeurende kaashandelaar. Maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik werk, probeer mijn huis op orde te houden en 2 niet-binnen kinderen heb die ook nog eens naar school etc. gaan, dus ik heb ook iets minder tijd om 20 uur per dag op mijn telefoon te scrollen.
Een campingbedje? Ze moest oppas hebben om in de keet aan de slag te gaan. Het enige wat ze daarvoor moet doen is van de bank af.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:49 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Misschien plaatst ze zo een tikkie voor een oppas, ik zou echt niet oppassen ze bekijkt het zet een campingbedje neer ofzo
Ik was verbaasd. Ik vind zoiets niet oké.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:04 schreef Kaascroissantje het volgende:
J & V zijn een drankje aan het doen in het hotel, hun kinderen liggen 2 verdiepingen lager te slapen. Gelukkig hebben ze de babyfoon mee..
Ja excuses bedenken voor een mindere prestatie is ze inderdaad ook goed in. Dat dit gewoon misschien is wat het is qua prestatie komt gewoon niet in haar op.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:58 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik heb vooral moeite met het 6x benoemen dat hij niet fit was en dus niet presteerde zoals normaal. Als het allemaal zo slecht was, dan had hij ook geen PR’s gevestigd. Maar nee, Judith moet even benadrukken dat hij anders nog veel beter was geweest. En hij was nu 2e op het eindklassement, dus vul maar in wat hij had kunnen worden! Blegh.
Gaat lukken!quote:Op maandag 9 maart 2026 20:18 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hoop voor Sanneke dat ze als eerste de bank verhuizen. Dan hoef ze maar één keer mee te rijden en kan ze de rest van de dag instructies geven vanaf de bank
Anders heeft ze daar natuurlijk ook nog een wc, waar zequote:Op maandag 9 maart 2026 20:18 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hoop voor Sanneke dat ze als eerste de bank verhuizen. Dan hoef ze maar één keer mee te rijden en kan ze de rest van de dag instructies geven vanaf de bank
En vervolgens wordt rens nog gebeld ook, dus ze krijgt haar zin... en inderdaad wat krijgt jet ook daar een snauw zegquote:Op maandag 9 maart 2026 19:40 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Toevallig was ik stomverbaasd hoe L loopt te gillen 😳 Heb het wel terug gekeken en ze heeft het inderdaad tegen Julia 😱 En net met avondeten deed ze het gewoon weer!! Julia moest Rens bellen maar die is aan het werk, L; “jawel doe dat, nu!!” Wauw, kleine dictator 😳
Als ze dan maar niet haar kruis filmt 🫣quote:Op maandag 9 maart 2026 20:39 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Anders heeft ze daar natuurlijk ook nog een wc, waar ze
Op kan zitten en haar neusgaten in kan filmen
😂quote:Op maandag 9 maart 2026 20:49 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Als ze dan maar niet haar kruis filmt 🫣
Dacht dat ze ging schilderen 🤣quote:Op maandag 9 maart 2026 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een campingbedje? Ze moest oppas hebben om in de keet aan de slag te gaan. Het enige wat ze daarvoor moet doen is van de bank af.
Hoe dan? AM wast elke dag, het gaat gelijk in de droger en daarna direct de kast weer in 🤷♀️ Het zal idd weer een schreeuw om een samenwerking zijn 🙄quote:Op maandag 9 maart 2026 20:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM die iedere dag de was omdraait, maar vrijwel alle jurken van L zitten in de was.
Dat de sponsors maar snel mogen komen hè AM?
En de kinderen hebben op school bepaald dat ze tot Pasen geen snoep/koek mee naar school nemen.
AM is daar dit keer (niet zonder slag of stoot) mee akkoord gegaan. Want ‘het is voor haar een gevoelig punt’
Waarom dan? Moeten haar ouders het weer ontgelden, is het onderdeel van haar verknipte jeugd?
Laat me raden: ‘als je wil weten waarom moet je mijn boek lezen’
Ik denk dat die volgers voor een groot deel nep volgers zijn die ze gekocht heeft en veel mensen die kijken voor irritainment. Ook vaak weinig reacties op haar postings.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:40 schreef Moppie1982 het volgende:
Eigenlijk is Am niet zo een grote influencer als ze denkt, anders was ze wel op de Best Social awards uitgenodigd of genomineerd🤣 zag net foto’s voorbij komen..
Ben benieuwd of Sanneke nog online ruzie aan het maken is of dat er al wat ingepakt is, ze moest die kleine toch ook een paar keer wegbrengen deze week omdat ze dingen moest doen?
En dbm eet echt niet puur, ze denkt dat ze puur eet, en opeens lust ze geen kwark
Klopt zo begreep ik het ook. Julia zei dat Jet teveel jam pakte. Lot zei dat Julia haar mond moest houden omdat ze het filmpje verpestte. Leuke dynamiek daar 🤭quote:Op maandag 9 maart 2026 21:01 schreef Roesssst het volgende:
Volgens mij gaf Julia Jet op haar kop omdat ze teveel jam op haar brood deed. Waarop Jet zei dat ze daar niks aan kon doen omdat het gewoon een groot stuk abrikoos was dat in de jam zat.
Daarna begon de kleine dictator zich er mee te bemoeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |